kamil.k
Thu, 05 Nov 2009 - 20:38
ale tutaj chyba tłok nie spłynał tylko urwal sie zawór więc albo rozrzad stanął ,byl zle ustawiony luz,wysokie obroty ,zmeczenie materiału i zawór sie urwał
Colin
Thu, 05 Nov 2009 - 20:41
CYTAT(Feluke @ Thu, 05 Nov 2009 - 18:04)
Ekonomicznie nieuzasadnione rozwiazanie. Bardzo duze straty kompresora przy takich cisnieniach doladowania jakie wykozystuja nowoczesne diesle, zabieraja moc z walu, nie podnosza sprawnosci silnika itp.
Co moglo byc przyczyna??
Ktos wbil zawor mlotkiem w rotor od wankla? Innej opcji w czyms takim raczej nie widze
KaeS
Thu, 05 Nov 2009 - 20:53
@Feluke
Proste - tuning, ktoś na tyle powiększył dolot, że wankel wyssał zawór z innego silnika.
guzior
Thu, 05 Nov 2009 - 21:00
Tak własnie mi cos nie pasowało, ale nie chciałem sie wypowiadac, bo moze ktos usprawnil jakos Wankla a ja nic o tym nie wiem.
Kabul
Thu, 05 Nov 2009 - 23:09
Czy w radiach typu iPod ready typu
http://www.audiosklep.pl/?zobacz=2540 zmiana utworów odbywa się na radiu czy na iPodzie?
Colin
Thu, 05 Nov 2009 - 23:15
CYTAT(Kabul @ Thu, 05 Nov 2009 - 23:09)
Czy w radiach typu iPod ready typu
http://www.audiosklep.pl/?zobacz=2540 zmiana utworów odbywa się na radiu czy na iPodzie?
Zwykle jest to sterowane z radia. Natomaist nie dziala tagowanie (i pare innych rzeczy) w takich radiach, bo normalnie nie maja one chipu autyntyfikacyjnego apple.
Ogolnie rzecz biorac mozna sie spodziewac wielu bugow w dzialaniu, bo produkty apple do wolnych od problemow nie naleza
Kabul
Thu, 05 Nov 2009 - 23:19
Ok. Dzięki
BeeMiX
Fri, 06 Nov 2009 - 02:44
Najwiekszy strzał w stopę który zauważyłem, a podłączałem iPhona do wielu Alpine-ów to to że przełącza się podczas odtwarzania muzyki w tryb samolotowy, czyli niemożna się do nas dodzwonić...
kamil.k
Fri, 06 Nov 2009 - 07:06
nawet nie zauważyłem że to tłok od wankla
Ghost_Rider podpowiedział że tłok spłynął i skupiłem sie na szukaniu gdzie jest nadtopiony
pieszy
Fri, 06 Nov 2009 - 08:31
CYTAT(Feluke @ Thu, 05 Nov 2009 - 18:04)
(...)Co moglo byc przyczyna??
Urwał się zawór. I tyle. Widać nawet ślady jak go tłukło. Przez kilka obrotów silnika szukał sobie miejsca i w końcu znalazł.
Widziałem kiedyś tłok silnika jakiejś ciężarówki, w którym stało się to samo. Wielki zawór wbity bokiem w "wielki" tłok i żadnych innych uszkodzeń typu podtopienie, zatarcie itp.
Skiba
Fri, 06 Nov 2009 - 08:59
tylko skąd ten zawór sie urwał
pieszy
Fri, 06 Nov 2009 - 09:12
CYTAT(Neo3 @ Fri, 06 Nov 2009 - 08:59)
tylko skąd ten zawór sie urwał
Szlag, racja. Nie skojarzyłem faktów. Chyba muszę się wyspać.
W takim razie to jakaś bzdura.
Skiba
Fri, 06 Nov 2009 - 13:35
powiedzcie mi w jakis sposob w seryjnych silnikach diesel'a bylo rozwiazane sterowanie cisnienia doładowujacego?
czy tylko WG i VAG(VANT) czy moze jakies zawory by-pass jeszcze wystepowaly ?
k11
Fri, 06 Nov 2009 - 14:27
CYTAT(Neo3 @ Fri, 06 Nov 2009 - 08:59)
tylko skąd ten zawór sie urwał
Ze sprężarki tłokowej, którą ten silnik był doładowany?
))
r.
Ghost_Rider
Fri, 06 Nov 2009 - 20:51
kurna fakt, przeciez tam siedzi zaworek
kiedys widzialem w podobny desen nadpalone tloki
caro
Tue, 10 Nov 2009 - 21:44
rottie
Tue, 10 Nov 2009 - 21:46
CYTAT(caro @ Tue, 10 Nov 2009 - 20:44)
New Beetle
hz10
Tue, 10 Nov 2009 - 22:15
rydzyka?
k-meal
Tue, 10 Nov 2009 - 23:39
CYTAT(rottie @ Tue, 10 Nov 2009 - 21:46)
New Beetle
+1
Colin
Wed, 11 Nov 2009 - 00:00
CYTAT(pieszy @ Fri, 06 Nov 2009 - 09:12)
Szlag, racja. Nie skojarzyłem faktów. Chyba muszę się wyspać.
W takim razie to jakaś bzdura.
Czasem chyba nawet nie bylo wogole sterowania, tylko odpowiednio dobrana dawka i sprezarka. Ale to chyba w jakichs ciezarowkach i agregatach.
unreall
Wed, 11 Nov 2009 - 02:13
I w BMW 2002 turbo. Brak wastegata ;-) turbina dmucha ile umi..
caro
Wed, 11 Nov 2009 - 10:18
Dzięki Rottie i k-meal.
AndyOne
Wed, 11 Nov 2009 - 11:31
Czy w sytuacji kiedy kluczyk do auta jest niezaprogramowany to po włożeniu go do stacyjki i przekręceniu auto zacznie kręcić i zapalą się wszystkie kontrolki ?
Bo mam kluczyk do auta ale nie wiem czy jest zaprogramowany
k-meal
Wed, 11 Nov 2009 - 11:44
Jesli chodzi o immo, to w VAGach jest tak, ze odpali i zaraz zgasnie. I kontrolka od immo mruga caly czas jesli dobrze kojarze. Nie wiem jak w przypadku innych marek.
rottie
Wed, 11 Nov 2009 - 12:36
Wloz go do stacyjki i zobacz czy lampka od immobilisera gasne po chwili. Jak mruga caly czas to dupa.
tyrkal
Wed, 11 Nov 2009 - 14:04
AndyOne ...
a w jakim samochodzie? marka, model, rok
jest wiele objawow, zalezy od samochodu
Melman
Wed, 11 Nov 2009 - 17:04
CYTAT(k-meal @ Wed, 11 Nov 2009 - 11:44)
Jesli chodzi o immo, to w VAGach jest tak, ze odpali i zaraz zgasnie. I kontrolka od immo mruga caly czas jesli dobrze kojarze. Nie wiem jak w przypadku innych marek.
Dodatkowo po trzech probach odpalenia niezakodowanym blokuje sie immo. znam z autopsji.
AndyOne
Wed, 11 Nov 2009 - 17:54
To jest Nissan 350Z rok 2007
tyrkal
Wed, 11 Nov 2009 - 18:53
No to forumowicze ...
Jak sie objawia bram imo w Nissanie 350Z ??
bo to napewno nie VAG ;]
napisz AndyOne jakie masz objawy po wlozeniu kluczyka do stacyjki ??
wogole kontrolki sie niezaswiecaja? auto nieche zapalic?
Melman
Wed, 11 Nov 2009 - 23:47
CYTAT(tyrkal @ Wed, 11 Nov 2009 - 18:53)
No to forumowicze ...
Jak sie objawia bram imo w Nissanie 350Z ??
bo to napewno nie VAG ;]
napisz AndyOne jakie masz objawy po wlozeniu kluczyka do stacyjki ??
wogole kontrolki sie niezaswiecaja? auto nieche zapalic?
Wg mnie teoretycznie powinien zakrecic, odpalic na niecala sekunde i zgasnac... w koncu zwarcie obwodu w stacyjce jest na skutek mechaniczny... immo odcina elektronike/paliwko i auto gasnie... kontrolki po przekreceniu kluczyka sie powinny palic...
ziemniak
Thu, 12 Nov 2009 - 10:09
Mnie ostatnio bardzo zaciekawila jedna rzecz;
Silnik 3.0 z Omegi, powiedzmy ze seria. Po zdjeciu calego dolotu od kolektora ssacego auto normalnie odpala i pracuje. Pytanie: Jak to mozliwe???
bajcik
Thu, 12 Nov 2009 - 10:22
ziemniak - jak jest paliwo i tlen i zapłon to nie widzę przeszkód
Colin
Thu, 12 Nov 2009 - 10:31
CYTAT(ziemniak @ Thu, 12 Nov 2009 - 10:09)
Mnie ostatnio bardzo zaciekawila jedna rzecz;
Silnik 3.0 z Omegi, powiedzmy ze seria. Po zdjeciu calego dolotu od kolektora ssacego auto normalnie odpala i pracuje. Pytanie: Jak to mozliwe???
Ale kolektor ssacy i przepustnica jest? Jak tak to dlaczego by mialo nie odpalac?
Warpi
Thu, 12 Nov 2009 - 10:47
w trybie awaryjnym ale chodzic bedzie.
ziemniak
Thu, 12 Nov 2009 - 11:49
Ok, ale w tym momencie auto ma jakiekolwiek wskazania tylko i wylacznie z TPSa. Nie za malo?
Powiem inaczej; jak ten silnik o ktorym pisze wyzej jezdzil w moim aucie, to w momencie rozlaczenia dolotu tuz przed przeplywka i czujnikiem tlenu silnik gasl. Proba odpalenia dawala charakterystyczne kichniecie.
Dlaczego nagle dzieje sie inaczej?
Marlon
Fri, 13 Nov 2009 - 15:20
mój parchaty escort jeździł w ostatniej fazie swojej kariery tylko wtedy, kiedy odpinałem mu wtyczkę przepływomierza i czujnika TPS.
ziemniak
Fri, 13 Nov 2009 - 15:55
Hmmm, dziwne. Tu w sumie sytuacja podobna. Padla przeplywka, auto jezdzi tylko z odlaczona.
No nic, bardzo mnie to zdziwilo w kazdym razie
Dzieki za odpowiedz.
caro
Fri, 13 Nov 2009 - 17:23
http://www.youtube.com/watch?v=qzl2JUef7J4Co raptowny ma na plecach ? W tych momentach jak jeździ bez kombinezonu ?
Polecam obejrzenie w HD.
SSkowronPL
Fri, 13 Nov 2009 - 18:37
pół buzer tylko na kręgosłup
Marlon
Sat, 14 Nov 2009 - 12:42
mówi się na to "żółw"
http://allegro.pl/item798993777_alpinestar...ochraniacz.htmlsą różniste modele, bez lub z pasem nerkowym (jak w aukcji) albo zintegrowane ze zbroją / buzerem
Nadaje się też do jazdy na nartach albo desce - ruchów nie ogranicza a wiele pomaga.
the.wolf
Sat, 14 Nov 2009 - 13:01
CYTAT(Marlon @ Sat, 14 Nov 2009 - 12:42)
Nadaje się też do jazdy na nartach albo desce - ruchów nie ogranicza a wiele pomaga.
na desce niestety ogranicza ruchy.... moim zdaniem zbedny wynalazek na deche.
Ictus
Sat, 14 Nov 2009 - 13:39
CYTAT(the.wolf @ Sat, 14 Nov 2009 - 13:01)
na desce niestety ogranicza ruchy.... moim zdaniem zbedny wynalazek na deche.
rozumiem ze jezdzisz freeride i otarles sie plecami o skaly/korzenie???
;-)
rennen
Sat, 14 Nov 2009 - 16:04
CYTAT(Ictus @ Sat, 14 Nov 2009 - 13:39)
rozumiem ze jezdzisz freeride i otarles sie plecami o skaly/korzenie???
;-)
Ja jeżdżę i się otarłem i żyję.. a przy poważnym wypadku i tak masz przerąbane nawet z żółwiem czy nieżółwiem na plecach
the.wolf
Sat, 14 Nov 2009 - 16:44
Ictus, dobrze rozumiesz.
CYTAT(rennen @ Sat, 14 Nov 2009 - 16:04)
Ja jeżdżę i się otarłem i żyję.. a przy poważnym wypadku i tak masz przerąbane nawet z żółwiem czy nieżółwiem na plecach
otóż to. ze wszystkich upadkow jakie mialem zawsze najgrozniejsze sa przy duzych/wysokich skokach. jak polecisz na glowe to masz problem i zolw Ci nie pomoze niestety... kask niestety tylko czache zabezpiecza. BTW praktycznie nie zdarzylo mi otrzec plecami o skale, zawsze asekuruje sie rekami a skaly sa najgorze jak jej nie widzisz i po niej przejedziesz...
Samcrk
Sat, 14 Nov 2009 - 16:54
CYTAT(rennen @ Sat, 14 Nov 2009 - 16:04)
Ja jeżdżę i się otarłem i żyję.. a przy poważnym wypadku i tak masz przerąbane nawet z żółwiem czy nieżółwiem na plecach
szczególnie jak się ląduje plecami na railu albo table
hz10
Sat, 14 Nov 2009 - 20:50
proponuje strój na crossa
Bielas
Sun, 15 Nov 2009 - 16:08
To i ja się podłączę z pytaniem. Nurtuje mnie czy to prawda, że obecne samochody przy hamowaniu silnikiem zużywają 0,0l/100km?? W wielu samochodach tak pokazuje komputer pokładowy, tak też piszą w prasie i mówią w tv. Ale skoro silnik pracuje (bo przecież nie gaśnie) to chyba musi brać paliwo. Czy może w takim przypadku są to tak mikroskopijne dawki paliwa, że spalanie jest mniejsze od 0,1l/100km??
Joker
Sun, 15 Nov 2009 - 16:12
CYTAT(Bielas @ Sun, 15 Nov 2009 - 16:08)
To i ja się podłączę z pytaniem. Nurtuje mnie czy to prawda, że obecne samochody przy hamowaniu silnikiem zużywają 0,0l/100km??
Miało to nawet moje stare E30 nie tylko obecne:) Silnik tylko spręża i rozpręża, wtryski nie leją (tzn. fachowcy zaraz powiedzą, że leją jakąś znikomą ilość ale możemy ją dla dobra sprawy pominąć)
CYTAT(Bielas @ Sun, 15 Nov 2009 - 16:08)
Ale skoro silnik pracuje (bo przecież nie gaśnie) to chyba musi brać paliwo.
Pracuje z powodu napędu (koła się przecież kręcą), a właśnie z braku paliwa hamuje a nie utrzymuje obroty:) Spróbuj hamować na podnośniku:)
kamil.k
Sun, 15 Nov 2009 - 16:32
CYTAT(joker @ Sun, 15 Nov 2009 - 16:12)
Miało to nawet moje stare E30 nie tylko obecne:) Silnik tylko spręża i rozpręża, wtryski nie leją (tzn. fachowcy zaraz powiedzą, że leją jakąś znikomą ilość ale możemy ją dla dobra sprawy pominąć)
Pracuje z powodu napędu (koła się przecież kręcą), a właśnie z braku paliwa hamuje a nie utrzymuje obroty:) Spróbuj hamować na podnośniku:)
chyba nie jest do końca tak jak napisałes.sprubuj kiedys podczas jazdy hamowac silnikiem nie poprzez puszczenie gazu ale przez odciecie zapłonu powinienes zauważyc różnice.podczas hamowania silnikiem paliwo jest wtryskiwane ale tylko raz na ileś tam obrotów wału i pewniej w mniejszej ilosci
żeli
Sun, 15 Nov 2009 - 16:55
CYTAT(Bielas @ Sun, 15 Nov 2009 - 16:08)
To i ja się podłączę z pytaniem. Nurtuje mnie czy to prawda, że obecne samochody przy hamowaniu silnikiem zużywają 0,0l/100km?? W wielu samochodach tak pokazuje komputer pokładowy, tak też piszą w prasie i mówią w tv. Ale skoro silnik pracuje (bo przecież nie gaśnie) to chyba musi brać paliwo. Czy może w takim przypadku są to tak mikroskopijne dawki paliwa, że spalanie jest mniejsze od 0,1l/100km??
Było, nawet mocno dyskutowane.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=52204http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=20915
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.