Tapir
Sat, 02 Oct 2010 - 21:10
Szukam różnych nazw skrzyń dwusprzęgłowych, na razie mam DSG, DCT, TCT, DDCT, Powershift, Speedshift, EDC, SST i PDK. Co jeszcze jest na rynku?
Camil
Sat, 02 Oct 2010 - 22:59
DKG
bezduszny
Sat, 02 Oct 2010 - 23:02
CYTAT(Tapir @ Sat, 02 Oct 2010 - 21:10)
Szukam różnych nazw skrzyń dwusprzęgłowych, na razie mam DSG, DCT, TCT, DDCT, Powershift, Speedshift, EDC, SST i PDK. Co jeszcze jest na rynku?
tylko w osobówkach ?
Tapir
Sat, 02 Oct 2010 - 23:03
Tak, chodzi tylko o osobówki.
Reaper
Sat, 02 Oct 2010 - 23:26
S-tronic
peerbe111
Sun, 03 Oct 2010 - 01:51
G-tronic Mercedesa nie jest dwusprzęgłowy ?
szumowina
Sun, 03 Oct 2010 - 08:46
Panowie,
Pacjent: BMW E36.
Objawy: problemy z nagrzaniem samochodu. Gdy ogrzewanie jest wyłączone, samochód bez problemu nagrzewa się - wskazówska stoi pionowo. Gdy ogrzewanie jest włączone, samochód ma duży problem z nagrzaniem się. Im mocniej chcę, aby ogrzewało, tym wskazówka bliżej niebieskiego pola.
Termostat?
Czacza
Sun, 03 Oct 2010 - 10:25
No od niego bym zaczął.
Qulek
Sun, 03 Oct 2010 - 11:40
CYTAT(Tommo @ Sat, 02 Oct 2010 - 12:23)
Pacjent to VW Golf 4 TDI.Objaw jest taki,że wciskając pedał hamulca ,ten opada powoli aż do podłogi.
Problem ten wystepuje tylko przy pracującym silniku.
Wymieniona pompa,układ odpowietrzony na pracującym silniku,ABS działa prawidłowo.
Skłaniam się ku serwu,ale może ktoś już przerabiał ten problem i ma inne pomysły?
Z tyłu bębny czy tarcze ? U ojca w Octavii TDI (alh) padły cylinderki z tyłu i zachowanie było identyczne z opisywanym przez Ciebie.
M3D
Sun, 03 Oct 2010 - 13:36
Instalacja audio w aucie oparta na Alpine 9812RR, wzmacniaczu Rockford Fosgate i zestawie 16.5cm w drzwiach z tweeterami. Po uruchomieniu radia słychać pisk alternatora, ale jest on jednakowy w całej skali głośności, czy radio ściszam, czy podłgaśniam jest on dokładnie taki sam.
Co ciekawe, rano po uruchomieniu silnika jest on DUŻO głośniejszy, w miare rozgrzewania się silnika, czy czegoś odpowiedzialnego za tę sytuację pisk uspokaja się. Po wjechaniu w dużą kałużę pisk w ogule potrafi zniknąć.
Ktoś poradzi o co tu chodzi ? Kupiłem kiedyś filtr przeciwzakłóceniowy z allegro, na kable zasilające ale kompletnie nic nie dał.
Ps. Jeszcze piszczy mi gasnąca lampka wnętrza, nawet przy zgaszonym silniku.
peerbe111
Sun, 03 Oct 2010 - 13:49
Przeczytaj może coś się dowiesz..
tomikk81
Sun, 03 Oct 2010 - 14:05
Hej.Szukalem i nic nie znalazlem.Wie ktos jak zamiescic ogloszenie na Niemieckim Autoscout24.de??Probowalem wchodzic na Polska strone Autoscout24.pl i tam zamiescic ogloszenie,ale rowniez bezskutecznie.Podpowie mi ktos co i jak??Pzdr.
Gonzo_BB
Sun, 03 Oct 2010 - 14:07
dlaczego auto na gazie nie ma odciecia? chodzi o instalacje 2 generacji.
K@rol
Sun, 03 Oct 2010 - 14:34
Wywaliło na wyswietlaczu komputera napis IGNITION SYSTEM FALUT, peugeot 406 po liftngu, 1.8 benzyna, auto jezdzi bez problemu, nic sie nie dzieje tylko ten napis ciagle po odpaleniu, jakaś powazna usterka sie szykuje czy o co może mu chodzić?
mate96
Sun, 03 Oct 2010 - 15:12
CYTAT(Gonzo_BB @ Sun, 03 Oct 2010 - 14:07)
dlaczego auto na gazie nie ma odciecia? chodzi o instalacje 2 generacji.
Bo w oryginale odciecie bylo realizowane prze odcinke paliwa, a u ciebie parownik daje gazik caly czas
Misior
Sun, 03 Oct 2010 - 15:36
CYTAT(Qulek @ Sun, 03 Oct 2010 - 11:40)
Z tyłu bębny czy tarcze ?
niema golfów IV z bebnami z tylu.
Gonzo_BB
Sun, 03 Oct 2010 - 16:02
CYTAT(mate96 @ Sun, 03 Oct 2010 - 15:12)
Bo w oryginale odciecie bylo realizowane prze odcinke paliwa, a u ciebie parownik daje gazik caly czas
Racja, ja zawsze myslalem ze odcięcie realizowane jest przez zapłon
Czacza
Sun, 03 Oct 2010 - 19:30
CYTAT(Gonzo_BB @ Sun, 03 Oct 2010 - 16:02)
Racja, ja zawsze myslalem ze odcięcie realizowane jest przez zapłon
I na odcince wtryski pompowałyby paliwo do katalizatora. Zapłon odcinało się w autach z gaźnikiem albo innym k-jetem (nie wszystkich, niektórę kręcą do upadłego). W EFI zawsze odcinany jest wtrysk.
HMP_inc
Sun, 03 Oct 2010 - 20:18
A jakie moga byc pozniejsze nastepstwa kilkukrotnego zakrecenia auta na gazie powyzej odcinki? Powiedzmy zamiast 7,5 to 8,5 tys obr/min?
Feno
Sun, 03 Oct 2010 - 21:02
CYTAT(Tapir @ Sat, 02 Oct 2010 - 21:10)
Szukam różnych nazw skrzyń dwusprzęgłowych, na razie mam DSG, DCT, TCT, DDCT, Powershift, Speedshift, EDC, SST i PDK. Co jeszcze jest na rynku?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dual_clutch_transmission
Czacza
Sun, 03 Oct 2010 - 21:43
CYTAT(HMP_inc @ Sun, 03 Oct 2010 - 20:18)
A jakie moga byc pozniejsze nastepstwa kilkukrotnego zakrecenia auta na gazie powyzej odcinki? Powiedzmy zamiast 7,5 to 8,5 tys obr/min?
Kolizja tłoki-zawory, przeskoczenie rozrządu, pozrywanie/połamanie korbowodów. No ogólnie sporo, zależy od konkretnego silnika. Jeśli po przekręceniu silnik działa nadal normalnie, to spox. Jak dupnie, to zauważysz napewno.
Skiba
Mon, 04 Oct 2010 - 02:44
CYTAT
jakie moga byc pozniejsze nastepstwa kilkukrotnego zakrecenia auta na gazie powyzej odcinki? Powiedzmy zamiast 7,5 to 8,5 tys obr/min?
spotkanie zaworów z tłokami.
Qulek
Mon, 04 Oct 2010 - 08:22
CYTAT(Misior @ Sun, 03 Oct 2010 - 15:36)
niema golfów IV z bebnami z tylu.
tdi 90 konne też maja tarczę ? to tylko w skodzie wsadzali do 90 bębny ?? A to się dowiedziałem czegoś nowego bo żyłem w przekonaniu że VW stosował zasadę że do 100km bęben powyżej tarcza. Nie wiem skąd ja o wziąłem.
k-meal
Mon, 04 Oct 2010 - 09:35
nawet w 1,4 75KM sa tarcze z tylu.
Misior
Mon, 04 Oct 2010 - 10:40
CYTAT(Qulek @ Mon, 04 Oct 2010 - 08:22)
to tylko w skodzie wsadzali do 90 bębny ?? A to się dowiedziałem czegoś nowego bo żyłem w przekonaniu że VW stosował zasadę że do 100km bęben powyżej tarcza. Nie wiem skąd ja o wziąłem.
no niestety albo stety ale tylko skoda tak robi.
HMP_inc
Mon, 04 Oct 2010 - 14:23
CYTAT(Czacza @ Sun, 03 Oct 2010 - 21:43)
Kolizja tłoki-zawory, przeskoczenie rozrządu, pozrywanie/połamanie korbowodów. No ogólnie sporo, zależy od konkretnego silnika. Jeśli po przekręceniu silnik działa nadal normalnie, to spox. Jak dupnie, to zauważysz napewno.
Nie zrozumieliśmy się ;-) To już jest destrukcja, to wiem doskonale. Chodziło mi o sytuację w której niby działa normalnie, ale np. nagle zaczyna brać olej. Ciekawi mnie czy mogło to być następstwem delikatnego "przekręcenia" (auto to starsza honda).
bezduszny
Mon, 04 Oct 2010 - 14:37
teoretycznie mogła by to być wina przekręcenia
Czacza
Mon, 04 Oct 2010 - 17:24
Nie spodziewałbym się takich skutków. W jaki sposób miałoby mu to zaszkodzić?? Co, pierścienie od przeciążeń popekają?? Niee, nic mu nie powinno być.
bezduszny
Mon, 04 Oct 2010 - 17:26
np. pompa oleju może nie być już taka wydajna przy przekręceniu obrotów a co za tym idzie złe smarowanie
werladyn
Mon, 04 Oct 2010 - 21:08
Co proponujecie wrzucić do Astry F 1.6 KAT 71KM zamiast seryjnych hamulców. Moc mała, ale mam nadzieje, że na lato wzrośnie lecz trzeba pierw zrobić heble i zawieche. Postanowiłem zacząć od pierwszego i co proponujecie(będę myśleć nad c20xe na wiosnę)?
MuMineQ
Mon, 04 Oct 2010 - 21:21
CYTAT(HMP_inc @ Mon, 04 Oct 2010 - 13:23)
Nie zrozumieliśmy się ;-) To już jest destrukcja, to wiem doskonale. Chodziło mi o sytuację w której niby działa normalnie, ale np. nagle zaczyna brać olej. Ciekawi mnie czy mogło to być następstwem delikatnego "przekręcenia" (auto to starsza honda).
Przekręciłem swojego starego civica z D13B2 (gaźnik, bez odcinki) kilka razy, wbijając 2 zamiast 4, brakowało obrotomierza i nic mu się nie stało. Do 8k kręciłem go regularnie. Jeździł na syntetyku i nie brał go wcale. Potem strzeliła uszczelka pod głowicą i nie reanimowałem
nie sugeruję, że miało to jakikolwiek związek, bo jestem pewny, że nie.
MrUw@
Mon, 04 Oct 2010 - 21:40
ja regularnie kreciłem IS_a)poza odcinke sporo ile sie dało czasem
i niemialo to wplywu przez rok uzytkowania na branie oleju prace silnika... Dopiero pewnego dnia po takim zabiegu przy szybkim starcie spod swiateł cos zaczeło stukac... auto nim dojechalo do domu wypluło korbe
Qulek
Mon, 04 Oct 2010 - 22:16
CYTAT(Misior @ Mon, 04 Oct 2010 - 10:40)
no niestety albo stety ale tylko skoda tak robi.
jak głosi hasło reklamowe : przemyślane rozwiązania
Sane
Mon, 04 Oct 2010 - 22:20
CYTAT(werladyn @ Mon, 04 Oct 2010 - 21:08)
Co proponujecie wrzucić do Astry F 1.6 KAT 71KM zamiast seryjnych hamulców. Moc mała, ale mam nadzieje, że na lato wzrośnie lecz trzeba pierw zrobić heble i zawieche. Postanowiłem zacząć od pierwszego i co proponujecie(będę myśleć nad c20xe na wiosnę)?
zacisk od Nubiry 2.0 (największy tłoczek), tarcze 256mm, dobry klocek - starczy do streetu
na tył belka z tarczami i stabilizatorem z GSI
a jak chcesz trochę bardziej upalać, to zacisk z calibry turbo i tarcze 288 4x100 z inochi.pl
Ew. możesz przejść na inny rozstaw 5x110 (AFAIR), to wtedy heble przód cali turbo, a tył saab 9000 AFAIR
werladyn
Mon, 04 Oct 2010 - 23:03
Pewnie polecę w pomysł z Nubiry, najlepsza opcja kasa/skuteczność. Teraz tylko skończę blachę w tym tygodniu i zabieram się do roboty, jakie klocki polecasz?
nds
Tue, 05 Oct 2010 - 17:56
Jak usunąć ogrzewanie z tylnej szyby?
SONIC
Tue, 05 Oct 2010 - 18:07
odpiąc,urwac,uciąc kabel od ogrzewania - no chyba ,ze chcesz usunąc "paski" ???
K@rol
Tue, 05 Oct 2010 - 18:11
wyjać włacznik/bezpiecznik?
Panowie czy piasta w Ultimie jest ''uniwersalna''? Tzn. Lewa/prawa strona? Rozebrałem dzisiaj i wydaje mi się,że można zalożyć je na którą stronę się chce. Może ktoś to potwierdzić? I drugie pytanie czy tylna część nadwozia z Ultimy Can Am pasuje bez problemu do GTR? Różnią się wysokością tylko?
Pozdr.
nds
Tue, 05 Oct 2010 - 18:23
CYTAT
Jak usunąć ogrzewanie z tylnej szyby?
chodzi o paski z tylnej szyby rzecz jasna, nie efekt działania
Tommo
Tue, 05 Oct 2010 - 18:48
czym usunać czarne kropki po smole/asfalcie z lakieru,żeby go nie zniszczyć?
peerbe111
Tue, 05 Oct 2010 - 19:29
Moze podgrzac suszarka przez jakis papier?asfalt zostanie na papierze
Jaqo
Tue, 05 Oct 2010 - 19:46
QUOTE (Tommo @ Tue, 05 Oct 2010 - 19:48)
czym usunać czarne kropki po smole/asfalcie z lakieru,żeby go nie zniszczyć?
Kupic preparat na stacji?
kamil.k
Tue, 05 Oct 2010 - 20:49
do takich rzeczy sa specjalne glinki które przy okazji odswiezaja lakier
MrUw@
Tue, 05 Oct 2010 - 22:09
brake clean'er dobrze zmywa taki syf....
Andrzej87
Tue, 05 Oct 2010 - 22:29
Polecam glinkę. Ja używałem Meguiars.
Misior
Wed, 06 Oct 2010 - 10:12
Sa specjalne srodki du usuwania smoły. Z tanich i sprawdzonych to DECABIT.
Luckystrike1979
Wed, 06 Oct 2010 - 10:24
Z jaką siłą klocek dociska tarczę podczas maxymalnego obciążenia ?
Woz powiedzmy 1,5 tony
matteusz
Wed, 06 Oct 2010 - 19:47
Czy auto z 400+KM z 1,8T jako daily driver to proszenie się o kłopoty i gwarancja cotygodniowych wizyt w warsztacie/u tunera, czy może przy normalnej eksploatacji da się tym tak samo jeździć jak powiedzmy prawie seryjnym autem?
jagus
Wed, 06 Oct 2010 - 19:51
chcesz zrobic 400 KM z 1.8T i jezdzic tym normalnie?
matteusz
Wed, 06 Oct 2010 - 20:09
Ja narazie nic nie chcę, tak się głośno zastanawiam
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.