Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
Joker
A na rezerwie często jeździsz?


@canar
Stawiam na termostat. Miałem to samo.
matteusz
Zdarza się, chociaż jak się zapali kontrolka to staram się jechać na stację, ale wiadomo, różnie to bywa jak się jest zdanym na cudzą łaskę i niełaskętongue.gif
A tak serio to jaki to może mieć wpływ?
Joker
Kiedyś zalałem gówniane paliwo, do tego pojeździłem na rezerwie i miał problem z tym pierwszym siorbaniem.
matteusz
Ale jak przez tydzień stał w garażu, to nie było żadnego problemu, więc chyba nie tędy droga. Jak było cieplej, to też było ok.
k-meal
ale jak masz lipne paliwo to gorzej odpala na mrozie.
Mozesz jeszcze filtr paliwa obadac.

canar, zobacz czy chlodnica robi sie ciepla zanim silnik osiagnie temperature, przy ktorej termostat powinien sie otworzyc.
matteusz
Przeważnie leję Vervę, no ale co do jakości to przecież jej nie zbadam, więc może tak być. Ale inne auta w domu jakoś tak nie reagują, albo to BMW takie wybredne, albo przyczyna leży gdzie indziej. No nic, posprawdzam co i jak, dzięki wszystkim za rady.
Skiba
a przewody wysokiego napiecia kiedy ostatnio wymieniane ?
k-meal
zapytaj ww, moze cos poradzi?
hz10
CYTAT(wielki @ Sat, 29 Jan 2011 - 18:34) *
może paliwo ucieka , załóż zaworek zwrotny wyeliminujesz jedną z możliwości

zaworek zwrotny w benzynie laugh.gif co do autora problemu
proponuje zapiąć cokolwiek co czyta parametry czujników i np.odczytać że czujnik temp silnika pokazuje pierdoły lub jakikolwiek punkt zaczepienia bo przez net to kaszpirowski jest potrzebny w tak złozonym sterowaniu dawką rozruchową
SONIC
Neo3 - zajrzyj pod maske e36 328 zrob zdjecie (albo wyszukaj w google) , zaznacz w paintcie przewody WN i wklej na forum....
Skiba
sry my bad
hz10
CYTAT(sonic1983 @ Sat, 29 Jan 2011 - 23:53) *
Neo3 - zajrzyj pod maske e36 328 zrob zdjecie (albo wyszukaj w google) , zaznacz w paintcie przewody WN i wklej na forum....

http://allegro.pl/oryginalna-fajka-fajki-b...1427863428.html to co jest wg ciebie? bo wg mnie to tez przewód tylko ze krótki
Joker
Przestańcie się kłócić, sonic1983 nie umiał napisać bez ironii, że w M52B28 są cewki a nie typowe przewody WN. A teraz Ty wrzucasz fajki od cewek mówiąc, że to przewody WN. No niby są, ale rzadko traktowane jako oddzielne elementy. Musiały by być sparciałe żeby je potraktować oddzielnie od samej cewki.
SONIC
no joker kuma o co chodzi fajka to fajka a PRZEWÓD WN to np w astrze A
a dla mnie to jest fajka.
Skiba
ok ok rozumiem, COP wink.gif
hz10
CYTAT(joker @ Sun, 30 Jan 2011 - 11:45) *
Przestańcie się kłócić, sonic1983 nie umiał napisać bez ironii, że w M52B28 są cewki a nie typowe przewody WN. A teraz Ty wrzucasz fajki od cewek mówiąc, że to przewody WN. No niby są, ale rzadko traktowane jako oddzielne elementy. Musiały by być sparciałe żeby je potraktować oddzielnie od samej cewki.
ja sie nie kłóce, często to wymieniam właśnie z powodu który napisałeś ale zdarzyło mi sie kilka razy że przez ten przewód cylinder nie palił. jest to jak najbardziej element występujący w sprzedaży oddzielnie z cewką
M3D
Pacjent E36 M52B28

Po przyspieszaniu ponad 3000rpm, lub manewrach parkingowych bardzo ciężko jest wyjąć/wbić bieg, nieraz jest to nie możliwe, trzeba odczekać z 30 sekund i dopiero ewentualnie jakoś wejdzie. Układ odpowietrzony. Sprzęgło się nie ślizga. WTF ?????????
Joker
CYTAT(hz10 @ Sun, 30 Jan 2011 - 20:50) *
ja sie nie kłóce, często to wymieniam właśnie z powodu który napisałeś ale zdarzyło mi sie kilka razy że przez ten przewód cylinder nie palił. jest to jak najbardziej element występujący w sprzedaży oddzielnie z cewką

Ja doskonale wiem, że ten element jest oddzielny. Sam napisałem kiedy jest traktowany oddzielnie. Ale przeczytaj dyskusję post po poście to sam stwierdzisz, że to co napisałeś to udowadnianie na siłę, że ktoś po części nie ma racji smile.gif Tymbardziej, że sam Neo3 przyznał się do błędu - zwyczajnie nie wiedział, a rozróznia cewki od p. WN. Chyba nikt wymawiając słowo "przewody WN" nie myśli o tym, że są to fajki na cewkach, zgodzisz się ze mną?smile.gif Albo mówiąc cewki ma na myśli samą cewkę, a fajkę traktuje jako przewód WN? smile.gif C'mon smile.gif

Pozdro
peerbe111
Pytanie o skrzynie Fiata Coupe
Szpere posiada tylko 20VT czy występowała też z 16VT ?

Ps.Ma ktoś linka do tej strony na której było podane w jakim samochodzie jaka turbina wystepowala?
hz10
była i w 16vt i 20vt
k-meal
ma ktos dojscie/pracuje w aso nissana?
mamy problem z autem, w ktorym takie same objawy byly 2 lata temu i wtedy zrobiono to na gwarancji. teraz gwarancji juz nie ma, ale moze w bazie istnieje informacja na czym polegala usterka?

pozdrawiam.
M3D
CYTAT(M3D @ Sun, 30 Jan 2011 - 21:55) *
Pacjent E36 M52B28

Po przyspieszaniu ponad 3000rpm, lub manewrach parkingowych bardzo ciężko jest wyjąć/wbić bieg, nieraz jest to nie możliwe, trzeba odczekać z 30 sekund i dopiero ewentualnie jakoś wejdzie. Układ odpowietrzony. Sprzęgło się nie ślizga. WTF ?????????


?????????????????
Jeffrey
Olej w skrzyni!
M3D
Wymieniony.

Co jeszcze zauważyłem, jak już się stanie to, że nie mogę np. wbić, to przy wciśniętym sprzęgle, jak próbuję wbić spadają obroty, tak jakby bieg próbował wejść, ale na chama nie cisne, bo nie ma sensu.
bezduszny
no to może wymieniony na niewłaściwy ?
MrUw@
objawy jakby niebyło dobrego wysprzęglenia...
_________________________________________


skąd benzyna może być w oleju ? Silnik benzynowy chodzi ok (może czasem przyfalują obroty) olej co pare dni jazdy jest normalnie zadki rozrobiony, wali bajurą, po wymianie oleju na jakiś czas wszystko wraca do normy a potem znowu to samo i gubi ciśnienie...
i niejest to uszczelka w oleju niema glikolu tylko prawdopodobnie bajura...
Ghost_Rider
kiedys w accordzie bylo podobnie z biegami i okazalo sie ze od tarczy sprzegla oderwala sie blaszka trzymajaca sprezyne i wbila sie w docisk, efekt byl taki jak opisales dokladnie. druga sprawa, moze jakies problemy z ukladem hydraulicznym wysprzeglika?
M3D
No właśnie wiem, że nie ma dobrego wysprzęglania, ale czego to może być wina ? Docisku ? Sprężyn na tarczy ? Łożyska ? Bo na pewno nie okładzin, sprzęgło trzyma ok, nie ma poślizgu.

Olej w skrzyni wymieniony na właściwy, taki jak był na naklejce na skrzyni.

Ps. Ghost - tak jak napisałem, wysprzęglik wymieniony, układ odpowietrzony, także myślę, że to nie jego wina.
MrUw@
skoro wysprzeglik jesteś pewny w 100% że ok, to może jego popychacz jest wytarty, może łapa w skrzyni jest wytarta, albo docisk niedaje rady?

ja bym obstawiał jednak dalej na zle działanie wysprzęglika...
pavel
CYTAT(MrUw@ @ Mon, 31 Jan 2011 - 22:05) *
może łapa w skrzyni jest wytarta


miałem kiedyś taki przypadek u siebie- łapa była tak przetarta/przetłoczona, że zrobił się mały otwór i kawałek trzpienia przechodził na wylot
M3D
Ale jeżeli to byłby wysprzęglik, to czasem to siłowe wbijanie/wyciąganie nie byłoby cały czas ? Mi się to dzieje tylko przy powyżej 3000rpm i przy manewrach parkingowych.
mate96
CYTAT(MrUw@ @ Mon, 31 Jan 2011 - 21:42) *
objawy jakby niebyło dobrego wysprzęglenia...
_________________________________________


skąd benzyna może być w oleju ? Silnik benzynowy chodzi ok (może czasem przyfalują obroty) olej co pare dni jazdy jest normalnie zadki rozrobiony, wali bajurą, po wymianie oleju na jakiś czas wszystko wraca do normy a potem znowu to samo i gubi ciśnienie...
i niejest to uszczelka w oleju niema glikolu tylko prawdopodobnie bajura...


leje któryś wtryskiwacz?
RSMANIEK
Gdzie w warszawie kupie wtyczki EV1??
Czacza
CYTAT(MrUw@ @ Mon, 31 Jan 2011 - 21:42) *
objawy jakby niebyło dobrego wysprzęglenia...
_________________________________________


skąd benzyna może być w oleju ? Silnik benzynowy chodzi ok (może czasem przyfalują obroty) olej co pare dni jazdy jest normalnie zadki rozrobiony, wali bajurą, po wymianie oleju na jakiś czas wszystko wraca do normy a potem znowu to samo i gubi ciśnienie...
i niejest to uszczelka w oleju niema glikolu tylko prawdopodobnie bajura...



Nie wiem jakie auto i jaki silnik, ale:
- j/w lejący jeden wtrysk
- walnięty regulator ciśnienia paliwa, posyła benzynę wężykiem podcisnieniowym prosto w kolektor ssący. Stąd czasem przyfalowanie obrotów, jak się tym przykrztusi. Nie przepali, ścieknie po ściankach do miski. Nie trzeba wiele paliwa, żeby olej rozrzedzić.
- usterka w układzie sterowania powodująca przelewanie. U mnie kiedyś taki objaw dał strzelony MAP.
MrUw@
byłem pewny że przy sprawnych pierścieniach nima prawa do tego dojsc nawet przez lejący wtrysk wszystko spali sie w cylindrze... widocznie nie... może to być przyczyna...
BartekSz
CYTAT(RSMANIEK @ Mon, 31 Jan 2011 - 23:33) *
Gdzie w warszawie kupie wtyczki EV1??


http://www.racingforum.pl/Wtyczki-do-wtrysklw-t84136.html
Porszak
jakie sa + i - zastosowanie Lambdy na 1 przewodzie, niegrzanej w miejsce 3-przewodowej grzanej(1 przewod sygnalowy i 2 do grzania)? (montaz/wtyczki pomijam bo to zaden problem)
Czacza
Minus jest taki taki, że wywali kod usterki grzania sondy. I pewnie zapali check smile.gif
hz10
check to najmniejszy problem znacznie większym może być niedogrzanie sondy (za daleko od głowicy) co zaowocuje przepałami.
Porszak
grzana i niegrzana sa dokladnie w tym samym miejscu (odleglosci od glowicy). 3przewodowa wystepowala z silnikiem z przeplywka, 1 przewod z mapem. ma to jakies znaczenie?
MrUw@
a niejest tak że niegrzana z początku może przekłamywać z wartościami i przelewać auto, a grzałka jest po to aby od początku pomiar był na "ciepło" i dokładniej ? prostymi słowami ?
arczar
Przepraszam ze tak wskoczę w temat...

Olej pod fajkami świec... Samochód: Civic 1.5, 270tyś.km. Uprzedzam pytanie: nie zalana podczas zmiany oleju:)
the Hitcher
gniazdo zapalniczki:

nie działało, wyjałem - cale zasniedziałe, to zgodnie z radą wymyłem, a raczej postało sobie w coca-coli.

ładnie sie oczywscilo to wsadzilem na miejsce i sprawdzilismy napiecie miernikiem. tyle ze to bylo dosc dawno, napiecie niepamietam jakie ale stwierdzilismy ze ok;) <tak wiem niewiele sie na elektryce znam z kumplem ale zdawalo sie w porzadku> ale niemielismy czym sprawdzic w sensie np cb no i nie sprawdzilismy.

teraz sprawdzilem czy działa i d..a. pytanie: jakie tam powinno napiecie byc, co tam moze byc nie tak?
pavel
CYTAT(the Hitcher @ Wed, 02 Feb 2011 - 00:13) *
gniazdo zapalniczki:

pytanie: jakie tam powinno napiecie byc, co tam moze byc nie tak?


podobne jak na baterii czyli +/- 13V
bezpiecznik może być za słaby, bo tam pobór jest relatywnie duży
ZiG
CYTAT(arczar @ Tue, 01 Feb 2011 - 23:58) *
Przepraszam ze tak wskoczę w temat...

Olej pod fajkami świec... Samochód: Civic 1.5, 270tyś.km. Uprzedzam pytanie: nie zalana podczas zmiany oleju:)


Uszczelka pokrywy zaworow. Sa 4 takie jakby oringi przy, każdym gnieździe świecy i juz przestały uszczelniać.
SONIC
Zig- 100% racji
k-meal
TOYOTA RAV4 2.0 D4D

Po wymianie akumulatora auto nie ma mocy. pojdzie max 120, tak jakby tdi z padnieta przeplywka. smile.gif

Auta jeszcze nie widzialem, tylko telefonicznie rozmawialem ze znajomym, ale czy jest mozliwe, ze do wymiany akumulatora odpina sie jakis czujnik (by miec lepszy dostep), np. przeplywke albo wezyki itp. ? Moze zapomnieli podlaczyc z powrotem...
A moze jakas adaptacje trzeba robic?

Pozdrawiam.
Feluke
CYTAT(Porszak @ Tue, 01 Feb 2011 - 17:41) *
jakie sa + i - zastosowanie Lambdy na 1 przewodzie, niegrzanej w miejsce 3-przewodowej grzanej(1 przewod sygnalowy i 2 do grzania)? (montaz/wtyczki pomijam bo to zaden problem)

Szybsze przejscie na prace z sondy. Poprostu grzalka w pierwszych chwilach po rozruchu dogrzewa sonde i dzieki temu komputer szybciej moze przjesc na prace w zamknietej petli.
Czacza
W większości aut ta grzałka co chwile podgrzewa sondę jak auto pracuje na wolnych obrotach. Nawet ciepłe.

k-meal zacznij od sprawdzenia wtyczek i wężyków pokoleji, na 99% coś albo odpięte albo niedopięte.
rottie
Auto - 200SX S14
Problem - dmuchawa dziala tylko w pozycji 4, tam jest cos do wymiany odpowiedzialne za to czy musze cala konsole/regulator wymieniac?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.