a pociągnięcie za wewnętrzną klamkę otworzy drzwi ?
caro86wlkp
Sat, 25 Sep 2010 - 08:42
dzisiaj spojrzałem na to koło i co sie okazało. wszystkie szpilki były luźne. można było je praktycznie palcami odkręcić, ale jak to możliwe żeby samo sie odkręciło. felgi zmieniane były u wulkanizatora, dokręcane kluczem dyno, później ja sprawdzałem po nich odrazu każde koło i po tygodniu jeszcze raz sprawdzałem.
Keler
Sat, 25 Sep 2010 - 09:42
CYTAT(MrUw@ @ Sat, 25 Sep 2010 - 00:57)
no huk to ewidentnie lozysko... bicie raczej nie ... chyba ma taki luz na piescie juz koło zaczeło konkretnie latac ale to poczujeszcz jak podniesiesz auto i sprubujesz ruszyc kolem gora dół...
Wiem że zlodziejskie pytanie ale moze ktos mi pomoze na biegu... znajomemu zatrzasnoł sie frelander... wsumie to nawet nie tyle co zatrzasnol kluczyk co szlak trafi chyba wkladke zamka drzwi prawych (anglik i z prawej sie go otwiera z kluczyka) niebyło by problemem jakby nie fakt ze auto ma zamontowany wyl pradu i jest wylaczony wiec pilot tez niedziala :/ jakies pomysl jak w mało destrukcyjny sposob otworzyc ktores drzw lub chociaz maske ?? Tył niereaguje na kluczyk (ponoc ma jakies zabezpieczenie ze najpierw szyba musi zejsc w dol) do linki od maski ni hu hu niemoglem sie dostac w grilu jest zabudowane miejsce gdzie linka wchodzi w mechanizm a niechcialbym go łamać na siłe... ktos przerabial albo ma jakis pomysl ?? dosc wazny temat bo auto jutro musi jezdzic a obiecalem ze ogarne
Podzwońcie po panach od dorabiania kluczy. Kiedyś taki człowiek otworzył mi samochód w pół minuty beż żadnych strat
elcoyote
Sat, 25 Sep 2010 - 12:01
ktoś zamach chciał na ciebie zrobić albo złodziej nie zdążył i uciekł nie dokręcając ci śrub
MrUw@
Sat, 25 Sep 2010 - 15:10
raczej przycisk od otwierania drzwi niepomoze... panow od otwierania kluczy w lykend chyba niezastane hmm pociagniecie klamki od wewnatrz otwiera drzwi tylko jak dostalbym sie do wewnatrz to moglbym otworzyc maske i tez problem bylby rozwiazany... i tak juz po ptakach bede na spokojnie walczył w poniedzialek najwyzej od spodu sciagne oslone i kablami potepne do plusa i masy drugi aku zeby pradu zlapał za heblem i otworze pilotem
mate96
Sat, 25 Sep 2010 - 15:17
panowie od awaryjnego otwierania pracuja czesto 24/7
yarbin
Sat, 25 Sep 2010 - 22:31
jeśli dobrze kojarzę, to można zadzwonić na policję i oni ze swoim specem przyjeżdżają
Maxim555
Sun, 26 Sep 2010 - 22:02
CYTAT(MrUw@ @ Sat, 25 Sep 2010 - 15:10)
raczej przycisk od otwierania drzwi niepomoze... panow od otwierania kluczy w lykend chyba niezastane hmm pociagniecie klamki od wewnatrz otwiera drzwi tylko jak dostalbym sie do wewnatrz to moglbym otworzyc maske i tez problem bylby rozwiazany... i tak juz po ptakach bede na spokojnie walczył w poniedzialek najwyzej od spodu sciagne oslone i kablami potepne do plusa i masy drugi aku zeby pradu zlapał za heblem i otworze pilotem
jest taki złodziejski sposób. Potrzebne są drewniane kliny. Delikatnie wbija się je między górną krawędź drzwi a dach, przez szczelinę, drutem pociąga się za klamkę. Nie w każdej konstrukcji to przejdzie.
tu jest nawet film:
bezduszny
Sun, 26 Sep 2010 - 22:05
zamiast klinów używa się poduszki z ciśnieniomierza wciskasz i pompujesz
Maxim555
Sun, 26 Sep 2010 - 22:10
można też użyć siły żywej:) Na początek spróbuj oprzeć dłonie na szybie i wcisnąć w dół.
kompot
Mon, 27 Sep 2010 - 16:31
Co to za wyświetlacz i pokrętło poniżej panelu klimatyzacji? BMW E46.
bezduszny
Mon, 27 Sep 2010 - 16:33
ogrzewanie postojowe ?
80quattro
Mon, 27 Sep 2010 - 20:47
Dlaczego w niektórych autach w czujniku świateł stop jest wbudowany kondensator ? Czy tylko po to żeby nie było zakłóceń w radiu ?
rennen
Mon, 27 Sep 2010 - 20:52
CYTAT(Maxim555 @ Sun, 26 Sep 2010 - 22:10)
można też użyć siły żywej:) Na początek spróbuj oprzeć dłonie na szybie i wcisnąć w dół.
To działa tylko w autach z szybami na korbkę.. kto by się trudził by w tych czasach kraść takie trupy
Maxim555
Mon, 27 Sep 2010 - 21:21
CYTAT(80quattro @ Mon, 27 Sep 2010 - 20:47)
Dlaczego w niektórych autach w czujniku świateł stop jest wbudowany kondensator ? Czy tylko po to żeby nie było zakłóceń w radiu ?
Rzuciłem okiem na diagram połączenia świateł stopu w moim civicku i wygląda to tak, że włącznik świateł stop nie jest podłączony do przekaźnika, tylko bezpośrednio włącza 3 światła. 60W to dużo jak na instalację 12v, wychodzi 5Aerowy prąd. Żeby uniknąć zakłóceń można zaprojektować lepszy i droższy włącznik lub użyć kondensatora. Oprócz radia, w którym może trzeszczeć jest jeszcze moduł ABS, który też jest bezpośrednio podłączony do obwodu, ale moim zdaniem brak kondensatora nie powinien mu przeszkadzać. Na wszelki wypadek powieś sobie kartkę z napisem hamować tylko w ostateczności, zdecydowanie wciskając pedał
CYTAT(rennen @ Mon, 27 Sep 2010 - 20:52)
To działa tylko w autach z szybami na korbkę.. kto by się trudził by w tych czasach kraść takie trupy
Zależy od mechanizmu. W moim świętej pamięci accordzie przy próbie włamania właśnie przez wciśnięcie szyby, pękły rolki na których opiera się szyba w szynie ją unoszącej. Ale fakt faktem, wtedy to już był trup.
K@rol
Mon, 27 Sep 2010 - 22:11
Co do tej szyby. Ze dwa i pol roku temu wlamali mi sie do Passata B5 wlasnie przez szybe w przednich drzwiach, czyms w nia uderzyli i szyba wjechala do srodka, caly mechanizm w srodku byl polamany lacznie z prowadnicami. Na szybie byly tylko trzy slady po jakims twardym przedmiocie oraz pelno odciskow palcow,nawet nie pekla (moze przez to,ze byla przyciemniona), wiec to wcisniecie szyby dziala tez przy elektryce
Javie
Mon, 27 Sep 2010 - 22:18
A to nie jest po prostu mocna przyssawka do szyb i szarpnięcie w dół ? Koledze w ten sposób sie włamali.
lagadula
Tue, 28 Sep 2010 - 09:27
Wymieniałem ostatnio podnośnik szyby w S4, i patrząc na jego lichą konstrukcję, plastikowe trybiki nie dziwię się że można to uszkodzić, ale pozostaje jeszcze silniczek który stawia opór.....
Co do zdjęcia E46, to obstawiam że to navi strzałkowa.
Arkadius3
Wed, 29 Sep 2010 - 16:30
Przecież cały VAG ma te zjebane plastiki na prowadnicach, które ciągle pękają a koszt naprawy jest średni zakładając że sobie linek nie pokręcimy przy okazji
celinskip
Wed, 29 Sep 2010 - 18:46
Mam pytanie mało racingowe ale moze ktos mi pomoze. Pacjent to BMW X5. Teraz są załozone opony runflat letnie na oryginalne felgi i chce zostawic ten komplet kol na zime i tylko wrzucic na nie zimowki. Myslalem o oponach nie rf gdyz sa duzo przyjemniejsze, jednak pare osob (w tym z serwisow ogumienia) twierdzi, że nie wolno wrzucac opon nie rf na felgi przystosowane do rf. I kto ma racje?
RSMANIEK
Wed, 29 Sep 2010 - 18:56
Smiało montuj, tylko sie zaopatrz w kolo zapasowe
K@rol
Wed, 29 Sep 2010 - 20:14
Jezdziłem Mini na ori felgach ze zmienionymi oponami na ''normalne'' i nie było problemów, wiec myślę,że do X5 również można śmiało zakładać.
opona typu RF to opona... w felga jak kazda inna niespotkalem sie jeszcze z FELGĄ SPECJALNIE PRZYSTOSOWANA DO OPONY RF.... montuj zwykla gume i ciesz sie miększą jazdą
k-meal
Wed, 29 Sep 2010 - 23:10
na otomoto mozna znalezc m5 e39 juz za 35-40 tys. to sa jakies ulepy czy faktycznie w tej kasie mozna wyhaczyc cos sensownego?
Joker
Thu, 30 Sep 2010 - 01:30
Wyhaczyć można. Ale jest to auto leciwe. I pożre kasę nie tyle z powodu bycia ulepem, co z bycia w pewnym wieku proszącego o troskę. W przypadku M5 E39 ta troska jest kosztowna.
Tommo
Thu, 30 Sep 2010 - 08:12
CYTAT(MrUw@ @ Wed, 29 Sep 2010 - 22:00)
opona typu RF to opona... w felga jak kazda inna niespotkalem sie jeszcze z FELGĄ SPECJALNIE PRZYSTOSOWANA DO OPONY RF....
A jednak są.Mają dodatkowy rant zabezpieczający przed zsunięciem się stopki podczas jazdy bez powietrza.
Misior
Thu, 30 Sep 2010 - 17:29
Wystarczy zobaczyc na ori felgi czy mają oznaczenie H2 czy H1. H2 mają dwa ranty i faktycznie moze to słuzyc przy oponach RF. Ale jesli ma H1 tzn ze sa to zwykle felgi.
szumowina
Thu, 30 Sep 2010 - 23:30
Jeżeli okres ubezpieczenia to 02/10/2009 - 02/10/2010, to czy ubezpieczenie jest jeszcze ważne 02/10/2010?
03/10/2010 sprzedaje samochód, a 02/10/2010 czeka mnie długa trasa.
mate96
Thu, 30 Sep 2010 - 23:41
wazne, przeciez napisali. pamietaj jednak ze auto mozesz sprzedac tylko z waznym oc
PS. HA 1 post na setnej stronie jest moj! Normalnie az browara siekne
Lubczan
Thu, 30 Sep 2010 - 23:48
ważne do 23:59 dnia 22.
Maxim555
Fri, 01 Oct 2010 - 00:47
CYTAT(mate96 @ Thu, 30 Sep 2010 - 23:41)
PS. HA 1 post na setnej stronie jest moj! Normalnie az browara siekne
już nie jest twój
szumowina
Fri, 01 Oct 2010 - 07:21
Nie można sprzedać auta bez ważnego OC?
mate96
Fri, 01 Oct 2010 - 07:43
nie, ale mozesz dogadac sie z kupujacym zeby to ona ci dal kase na oci te kilka dni beza auta po prostu darowal
może tak: jaka to wersja "maksymalnie odciążona" z wielka zabudową audio w bagażniku??? i tu pytanie dodatkowe: czy ta zabudowa też jest w wersji super slim?
Ghost_Rider
Fri, 01 Oct 2010 - 15:38
oj czepiacie sie, dociazyli mu tyl poprostu, tak dla lepszego rozkladu mas
mile
Fri, 01 Oct 2010 - 16:54
Jezu,kochałbym ten spojler.
MrUw@
Fri, 01 Oct 2010 - 18:06
pacjent stary sunny gaźnikowy... prawdopodobodbnie niechodzi na 3 cylinder... po lekkim dodaniu gazu gada na wszystkie a na wolnych go telepie po wyciagnieciu kabla (z 3cyl) Niema zmian w pracy silnika na wolnych a na pozostale reaguje...
kable swiece kopółka nowe... any ideas ?? moze to byc oznaka kulawej kompresji ?? cholera niemam odpowiedniego miernika do sprezania i niemam jak sprawdzic :/
Czacza
Fri, 01 Oct 2010 - 21:11
Miałem podobny przypadek u kumpla w Sierrze DOHC. Na wolnych na 3 gary, na wyższych kapcia palił jakby nigdy nic. Pomiar kompresji - 11,5; 11; 0,5; 11,5. Diagnoza - uszkodzenie gładzi trzeciego gara. Na wolnych kompresja spieprzała dołem, na wyższych obrotach nie nadązała i silnik szedł normalnie. Niewykluczone, że tu jest podobnie.
hz10
Sat, 02 Oct 2010 - 00:38
CYTAT(MrUw@ @ Fri, 01 Oct 2010 - 18:06)
pacjent stary sunny gaźnikowy... prawdopodobodbnie niechodzi na 3 cylinder... po lekkim dodaniu gazu gada na wszystkie a na wolnych go telepie po wyciagnieciu kabla (z 3cyl) Niema zmian w pracy silnika na wolnych a na pozostale reaguje...
kable swiece kopółka nowe... any ideas ?? moze to byc oznaka kulawej kompresji ?? cholera niemam odpowiedniego miernika do sprezania i niemam jak sprawdzic :/
np.ssie lewe powietrze
MrUw@
Sat, 02 Oct 2010 - 08:04
to tez wykluczone... wszsystkie rurki podcisnienia itp sprawdzone/ sparciałe wymienione na nowe... czyli chyba wszystko sprowadza mi sie tu do kompresji
Performante
Sat, 02 Oct 2010 - 11:11
W katalogu elektronicznym Intercars wystepuje w Golfie IV silnik 1.0 Turbo o mocy 111 koni. To jakies dziwadlo, czy jest tak faktycznie? Nigdy nie wpadlo mi w rece takie auto, ani nawet o nim nie slyszalem.
simpson
Sat, 02 Oct 2010 - 11:21
CYTAT(F16 i.e. @ Sat, 02 Oct 2010 - 11:11)
W katalogu elektronicznym Intercars wystepuje w Golfie IV silnik 1.0 Turbo o mocy 111 koni. To jakies dziwadlo, czy jest tak faktycznie? Nigdy nie wpadlo mi w rece takie auto, ani nawet o nim nie slyszalem.
niby w Brazylii takie ustrojstwo było w ofercie: VW Parati
Tommo
Sat, 02 Oct 2010 - 12:23
Pacjent to VW Golf 4 TDI.Objaw jest taki,że wciskając pedał hamulca ,ten opada powoli aż do podłogi. Problem ten wystepuje tylko przy pracującym silniku. Wymieniona pompa,układ odpowietrzony na pracującym silniku,ABS działa prawidłowo. Skłaniam się ku serwu,ale może ktoś już przerabiał ten problem i ma inne pomysły?
jagus
Sat, 02 Oct 2010 - 12:29
to normalne zachowani, jesli nie opada w ciagu kilkudziesieciu sekund
Tommo
Sat, 02 Oct 2010 - 12:58
nie jest to normale jeżeli hamując,wyraźnie czuć jak wpada pedał
Czacza
Sat, 02 Oct 2010 - 16:26
Tego ABSu jestes pewien?
Podobny problem w Traficach oznacza gnicie wiązki zasilającej modulator. Nie wyskakuje żaden od usterki. ABS działa normalnie. Tylko pedał wyraźnie wpada w glebę. Szukałbym jednak w okolicach ABS.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.