the Hitcher
Mon, 05 Aug 2013 - 21:50
Nie lubie pytać o takie głupoty ale muszę: jak wygląda trasa wawa - biała podlaska?
Będę jechał laweta na imprezę jak najbardziej racingowa i nie wiem ile czasu dobie założyc, to jest ekspresowka, zwykła krajowa czy jaka? Duży ruch w weekend, jakieś roboty? Czasu nie będzie za wiele i chciałbym wiedzieć na co się szykować, wspomóżcie radą
flapjck1
Mon, 05 Aug 2013 - 22:30
zwykla krajowka, do minska tak sobie, w minsku masz ekspresowke z viatoll, do siedlec trochę ruchu a dalej jak już będziesz jechal na to lotnisko na CA Cup to pustki raczej i luzior, nawierzchnie przywoite
kornat
Tue, 06 Aug 2013 - 09:03
Czy w Warszawie lub gdzieś w bliskich okolicach można wypożyczyć jednoosiową aluminiową lawetę z DMC do 1400kg?
flapjck1
Tue, 06 Aug 2013 - 10:18
CYTAT(kornat @ Tue, 06 Aug 2013 - 09:03)
Czy w Warszawie lub gdzieś w bliskich okolicach można wypożyczyć jednoosiową aluminiową lawetę z DMC do 1400kg?
na Broniszach maja lawete do 1400, ale to jest 2 oski, i jest dość ciezka
Goral101
Wed, 07 Aug 2013 - 06:51
Rozglądając się za Nissanem GTR model przed liftingiem z jakimi wydatkami musze sie liczyc po zakupie samochodu ? Co nalezałoby zrobic aby moc uzytkowac go w miare bez awaryjnie
hubi91
Wed, 07 Aug 2013 - 07:39
CYTAT(Goral101 @ Wed, 07 Aug 2013 - 06:51)
Rozglądając się za Nissanem GTR model przed liftingiem z jakimi wydatkami musze sie liczyc po zakupie samochodu ? Co nalezałoby zrobic aby moc uzytkowac go w miare bez awaryjnie
Najlepiej dowiedzieć się jaki napęd ze skrzynią siędzi w danym modelu(czy od nowości czy juz zmieniania), bo to one lubią się poddać,a tanie nie są. Reszta przy tym to tylko pierdoły. Znam człowieka, który śmiga 600konnym gtrem i bangla, ale lepiej mieć na względzie ewentualne ryzyko.
RaNaar
Thu, 08 Aug 2013 - 08:47
Witam,
mam żarnik xenonowy D1S jak na zdjęciu poniżej ->
Szukam oznaczeń wtyku zasilania. To musi być jakiś standardowy patent, ale nie mogę sobie poradzić ze znalezieniem.
Z góry dzięki! :-)
Goral101
Thu, 08 Aug 2013 - 14:45
CYTAT(hubi91 @ Wed, 07 Aug 2013 - 07:39)
Najlepiej dowiedzieć się jaki napęd ze skrzynią siędzi w danym modelu(czy od nowości czy juz zmieniania), bo to one lubią się poddać,a tanie nie są. Reszta przy tym to tylko pierdoły. Znam człowieka, który śmiga 600konnym gtrem i bangla, ale lepiej mieć na względzie ewentualne ryzyko.
Zakładając że seryjny co trzeba zrobić żeby się nie poddało skoro lubi i jaki to dodatkowy koszt ( . Sorry że może zadaje banalne pytania, ale dopiero zaczynam sledzić temat GTR
usuniety
Thu, 08 Aug 2013 - 18:58
Kilka miesięcy temu był na forum temat na temat wykończenia garażu itd. Podłogi, ściany, fototapeta.... Kojarzy ktoś? Wyszukiwarka niestety znowu nie działa...
EDIT:
Znalazłem, Google działa lepiej niż forumowa wyszukiwarka.
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...97053&st=20
kowalfik
Fri, 09 Aug 2013 - 21:18
Koledzy potrzebuje szybkiej odp, czy do przymiarki i przejechania się kawałek mogę założyć do b4 quattro(2.8) fele z różnymi oponami? tj r15 na 2 205/50 na 2 195/45.
Czy nic się nie wykrzaczy w napędach?
usuniety
Tue, 13 Aug 2013 - 13:41
Przy zakupie auta sprowadzonego ze Szwajcarii od handlarza, są jakieś sztuczki formalne na które się można naciąć? Chciałbym uniknąć problemów z zarejestrowaniem auta w PL.
burski
Tue, 13 Aug 2013 - 13:51
Musi być:
- Cło
- VAT
- Akcyza
- Dow. rej.
Tak więc od auta z UE rózni się cłem i Vat-em, ale bez nich nie opłaci się akcyzy, więc nie ma pola do popisu dla krętaczy.
usuniety
Tue, 13 Aug 2013 - 13:55
CYTAT(burski @ Tue, 13 Aug 2013 - 13:51)
Musi być:
- Cło
- VAT
- Akcyza
- Dow. rej.
Tak więc od auta z UE rózni się cłem i Vat-em, ale bez nich nie opłaci się akcyzy, więc nie ma pola do popisu dla krętaczy.
Dzięki za szybką odpowiedź
a jakiś recykling czy coś?
tomek 1980
Tue, 13 Aug 2013 - 15:07
Witam, panowie gdzieś widziałem temat o zmianie kół zębatych piątego biegu w skrzyni do 1.9TDI. Było tam opisane wszystko łącznie z fotami i nr kół zębatych jakie trzeba założyć, by wydłużyć piąty bieg. Przekopałem wczoraj google i nie mogę znaleźć, są podobne tematy, ale tego nie można znaleźć.
Może ktoś coś wie?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
MihasZiom
Tue, 13 Aug 2013 - 21:15
Dzisiaj moje e46 320d 136 km w czasie zmiany biegów zgasło i już nie odpaliło. Objaw typowy dla pompy i upalonego sterownika ALE robiłem pompę może z 1,5 miesiąca temu. Niby gwarancje mam ale mechanik jest do konca tyg na urlopie. Zauważyłem że w przewodach od filtra do pompy są pęcherzyki powietrza. W filtrze paliwa było pusto, poniżej miejsca skąd paliwo jest pobierane do pompy.
Czy jeśli pompa wysokiego ciśnienia jest uszkodzona to w filtrze nie bedzie paliwa? czy to może pompka w baku powinna pompować paliwo do filtra. Paliwa w baku mam tyle że właśnie zapaliła się rezerwa. Jak przekręce kluczyk na zapłon to nie przybywa mi paliwa w filtrze.
Porszak
Tue, 13 Aug 2013 - 21:23
CYTAT(burski @ Tue, 13 Aug 2013 - 13:51)
Musi być:
- Cło
- VAT
- Akcyza
- Dow. rej.
Tak więc od auta z UE rózni się cłem i Vat-em, ale bez nich nie opłaci się akcyzy, więc nie ma pola do popisu dla krętaczy.
idz do WK i zapytaj co potrzeba u Ciebie. u mnie chcieli tablice rej lub oswiadczenie sprzedajacego, ze auto sprowadzone bez tablic. co kraj(WK) to obyczaj
usuniety
Tue, 13 Aug 2013 - 21:38
CYTAT(Porszak @ Tue, 13 Aug 2013 - 21:23)
idz do WK i zapytaj co potrzeba u Ciebie. u mnie chcieli tablice rej lub oswiadczenie sprzedajacego, ze auto sprowadzone bez tablic. co kraj(WK) to obyczaj
Masz rację, tak będzie najrozsądniej. Jutro podjadę.
burski
Wed, 14 Aug 2013 - 08:12
CYTAT(Porszak @ Tue, 13 Aug 2013 - 21:23)
idz do WK i zapytaj co potrzeba u Ciebie. u mnie chcieli tablice rej lub oswiadczenie sprzedajacego, ze auto sprowadzone bez tablic. co kraj(WK) to obyczaj
No tak, zapomniałem o tym. Ale to nie jest typowo szwajcarski temat, bo dotyczy wszystkich sprowadzanych aut.
no_fear
Wed, 14 Aug 2013 - 08:31
CYTAT(Porszak @ Tue, 13 Aug 2013 - 21:23)
idz do WK i zapytaj co potrzeba u Ciebie. u mnie chcieli tablice rej lub oswiadczenie sprzedajacego, ze auto sprowadzone bez tablic. co kraj(WK) to obyczaj
we wszystkich WK jest tak samo
tu np linkacz z WK Katowice ->
https://www.sekap.pl/katalog.seam?cid=7358#
markzo
Wed, 14 Aug 2013 - 08:37
Ile może wypalać się olej z wydechu, po awarii turbo? dość sporo turbina puściła w wydech niestety, turbo już ogarnięte ale z wydechu potrafi konkretnie zakopcić, zwłaszcza na postoju (jazda po mieście, dużo stania = dużo dymu, w trasie nie dymi w zasadzie). Jest na to jakiś patent?
Porszak
Wed, 14 Aug 2013 - 11:54
@no fear następnym razem poprosze Ciebie, zebys mi zarejestrował auto i poszedł kłocić sie "do okienka". ( i nie odbieraj tego jako atak)
@markoz przegonić porzadnie auto, tak zeby dobrze wydech zagrzać-to ze slyszenia wiem. ja bym moze tłumiki nawiercił zeby spuścić olej
usuniety
Wed, 14 Aug 2013 - 12:10
W Kato procedura jest taka jak napisaliście.
Dostałem oświadczenie do wypełnienia, w razie gdyby auto było bez tablic.
Spytałem też o recykling, teoretycznie ma go zapłacić osoba, która sprowadziła auto, w praktyce Pani w okienku powiedziała, że ja to też mogę zapłacić.
Generalnie miałem wrażenie, że ja jestem lepiej od tej kobiety poinformowany.
no_fear
Wed, 14 Aug 2013 - 14:12
CYTAT(Porszak @ Wed, 14 Aug 2013 - 11:54)
@no fear następnym razem poprosze Ciebie, zebys mi zarejestrował auto i poszedł kłocić sie "do okienka". ( i nie odbieraj tego jako atak)
jestem bardzo świeżo po rejestracji auta z kraju UE, przywiezionego bez tablic (ciężarowy w nadwoziu osobowym heh) i nie było opcji aby Pani w okienku mogła mnie czymś zaskoczyć
Wszystko co wyczytałem na stronach m.in. WK sprawdziło się w 100%
Adddam
Thu, 15 Aug 2013 - 13:44
Ile mógł bym urwać na 1/4 mili zmieniając jakieś tam zwykłe cywilne nokiany 205/55 na np miękki profil xr01 205/50r16? Na nokianach pojechałem najlepiej 14.3 z 60" w 2.27 i 161km/h na mecie, jak widać 60" słabe więc po zmianie opon dało by rade zejść poniżej 14s?
matteusz
Thu, 15 Aug 2013 - 13:49
Na samym 60 feet masz jeszcze ~0.2s do urwania, nawet na cywilnej gumie, więc nie powinno być problemu z zejściem poniżej 14s, zwłaszcza na miękkim profilu, ale to tylko moja teoria
Adddam
Thu, 15 Aug 2013 - 15:24
Uważam podobnie ale tak z ciekawości pytam.
To są twoje czasy z bemowa?
CYTAT
[1] RT 0.534, 60ft 2.051, ET 14.846 @ 152.67 KPH [2] RT 0.365, 60ft 2.141, ET 15.071 @ 151.82 KPH
[3] RT 0.623, 60ft 2.044, ET 14.887 @ 152.77 KPH [4] RT 0.445, 60ft 2.864, ET 16.728 @ 151.78 KPH
[5] RT 0.666, 60ft 2.141, ET 18.429 @ 129.27 KPH
Miałem na sporcie (by chyba też masz tam konto) o to się zapytać bo 60" bardzo fajne:) Ja na lepszej nawierzchni mam dużo gorsze... Na jakich oponach jeździłeś? Masz szperę?
Andrzej87
Thu, 15 Aug 2013 - 16:33
Gdzie i czy w ogóle można nabyć oryginalny program diagnostyczny do BMW np. INPA lub DIS?
Jeżeli nie, to co warto kupić na początek do diagnozowania BMW dostępnego w u nas niekoniecznie w polskiej wersji językowej?
matteusz
Thu, 15 Aug 2013 - 17:08
CYTAT(Adddam @ Thu, 15 Aug 2013 - 15:24)
Uważam podobnie ale tak z ciekawości pytam.
To są twoje czasy z bemowa?
Miałem na sporcie (by chyba też masz tam konto) o to się zapytać bo 60" bardzo fajne:) Ja na lepszej nawierzchni mam dużo gorsze... Na jakich oponach jeździłeś? Masz szperę?
Adddam, tak to moje czasy, konto na sporcie mam, ale mało się udzielam. Opony to Conti CSC3 225/40/18, szpery niestety nie mam. 60 feet może i niezłe, ale na górze brakuje pary jak widać
Za to Twoje czasy rewelka
stomil
Fri, 16 Aug 2013 - 11:24
Witam wszystkich serdecznie, mam takie 2 pytania, mam nadzieję że zadaję je w dobrym miejscu.
1. Czy po owinięciu kolektora wydechowego bandażem może spaść EGT praktycznie w całym zakresie, przy górnych wartościach nawet o 80 stopni? Takie zjawisko zaobserwowałem u siebie (poza lepszą reakcją na gaz) i nie wiem czy się cieszyć czy smucić że przy tej operacji zepsułem termoparę
Bierzemy pod uwagę również to że zmniejszyła się znacząco temperatura powietrza zasysanego bo jest ono brane niestety z okolic kolektora wydechowego.
Jeśli to ma znaczenie - kolektor krótki, "skrzynkowy".
2. Czy po uturbieniu auta i pozostawieniu seryjnych wtrysków, pompy paliwa etc. może pojawić się problem z falowaniem wolnych obrotów? Mam taki problem od samego początku. Podczas jazdy jest wszystko ok. Sterowanie - DET II. Wolnych obrotów nie ruszałem - ani paliwa ani zapłonu, bo na mój chłopski rozum nie powinno nic się tam zmienić. Pytanie - bawić się strojeniem wolnych obrotów czy szukać usterki mechanicznej (choć sprawdzałem już chyba wszystko) czy jeszcze coś innego?
MuMineQ
Fri, 16 Aug 2013 - 13:54
Czy ten blok się jeszcze do czegoś nadaje? Czy szukać nowego?
http://www.flickr.com/photos/62445624@N08/...57635097521308/
flapjck1
Fri, 16 Aug 2013 - 22:44
CYTAT(MuMineQ @ Fri, 16 Aug 2013 - 13:54)
Czy ten blok się jeszcze do czegoś nadaje? Czy szukać nowego?
http://www.flickr.com/photos/62445624@N08/...57635097521308/tutaj nikt nie wie do czego ten blok jest i czemu ma sluzyc
MuMineQ
Fri, 16 Aug 2013 - 22:50
CYTAT(flapjck1 @ Fri, 16 Aug 2013 - 21:44)
tutaj nikt nie wie do czego ten blok jest i czemu ma sluzyc
Myślałem, że blok to blok, jest dziabnięty jak widać i tyle. Silnik z mini oznaczenie 99H/D81 ma jeździć i to jedyne czemu ma służyć
flapjck1
Sat, 17 Aug 2013 - 07:15
CYTAT(MuMineQ @ Fri, 16 Aug 2013 - 22:50)
Myślałem, że blok to blok, jest dziabnięty jak widać i tyle. Silnik z mini oznaczenie 99H/D81 ma jeździć i to jedyne czemu ma służyć
napisałem ci odp w innym miejscu
bez strachu, lepiej się grubo zastanow co ze skrzynia, pokaz może jak masz ja uszkodzona
anomal
Sat, 17 Aug 2013 - 12:34
witam,
jaki polecicie olej do 3.2 vr6 w passacie b6?
dodam, że zjada mi ok 1L na 2000km :]
co będzie najlepsze, motul?
tomek 1980
Sat, 17 Aug 2013 - 15:10
Witam, stomil po uturbieniu, jak pojechaliśmy na strojenie hondy d16y7, to Przemek zmniejszał przerwy na świecach, dodam, że tez coś było nie tak z obrotami, ale dziś już nie pamiętam, co.
Pozdrawiam.
BeNeK23
Mon, 19 Aug 2013 - 11:16
Powitać !
Jako że trudno o jakiekolwiek gwintowane zawieszenie w cenie niższej niż 4k do mojego samochodu (nissan NX b13) myślę jak bvy go jeszcze obniżyć . Na razie posiadam jedynie obniżające progresywne sprężyny H&R i twardsze od serii amortyzatory .
Co powiecie aby zaznaczoną na poniższym zdjęciu górną część tłoczyska zebrać i nagwintować jak reszta gwintu powiedzmy o 1,5cm ? Zrównać ją do reszty górnego gwintu , przedłużyć obecny gwint .
Czy to zmienić coś w prowadzeniu samochodu na gorsze ? Maksymalnie chciał bym nagwintować 25mm . Czy widzicie jakieś przeciwwskazania ? Jeśli tak to jakie ? Może nagwintować mniejszą wartość np. 15mm ?
Z góry dzięki !
hz10
Mon, 19 Aug 2013 - 18:35
problemem w gwintowaniu będzie twardość materiału
AT89S52
Mon, 19 Aug 2013 - 18:41
Benek, a talerzyki obnizajace pod sprezyny?
BeNeK23
Mon, 19 Aug 2013 - 21:18
hz10 coś więcej ?
AT89S52 dedykowanych brak
Można tez przerobić talerzyki
Tylko czy takie coś nie wpływa negatywnie na pracę sprężyny a tym samym na gorsze prowadzenie ?
SONIC
Wed, 21 Aug 2013 - 19:48
Czy ktos zna adres sklepu internetowego z gratami do grupy VAG ?najchetniej body a najlepiej body i vw
jakies zderzaki, poszerzone błotniki , maski itd (moze byc włókno szklane lub węglowe) no cos dedykowanego zebym nie musiał kombinowac...
Tarantula
Fri, 23 Aug 2013 - 20:05
Panowie moze mi ktos wskazac miejsce w ktorym znajduje bezpiecznik od zapalniczki w mercedesie c220 2002r. Dokladnie ktory to bezpiecznik. Pozdrawiam i z gory dzieki
Maxim555
Fri, 23 Aug 2013 - 20:18
AdamuS_81
Fri, 23 Aug 2013 - 21:49
CYTAT(Tarantula @ Fri, 23 Aug 2013 - 20:05)
Panowie moze mi ktos wskazac miejsce w ktorym znajduje bezpiecznik od zapalniczki w mercedesie c220 2002r. Dokladnie ktory to bezpiecznik. Pozdrawiam i z gory dzieki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5efb6d4690af8fb.html
crup-nick
Thu, 29 Aug 2013 - 15:43
Czy ktoś z dostępem do ETKA mógł sprawdzić czy lampy o podanych nr pochodzą z wersji europejskiej? nr lamp: 8E0 941 004 F i 8E0 941 030 T
Porszak
Thu, 29 Aug 2013 - 16:24
Volvo s80 2.4 TD 2000r. po wymienie filtra paliwa, auto musi chwile pokręcic zeby odpalić. zaraz po zgaszeniu odpala normalnie, ale już np po 30min musi kręcić dłuzej. podobno jest dobrze odpowietrzone, było odpowietrzane 2 raz dla pewnosci, ale bez efektu. czy w filtrze moga być jakies niesprawne zawory, gdzie jeszcze suzkac roziwązania?
dzieki za odpowiedzi
Leo
Thu, 29 Aug 2013 - 21:11
CYTAT(crup-nick @ Thu, 29 Aug 2013 - 15:43)
Czy ktoś z dostępem do ETKA mógł sprawdzić czy lampy o podanych nr pochodzą z wersji europejskiej? nr lamp: 8E0 941 004 F i 8E0 941 030 T
8e0 941 004 f został zastąpiony 8E0941030c i tak, etka podaje że to rynek lokalny.
iktorn92
Thu, 29 Aug 2013 - 21:53
@ Porszak - To jest 2,4 D5 rozumiem ( znaczy sie ten na CR) Bo w tym roczniku bylo jeszcze 2,5 Tdi ? Z tego co pamiętam D5 ma wkład filtra paliwa przy koncu prawego progu, jakiej firmy zalozyles wkład? Pozdrawiam!
m!xeR
Fri, 30 Aug 2013 - 01:09
Potrzebuję nazwę diwajsu do skrzyni biegów w układzie H, który umożliwia zmianę biegów jak w sekwencji - góra/dół.
crup-nick
Fri, 30 Aug 2013 - 08:06
CYTAT(Leo @ Thu, 29 Aug 2013 - 21:11)
8e0 941 004 f został zastąpiony 8E0941030c i tak, etka podaje że to rynek lokalny.
Więc rozumiem, że 8e0 941 004 f angol? a ta druga?
CYTAT(m!xeR @ Fri, 30 Aug 2013 - 01:09)
Potrzebuję nazwę diwajsu do skrzyni biegów w układzie H, który umożliwia zmianę biegów jak w sekwencji - góra/dół.
sequential shifter?
Porszak
Fri, 30 Aug 2013 - 15:26
CYTAT(iktorn92 @ Thu, 29 Aug 2013 - 21:53)
@ Porszak - To jest 2,4 D5 rozumiem ( znaczy sie ten na CR) Bo w tym roczniku bylo jeszcze 2,5 Tdi ? Z tego co pamiętam D5 ma wkład filtra paliwa przy koncu prawego progu, jakiej firmy zalozyles wkład? Pozdrawiam!
tak D5, wujek mowil kiedy o pompowtryskach, ale na pokrywie silnika jest napisane CR, a wujek sie raczej słabo zna wiec raczej CR(lukne dzisiaj, zdejme pokrywe to bede wiedzial na 100%)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.