kamil,
odnoszę się do rysunku żeliego, resztę napisał usuniety
CYTAT(kamil.k @ Sun, 26 Feb 2012 - 12:59)
aha czyli linie przerywane wyznaczają pasy ale znaki już nie i stoja ot tak sobie żeby tylko stały
Nie, ale po znakach o organizacji pasów te linie właśnie to odzwierciedlają
CYTAT(kamil.k @ Sun, 26 Feb 2012 - 12:59)
tabliczke widze często , np. najcześciej jesli jade drogą z pierwszeństwem która na kolejnym skrzyżowaniu juz nią nie jest wtedy jest znak przekreślone pierwszeństwo i ustąp pierwszeństwa i ilość metrów do skrzyżowania
Mówiłem Ci o znaku niebieskim o organizacji pasów ruchu, a Ty ni stąd ni zowąd nowe znaki wrzucasz....
Co do reszty wypowiedzi się zgadzam, ale kurcze spójrz na pierwszy rysunek żeliego, bo do niego się odnoszę i uzmysłów sobie pewne kwestie
TAM JEST WSZYSTKO JASNE, co ostatni raz powtórzę:
1. Czerwony jadąc z dołu skręcając w lewo ZMIENIA PAS RUCHU (pomimo braku zmiany toru jazdy).
2. Czerwony jadąc z dołu by opuścić skrzyżowanie jadąc prosto robi slalom i NIE ZMIENIA PASA RUCHU.
3. Zielony (ZAKŁADAJĄC NAWET, ŻE NIE MA TAM PRZYSTANKU) jadąc prosto ZMIENIA PAS RUCHU, bo owy pas mu się kończy.
Finito.
@usuniety:
Tu się nie rzeźbi w gównie, żeli dał jasny rysunek...trudno mi uwierzyć, że ludzie nie rozumieją co to zmiana pasa i do czego służą linie poziome.