Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
Joker
Dzięki wielkie simpson, to właśnie to smile.gif wrzucone 5 lat temu, nie dziwne, że ciężko znaleźć nie znając słów kluczowych

1:41 rozwala na łopatki
canar
Panowie czy czujnik temperatury w m50b25 ktory idzie na zegary powinien mieć taką samą rezystancję, jak ten który podaje info na komputer?
czyli:
-20° C: 13,24...18,10 kOhm
+20° C: 2,27...2,73 kOhm
+100° C: 0,164...0,206 kOhm

Wszędzie znajduje rezystancje wyłącznie dla czujnika z niebieską wtyczką, czyli dla tego który idzie do ECU. Mam pod ręką ten z czarną wtyczką, reaguje na zmiane temperatury odpowiednio, jednak w pokoju gdzie jest te ok. 20 stopni pokazuje ok 5 kOhm i ze wzrostem temperatury maleje-potarty palcami pokazuje np 4,30 kOhm. Czy czujnik jest sprawny?
Waldus66666
Czy ktoś może podać listę elementów z których składa się prawe lusterko (regulowane i podgrzewane, ale bez funkcji elektrycznego składania) w Golfie 6 plus ilustrację z ETKI?
bezduszny
Masz całą ETKA
http://peb.pl/literatura-programy/322765-m...tml#post4155213
simpson
CYTAT(Waldus66666 @ Fri, 25 Feb 2011 - 10:15) *
Czy ktoś może podać listę elementów z których składa się prawe lusterko (regulowane i podgrzewane, ale bez funkcji elektrycznego składania) w Golfie 6 plus ilustrację z ETKI?

arek-lin
Panowie czy ma ktoś jakieś materiały do systemu night vision/view? Obojętnie jakiej marki samochodu (mogą być nawet dwie). Potrzebuję referat napisać na ten temat i potrzebuje takich bardziej technicznych info, niż te, które pisze Auto Świat-chodzi mi o zasadę działania szczegółową, jak jest zbudowane, na jakich częstotliwościach pracuje itd. Jakby ktoś czymś takim dysponował i się podzielił to byłbym wdzięczny. Wiem, że w Auto Technice Motoryzacyjnej z 2008 roku był artykuł o tym, ma ktoś może?
matteusz
Czy jazda z prędkością większą niż pozwala na to indeks prędkości opony, może mieć jakiś ujemny wpływ na parametry opony w późniejszej eksploatacji?
Feluke
Moze sie rozwarstwic a w ostatecznosci strzelic w czasie jazdy. Zalezy jak bardzo przekraczasz indeks predkosci.
matteusz
O jakieś 10km/h. W czasie jazdy nie strzeliła tongue.gif Czyli można przyjąć, że nic jej się nie stało?
arek-lin
Licznikowe 10km/h? To pewnie mieścisz się w błędzie pomiarowym licznika i nie przekroczyłeś dopuszczalnej prędkości wink.gif
kamil.k
CYTAT(Feluke @ Sat, 26 Feb 2011 - 18:30) *
Moze sie rozwarstwic a w ostatecznosci strzelic w czasie jazdy. Zalezy jak bardzo przekraczasz indeks predkosci.

własnie ten post mi przypomniał że wczoraj jechałem 210 pomimo ze opony zimowe mam chyba do 190 biggrin.gif

ale z tym indeksem to jest chyba tak że opona nie zmienia swoich parametrów przez godzine jazdy z ta predkoscia czy jakos podobnie
k-meal
Yaris 2008 rocznik. Problem z radiem fabrycznym - RMF lapie tak w miare, ale slychac delikatne szumy. Reszta stacji tragedia - albo mega szumy albo nie lapie wcale.
Antena z tylu radia podlaczona, po wyjeciu nie lapie nic, wiec zakladam, ze sprawna.
To samo z antena na dachu.

Druga Yariska w tej samej budzie i jest to samo.

Co moge jeszcze sprawdzic albo jak wzmocnic sygnal?

Pozdrawiam.
the.wolf
zwarcia nie masz na antenie?
matteusz
CYTAT(arek-lin @ Sat, 26 Feb 2011 - 18:59) *
Licznikowe 10km/h? To pewnie mieścisz się w błędzie pomiarowym licznika i nie przekroczyłeś dopuszczalnej prędkości wink.gif

Licznikowe 15 tongue.gif Dobrze, że sobie w porę przypomniałem, że na zimówkach jadę wink.gif
Czacza
Spokojnie. Ja ostatnio leciałem 220 na jakims starym conti winter z indeksem T. Nic się nie stało. Te indeksy sa robione ze spotym zapasem, wiadomo smile.gif

Przy naprawdę znacznym przekroczeniu opona może nie wytrzymać.

Aha, w oponach naprawianych należy przyjąć, że indeks spada o stopień czyli jak mam opone W z łatką, to traktujmy ją jak V, jak H z łatą to jest T. Tak gdzieś czytałem w jakimś branżowym periodyku.
Andrzej87
Wzmacniacz antenowy (jeżeli tak to się nazywa w Yarisie) masz podłączony/sprawny?

W E36 miałem niepodłączony do radia(niefabryczne) i w mieście łapało, chociaż czasem jak TIR zasłonił mnie to nie było nic słychać, ale na trasie tragedia tylko Radio Maryja łapałem.
Skiba
odnośnie indeksu prędkosci myśle ze moze sie przydac wink.gif

CYTAT(hwojtek @ Mon, 23 Nov 2009 - 17:34) *
Wg normy indeks prędkości mówi o tym, z jaką prędkością można jechać przez 10 minut żeby się nie rozleciała. Testuje się to w ten sposób, że opona napędzana na bębnie ma zwiększaną prędkość co 10 minut o 10 km/h. Zdjęta z taśmy produkcyjnej opona o indeksie VH wytrzyma co najmniej 10 minut przy prędkości 200 km/h i mniej niż 10 minut przy prędkości 220 km/h. Oczywiście ta zależność nie jest liniowa i przy 160 km/h wytrzyma pewnie z 10 godzin non-stop.



Salieri
apropos latania opon z wyzszymi indexami predkosci-to prawda, ze w Niemczech prawo zabrania latania i naprawiania opon o indexach predkosci od H wlacznie w gore?
MrUw@
CYTAT(k-meal @ Sat, 26 Feb 2011 - 21:30) *
Yaris 2008 rocznik. Problem z radiem fabrycznym - RMF lapie tak w miare, ale slychac delikatne szumy. Reszta stacji tragedia - albo mega szumy albo nie lapie wcale.
Antena z tylu radia podlaczona, po wyjeciu nie lapie nic, wiec zakladam, ze sprawna.
To samo z antena na dachu.

Druga Yariska w tej samej budzie i jest to samo.

Co moge jeszcze sprawdzic albo jak wzmocnic sygnal?

Pozdrawiam.


niewiem jak w Yarisce ale w VAGach czasem trzeba dorzućić takie badziewstwo jak "SEPARATOR ANTENOWY" wtedy dobrze odbiera, takie dziadostwo co działa jak wzmacniacz czy tam uruchamia ori wzmacniacz wbudowany w antene moze tutaj też pomoze
k-meal
z tylu radia jest wejscie na antene i chyba 3 kostki. wszystko wpiete.
nie mam pojecia czy jest tam jakis wzmacniacz, bo radia to nie moja bajka. :/
odnosnie zwarcia na antenie, to nie mam pojecia jak to sprawdzic.

obadam temat tego separatora.
K@mill
Separator stosuje się jak antena ma wzmacniacz, a radio nie jest oryginalne i nie ma zasilania na gnieździe antenowym żeby zasilić wzmacniacz. Spróbuj prostą metodą - podepnij radio w innym aucie i sprawdź jak zbiera fale, będziesz wiedział czy antena czy radio.
mate96
może wzmacniacz antenowy jest w podstawce anteny ?
bezduszny
przeglądając allegro wychodzi, że antena w Yarisach działa na takiej zasadzie jak w VAG'ach
KAMILcom
jakie sczypce (wewnętrzne, zewnętrzne?) trzeba mieć żeby ściągnąć pierścień w zacisku hamulcowym
http://www.tempra.org/uploads/3_19.JPG
mate96
Rozpierający, czyli chyba zewnętrzny
kamil.k
potwierdzam że rozpierajace szczypce do pierscieni sprężynująchych osadczych zewnętrznych smile.gif
MrUw@
CYTAT(bezduszny @ Sun, 27 Feb 2011 - 11:19) *
przeglądając allegro wychodzi, że antena w Yarisach działa na takiej zasadzie jak w VAG'ach


no to powiadam że w Yarisce separator za 5zł pomoże wink.gif
k-meal
Dzieki Pany!
bandit_rzeszow
Panowie potrzebuję sprawdzić wyposażenie po numerze VIN. Pacjent A4 B6. Etka da radę ?
rottie
Auto to Vectra B 1.8
Jakis mozg dokrecil pokrywe obudowe filtra oleju tak mocno jak to tylko mozliwe i dzisiaj po silowaniu sie w koncu udalo sie ja odkrecic.
Problem jest z obudowa filtra - jest luzna i teraz mam caly olej na podlodze garazu.
tak to wyglada w srodku:

Podobno cala obudowa powinna byc przykrecona jedna sruba do bloku ale cos za cholere nic tam nie widze. Sruba sie zgubila? Jakby tak , to gdzie powinna byc?

Przy okazji : jak sie nazywa oprogramowanie naprawcze do Opli? Tis, dis etc? Ma ktos jakiegos linka?
bezduszny
opel EPC
http://peb.pl/literatura-programy/304548-m...ylko-linki.html
k-meal
a nie to:
http://peb.pl/literatura-programy/199757-mix-opel-tis.html

?
bezduszny
w zasadzie to i jeden i drugi przydaje się
Erhabe
Kiedy nastąpi premiera M5 F10?
Porszak
jesli to jest 1.8 na malym bloku x18xe1/z18xe to mozna chyba obudowe zdjac i zalozyc tam normalny filtr
rottie
CYTAT(Porszak @ Tue, 01 Mar 2011 - 19:12) *
jesli to jest 1.8 na malym bloku x18xe1/z18xe to mozna chyba obudowe zdjac i zalozyc tam normalny filtr

Ale jak??? Tam nie widac zadnej sruby.
gerus
Śrubę masz centralnie lekko pod skosem na imbus, Jak pisal kolega Porszak prawdopodobnie jest taka możliwość. wykręcasz obudowę, wkręcasz (13) i wkręcasz filtr. Musisz porównać gwint śruby (14) z tuleja (13) i jak wygląda powierzchnia bloku, jak będzie wszystko ok to powinno zadziałać. Albo jak gwint w pokrywie jest naderwany,uszkodzony a obudowa jest cała to nowa pokrywę dać i dociągnąć na Nm
Tak to wygląda w Oplowskim EPC.

Tu możesz sprawdzać ceny wpisując nr. katalogowy (ten bliżej opisu) http://dealerlocator.id.pl/czesciopel/index.asp
rottie
Dzieki wielkie! smile.gif
Porszak
jesli nie grzebiesz raczej w aucie, epc i tis mialby Ci sie przydac jednorazowo to szkoda czasu na sciagania i kopanie w nich bo tam trzeba troche nauczyc sie poruszac(wiedziec gdzie szukac zeby znalezc). patrzac na Twoje zdjecie to sprobowałbym włozyc imbus w centralny otwor, ale chyba ten screen z epc wszystko wyjasnia
k-meal
CYTAT(k-meal @ Sat, 26 Feb 2011 - 21:30) *
Yaris 2008 rocznik. Problem z radiem fabrycznym - RMF lapie tak w miare, ale slychac delikatne szumy. Reszta stacji tragedia - albo mega szumy albo nie lapie wcale.
Antena z tylu radia podlaczona, po wyjeciu nie lapie nic, wiec zakladam, ze sprawna.
To samo z antena na dachu.

Druga Yariska w tej samej budzie i jest to samo.

Co moge jeszcze sprawdzic albo jak wzmocnic sygnal?

Pozdrawiam.

pomogl wzmacniacz (separator) antenowy.

dzieki raz jeszcze.
MrUw@
miał ktoś do czynienia z olejem LIQUI MOLY MoS2 z DWUSIARCZKIEM MOLIBDENU... chodzi mi o 10W40 taki olej warto dopłacać i lać to do auta ?? cos warte czy jakas kombinacja reklamowa zeby sprzedac drozej zwykly olej ?
arek-lin
Takie pytanko mam, czy taki panel klimatyzacji był fabrycznie montowany w E36 czy to jest dołożone? Bo pierwszy raz takie coś widzę
MrUw@
na orginalne to niewyglada... nigdy sie z takim niespotkałem też w e36
caro86wlkp
takie wychodziły czasem w golfie 3 generacji
podobno dokładane w jakimś salonie we Włoszech???

Porszak
CYTAT(MrUw@ @ Wed, 02 Mar 2011 - 17:48) *
miał ktoś do czynienia z olejem LIQUI MOLY MoS2 z DWUSIARCZKIEM MOLIBDENU... chodzi mi o 10W40 taki olej warto dopłacać i lać to do auta ?? cos warte czy jakas kombinacja reklamowa zeby sprzedac drozej zwykly olej ?

wedlug zamieszczonej gdzies wypowiedzi jakiegos konstruktora z VW na temat olejow, w MoS2 nie warto inwestowac. powodow juz nie pamietam. poszukaj tu na forum chyba gdzies to bylo w jakims watku
arek-lin
Czyli tak jak myślałem-sam ktoś dokładał, nie fabryka smile.gif
kamil.k
ja jeżdze na liqui moly z dwusiarczkiem w m20b27 i żytje smile.gif chopdzi troche ciszej niz na castrolu 15w40 no i trzeba sie przyzwyczaic do ciemnego koloru oleju
Porszak
jak znajde te wypowiedzi to wrzuce tu(odnosnie o moS2 to chodziolo o to ze jest to juz przezytek istniejacy na rynku chyba tylko ze wzg na marketing)

teraz pytanie do gazownikow.
STAKO H204
NR 362/7196 LPG
D 630 47L NAP 80%
CISN 2/3.0 MPa KL.1
67R-010442
02.07 KE 12.07
prosze o rozkodowanie poszczegolnych wierszy oznaczenia. nie mam o LPG bladego pojecia, a z tego co przpeisalem z butli rozumiem 25%
Maciass
Czym sie różnią HIDy z allegro te za 100zł i te za 300zł bo chyba i tak wszystko to chinczyki ?
jagus
ja o widze tak


STAKO H204 - model zbiornika
NR 362/7196 LPG - numer butli
D 630 47L NAP 80% - 47l pojemność butli (80% mozliwość napełnienia)
CISN 2/3.0 MPa KL.1 - Ciśnienie robocze/max?
67R-010442 - nie wiem
02.07 KE 12.07 - termin ważności 10 lat
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.