Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
flapjck1
CYTAT(SONIC @ Sat, 01 Jul 2017 - 03:47) *
To prawda ,ze łańcuch rozrządu może się "rozciągnąć" ??? a jeśli tak to z jakiego powodu ? ze względu na zużycie czy siły na niego działające ? ktoś wie jakie to sa wartości ? możliwe ,ze zużyty łańcuch może "przeskoczyć" ??? - i jeszcze jedno czy ktoś spotkał się z nieseryjnym łańcuchem tzw "tuningowym " do jakiegoś silnika a jeśli tak to czym się cechują ???



Lancuchy sie wyciagaja, czasami jest slaby/material/wykonanie, czesciej wyciaga sie przez niesprawne napinacze, moze wyciagniety przeskoczyc ( uszkadza zwykle plozy lub napinacz )
Tuningi - lancuchy wielorzedowe, plytkowe/morse'a
MisioLBN
CYTAT(siewcu @ Fri, 30 Jun 2017 - 22:58) *
jak grzebiesz to od razu strojenie się przyda, choć teoretycznie da radę policzyć jakie by podeszły, żeby na wot było ok... ale nie słyszałem nigdy, żeby ktoś rzeźbił w ten sposób, bo dolewa w całym zakresie. zresztą to ecu da się mapować...

Sprawa wygląda tak że w zasadzie od 4k to już mam powyżej 13,5 afr a powyżej 6k to już potrafi nawet na 15 wzrosnąć... Tak naprawdę w ciągu tygodnia rozbieram samochód i wlatuje turbo ale chciałem ateraz na szybkiego poprostu sobie zobaczyć czy dużo mocniejszy by był. Mam det 3 i kostką już wisi więc można by szybko piggyback zapiąć i podlać.
siewcu
po co det, skoro idzie to na seryjnym ecu ogarnąć?
MisioLBN
Bo nikt nie chcial przez 2 lata tego ogarnac... Niby tak a potem ze nie i pakuj deta... Za tydzien turbie ale teraz na szybkiego mozna by na swini sprobowac podlac...
siewcu
a we wrocławiu jeździł pug na iaw4.8p wystrojony, beż żadnej świni wink.gif
MisioLBN
Turbo?wink.gif w n/a zaczynaly sie schody bo wtryski 340cc chce...
Paweł#G
Octavia I 1.9 tdi asz - czy po podmianie tymczasowo na próbę licznika, sterownika silnika (nr się zgadza) i kluczyka od anglika powinno wszystko śmigać bez kodowania itp.
Nie pokrzaczy się cos z poduszkami, albo innymi modulami? Jakiś błędów od nieistniejącego podgrzewacza, albo innych z powodu różnic osprzętu oczywiście się spodziewam
Porszak
CYTAT(Łukasik @ Wed, 28 Jun 2017 - 21:40) *
do glowy przychodzi mi tylko Kalmar... w naszych portach gdzie dzwigaja kontenery to tylko Kalmary jezdza...

30T??? ksiezyc chcecie przestawic?

przenosniki taśmowe, tzn. zwiniete jeszcze w rolke. bywaja i takie 50T roleczki

CYTAT(soltyk @ Thu, 29 Jun 2017 - 21:54) *
Jest jeszcze Svetruck. I jeszcze coś, ale wyleciało mi teraz.

Dzieki chłopaki, po godzinie szukania trafiłem Kalmara, Hystera i Konecrane'a, tego powyzszego nie znalazłem, zaras popatrze.

a moze jakieś opinie możecie podrzucić?
siewcu
CYTAT(MisioLBN @ Sat, 01 Jul 2017 - 18:56) *
Turbo?wink.gif w n/a zaczynaly sie schody bo wtryski 340cc chce...

wszystko się da ogarnąć, kwestia chęci i wiedzy. zarzucę Ci przykładem - choć to inny komp. ktoś na forum fiata ogarnął w sc ecu do tego stopnia, że zrobił w nim sterowanie doładowaniem. nie było to nawet przewidziane w nim... ale się udało.
Rezor
1. Potrzebuję koszyki do zamontowania pompy wspomagania i relokacji pompy abs. Z czego i jak albo u kogo mogę takie kosze wykonać?
2. Szpilki stabilizatora: ford wymyślił sobie szpilki "na klips" wsuwane w podłużnice. Oczywiście przy odkręcaniu uchwyty ze starości puściły, a nie idzie dostać części zamiennych. Czy przewiercenie się od góry w podłużnicy i zastosowanie długich śrub będzie ok?
3. U kogo (najlepiej pomorskie) dorobię stabilizator?
matteusz
Pytanie do osób, które miały do czynienia z cabrioletami z miękkim dachem: czy w takim aucie, zaparkowanym w upale na kilka godzin temperatura we wnętrzu będzie taka sama, niższa czy wyższa niż w samochodzie z twardym dachem?
Misior
Jak to jest z napędem AWD w Volvo V70 z 1998r? Chodzi mi o przekładkę z automata na manual.
Czy muszę kierować się jakimś przełożeniem skrzyni biegów albo coś? Chodzi mi o zgranie przedniego przełożenia z tylnym. Przekładnia kątowa ponoć każda ma takie samo przełożenie.
pajel
Hej. Jest tu ktoś kto ogarnia starsze mietki?
Potrzebuję zasięgnąć kilku informacji, chodzi mi o silniki m112 3.2 v6 i skrzynię(automat) z 210tki bądź clk208. Nurtuje mnie pytanie czy jak powywala się zbędne rzeczy i zostanie wiązka silnika i skrzyni wraz ze sterownikami silnika i skrzyni oraz z pedałem gazu lewarkiem itp.. będzie szło to odpalić? będzie to jeździło czy będzie wpadało w jakieś tryby awaryjne przy braku komunikacji przez can z trakcją bądź abs czy innymi dziwnymi rzeczami?


Mateusz, wydaje mi się, że jest podobnie, chodź nigdy nie zwracałem na to jakiejś szczególnej uwagi
matteusz
CYTAT(pajel @ Tue, 04 Jul 2017 - 12:47) *
Mateusz, wydaje mi się, że jest podobnie, chodź nigdy nie zwracałem na to jakiejś szczególnej uwagi

Dzięki za odpowiedź, prawdopodobnie tak właśnie jest smile.gif
Joker
CYTAT(matteusz @ Tue, 04 Jul 2017 - 16:21) *
Dzięki za odpowiedź, prawdopodobnie tak właśnie jest smile.gif


Bardzo podobnie, tam gdzie nagrzeje Ci mocno cabrio, tam i normalne auto będzie nagrzane. Miałem rok czasu soft-top i nie stwierdziłem różnic w takim stopniu, żeby zastanawiać się jak to się ma do normalnego pokrycia smile.gif
matteusz
Dzięki za potwierdzenie Joker smile.gif
MisioLBN
Czy dostane gdzieś redukcję nierdzewną 80mm na 70mm ? Wyjście z turbo ma 80mm a DP 2.75 cala chce zrobić. Ktoś coś?
kompot
Ile oleju wciąga normalnie K20(Z4) jako dynamicznie jeżdżony dupowóz?
tomek 1980
CYTAT(matteusz @ Fri, 30 Jun 2017 - 13:30) *
Jest szansa, że taka sonda wejdzie czy nie ma opcji? Nie chodzi mi o żaden konkretny model samochodu na ten moment, zdaję sobie sprawę, że może to zależeć od konkretnego auta, bardziej chodzi mi o rząd wielkości. Nigdy nie miałem w rękach takiego czujnika i nie mam pojęcia jaką może mieć średnicę.


Witam, mam chyba taką samą, kamerka ma średnicę jakieś 5mm.
Pozdrawiam.



kris4cars
CYTAT(matteusz @ Mon, 03 Jul 2017 - 13:55) *
Pytanie do osób, które miały do czynienia z cabrioletami z miękkim dachem: czy w takim aucie, zaparkowanym w upale na kilka godzin temperatura we wnętrzu będzie taka sama, niższa czy wyższa niż w samochodzie z twardym dachem?



Ja osobiście uważam że soft top nagrzewa się bardziej (może kwestia materiału).
Mam Kadetta z dachem PCV i jak zaswieci słońce to nawet przy niskich temp zewnętrznych w środku jest ciepło, przy ostrym słońcu różnica jest niewielka. Ja raczej zaliczam to do plusów laugh.gif
tomek 1980
Witam,

CYTAT("tomek 1980")
Witam, panowie samochód to Subaru Legacy IV 2,0i prawdopodobnie 150KM automat nie zagazowany. Przebieg to jakieś 188tyś.km
Brak błędów, a samochód w ogóle nie jedzie, tzn. przy ruszaniu wszystko ok, ale później brak mocy. Bardzo ciężko się wkręca na obroty, automat bardzo ospale zmienia biegi.
Została wyczyszczona przepustnica, dalej to samo.
Sonda pokazuje ubogą mieszankę.
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie co wymienić ?
Pozdrawiam.


Po wymontowaniu pompy paliwa i wyczyszczeniu sitka-filcu (leciało kupę syfu) samochód zaczął jechać dużo lepiej. Nie wiem, czy to jest już właściwa moc, czy jeszcze czegoś brakuje, ale poprawa jest duża.
Pozdrawiam.
drag_op
Jakieś opinie o 1.2Tce w Clio III?
Warto się na niego zapatrywać czy lepiej zostać przy szukaniu 1.6 16v?
Z tych 100km coś jeszcze wyciągnąć więcej można?
Oczywiście interesuje mnie jazda na LPG.
Paweł#G
Można gdzieś spotkać jakiś nowocześniejszy silnik benzynowy o niskich obrotach nowszy niż z ZIŁa?
Komuś cos przychodzi no glowy? Moc max 80-200 koni okolice 3000 obrotow/min.
Andrzej87
Czy po SWAPIE w E39 520i M54B22 na M54B25 trzeba zmieniać/przeprogramować sterownik silnika?
Jeżeli tak to:
1. U kogo w Warszawie można przeprogramować, żeby został EWS?
2. Czy można sparować "nowy" sterownik z EWS w aucie?
siewcu
Jeśli mnie pamięć nie myli, to znajomy robił taką podmiankę i nic nie ruszali. Podmienili sam słupek i grało.
Andrzej87
Dzięki.

Ktoś potwierdzi/zaneguje?
Misior
CYTAT(Paweł#G @ Sun, 09 Jul 2017 - 15:11) *
Można gdzieś spotkać jakiś nowocześniejszy silnik benzynowy o niskich obrotach nowszy niż z ZIŁa?
Komuś cos przychodzi no glowy? Moc max 80-200 koni okolice 3000 obrotow/min.


BMW E30 2.7 ETA?
siewcu
CYTAT(Andrzej87 @ Tue, 11 Jul 2017 - 08:38) *
Dzięki.

Ktoś potwierdzi/zaneguje?

Podpytałem, bo się okazało, że znajomy to samo planuje. Sam słupek podmienili, kompa nie ruszali.
Andrzej87
Dzięki. Czy jeździ jak 2.5, mierzyli może na hamowni?
siewcu
Niby lepiej. Ale nie hamowali... Choć ponoć lepiej śmiga z przełożeniem z 2.2 niż z 2.5(choć nie wnikałem czy są inne).
Andrzej87
Są inne i to dość znacznie.
Dzięki za wieści. Jakbyś się czegoś dowiedział, nawet po czasie, to daj znać czy tu czy na PW.
Porszak
Panowie gdzie na forum była dyskusja nt kosmetykow samochodowych, google nie wypluwa nic z naszego forum, tzn same watki z dzialu ogloszenia. Ktos cos pamięta albo poleci coś dobrego do skóry?
siewcu
Colourlock wink.gif
flatron66
Nie wiem czy takie pytanie się nadaje, ale zapytam. Potrzebuję jakąś listę złomów/szrotów z woj. podlaskiego. Chodzi mi o kawał placu z narzucanymi autami, bo w takich popierdółkach małych to nie znajdę czego szukam. Mianowicie chodzi mi o podświetlenie tablicy do Nissana Sunny N13 hatchback.
Joker
CYTAT(Porszak @ Wed, 12 Jul 2017 - 23:44) *
Panowie gdzie na forum była dyskusja nt kosmetykow samochodowych, google nie wypluwa nic z naszego forum, tzn same watki z dzialu ogloszenia. Ktos cos pamięta albo poleci coś dobrego do skóry?


Gliptone (i czyszczenie i impregnat)


Takie coś wpisałem w google, site:racingforum.pl detailing czyszczenie - specjalnie nadałem kilka słów kluczowych dla tytułu tematu:

http://www.racingforum.pl/Auto-detailing-m...ja-t119074.html
Rezor
1) Instalacja LPG: temperatury płynu osiągają ponad 100*C. Na benzynie 93* (na postoju 88*C vs 101*C) - co może być przyczyną? Korekty są jednakowe na obu paliwach, brak odczuwalnego spadku mocy.
2) plastikowy kolektor dolotowy: prawdopodobnie pękł/rozszczelnił się i delikatnie puszcza lewe powietrze. Czy da radę jakoś to zaspawać? Inna kwestia czy można zrobić niefabryczny dolot jeśli oryginalny ma klapy wirowe? Czy usuniecie klap to jakiś duży ubytek mocy?
Porszak
CYTAT(Joker @ Thu, 13 Jul 2017 - 12:08) *
Gliptone (i czyszczenie i impregnat)


Takie coś wpisałem w google, site:racingforum.pl detailing czyszczenie - specjalnie nadałem kilka słów kluczowych dla tytułu tematu:

http://www.racingforum.pl/Auto-detailing-m...ja-t119074.html

o tym temacie myslalem, wpisywałem jednak inne słowa kluczowe
dzieki Wam obu
the Hitcher
Czy jeśli mamy o samochodzie informację, ze w związku z problemami z chłodzeniem w aucie kilka razy temperatura podeszła pod czerwone pole, możliwe że przy bardzo małej ilości płynu chlodniczego, cz nawet weszła na nie raz zanim naprawiono usterkę, czy jest szansa że to "osłabiło" wytrzymałość głowicy lub UPG i takie auto ma większą szansę, ze np na torze coś nie wytrzyma?? Narazie ponoć nie ma objawów żadnych uszczelki czy tym podobnych, więc zakładam że teraz jest ok.

Mowa o m50b25 (albo m52???) /muszę sprawdzić, ale informacja powyżej dośc wiarygodna. Zastanawiam się, czy takie auto jest warte uwagi.
Andrzejsr
Będziesz miał zawsze z tyłu głowy to przegrzanie. Ja w V6 Busso Alfy przeeeed laty dopuściłem do przegrzania (prowizorycznie druciarsko "naprawiłem" jeden wężyk i po szkoleniu , nawet nie trackdayu wywaliło płyn, temperatura itd.). Mimo grubej naprawy z profilaktyką (uszczelki pod głowicami, sprawdzanie bloku, wszystkie nowe węże, chłodnica, pompa itd. itp. no grubsze kilka tysięcy, to wciąż mam z tym autem jakieś problemy z płynem chłodzącym - gdzieś powolutku czasem ucieka, czasem trzyma poziom, ostatnio ślady w oleju wykryte w analizie oleju... znów grube poszukiwania i kolejne naprawy.. na tor bym się nim na pewno już nie wybierał smile.gif
tomek 1980
Witam, panowie mam pytanie odnośnie klimatyzacji w reno kangoo II taki 1,5CDI.
Chodzi mi o serwis klimatyzacji.
Owe kangoo ma jedno przyłącze (zawór) serwisowe.
Stacja klimatyzacji Texa k670e.
Po ściągnięciu gazu R134, stacja klimatyzacji nie umie zrobić testu zwiększenia ciśnienia i następnie próżni, co skutkuje, że nie można dodać oleju.
Nie wiem, czy w innych stacjach klimatyzacji też tak jest, ale w owej Texa k670e, której używamy, tak jest. Chyba, że ta opcja jest uszkodzona w naszej stacji ?
Co zrobić w takim przypadku, jak dodać prawidłowo oleju do układu ?
Wiadomo można po kombinować, ja jednak chciałbym wiedzieć, jak powinno to wyglądać prawidłowo.
Każda wskazówka mile widziana.
Pozdrawiam.
nomad66
w m52 parę razy weszło mi na czerwone pole, nic się nie działo (rozwaliło wisko w czasie jazdy i przedziurawiło chłodnicę, innym razem ori chłodnica: urwało króciec i wywaliło płyn). Jak pogięło zawory i rozbierałem silnik uszczelka był dalej cacy. Przebieg przy rozbiórce motoru 350tyś +. Znajomy jeździł m50 bez wody aż silnik stanął, jak ostygł i dolali wody z powrotem to nic się nie działo z głowicą i upg. Ale to pewnie więcej szczęścia (i to dużo) niż rozumu tongue.gif W 6cyl BMW wchodzi 7litórw oleju co na pewno mocno pomaga w chłodzeniu motoru w sytuacjach podbramkowych
the Hitcher
Dzięki! Jakby ktoś jeszcze miał jakieś doświadczenia chętnie wysłucham smile.gif
Raxxel
Cześć. Mam pytanie. Otóż jak jade to tak od 3 biegu między 1800 obrotów turbina wydaje jakby taki metaliczny dźwięk. Na biegu jałowym to nie występuje, tylko pod obciążeniem. Załączam nagranie, coś tam słychać od 10 sekundy jak auto jest wyżej na obrotach. Będzie to geometria?
Ten dźwięk tak od 10 sekundy jest https://soundcloud.com/micha-twardowski-993...6/20170517-001a
maaaad
CYTAT(the Hitcher @ Sun, 16 Jul 2017 - 09:19) *
Dzięki! Jakby ktoś jeszcze miał jakieś doświadczenia chętnie wysłucham smile.gif

W znanym mi m52b20 (e39) wskazówka też kilka razy była na czerwonym - raz pękła obudowa termostatu, jazda 1,5 km (od pęknięcia termostatu, nie od wbicia wskazówki na czerwone); niedługo później - podczas jazdy próbnej po odpowietrzaniu (spowodowanym koniecznością wymiany tej pękniętej obudowy) - jazda kilkaset m, jak wyżej. Gdzieś pomiędzy (nie pamiętam, czy później, czy wcześniej) też wskoczyła wskazówka na czerwone, bo było za mało chłodziwa (rozszczelniona chłodnica). Dziś auto śmiga bez problemów, ani uszczelka, ani głowica nie puszcza chłodziwa do oleju. Test na zawartość spalin w chłodziwie przechodzi pozytywnie. Auto dbane, użytkowane z głową.
the Hitcher
dzięki maaad
Misior
CYTAT(maaaad @ Sun, 16 Jul 2017 - 12:58) *
Test na zawartość spalin w chłodziwie przechodzi pozytywnie.

Czepiam się - powinien być wynik negatywny jak jest OK tongue.gif
rrrr
CYTAT(tomek 1980 @ Sat, 15 Jul 2017 - 22:16) *
Witam, panowie mam pytanie odnośnie klimatyzacji w reno kangoo II taki 1,5CDI.
Chodzi mi o serwis klimatyzacji.
Owe kangoo ma jedno przyłącze (zawór) serwisowe.
Stacja klimatyzacji Texa k670e.
Po ściągnięciu gazu R134, stacja klimatyzacji nie umie zrobić testu zwiększenia ciśnienia i następnie próżni, co skutkuje, że nie można dodać oleju.
Nie wiem, czy w innych stacjach klimatyzacji też tak jest, ale w owej Texa k670e, której używamy, tak jest. Chyba, że ta opcja jest uszkodzona w naszej stacji ?
Co zrobić w takim przypadku, jak dodać prawidłowo oleju do układu ?
Wiadomo można po kombinować, ja jednak chciałbym wiedzieć, jak powinno to wyglądać prawidłowo.
Każda wskazówka mile widziana.
Pozdrawiam.


Test zwiększenia ciśnienia służy do tego, żeby ściągnąc cały czynnik z ukladu. Stacja czeka czy w najdalszych miejscach ukladu (np. za zaworem rozpreznym w parowniku) nie zostalo troche czynnika. Nie ma ten test nic wspolnego z proznia ktora jest konieczna do wtrysku oleju do ukladu.

Procedura powinna wygladac tak:

- odzysk czynnika
- test wzrostu cisnienia
- jezeli cisnienie wzrasta => znowu odzysk resztek czynnika
- proznia
- wtrysk oleju
- wtrysk uv jesli zadano
- napelnienie czynnikiem

Co konkretnie nie dziala bo ciezko wywnioskowac z Twojego opisu, a serwisuje te stacje od 10 lat tongue.gif
tomek 1980
Witam, właśnie miałem nadzieje, że odezwie się ktoś, taki jak Ty rrrr, kto ma jakieś doświadczenie z tymi stacjami.
Czynnik chyba ściągnęło, ale nie wiem czy do końca, bo nie stałem przy maszynie, a na wydruku nic nie był, prócz, daty godziny i nazwy maszyny. Trwało to chyba z pół godziny i nadal coś tam zwiększała ciśnienie i tak w kółko, w końcu nacisnąłem STOP i włączyłem wszystko od nowa i znów to samo.
Później mi się przypomniało, że właśnie z renówkami w zeszłym roku też mieliśmy problemy, nie można było zrobić próźni.
Cały czas wyskakiwała komunikat za mała próżnia , tak jakby była nieszczelność. Po ominięciu tej opcji kolega nabijał gaz i samochód normalnie chłodził. Ja jednak nie chciałbym tego tak robić, bo właśnie nie można dodać oleju, co wiadomo czym grozi.
Nie wiem, czy mamy już słabą pompę próżniową w tej stacji, czy coś innego ?
Teraz, jak tak robimy samochód za samochodem, to nawet nie chce zrobić próżni. Dziś nawet wyszło 80mb. Po ostygnięciu stacji, np. po nocy spokojnie robi 1mb na tym samym samochodzie.
Może trochę chaotycznie to opisałem, ale myślę, że mniej więcej wiadomo o co chodzi.
Nie wiem, czy nie mylę jakiś pojęć ?
Pozdrawiam.
rrrr
Skoro ciągle się zwiekszało ciśnienie i maszyna nie zakonczyla procesu sciagania czynnika to mozliwosci sa dwie.

1. Uszkodzony czujnik cisnienia ktory nie pokazujac wlasciwie zera powoduje ze stacja caly czas probuje sciagnac czynnik ktorego nie ma. Rozwiazaniem jest kalibracja czujnika cisnienia lub wrecz jego wymiana. Na problem z czujnikiem cisnienia wskazywalby tez komunikat "za mala proznia" ktory czesciej wskazuje na problem z czujnikiem niz z sama pompa prozniowa ktora jest dosyc trwala.

2. Syf pod elektrozaworem zamykajacym dostep czynnika do manifolda (kolektora) stacji. Jezeli elektrozawor nie zamknie sie do konca stacja caly czas jest zasilana lewym czynnikiem z butli i wtedy bedzie probowala sciagac czynnik w nieskonczonosc tongue.gif Rozwiazaniem jest rozbiórka manifolda i obejrzenie jak to wyglada od srodka. W skrajnym wypadku nawet mala nieszczelnosc na manifoldzie moze powodowac utrate prozni i problemy ktore opisujesz z niewystarczajaca proznia.


Zaczalbym bym jednak od doprowadzenia do ladu tematu wskazan czujnika cisnienia. Kalibracja czujnika cisnienia i przy okazji wymiana oringów przy złączkach przewodów bo tam czasami potrafi puszczac. Pompa prozniowa powinna doslownie w kilka sekund dojsc do 1mb na wyswietlaczu przy tescie bez podpinania samochodu. A u Was pewnie schodzi dlugo i nie zawsze? Generalnie stacja do przegladu bo moze byc ciezko przez internet wszystko wytlumaczyc, ale mozemy probowac tongue.gif
maaaad
CYTAT(Misior @ Wed, 19 Jul 2017 - 15:38) *
Czepiam się - powinien być wynik negatywny jak jest OK tongue.gif

Pozytywnie dla silnika i dla właściciela biggrin.gif Ale oczywiście masz rację biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.