matteusz
Wed, 04 Aug 2010 - 23:43
Czyli generalnie taki problem z wymianą opony w motocyklu? Kupiłem nową oponę do skutera, ale widzę że będę się musiał naszukac, żeby mi to ktoś wymienił.
PS. Dzięki Czacza za propozycję, ale do Ciebie to chyba bym miał kawałek drogi (jeśli dobrze kojarzę). Może znajdę coś bliżej
Czacza
Wed, 04 Aug 2010 - 23:46
Napewno znajdziesz
Ze skuterem jest jeszcze śmieszniej, to zwykle 9" czy tam 10". Ale ważyć nie trzeba.
crazy_ivan
Thu, 05 Aug 2010 - 00:11
Wie ktoś może w jakie najmniejsze koło wejdzie hamulec z 200sx s14a?
mate96
Thu, 05 Aug 2010 - 07:59
w ori jest 16"
Erhabe
Thu, 05 Aug 2010 - 10:25
Czy brak katalizatora (wyciety, zostala puszka) moze powodowac to, ze kiedy silnik pracuje czuc z wydechu dosc intensywnie wache?
Feluke
Thu, 05 Aug 2010 - 16:44
CYTAT(Erhabe @ Thu, 05 Aug 2010 - 10:25)
Czy brak katalizatora (wyciety, zostala puszka) moze powodowac to, ze kiedy silnik pracuje czuc z wydechu dosc intensywnie wache?
Czuc zapach benzyniaka a nie gorskie powietrze ale mocny zapach benzyny z wydechu wyczuwalem tylko w zime jak auto chodzilo na "ssaniu" i to przez krotki czas dopoki nie wyszedl z trybu rozgrzewania i przeszedl na prace z sondy.
K@rol
Thu, 05 Aug 2010 - 18:45
Troche głupie pytanie,ale...
Czy silnik który znajdował się w aucie które spłonęło niemal doszczętnie nadaje się do użycia? Komora była przyjarana, wiązki itd, głównie od ściany grodziowej, ale bez jakiejś tragedii, głownie wnętrze i tylna część nadwozia zjarana, czy taki silnik bedzie normalnie hulał czy ta temperatura może jakoś negatywnie wpłynąć na niego?
mate96
Thu, 05 Aug 2010 - 18:52
znajomy robil samochod w ktorym pol komory silnikowej bylo przyjarane i jedyne co zrobil to wymienil wszystkie spalone elementy plastikowo gumowe. Auto smiga bez problemu
K@rol
Thu, 05 Aug 2010 - 19:00
Ok,dzięki
dziś slyszałem,że w takim przyjaranym silniku na wszelki wypadek lepiej wymienić zawsze uszczelke pod głowicą...Prawda to?
My chcemy przełożyć silnik bo korba wyszła bokiem,a mamy ze spalonego auta, osprzęt i wszystko przełozone zostanie,z uszkodzonego, goły silnik ze spalonego tylko. Chodzi o jednostkę 2.0 20v ALT.
Myslę,ze powinno to zadziałać
Feluke
Thu, 05 Aug 2010 - 19:22
Jezeli silnik nie splonal, czyli sie nie zjaral kompletnie to nie bedzie problemu. Rozumiem ze jedyne co sie wkomorze przyweglilo to wiazki na scianie grodziowej a silnik nie ruszony?
K@rol
Thu, 05 Aug 2010 - 20:11
Tak jedynie wiązki, podpinka pod maską przykopcona, plastiki przy akumulatorze itp, pod maską wielkiego spustoszenia nie było. Czyli rozumiem,że z aut po spaleniu silniki można wkładać spokojnie. Kiedyś tak zrobilismy w Passacie TDI tym 90cio konnym i jezdzi juz rok bez problemow i tak się zastanawialem czy to przypadek czy rzeczywiście po ''przyjaraniu'' silnikowi nic nie bedzie.
RunMadafaka
Thu, 05 Aug 2010 - 20:58
czy do silnika 1.9 tdi afn mozna zalozyc docisk od 90 konnego 1z? nie chodzi mi o to czy dlugo to pociagnie tylko czy poprostu sie da..
Tommo
Thu, 05 Aug 2010 - 21:11
CYTAT(Feluke @ Thu, 05 Aug 2010 - 19:22)
Jezeli silnik nie splonal, czyli sie nie zjaral kompletnie to nie bedzie problemu.
Nie byłbym tego pewny.Silnik mógł nie płonąć bo był w atmosferze gęstego dymu (nie otwierano maski),ale jeżeli całe auto spłonęło na pewno panowała tam bardzo wysoka temperatura (do płonącego samochodu nie da się podejść bliżej niż dwa-trzy metry).
Przyjrzyj się uważnie plastikom na silniku czy nie jest twardy i kruchy od zwęglenia,sprawdź też olej w jakim jest stanie.
syncros
Thu, 05 Aug 2010 - 22:09
CYTAT(Zgred @ Tue, 13 Jul 2010 - 13:31)
To ja mam zapytanie odnośnie audi,trochę lamerskie ale...Czy motor z rs6 (4.2 bi) wejdzie do budy 80 b2,b3,b4 quattro i czy da się go spiąć z skrzynią występująca w osiemdziesiątce bez zbytniego wysiłku?
Dzięki,pozdro
Nie da sie spiac do skrzyni, do budy wejdzie.
pinin
Thu, 05 Aug 2010 - 22:11
Panowie, takie mocno orientacyjne pytanie:
Ile jest warty ( oczywiście orientacyjnie ) silnik 2.5 16v z mercedresa 190 evo? Silnik jest na 4 przepustnicach, carbonowym airboxie, do niego jest wydech z katalizatorami, jakieś lekkie koła pasowe. Generalnie jest kompletny oprócz skrzyni, wiązki i kompa. Aha, jest też do niego oryginalny dyfer jak i sprzęgło.
Najlepszy myk jest taki, iż silnik jest fabrycznie nowy z magazynów mercedresa, przebieg 0km.
Więc w jakich granicach jest to warte? Na allegro jest jedynie jakiś zarżnięty babybenz, za koło 5kpln ze szwajcarii. Na mobile.de całe auta od 20kpln się zaczynają.
K@rol
Thu, 05 Aug 2010 - 22:41
Ja bym za granicą próbował sprzedać, tam pewnie więcej chetnych na taki silnik. Ale myslę,że 10k euro to minimum(pewnie sporo zaniżyłem)
pinin
Thu, 05 Aug 2010 - 22:44
Heh, spokojnie - za 10keur to kupujemy w stanie bdb całego mesia z takim silnikiem. Stan idealny to 10-20keur
Po prostu jest taki rodzyn, mam możliwość jego zakupu. Ale - nie chcę być chamem, chcę zaoferować uczciwą cenę. Właścicielka jest chętna do negocjacji i otwarta na propozycje.
rottie
Thu, 05 Aug 2010 - 22:49
CYTAT(pinin @ Thu, 05 Aug 2010 - 21:44)
Heh, spokojnie - za 10keur to kupujemy w stanie bdb całego mesia z takim silnikiem. Stan idealny to 10-20keur
Po prostu jest taki rodzyn, mam możliwość jego zakupu. Ale - nie chcę być chamem, chcę zaoferować uczciwą cenę. Właścicielka jest chętna do negocjacji i otwarta na propozycje.
http://www.youtube.com/watch?v=l91ISfcuzDw
K@rol
Thu, 05 Aug 2010 - 22:51
Pinin jasne, ale wydaje mi się,że taki silnik to rodzynek i to drogi
Ja za silnik do 911 3.2l z 86roku z nalotem 40tyś w stanie idealnym mam za 7500f i zainteresowanych pełno,wiec mysle,ze 10k to spokojnie weźmiesz tylko poczekaj
pinin
Thu, 05 Aug 2010 - 22:52
Kurwesz - idę grać w totka w takim razie. Bo na zdjęciach to wygląda to idealnie - aż bym sobie w pokoju postawił, żeby stał i wyglądał ( do puki jakiejś tylnopędnej budy się nie zakupi
)
Po prostu rzucę jej 5kpln i zobaczymy co będzie
the.wolf
Fri, 06 Aug 2010 - 10:46
dzisiaj przy sniadaniu przeczytalem artykul o Nissanie Juke, pedzonym na os. Po co i dlaczego opisuje sie taki naped 4x2?
W sumie nie perwszy raz sie z tym spotykam ale nigdy sie nad tym nie zastanawialem...
Misior
Fri, 06 Aug 2010 - 12:22
Moze ma homologacje na ciezarowe gdzie wlasnie naped sie tak opisuje. W tym przypadku - 4x2- 4 koła w tym 2 napedzane.
Nawet stare stary juz miały takie oznaczenia
Np star 6x6 - 6kół i 6 napedzanych.
kubas181
Fri, 06 Aug 2010 - 15:43
Spotkal sie ktos z was z czyms takim jak break shift? z czym to sie je?
the.wolf
Fri, 06 Aug 2010 - 15:54
a to nie heel and toe przypadkiem ukryte pod inna nazwa?
kubas181
Fri, 06 Aug 2010 - 15:57
CYTAT
a to nie heel and toe przypadkiem ukryte pod inna nazwa?
Nie wiem. Przegladajac allegro natknalem sie na CRXa i w opisie aukcji bylo napisane "zamontowany Break Shift w skrzyni biegów" i za cholere nie moge rozkminic na czym to polega i jak dziala:)
kadargo
Fri, 06 Aug 2010 - 15:58
a może chodziło mu ShortShift-a
bezduszny
Fri, 06 Aug 2010 - 15:59
CYTAT(kubas181 @ Fri, 06 Aug 2010 - 15:43)
Spotkal sie ktos z was z czyms takim jak break shift? z czym to sie je?
to nie jest przypadkiem nazwa "hamulca ręcznego na przycisk" ?
Jak tak.... to bardzo fajna sprawa.
kadargo
Fri, 06 Aug 2010 - 16:00
"zamontowany Break Shift w skrzyni biegów"
Wombat
Fri, 06 Aug 2010 - 16:02
z tym że w automacie nie zmienisz biegu (nie ruszysz wajcha lub nie da to żadnego efektu) jeżeli nie trzymasz hamulca.
To ma chronic dzieci zostawiane w Vanach z włączonymi silnikami przed skutkami tego że pobawią sie dzwignia lub wlezą na nia.
Druga opcja jaki mi przychodzi do głowy to wbicie niezsynchronizowanej jedynki albio wsteka w czasie jazdy ale przy kołach napędzanych (i skrzyni) zablokowanej hamulcem
.
a temu z aukcji i CRXa chodziło na 100% o short shi(f)ta (chyba że automat
).
bezduszny
Fri, 06 Aug 2010 - 16:07
albo jakaś chamska blokada "na stalowego bolca"
o dźwięcznej nazwie.
the.wolf
Fri, 06 Aug 2010 - 16:26
CYTAT(bezduszny @ Fri, 06 Aug 2010 - 16:07)
albo jakaś chamska blokada "na stalowego bolca"
o dźwięcznej nazwie.
wkładanego w piaste
MrUw@
Fri, 06 Aug 2010 - 23:07
co steruje wtryskiwaczami w lanosie ?? wiem ze sterowane sa masa... ale skad dostaja napiecie i co steruje ta masa ? Ecu jakies inne czujniki ?
Sytuacja taka:
Przekopalem całą instalacje u kumpla bo niechcial dziad zapalic... kable od pompy byly do poprawki w jednym miejjscu teraz czasem zapali czasem nie /czescej niezapali... i w momencie gdy niechce zapalic wtyskiwacze sie nieotwieraja(paliwo dochodzi z cisnieniem na listwe pompapracuje iskra itp jest podstawy sa) ale same wtryski sa zamkniete... skad dostaja napiecie? Sygnał z ECU ? to moze byc jego wina ?
vipero666
Fri, 06 Aug 2010 - 23:53
W lanosie wtryskami steruje ECU. Ale zanim zaczniesz głęboko grzebać sprawdź wiązkę od wtrysków. Zdarzało się że na łączeniu (w wiązce silnikowej) niekontaktowało i nikt nie potrafił dojść czemu silnik nie gada. Jak uda Ci sie samochód odpalić to poruszaj wiazkami od wtrysków i generalnie wszystkimi innymi. Jeśli coś sie będzie działo to jesteś w domu
Sprawdź też wtyczki przy przegrodzie pod taką czarną pokrywką, z pod której wychodzą wiązki na silnik bo potrafią w nich piny zaśniedzieć.
K@rol
Sat, 07 Aug 2010 - 11:03
Co może być powodem tego,że w aucie nie da się ustawić zbieżności? Chodzi o Rover'a 25 1.4 16v z 2005r.
Auto było uderzone w prawy narożnik przedni, popękała lampa, połamany zderzak i podgięty błotnik, ale skrzywione było zawieszenie z prawej strony. Wymienione zostały sanki, wahacze,mocowania McPhersonów. Ustawiajac zbieżność wszystko jest ok, wyjeżdzamy ze stacji 5min jazdy wracamy i zbieżności nie ma! Sytuacja powtarzyła się ze 4 razy wczoraj.
bezduszny
Sat, 07 Aug 2010 - 11:06
sprawdziłeś na ramie czy samochód jest prosty ?
K@rol
Sat, 07 Aug 2010 - 11:37
Nie ja osobiście, ale blacharz i stwierdził,że auto jest proste.
mate96
Sat, 07 Aug 2010 - 11:42
jesli zbierznosc "sama sie przestawia" to cos musi sie odksztalcac w zaiweszeniu(luzy), budzie, drazkach kierowniczych(moze drazek wykreca sie z magla?),albo diagnosta pupa. Dobrze rozumiem ze jak wyjezdzasz maszkiere prosto i po chwili kiera jest krzywa?
K@rol
Sat, 07 Aug 2010 - 11:46
Dokładnie, po chwili kierownica jest krzywo. Auto było wczoraj konkretnie trzepane i nie wydaje się,żeby coś było luźne, chociaż jak napisałeś o tym drążku wykręcającym się z magla to dało mi do myślenia ponieważ magiel też był zmieniany! Nawet jeżeli diagnosta do kitu to chyba skoro ustawia zbieżność, a ona sama ''przestawia sie'' to chyba nie ma tu jego winy
Maciass
Sun, 08 Aug 2010 - 12:54
bmw e46 widzialem na filmach ze nie ktore mają aktualną predkosc na wyświetlaczu. Ja u siebie nie umiem tego włączyć, ktos pomoże ?
lagadula
Sun, 08 Aug 2010 - 16:17
CYTAT(Maciass @ Sun, 08 Aug 2010 - 12:54)
bmw e46 widzialem na filmach ze nie ktore mają aktualną predkosc na wyświetlaczu. Ja u siebie nie umiem tego włączyć, ktos pomoże ?
Ukryte funkcje OBC
Tarantula
Sun, 08 Aug 2010 - 23:50
Pytanie z czystej ciekawosci. Ford puma+ silnik diesla. Jaki byscie polecili?
K@rol
Mon, 09 Aug 2010 - 00:06
1.9 TDI
Ford chyba jakis tam specjalnych jednostek nie ma, wiec jak chcesz rzeźbić to chyba najlepiej byłoby jakieś TDI wsadzić jak już...
ale dziwny swap trzeba przyznać
Czacza
Mon, 09 Aug 2010 - 18:14
CYTAT(Tarantula @ Sun, 08 Aug 2010 - 23:50)
Pytanie z czystej ciekawosci. Ford puma+ silnik diesla. Jaki byscie polecili?
1. Sztuka dla sztuki, ale nie mój cyrk i nie moje małpy.
2. 1,8 TDxI. Silnik szedł w Focusach m.in. A pochodzi od starego 1,8D, spotykanego w Fiestach również. Używając silnika z wiązką od Focusa, mocowania, skrzynia, sprzęgła i kupy detali od Fiesty dizla powinno zabanglać.
3. 1,9TDI to będzie swap jak każdy inny poza markę, czyli nie pasuje totalnie nic. Mocowania, półosie, wiązki. No nic zupełnie. Ale trudno o lepiej rozkminionego klekota.
K@rol
Wed, 11 Aug 2010 - 14:37
Czy jest jakies auto do ktorego podejda P&P zaciski AP RACING z Ultimy?
the.wolf
Wed, 11 Aug 2010 - 14:58
jaka tarcza, jaki rozstaw srub w zacisku i tarczy? tarcza dwuczesciowa? jaki numer zacisku?
K@rol
Wed, 11 Aug 2010 - 15:20
Zaciski pochodza z Ultimy Can-Am nr. z zacisku:
CP5200-824S4
--->S/N6808992#001 CO3
the.wolf
Wed, 11 Aug 2010 - 16:47
nie podales numeru zacisku 4tloczkowego? podaj jeszcze reszcze parametrów to moze ktos na to wpadnie.
caro86wlkp
Wed, 11 Aug 2010 - 17:40
przednionapędowe auto (150KM) do 100km/h na jakiej szerokości opon będzie przyspieszało najszybciej? max profil opony 40-45, felga 16". seryjnie montowane były tam 215/40/16"
Melman
Wed, 11 Aug 2010 - 18:41
To zalezy od wielu inych czynnikow... Odnosnie samych kol m.in. waga kola, rodzaj mieszanki gumowej... etc... I oczywiscie od warunkow na drodze (rodzaj nawierzchni, temperatura, etc.) ogolnie setki czynnikow...
caro86wlkp
Wed, 11 Aug 2010 - 18:52
przykładowo sucho, 20*C, mieszanki załóżmy że te same. chodzi mi bardziej o opory i przyczepność, czy zyskam coś zakładając 225/40 zamiast 215/40?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.