Kenet
Fri, 13 May 2011 - 11:27
Polecam te nasadki forch, działałem nimi kiedyś przy nissanie patrolu po kilku rajdach przeprawowych. Nie było nakrętki której by tym nie ruszył.
mile
Fri, 13 May 2011 - 11:37
CYTAT
PS: Jak coś to mogę dać namiar na Pana, któremu w końcu się to udało wykręcić (warsztat w Starych Babicach). Mówił, że każdą śrubę ogarnie i w większości bez spawania. Widziałem, że miał różne nasadki, wykrętaki itp. JONNESWAY, więc chyba w miarę dobre.
Bardzo bym prosił
Al Ed Upek
Fri, 13 May 2011 - 11:51
Najlepiej podjechać do dobrego wulkanizatora. Mają swoje patenty.
pucek
Sat, 14 May 2011 - 10:43
Czy 3.0TDI z passata b5 to jest to samo co w audi?Czy to prawda ,ze do wymiany pompy cieczy w tym silniku trzeba caly przod rozebrac w aucie?Tam jest lancuch czy pasek?
bezduszny
Sat, 14 May 2011 - 10:48
3.0 występował w B5 ?
pucek
Sat, 14 May 2011 - 11:42
CYTAT(bezduszny @ Sat, 14 May 2011 - 10:48)
3.0 występował w B5 ?
Moze to byl b6 ...
Erhabe
Sat, 14 May 2011 - 14:20
W b5 byly tylko 1.9 i 2.5 tdi a w b6 i b7 1.6 i 2.0 tdi
pucek
Sat, 14 May 2011 - 16:34
CYTAT(Erhabe @ Sat, 14 May 2011 - 14:20)
W b5 byly tylko 1.9 i 2.5 tdi a w b6 i b7 1.6 i 2.0 tdi
Kurde.....to jakim cudem ten 3.0TDI sie tam znalazl?
Swap?
bezduszny
Sat, 14 May 2011 - 16:35
tak, swap
K@rol
Sat, 14 May 2011 - 16:43
w b6 jeszcze 1.9 tdi, masz fotki tego Passka z 3.0?
HMP_inc
Sat, 14 May 2011 - 20:11
Dlaczego Ford Fiesta IV, czyli auto z polowy lat 90 ma licznik jedynie 5 cyfrowy? Czemu to ma służyc? Intryguje mnie ta zagadka.
franki
Sat, 14 May 2011 - 20:59
Bo może jakiś serwis jest co 100 tyś i jak się przekręci to jest wyraźny znak
bezduszny
Sat, 14 May 2011 - 21:01
bo producent nie przewidział, że "dożyje" jakiego przebiegu ?
a może zrobione pod "krajowych odkręcaczy" liczników
HMP_inc
Sat, 14 May 2011 - 21:42
Panowie pytam poważnie, żartobliwych teorii można wymyślec multum. W Escorcie bodajże też tak jest. Nie rozumiem sensu tego rozwiązania, czekam aż mnie ktoś oświeci.
tonku
Sat, 14 May 2011 - 21:56
CYTAT(HMP_inc @ Sat, 14 May 2011 - 21:42)
W Escorcie bodajże też tak jest. Nie rozumiem sensu tego rozwiązania, czekam aż mnie ktoś oświeci.
potwierdzam,że w escorcie ostatniego wypustu nadal tak jest
niestety nie jestem w stanie tego wytłumaczyć,co ford miał na myśli konstruując taki licznik kilometrów
pucek
Sat, 14 May 2011 - 22:51
CYTAT(K@rol @ Sat, 14 May 2011 - 16:43)
w b6 jeszcze 1.9 tdi, masz fotki tego Passka z 3.0?
Za tydzien bedzie u mnie to wrzuce.
dk_ponczak
Sun, 15 May 2011 - 00:44
CYTAT(tonku @ Sat, 14 May 2011 - 21:56)
potwierdzam,że w escorcie ostatniego wypustu nadal tak jest
niestety nie jestem w stanie tego wytłumaczyć,co ford miał na myśli konstruując taki licznik kilometrów
Tak samo Sierra. Pewnie większość, jeśli nie wszystkie fordy z tamtych lat tak mają. Dlaczego? Nie mam pojęcia.
hz10
Sun, 15 May 2011 - 08:46
jakby wszystkie samochody miały liczniki do 100 tyś życie stało by sie łatwiejsze, może to miał ford na myśli
Kabul
Sun, 15 May 2011 - 11:58
Ap-ropo Forda - jaką grubość lakieru powinien mieć Focus 2002?
peerbe111
Sun, 15 May 2011 - 14:21
Tipo/Tempra z digitalem ma licznik km tak że dobija do 100 tys i jedynka znika...
kamil.k
Sun, 15 May 2011 - 14:31
te starsze forby miały chyba jeszcze wskażnik paliwa co pokazuje ilośc paliwa cały czas a nie jak w wiekszosci aut że wskaznik pokazuje dopiero po przekreceniu stacyjki
Joker
Sun, 15 May 2011 - 14:33
CYTAT(kamil.k @ Sun, 15 May 2011 - 14:31)
te starsze forby miały chyba jeszcze wskażnik paliwa co pokazuje ilośc paliwa cały czas a nie jak w wiekszosci aut że wskaznik pokazuje dopiero po przekreceniu stacyjki
Wiele starszych aut tak miało, nie tylko Fordy.
Warpi
Sun, 15 May 2011 - 20:19
jaka jest najmniejsza ogólnodostępna turbina ? jest coś mniejszego niż to co siedzi w smarcie 600cm3 beni ?
ryczko100
Sun, 15 May 2011 - 20:29
celinskip
Sun, 15 May 2011 - 20:33
a tak z ciekawosci, turbinka kowlaskiego cos daje?
hz10
Sun, 15 May 2011 - 21:14
lepsze samopoczucie
bezduszny
Sun, 15 May 2011 - 21:14
Jak zabezpieczyć węże SAMCO przed przecieraniem się ?
Na fotce widać, że gumowy (ten zostanie zastąpiony SAMCO) ma taką osłonę przed przetarciem.
Czy do samco też można coś zastosować ?
tomek 1980
Sun, 15 May 2011 - 21:16
Witam, niby coś tam jest lepiej po jej założeniu, ale jak ją wyjąłem po jakiś 2000km to nie zauważyłem różnicy.
Pozdrawiam.
Warpi
Sun, 15 May 2011 - 21:32
CYTAT(ryczko100 @ Sun, 15 May 2011 - 20:29)
z turbiną to to ma niewiele wspólnego
Skiba
Sun, 15 May 2011 - 22:25
turbinka kowalskiego z turbina mało ma wspolnego, daje tyle co napisał hz10 a dawać miała lepsze wymieszanie paliwa z powietrzem, ktore jest słabe ze wzgledu na długość dolotu.
ryczko100
Sun, 15 May 2011 - 22:40
Było pytanie o małą turbinę
Czepiacie się
iktorn92
Sun, 15 May 2011 - 22:47
Pytanie brzmi: Czy w silniku 1.9 Tdi 90km stosowano napęd na 4 koła. Chodzi mi głownie o Audi A3, G4 itp, wiem ze w octavii bylo coś 4x4 tylko nie wiem czy dokładnie z tym silnikiem.
Pzdr!
Qulek
Sun, 15 May 2011 - 23:06
CYTAT(celinskip @ Sun, 15 May 2011 - 20:33)
a tak z ciekawosci, turbinka kowlaskiego cos daje?
wywalało się z niej środek i robiła za wyższą podstawkę gaźnika w maluchu
Misior
Mon, 16 May 2011 - 12:56
Jak napełnic olejem podnośnik żabe 3t? Mam taki podnosnik i kiedys wywaliło mi uszczelniacz. Z racji tego ze naprawa nie kosztowala mnie nic to zrobilem ale za chiny ludowe nie da sie do pełna nalac oleju. Wyglada to tak ze naleje okreslona ilosc i wiecej sie nieda a podnosnik podnosi do polowy zakresu i pompując dzwignią czuc ze pompuje ona tylko w polowie swojego ruchu.
Probowalem juz przez wszystkie mozliwe otwory i nic. Jest na to jakis myk?
HMP_inc
Mon, 16 May 2011 - 14:45
CYTAT(iktorn92 @ Sun, 15 May 2011 - 22:47)
Pytanie brzmi: Czy w silniku 1.9 Tdi 90km stosowano napęd na 4 koła. Chodzi mi głownie o Audi A3, G4 itp, wiem ze w octavii bylo coś 4x4 tylko nie wiem czy dokładnie z tym silnikiem.
Pzdr!
Tak. Dośc rzadka konfiguracja, głównie na rynki austryjackie.
wiotki
Mon, 16 May 2011 - 23:54
k seria rovera , autko chodziło idealnie cicho , po miesięcznym postoju stuka niemiłosiernie jeden popychacz , czy na wolnych czy podczas jazdy tak samo (tylko jeden) , zimny ciepły bez różnicy . Wytargałem je , 15 sztuk jest twardych , jeden "miękki " rozebrałem wyczyściłem dalej to samo , pytanie co mogło się tak nagle stać ? Zatkany jakiś kanał olejowy ?
Grzesi(E30)k
Wed, 18 May 2011 - 16:26
BMW M50B25 non vanos - pierwszy start po kapitalnym remoncie zrobione ze 100m i kolektory wydechowe są strasznie gorące.
Coś nie halo czy po prostu przewrażliwiłem się po kilku msc rozłąki?
Druga sprawa-strasznie grają popychacze. Da się jakoś to w miarę szybko uciszyć bez przysłowiowego "dorzucenia do pieca" ? Bo wiadomo silnikiem wysoko nie zakręcę (nowe panewki ,pierścienie itd)
Misior
Wed, 18 May 2011 - 21:10
Czy mozna gdzies kupic wklady do gwintu koni? Mam gwint do e36 i myslalem ze zregeneruje wklady ale lagi sa porysowane i pozostaje wymiana albo dopasowanie innych wkladow. Amory sa z regulacja twardosci od gory.
Dzieki
hz10
Wed, 18 May 2011 - 21:42
od kiedy w e36 są wkłady? daawno temu w e36 robiłem patent : wywaliłem po odcieciu góry cały środek tak że została sama rura , dospawałem kawałek gwintu z nakrętką od audi b4 i wsadziłem do środka wkłady od tegoż audi. działanie przerosło moje oczekiwania o cenie za wkład do b4 nie wspomne.
ech doczytałem że ma gwint więc masz ułatwione działanie
Misior
Thu, 19 May 2011 - 06:37
To sa takie niby wklady jak to w koni - odkrecasz nakretke i wychodzi tloczysko z mechanizmem i mozna wylac olej. W najgorszym przypadku wsadze wklady z e30 ktore mam (bil b8) ale myslalem ze bede mial ori regulowane koni
MArcin91
Thu, 19 May 2011 - 16:50
CYTAT(Warpi @ Sun, 15 May 2011 - 20:19)
jaka jest najmniejsza ogólnodostępna turbina ? jest coś mniejszego niż to co siedzi w smarcie 600cm3 beni ?
są jeszcze turbosprężarki Hitachi HT06 montowane w japońskich w dupowozach o pojemności 660ccm
tu jest katalog
http://www.turbomaster.info/eng/downloads/...log_hitachi.pdfprawdo podobnie tak wygląda
Tomaszz
Fri, 20 May 2011 - 09:20
Czy ktoś się może orientuje ile powinno wejść czynnika klimatyzacji do Nissana Altimy 2,5 z 2007 r.? Na maszynce wywala cały czas jakiś alarm. Układ jest szczelny. Szukałem już wszędzie, ale nic nie znalazłem, poza jakimiś
zestawami do samodzielnego napełniania klimy.
Będę wdzięczny za pomoc.
k-meal
Fri, 20 May 2011 - 11:31
w przypadku krzywych tarcz hamulcowych przetaczanie moze pomoc, czy tylko wymiana?
bije strasznie przy hamowaniu.
bezduszny
Fri, 20 May 2011 - 11:34
niewiele da przetaczanie.. a jak już to tak doraźnie
trzeba wymienić tarcze
k-meal
Fri, 20 May 2011 - 11:39
dzieki. :]
klocki tez do wymiany, nawet jesli sa prawie nowe?
bezduszny
Fri, 20 May 2011 - 11:43
jeżeli są równe/gładkie i jest ich sporo to można zostawić
k-meal
Fri, 20 May 2011 - 11:46
porzadnie. fenkju.
Marlon
Fri, 20 May 2011 - 11:54
Wymiany tarcz i klockow są dwie szkoły, falenicka i otwocka, i jedna z nich mowi żeby nie robić tego jednocześnie.
Oczywiście, pod warunkiem że klocki nie są w jakiś sposób zniszczone przezstarą tarczę, nie mają głębokich bruzd itp.
Maxim555
Fri, 20 May 2011 - 18:36
CYTAT(Tomaszz @ Fri, 20 May 2011 - 09:20)
Czy ktoś się może orientuje ile powinno wejść czynnika klimatyzacji do Nissana Altimy 2,5 z 2007 r.? Na maszynce wywala cały czas jakiś alarm. Układ jest szczelny. Szukałem już wszędzie, ale nic nie znalazłem, poza jakimiś
zestawami do samodzielnego napełniania klimy.
Będę wdzięczny za pomoc.
Pod maską powinna być naklejka, a przeważnie w wielu markach wchodzi 750-800g
Skiba
Fri, 20 May 2011 - 19:56
w jaki sposob jest wykonany spływ oleju z turbosprężarki w silnikach lotniczych tłokowych doładowanych ?
(na pewno nie grawitacyjnie z tego co widzialem)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.