Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
Czacza
CYTAT(Krisss @ Tue, 25 Jan 2011 - 09:57) *
Akurat w drugą stronę wink.gif

981N to 100kG co daje 1kN = 101,9kG

Oczywiście jeżeli przyspieszenie ziemskie przyjmujemy w zaokrągleniu jako 9,81 m/s2.


Kurna, ale wtopa blink.gif
K@rol
Tak się zastanawiam, pytanie pewnie idiotyczne, ale na prawdę nie wiem.

PO czym da się poznać,że opona typu Run Flat ma kapcia? Skoro boki są twarde?
burski
Będzie to wyglądać jakbyś miał "trochę kapcia"/mało powietrza. Odczucia zapewne też podobne...

Chociaż - jak wiemy - w niskoprofilowych oponach to i na takim nie-runflacie czasem tego nie widać...

Pytanie:
Czy w Fiacie Stilo jest jakiś wyłącznik zapłonu po wypadku?
Czacza
Przy oponach run-flat jest obowiązkowe posiadanie czujników ciśnienia.

Fiaty zwykle miały wyłącznik pompy paliwa, wstrząsowy. Nie wiem czy Stilo też. Wyłącznika zapłonu się nie stosuje.
K@rol
Tak kombinuję, sobie bo jak pisałem wyżej w E90 wspomaganie chodzi strasznie ciężko, auto jest na run-flatach Bridgestone Ponteza. Opony ''na oko'' sa ok, ale miałem koło przebite z Miniaka (RF) i ja osobiście nie widziałem różnicy miedzy kolem dobrym,a przebitym.

I tu własnie jak pisze ''burski'' odczucie mam jakby był kapeć, ''Czacza'' o to nawet nie wiedziałem smile.gif
MiC_street
Octavia II kombi, silnik BKD jakie rozmiary tarcz z przodu?
rs 312mm bodajże, ale w słabszych wersjach w katalogach itd widzę 280mm i 288mm
jak bez mierzenia poznać które siedzą na aucie?


BartekSz
Trzeba posiadać wzrok Supermana... cool.gif
burski
CYTAT(Czacza @ Tue, 25 Jan 2011 - 14:42) *
Przy oponach run-flat jest obowiązkowe posiadanie czujników ciśnienia.

Fiaty zwykle miały wyłącznik pompy paliwa, wstrząsowy. Nie wiem czy Stilo też. Wyłącznika zapłonu się nie stosuje.


Dzięki za doprecyzowanie. Tak czy inaczej chętnie się dowiem, gdzie ten wyłącznik jest.
Misior
CYTAT(MiC_street @ Tue, 25 Jan 2011 - 17:02) *
jak bez mierzenia poznać które siedzą na aucie?

w ASO po vin'ie
Misior
Spotkał sie ktos gdzies kiedys cos z jakims opisem albo czy ktos wie czy to wogole wykonalne a mianowicie chodzi o swap silnika 3.0tdi z jakiegos VAGa (prawdopodobnie audi) do A4 B6 2.5tdi Q 180KM.
k-meal
po odlaczeniu akumulatora i podlaczeniu z powrotem, wskazowka poziomu paliwa lezy i mruga komornik. paliwa jest jakies 20 litrow, na kompie zadnych bledow.

auto to opel zafira 2004 rok, 2,2 diesel.

o co kaman?
bezduszny
CYTAT(K@rol @ Tue, 25 Jan 2011 - 14:18) *
Tak się zastanawiam, pytanie pewnie idiotyczne, ale na prawdę nie wiem.

PO czym da się poznać,że opona typu Run Flat ma kapcia? Skoro boki są twarde?

po oznaczeniu
burski
CYTAT(bezduszny @ Wed, 26 Jan 2011 - 13:50) *
CYTAT(k-meal @ Wed, 26 Jan 2011 - 13:18) *

po odlaczeniu akumulatora i podlaczeniu z powrotem, wskazowka poziomu paliwa lezy i mruga komornik. paliwa jest jakies 20 litrow, na kompie zadnych bledow.

auto to opel zafira 2004 rok, 2,2 diesel.

o co kaman?



po oznaczeniu


No tak - te z kapciem oznaczają inaczej niż bez... LOL biggrin.gif
bezduszny
oj kurde...
jak ja czytałem wink.gif

RF wygląda jak by była w połowie napełniona powietrzem.. a czujnik (o ile go masz) pokazywał będzie bardzo niską wartość ciśnienia poniżej 1.0
Skiba
mam dane silnika diesla, pojemnosc 5400, moc 180kW (~240km ) potrzebuje znaleźć istniejący silnik odpowiadajacy chociaz w przyblizeniu tym parametrom wink.gif
poradzi ktos gdzie tego szukac?
Erhabe
Czy poliftowe Audi A6 C5 1.9 TDI wystepowalo z napedem quattro?
KaeS
Nie, na 100%.
Erhabe
Ok, dzieki wielkie.
Porszak
CYTAT(Neo3 @ Wed, 26 Jan 2011 - 14:32) *
mam dane silnika diesla, pojemnosc 5400, moc 180kW (~240km ) potrzebuje znaleźć istniejący silnik odpowiadajacy chociaz w przyblizeniu tym parametrom wink.gif
poradzi ktos gdzie tego szukac?

w hamerykanach. nie wiem jak zblizony pod te parametry jest silnik z humvee, ale moze...
Kabul
Czy napięcie ładowania 13.85 V pod pełnym obciążeniem jest ok?
Skiba
dzieki porszak znalazlem juz jakiegos cumminsa od dodge Rama
Czacza
CYTAT(Kabul @ Wed, 26 Jan 2011 - 17:16) *
Czy napięcie ładowania 13.85 V pod pełnym obciążeniem jest ok?


Tak
Kabul
Koleś u którego dziś kupowałem akumulator stwierdził ,że jest za słabe bo w karcie gwarancyjnej minimalne jest napisane 13.9...Potem wyczyściłem klemy i było już 13.94 pod obciążeniem a bez 14.4. Został mi miesiąc gwarancji na alternator dlatego pytam bo nie wiem czy reklamować.
mate96
Na pewno nie jest źle. A koleś szukał byle powodu by stwierdzić, że akumulator nie był eksploatowany zgodnie z zaleceniami producenta = brak gwarancji
Porszak
CYTAT(Kabul @ Wed, 26 Jan 2011 - 18:45) *
Koleś u którego dziś kupowałem akumulator stwierdził ,że jest za słabe bo w karcie gwarancyjnej minimalne jest napisane 13.9...Potem wyczyściłem klemy i było już 13.94 pod obciążeniem a bez 14.4. Został mi miesiąc gwarancji na alternator dlatego pytam bo nie wiem czy reklamować.

o te piec setek to sie mogl nawet miernik mylic, ale wiadomo jaki interes ma sprzedawca...
rottie
CYTAT(kompot @ Sun, 23 Jan 2011 - 23:42) *
2. Zamke centralny, przynajmniej w VAG, ma chyba swój własny moduł, jesli nie, to idzie to pod komfort. Można sprawdzić błędy, aczkolwiek może to być też problem czystpo mechaniczny, na początek może komputer, albo ściągnięcie i poprawne założenie boczku połączone z diagnostyką zamka.

Pozdrawaim

Ok, a jezeli wszystkie zamki "probuja" sie otworzyc, tzn slychac ze cos tam sie dzieje za kazdym razem, tylko fizycznie zamek nie daje rade otworzyc, to znaczy ze comfort modul jest ok, tak? Jezeli bylby walniety to nic by sie w zamkach nie dzialo, dobrze rozumuje?
the Hitcher
auto zalane polsyntetykiem, zwykle benzynowe n/a prostej konstrukcji;) niestety castrol...

generalnie po paru opiniach chce zalac cos innego ale tez jakis polsyntetyk 10w40, chyba - pytanie - jakiej firmy najlepszy?
bezduszny
CYTAT(the Hitcher @ Thu, 27 Jan 2011 - 19:41) *
auto zalane polsyntetykiem, zwykle benzynowe n/a prostej konstrukcji;) niestety castrol...

generalnie po paru opiniach chce zalac cos innego ale tez jakis polsyntetyk 10w40, chyba - pytanie - jakiej firmy najlepszy?

generalnie wszystkie oleje są bardzo do siebie podobne
zrób płukanie i zalej jakiś inny niż Castrol
80quattro
Witam . Dziwna sytuacja się wczoraj przytrafiła .

Stary silnik VW 1.9 D . Samochód to typowy wół roboczy w małej firmie .

Był robiony przegląd , wymiana kilku uszczelek , wymiana wszystkich filtrów itp .

Po wymianie oleju odpalenie - wszystko ok .
Następnego dnia odpalamy - całkowity brak ciśnienia oleju . Zdejmujemy miskę , rozbieramy pompę oleju - wszystko ok .

Zdesperowani sprawdziliśmy pompę pompując olej z pojemnika (pompę napędziliśmy wkrętarką) - pompuje jak wściekła .
Założyliśmy wszystko z powrotem , odpalamy i od razu jest normalne ciśnienie .

Co mogło być przyczyną ?

Zaworek w pompie się zawiesił w pozycji otwartej ???
Ale dlaczego miałby się w ogóle otwierać skoro po wymianie oleju silnik pracował tylko kilka minut na wolnych obrotach i wtedy wszystko było ok .





k-meal
CYTAT(rottie @ Thu, 27 Jan 2011 - 01:24) *
Ok, a jezeli wszystkie zamki "probuja" sie otworzyc, tzn slychac ze cos tam sie dzieje za kazdym razem, tylko fizycznie zamek nie daje rade otworzyc, to znaczy ze comfort modul jest ok, tak? Jezeli bylby walniety to nic by sie w zamkach nie dzialo, dobrze rozumuje?

tak jakby silowniki nie dawaly rady.
lh80
Witam.
Golf V5 podczas rozruchu zimnego silnika ma ok.1100rpm,które w ciągu kilkunastu sekund spadają do 500rpm.Podczas próby przyśpieszania auto szarpie i zdarza mu się strzelić w kolektor.Przechodzi gdy silnik ma 25'C(chwilę przed przełączeniem się na lpg).Dolot uszczelniony,przepustnica wyszorowana,czujnik temperatury w dolocie nie wykazuje błędu.Co może niedomagać??
Jaqo
QUOTE (k-meal @ Thu, 27 Jan 2011 - 23:31) *
tak jakby silowniki nie dawaly rady.

A tam pneumatyczne?
pavel
W jakich modelach Audi występuje włącznik św. awaryjnych o numerze 4BO 941 509 K ?
Etka chwilowo mi nie trybi....

Z góry dzięki
bezduszny
CYTAT(lh80 @ Fri, 28 Jan 2011 - 00:08) *
Witam.
Golf V5 podczas rozruchu zimnego silnika ma ok.1100rpm,które w ciągu kilkunastu sekund spadają do 500rpm.Podczas próby przyśpieszania auto szarpie i zdarza mu się strzelić w kolektor.Przechodzi gdy silnik ma 25'C(chwilę przed przełączeniem się na lpg).Dolot uszczelniony,przepustnica wyszorowana,czujnik temperatury w dolocie nie wykazuje błędu.Co może niedomagać??


a jaki silnik ?
BartekSz
2.3 V5 ?
the.wolf
Co leją w fabryce do Q5 2.0 TFSI 211? musze uzupelnic olej smile.gif
MrUw@
czy lekki luz na łożyskach rolek prowadzących prasek w a klasie w168 mogą być powodem spadania paska po kilku dniach jazdy ? pasek idzie prosto, po zdjęciu wszystkich 3 rolek, 2prowadzące jedna z napinacza każda ma lekki luz buja sie kółko względem łożyska ? to normalne czy wszystkie sa dojechane ?
Marlon
CYTAT(BartekSz @ Fri, 28 Jan 2011 - 15:38) *
2.3 V5 ?


też były 2 (co najmniej) wersje, 150 lub 170KM, ten drugi miał m.in zmienne fazy rozrządu.
siewcu
Główna różnica między nimi to to, że 150KM o 10v a 170KM to 20v smile.gif Interesowałem się tym ostatnio.
Mateo010
czy da rade , przełożyć mono-wtrysk z toledo 1l do silnika 1,8 z golfa 2 (pełen wtrysk)
bezduszny
CYTAT(the.wolf @ Fri, 28 Jan 2011 - 18:07) *
Co leją w fabryce do Q5 2.0 TFSI 211? musze uzupelnic olej smile.gif

tego co leją nie wie nikt.. bo tego oleju nie kupisz
z uwagi na cenę jest to penie jakiś HC robiony wg. specyfikacji VW/Audi

najlepiej jest zamienić całościowo na jakiś przyzwoity 0/30 czy 5/30
awaryjnie można dolać jakiegoś innego 5/30 ... ale to awaryjne rozwiązanie
lh80
To teraz dokładnie:
2.3 12v 150 PS,automat,zmienne długości kanałów dolotowych.
Auto zaczęło mi niedomagać w sposób opisany wyżej,więc zdemontowałem plastiki i okazało się,że Ska z głowicy do kolektora popękała i lewe zaciągało. Przy okazji wymyłem czujnik temperatury w kanale ssącym i przepustnicę.
Problem nadal występuje.
Na mój gust to krokowiec się nie załącza-tylko gdzie on jest? Czyżby nad walcem od zmiany długości kanałów dolotowych?
Po odpięciu aku problemu nie ma przez 100km.
canar
E36 325i, wskazówka podnosi się blisko pionu po 15-20 km jazdy w mieście w tą pogodę, choć nigdy pionu nie dotknie. W aucie za to po 2-4 km leci wystarczajaco cieple powietrze zeby sie solidnie ogrzac. Wskazówka leży na niebieskim nadal po powiedzmy 10 km, jesli jednak zgasze auto i odpale je po 15 minutach to stoi wyżej. Zastanawia mnie, czy to termostat? Czy wtedy nie powinienem trochę później dostawać ciepłego powietrza z nawiewów? niedawno wymieniany był skurczybyk.. Rury dolnej nie moge wyczuc..jak juz sie otworzy termostat to powinna byc mocno ciepla ponoc, ale czy napewno ma byc ciepla? skoro jest przeplyw przez chlodnice a na dworze zimno, to chyba jednak nie? Pytanie zadaje z ciekawości, bo i tak jade w wolnej chwili go wyciągnąć.. zastanawiam sie tez nad czujnikiem temp.
KaeS
Czy można kupić samochód/motocykl, który nie jest przerejestrowany na obecnego właściciela ?
Mam dostać umowę sprzedaży (zakupu) od poprzedniego właściciela, dowód rejestracyjny i kartę pojazdu na poprzedniego właściciela oraz nową umowę sprzedaży z obecnym właścicielem. Nie będzie problemu z przerejestrowaniem?
peerbe111
Nie bedzie
Czacza
Jeżeli tylko jest zachowana ciągłość umów, to nie ma problemu.
nigdyyy
CYTAT(canar @ Sat, 29 Jan 2011 - 12:36) *
Rury dolnej nie moge wyczuc..jak juz sie otworzy termostat to powinna byc mocno ciepla ponoc, ale czy napewno ma byc ciepla? skoro jest przeplyw przez chlodnice a na dworze zimno, to chyba jednak nie?


Rura dolna powinna być bardzo ciepła, skutecznie ogrzewać ręce w zimę tongue.gif.
Rura górna właściwie powinna parzyć.
MrUw@
mimo wszystki zaczołbym od czujnika temperatury idącego na zegarki...
matteusz
BMW e36 328i nie chce odpalic przy lekkim mrozie, np. tak jak dzisiaj, właściwie nie wiem czy to bardziej związane z temperaturą czy z wilgotnością. Praktycznie codziennie ten sam problem, jak odpalam pierwszy raz po całonocnym postoju to kręci zdecydowanie dłużej niż normalnie, albo nie odpala w ogóle. Jeżeli odpali, to później już odpala normalnie. Myślałem, że to może wina świec, bo były już stare, 2 tygodnie temu założyłem nowe 4-elektrodowe Bosche, ale widocznie nie tędy droga. Następny podejrzany: cewki zapłonowe, ale to kosztowna impreza. Może ktoś miał podobną sytuację/ ma jakiś inny pomysł co ewentualnie mogłoby byc przyczyną?
wielki
może paliwo ucieka , załóż zaworek zwrotny wyeliminujesz jedną z możliwości
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.