Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
tomek 1980
Witam, Zbychu jeśli nie mineło więcej niż chyba dwa lata jak sprzedałeś poprzedni samochód, to zniżki Ci nie przepadły, możesz na podstawie starej polisy pokazać ubezpieczalni jakie miałeś zniżki i dostaniesz te same ale 50%, ponieważ nie masz kontynuacji.

adamlass co do tego dymu, to jeszcze mi się przypomniało jak ja miałem w ibizie 1,9TDI ASV, zapalam zimny silnik zero jakiego kolwiek dymu, ruszam spokojnie bo silnik nie rozgrzany i rozpędzam samochód, chyba po wyżej 2000obr/min z komina biały bąk i póżniej chodźbym butował zero dymienia.
Za każdym razem po odpaleniu zimnego silnika był ten bąk.
Myślałem, że turbina się będzie kończyć, zajrzałem do niej, wszystko ok.
Po jakimś czasie samo ustąpiło i do dziś nie wiem co było przyczyną.
Pozdrawiam.
adamlass
Jeszcze raz dzięki za wyczerpujące odpowiedzi smile.gif Auto w przyszłym tygodniu jedzie do serwisu. Tam przeczyścimy na początku odmę i ewentualnie będziemy szukać dalej. W sumie problem nie jest jeszcze mocno uciążliwy ale moim zdaniem lepiej zapobiegać niż leczyć.
Odnośnie lusterka - ciekawa sugestia, dzisiaj zastosuję smile.gif
iktorn92
Panowie w jaki sposob wypalic DPF w vectrze 1.9 CDTi 150km? Zapalila sie kontrolka, ostra jazda da rade?
simpson
CYTAT(iktorn92 @ Sat, 30 Jun 2012 - 17:08) *
Panowie w jaki sposob wypalic DPF w vectrze 1.9 CDTi 150km? Zapalila sie kontrolka, ostra jazda da rade?

Zapewne jak w większości jazda ze stałą prędkością na niższym biegu z obrotami ok 3 tyś przez kilka km i powinien sie wypalić sam smile.gif
Terror
CYTAT(iktorn92 @ Sat, 30 Jun 2012 - 17:08) *
Panowie w jaki sposob wypalic DPF w vectrze 1.9 CDTi 150km? Zapalila sie kontrolka, ostra jazda da rade?

jak mi sie w 407 zaswieci to wjezdzam na autostrade, 4 bieg i ogien tak na 3,200 RPM i po jakis 10 kilometrach jest ok wink.gif
Maxim555
CYTAT(rdk @ Thu, 28 Jun 2012 - 15:26) *
Panowie mam pytanie i prosiłbym o odpowiedź bo nie wiem kogo opierd... wink.gif

Honda Civic 92r. W związku z tym, że zaczęło huczeć tylne łożysko w kole, wymieniłem je [razem z piastą, ten typ tak ma] na jakiś szit z allegro za 100zł. Mechanik obejrzał tą piastę i powiedział "Najwyżej za 3 miesiące wrócisz". Powiedział to w sierpniu, a pod koniec października zaczęło wyć znowu. Na przełomie marca/kwietnia robiłem kpl remont zawieszenia i zakupiłem kolejny raz piastę do auta. Tym razem firmy KOYO za chyba ok 250zł. Firma dobra, cena też sporo wyższa od tej z zeszłego roku. Dziś mamy koniec czerwca i znów ten badziew zaczął wyć huh.gif

Czy mam takiego pecha i akurat mi padło to KOYO, czy mechanik coś spartolił?
Samochód nie jest naprawiany w przyczepie kempingowej przerobionej na zakład mechaniczny tylko w porządnym serwisie.
Co tam można spierdzielić? Za mocno dokręcić? Za lekko? Jak to teraz sprawdzić?
Nie uśmiecha mi się kupować co 3 miesiące piasty [bez przerwy tej samej]

Z góry dzięki za odp.


Zareklamuj tę piastę. Zły montaż w tym przypadku odpada, nic nie reguluje się momentem dokręcenia. Moim zdaniem trafiłeś na bubel, wymień, a jak nie ma luzu, to jeźdź.
ww#296
niewyważone koło bądz hamulce.
Jaqo
Czy ktoś wie jak wygląda przekładka kierownicy w porsche boxster (starym)? Pomijam opłacalność.
Szydło
Czy każdy Opel Frontera 3d ma ściągany dach?
Skiba
swego czasu na forum przewinał sie link do jakiegos katalogu z tarczami hamulcowymi w ktorym mozna bylo przebierac wg rozmiarow, ilosci srub itp
potrzebuje dobrac cos nietypowego do auta, moze ktos poratowac linkiem ?
flapjck1
strona mikody, ale masz racje dawali jeszcze chlopaki linki do bodajze brembo, sprobuj przez wyszukiwarke
rdk
CYTAT(ww#296 @ Sat, 30 Jun 2012 - 23:22) *
niewyważone koło bądz hamulce.
koła wyważone dokładnie, hamulce [tarcza + klocek] po 10tyś km
CYTAT(Maxim555 @ Sat, 30 Jun 2012 - 17:47) *
Zareklamuj tę piastę. Zły montaż w tym przypadku odpada, nic nie reguluje się momentem dokręcenia. Moim zdaniem trafiłeś na bubel, wymień, a jak nie ma luzu, to jeźdź.

No będę musiał.

Dzięki za odpowiedzi smile.gif
Porszak
CYTAT(Skiba @ Mon, 02 Jul 2012 - 05:04) *
swego czasu na forum przewinał sie link do jakiegos katalogu z tarczami hamulcowymi w ktorym mozna bylo przebierac wg rozmiarow, ilosci srub itp
potrzebuje dobrac cos nietypowego do auta, moze ktos poratowac linkiem ?

http://bremboaftermarket.com/En/Car_Disc_C...SearchMode=Size
Skiba
dzieki!
wink.gif
Andrzej87
Pacjent: BMW E36
Objawy: Pedał sprzęgła do połowy skoku jest miękki. W zbiorniczku nie zauważyłem ubytku płynu. Wycieków też nie widzę.

Główna pompka jest wadliwa?
kamil.k
CYTAT(Andrzej87 @ Tue, 03 Jul 2012 - 14:51) *
Pacjent: BMW E36
Objawy: Pedał sprzęgła do połowy skoku jest miękki. W zbiorniczku nie zauważyłem ubytku płynu. Wycieków też nie widzę.

Główna pompka jest wadliwa?


albo pompka albo wysprzęglik.przerabiałem to tydzień temu tylko że myślałem że to wina starego płynu bo jak spuściłem to wyleciał czarny płyn ale bez wymiany gumek się nie obeszło

wycieku może być nie widać bo nie jest duży ale wystarczy popompować i powinno być coś widać.gumki nie sa drogie max 40zł komplet na pompke i wysprzęglik

Andrzej87
Poprzedni właściciel wymieniał wysprzęglik, ale wolałem to sprawdzić. Wyjąłem go, gumki na nim są nowe i nic nie cieknie, z przewodów nie cieknie. Zostaje pompa główna?
arek-lin
Mam problem z Oplem Omegą B FL 2.5 V6 AT. Samochód posiada instalacje LPG. Od jakiegoś czasu zaczęły się rozjeżdżać czasy wtrysków paliwa dla poszczególnych rzędów cylindrów. Problem ten występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Jeżdżąc tylko na PB występuje dokładnie taki sam efekt, stąd wyeliminowałem problem rodzaju zasilania. Komputer gazowy czasy wtrysków bierze z ECU. Stąd efekt jest taki, że po przejechaniu kilkuset kilometrów trzeba zdjąć klemy z aku na jakiś czas, żeby powróciły ustawienia fabryczne. Sondy lambda (na benzynie) działają prawidłowo (sygnał sinusoidalny w przedziale 100-700 mV). Gdzie szukać przyczyny? Spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Ostatnio zostały wymienione uszczelki w kolektorach dolotowych ponieważ myślałem, że łapie lewe powietrze, jednak nic to nie dało.
Marlon
arek - lin: może to czujnik położenia wałka rozrządu?
arek-lin
Jest to jakiś trop. Podłączenie pod kompa nie pokazuje błędów (o ile jest jeżdżone tylko na benzynie. Na gazie wychodzi błąd lambdy bo przestaje pracować i sie zawiesza). Dzięki
Andrzej87
Mi w M54 nie pokazywało błędu czujnika wałka wydechowego, ale był popsuty, bo Vanos nie działał. Wymiana pomogła. Może podmień.


Co do głównej pompki sprzęgła. Wymieniłem ją i sprzęgło działa.
caro86wlkp
spalanie paliwa w wydechu może być przyczyną awarii turbosprężarki?
miałem awarie zaworka od wyprzedzenia kąta wtrysku, ropa lała sie za późno, na luzie przy 3 tyś strzelało aż z wydechu.
turbo zepsuło sie tydzień po naprawie tego problemu. mogło dostać sztycha od tego?
tomek 1980
Witam, caro86wlkp raczej na pewno.
Pozdrawiam.
Misior
Czy "miła" pani w wydziale komunikacji może przy rejestracji samochodu (ciężarowy dmc do 3,5t) zakupionego na fakturę przez spółkę cywilną (w dowodzie dwa nazwiska - jak współwłasność) wymagać wpisu do ewidencji działalności gospodarczej osoby, od której kupiliśmy auto? Nie jest to handlarz tylko właściciel firmy.
Leo
CYTAT(caro86wlkp @ Thu, 05 Jul 2012 - 18:55) *
spalanie paliwa w wydechu może być przyczyną awarii turbosprężarki?
miałem awarie zaworka od wyprzedzenia kąta wtrysku, ropa lała sie za późno, na luzie przy 3 tyś strzelało aż z wydechu.
turbo zepsuło sie tydzień po naprawie tego problemu. mogło dostać sztycha od tego?



Antylaga w dieslu miałeś i tak, mogło wink.gif
adamlass
CYTAT(Misior @ Fri, 06 Jul 2012 - 08:37) *
Czy "miła" pani w wydziale komunikacji może przy rejestracji samochodu (ciężarowy dmc do 3,5t) zakupionego na fakturę przez spółkę cywilną (w dowodzie dwa nazwiska - jak współwłasność) wymagać wpisu do ewidencji działalności gospodarczej osoby, od której kupiliśmy auto? Nie jest to handlarz tylko właściciel firmy.


1.
"Organy administracji publicznej nie mogą domagać się od przedsiębiorców okazywania, przekazywania lub załączania do wniosków zaświadczeń o wpisie w CEIDG."

Art. 38.1. USTAWA z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej

2.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów w żadnym miejscu nie wskazuje, aby istniał prawny obowiązek przedkładania takiego dokumentu.

3.
Rozdział 2 - Warunki dopuszczenia pojazdów do ruchu USTAWY z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym w żadnym miejscu nie wskazuje, aby istniał prawny obowiązek przedkładania takiego dokumentu.

4.
Znajomy ostatnio dokonał zakupu i rejestracji pojazdu na swoje przedsiębiorstwo od innego przedsiębiorstwa i nie przedkładał zaświadczenia z CEIDG.

5.
Zakładam, że urzędnik w Twojej sprawie jest upierdliwy, wejdź na firma.gov.pl, wydrukuj zaświadczenie i miej święty spokój wink.gif
Misior
Dzięki wielkie za odpowiedź.
Urzędnicy w naszym WK słyną z upierdliwości i wymyślania różnych dziwnych rzeczy (łącznie z podważaniem autentyczności kopii faktury potwierdzonej przez notariusza).
Zrobię tak jak mówisz czyli druknę zaświadczenie ale wiem że mogę powiedzieć babie że jest w błędzie i że niema prawa tego ode mnie wymagać.
Jeszcze raz dzięki.
Tarantula
Panowie jak wyglada wymiana przegubu przedniego po prawej stronie w bmw 330xd 2011 automat? Mozna zrobic to samemu czy jakies problemy sa?
tomek 1980
Witam, panowie mam pytanie odnośnie skutera marki ROMET 4T.
W skuterze został zmieniony cylindet na 65cm3, obecny gaźnik ma średnicę 17,5mm, dysza 78 i skuter nie chce jechać więcej jak 55km/h z górki 62km/h.
Zastanawiam się nad zamontowaniem takiego wariarora http://allegro.pl/show_item.php?item=2442356362 czy on coś pomoże w uzyskaniu większej szybkości max.
Na obecnym wariatorze widać, jakby wygniecenia od paska, czy to może być przyczyną małego Vmax?
Skuter wcześniej jechał coś około 70km/h, nagle osłabł, mechanik zlecił zmianę cylindra na większy, ale nic to nie dało.
Skuter trafił do mnie i teraz zastanawiam, sie, czy to nie czasem wina własnie zurzytego wariatora?
Dodam, ze skuter ma dopiera, albo aż 8800km przejechane.
Jakby ktoś mógł coś niecoś podpowiedzieć na ten temat to bym był wdzięczny.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Crono
CYTAT(tomek 1980 @ Sat, 07 Jul 2012 - 14:12) *
Witam, panowie mam pytanie odnośnie skutera marki ROMET 4T.
W skuterze został zmieniony cylindet na 65cm3, obecny gaźnik ma średnicę 17,5mm, dysza 78 i skuter nie chce jechać więcej jak 55km/h z górki 62km/h.
Zastanawiam się nad zamontowaniem takiego wariarora http://allegro.pl/show_item.php?item=2442356362 czy on coś pomoże w uzyskaniu większej szybkości max.
Na obecnym wariatorze widać, jakby wygniecenia od paska, czy to może być przyczyną małego Vmax?
Skuter wcześniej jechał coś około 70km/h, nagle osłabł, mechanik zlecił zmianę cylindra na większy, ale nic to nie dało.
Skuter trafił do mnie i teraz zastanawiam, sie, czy to nie czasem wina własnie zurzytego wariatora?
Dodam, ze skuter ma dopiera, albo aż 8800km przejechane.
Jakby ktoś mógł coś niecoś podpowiedzieć na ten temat to bym był wdzięczny.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.


Sprawdź, czy rolki nie są "kwadratowe" i dobrze się w wariatorze ruszają, czy pasek trzyma jeszcze wymiary, oraz czy bieżnie wariatora i przeciwtalerza (tam, gdzie porusza się pasek) nie mają progów.
Generalnie, na 99% wina napędu/regulacji gaźnika.
rallyfan
CYTAT(adamlass @ Fri, 06 Jul 2012 - 10:12) *
1.
"Organy administracji publicznej nie mogą domagać się od przedsiębiorców okazywania, przekazywania lub załączania do wniosków zaświadczeń o wpisie w CEIDG."

Art. 38.1. USTAWA z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej

2.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów w żadnym miejscu nie wskazuje, aby istniał prawny obowiązek przedkładania takiego dokumentu.

3.
Rozdział 2 - Warunki dopuszczenia pojazdów do ruchu USTAWY z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym w żadnym miejscu nie wskazuje, aby istniał prawny obowiązek przedkładania takiego dokumentu.

4.
Znajomy ostatnio dokonał zakupu i rejestracji pojazdu na swoje przedsiębiorstwo od innego przedsiębiorstwa i nie przedkładał zaświadczenia z CEIDG.

5.
Zakładam, że urzędnik w Twojej sprawie jest upierdliwy, wejdź na firma.gov.pl, wydrukuj zaświadczenie i miej święty spokój wink.gif



Pewnie upierdliwość,sprzedałem tydzien temu auto i gośc nie może zarejestrować, bo zapomniałem mu tego wydrukować
tomek 1980
Crono dzięki za zainteresowanie tematem. smile.gif
CYTAT("Crono")
czy pasek trzyma jeszcze wymiary, oraz czy bieżnie wariatora i przeciwtalerza (tam, gdzie porusza się pasek) nie mają progów.
właśnie progi są i ktoś porobił na przeciwtalerzu rysy, jakby walił młotkiem, a młotek mu zjerzdżał.
Co do gaźnika to wydaje mi sie, ze powinno być ok. ponieważ wcześniej silnik dokręcał sie do coś koło 6800-6900obr/min, a teraz do prawie 9100-9200obr/min, oczywiście na stopkach.

Czyli trzeba by zmienić ten wariator?
Crono
CYTAT(tomek 1980 @ Sat, 07 Jul 2012 - 20:35) *
Crono dzięki za zainteresowanie tematem. smile.gif
właśnie progi są i ktoś porobił na przeciwtalerzu rysy, jakby walił młotkiem, a młotek mu zjerzdżał.
Co do gaźnika to wydaje mi sie, ze powinno być ok. ponieważ wcześniej silnik dokręcał sie do coś koło 6800-6900obr/min, a teraz do prawie 9100-9200obr/min, oczywiście na stopkach.

Czyli trzeba by zmienić ten wariator?


Wariator i przeciwtalerz muszą być równiutkie. Do tego pasek ma minimalną szerokość, jeżeli ją przekroczy, trzeba wymienić. Pobaw się napędem i daj znać na PW, nie będziemy tu spamować smile.gif
Misior
CYTAT(rallyfan @ Sat, 07 Jul 2012 - 18:47) *
Pewnie upierdliwość,sprzedałem tydzien temu auto i gośc nie może zarejestrować, bo zapomniałem mu tego wydrukować

A czy baba może z jakiegoś powodu odmówić wydania stałego dowodu jak jej nie przedstawię tego wpisu? Auto już mam zarejestrowane tylko czekam na twardy dowód.
tomek 1980
Crono dziękuje za zainteresowanie. Reszta na PW.
Pozdrawiam.
Marlon
CYTAT(Misior @ Fri, 06 Jul 2012 - 08:37) *
Czy "miła" pani w wydziale komunikacji może przy rejestracji samochodu (ciężarowy dmc do 3,5t) zakupionego na fakturę przez spółkę cywilną (w dowodzie dwa nazwiska - jak współwłasność) wymagać wpisu do ewidencji działalności gospodarczej osoby, od której kupiliśmy auto? Nie jest to handlarz tylko właściciel firmy.


Nie, masz fakturę i starczy, niejasności może zostawić policji i skarbowemu
wiotki
Gtech pro ss , czy zła/niedokładna kalibracja obrotów bądź odcinki może mieć wpływ na wyniki pokazywane przez gtecha ?
Ogólnie mamy 2 autka w których ciężko wykalibrować obroty i czasy są mocno wątpliwe , czy to raczej nie ma wpływu ?
ernest
Pacjent - BMW E60, 530d, LCI, 231KM automat.

Tak mnie naszło - jak osiągnąć przyspieszenie zblizone do katalogowego 6,8s? Stając na płaskim kawałku drogi, skrzynia w trybie DS, pedał w podłogę = licznikowe 8,5s, urwanie ~2sekund wydaje się absolutnie nierealne! Lepsze czasy bedą w trybie manualnym? W DS shiftpoint jest przy 4500rpm, w przedziale 4000-4500 auto wyraźnie słabnie więc może receptą jest szybsze wrzucenie wyżeszgo biegu?
matteusz
Chciałbym dowiedzieć się czegoś nt. jak zacząć w WPP? Domyślam się, że najtaniej wyjdzie zbudowanie Seja N-ki, ale fajnie by było jakby ktoś przybliżył koszt zbudowania takiego auta, budżet potrzebny na sezon itp. Jest tu ktoś, kto ma jakieś doświadczenie w tym temacie? Ewentualnie możecie podrzucić jakieś forum o tematyce wyścigowej? rajdowypoznan? Coś jeszcze?
Tarantula
CYTAT(Tarantula @ Sat, 07 Jul 2012 - 13:59) *
Panowie jak wyglada wymiana przegubu przedniego po prawej stronie w bmw 330xd 2011 automat? Mozna zrobic to samemu czy jakies problemy sa?

iktorn92
@ tarantula - Znając zycie musisz odkrecic swozen, klucz 18 jak mnie pamiec nie myli, plasko-oczkowy, następnie wybić go. Póżniej klasycznie wybić półoś ze zwrotnicy, a następnie zaleznie czy masz w nowym przegubie osłonę gumową czy też starą albo uratować odcinając metalowe opaski lub tez całą odciąć. Następnie jak dobrze pamietam wewnatrz na wieloklinie jest pierscien zabezpieczający ( przegub nie jest zbijany, ale to musi ktos jeszcze potwierdzić). czyscisz szmatą wnetrze przegubu szukajac owego pierscienia, chwila zabawy zeby go rozgiąć (jest spreżysty wraca na swoje polozenie) i lekko mlotkiem lub reka przegub schodzi. Do nowego daj duzo smaru przewaznie tubka w standardzie nie starcza, i złoz wszystko w odwrotnej kolejnosci. Wymiana przegubow to chyba najbardziej brudna robota ever ale wszystko da się zrobic samemu nie majac nawet zbyt wielu narzędzi. Jak coś to wal PW. Pzdr!
pucek
Jumper 1.9TD 2000r
Do czego sluzy zaworek(czujnik? z dwupinowa wtyczka) znajdujacy sie na rurce odpowietrzenia silnika?
Andrzej87
Pytanie raczej natury prawnej, dotyczące błędu mechanika.

W Iveco Daily zerwał się rozrząd. Pogieło zawory itp. itd. Zrobiony został rozrząd, góra, pompa wody i parę innych rzeczy, nowy olej i inne. Koszt około 7 tys. Po 5 tys. km od naprawy przeskoczył rozrząd(wstępna diagnoza dwóch mechaników). Ściągaliśmy auto 200 km, koszt 1400 zł. Podejrzewamy, że mechanik źle poskładał i jeżeli tak jest chcemy, żeby pokrył koszty naprawy i lawety. Wziąć rzeczoznawcę? Warsztat ma pewnie ubezpieczenie od takich przypadków. Jak zacząć sprawę? Nie oddam na diagnozę do tego samego warsztatu, bo wymyślą 10 przyczyn usterki z naszej winy.
tomek 1980
Witam, jesli to iveko z silnikiem 2,8 to też miałem przypadek, że przeskoczył rozrząd na pompie wtryskowej, wystarczyło ustawić i wszystko ładnie pięknie chodzi juz pół roku.

CYTAT("pucek ")
Jumper 1.9TD 2000r
Do czego sluzy zaworek(czujnik? z dwupinowa wtyczka) znajdujacy sie na rurce odpowietrzenia silnika?
prawdopodobnie jest to pdgrzewacz odmy.
Pozdrawiam.
Porszak
auto: bmw e90 320d 2007, sprzęgło.
Wychodzi ze wszystkich katalogów, że od początku 2007 zestaw dwumas+sprzęgło jest inny niz przed 2007. Ktos to przerabiał?? jakie były te różnice? Rożnica w cenie miedzy zestawami przed 2007 i po 2007 to ok 1000pln. auto poki co rozłożone i czeka na częsci.
Sprawa lekko pilna bo auto ma opuścić kraj i nie wiadomo kiedy wróci,a info musi być pewne.
Dzieki
k-meal
co tak trze?


bez kola juz lepiej:


za tarcza jest metalowa oslona, ale nie dotyka do tarczy, wiec to odpada. klocek tez to nie jest, bo inny dzwiek raczej. na drugim kole juz cisza. tarcza tak trze o piaste?
Maxim555
pierwszy filmik nie ma nic wspólnego z drugim. Przyjrzyj się co się nie obraca podczas kręcenia tarczą tongue.gif
flapjck1
z tych zdolniejszych smile.gif zjadl wielowypust na flanszy smile.gif
duchu22
Na drugim filmie krecisz sama tarcza a piasta stoi. Wkrec sruby, dajac jakas podkladke np duza nakretke (zeby nie wkrecac sruby za gleboko bo bedzie chaczyc o zwrotnice/wahacz) tak zeby dociagnac tarcze do piasty. Dalej rozbieraj po kolei zacisk, L/P klocek a na koniec jarzmo, za kazdym razem sprawdzaj czy dalej ociera. Jak sama piasta tez chalasuje to lozysko.

Blacha za tarcza moze byc podgieta przy samej piascie, warto ja dokladnie obejzec.
xTasior
hahaha smile.gif krecisz sama tarcza przeciez to widac biggrin.gif u mnie jest tak samo bo nie mam szpilek z tym ze na zalozonym kole automatycznie wszystko trzyma sie w kupie i dzwieku niema.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.