Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
Grzesi(E30)k
CYTAT(joker @ Fri, 24 May 2013 - 18:17) *
Czy sanki (tylne zawieszenie) w BMW F10 jest takie same jak w F11 ? Chodzi czy sanki w 5-er kombi i sedan to ten sam element.

Na http://www.bmwstore.pl/pl/ niby tak, zaś w ASO mówią, że po numerach się nie zgadza, ale nikt namacalnie nie stwierdził..


W e39 sedan/kombi były np. różnice w grubości śrub mimośrodowych (M12 vs. M14) od tylnych wahaczy więc może coś w ten deseń.
Misior
Samochód to Kia Asia 1.8 - silnik prawdopodobnie to to samo co mazda 626 1.8 87-92r. Czy ktoś kiedyś wymieniał uszczelniacze zaworowe? Trzeba targać głowice?
Marcin
Mam taki przypadek - Honda Accord Coupe.

Auto kupiłem z względnie niedużym przebiegem i generalnie nic mu nie dolegało, poza objawami po odpaleniu - przy ruszaniu - może ze 2-3 razy przy wysprzęglaniu autem rzuca (skacze). Najgorsze jest pierwsze ruszenie,a potem temat znika. Głównie dzieje się to w zimne dni.

Wymieniłem w kwietniu 2012 kompletne sprzęgło, wydaje mi się że na jakiś czas się poprawiło, ale przyszła zima i znowu to samo. Teraz pojeździłem już rok od wymiany i wydaje mi się że jest gorzej.

Czy to możliwe jest że to dalej sprzęgło? Czy może problem tkwić w tym że sprzęgło nie jest OEM a w wyniku crossowania producenta zamienników mam zamontowane ogólnie pasujące sprzęgło od Accorda sedana, które z grubsza działa, ale powoduje takie objawy? Czy może to jednak coś innego?

Już mi trochę ręce opadają - czasami jest, czasami nie ma - nie pojmuję tego. Reguła jednak zawsze jest taka, że jak auto chwilkę pojeździ to temat znika.
Adam R.
ford sierra, z tyłu hamulce tarczowe 254mm. jest do tego felga stalowa 13"
Adam83
W jaki sposób sprawdzić czy cewka zapłonowa jest sprawna?
Chodzi o taką cewkę http://www.google.pl/url?sa=i&source=i...369927941316717
flapjck1
podpiac do instalacji i wsadzic swiece do fajki smile.gif
iktorn92
Poszukuję jakiegoś katalogu najlepiej internetowego, gdzie mogłbym wpisac dane techniczne tarczy hamulcowej a on znalazł by zamienniki z innych aut, lub chociaz indeksy producentów czy coś w tym stylu... ktoś coś slyszał? pzdr!
Adam R.
po wymiarach znajdziesz auto
http://bremboaftermarket.com/En/Car_Disc_C...SearchMode=Size
Czacza
CYTAT(Adam R. @ Tue, 28 May 2013 - 17:03) *
ford sierra, z tyłu hamulce tarczowe 254mm. jest do tego felga stalowa 13"


Jeśli to pytanie to odpowiadam - nigdy nie widziałem. Musiałoby być chyba ujemne ET. Zacisk sporo odstaje.
crup-nick
Witam
W BMW e39 była diagnostyka po CAN-ie od początku czy wprowadzono ją później? Moja jest 05/2000 na okrągłym złączu i zastanawiam się czy kupować kabel z obsługą CAN-a czy bez.
jagus
Czy przepalona uszczelka pod głowicą między 2 a 3 cylindrem może powodować nagrzewanie się wydechu? (mocno się oparzyłem o końcówkę wydechu, więc nagrzewanie jest konkretne). Ciśnienie na cylindrach 1-12, 2-9, 3-7, 4-12.
Chodzi o silnik wolnossący 2.0 16v Pb
xTasior
ja mam zwykly zdrowy 1.5 wolnossacy i jak chwile pozapierdzielam po miescie a potem spokojnie podjade pod dom to ma ponad 100*C ...
jagus
Chodzi o romalną jazdę w przedziale 2-3 krpm/min
kakao
Mam w planach samodzielnie ustawić rozrząd ale chcę mieć pewność, że będzie git więc postanowiłem utrudnić sobie to zadanie. Słyszałem, że jest narzędzie, którym można bardzo precyzyjnie zmierzyć pozycję tłoka w celu znalezienia punktu zero czyli aby wszystkie tłoki stały w jednej lini z dokładnością do 0,1mm. Coś na zasadzie suwmiarki zapuszczanej przez dekiel głowicy dziurą na świecę. Ponoć stosuje się to wtedy gdy nie ma znaków a przeważnie w dizlach. Bym sobie to kupił ale ni cholery nie mogę znaleść, bo nie wiem jak to się nazywa. Jak ktoś wie to niech napisze. Z góry dzięki.
Czacza
A po co? Nie ma fabrycznej procedury? Co to za auto?
kakao
Jest procedura, są znaki ale silnik składany z trzech i kute korby custom, więc wszystko powinno pasować ale nie musi tak precyzyjnie jak jest na znakach.
Auto to volvo v40 T4 1998r.
Porszak
Wydechu nie posadzałbym ze nagrzeje sie mocniej od walnietej uszczelki.

taki przyrzad do rozrzadu nazywa sie czujnik zegarowy ze statywem. do niego potrzeba przedłuzki na wysokośc głowicy i dekla, np szprychy
jagus
Tak sobie teraz gdybam, że skoro uszczelka padła między 2 a 3 cylindrem, to gdy np na drugim cylindrze jest suw wedechowy, to na trzecim jest suw sprężania. Jako, że jest nieszczelność, to ciśnienie wypycha mieszankę paliwowo powietrzną do sąsiadującego cylindra. Miesznaka dostaje się od razu do wydechu i tam zostaje dopalona. Oczywiście zmieniając się w ciepło. Druga sprawa, że taka mieszanka, z której część "ładunku" poszła do drugiego cylindra w trakcie spężania inaczej się spala i przez to np rośnie EGT. Oczywiście czuć spadek mocy silnika. Takie moje gdybanie, którego nie potrafię poprzeć doświadczeniem itd. Ma to jakiś sens?
Skiba
http://nokautimg3.pl/p-6a-e1-6ae14421ced0a...m-zegarowym.jpg

nie jest to zadna technika z kosmosu, mozesz sobie kupic czujnik z odpowiednia dla Twoich wymagan dokładnoscia i wymierzyc GMP z dokladnoscia przewyzszajaca grubosc filmu olejowego.


CYTAT(kakao @ Sun, 02 Jun 2013 - 23:04) *
Mam w planach samodzielnie ustawić rozrząd ale chcę mieć pewność, że będzie git więc postanowiłem utrudnić sobie to zadanie. Słyszałem, że jest narzędzie, którym można bardzo precyzyjnie zmierzyć pozycję tłoka w celu znalezienia punktu zero czyli aby wszystkie tłoki stały w jednej lini z dokładnością do 0,1mm. Coś na zasadzie suwmiarki zapuszczanej przez dekiel głowicy dziurą na świecę. Ponoć stosuje się to wtedy gdy nie ma znaków a przeważnie w dizlach. Bym sobie to kupił ale ni cholery nie mogę znaleść, bo nie wiem jak to się nazywa. Jak ktoś wie to niech napisze. Z góry dzięki.

mate96
CYTAT(kakao @ Sun, 02 Jun 2013 - 22:04) *
Mam w planach samodzielnie ustawić rozrząd ale chcę mieć pewność, że będzie git więc postanowiłem utrudnić sobie to zadanie. Słyszałem, że jest narzędzie, którym można bardzo precyzyjnie zmierzyć pozycję tłoka w celu znalezienia punktu zero czyli aby wszystkie tłoki stały w jednej lini z dokładnością do 0,1mm. Coś na zasadzie suwmiarki zapuszczanej przez dekiel głowicy dziurą na świecę. Ponoć stosuje się to wtedy gdy nie ma znaków a przeważnie w dizlach. Bym sobie to kupił ale ni cholery nie mogę znaleść, bo nie wiem jak to się nazywa. Jak ktoś wie to niech napisze. Z góry dzięki.



Czujnik zegarowy zmierzy ci z dokładnością do 0,01. Do 0.1mm wystarczyłby głębokościomierz. Fakt jest taki że wszędzie zalecają wykonanie pomiaru za pomocą czujnika zegarowego.
Szydło
http://allegro.pl/czujnik-zegarowy-przyrza...3103879510.html
Kup sobie coś w ten deseń z uchwytem przedłużającym. Wkładasz to w miejsce świecy/wtryskiwacza i kręcisz wink.gif
jazz
Panowie takie pytanie. Zaczął pulsować pedał sprzęgła, delikatnie ale wyczuwalnie. Sprzęgło jest nowe więc myślę, że to dwumas bo przy wymianie sprzęgła był sprawdzony i wykazywał delikatny, ale niegroźny luz. Autem nie rzuca przy odpalaniu, czy gaszeniu i nie słychać klekotania od dwumasu. Teraz pytanie. Jak długo można tak jeździć i czy nie będzie to zabójcze dla panewek? Bo najchętniej bym zrobił to od razu, ale na razie fundusze nie pozwalają, więc auto musi pojeździć jeszcze z 2 miesiące. Silnik to 1.9 dCi w Lagunie II.
cubus1
Opiszę sytuację: auto - golf 6 1.6tdi cr; odpalany na 10-15 sekund (w tym czasie przestawiony parę metrów) i gaszony. Następnie i tak już zabijająca silnik trasa 3 km i znów postój. Jak wytłumaczyć kobiecie dlaczego nie warto przestawiać tego auta (chodzi o tą pierwszą sytuację) bo ma to negatywny wpływ na silnik itp. Muszę ją postraszyć tylko muszę mieć twarde argumenty. Nie będę opisywał skąd ta sytuacja wynika, bo chodzi o jej lenistwo - z tym przestawianiem auta wink.gif
prekursor
Golf IV TDI ze skrzynią 6 i hydraulicznym sprzęgłem.
Notorycznie raz w roku puszcza mi pompka przy pedale sprzęgła.
Irytuje mnie fakt, że muszę to robić raz w roku.

Układ po wymianie zawsze odpowietrzany i zalewany nowym płynem hamulcowym.
Co się dzieje? Nie uśmiecha mi się korzystać z lawety czy wozić ze sobą w zapasie pompki.
Skrzyni mi się nie chce wyjmować żeby sprawdzić stan wysprzęglika.

Jakieś pomysły?
mate96
CYTAT(cubus1 @ Tue, 04 Jun 2013 - 07:04) *
Opiszę sytuację: auto - golf 6 1.6tdi cr; odpalany na 10-15 sekund (w tym czasie przestawiony parę metrów) i gaszony. Następnie i tak już zabijająca silnik trasa 3 km i znów postój. Jak wytłumaczyć kobiecie dlaczego nie warto przestawiać tego auta (chodzi o tą pierwszą sytuację) bo ma to negatywny wpływ na silnik itp. Muszę ją postraszyć tylko muszę mieć twarde argumenty. Nie będę opisywał skąd ta sytuacja wynika, bo chodzi o jej lenistwo - z tym przestawianiem auta wink.gif



Zabije DPF'a (nie nagrzeje się do temp. oczyszczania) i będzie konieczna wizyta w ASO, zabije aku (nie zdąży się naładować, jak jest traktowany do sprawdzenia w kompie) i będzie konieczna wymiana.

CYTAT(prekursor @ Tue, 04 Jun 2013 - 09:34) *
Golf IV TDI ze skrzynią 6 i hydraulicznym sprzęgłem.
Notorycznie raz w roku puszcza mi pompka przy pedale sprzęgła.
Irytuje mnie fakt, że muszę to robić raz w roku.

Układ po wymianie zawsze odpowietrzany i zalewany nowym płynem hamulcowym.
Co się dzieje? Nie uśmiecha mi się korzystać z lawety czy wozić ze sobą w zapasie pompki.
Skrzyni mi się nie chce wyjmować żeby sprawdzić stan wysprzęglika.

Jakieś pomysły?


Nie masz wzmocnionego docisku sprzęgła?
iktorn92
Wie ktoś gdzie dostanę śrubę rzymską taka jak do rozporek? Bo na allegro widze same popierdółki? smile.gif
prekursor
CYTAT(mate96 @ Tue, 04 Jun 2013 - 12:24) *
Nie masz wzmocnionego docisku sprzęgła?

Nie sądzę.
Po wymianie kolejnej pompki chciałbym to solidnie odpowietrzyć. Po domowym sposobie pedał nie jest tak twardy jak bym chciał.
Wiem, że istnieją przyrządy do ciśnieniowego odpowietrzania. Możesz coś polecić?
Ewentualnie inne wskazówki.
Porszak
CYTAT(iktorn92 @ Tue, 04 Jun 2013 - 20:24) *
Wie ktoś gdzie dostanę śrubę rzymską taka jak do rozporek? Bo na allegro widze same popierdółki? smile.gif

nbajblizszy tokarz lub sklep z lożyskami

CYTAT(prekursor @ Tue, 04 Jun 2013 - 20:45) *
Nie sądzę.
Po wymianie kolejnej pompki chciałbym to solidnie odpowietrzyć. Po domowym sposobie pedał nie jest tak twardy jak bym chciał.
Wiem, że istnieją przyrządy do ciśnieniowego odpowietrzania. Możesz coś polecić?
Ewentualnie inne wskazówki.

bywa tak, ze zły płyn utrudnia lub nawet uniemozliwia prace sprzegła. sprawdz czy zalewasz płynem zalecanym przez producenta.
iktorn92
Kolega w Corolli wymienił pompkę zostawił stary wysprzęglik. Nowa pompka padła po pol roku. Wymienil wtedy z wysprzeglikiem i spokoj, inna sprawa, ze po wymienie samej pompki i odpowietrzeniu po tygodniu z odpowietrznika leciało bagno i mysle, ze to moze zabijac, brudny układ.
emtees
Chłopaki, macie jakiś fajny sposób na wyciągnięcie zapieczonego pierścionka uszczelniającego z tłoka? Póki co jestem na początku walki z nim, tłok wcześniej ponoć leżał 3 tyg. w nafcie i go nie ruszyło nic. Ja próbowałem póki co palnikiem podgrzewać tłok, ale efekty są mizerne wink.gif
Adam R.
myjka ultradzwiękowa ?
emtees
Spróbuję, tylko ogarnę kto w regionie nią dysponuje biggrin.gif
flapjck1
CYTAT(emtees @ Wed, 05 Jun 2013 - 11:54) *
Chłopaki, macie jakiś fajny sposób na wyciągnięcie zapieczonego pierścionka uszczelniającego z tłoka? Póki co jestem na początku walki z nim, tłok wcześniej ponoć leżał 3 tyg. w nafcie i go nie ruszyło nic. Ja próbowałem póki co palnikiem podgrzewać tłok, ale efekty są mizerne wink.gif



jakies odrdzewiacze z efektem zmrazania, loctite albo berner ( najnizsze temp zmrazania, wiec najskuteczniejsze )
kakao
Można też zamrażacz do elektroniki.


Wracając do tematu ustawienia górnego martwego pola w rozrządzie znalazłem taki wynalazek:

http://rg-narzedzia.com.pl/wskaznik-benzyn...sel-p-2427.html

Czy taki czujnik pneumatyczny jest coś wart?
Nuttie
zadałem to pytanie w ątku o Shell Nitro + ale nie uzyskałem odpowiedzi, czy sterownik diesla EDC16 ma szansę zareagować na lepszej jakości paliwo, czy program tam napisany umożliwia mu jedynie na reakcję na złej jakości zalane paliwo? W sensie czy po zalaniu takiego paliwa Nitro + Diesel / V-Power Diesel / itp. do diesla, sterownik coś z tym robi i można liczyć na "lepsze" osiągi, czy już sama charakterystyka sterownika nie pozwala na dostosowanie się do lepszego paliwa?
iktorn92
Panowie problem taki:

Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. smile.gif Pozdrawiam!
Joker
Dodam tylko od siebie, że badanie amortyzatorów na stacji jest g.... warte. W praktyce są do wymiany a na stacji potrafi po 70-80% pokazać.
bielawa
joker: dokładnie, amortyzatory do wymiany, zawieszenie do sprawdzenia.
Ostatnio tak samo miałem - w ASO niby sprawdzili - igła stan a prosty test z naciśnięciami auta - pokazał że jest tragedia.
tomek 1980
Witam,
CYTAT(" iktorn92 ")
Wie ktoś gdzie dostanę śrubę rzymską taka jak do rozporek? Bo na allegro widze same popierdółki? smile.gif

kiedyś znalazłem taką śrubę, pochodźącą z astry F, a dokładniej służy ta śrupa do ustawiania zbierznoaci, jej wymiar to 16x2, sam prawdopodobnie bedę używał owej śruby do rozpórki, koszta są śmieszne jakieś 20zł.

CYTAT(" emtees ")
Chłopaki, macie jakiś fajny sposób na wyciągnięcie zapieczonego pierścionka uszczelniającego z tłoka? Póki co jestem na początku walki z nim, tłok wcześniej ponoć leżał 3 tyg. w nafcie i go nie ruszyło nic. Ja próbowałem póki co palnikiem podgrzewać tłok, ale efekty są mizerne wink.gif
spróbuj zamoczyć tłok w acetonie, aceton bardzo dobrze rozpuszczas nagar, robi sie z niego cieknąca smoła.

CYTAT(" iktorn92 ")
Panowie problem taki:

Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. smile.gif Pozdrawiam!

kolega ma to samo w carismie, po zmianie amortyzatorów dalej to samo, w innej takiej samej carismie problem nie występuje. Kolega zauważył, że skrzynia biegów nieco hałasuje, nie wiadomo czy to nie od tego?
Pozdrawiam.
zdunek
Na "Drive" niestety jedzie dalej, trzeba się przestawić. W ogóle mając automatyczną skrzynię nie mogłem się przyzwyczaić do braku sprzęgła. Trzeba uważać, żeby w czasie jazdy nie pomylić sprzęgła z hamulcem - najlepiej w ogóle zapomnieć o lewej nodze wink.gif
burski
CYTAT(zdunek @ Thu, 06 Jun 2013 - 12:22) *
Na "Drive" niestety jedzie dalej, trzeba się przestawić. W ogóle mając automatyczną skrzynię nie mogłem się przyzwyczaić do braku sprzęgła. Trzeba uważać, żeby w czasie jazdy nie pomylić sprzęgła z hamulcem - najlepiej w ogóle zapomnieć o lewej nodze wink.gif
Czytam, czytam - w łeb się skrobię - ogarnęliście, że to jest odpowiedź na pierwszego posta z tego tematu...
kompot
CYTAT(iktorn92 @ Thu, 06 Jun 2013 - 10:18) *
Mazda 626 V generacja podczas ostrzejszego ruszania np. na mokrej nawierzchni jeśli przednie koła stracą przyczepność cały przód zaczyna podskakiwać, pomieli podskoczy i znow to samo, wie ktoś o co moze chodzic? Źle ustawiona geometria przodu? Amortyzatory na stacji wychodzą po 84 procent... Druga Mazda taka sama taki sam objaw.. smile.gif Pozdrawiam!

Sprawdź stan tulei.

CYTAT(burski @ Thu, 06 Jun 2013 - 12:57) *
Czytam, czytam - w łeb się skrobię - ogarnęliście, że to jest odpowiedź na pierwszego posta z tego tematu...

biggrin.gif
Al Ed Upek
Takie objawy może dawać zerwana poduszka silnika lub skrzyni.
CYTAT(Nuttie @ Thu, 06 Jun 2013 - 10:16) *
zadałem to pytanie w ątku o Shell Nitro + ale nie uzyskałem odpowiedzi, czy sterownik diesla EDC16 ma szansę zareagować na lepszej jakości paliwo, czy program tam napisany umożliwia mu jedynie na reakcję na złej jakości zalane paliwo? W sensie czy po zalaniu takiego paliwa Nitro + Diesel / V-Power Diesel / itp. do diesla, sterownik coś z tym robi i można liczyć na "lepsze" osiągi, czy już sama charakterystyka sterownika nie pozwala na dostosowanie się do lepszego paliwa?

emtees
Dzięki za podpowiedzi odnośnie zapieczonych pierścionków - dzisiaj udało mi się pierścień usunąć smile.gif

Mam kolejne pytanie - korbowody w okolicach swożnia tłoka są kolorowe. Powinienem się tym przejmować?
iktorn92
@ Al Ed Upek Źle zacytowaleś chodziło Ci o moją wypowiedź? To jest bardzo dobry trop, bo pod rozrządem poducha siedzi smile.gif
MihasZiom
Mam spory problem z e46 320d 136 ps. Podczas jazdy dzisiaj auto zaczęło wariować na wolych obrotach, zaczyna sie "dusić" rzuca silnikiem i kopci na czarno, w czasie jazdy na wiekszych obrotach problemu nie ma, czasem też obroty sie ustabiluzują i jest ok, ale do czasu. Akurat wczoraj samochód był na kompie o zero błędów. Wydaję mi sie ,że jest jakiś problem z paliwem. Turbina nie jest uwalona olejem, w intercoolerze też nie ma oleju. Dzisiaj już nie miałem gdzie podjechac na kompa jutro to zrobie, ale może macie jakieś sugestję i podpowiedzi ?
flapjck1
CYTAT(emtees @ Thu, 06 Jun 2013 - 20:09) *
Mam kolejne pytanie - korbowody w okolicach swożnia tłoka są kolorowe. Powinienem się tym przejmować?


nie, zapewne sa wciskane na goraco sworznie tlokowe, czyli podgrzewane w palniku glowki krobowodow byly - stad przebarwienie termiczne
Al Ed Upek
Tak, to była odpowiedź na Twoje pytanie. Sorki za niewłaściwy cytat.
CYTAT(iktorn92 @ Thu, 06 Jun 2013 - 21:49) *
@ Al Ed Upek Źle zacytowaleś chodziło Ci o moją wypowiedź? To jest bardzo dobry trop, bo pod rozrządem poducha siedzi smile.gif

Maxim555
Który klocek w zacisku jednotłoczkowym powinien zużywać sie szybciej, ten od strony tłoczka right?
iktorn92
Generalnie oba tak samo, ale logicznie powinien ten od strony tłoczka, lecz z tego co obserwuje nie jest to szalona roznica chyba ze zacisk cos nie dziala smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.