Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
RSMANIEK
Gdzie w warszawie przeprowadze test wydajnosci wtryskiwaczy??
Z gory dziekuje za odpowiedz.
bezduszny
jak są to Bosch'a, to np. : http://www.bosch-service.waw.pl/6022.html
wielki
Panowie ,mam pytanie do tęższych głów smile.gif
Co się może stać, gdy w poniższym przypadku zamontujemy o 1 cm krótszy łącznik stabilizatora ?
Jak to wpłynie na prowadzenie auta i czy jest możliwe że auto będzie zachowywać się jak z odrobinę sztywniejszym stabilizatorem ? ( możemy pominąć żywotność, bo na łącznik będzie działała trochę większa siła )
A pytam bo muszę coś dobrać i nie mogę nic znaleźć bliźniaczego


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
zdjęcia trochę słabe ,ale mam nadzieje ze wiadomo o co chodzi.
Misior
A wymieniasz dwa laczniki czy jeden? Jesli jeden to lipa a jesli dwa to spokojnie moga byc krotsze byle obydwa jednakowej dlugosci.
kompot
Nie trudno domyślić się, że będą to dwa łączniki. A co się stanie? Dokładnie nic smile.gif Po prostu stabilizator się lekko obróci w gumach. Tyle rolleyes.gif
mate96
CYTAT(jagus @ Thu, 03 Mar 2011 - 00:05) *
ja o widze tak


STAKO H204 - model zbiornika
NR 362/7196 LPG - numer butli
D 630 47L NAP 80% - 47l pojemność butli (80% mozliwość napełnienia)
CISN 2/3.0 MPa KL.1 - Ciśnienie robocze/max?
67R-010442 - nie wiem
02.07 KE 12.07 - termin ważności 10 lat

67R-010442 numer homologowanej obudowy wielozaworu?
pablo999
Dzisiaj widziałem jaga który miał zamontowane plastikowe dyski na tylnych felgach ok 25 cm średnicy, 1 cm grubości zamontowane na zewnątrz felgi na ok 2 cm dystansie. Ktoś wie co to jest ??
Porszak
zepsute spinery?? tongue.gif

dzieki za odpowiedzi ws. gazu
RunMadafaka
samochód audi a6 c4 2.6 v6 pompa wody w porządku, węże drożne, termostat wywalony na wskaźniku pokazuje jakies 85 stopniC wiatraki się nie załączyły a woda się zagotowała, co może być przyczyną? głowica raczej to to nie jest- ani wody w oleju ani oleju w wodzie.. podpowiedzcie cos bo nie ogarniam takich rzeczy
Gr00bY
Zapowietrzony układ? Zamulona chłodnica?
Skiba
CYTAT(pablo999 @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:27) *
Dzisiaj widziałem jaga który miał zamontowane plastikowe dyski na tylnych felgach ok 25 cm średnicy, 1 cm grubości zamontowane na zewnątrz felgi na ok 2 cm dystansie. Ktoś wie co to jest ??



kołpaki z imitacją tarczy hamulcowej ?
pablo999
felgi były aluminiowe a te dyski były na zewnątrz
RunMadafaka
a moze byc jakas jeszcze inna przyczyna? chciałbym sprawdzić wszystko jak już grzebię.
Porszak
czy sa jakies srodki, ktore mozna dodac do ukladu chlodzenia by latwiej znalezc wyciek?
mate96
CYTAT(pablo999 @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:20) *
felgi były aluminiowe a te dyski były na zewnątrz

Widziałem coś takiego na nowej E lub S klasie ostatnio. Ciekawe o co chodzi
Gr00bY
Najprościej będzie zacząć od wiatraków, podać im 12v czy działają, potrafią padać. Potem termowłącznik. Przy założeniu, że uszczelki pod głowami całe, głowice proste itd...
wielki
CYTAT(kompot @ Thu, 03 Mar 2011 - 21:06) *
Nie trudno domyślić się, że będą to dwa łączniki. A co się stanie? Dokładnie nic smile.gif Po prostu stabilizator się lekko obróci w gumach. Tyle rolleyes.gif


Dzięki teraz już wszystko jasne wink.gif
KAMILcom
przykręcałem dzisiaj tarczo piasty. książka podaje żeby je dokręcać 60-100nm. na początku dokręciłem 100nm- piasta nie daje sie kręcić. później próbowałem jeszcze 80, a dopiero przy 60nm daje sie z dużym oporem kręcić kołem. to chyba nie jest normalne ? wcześniej dokręcałem na oko i obracały sie normalnie, zresztą jak są mocno poluzowane to obracają sie normalnie...
tarczopiasty i łożyska mają 350km (odkręcałem bo chciałem przetoczyć tarcze, ale okazały sie ok).
MrUw@
CYTAT
CYTAT(pablo999 @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:27) *
Dzisiaj widziałem jaga który miał zamontowane plastikowe dyski na tylnych felgach ok 25 cm średnicy, 1 cm grubości zamontowane na zewnątrz felgi na ok 2 cm dystansie. Ktoś wie co to jest ??



kołpaki z imitacją tarczy hamulcowej ?


a niejest to przypadkiem urządzenie o nazwie SPIKES SPIDER... taka szybkozłączka co robi za łańcuchy na koła... kumpel ma w alfie i sobie chwali... wlasnie taki dysk na dystansie do felgi wyglada jakby antena mała była do koła przyszepiona biggrin.gif jezeli dobrze rozumiem opis...
pablo999
rzeczywiście to chyba to
Gr00bY
Strasznie duża rozpiętość między 60-100Nm. Nie ma jakiegoś rozróżnienia w manualu kiedy mocniej kiedy słabiej?
Tarantula
Panowie,jaka kompresje na cylindrach powinnien miec golf 4 1.6 8v 2000r ?
KAMILcom
CYTAT(Gr00bY @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:50) *
Strasznie duża rozpiętość między 60-100Nm. Nie ma jakiegoś rozróżnienia w manualu kiedy mocniej kiedy słabiej?

no właśnie nie ma.
Misior
CYTAT(kompot @ Thu, 03 Mar 2011 - 21:06) *
Nie trudno domyślić się, że będą to dwa łączniki. A co się stanie? Dokładnie nic smile.gif Po prostu stabilizator się lekko obróci w gumach. Tyle rolleyes.gif


Ponizszy cytat raczej nie okresla jednoznacznie ze wymieni 2szt a uwierz mi ze widzialem juz takich co wlasnie zakladali jeden krotszy poto zeby stabilizator byl "sztywniejszy" (nie twierdze ze w tym przypadku tak jest)


CYTAT(wielki @ Thu, 03 Mar 2011 - 16:18) *
Co się może stać, gdy w poniższym przypadku zamontujemy o 1 cm krótszy łącznik stabilizatora ?
Jak to wpłynie na prowadzenie auta i czy jest możliwe że auto będzie zachowywać się jak z odrobinę sztywniejszym stabilizatorem ? ( możemy pominąć żywotność, bo na łącznik będzie działała trochę większa siła )

kompot
CYTAT(Misior @ Fri, 04 Mar 2011 - 08:51) *
Ponizszy cytat raczej nie okresla jednoznacznie ze wymieni 2szt a uwierz mi ze widzialem juz takich co wlasnie zakladali jeden krotszy poto zeby stabilizator byl "sztywniejszy" (nie twierdze ze w tym przypadku tak jest)

Może i masz rację. W takim w przypadku zastosowania np. prawego łącznika krótszego wywołamy na stabilizatorze napięcie wstepne. Auto będzie przechylać się w prawych zakrętach mniej niż dotychczas a w lewych bardziej.
k-meal
Czy w naszym pieknym kraju jest mozliwosc zostawienia sobie tablicy rejestracyjnej z jednego auta na kolejne?
Chodzi o standardowa rejestracje, nie o imienna.
Niedawno uslyszalem takie cos i nie chce mi sie w to wierzyc.
Joker
CYTAT(k-meal @ Fri, 04 Mar 2011 - 15:56) *
Czy w naszym pieknym kraju jest mozliwosc zostawienia sobie tablicy rejestracyjnej z jednego auta na kolejne?
Chodzi o standardowa rejestracje, nie o imienna.
Niedawno uslyszalem takie cos i nie chce mi sie w to wierzyc.

Widzę to tak:

Mamy znajomą Panią w WK,
sprzedajemy auto, auto zostaje zerejestrowane ponownie na innych tablicach,
prosimy Panią o przydział tablic zdanych przez nowego właściciela rejestrując nasze nowe auto.
Czy proceduralnie taki obrót tablic jest możliwy to nie wiem.
Tarantula
Pomoze ktos w sprawie tej kompresji?
jagus
Z tymi tablicami to raczej ciężko. Ja mam dwa auta i jeżdżę na tablicach poprzedniego właściciela od dawna.
Nie zamierzam tego przerejestrować, bo i po co.
Joker
CYTAT(jagus @ Fri, 04 Mar 2011 - 16:47) *
Z tymi tablicami to raczej ciężko. Ja mam dwa auta i jeżdżę na tablicach poprzedniego właściciela od dawna.
Nie zamierzam tego przerejestrować, bo i po co.

Ale k-meal pytał, czy istnieje taka możliwość - napisałem opcję, jaką widzę by to w ogóle było wykonalne.
A czy procedury na to pozwalają to tego już nie wiem smile.gif
Porszak
CYTAT(Tarantula @ Thu, 03 Mar 2011 - 23:03) *
Panowie,jaka kompresje na cylindrach powinnien miec golf 4 1.6 8v 2000r ?

nie wiem, nie mam zadnej ksiazki do golfa, ale jesli ma miedzy 12-14 i roznica miedzy najlepszym i najgorszym wynikiem nie przekracza 1bar to jest ok
K@rol
Panowie....

Dostęp do żarowek w Lagunie II ph1 jest tragiczny, musze wymienić. Przeszukałem google i tam połowa twierdzi,że światła mijania to H1, a druga połowa,że H7.
Wie ktoś jakie na pewno są żarowki???
flapjck1
od gory na lampie powinno cos byc na ten temat napisane

ale tak na logike to mijania sa H7
k-meal
CYTAT(jagus @ Fri, 04 Mar 2011 - 16:47) *
Z tymi tablicami to raczej ciężko. Ja mam dwa auta i jeżdżę na tablicach poprzedniego właściciela od dawna.
Nie zamierzam tego przerejestrować, bo i po co.

sle zupelnie nie o to mi chodzi.
cos w stylu sytuacji opisanej przez jokera.

zadzwonie w poniedzialek do wk i zobacze co powiedza.
Misior
Jak zadzwonisz w porze kiedy baba akurat bedzie pila kawe (czyli o dowolnej porze dnia) to napewno nic Ci sie nie uda zalatwic.
Maxim555
poniedziałek to ch..j nie dzien tym bardziej na zawracanie dupy dzwonieniem. Nie dzwoń też w pełnych godzinach, wtedy lecą wiadomości i będziesz irytował urzędników biggrin.gif Nie będe wspominał o czasie między 12:30 - 13:30, bo sam dobrze wiesz, że nieładnie jest przeszkadzać w czasie posiłku. Trochę już miałem do czynienia z różnymi urzędami, ale na ich obronę muszę powiedzieć, że z biegiem lat jest coraz lepiej.


Co do żarówek w lagunie, to chyba były klosze H7/H1 i H7/H7. Logika nic nie pomoże, bo w hondzie miałem h1/h1.
Obejrzyj dobrze klosz, może uda się rozpoznać po kształcie samej żarówki.
Salieri

Tutaj przykladowe foto z googli zarowek. Nie da sie pomylic wzrokowo H1 z H7 biggrin.gif

mysle, ze spokojnie przez klosz ocenisz jaka to żarówka, ale z tego co pamietam to w kazdej lagunie 2 mijania byly na H7.
Czacza
CYTAT(Porszak @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:21) *
czy sa jakies srodki, ktore mozna dodac do ukladu chlodzenia by latwiej znalezc wyciek?


Normfest ma ofercie kontrast. To samo co w klimie, ale są też do układu chłodzenia i smarowania. Znakomicie ułatwia wyszukiwanie wycieków.

A jak nie ma śladu wycieku, a płynu ubywa to koreczek wymień na początek.
Wretched
Panowie jakies propozycje?

Pacjent to d16z9 doprezone deczko,i po kapitalce teraz zalany motulem x cess 5w40,nie bierze go albo bierze w niezauwazalnym stopniu.
I teraz pytanko czy jest sens zalewac to czyms innym jezeli mam teraz plan poupalac troche autko czy trzymac sie dalej tej oliwy?
markzo
chce wyrzucić kata, jednak mam za nim 3 sonde lambda (2.5V6), jak to zrobić, żeby na desce nie było dyskoteki? wspawać tulejke? na ile wtedy muszę odsunąć sonde? gdzieś tu pisali, że 5-6cm, ale ciężko u mnie z miejscem na tyle :/ czy może szukac mil-eliminatora? tylko czy to może być uniwersalny jakiś? bo deydowany do tego modelu muszę ciągnąć z UK i z przesyłką wychodzi dość sporo :/
caro86wlkp
czujnik temperatury z map sensora 051C da rade dogadać sie z ecu afn-a??
ciśnienie to wiem że dogada sie ale trzeba zrobić korektę w ecu, ale co z tą temperaturą
Maxim555
Małe, płytkie pęknięcie przy zaworze WG w K03 to coś poważnego? Turba odebrane z regeneracji i mechanik nie chce ich wkładać z obawy ze się rozsypią.
Misior
Chyba niema k03 ktora tam niema pekniecia smile.gif
werladyn
Ile może kosztować kompleksowo zrobiona operacja usunięcia filtra cząstek stałych z Zafiry 2.2 CDTI, okolice Warszawy. Gdzie można takie coś zrobić xd
bezduszny
silnik 2.5 TD produkcji VM Motorii
na świecach żarowych (wg. opisu) pojawił się olej silnikowy (?) .... samochód delikatnie dymi na szaro

... pytanie: co umiera i gdzie szukać przyczyny ?
Maxim555
CYTAT(bezduszny @ Mon, 07 Mar 2011 - 13:00) *
silnik 2.5 TD produkcji VM Motorii
na świecach żarowych (wg. opisu) pojawił się olej silnikowy (?) .... samochód delikatnie dymi na szaro

... pytanie: co umiera i gdzie szukać przyczyny ?


Na forum mastersa jest cały wątek poświęcony temu czemuś. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46
bezduszny
nie chodzi tyle o wady tego silnika ale i przyczynę tego zjawiska...
pierścienie nie zbierają oleju ?
Maxim555
CYTAT(bezduszny @ Mon, 07 Mar 2011 - 17:49) *
nie chodzi tyle o wady tego silnika ale i przyczynę tego zjawiska...
pierścienie nie zbierają oleju ?


albo uszczelniacze w turbinie padają. Może też uszczelniacze zaworowe przepuszczają.
bezduszny
dzięki smile.gif
Salieri
CYTAT(werladyn @ Sun, 06 Mar 2011 - 23:32) *
Ile może kosztować kompleksowo zrobiona operacja usunięcia filtra cząstek stałych z Zafiry 2.2 CDTI, okolice Warszawy. Gdzie można takie coś zrobić xd

nie pomylilo Ci sie cos? opel nie ma silnika 2.2cdti, a jesli chodzi Ci o 2.2 DTI to nie mialy one filtra czastek stalych.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.