RSMANIEK
Thu, 03 Mar 2011 - 08:07
Gdzie w warszawie przeprowadze test wydajnosci wtryskiwaczy??
Z gory dziekuje za odpowiedz.
bezduszny
Thu, 03 Mar 2011 - 08:10
wielki
Thu, 03 Mar 2011 - 16:18
Panowie ,mam pytanie do tęższych głów
Co się może stać, gdy w poniższym przypadku zamontujemy o 1 cm krótszy łącznik stabilizatora ?
Jak to wpłynie na prowadzenie auta i czy jest możliwe że auto będzie zachowywać się jak z odrobinę sztywniejszym stabilizatorem ? ( możemy pominąć żywotność, bo na łącznik będzie działała trochę większa siła )
A pytam bo muszę coś dobrać i nie mogę nic znaleźć bliźniaczego
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.uszdjęcia trochę słabe ,ale mam nadzieje ze wiadomo o co chodzi.
Misior
Thu, 03 Mar 2011 - 17:16
A wymieniasz dwa laczniki czy jeden? Jesli jeden to lipa a jesli dwa to spokojnie moga byc krotsze byle obydwa jednakowej dlugosci.
kompot
Thu, 03 Mar 2011 - 21:06
Nie trudno domyślić się, że będą to dwa łączniki. A co się stanie? Dokładnie nic
Po prostu stabilizator się lekko obróci w gumach. Tyle
mate96
Thu, 03 Mar 2011 - 21:07
CYTAT(jagus @ Thu, 03 Mar 2011 - 00:05)
ja o widze tak
STAKO H204 - model zbiornika
NR 362/7196 LPG - numer butli
D 630 47L NAP 80% - 47l pojemność butli (80% mozliwość napełnienia)
CISN 2/3.0 MPa KL.1 - Ciśnienie robocze/max?
67R-010442 - nie wiem
02.07 KE 12.07 - termin ważności 10 lat
67R-010442 numer homologowanej obudowy wielozaworu?
pablo999
Thu, 03 Mar 2011 - 21:27
Dzisiaj widziałem jaga który miał zamontowane plastikowe dyski na tylnych felgach ok 25 cm średnicy, 1 cm grubości zamontowane na zewnątrz felgi na ok 2 cm dystansie. Ktoś wie co to jest ??
Porszak
Thu, 03 Mar 2011 - 21:56
zepsute spinery??
dzieki za odpowiedzi ws. gazu
RunMadafaka
Thu, 03 Mar 2011 - 22:12
samochód audi a6 c4 2.6 v6 pompa wody w porządku, węże drożne, termostat wywalony na wskaźniku pokazuje jakies 85 stopniC wiatraki się nie załączyły a woda się zagotowała, co może być przyczyną? głowica raczej to to nie jest- ani wody w oleju ani oleju w wodzie.. podpowiedzcie cos bo nie ogarniam takich rzeczy
Gr00bY
Thu, 03 Mar 2011 - 22:14
Zapowietrzony układ? Zamulona chłodnica?
Skiba
Thu, 03 Mar 2011 - 22:14
CYTAT(pablo999 @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:27)
Dzisiaj widziałem jaga który miał zamontowane plastikowe dyski na tylnych felgach ok 25 cm średnicy, 1 cm grubości zamontowane na zewnątrz felgi na ok 2 cm dystansie. Ktoś wie co to jest ??
kołpaki z imitacją tarczy hamulcowej ?
pablo999
Thu, 03 Mar 2011 - 22:20
felgi były aluminiowe a te dyski były na zewnątrz
RunMadafaka
Thu, 03 Mar 2011 - 22:20
a moze byc jakas jeszcze inna przyczyna? chciałbym sprawdzić wszystko jak już grzebię.
Porszak
Thu, 03 Mar 2011 - 22:21
czy sa jakies srodki, ktore mozna dodac do ukladu chlodzenia by latwiej znalezc wyciek?
mate96
Thu, 03 Mar 2011 - 22:22
CYTAT(pablo999 @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:20)
felgi były aluminiowe a te dyski były na zewnątrz
Widziałem coś takiego na nowej E lub S klasie ostatnio. Ciekawe o co chodzi
Gr00bY
Thu, 03 Mar 2011 - 22:23
Najprościej będzie zacząć od wiatraków, podać im 12v czy działają, potrafią padać. Potem termowłącznik. Przy założeniu, że uszczelki pod głowami całe, głowice proste itd...
wielki
Thu, 03 Mar 2011 - 22:26
CYTAT(kompot @ Thu, 03 Mar 2011 - 21:06)
Nie trudno domyślić się, że będą to dwa łączniki. A co się stanie? Dokładnie nic
Po prostu stabilizator się lekko obróci w gumach. Tyle
Dzięki teraz już wszystko jasne
KAMILcom
Thu, 03 Mar 2011 - 22:28
przykręcałem dzisiaj tarczo piasty. książka podaje żeby je dokręcać 60-100nm. na początku dokręciłem 100nm- piasta nie daje sie kręcić. później próbowałem jeszcze 80, a dopiero przy 60nm daje sie z dużym oporem kręcić kołem. to chyba nie jest normalne ? wcześniej dokręcałem na oko i obracały sie normalnie, zresztą jak są mocno poluzowane to obracają sie normalnie...
tarczopiasty i łożyska mają 350km (odkręcałem bo chciałem przetoczyć tarcze, ale okazały sie ok).
MrUw@
Thu, 03 Mar 2011 - 22:37
CYTAT
CYTAT(pablo999 @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:27) *
Dzisiaj widziałem jaga który miał zamontowane plastikowe dyski na tylnych felgach ok 25 cm średnicy, 1 cm grubości zamontowane na zewnątrz felgi na ok 2 cm dystansie. Ktoś wie co to jest ??
kołpaki z imitacją tarczy hamulcowej ?
a niejest to przypadkiem urządzenie o nazwie SPIKES SPIDER... taka szybkozłączka co robi za łańcuchy na koła... kumpel ma w alfie i sobie chwali... wlasnie taki dysk na dystansie do felgi wyglada jakby antena mała była do koła przyszepiona
jezeli dobrze rozumiem opis...
pablo999
Thu, 03 Mar 2011 - 22:47
rzeczywiście to chyba to
Gr00bY
Thu, 03 Mar 2011 - 22:50
Strasznie duża rozpiętość między 60-100Nm. Nie ma jakiegoś rozróżnienia w manualu kiedy mocniej kiedy słabiej?
Tarantula
Thu, 03 Mar 2011 - 23:03
Panowie,jaka kompresje na cylindrach powinnien miec golf 4 1.6 8v 2000r ?
KAMILcom
Fri, 04 Mar 2011 - 00:04
CYTAT(Gr00bY @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:50)
Strasznie duża rozpiętość między 60-100Nm. Nie ma jakiegoś rozróżnienia w manualu kiedy mocniej kiedy słabiej?
no właśnie nie ma.
Misior
Fri, 04 Mar 2011 - 08:51
CYTAT(kompot @ Thu, 03 Mar 2011 - 21:06)
Nie trudno domyślić się, że będą to dwa łączniki. A co się stanie? Dokładnie nic
Po prostu stabilizator się lekko obróci w gumach. Tyle
Ponizszy cytat raczej nie okresla jednoznacznie ze wymieni 2szt a uwierz mi ze widzialem juz takich co wlasnie zakladali jeden krotszy poto zeby stabilizator byl "sztywniejszy" (nie twierdze ze w tym przypadku tak jest)
CYTAT(wielki @ Thu, 03 Mar 2011 - 16:18)
Co się może stać, gdy w poniższym przypadku zamontujemy o 1 cm krótszy łącznik stabilizatora ?
Jak to wpłynie na prowadzenie auta i czy jest możliwe że auto będzie zachowywać się jak z odrobinę sztywniejszym stabilizatorem ? ( możemy pominąć żywotność, bo na łącznik będzie działała trochę większa siła )
kompot
Fri, 04 Mar 2011 - 10:44
CYTAT(Misior @ Fri, 04 Mar 2011 - 08:51)
Ponizszy cytat raczej nie okresla jednoznacznie ze wymieni 2szt a uwierz mi ze widzialem juz takich co wlasnie zakladali jeden krotszy poto zeby stabilizator byl "sztywniejszy" (nie twierdze ze w tym przypadku tak jest)
Może i masz rację. W takim w przypadku zastosowania np. prawego łącznika krótszego wywołamy na stabilizatorze napięcie wstepne. Auto będzie przechylać się w prawych zakrętach mniej niż dotychczas a w lewych bardziej.
k-meal
Fri, 04 Mar 2011 - 15:56
Czy w naszym pieknym kraju jest mozliwosc zostawienia sobie tablicy rejestracyjnej z jednego auta na kolejne?
Chodzi o standardowa rejestracje, nie o imienna.
Niedawno uslyszalem takie cos i nie chce mi sie w to wierzyc.
Joker
Fri, 04 Mar 2011 - 15:59
CYTAT(k-meal @ Fri, 04 Mar 2011 - 15:56)
Czy w naszym pieknym kraju jest mozliwosc zostawienia sobie tablicy rejestracyjnej z jednego auta na kolejne?
Chodzi o standardowa rejestracje, nie o imienna.
Niedawno uslyszalem takie cos i nie chce mi sie w to wierzyc.
Widzę to tak:
Mamy znajomą Panią w WK,
sprzedajemy auto, auto zostaje zerejestrowane ponownie na innych tablicach,
prosimy Panią o przydział tablic zdanych przez nowego właściciela rejestrując nasze nowe auto.
Czy proceduralnie taki obrót tablic jest możliwy to nie wiem.
Tarantula
Fri, 04 Mar 2011 - 16:42
Pomoze ktos w sprawie tej kompresji?
jagus
Fri, 04 Mar 2011 - 16:47
Z tymi tablicami to raczej ciężko. Ja mam dwa auta i jeżdżę na tablicach poprzedniego właściciela od dawna.
Nie zamierzam tego przerejestrować, bo i po co.
Joker
Fri, 04 Mar 2011 - 16:49
CYTAT(jagus @ Fri, 04 Mar 2011 - 16:47)
Z tymi tablicami to raczej ciężko. Ja mam dwa auta i jeżdżę na tablicach poprzedniego właściciela od dawna.
Nie zamierzam tego przerejestrować, bo i po co.
Ale k-meal pytał, czy istnieje taka możliwość - napisałem opcję, jaką widzę by to w ogóle było wykonalne.
A czy procedury na to pozwalają to tego już nie wiem
Porszak
Fri, 04 Mar 2011 - 16:57
CYTAT(Tarantula @ Thu, 03 Mar 2011 - 23:03)
Panowie,jaka kompresje na cylindrach powinnien miec golf 4 1.6 8v 2000r ?
nie wiem, nie mam zadnej ksiazki do golfa, ale jesli ma miedzy 12-14 i roznica miedzy najlepszym i najgorszym wynikiem nie przekracza 1bar to jest ok
K@rol
Fri, 04 Mar 2011 - 17:45
Panowie....
Dostęp do żarowek w Lagunie II ph1 jest tragiczny, musze wymienić. Przeszukałem google i tam połowa twierdzi,że światła mijania to H1, a druga połowa,że H7.
Wie ktoś jakie na pewno są żarowki???
flapjck1
Fri, 04 Mar 2011 - 19:15
od gory na lampie powinno cos byc na ten temat napisane
ale tak na logike to mijania sa H7
k-meal
Fri, 04 Mar 2011 - 21:20
CYTAT(jagus @ Fri, 04 Mar 2011 - 16:47)
Z tymi tablicami to raczej ciężko. Ja mam dwa auta i jeżdżę na tablicach poprzedniego właściciela od dawna.
Nie zamierzam tego przerejestrować, bo i po co.
sle zupelnie nie o to mi chodzi.
cos w stylu sytuacji opisanej przez jokera.
zadzwonie w poniedzialek do wk i zobacze co powiedza.
Misior
Fri, 04 Mar 2011 - 23:16
Jak zadzwonisz w porze kiedy baba akurat bedzie pila kawe (czyli o dowolnej porze dnia) to napewno nic Ci sie nie uda zalatwic.
Maxim555
Fri, 04 Mar 2011 - 23:35
poniedziałek to ch..j nie dzien tym bardziej na zawracanie dupy dzwonieniem. Nie dzwoń też w pełnych godzinach, wtedy lecą wiadomości i będziesz irytował urzędników
Nie będe wspominał o czasie między 12:30 - 13:30, bo sam dobrze wiesz, że nieładnie jest przeszkadzać w czasie posiłku. Trochę już miałem do czynienia z różnymi urzędami, ale na ich obronę muszę powiedzieć, że z biegiem lat jest coraz lepiej.
Co do żarówek w lagunie, to chyba były klosze H7/H1 i H7/H7. Logika nic nie pomoże, bo w hondzie miałem h1/h1.
Obejrzyj dobrze klosz, może uda się rozpoznać po kształcie samej żarówki.
Salieri
Sat, 05 Mar 2011 - 00:39
Tutaj przykladowe foto z googli zarowek. Nie da sie pomylic wzrokowo H1 z H7
mysle, ze spokojnie przez klosz ocenisz jaka to żarówka, ale z tego co pamietam to w kazdej lagunie 2 mijania byly na H7.
Czacza
Sat, 05 Mar 2011 - 11:07
CYTAT(Porszak @ Thu, 03 Mar 2011 - 22:21)
czy sa jakies srodki, ktore mozna dodac do ukladu chlodzenia by latwiej znalezc wyciek?
Normfest ma ofercie kontrast. To samo co w klimie, ale są też do układu chłodzenia i smarowania. Znakomicie ułatwia wyszukiwanie wycieków.
A jak nie ma śladu wycieku, a płynu ubywa to koreczek wymień na początek.
Wretched
Sat, 05 Mar 2011 - 12:40
Panowie jakies propozycje?
Pacjent to d16z9 doprezone deczko,i po kapitalce teraz zalany motulem x cess 5w40,nie bierze go albo bierze w niezauwazalnym stopniu.
I teraz pytanko czy jest sens zalewac to czyms innym jezeli mam teraz plan poupalac troche autko czy trzymac sie dalej tej oliwy?
markzo
Sat, 05 Mar 2011 - 13:25
chce wyrzucić kata, jednak mam za nim 3 sonde lambda (2.5V6), jak to zrobić, żeby na desce nie było dyskoteki? wspawać tulejke? na ile wtedy muszę odsunąć sonde? gdzieś tu pisali, że 5-6cm, ale ciężko u mnie z miejscem na tyle :/ czy może szukac mil-eliminatora? tylko czy to może być uniwersalny jakiś? bo deydowany do tego modelu muszę ciągnąć z UK i z przesyłką wychodzi dość sporo :/
caro86wlkp
Sat, 05 Mar 2011 - 14:16
czujnik temperatury z map sensora 051C da rade dogadać sie z ecu afn-a??
ciśnienie to wiem że dogada sie ale trzeba zrobić korektę w ecu, ale co z tą temperaturą
Maxim555
Sun, 06 Mar 2011 - 13:05
Małe, płytkie pęknięcie przy zaworze WG w K03 to coś poważnego? Turba odebrane z regeneracji i mechanik nie chce ich wkładać z obawy ze się rozsypią.
Misior
Sun, 06 Mar 2011 - 14:48
Chyba niema k03 ktora tam niema pekniecia
werladyn
Sun, 06 Mar 2011 - 23:32
Ile może kosztować kompleksowo zrobiona operacja usunięcia filtra cząstek stałych z Zafiry 2.2 CDTI, okolice Warszawy. Gdzie można takie coś zrobić xd
bezduszny
Mon, 07 Mar 2011 - 13:00
silnik 2.5 TD produkcji VM Motorii
na świecach żarowych (wg. opisu) pojawił się olej silnikowy (?) .... samochód delikatnie dymi na szaro
... pytanie: co umiera i gdzie szukać przyczyny ?
Maxim555
Mon, 07 Mar 2011 - 17:36
CYTAT(bezduszny @ Mon, 07 Mar 2011 - 13:00)
silnik 2.5 TD produkcji VM Motorii
na świecach żarowych (wg. opisu) pojawił się olej silnikowy (?) .... samochód delikatnie dymi na szaro
... pytanie: co umiera i gdzie szukać przyczyny ?
Na forum mastersa jest cały wątek poświęcony temu czemuś.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46
bezduszny
Mon, 07 Mar 2011 - 17:49
nie chodzi tyle o wady tego silnika ale i przyczynę tego zjawiska...
pierścienie nie zbierają oleju ?
Maxim555
Mon, 07 Mar 2011 - 18:11
CYTAT(bezduszny @ Mon, 07 Mar 2011 - 17:49)
nie chodzi tyle o wady tego silnika ale i przyczynę tego zjawiska...
pierścienie nie zbierają oleju ?
albo uszczelniacze w turbinie padają. Może też uszczelniacze zaworowe przepuszczają.
bezduszny
Mon, 07 Mar 2011 - 18:14
dzięki
Salieri
Mon, 07 Mar 2011 - 18:49
CYTAT(werladyn @ Sun, 06 Mar 2011 - 23:32)
Ile może kosztować kompleksowo zrobiona operacja usunięcia filtra cząstek stałych z Zafiry 2.2 CDTI, okolice Warszawy. Gdzie można takie coś zrobić xd
nie pomylilo Ci sie cos? opel nie ma silnika 2.2cdti, a jesli chodzi Ci o 2.2 DTI to nie mialy one filtra czastek stalych.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.