markzo
Mon, 07 Oct 2013 - 18:42
CYTAT(Tommo @ Mon, 07 Oct 2013 - 16:57)
To musisz mieć coś z podłączeniem wężyków skopane.Cudów nie ma.
wężyki cały czas wpięte tak samo... nic nie zmieniałem, wymieniłem je dla pewności i dalej jest to samo. spróbuję podmienić mbc,,,
Andrzej87
Wed, 09 Oct 2013 - 07:12
Znacie środek do pokrywania podwozi samochodowych, który po wyschnięciu jest elastyczny i trwały? Dokładnie taki jaki jest w E36 od spodu?
Pozdrawiam
maaaad
Wed, 09 Oct 2013 - 16:45
Teroson Terotex ponoć chwalą.
Andrzej87
Wed, 09 Oct 2013 - 19:06
Właśnie szukałem w necie w międzyczasie i znalazłem dokładnie to co mi poleciłeś. Dziękuję.
markzo
Wed, 09 Oct 2013 - 22:01
Do jakiej temperatury rozgrzewa się kolektor wydechowy w turbo benzynie? Seryjny, żeliwny. Czytając różne tematy temperatura spalin przy bucie to ok 900 stopni, a sam kolektor?
Joker
Wed, 09 Oct 2013 - 22:21
CYTAT(joker @ Sat, 28 Sep 2013 - 19:27)
Zalane dobre paliwo do pełna i problem się więcej nie pojawił
Także nie ma co demonizować.
Jeśli problem nie ustępuje, wówczas komputer sygnalizuje to kontrolką na stałe na desce rozdzielczej. Jeśli są to sporadyczne błędy to są zapisywane w pamięci i już nie wyświetla na desce - normalna kolej rzeczy.
Jednak problem był gdzie indziej - powrócił po jakimś czasie na dobre.
Uwalona wtyczka od przepływomierza , wariował po prostu.
prekursor
Thu, 10 Oct 2013 - 19:59
Panowie. O co chodzi?
Pisałem już o tym jakiś czas temu i problem znowu się pojawił.
Notorycznie pada mi sprzęgło w Golfie 4 które jak wiemy jest hydrauliczne.
W przeciągu 3 lat wymieniam po raz 4 pompkę przy pedale i odpowietrzam. Na jakiś czas wystarcza.
Producentów przerobiłem chyba wszystkich. Obecnie pompka Sachsa.
Teraz już nie wierzę w to, że powodem jest pompka bo tyle razy to już nie wada materiału lub jakości wykonania.
Odpowietrzałem już na różne sposoby i jak widać nic to nie daje.
Moje przeczucie mówi mi, że gdzieś łapie powietrze. Tylko dlaczego przez jakiś czas jest dobrze a potem problem wraca?
Wyjmować skrzynię i patrzeć na wysprzęglik? Co może być jeszcze problemem? Przecież nie jest to technologia z kosmosu.
Zaczynam mieć fobie na tym punkcie bo nie chce się zatrzymać z dzieckiem w środku lasu.
mate96
Thu, 10 Oct 2013 - 20:54
Podłączę się. Walczę z tym samy w OCT 2 1.9TDI 5 biegów. Nowa pompka, wysprzęglik, przewód łączący w oryginale i sprzęgło z DKZ w zamienniku. I Zapowietrza się co parę dni. Ręce opadają. Walczył ktoś z czymś takim?
Porszak
Thu, 10 Oct 2013 - 22:06
macie płyn, który zaleca producent?
flapjck1
Thu, 10 Oct 2013 - 22:47
i kolejna kwestia: konstrukcja pedaliery nie jest polamana?
*Pinio
Thu, 10 Oct 2013 - 23:26
macie płyn, który zaleca producent?
to nr 1 ... w roverze 600 szwagra co roku padała pompka ... lany był DOT 4 zamiast DOT 3... niby nowe pompki powinny być odporne a jednak..... uszczelniacze puchły i i albo tłoczek stawał "dęba" albo powodował objaw zapowietrzonego sprzęgla...
peerbe111
Fri, 11 Oct 2013 - 00:02
Może ktoś mnie nakieruje co z tym fantem zrobić... Podjeżdżam dziś na stacje, wkładam pistolet do wlewu, wciskam, 2 zł i odbija. I tak co chwile. Tylko przez pare sekund normalnie mi poleciało paliwo i dalej musiałem lać po te 2 zł. Dodam, ze samochód prawdopodobnie nie był jakiś czas jeżdżony na benzynie. Zapowietrzony bak? Co z tym zrobić?
mate96
Fri, 11 Oct 2013 - 07:16
W golfie jak i w oct 2 ma byc dot 4. Kolego prekursor podpowiem ci, żebyś sprawdził luz osiowy wału korbowego (może wypadała panewka oporowa) i luz na wałku sprzęgłowym. W obydwu przypadkach dzieją się podobne jaja ze sprzęgłem.
prekursor
Fri, 11 Oct 2013 - 07:29
CYTAT(mate96 @ Fri, 11 Oct 2013 - 07:16)
W golfie jak i w oct 2 ma byc dot 4. Kolego prekursor podpowiem ci, żebyś sprawdził luz osiowy wału korbowego (może wypadała panewka oporowa) i luz na wałku sprzęgłowym. W obydwu przypadkach dzieją się podobne jaja ze sprzęgłem.
Zgadza się. Zalewałem już K2, Ferodo i zwykłymi ze stacji. Ciągle ten sam efekt.
Tym razem jestem zdecydowany zdjąć skrzynię żeby zobaczyć w jakim stanie jest ten wysprzęglik i go wymienie.
Do tej pory za każdym razem wymieniałem pompkę przy pedale i odpowietrzałem układ. Po tych operacjach zawsze było ok. Do czasu.
Nie występowały też żadne inne problemy ze sprzęgłem. Płynu zasadniczo mi nie ubywa bo kontroluje to co jakiś czas.
Może posiada ktoś schemat takiego układu? Może brakuje mi jakiegoś oringu itp.?
Jeszcze jedno pytanie. Pomiędzy zbiorniczkiem płynu a pompka przy pedale występuje jakiś zawór (w domyśle). Co to jest i czy może mieć wpływ na sytuację?
Na co zwrócić uwagę przy zdejmowaniu skrzyni? Jak sprawdzić luz na wale korbowym? Są jakieś inne objawy takiego luzu? Troche nie chce mi się wierzyć by zaszło to aż tak daleko.
mate96
Fri, 11 Oct 2013 - 07:37
Ciągniesz i pchasz za koło pasowe wału (możesz sobie pomóc delikatnie łychą). Masz 6 biegów?
prekursor
Fri, 11 Oct 2013 - 07:52
CYTAT(mate96 @ Fri, 11 Oct 2013 - 07:37)
Ciągniesz i pchasz za koło pasowe wału (możesz sobie pomóc delikatnie łychą). Masz 6 biegów?
Dzięki. Sprawdze.
Tak. Skrzynia 6.
A co z tym "zaworem"? Moge to jakoś sprawdzić?
kordos555
Fri, 11 Oct 2013 - 10:51
CYTAT(peerbe111 @ Fri, 11 Oct 2013 - 00:02)
Może ktoś mnie nakieruje co z tym fantem zrobić... Podjeżdżam dziś na stacje, wkładam pistolet do wlewu, wciskam, 2 zł i odbija. I tak co chwile. Tylko przez pare sekund normalnie mi poleciało paliwo i dalej musiałem lać po te 2 zł. Dodam, ze samochód prawdopodobnie nie był jakiś czas jeżdżony na benzynie. Zapowietrzony bak? Co z tym zrobić?
Tylko na tym jednym tankowaniu tak miałeś czy zawsze tak jest?
Miałem taką sytuacje kilka razy w różnych autach, na różnych stacjach i wydaje mi się że wina leży po stronie pistoletu od dystrybutora. Zanim zaczniesz kombinować podjedź na jakąś inną stację i sprawdź czy dzieje się to samo
matteusz
Fri, 11 Oct 2013 - 17:42
CYTAT(kordos555 @ Fri, 11 Oct 2013 - 10:51)
Tylko na tym jednym tankowaniu tak miałeś czy zawsze tak jest?
Miałem taką sytuacje kilka razy w różnych autach, na różnych stacjach i wydaje mi się że wina leży po stronie pistoletu od dystrybutora. Zanim zaczniesz kombinować podjedź na jakąś inną stację i sprawdź czy dzieje się to samo
+1, też tak miałem ostatnio jakieś 2-3 razy, ale dziś tankowałem na innej stacji i wszystko było ok
mate96
Fri, 11 Oct 2013 - 18:19
CYTAT(prekursor @ Fri, 11 Oct 2013 - 07:52)
Dzięki. Sprawdze.
Tak. Skrzynia 6.
A co z tym "zaworem"? Moge to jakoś sprawdzić?
Jak zrzucisz skrzynię to przy okazji sprawdź luz na wałku sprzęgłowym. W pierwszych wersjach skrzyni lubiły sie wycierać gniazda łożyska w zew. obudowie
maaaad
Fri, 11 Oct 2013 - 19:28
CYTAT(peerbe111 @ Fri, 11 Oct 2013 - 00:02)
Może ktoś mnie nakieruje co z tym fantem zrobić... Podjeżdżam dziś na stacje, wkładam pistolet do wlewu, wciskam, 2 zł i odbija. I tak co chwile. Tylko przez pare sekund normalnie mi poleciało paliwo i dalej musiałem lać po te 2 zł. Dodam, ze samochód prawdopodobnie nie był jakiś czas jeżdżony na benzynie. Zapowietrzony bak? Co z tym zrobić?
Nie wpychać pistoletu do końca, ewentualnie przekręcić go jakieś 45 stopni
Performante
Sat, 12 Oct 2013 - 11:29
CYTAT(matteusz @ Fri, 11 Oct 2013 - 17:42)
+1, też tak miałem ostatnio jakieś 2-3 razy, ale dziś tankowałem na innej stacji i wszystko było ok
Ja miałem podobną sytuacje w miare nowym aucie (2 lata) i tankowanie za 100 zł to 5 minut. Winne było odpowietrzenie baku. Auto stało pół roku i taki cyrk (Panamera).
peerbe111
Sat, 12 Oct 2013 - 12:54
Dzieki za tyle odpowiedzi
A nie niesie to ze sobą żadnych negatywnych skutków? Oprócz oczywiście tego tankowania.
Misior
Sun, 13 Oct 2013 - 16:03
Czy ktoś używa takiej spawarki: Półautomat spawalniczy ADLER MIG-207 ?
Mam możliwość "dostać" taką spawarkę lub magnum MIG 205 L i nie wiem którą wybrać. W magnumie dziwne jest to, że niema kółek i miejsca na butlę.
Ktoś może wyrazić jakąś opinię na temat tej pierwszej?
markzo
Sun, 13 Oct 2013 - 23:08
CYTAT(markzo @ Sun, 06 Oct 2013 - 21:44)
Motor 2,0T turbina garrett t25. Ostatnio mam dziwny objaw - przeładowanie turbo. Doładowanie było ustawione na ok 0,8-0,9b, pojawiało się poniżej 3k i do końca trzymało wartość. Teraz ciągle rośnie - od ok. 4-5tyś obr ładuje w górę aż do boostcut'a (wskaźnik potrafi pokazać nawet 1-1.1b). Skręciłem MBC na 0,6b i to samo, pokazuje się 0,6 koło 3tyś obr i sukcesywnie rośnie z obrotami aż do boostcut'a. Po podpięciu WG pod przewody z pominięciem MBC to samo. Co to może być? Co sprawdzić?
Panowie prosiłbym o jakieś wskazówki, bo nie mam już pomysłów. Podpiąłem WG bez mbc, bezpośrednio pod kolektor - dalej przeładowuje. Zalożyłem drugiego WG (100% sprawny) - przy MBC dalej przeładowuje. Podpiąłem na krótko pod kolektor - dalej przeładowuje. Co to może być? ;/ dolot szczelny, na wydechu nowe uszczelki. Klapka od WG chodzi lekko. WG jest podpięty do króćca przed przepustnicą, zawód DV do króćca za przepustnicą. Co nawala?
flapjck1
Sun, 13 Oct 2013 - 23:22
czujnik masz ok? a gdzie on w ogole? przed czy za intercoolerem? moze intercooler zapchany? zalany olejem?
markzo
Mon, 14 Oct 2013 - 00:05
Zegar doładowania wpięty w kolekotr, obok mapsensora. Problem pojawia się przy dużym obciążeniu, od około 4000 obr/min, do tego czasu doładowanie utrzymuje się na zadanym poziomie, potem gwałtownie rośnie, im wyższy bieg tym bardziej to widać, na 1 i 2 biegu można złapać odcinkę bez boostcut'a, ale 3 bieg i gaz do dechy już kończy się boostcutem :/
MK
Tue, 15 Oct 2013 - 13:21
Witam,
mam problem z Nissanem Interstarem 08' 2.5 DCI 120 KM (to samo co R. Master). Miga mi cały czas kontrolka od ESP, nawet na postoju. Po podpięciu do komputera pojawia się błąd: DF108 Czujnik kąta skrętu kierownicy. Gdzie ten czujnik się znajduje? Jest on przy kierownicy, zintegrowany z wajchami od kierunkowskazów i wycieraczek? Szukam na allegro i w googlach, ale nic ciekawego się nie pokazuje.
Pozdrawiam.
HaaWK
Tue, 15 Oct 2013 - 15:21
Panowie
Krótkie pytanie, czy ten n75
http://allegro.pl/zawor-n75-dv-audi-s3-tt-...3626287214.html będzie poprawnie działał w 1.8T AEB?
Leo
Tue, 15 Oct 2013 - 18:57
ten zawór pasuje praktycznie do każdego 1.8T
HaaWK
Tue, 15 Oct 2013 - 19:32
Czyli w moim a4 też powinien poprawnie działać,dzięki za odp.
flapjck1
Tue, 15 Oct 2013 - 20:02
CYTAT(MK @ Tue, 15 Oct 2013 - 13:21)
Witam,
mam problem z Nissanem Interstarem 08' 2.5 DCI 120 KM (to samo co R. Master). Miga mi cały czas kontrolka od ESP, nawet na postoju. Po podpięciu do komputera pojawia się błąd: DF108 Czujnik kąta skrętu kierownicy. Gdzie ten czujnik się znajduje? Jest on przy kierownicy, zintegrowany z wajchami od kierunkowskazów i wycieraczek? Szukam na allegro i w googlach, ale nic ciekawego się nie pokazuje.
Pozdrawiam.
moze byc w tasmie poduszki, moze byc oddzielnie, masz wspome hydrauliczna czy elektryczna?
MK
Wed, 16 Oct 2013 - 16:26
CYTAT(flapjck1 @ Tue, 15 Oct 2013 - 20:02)
moze byc w tasmie poduszki, moze byc oddzielnie, masz wspome hydrauliczna czy elektryczna?
Hydrauliczną.
flapjck1
Wed, 16 Oct 2013 - 17:40
CYTAT(MK @ Wed, 16 Oct 2013 - 16:26)
Hydrauliczną.
no to opcje jak wyzej, albo tasma albo jakis modul na kolumnie, pod/nad pajakiem
plastek
Wed, 16 Oct 2013 - 18:05
http://allegro.pl/prasa-12t-hydrauliczna-p...3611372128.htmlczy taka prasa nadaje się do czego kolwiek? mam do wymiany kilka łożysk w aucie , ewentualnie wyprasowanie tulejek zawieszenia. Jest tania i wydaje się solidna
hz10
Wed, 16 Oct 2013 - 18:36
nie nadaje sie , nie jest solidna.
karolas123
Wed, 16 Oct 2013 - 21:37
Łożyska w piascie nawet nie drgnie. Osra sie olejem albo pusci przelewem.
MK
Thu, 17 Oct 2013 - 15:20
CYTAT(flapjck1 @ Wed, 16 Oct 2013 - 17:40)
no to opcje jak wyzej, albo tasma albo jakis modul na kolumnie, pod/nad pajakiem
Czyli bez zdjęcia kiery się nie obędzie?
Misior
Fri, 18 Oct 2013 - 07:33
Czy ktoś pomoże z takimi kodami usterek z opla movano 2008r 2,5 dci 120: 229946; 053045; 057146; 03806F.
Z góry dziękuję.
Joker
Sat, 19 Oct 2013 - 14:32
Czy ma prawo się coś stać aluminiowym felgom, od zimowania ich bez opon w pozycji stojącej (na rantach) na twardej posadzce (beton) ? Felgi dość spore 18x8J ? Mogą się delikatnie odkształcić czy to bujda?
PioterW
Sat, 19 Oct 2013 - 14:40
Jak nimi nie przywalisz, nie będziesz ich trzymał w piecu etc, to nic się nie stanie. Jedyne, co może im się stać, to mogą się przewrócić - nie lepiej je ułożyć na boku i np. przełożyć kartonem, żeby się nie porysowały przy układaniu?
Joker
Sat, 19 Oct 2013 - 16:15
Lepiej, ale to za tydzień czasu, jest przeprowadzka i nie ma na nie chwilowo miejsca. Na przewrócenie też nie ma szans
Dzięki.
Performante
Sun, 20 Oct 2013 - 12:52
Wiem, że jest tu wielu miłośników Porsche. Czy ktoś jest w stanie jednoznacznie stwierdzić czy ten zderzak to 997 GT3 czy GT3 RS?
BeeMiX
Mon, 21 Oct 2013 - 01:44
To są te same zderzaki. Ten z RS ma tylko dziurki żeby przykręcić inną dokładkę, ale w zwykłej GT3 można wywiercić otwory i też pasuje.
Performante
Mon, 21 Oct 2013 - 10:16
A materiał? wg. serwisu RS jest 3x droższy niż zwykly GT3 (mowa o PRE LIFT)
BeeMiX
Mon, 21 Oct 2013 - 19:58
Bzdury Ci powiedzieli materiał jest taki sam. Ale dopiero teraz zauwazylem ze zderzak nie ma wycięcia na górny grill, więc to na 100% nie GT3 tylko zderzak z Areo Kit'u
iktorn92
Tue, 22 Oct 2013 - 20:59
Panowie taki problem:
Pacjent to mazda 323F BA z silnikiem 1,5 aczkolwiek myślę, że znaczenia mieć to nie będzie.
W czerwcu wymieniłem tarcze hamulcowe wraz z klockami na nowe, poprzednie biły i były juz do śmieci. Tarcze gładkie brembo i klocek Breck miało byc dość budżetowo, bo auto wiele nie jeździ, głownie miasto. Tarcze wymienione, wszystko git. Piasty do tarcz wyczyszczone na błysk, montaż bez żadnych smarów ceramicznych czy innych cudów, zaciski sprawne 100%. Okolo pol miesiaca temu pojawilo sie bicie przy hamowanie dość solidne (powierzchnia miedzy tarcza i piasta praktycznie bez rdzy jesli juz to powierzchowna tarcza zeszla gładka z piasty). Postanowiłem przetoczyc tarcze, oddałem do duzego zakładu w moim mieście toczyli mi juz kilka tarcz zawsze bylo bardzo OK, znam tam kilka osob. Przywiozlem tarcze z owej mazdy przetoczono lewą prawa byla dobra, ale na wszelki wypadek zabielono, zalozylem na auto zmontowalem - jadę na jazdę probną. pierwsze hamowanie ok
nastepne tez lecz uslyszalem jakies stuknięcie. Nastepne hamowania odbywaly sie z cyklicznymi stukami, wrocilem na kanał przod auta w gore kola zdjete tarcze dokrecone nakretkami do piast i co widzę, ze lewa tarcza chodzi na boki (ta sama ktora byla krzywa).
Co jest grane, niech mi ktoś wytłumaczy?! Czy wada materialowa tarczy jest tak ogromna, ze gnie sie doslownie od patrzenia, czy moze to powodować klocek dość niskiej półki? Doradźcie, bo nie wiem czy mam to toczyc jeszcze raz a zmienic klocki, czy moze kupic nowy komplet innej firmy.
Generalnie to moje drugie brembo ktore zalozylem i bije, zakladam tarcze innych marek i problemów brak..
tomek 1980
Tue, 22 Oct 2013 - 21:22
Witam, według mnie to tarcza jakaś lipna (materiał) i się krzywi.
Panowie ja również mam pytanie:
Czy zmieszanie dwóch płynów hamulcowych, firmy lotos DOT3 i DOT4 niesie za sobą jakieś skutki?
Na opakowaniu innego płynu hamulcowego przeczytałem, że płyny klasy DOT3 i 4 można ze sobą mieszać, jednak na opakowaniu płynu lotos nie ma takiej adnotacji.
Te dwa płyny zostały z sobą zmieszane przypadkowo, ponieważ były w takich samych opakowaniach. Zostały wlane dwie butelki płynu DOT4 i jedna butelka płynu DOT3 do urządzenia do wymiany płynu hamulcowego i ta mikstura została wlana do zbiorniczka samochodu grupy Vag, na którym była adnotacja, że należy wlewać płyn DOT4.
Z góry dzięki za pomoc i zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Porszak
Tue, 22 Oct 2013 - 21:22
Panowie czy takie atrakcje mogą miec jakaś konkretna przyczyne?
tuleja wyglada dobrze tzn tak jak inne, ktore miały ciśnienie. 1 pierscień pękł na pół, połowa drugiego wysypała sie w kawalkach wielkości tych na foto
Przy okazji. Wiem, że niektórzy maja dostep do serwisówki VW, jakim momentem dokręcać sruby stopy korbowodu?
the Hitcher
Thu, 24 Oct 2013 - 10:59
czy są jakieś przeciwwskazania, żeby na dupowóz brać E38 730i? manual z eLPiGi... chodzi mi o silnik.
ja wiem, że jest 4.4 V8 ale auto na najblizsza zime jedynie, jakos te dodatkowe konie nie przydadza sie specjalnie...
czy jakis inny silnik pewniejszy?
PioterW
Thu, 24 Oct 2013 - 21:35
Jakie znacie strony z niemieckimi ogłoszeniami oprócz AutoScout24 i mobile? Szukam sobie konkretnego dd, ale nic ciekawego nie znalazłem.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.