Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
tomek 1980
Witam,
CYTAT("Grzesi(E30)k ")
Opel Meriva 1.7CDTI 101KM - problem polega na tym że czasami długo pali się kontrolka smarowania po odpaleniu. Tak samo póki olej pójdzie na głowicę to mija troszkę czasu. Męczy mnie to strasznie i to tak ma być czy gdzieś jest wada? Dodam że na ciepłym oleju dzieje się to częściej. Po usterce podstawy filtra oleju z moim M50 jestem przeczulony na zaworki zwrotne więc może tu jest ból?

Zalany świeżym X-Clean 5W-40

może zapodałeś jakiś filtr bez zaworka?
Kiedyś jak założyłem najtańszy filtr do renówki 1,9d to też tak miałem, potem kupiłem chyba z manna i tam był już zaworek zwrotny.
Efekt, był taki, że po zgaszeniu silnika olej nie ściekał z filtra, a po odpaleniu kontrola gasła praktycznie od razu.
Pozdrawiam.
k-meal
CYTAT(ZiG @ Sat, 31 Dec 2011 - 15:12) *
Opon było wiele, także to nie one powodują problem. Podczas dociążenia jednej strony auta przy dłuższych zakrętach huczenie się zmienia. Wydaje mi się, że to prawy tył. Tyle, że nie ma różnicy w dżwięku kiedy na podnośniku obraca się prawym i lewym kołem.

u mnie kiedys huczalo delikatnie i po zakreceniu kolem na podnosniku nie bylo slychac.
na podniesionym przodzie odpalilem auto i "rozpedzilem" do predkosci, przy ktorej sluchac huczenie na drodze. pozniej luz i wtedy slychac, ktora strona wyje.

jak dla mnie to posadz kogos z tylu i niech slucha czy wyje. jakos nie wyobrazam sobie, by nie dalo sie wychwycic, czy wyje przod czy tyl.

no bo lewa/prawa to wiadomo, ze sprawdzamy podczas skrecania.
Tasaq
Mam do Was pytanie odnośnie dopuszczalnego stężenia alkoholu we krwi. Jak to jest z tym? Pytam ponieważ raz są podawane promile, raz g/dm3 wydychanego powietrza. Kiedy popełniamy wykroczenie a kiedy przestępstwo?
Grzesi(E30)k
CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 02 Jan 2012 - 00:56) *
Witam,
może zapodałeś jakiś filtr bez zaworka?
Kiedyś jak założyłem najtańszy filtr do renówki 1,9d to też tak miałem, potem kupiłem chyba z manna i tam był już zaworek zwrotny.
Efekt, był taki, że po zgaszeniu silnika olej nie ściekał z filtra, a po odpaleniu kontrola gasła praktycznie od razu.
Pozdrawiam.


Nie ma szans bo silnik jest na wkłady
Marlon
CYTAT(Tasaq @ Mon, 02 Jan 2012 - 13:27) *
Mam do Was pytanie odnośnie dopuszczalnego stężenia alkoholu we krwi. Jak to jest z tym? Pytam ponieważ raz są podawane promile, raz g/dm3 wydychanego powietrza. Kiedy popełniamy wykroczenie a kiedy przestępstwo?

miligramy mnożysz razy dwa i masz mililitry - oczywiście w uproszczeniu

Dopuszczalne jest 0,2promila czyli 0,1mg


tomek 1980
Witam,
CYTAT("Grzesi(E30)k ")
Nie ma szans bo silnik jest na wkłady
, a czy na 100% zakupiłeś odpowiedni wkład?
Mi raz sprzedali wkład do 1,9tdi, ale był inny w środku niż mój stary.
Okazało się, że jak się nie mylę był z jakiegoś PD, a ja mam VP. Mój w środku do połowy był plastikowy, a tamten miał sam papier na całej powierzchni.
Wcześniej też tak miałeś, czy to dopiero po zmianie oleju?
Wykręć nakrętkę i pomału wyciąg te wkład i sprawdź, czy jest taki sam.
Pozdrawiam.
specu
Do pół promila wykroczenie ,powyzej przestepstwo ,alko policyjne podaje w miligramach i to jest około połowy tego co w promilch.
Tasaq
Ok a co grozi w przypadku wykroczenia? Znalazłem, że grozi grzywna lub areszt, ale czy jest górna granica grzywny oraz czy mogą wtedy zatrzymać prawko?

Czy te obostrzenia odnoszą się też do pojazdów niemechanicznych(np. rower)?
bodziokardasz
co do prawka to zabierają DO roku czasu jeśli było wykroczenie czyli od 0,2 do 0,5 promila, pow tej wartości czyli pow 0,5 prawo jazdy traci się na okres od roku w górę, co do wysokości kar to się nie wypowiem,
specu
Rower jest pojazdem mechanicznym.W tym przypadku Sąd nie ma jak kiedyś obowiązku zabierac prawka , ale może
Tasaq
Właśnie o takie odpowiedzi i uściślenie mi chodziło. Pytam, ponieważ przy okazji imprezy sylwestrowej wywiązała się dyskusja na ten temat i już sam zgłupiałem jak to wygląda.

Czyli uściślając: jeżeli złapią mnie na rowerze i orzekną wykroczenie to mogę również stracić prawko, tak?
bezduszny
wszystko zależy od Sądu
a ten jak chce to może sporo
SONIC
na rowerze ,zaglówka,motorówka ,paralotnia i uwaga: Narty! za wszystko moga zabrac - wiem bo 3 lata z buta szorowałem...
Jarzyn
I jeszcze ważna rzecz- w przypadku kierowania samochodem od 0,2 do 0,5 promila prawo jazdy traci się z automatu na minimum 6 m-cy.
tomek 1980
Witam, z tego co się dowiedziałem to od roku 2011, na rowerze jak złapią to niby nie biorą, tylko mandat chyba od 400-500zł.

Kolegę zdjeli na rowerze tydzień temu i tak mu policaje powiedzieli. Rower niby już nie jest zaliczony do pojazdu mechanicznego.
Pozdrawiam.
Tasaq
Dlatego właśnie chciałem się zapytać wszystkich, bo wiem, że do niedawna wszystkie pojazdy były wrzucane do jednego worka, ale coś się podobno pozmieniało i już tak nie jest
JJacek
Czy jest jakiś sposób na odróżnienie Bilstein'ów B6/B8 na grubej sztycy od tych na cienkiej tylko na podstawie ich numerów katalogowych?
Czy jest możliwe występowanie jednego modelu np B6 w dwóch wersjach na cienkiej i na grubej sztycy do tego samego auta?
k-meal
CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 02 Jan 2012 - 20:05) *
Witam, z tego co się dowiedziałem to od roku 2011, na rowerze jak złapią to niby nie biorą, tylko mandat chyba od 400-500zł.

Kolegę zdjeli na rowerze tydzień temu i tak mu policaje powiedzieli. Rower niby już nie jest zaliczony do pojazdu mechanicznego.
Pozdrawiam.

sedzia podejmuje decyzje z tego co wiem.
specu
CYTAT(specu @ Mon, 02 Jan 2012 - 14:58) *
Rower jest pojazdem mechanicznym.W tym przypadku Sąd nie ma jak kiedyś obowiązku zabierac prawka , ale może

Jest dokładnie jak napisałem
-=Quattro=-
Prowadzimy z ojcem warsztat samochodowy, jak do tej pory nie mieliśmy problemów ani zagwozdek, których nie potrafiliśmy rozwiązać i wytłumaczyć, ale tym razem coś nas ciekawi.

Pacjent: 92-93 E36 M50B20.
Auto przyholowane do nas z powodu nieodpalania. Wymienione fajki zapłonowe (stare miękkie jak g...o i upaćkane olejem). Przy okazji zrobiony pomiar ciśnienia sprężania. Dokonany wg tego jak ojca uczono dziesiąt lat temu (ponad 30 lat doświadczenia w zawodzie) - na zimno. Wyszło 9,5-10,5; po próbie olejowej ok 14,5. Auto po odpaleniu chodzi nierówno, po pół godziny pracy po naciśnięciu gazu - niebiesko-siwa ściana dymu. To samo po przejażdżce testowej. Auto... no nie idzie. Teoria - siedzą pierścienie, auto pali olej, silnik do roboty albo wymiany. Po skontrolowaniu stanu ogólnotechnicznego "Chłopaku, kupiłeś miesiąc temu totalną padakę" (lewa przednia lampa wyrównywana 10 podkładkami, itp itd).

Prawie się poryczał. Potem pojechał z powrotem do Bydgoszczy do swojego mechanika gdzie dokonano "inercyjnego badania ciśnienia sprężania na ciepło" za bodajże 100zł. Oto jego wyniki:

Silnik oczywiście rewelacja (a mechanicy z Torunia głupi).

I teraz się zachodzimy w głowę, czy rożnica między badaniem na ciepło i na zimno może wynieść 6 jednostek, skoro mój Sunny GA14DE badany na zimno wskazał ok 13-13,5. I jak należy badać - na ciepło czy na zimno? Czy zdrowe M50B20 powinno dymić jak 30-letni Kamaz i czy pomiar ciśnienia powinien dawać wyniki w ogóle na poziomie ponad 15kG/cm^2 (niczym jak to określił mój znajomy "padły diesel").

Co o tym sądzicie?
Grzesi(E30)k
U mnie na zimnym było po 13.5-15Bar w M50B25, z kolei na ciepłym już z bólem 6.5 max 7.

Dziwne że tu na ciepłym jest więcej chyb że ciepły znaczy że kolektor wydechowy już się nagrzał biggrin.gif
bezduszny
jeżeli chodzi o ciśnienie to możecie zastosować fajny preparat jaki ma w ofercie XADO
nazywa się to: http://xado.pl/antikoks lub coś takiego




sprawdzone i daje świetne efekty
gajos
Witam,

Czym usunąć wygłuszenia podsufitki i grodzi( VW Corrado). Klej z gąbką. Część odeszła sama, reszta przyklejona tak, że niczym nie idzie tego ruszyć. Próbowałem różnych rozpuszczalników (w tym nitro), benzyn ekstrakcyjnych itp... na gorąco klej robi się miękki i też nie da się go zdrapać, na zimno jest bardzo twardy. Wiertarka plus tarcza do zrywania kleju nic nie dała, klej przyklejał się do tarczy twardniał i koniec zdzierania. Macie może na to jakiś sposób czy tylko flex, druciak i zdarcie do blachy ?

Pozdrawiam,
simpson
CYTAT(gajos @ Tue, 03 Jan 2012 - 11:11) *
Witam,

Czym usunąć wygłuszenia podsufitki i grodzi( VW Corrado). Klej z gąbką. Część odeszła sama, reszta przyklejona tak, że niczym nie idzie tego ruszyć. Próbowałem różnych rozpuszczalników (w tym nitro), benzyn ekstrakcyjnych itp... na gorąco klej robi się miękki i też nie da się go zdrapać, na zimno jest bardzo twardy. Wiertarka plus tarcza do zrywania kleju nic nie dała, klej przyklejał się do tarczy twardniał i koniec zdzierania. Macie może na to jakiś sposób czy tylko flex, druciak i zdarcie do blachy ?

Pozdrawiam,

Suchy lód i młotek? smile.gif
spector
Bylo wałkowane sto razy. Opalarka, szpachelka i kilka godzin obdzierania.

@bezduszny

Miałeś jakąś większą styczność z produktami XADO ? Różne opinie krążą o nich, napewno w cenie są mocno konkurencyjne.
bezduszny
CYTAT(spector @ Tue, 03 Jan 2012 - 11:25) *
@bezduszny

Miałeś jakąś większą styczność z produktami XADO ? Różne opinie krążą o nich, napewno w cenie są mocno konkurencyjne.

tak
próbowałem kilku ciekawych wynalazków i zawsze spełniały pokładane w nich nadzieje
ba pewno daje sporo ten ANTICARBON w przypadku poprawy kompresji
Marlon
CYTAT(simpson @ Tue, 03 Jan 2012 - 11:20) *
Suchy lód i młotek? smile.gif


suchy lód jest dobry na podłogę, na dachu lepsza opalarka
iktorn92
Wiesz co kumpel w Golfe III 1.6 miał spręzanie prawie 17... z tym, ze za pewne poprzedni wlasciciel remontujac silnik ( prawdopodobnie to zrobil) baaardzo mocno zebrał głowicę. Auto na prawde jechalo jak by mialo z 90 koni.. no ale sie skonczyło po jakis 15kkm od zakupu pękł tłok.. W szkole uczą mnie, ze ciśnienie sprężania robi się na cieplym silniku. Pzdr!
tomek 1980
Witam, ja znów słyszałem teorię, że trzeba stworzyć takie warunki w jakich silnik ma problemy.
Jeśli zimny ciężko pali to trzeba mierzyć na zimnym, ciepły to na ciepłym.
Pozdrawiam.
Porszak
6bar roznicy to z olejem w cylindrze. u mnie jest 1,5bar miedzy zimnym i cieplym, na cieplym wiecej oczywiscie. moj silnik jest 50kkm po remoncie. trzeba zapytac tych z BDG co oni mierzyli...
canar
Mam takie pytanie: Czym spowodowane może być to, że silnik po wyłączeniu/zgaszeniu(przekręceniu stacyjki na zero) bardzo powoli schodzi z obrotów i telepie się gasnąc, nie gaśnie odrazu? w poprzednich moich autach gasł natychmiastowo, tutaj jednak gaśnie znacznie dłużej. Silnik to sr20det. Czy to może być problem z zapłonem?
_asmo_
Panowie mam następujący problem, pacjent to Passat 3BG 1.8T AWM Tiptornic, mianowicie przy przebiegu ok 199tys padl mi podczas jazdy regulator napięcia w alternatorze, jakoś zjechalem do domu te 20km, ale wiadomo, bez swiatel, kontrolki migaly jak im sie podobalo, ale wolno do domu sie doturlalem. Regulator zostal wymieniony na zamiennik, ale kumpel w sklepie zapewnial, ze najlepszy mozliwy, szczotki w alternatorze i wszystko po rozebraniu wygladalo ok.
Przyszlo lato i auto zaczelo lekko szalec... po kazdym myciu i odpaleniu kontrolka od ładowania miga i silnik faluje na obrotach, to samo sie dzieje, jak wlacze klime, takie same objawy. Raz jest lepiej raz gorzej, ale dosc czesto sie to zdarza... teraz znow zima, wlacze ogrzewanie szyby i podgrzewanie foteli i sytuacja znow sie powtarza, jak auto zrobi jakas trase, to kontrolka gasnie.
Czy wiecie jakie moga byc przyczyny takiego zachowania? Czy regulator napiecia jest wadliwy, czy z alternatorem cos nie tak, czy gdzies indziej szukac przyczyny? aha, ładowanie bylo sprawdzane woltomierzem na akumulatorze i niby jest ok, ale jak zakuleje i kontrolka sie zapali, wtedy troche spada.
Prosze o pomoc, pozdro! cool.gif
Terror
Takie pytanie czysto teoretyczne

chcialbym otworzyc auto szrot czyli czesci uzywane do samochodow mark wszelakich

jak to wyglada od strony prawnej teraz czego sie chwytac ?

odkupujac auto ktore bedzie rozebrane do ostatniej srubki, a co z papierami? dogadac sie z kims na poczatku aby wystawial papierek o zezlomowaniu ?
Zbychu
kiedys byl przewijany temat z ktorego wynikalo ze taki szrot najlepiej rejestrowac w niemczech i placic tamtejsze podatki
MihasZiom
Co do tych pomiarów ciśnienia to mnie na Politechnice w katedrze Silników Spalinowych uczą ,że pomiar powinien być wykonywany przy optymalnej temperaturze pracy silnika czyli obstawiamy +/- 90 Stopni.
Grzesi(E30)k
Temperatura silnika jedno ,a całe życie przewijający się temat temperatury oleju to inna bajka.

Ja zawsze sprawdzałem na autach które zrobiły z dobre 10km i były nagrzane jak należy. Aczkolwiek jak pomiar idzie na łeb na szyję w silniku w którym raptem uchyli się termostat to nie ma sensu kombinować z dalszym grzaniem bo i tak to mu różnicy nie zrobi tongue.gif
ww#296
CYTAT(_asmo_ @ Wed, 04 Jan 2012 - 22:32) *
Panowie mam następujący problem, pacjent to Passat 3BG 1.8T AWM Tiptornic, mianowicie przy przebiegu ok 199tys padl mi podczas jazdy regulator napięcia w alternatorze, jakoś zjechalem do domu te 20km, ale wiadomo, bez swiatel, kontrolki migaly jak im sie podobalo, ale wolno do domu sie doturlalem. Regulator zostal wymieniony na zamiennik, ale kumpel w sklepie zapewnial, ze najlepszy mozliwy, szczotki w alternatorze i wszystko po rozebraniu wygladalo ok.
Przyszlo lato i auto zaczelo lekko szalec... po kazdym myciu i odpaleniu kontrolka od ładowania miga i silnik faluje na obrotach, to samo sie dzieje, jak wlacze klime, takie same objawy. Raz jest lepiej raz gorzej, ale dosc czesto sie to zdarza... teraz znow zima, wlacze ogrzewanie szyby i podgrzewanie foteli i sytuacja znow sie powtarza, jak auto zrobi jakas trase, to kontrolka gasnie.
Czy wiecie jakie moga byc przyczyny takiego zachowania? Czy regulator napiecia jest wadliwy, czy z alternatorem cos nie tak, czy gdzies indziej szukac przyczyny? aha, ładowanie bylo sprawdzane woltomierzem na akumulatorze i niby jest ok, ale jak zakuleje i kontrolka sie zapali, wtedy troche spada.
Prosze o pomoc, pozdro! cool.gif


Witam niedawno przerabiałem temat alternatora w aucie słuzbowym - alternator bosch - stary wymagał wymianu komutatora, regulatora ze szvzotkami i łożysk.
okazało sie że cena tych części prawie dorównuje "nowemu" regenerowanemu alternatorowi boscha - został zakupiony - po trzech miesiącach a dokładnie przedwczoraj - zaczeły sie jaja z ładowaniem - raz było, raz nie, potem zalezne od obrotów itp aż w końcu przestał ładowac całkiiem. Z przyczyn czasowych i odległosci alternator zamiast reklamacji gwarancyjnej, został naprawiony w nieautoryzowanym warsztacie - co sie okazało - wygladający jak nówka bosch z naklejkami numerami itp w środku miał cześci nieoryginalne - miedzy innymi ten nieszczęsny regulator sprężynki przytrzymujące szczotki - wległy zuzycieu i wypaleniu a materiał na szczotkach zjadł część nowego komutatora - wniosek - nigdy wiecej zamienników, przynajmnij w alternatorze czy rozruszniku.
extremek
Witam, czy ktoś może poznaje co to za model karta?

Feluke
CYTAT(ww#296 @ Fri, 06 Jan 2012 - 10:43) *
Witam niedawno przerabiałem temat alternatora w aucie słuzbowym - alternator bosch - stary wymagał wymianu komutatora, regulatora ze szvzotkami i łożysk.
okazało sie że cena tych części prawie dorównuje "nowemu" regenerowanemu alternatorowi boscha - został zakupiony - po trzech miesiącach a dokładnie przedwczoraj - zaczeły sie jaja z ładowaniem - raz było, raz nie, potem zalezne od obrotów itp aż w końcu przestał ładowac całkiiem. Z przyczyn czasowych i odległosci alternator zamiast reklamacji gwarancyjnej, został naprawiony w nieautoryzowanym warsztacie - co sie okazało - wygladający jak nówka bosch z naklejkami numerami itp w środku miał cześci nieoryginalne - miedzy innymi ten nieszczęsny regulator sprężynki przytrzymujące szczotki - wległy zuzycieu i wypaleniu a materiał na szczotkach zjadł część nowego komutatora - wniosek - nigdy wiecej zamienników, przynajmnij w alternatorze czy rozruszniku.

Bo takie rzeczy oddaje sie do regeneracji, najlepiej w najgorzej wygladajacej dziurze jaka uda sie znalesc (mam w poblizu 2 takie) a nie kupuje jakies niewiadomo co po "fabrycznej" regeneracji. Jak sam robisz regeneracje to wiesz co bylo wsadzane i wymieniane a nawet jak sie cos zepsuje to masz przynajmniej blisko zeby naprawic.
Andrzej87
Wiecie może jaka jest wydajność wtrysków z silnika BMW M62 z Vanosem (od września 1998 r.)? Nr BMW 1707843.
harry_bimmer
Wie ktoś jak oprócz kodu usterki odczytać zamrożoną ramkę w boschu fsa 740?
Jeffrey
Witam, mam nowego Mercedesa W212. Krótkie pytanka: auto nie odpala (a wydaje mi się, że powinno) - podejrzewam czujnik wstrząsowy. Występuje w tych autach czy nie? Jeżeli jest, to gdzie? Oraz gdzie znajduje się w nich akumulator?
Pozdrawiam.
kamil.k
CYTAT(Jeffrey @ Sat, 07 Jan 2012 - 19:06) *
Witam, mam nowego Mercedesa W212. Krótkie pytanka: auto nie odpala (a wydaje mi się, że powinno) - podejrzewam czujnik wstrząsowy. Występuje w tych autach czy nie? Jeżeli jest, to gdzie? Oraz gdzie znajduje się w nich akumulator?
Pozdrawiam.

ale nie odpala bo nei kręci czy kręci ale nei odpala ??

aku szukałbym w bagażniku w lewej albo prawej komorze pod pokrywą .zajrzyj od spodu może widac kabel prądowy gdzie wchodzi.jak nie będzie może jest pod fotelem ,kanapą a założe sie że moga tam byc dwa akumlatory
bezduszny
Czy można do fabrycznie nowego samochodu wykupić od razu pełne ubezpieczenie na okres dłuższy niż 1 rok ?
Tarantula
Panowie mam pytanko odnosnie g60+turbo. Jakie sa typowe problemy przy takiej operacji. Posiadam turbo z tdi afn,bezproblemowo da sie to ogarnac? Jak ze strojeniem tego?
Pozdrawiam
Jeffrey
CYTAT
ale nie odpala bo nei kręci czy kręci ale nei odpala ??


Źle zacząłem temat. Auto kupiłem po konkretnym dzwonie w dupe. Żadna poduszka nie strzeliła, pasy nie chwyciły - tylko zagłówki tak dziwnie wypchniete. Auto normalnie wciąga kluczyk i kręci ale nie pali, stad od razu moje podejrzenie padło na czujnik wstrząsowy. Pewnie nie obejdze się bez wizyty u elektryka ale łudziłem się że jest tak jak w PSA że można samodzielnie to zrobić....

CYTAT
aku szukałbym w bagażniku w lewej albo prawej komorze pod pokrywą .zajrzyj od spodu może widac kabel prądowy gdzie wchodzi.jak nie będzie może jest pod fotelem ,kanapą a założe sie że moga tam byc dwa akumlatory


Czyli temat dla magika...maski nie idzie otworzyć a dupa...no cóż...zamknięta i bez ramy sie nie obejdzie...

Dziękuję za sugestię! ;-)
RsFordFan
Szybkie pytanie, jak to jest z policyjnymi bazami danych? Posiadają możliwość sprawdzenia czy dane auto ma przegląd w trakcie kontroli? Bo właśnie się zorientowałem, że 1h 20min temu się skończył i nie wiem czy w razie "W" grać głupa i cisnąć bajkę, że zapomniałem dowodu... a muszę jutro pilnie jechać z rana ;/
Zbychu
kolega jezdzi i pali jana juz jakis czas 50zl mandatu jest ale do konca pewny nie jestem
iktorn92
Mają w systemie przegląd oraz ubezpieczenie, ale jezeli patrol sam w sobie nie posiada komputerka z baza danych to tylko dyzurny moze to im sprawdzic a watpie by im się chciało. Pzdr!
rex
Cytuje policjanta w trakcie kontroli, kiedy to nie mialem przegladu. Powiedzial ze piszemy brak dowodu bo za to jest 50pln a za brak przegladu 200. Nie wiem gdzie tu logika ale to byla drogowka w Wawie smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.