cowboy, bez odpowiadania już na wszystkie przytoczone przez Ciebie przepisy powtórzę - odpowiadaliśmy na pytania związane z obecnym egzaminem na PJ, bo ogólnie na codzień jeździ się inaczej im człowiek dłużej jeździ tym więcej nawyków na czas egzaminu musi wyłączyć. W czym widzisz problem? Wiem co to sygnalizowanie manewrów, wiem co to włączanie się do ruchu itd.
Pisaliśmy o zwykłym dwupasmowym rondzie bez znaków poziomych, pionowych oraz sygnalizacji. Zbychu napisał kiedy wrzucamy lewy kierunek (spójrz jeszcze co napisał
bezduszny). A Ty go cytujesz z naciskiem na słowo "tylko" i pytasz o zmiany pasa i włączanie się do ruchu, a była mowa o czym innym. Pisałem bez arogancji na spokojnie, Ty zaś na siłę chcesz mi zarzucić słabość moich argumentów.
CYTAT(cowboy @ Tue, 02 Aug 2011 - 14:31)
co ma oznakowanie ronda do rzeczy, wielokrotnie i czesto zdarza się sytuacja gdy zmienia sie pas ruchu na lewy i dla ronda sa takie same przepisy jak dla wszystkich innych pasów ruchu
A to ma do rzeczy, że podczas egzaminu nie zmieniasz pasa ruchu "w lewo", więc te przepisy nie będą "użyte", kumasz już? Przed manewrem na rondzie masz obowiązek zajęcia odpowiedniego pasa.
I nadal twierdzisz, że pisząc to, co zacytowałem na początku miałeś na myśli rondo tak? Proszę Cię...
Wierz mi, cwaniakować tutaj może każdy, egzamin to inna bajka i o nim była mowa.