bezduszny
Wed, 24 Nov 2010 - 17:53
CYTAT(k-meal @ Wed, 24 Nov 2010 - 17:50)
nie ma opcji, zeby to sprawdzic. przebieg masz tylko na budziku.
nie ma innych miejsc gdzie jest to zapisywane ?
np. pompa czy hodometr
k-meal
Wed, 24 Nov 2010 - 18:32
Niet.
agniesiaa
Thu, 25 Nov 2010 - 11:01
CYTAT(Qulek @ Tue, 23 Nov 2010 - 22:21)
Oczywiście, przecież to typowy 1-Din.
Dziękuję!
Jeszcze jedno pytanie, mam problem z moim samochodem.
Przy prędkości od 90 km/h wzwyż słychać z przodu samochodu delikatnie buczenie. Gdy odpuszczę gaz, buczenie ustaje. Gdy znowu dodam, pojawia się. Problem nie występuje poniżej tej prędkośći.
Co to może być?
jagus
Thu, 25 Nov 2010 - 11:17
a ile to auto ma mocy? wyglada jakby mu juz sil brakowalo powyzej 90km/h
agniesiaa
Thu, 25 Nov 2010 - 11:25
Golf 4, 1.9 TDI 100 KM.
Przyspiesza normalnie powyżej tych 90 km/h...
Kolega powiedział mi, że to przeguby - możliwe?
pavel
Thu, 25 Nov 2010 - 11:30
CYTAT(agniesiaa @ Thu, 25 Nov 2010 - 11:25)
Kolega powiedział mi, że to przeguby - możliwe?
przeguby raczej nie- prędzej łóżysko koła, opony, może wydech?
jagus
Thu, 25 Nov 2010 - 11:32
przegub nie buczy.
może łożysko, ale to powinno huczeć raczej niezależnie od przyspieszania.
możliwe, że mechanizm różnicowy w skrzyni.
PioterW
Thu, 25 Nov 2010 - 12:18
Jak przestaje przy odpuszczaniu gazu, to ja bym stawiał na wydech.
agniesiaa
Thu, 25 Nov 2010 - 12:30
Dzięki za odpowiedzi.
Ale to możliwe, że jest to uzależnione od prędkości? Przecież poniżej tej prędkości ale na niższych biegach i podobnej prędkości obrotowej tego nie słychać.
Maxim555
Thu, 25 Nov 2010 - 13:37
CYTAT(Maxim555 @ Wed, 24 Nov 2010 - 00:43)
Czy można sprawdzić A6 2.7bt 01r w serwisie Skody? Chodzi głównie o wiarygodność przebiegu i odczyt błędów z komputera.
OK. Samochód sprawdzony w serwisie Skody w Radomiu. Cena taka sama jak w serwisie VW czy audi, ale w Skodzie zgodzili się to zrobić niemalże od ręki. 300zł kosztowało.
Facet z serwisu bardzo uprzejmy i fajnie się z nim gadało o motoryzacji. Jednak nie wiedział, że ten samochód ma dwie turbiny. Turbo od strony kierowcy i jego okolice były zachlapane olejem, stwierdził że suszarka umiera i potrzebna jest regeneracja. Dziwne to, bo auto zbiera się bardzo dobrze i nie dymi na niebiesko. Moim zdaniem olej cieknie z innego miejsca, w necie też jest sporo o wyciekach i bolączkach tego motoru. Mimo to kolega zdecydował się kupić. W skodzie bez problemu doszli, że przebieg się zgadza i z elektroniką wszystko ok.
k-meal
Thu, 25 Nov 2010 - 13:41
jak skrecasz w lewo i prawo to tez buczy?
jesli przy skrecie w ktoras strone nie buczy to pewnie lozysko.
CYTAT(Maxim555 @ Thu, 25 Nov 2010 - 13:37)
W skodzie bez problemu doszli, że przebieg się zgadza
jak do tego doszli?
Maxim555
Thu, 25 Nov 2010 - 14:55
Odczytali ostatni przegląd w Szwajcarii w styczniu 2010, gdy było nalatane 210tys. Teraz miała 213tys, wychodzi na to, że w Polsce zrobiono 3 tysiące. Co jest moim zdaniem w miarę wiarygodne przy samochodzie sprowadzonym "na handel".
k-meal
Thu, 25 Nov 2010 - 14:57
spoko.
ktos wie jaki potencjal ma seryjne turbo w corsie d 1,6T gsi?
LaniR1
Thu, 25 Nov 2010 - 23:22
Szukam k04 do swojego lanka interesuje mnie model 0-15
Znalazłem coś takiego
http://allegro.pl/vw-audi-1-8t-k04-180km-n...1305578831.htmlNie wiem czy to nie jakaś hybryda bo łopatek coś dużo nie powinno być 8 ?
I cena zachęcająca.
the.wolf
Fri, 26 Nov 2010 - 11:35
K04-015
z Twojego linka nawet nie ma logo KKK, moze zimna musze maja od czegos innego.
LaniR1
Fri, 26 Nov 2010 - 20:41
Taa własnie to wygląda na jakies dziwactwo.
Teraz zastanawiam się gdzie najlepiej zakupić nową k04 0-15.
arek-lin
Fri, 26 Nov 2010 - 20:46
Panowie pytanie czysto teoretyczne. Dąży się do zmniejszania mas nieresorowalnych w samochodach, czy napompowanie kół np helem dałoby coś? Nie ma problemu ze sprężaniem tego gazu? Jakie są jego reakcje objętościowe na zmiany temperatury? Domyślam się, że w autach cywilnych koszt jest tu decydujący, ale np w sportach motorowych?
pavel
Fri, 26 Nov 2010 - 22:39
Nie spotkałem się się z helem w oponach w motosporcie, przynajmniej u nas w RSMP/RPP- chyba zysk kilku miligramów na koło nie jest wart świeczki
MrUw@
Fri, 26 Nov 2010 - 22:45
azot owszem ale hel będzie trzymał cisnienie w oponie ? z tego co wiem to chyba nie...
Pytanie... Dowód zabrany z auta prawie rok temu
Zgubione zaświadczenie od policji o usterkach... gdzie uderzyć ?? Po kopie zaświadczenia ?? bo z czymś na przeglad musze pojechac? Do pierwszej lepszej komendy drogówki? Urzędu Miejskiego? Czy gdzie mogą mi wydać kopie ? Ktoś chyba ja ma tylko niewiem kto mi wystawil ten papier rok temu...
pavel
Fri, 26 Nov 2010 - 23:08
CYTAT(MrUw@ @ Fri, 26 Nov 2010 - 22:45)
bo z czymś na przeglad musze pojechac?
czysto teoretycznie pozostaje Ci jednynie laweta
MrUw@
Fri, 26 Nov 2010 - 23:21
ale niechodzi o to jak .... bo to jest "pan" pikuś czy laweta czy na kołach czy helikopterem... Pan z przeglądu musi coś mieć jakaś podkładke co podbija w tym wypadku zaświadczenie że dowód był zabrny z auta o takich numerach o takim vinie za to i tamto...i o to tutaj chodzi.... a nie o transport... bo ważnosc tego papierka i tak skonczyla sie przeszlo rok temu
bezduszny
Sat, 27 Nov 2010 - 07:57
no to jak ważność papierka się skończyła...
to robisz cały przegląd
yarbin
Sat, 27 Nov 2010 - 10:01
MruW@ tak samo jak w przypadku, jak Ci się "kratki" w dowodzie rej. skończą-robisz normalny przegląd techniczny i dostajesz świstek potwierdzający, że pojazd jest sprawny, na podstawie którego oddadzą Ci dowód.
Kerm
Sat, 27 Nov 2010 - 11:52
Witam
W Oplu Omedze 2.5 DTI podczas jazdy strasznie głośno świszczy turbina. Jak się stoi obok to ma się trochę wrażenie jak by stratował mały odrzutowiec a nie ruszał samochód. Świst z czasem robi się coraz głośniejszy, ale poza tym żadnych dodatkowych objawów, normalnie przyśpiesza, nie dymi, spalanie w normie. Czy to oznacza koniec turbiny? trzeba to robić? czymś grozi dalsze uzytkowanie? Przebieg 180Kkm
Z góry dzięki za odpowiedz.
mate96
Sat, 27 Nov 2010 - 12:56
Prawdopodobnie uszkodzone są łopatki turbiny lub kompresora. Turbo do wymiany
raku
Sat, 27 Nov 2010 - 18:51
Pacjent: Silnik lancia 1.6 Turbo, świeżo złożony zrobione ze 3-4kkm. Olej docelowy valvo 10/60. Turbo po regeneracji ponoć w niemczech już nie pamiętam szczegółów TB0324. Pompuje nic się z nim nie dzieje.
Problem: Dym z wydechu, po hamowaniu silnikiem i dodaniu gazu pojawia się bąk olejowy. Przy deptaniu na jałowym nic się nie dzieje, przy upalaniu nic się nie dzieje. Hamowanie silnikiem i dym, chwilowy.
Dodatkowe informacje: Odma drożna, po zdjęciu catch tanka to samo. Dolot czysty, bez śladu oleju.
Diagnoza:
Ma ktoś jakiś pomysł?
Skiba
Sat, 27 Nov 2010 - 19:11
uszkodzenie jest wysoce prawdopodobne ale rowniez powodem takiej pracy moze byc jakas nieszczelność/niedroznosc.
pucek
Sat, 27 Nov 2010 - 19:31
CYTAT(raku @ Sat, 27 Nov 2010 - 18:51)
Pacjent: Silnik lancia 1.6 Turbo, świeżo złożony zrobione ze 3-4kkm. Olej docelowy valvo 10/60. Turbo po regeneracji ponoć w niemczech już nie pamiętam szczegółów TB0324. Pompuje nic się z nim nie dzieje.
Problem: Dym z wydechu, po hamowaniu silnikiem i dodaniu gazu pojawia się bąk olejowy. Przy deptaniu na jałowym nic się nie dzieje, przy upalaniu nic się nie dzieje. Hamowanie silnikiem i dym, chwilowy.
Dodatkowe informacje: Odma drożna, po zdjęciu catch tanka to samo. Dolot czysty, bez śladu oleju.
Diagnoza:
Ma ktoś jakiś pomysł?
Ja bym powiedzial ,ze to pierscienie albo uszczelniacze zaworowe.Jak wygladalo docieranie?Jak wygladaja swiece?
mile
Sat, 27 Nov 2010 - 21:13
Do ilu ograniczona jest moc w 1.9 TDI jak wpada w notlauf ?
GREGOR10
Sat, 27 Nov 2010 - 21:32
CYTAT(raku @ Sat, 27 Nov 2010 - 18:51)
Pacjent: Silnik lancia 1.6 Turbo, świeżo złożony zrobione ze 3-4kkm. Olej docelowy valvo 10/60. Turbo po regeneracji ponoć w niemczech już nie pamiętam szczegółów TB0324. Pompuje nic się z nim nie dzieje.
Problem: Dym z wydechu, po hamowaniu silnikiem i dodaniu gazu pojawia się bąk olejowy. Przy deptaniu na jałowym nic się nie dzieje, przy upalaniu nic się nie dzieje. Hamowanie silnikiem i dym, chwilowy.
Dodatkowe informacje: Odma drożna, po zdjęciu catch tanka to samo. Dolot czysty, bez śladu oleju.
Diagnoza:
Ma ktoś jakiś pomysł?
uszczelniacze / pierscienie
MrUw@
Sat, 27 Nov 2010 - 21:41
czy może być problem lub można coś spitolić wkręcając\wciskając recznie (bez powrotu VAGiem do nastaw fabrycznych) tłoczki od elektrycznego tylnego zacisku hamulcowego w autach grupy vag ??
raku
Sat, 27 Nov 2010 - 21:49
CYTAT(pucek @ Sat, 27 Nov 2010 - 19:31)
Ja bym powiedzial ,ze to pierscienie albo uszczelniacze zaworowe.Jak wygladalo docieranie?Jak wygladaja swiece?
Docieranie raczej na ostrzej, bo silnik na megasquircie i od razu po zlozeniu byl podstrajany. najpierw do 4krpm pozniej po 500km zmiana oleju i odciecie wyzej. Wczesniej nic sie nie dzialo. nic kompletnie sie nie dzialo. zadnych dymow. Swieczki byly zmieniane nie wzbudzaly podejrzen. Obecnym Swiecom zdjecie zrobie jutro.
mate96
Sat, 27 Nov 2010 - 22:04
CYTAT(MrUw@ @ Sat, 27 Nov 2010 - 21:41)
czy może być problem lub można coś spitolić wkręcając\wciskając recznie (bez powrotu VAGiem do nastaw fabrycznych) tłoczki od elektrycznego tylnego zacisku hamulcowego w autach grupy vag ??
Można tak namieszać, że później trzeba będzie się ostro napocić żeby zaczęło to działać.
bezduszny
Sat, 27 Nov 2010 - 22:28
CYTAT(mile @ Sat, 27 Nov 2010 - 21:13)
Do ilu ograniczona jest moc w 1.9 TDI jak wpada w notlauf ?
a nie ścina to obrotów do jakiegoś tam poziomu i moc masz taką jak przy tych obrotach ?
M3D
Sat, 27 Nov 2010 - 22:33
CYTAT(raku @ Sat, 27 Nov 2010 - 21:49)
Docieranie raczej na ostrzej, bo silnik na megasquircie i od razu po zlozeniu byl podstrajany. najpierw do 4krpm pozniej po 500km zmiana oleju i odciecie wyzej. Wczesniej nic sie nie dzialo. nic kompletnie sie nie dzialo. zadnych dymow. Swieczki byly zmieniane nie wzbudzaly podejrzen. Obecnym Swiecom zdjecie zrobie jutro.
Jak przy hamowaniu silnikiem to raczej uszczelniacze bym obstawiał, jakby były pierścienie, dmuchałoby w dół, moc byłaby nie ta i olej usyfiony, śmierdział by benzyną.
mile
Sat, 27 Nov 2010 - 22:48
CYTAT
a nie ścina to obrotów do jakiegoś tam poziomu i moc masz taką jak przy tych obrotach ?
Nie, zakres obrotów jest taki sam.
pavel
Sat, 27 Nov 2010 - 23:33
CYTAT(raku @ Sat, 27 Nov 2010 - 18:51)
Przy deptaniu na jałowym nic się nie dzieje, przy upalaniu nic się nie dzieje. Hamowanie silnikiem i dym, chwilowy.
Tylko i jedynie uszczelniacze zaworowe
MrUw@
Sun, 28 Nov 2010 - 00:59
CYTAT(mate96 @ Sat, 27 Nov 2010 - 22:04)
Można tak namieszać, że później trzeba będzie się ostro napocić żeby zaczęło to działać.
a coś jaśniej ? Jakieś życiowe naoczne przykłady ?? Bo namieszać można zawsze i wszedzie ale o konkretne awarie uszkodzenia mi chodzi...
Porszak
Sun, 28 Nov 2010 - 11:09
opel, sterownik multec-s. czy zle dzialajacy krokowy moze powodowac wywalenie bledu tps'a i wzrost obrotow? czasem obroty rosna, a check sie nie pali. na zachowanie silnika wyrazny wplyw ma temp dolotu tzn czy auto stalo i calosc sie nagrzala czy jest wychlodzona.
bezduszny
Sun, 28 Nov 2010 - 11:18
siada jeden z "potencjometrów ślizgowych" i jest to najprawdopodobniej ten odpowiadający za przekazywanie informacji o kącie otwarcia przepustnicy
miałem ten problem w silniku F9Q
objaw: przy zmianie biegów i odpuszczeniu pedała gazu obroty nie spadały. występowało to w rożnych sytuacjach i w różnych temperaturach
caro86wlkp
Sun, 28 Nov 2010 - 11:29
w jakich programach można znaleźć opisy, schematy elektryczne aut z grupy vag?
Misior
Sun, 28 Nov 2010 - 11:36
W autodacie?
mate96
Sun, 28 Nov 2010 - 11:55
CYTAT(MrUw@ @ Sun, 28 Nov 2010 - 00:59)
a coś jaśniej ? Jakieś życiowe naoczne przykłady ?? Bo namieszać można zawsze i wszedzie ale o konkretne awarie uszkodzenia mi chodzi...
jak ręcznie cofniesz zacisk sterowany elektrycznie to później sterownik hamulca ręcznego nie wie co się dzieje bo nijak to nie pasuje do jego nastwaw podstawowych. Problem później jest z powróceniem takiego ręcznie wciśniętego tłoczka, z nastawami podstawowymi, można skutecznie zablokować koła.
mate96
Sun, 28 Nov 2010 - 11:55
CYTAT(caro86wlkp @ Sun, 28 Nov 2010 - 11:29)
w jakich programach można znaleźć opisy, schematy elektryczne aut z grupy vag?
Elsa
kuras
Sun, 28 Nov 2010 - 12:21
Problem - jaguar s type. Przednia szyba jest ogrzewana , ogrzewanie działa równo w połowie tzn. z częci przedniej szyby na przeciwko pasażera po włączeniu grzania lód i para schdzi a na przeciwko kierowcy nie. Czy przednia szyba może być pod dwoma bezpiecznikami , czy raczej to uzwojowanie jest uszkodzone? Jeżeli uzwojowanie to czy jest ktoś kto naprawia to - lutuje w jakiś sposób czy szyba do wymiany?
Czacza
Sun, 28 Nov 2010 - 13:55
Zmierz czy dostaje zasilanie (kable wchodzą w dolnych rogach). Ale na 99% trafiona szyba. Nienaprawialne. Problem znany w Fordach od lat
bandit_rzeszow
Sun, 28 Nov 2010 - 14:55
CYTAT(mate96 @ Sun, 28 Nov 2010 - 11:55)
jak ręcznie cofniesz zacisk sterowany elektrycznie to później sterownik hamulca ręcznego nie wie co się dzieje bo nijak to nie pasuje do jego nastwaw podstawowych. Problem później jest z powróceniem takiego ręcznie wciśniętego tłoczka, z nastawami podstawowymi, można skutecznie zablokować koła.
Tak się składa, że zmieniałem wielokrotnie klocki w samochodach z elektrycznym ręcznym czy to Volvo czy to Audi. Nie potrzeba 'komputera'
caro86wlkp
Sun, 28 Nov 2010 - 14:57
CYTAT(Misior @ Sun, 28 Nov 2010 - 11:36)
W autodacie?
CYTAT(mate96 @ Sun, 28 Nov 2010 - 11:55)
Elsa
może mi ktoś sprawdzić w tych programach czy jest w nich opis pinów panelu climartonika w golfie 3? bo zanim ściągnę któryś z tych programów to tydzień minie
Czacza
Sun, 28 Nov 2010 - 17:49
W autodacie są raczej ogólne schematy, ale numeracja pinów powinna być.
caro86wlkp
Sun, 28 Nov 2010 - 19:47
ja raczej szukam opisu który pin na co idzie, chyba musze któryś zassać bo nie mogę nic znaleźć, znalazłem tylko od climatronika od passata b4 ale nie wiem czy jest w 100% taki sam jak w mk3 no i wszystko po niemiecku
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.