Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
k-meal
Faktycznie, znalazlem takie cos:
http://cat.hansa-flex.com/pl/cat/193

80-100 stopni max, więc chyba za mało.

Dzieki.
slave
dears,
Lex mi nie wysprzęgla. Przy częstej zmianie biegów pedał zaczyna mi zostawać w podłodze sad.gif po chwili oczywiście odbija, ale to niezbyt komfortowa sytuacja. Samochód zaczyna normalnie ruszać, ale pedał zostaje prawie w podłodze.
Co może być przyczyną?
MrUw@
pompka lub wysprzęglik nieszczelne...
slave
to kupuję wysprzęglik... jeszcze jakieś pomysły?!

EDIT : kojarzy ktoś gdzie siedzi ta pompa sprzęgła?
Misior
Najpierw sprawdz bo moze byc tez pompa jak wyzej MrUw napisał.
MrUw@
nie kupuj w ciemno tylko sprawdź...

pompa siedzi POD PEDAŁEM sprzęgła, wysprzęglik na obudowie skrzyni biegów (ewentualnie w środku w skrzyni niepamietam jak jest w twoim lexie ale módl sie oby był na zewnątrz) możesz też sprobować odpowietrzyć i zobacyzć czy ciśnienie na odpowietrzniku jest mniej wiecej (czy mocno leci plyn czy tylko kapie)
slave
szybka wizyta na kanale - wysprzeglik jest na obudowie skrzyni, łatwy dostęp.
Pompa pod pedałem sprzęgła. Nie ma wycieków płynu (przynajmniej nie widać..)

to pod pedałem wygląda identycznie jak to :
http://allegro.pl/wysprzeglik-lexus-is200-...1517366533.html

Zakładam, że opis jest błędny i to jest pompa, right?
Misior
A nie cieknie Ci z połączenia skrzyni i silnika? Bo czasem lubi wywalac plyn kolo "tłoka" i cieknie do srodka.
slave
sucho, płynu nie ubywa..
bezduszny
czy X5 E70 z pneumatycznym zawieszeniem ma możliwość regulacji jego charakterystyki i wysokości jak w Touaregu ?
Marlon
Slave - wysprzęglik na pewno, zestaw naprawczy pewnie występuje do niego?
pucek
CYTAT(Marlon @ Mon, 04 Apr 2011 - 21:30) *
Slave - wysprzęglik na pewno, zestaw naprawczy pewnie występuje do niego?


A to nie cieklo by wtedy?Jak nie ma wyciekow to raczej pompa wedlug mnie.
MrUw@
ogolnie powinien byc wyciek i w 90% przypadkow jest...
ale czasem jest atk ze cisnienia niedaje i i niewysprzegla a niewidać ze cieknie...
Jeffrey
CYTAT
czy X5 E70 z pneumatycznym zawieszeniem ma możliwość regulacji jego charakterystyki i wysokości jak w Touaregu ?


Czy charakterystyki to nie wiem, ale wysokości tak!

A teraz moje pytanie:
Czy motorownia siedziąca w Lexie IS220D z 2007r 177KM to ta sama jednostka co w Avensisach D-Cat 177KM?
Joker
CYTAT(Jeffrey @ Mon, 04 Apr 2011 - 23:33) *
Czy motorownia siedziąca w Lexie IS220D z 2007r 177KM to ta sama jednostka co w Avensisach D-Cat 177KM?

Tak.
kamil.k
CYTAT(Misior @ Sun, 03 Apr 2011 - 21:25) *

wcale mi nie pomogłes wink.gif

sa dwie swiece.jedna zalecana do starszej wersji bez katalizatora http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produkto...30/BPR6ES/9984/


i drugi rodzaj swiecy zalecany do wszystkich m20 po 86 roku
http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produkto...E30/ZGR5A/9985/

czy te swiece maja różna ciepłote ?? jeśli tak to która jest cieplejsza a która zimniejsza i jak duża to jest różnica
Misior
A Ty dokladnie jaki masz silnik i rocznik?
PCM
Kamil wg. oznaczeń ta pierwsza jest jeden stopień zimniejsza
arek-lin
Pomoże mi ktoś rozgryźć co to jest za silnik? O jego parametry mi chodzi, oznaczenie, gdzie (w jakiej budzie) mógł siedzieć. Jest to 3 cylindrowa jednostka benzynowa z grupy VAG, tyle wiem. Mam zdjęcie numerów co były na bloku wybite, niestety jakość naprawdę do dupy bo telefonem robione.

PCM
Poszukaj czy nie ma z przodu bloku obrobionego fragmentu z wybitym 2 lub 3 literowym/literowo-cyfrowym oznaczeniem. To jest zazwyczaj oznaczenie silnika.
arek-lin
Ok poszukam. Z przodu masz na myśli od strony rozrządu czy z przodu jak silnik w samochodzie siedzi? Bo ten silnik mamy na laborkach i nie wiem gdzie będzie przód a gdzie tył umieszczając go pod maską tongue.gif A ostatnio był zastawiony i jedynie te numery udało mi się sfotografować
kamilp1908
Czym mogę wyczyścić tapicerkę co znajduje się w nogach pasażera/kierowcy? Są jakieś specyfiki do samochodu, czy jakimś zwykłym detergentem do doywanów?
Wiadomo zima, błoto, piasek i teraz chciałem to dobrze wyczyścić.
Misior
CYTAT(arek-lin @ Tue, 05 Apr 2011 - 11:23) *
Ok poszukam. Z przodu masz na myśli od strony rozrządu czy z przodu jak silnik w samochodzie siedzi? Bo ten silnik mamy na laborkach i nie wiem gdzie będzie przód a gdzie tył umieszczając go pod maską tongue.gif A ostatnio był zastawiony i jedynie te numery udało mi się sfotografować


A moze to silnik od jakiegos wozka widlowego? Bo w etce numer nie bardzo daje sie odnalezc. Kiedys zalatwialem wlasnie do wózka widlowego pare czesci i jest jakis specjalny przemysłowy dzial w Audi/VW.
PCM
Z przodu ,tak jak silnik jest zamontowany. Delikatnie poniżej głowicy sfrezowany fragment z oznaczeniem.
arek-lin
CYTAT(Misior @ Tue, 05 Apr 2011 - 11:33) *
A moze to silnik od jakiegos wozka widlowego? Bo w etce numer nie bardzo daje sie odnalezc. Kiedys zalatwialem wlasnie do wózka widlowego pare czesci i jest jakis specjalny przemysłowy dzial w Audi/VW.


Zastrzeliłeś mnie tym pytaniem... Byłem przekonany, że to jest z jakiegoś samochodu. Dziś przejdę się jeszcze raz do prowadzących, porozmawiam, może wystawią mi ten motor to znajdę oznaczenie. Orientujesz się jeśli to byłby silnik z wózka widłowego to będzie miał też to oznaczenie 3-literkowe?
radom
03D 103 019 - w etce tego nie mam, a google niby pokazuje AZQ z seata?
arek-lin
Może to być silnik z Seata. Zgadzałoby się, że był 3 cylindrowy i 12V, dzięki smile.gif
kamil.k
CYTAT(PCM @ Tue, 05 Apr 2011 - 08:55) *
Kamil wg. oznaczeń ta pierwsza jest jeden stopień zimniejsza



ZGR5A = v line 15
BPR6ES = v line 13

http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-ngk-v-l...1497393841.html

z tego mi wychodzi że BPR6ES jest cieplejsza bo ma mniejsza liczbe v line aż o 2 ale z drugiej strony ma własnie "6" i może byc zimniejsza

mój silnik to hybryda .głowica amc b25 ale dół to b27 i bliżej mu do starego b25 gdzie była wyższy stopień sprężania a do tego mam lpg i jest wyższa temp spalania wiec o jeden stopien chyba moge zmienic bez problemu

Misior
Cyfra stojąca przy v-line to nie cieplota. To jest skrócony opis do latwiejszego wyszukiwania w katalogu. Poza swiecami iskrowymi NGK zastosowalo taki sam skrót w swiecach żarowych (d-power) wiec tymi cyframi sie nie sugeruj a jedynie oznaczeniami pierwotnymi.
MrUw@
w silniku k-serii rovera tym co był montowany w polonezie jest komputer i do niego procz wtyczki z wiązki wchodzi podciśnienie... wie ktoś skąd ma być doprowadzone to podciśnienie dokładnie ? z ktorego miejsca ? czy bezpośrednie z kolektora ?
Jaqo
QUOTE (MrUw@ @ Wed, 06 Apr 2011 - 00:19) *
w silniku k-serii rovera tym co był montowany w polonezie jest komputer i do niego procz wtyczki z wiązki wchodzi podciśnienie... wie ktoś skąd ma być doprowadzone to podciśnienie dokładnie ? z ktorego miejsca ? czy bezpośrednie z kolektora ?

To jest map sensor, bezposredno z kolektora idzie (miedzy przepustnica a silnikiem, z tej glownej komory z ktorej wychodza runnery do kazdego cyl)
cowboy
ktoś wie czy felgi compomotive model MO to kuta felga ?

wiem że są wytrzymałe

wheelweight podaje że są odlewane "cast" i w 17 calach ważą 10kg, czyli cieżkie..
k-meal
Czy zapchany katalizator w dieslu moze powodowac gorsze wstawanie turbiny, tzn. na nizszych obrotach nie pompuje tyle ile powinna, a na gorze jest juz ok?

Czy moze przy zawalonym kacie bedzie miec problem w calym zakresie obrotow?
bezduszny
a jak EGR ?
k-meal
Tak teoretycznie pytam, bez zwiazku z konkretnym problemem, wiec zakladamy, ze reszta sprawna. wink.gif
bezduszny
imo jak zatkany kat... to w całym zakresie powienien zamulać
kompot
CYTAT(k-meal @ Wed, 06 Apr 2011 - 15:52) *
Czy zapchany katalizator w dieslu moze powodowac gorsze wstawanie turbiny, tzn. na nizszych obrotach nie pompuje tyle ile powinna, a na gorze jest juz ok?


Tak jest. U mnie w 1.9TDI boost był wprost książkowy, u nikogo znajomego nie trzymał tak idealnie ciśnienia, ale full boost miałem dopiero przy 2100obr/min. Wyciąłem katalizator, teraz pełne doładowanie jest przy 1800obr/min. Na życzenie wstawię print screena, ale obecnie nie mam do niego dostępu.
tfister
Pytanko mam, może nie stricte Racing, ale street jak najbardziej ;-)

Dlaczego nasze rodzime Maluchy mają spłaszczoną końcówkę wydechu? Jakiś rocket science? smile.gif
kamil.k
byłem dzisiaj w sklepie zobaczyc jedne i drugie swiece no i było zaskoczenie.panowie oczywiscie o ciepłocie swiec pojecia nie maja no i v line 13 po wyjeciu z pudełka nie miały tego V na elektrodzie centralnej.v line 15 miały wiec wydaje mi sie ze maja jakies podróbki i tylko pudełka v line a w srodku nie wiadomo co
mile
CYTAT
Tak jest. U mnie w 1.9TDI boost był wprost książkowy, u nikogo znajomego nie trzymał tak idealnie ciśnienia, ale full boost miałem dopiero przy 2100obr/min. Wyciąłem katalizator, teraz pełne doładowanie jest przy 1800obr/min. Na życzenie wstawię print screena, ale obecnie nie mam do niego dostępu.


Śmierdzi na postoju ?
k-meal
Dzieki za pomoc. smile.gif

Mile, mialem w 2 autach wyciety - VP i PD - no i nie czulem nic (moja kobita tez nie). Choc wiem, ze niektorzy narzekaja na smrod.
mile
A jak realnie wygląda szansa narobienia sobie kłopotów za brak kata za granicą, np. Austria albo Niemcy ?
Jeffrey
Hitlerowiec jak tylko wyczai że coś nie gra z miejsca zabierze Cie na TUV...a dalej pójdzie już z górki...
kamil.k
CYTAT(mile @ Wed, 06 Apr 2011 - 22:28) *
A jak realnie wygląda szansa narobienia sobie kłopotów za brak kata za granicą, np. Austria albo Niemcy ?



brak kasy oznacza kolejna kare za brak kasy.pamietam ze mnie maglowali na granicy i musiałem pokazac ze mam jakas gotówke przy sobie
Joker
On napisał 'kata' a nie 'kasa' wink.gif
kompot
CYTAT(kamil.k @ Wed, 06 Apr 2011 - 20:20) *
byłem dzisiaj w sklepie zobaczyc jedne i drugie swiece no i było zaskoczenie.panowie oczywiscie o ciepłocie swiec pojecia nie maja no i v line 13 po wyjeciu z pudełka nie miały tego V na elektrodzie centralnej.v line 15 miały wiec wydaje mi sie ze maja jakies podróbki i tylko pudełka v line a w srodku nie wiadomo co


Ciepłota to te symbole:
ZGR5A
BPR6ES

Druga świeca o stopień zimniejsza, czyli odbiera więcej ciepła.
kompot
CYTAT(mile @ Wed, 06 Apr 2011 - 20:26) *
Śmierdzi na postoju ?

Nic nie śmierdzi. Narastanie momentu obrotowego, przynajmniej odczuwanego przez dupohamownię, jest mniej gwałtowne.
Przy wycinaniu kata są trzy możliwości:
1. wstawiamy zamiast niego rurę-problemy na przeglądzie
2. wystukujemy środek-zdarza się, że brzęczy
3. połączenie 1 i 2, wystukujemy środek, a następnie wspawujemy dopasowaną rurę w środek, u mnie CHYBA średnica 42 czy 45mm.
Nie śmierdzi, nie brzęczy, dźwięk zmienił się minimalnie, aczkolwiek nie jestem w stanie tej różnicy opisać.
k-meal
4. strumienica. wink.gif
Skiba
CYTAT(tfister @ Wed, 06 Apr 2011 - 19:45) *
Pytanko mam, może nie stricte Racing, ale street jak najbardziej ;-)

Dlaczego nasze rodzime Maluchy mają spłaszczoną końcówkę wydechu? Jakiś rocket science? smile.gif


zeby wytworzyc w puszce odpowiednie przeciwcisnienie umozliwiajace pojemnosciowe dzialanie ukaldu wydecheowego
K@rol
Laguna II

Przy prędkościach nie większych jak 10kmh coś huczy z tyłu,ale taki dziwny dźwięk, ciężko mi to okreslić.

Mocniej troszke na wstecznym to slychać.

Auto toczy się bez problemu, idzie lekko, wydaje mi się,że hamulce nie trzymają, łożysko by tak huczało???

Ma ktoś pomysl?


Jak to coś złego to nie piszcie bo za 4h jadę nią zaladowaną 1800km wink.gif wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.