Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
the Hitcher
CYTAT(maaaad @ Sat, 02 Jan 2016 - 14:23) *
Pytanie - jak lakier wygląda pod Plastidipem? I jak sprawdzisz jego grubość? biggrin.gif


no wiem właśnie, to jest inna sprawa... wrr..
pawel934
Panowie, jaki akumulator (pojemność, prąd rozruchowy) idzie na pierwszy montaż w Audi A3 8L 1.9 TDI ASZ (130 KM)?
K@rol
620A 70AH
650A 75AH
760A 80AH

Bosch:
https://www.rexbo.eu/audi/a3-8l1-96/1-9-tdi.../battery-100042

Ja w Ibizie 6L ASZ uzywalem 650A 75AH i bylo ok.
wymiot
Mam turbo TD05 chlodzone ciecza, czy mozna nie podłączać chłodzenia czy lepiej je zostawić ?
pawel934
CYTAT(K@rol @ Wed, 06 Jan 2016 - 13:11) *
620A 70AH
650A 75AH
760A 80AH

Bosch:
https://www.rexbo.eu/audi/a3-8l1-96/1-9-tdi.../battery-100042

Ja w Ibizie 6L ASZ uzywalem 650A 75AH i bylo ok.


Dzięki! smile.gif
siewcu
CYTAT(wymiot @ Wed, 06 Jan 2016 - 20:55) *
Mam turbo TD05 chlodzone ciecza, czy mozna nie podłączać chłodzenia czy lepiej je zostawić ?

można jak nie będziesz dmuchać, jak ma działać to lepiej podłącz.
plastek
Gdzie mi obiją tarcze kewlarem i od odchudzą + wyważą koło zamachowe? Fajnie gdyby to było w jednym miejscu , wtedy nie traciłbym kasy na wysyłki

Na skoczylasa w Warszawie obicie tarczy stosunkowo malej kosztuje ok 100zl , odchudzają też koła ale już w cenie ok 300pln a wiem że da sie to zrobić trochę taniej. Macie jeszcze namiary na ludzi którzy wykonaja mi te dwie usługi ?

Misior
Witam. Przypomnę problem jeszcze raz:
CYTAT(Misior @ Sun, 08 Nov 2015 - 20:37) *
Siema
Wiem, że to nie forum LPG ale może ktoś miał taki przypadek. Chodzi o gaz w Golfie 3 2.0 AGG. Założona jest sekwencja i na gazie zrobione ma około 35kkm. Od jakiegoś czasu (1-2kkm) po przełączeniu na gaz, dopóki silnik nie zagrzeje się do 90st, przy wysprzęgleniu np przed skrzyżowaniem albo wrzucając na luz silnik gaśnie. Po całkowitym zagrzaniu problem nie występuje. Wcześniej też nie było żadnych problemów z instalacją.
Sprawdzone wszystko od strony podciśnień, od strony instalacji, wymieniona sonda lambda, wszystko szczelne. Jest opcja żeby tak szybko padła membrana w reduktorze i niedogrzana źle rozpręża gaz? Nie mam już pomysłu gdzie szukać przyczyny.
Może ktoś coś?


CYTAT(Mis @ Thu, 19 Nov 2015 - 23:43) *
Wymiana, czyszczenie to grzebanie w gównie.
Sprawdź też ciśnienie na reduktorze - po takim przebiegu jest szansa, że zmieniło się i stąd takie jaja.


Trochę mnie zeszło ale wymieniłem wreszcie te wtryski i niestety nic. Wtryski już były brudne więc na pewno im nie zaszkodziło.
Ale teraz jest problem że dzieje się tak samo na benzynie, a wcześniej tylko na gazie. Gdzie jeszcze szukać przyczyny?
Może ktoś miał podobny przypadek?
kamil.k
Być może chodzi na obydwóch paliwach jednocześnie albo prawie,jest jakaś nieszczelność i ciągnie sobie gaz.Spuść gaz albo wyjeździj do końca i sprawdź wtedy

Ja też nigdy nie miałem kłopotów z gazem ,aż przedwczoraj dochodze do auta i z 2 metrów śmierdzi gazem.Otwieram bagażnik śmierdzi,podniosłem maskę i widzę ślady koło czujnika ciśnienia.Odpalił od strzała ale patrze na wskaźnik od gazu a tam rezerwa a tankowałem dzień wcześniej do pełna 40L
Misior
Tylko czy jakby jadąc na benzynie podciągał sobie gazu to nie byłoby efektu jakby go "zalewało"? I nie było by problemu z odpaleniem po zgaśnięciu?
Jak mi zgaśnie na benzynie to odpala normalnie.
kamil.k
CYTAT(Misior @ Thu, 07 Jan 2016 - 14:27) *
Tylko czy jakby jadąc na benzynie podciągał sobie gazu to nie byłoby efektu jakby go "zalewało"? I nie było by problemu z odpaleniem po zgaśnięciu?
Jak mi zgaśnie na benzynie to odpala normalnie.



Każdy przypadek jest inny, może masz nieszczelny dolot i objawy moga byc podobne.Co do zalewania to być może ciągnie tylko jak silnik pracuje.Trzeba krok po kroku eliminować ewidentne przyczyny żeby dojść do tej konkretnej


Wczoraj spotkała mnie niespodzianka.Pacjent to e34 m50b25 + ASB 5HP18, no i tutaj zaczyna się problem.Auto używam ponad 2 lata i zrobione lekko ponad 10tys.km w tym połowa w naszych górach.Wszystko do wczoraj działało bez zarzutów ,płynna zmiana biegów ,zero szarpania,kickdown działał jak należy ,tryb sport/eko/snow również ,ale wczoraj auto zaczęło ciut wolniej reagować na wrzucenie biegu ok. 4-5 sekund i coś zaczeło się ślizgać.Na początku myślałem że jest tak ślisko ale po przejechaniu 20km sprawdziłem i koła nie buksowały i to był uślizg na skrzyni.Ledwo wróciłem do domu po tym jak się zatrzymałem na światłach bo na 1 i 2 się ślizgało,3 mniej i 4 normalnie 5 nie zdążyła się włączyć.Dzisiaj rano auto już nie miało siły wyjechać z kolein do przodu więc laweta i na kanał żeby sprawdzić stan oleju.Stan oleju ok i skrzynia i sam olej czysty bo wymieniany 3 lata temu przez poprzedniego właściciela.Auto bardzo słabo ciągnie do przodu,do tyłu ciągnie normalnie jak gdyby nigdy nic.

Pytanie czy ktoś ma pomysł co to może być ?? czy to tylko kwestia eletroniki ??
Misior
CYTAT(kamil.k @ Fri, 08 Jan 2016 - 19:59) *
Każdy przypadek jest inny, może masz nieszczelny dolot i objawy moga byc podobne.Co do zalewania to być może ciągnie tylko jak silnik pracuje.Trzeba krok po kroku eliminować ewidentne przyczyny żeby dojść do tej konkretnej

No właśnie tylko skończyły mi się już pomysły.
To o czym mówisz to już sprawdzone dawno.
Andrzej87
Witam

Moje 318tds pracuje głośno jak się uruchomi jak się nagrzeje jest ciszej, ale nadal dość głośno. Przejechałem nim już 70 tys. i nic się nie dzieje z silnikiem. Kąty i dawka ustawione wzorcowo. Myślałem, że to normalne, ale miałem okazje przyjrzeć się drugiemu takiemu autu i było dużo cichsze. Czym to może być spowodowane?
tomek 1980
Witam, rozrząd, wałek-i ustawione, dobrze, szklanki w jakim stanie?
Pozdrawiam.
Hudy
Witam, koledzy jaki olej wlać, głównie to krótkie dystanse do 2km, czasem po mieście pojeździć i rzadko trasa. Pacjent jeździł na valvo vr1 10w60, zmienić na coś rzadszego?
kogutos
Ja dolewam Militec'a do 10W60 na zimę. Bardzo dobre efekty,ładnie odpala i szybko się nagrzewa.
!markos
Parę dni temu zamarzła mi odma i wywaliło korek wałka wydechowego w przedniej głowicy, ten typ tak ma, to takie fajne seryjne zabezpieczenie przed rozwaleniem silnika. Leciałem dość szybko, nic nie słyszałem i przy -17 niestety nie było też żadnego dymu z rozlanego na pół silnika i komory oleju. Efekt taki, że po tym jak zwolniłem i dojechałem na miejsce silnik klepał z popychaczy zaworowych, bo nie miał już prawie oleju - wyrzygał wszystko na silnik, w komorę i na całą prawą stronę samochodu aż do tylnego zderzaka. Kontrolka oczywiście się nie zapaliła mimo, że jest sprawna, więc coś musiało zostać i pewnie dopływało jeszcze na dół, ale głowice już nie miały wystarczającego smarowania. Po włożeniu nowego korka i zalaniu bańki oleju silnik odpalił, blok cichutko, przednia głowica tak samo, ale tylna dalej klepie. Popracował dłuższy czas, nagrzał się, przejechał parę kilometrów pod minimalnym obciążeniem i na obrotach nie wyższych niż 3000, ale niestety popychacze nie ucichły, podejrzewam więc, że są jakoś trwale uszkodzone. Pytanie brzmi: czy mogło się uszkodzić coś poza popychaczami i np. wałkami? To auto jest do sprzedania, obniżyłem cenę do śmiesznego poziomu z adnotacją co jest nie tak i nie chce mi się tego teraz rozkładać, niemniej jednak chciałbym wiedzieć z czym mniej więcej trzeba się tu będzie zmierzyć, żeby postawić ten silnik na nogi.
ju-by
Orientuje sie ktos czy w hybrydzie stojacej od 1,5 roku w salonie (bez przebiegu) baterie mogly sie w jakis sposob popsuc, czy ich parametry beda takie jak w nowym aucie?
hz10
CYTAT(!markos @ Sat, 09 Jan 2016 - 14:46) *
Parę dni temu zamarzła mi odma i wywaliło korek wałka wydechowego w przedniej głowicy, ten typ tak ma, to takie fajne seryjne zabezpieczenie przed rozwaleniem silnika. Leciałem dość szybko, nic nie słyszałem i przy -17 niestety nie było też żadnego dymu z rozlanego na pół silnika i komory oleju. Efekt taki, że po tym jak zwolniłem i dojechałem na miejsce silnik klepał z popychaczy zaworowych, bo nie miał już prawie oleju - wyrzygał wszystko na silnik, w komorę i na całą prawą stronę samochodu aż do tylnego zderzaka. Kontrolka oczywiście się nie zapaliła mimo, że jest sprawna, więc coś musiało zostać i pewnie dopływało jeszcze na dół, ale głowice już nie miały wystarczającego smarowania. Po włożeniu nowego korka i zalaniu bańki oleju silnik odpalił, blok cichutko, przednia głowica tak samo, ale tylna dalej klepie. Popracował dłuższy czas, nagrzał się, przejechał parę kilometrów pod minimalnym obciążeniem i na obrotach nie wyższych niż 3000, ale niestety popychacze nie ucichły, podejrzewam więc, że są jakoś trwale uszkodzone. Pytanie brzmi: czy mogło się uszkodzić coś poza popychaczami i np. wałkami? To auto jest do sprzedania, obniżyłem cenę do śmiesznego poziomu z adnotacją co jest nie tak i nie chce mi się tego teraz rozkładać, niemniej jednak chciałbym wiedzieć z czym mniej więcej trzeba się tu będzie zmierzyć, żeby postawić ten silnik na nogi.

jaki silnik? bo mogła wypaść pastylka pod dźwigienką.
hz10
CYTAT(ju-by @ Sat, 09 Jan 2016 - 15:46) *
Orientuje sie ktos czy w hybrydzie stojacej od 1,5 roku w salonie (bez przebiegu) baterie mogly sie w jakis sposob popsuc, czy ich parametry beda takie jak w nowym aucie?

jak napięcie na ogniwie spadło poniżej 2.5v na dłuższy czas to jak najbardziej może być trwale uszkodzone.
Andrzej87
Rozrząd w tym TDS jest cały nowy, jakieś 60 tys. temu założony(na łańcuchu jest). Rozrząd ustawiałem bez przyrządu, ale z instrukcją jak to zrobić bez niego i chyba wszystko OK jest. Szklanki ze 2 sekundy po odpaleniu słychać.
ju-by
CYTAT(hz10 @ Sat, 09 Jan 2016 - 17:00) *
jak napięcie na ogniwie spadło poniżej 2.5v na dłuższy czas to jak najbardziej może być trwale uszkodzone.


A mozna to jakos zweryfikowac? Chodzi o Infiniti Q50S Hybrid.
hz10
tylko na stole można sprawdzić pojemność zestawu.
!markos
CYTAT(hz10 @ Sat, 09 Jan 2016 - 15:59) *
jaki silnik? bo mogła wypaść pastylka pod dźwigienką.

Rover/MG 2.5 KV6. Silnik wydaje z siebie taki dźwięk:

ju-by
CYTAT(hz10 @ Sat, 09 Jan 2016 - 18:10) *
tylko na stole można sprawdzić pojemność zestawu.


Czyli REALNIE sie nie da... auto i tak bym bral na 2,5 roku z pelnym VIP Service pakietem do 150kkm, wiec chyba ryzyko minimalne? A moze sie myle?
hz10
CYTAT(!markos @ Sat, 09 Jan 2016 - 18:17) *
Rover/MG 2.5 KV6. Silnik wydaje z siebie taki dźwięk:


czyli moja teoria psu w dupe, bo w tym wypadku nic wypaść nie może. zdechnąć bez kolizji mech. raczej też nie więc musisz pojeździć, no chyba że wałki w głowicy sie przytarły to tylko remont.
hz10
CYTAT(!markos @ Sat, 09 Jan 2016 - 18:17) *

czyli moja teoria psu w dupe, bo w tym wypadku nic wypaść nie może. zdechnąć bez kolizji mech. raczej też nie więc musisz pojeździć.
kamil.k
CYTAT(kamil.k @ Fri, 08 Jan 2016 - 19:59) *
Wczoraj spotkała mnie niespodzianka.Pacjent to e34 m50b25 + ASB 5HP18, no i tutaj zaczyna się problem.Auto używam ponad 2 lata i zrobione lekko ponad 10tys.km w tym połowa w naszych górach.Wszystko do wczoraj działało bez zarzutów ,płynna zmiana biegów ,zero szarpania,kickdown działał jak należy ,tryb sport/eko/snow również ,ale wczoraj auto zaczęło ciut wolniej reagować na wrzucenie biegu ok. 4-5 sekund i coś zaczeło się ślizgać.Na początku myślałem że jest tak ślisko ale po przejechaniu 20km sprawdziłem i koła nie buksowały i to był uślizg na skrzyni.Ledwo wróciłem do domu po tym jak się zatrzymałem na światłach bo na 1 i 2 się ślizgało,3 mniej i 4 normalnie 5 nie zdążyła się włączyć.Dzisiaj rano auto już nie miało siły wyjechać z kolein do przodu więc laweta i na kanał żeby sprawdzić stan oleju.Stan oleju ok i skrzynia i sam olej czysty bo wymieniany 3 lata temu przez poprzedniego właściciela.Auto bardzo słabo ciągnie do przodu,do tyłu ciągnie normalnie jak gdyby nigdy nic.

Pytanie czy ktoś ma pomysł co to może być ?? czy to tylko kwestia eletroniki ??


Panowie zna się ktoś na automatach ?? zaprowadziłem do mechanika ale dopiero pod koniec tygodnia sprawdzą .Nadziei nie dają ,że ewentualne dolanie oleju pomoże , bo niby bieg wrzuca tylko się ślizga do przodu.

szukać już drugiej skrzyni czy lepiej tą rozkręcić i sprawdzić co poszło ?? Działała do końca dobrze więc nie chciałbym żeby kolejna mi tak zrobiła .

Zużyte są prawdopodobnie tarcze i jakiś kosz i same tarcze drogie nie są,ale dziwi mnie to że wsteczny działa ,tyle tylko że na wstecznym najmniej się jeździ to może się nie zużył
MisioLBN
Jak szukać nie szczelności w EW10j4 ? Problem polega na tym że na zimno po zatkaniu krokowca idealnie umiera. Po rozgrzaniu niestety zatykam krokowca a on sobie pracuje jak gdyby nigdy nic. Krokowiec jest na wężach. Wkrętka w kolektor 14mm mosiądz kolektor amelinum. Jest szansa że po rozgrzaniu aluminium się mocniej rozszerza i gwint puszcza ? Tylko czy gwintem by tak dużo puszczało żeby normalnie pracował.
matteusz
Panowie, czy ktoś może potwierdzić lub zdementować, że wybierak ze skrzyni 6MT w e46 320d będzie pasował do skrzyni 6MT z e46 330d? Numery części są inne, ale powiedziano mi że nie ma znaczenia czy wybierak jest z 2.0d czy 3.0d, ważne żeby był do 6-biegowej skrzyni i wszystko będzie grać. Z góry dzięki za pomoc.
Porszak
CYTAT(MisioLBN @ Wed, 13 Jan 2016 - 14:18) *
Jak szukać nie szczelności w EW10j4 ? Problem polega na tym że na zimno po zatkaniu krokowca idealnie umiera. Po rozgrzaniu niestety zatykam krokowca a on sobie pracuje jak gdyby nigdy nic. Krokowiec jest na wężach. Wkrętka w kolektor 14mm mosiądz kolektor amelinum. Jest szansa że po rozgrzaniu aluminium się mocniej rozszerza i gwint puszcza ? Tylko czy gwintem by tak dużo puszczało żeby normalnie pracował.

a przepustnica jest zamknieta do konca czy lekko uchylona? zadnym luznym gwintem nie przejdzie tle powietrza zeby pracował na wolnych
MisioLBN
Przepustnica ciągnie baaaardzo delikatnie tyle co podciśnienia ( ma taki otwór przed motylkiem który idzie za motylek ale średnica z 0.5mm max i tam się obok podciśnienie wpina ). Zatykam krokowca, przepustnicę reką i dalej pracuje. Na zimno odrazu trup, trochę poporacuje zatykam krokowca i przepustnicę i niechętnie gaśnie. Po rozgrzaniu potrafi nawet stanąć na jałowym 3krpm i zatkanie krokowca powoduje spadek do normalnego jałowego. Zaczynam obstawiać łączenie z głowicą. Chodzi o to że kolektor dołem się zapiera o podstawkę filtra oleju przez co nie bardzo da się go dociągnąć do głowicy. Normalnie ma wycięcie na tą podstawkę ale ew12j4 jest ciupkę wyższy i wycięcie nie pasuje dlatego ja sam wyszlifowałem kolektor w tym miejscu i rok czasu jeździlem było dobrze ale wszystko silikonem wysmarowane. Teraz składałem go na nowo z przekładką 3mm teflon i 2 uszczelki czyli jakieś 5mm się odsadził od głowicy. Silikonu nie dałem bo stwierdziłem że bezsensu skoro jest przekładka to się odsunie i idealnie dociągnie. Poradzi ktoś w jaki sposób sprawdzić czy jest szczelny ? Bo ja wypsikałem z 1/4 puszki engine cleanera i nic a nic nie zafalował w żadnym podejrzanym miejscu.

Co do rozszerzalności to rzeczywiście nie możliwe, policzyłem sobie na szybko o ile się 1 materiał i 2gi rozszerza no i są to wartości totalnie pomijalne.
Porszak
3mm teflonu nic praktycznie Ci nie da, ja mma 4 czy 5mm i efekt nieodczuwalny, moze gdyby odizolowac sruby i nakretki to jeszcze. sa lepsze materialy niz teflon i nie osiadajace jak teflon. teflon jest za miekki i z czasem licz sie z dociaganiem nakretek/szpilek. Zgłos sie do uzytkownika Ali zaproponuje Ci uszczelka z wlasciwego materiału, le oczywiscie to nie beda takie grosze jak za ptfe. jesli jest nieszczelnosc powinno być slychać lewizne, macaj reka wokoł kolektora czesto przykladajac palce, szmatke zmieni sie odglos. jest jeszcze metoda z nasaczona chyba benzyna(lub czyms innym, niepamietam) szmatka, jak zassie pary to podbije obroty
MisioLBN
śruby i nakręki odizolowane. Coś tam dało bo kolektor przestał parzyć więc może te kilka *C spadło. Kupie chyba jakiś brake cleaner i wypsikam cały kolektor na każdym łączeniu... Zastanawiam się czy może nie za lekko dokręcony kolektor ? Boje się że coś urwę jak zacznę mocno dokręcać. Śruby 10.9 ale głowica amelinum i trochę niemam odwagi tego mocno dociągnąć. Moment wg petrila to 20nm ale dla plastikowego kolektora ja mam amelinowy.
Porszak
wez zwykle oczko czy nasadke ale na krotkiej raczce lub zlab krocej, tak jak oczko. jesli szpilki sa gleboko wkrecone(min 2 srednice przewiduje norma dla alu) to ich nie wyrwiesz jesli wsio bylo ok. dokrecaj z czuciem i tak jak napisałem jelsi nie masz doswiadczenia i pewnosci.
jagus
Potrzebuję kawałek węża/rury gumowej o średnicy wewnętrznej 54-55mm. Możliwie cienka ścianka (kilka mm) o kącie gięcia 75-90 stopni. Kupiłbym silikonowe, ale mają za grube ścianki (ponad 5mm). Myślę, że jakiś wąż chlodnicy, lub dolotu by się nadał. Problem jest w tym, że nigdzie nie widzę wymiarów tych węży. Podają model auta i tyle. Chcę tego użyć do połączenia gaźnika z airboxem. Więc nie musi to być żadne olejo czy ciśnienio odporne. No i możliwie tanie bo to budżetowy projekt. Może ktoś się akurat zetknął z takim kawałkiem węża/rury? Długość jaka mnie interesuje to około 3-4 cm z jednej strony i około 10-15 z drugiej strony gięcia.
kamil.k
Są takie cienkie rury giętkie tzw.peszle ,ale one są do wydechów i są metalowe.Plastikowy peszel elektryczny nie wiem czy ma takei duże średnice,jedynie do wydy są takie nie niebieskie ale strasznie sztywne
jagus
Peszel raczej se nie sprawdzi. Muszę to nałożyć na gaźnik i rurę dolotową i skręcić cybantami. Wszystko musi być szczelne, bo idzie do airboxa z mokrym filtrem, więc nie może nigdzie po drodze łapać żadnego kurzu.
Aktualnie mam taką rurę http://wezeizlacza.pl/environment/cache/im...58138c2fcf7.jpg
nawet jest w miarę gładka w środku, ale jest dość delikatna i po kilku zdemontowaniach robią się dziury od opaski.
kamil.k
pewnie da radę tego metalowego peszla uszczelnić po końcach i będzie najlepsze wyjście.Można dobrać odpowiednie uszczelki klinowe od rur kanalizacyjnych lub podobnych.
jagus
Muszę to założyć na ten plastik przy trąbkach
http://img12.staticclassifieds.com/images_...500-konskie.jpg
Nie dość że jest on bardzo krótki (zwykła opaska nie łapie całą szerokością), to te 4 śruby też ograniczają miejsce.
adamlass
Pacjent z opisu - A4 B7 2.0 TFSI Q. Kończy się sprzęgło. Aktualne modyfikacje to tylko program (ok. 230 KM / 320 Nm) i na seryjnym sprzęgle auto przejechało 190kkm. Pora więc na zmianę sprzęgła. Planuję podniesienie mocy do 260 KM i 380 Nm (na oko oczywiście) i na tym koniec. Wrzucić nowe, seryjne sprzęgło, czy kombinować z czymś mocniejszym, innym? Słyszałem o obijaniu kewlarem, coś to warte?
MisioLBN
Szybkie pytanko mam. Podobno dłuższy dolot w wolnossaku jest lepszy niż krótki. ALe teraz pytanie czy chodzi o długość od przepustnicy do filtra czy może całego dolotu ? W skrócie mam airboxa blisko przepustnicy i do niego idą rury z nadkola. Czy jest jakaś różnica jak bym wywalił airboxa w nadkole ?
tomek 1980
Witam, co do długości dolotu, to w sieci są wzory do obliczania. W seicento 900, oddaliliśmy filtr od przepustnicy o jakieś 9xcm (pare) do samochodzik o wiele lepiej jeździł, kręcił sie wyżej bez najmniejszego problemu.
Pozdrawiam.
MisioLBN
Mnie najbardziej interesuje czy jest różnica w jakiej odległości jest filtr. Przyjmujac że wrzucam airboxa w miejsce oryginalnej puszki i do niej robię doprowadzenie z nadkola to czy wyjdzie to samo jak bym dał airboxa w nadkole. Długość niby ta sama zmienia się tylko położenie filtra.
kamil.k
CYTAT(jagus @ Fri, 15 Jan 2016 - 11:43) *
Muszę to założyć na ten plastik przy trąbkach
http://img12.staticclassifieds.com/images_...500-konskie.jpg
Nie dość że jest on bardzo krótki (zwykła opaska nie łapie całą szerokością), to te 4 śruby też ograniczają miejsce.


Są jeszcze peszle od odkurzaczy centralnych (takich domowych) i możesz od tego podpasować ,ale nie wiem czy średnica ciut nie za mała.Gorąca woda i może wejdzie,spróbować nie zaszkodzi
Tarantula
Uzytkownicy aut z haldexem, mieliscie kiedys sytuacje ze podczas latania po mokrym bokami urwala sie tylnia polos? Zlozylismy dzis r20, wyjechalismy troszke sie pobawiac na pakring gdzie bylo troche sniegu, troche asfaltu i szlak trafil polos. To czeste przypadki?
hug
Panowie jaka może być przyczyna długiego odpalania a4b6 1.9 TDI 130.
Świece są wymienione. Auto dzielnie służy od 426000 km smile.gif

Niema błędów. Czy możliwa jest usterka N75 w tym przypadku ? Nieznam się na dieslach
Mis
CYTAT(hug @ Mon, 18 Jan 2016 - 21:51) *
Panowie jaka może być przyczyna długiego odpalania a4b6 1.9 TDI 130.
Świece są wymienione. Auto dzielnie służy od 426000 km smile.gif

Niema błędów. Czy możliwa jest usterka N75 w tym przypadku ? Nieznam się na dieslach

To nie N75, sprawdź pompkę wstępną i rozrząd oraz czujnik temp wody.

CYTAT(Tarantula @ Sun, 17 Jan 2016 - 17:17) *
Uzytkownicy aut z haldexem, mieliscie kiedys sytuacje ze podczas latania po mokrym bokami urwala sie tylnia polos? Zlozylismy dzis r20, wyjechalismy troszke sie pobawiac na pakring gdzie bylo troche sniegu, troche asfaltu i szlak trafil polos. To czeste przypadki?

Jeśli wpadłeś na przykład na końcu 2 biegu na gazie w podłogę ze śniegu na asfalt suchy to według mnie tak.
cowboy
potrzebuje pinout wtyczki do silniczka wyceiraczek seicento
tomek 1980
Witam,
CYTAT("MisioLBN")
Mnie najbardziej interesuje czy jest różnica w jakiej odległości jest filtr. Przyjmujac że wrzucam airboxa w miejsce oryginalnej puszki i do niej robię doprowadzenie z nadkola to czy wyjdzie to samo jak bym dał airboxa w nadkole. Długość niby ta sama zmienia się tylko położenie filtra.


Jeżeli dasz airboxa w miejsce ori filtra , to może lekko się poprawi, na plus, ale według mnie lepszy efekt uzyskasz, jak dasz airboxa w nadkole.
Jednak, niech jeszcze inni się wypowiedzą, bo od dawna nie miałem styczności z takimi modami.
Pozdrawiam.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.