BeeMiX
Tue, 01 Nov 2011 - 00:28
CYTAT(the Hitcher @ Mon, 31 Oct 2011 - 19:39)
czy jest jakis sposób (podobno tak) żeby wykryc, że do silnika dolano motodoktora czy innego podobnego środka w wiadomym celu?? chodzi oczywiscie o sposob jak najprostszy
Historia zasłyszana od znajomego który handlował samochodami lata temu. Pacjent stary Escort zalany Doktorkiem, przyjechał oglądać auto jakiś wyga, pewnie też handlarz, odkręcił korek, powąchał i podziękował. Na ile to prawda nie wiem.
damian146ti
Tue, 01 Nov 2011 - 11:36
CYTAT(k1991 @ Mon, 31 Oct 2011 - 19:06)
Jest może Ktoś oblatany w silnikach montowanych w AR 166 ? Mam na myśli 2.0 TS, czy on również jest obarczony wadliwym rozrządem ? Warto się pakować w taki motor ?
Tak. Jak każdy inny Twin Spark. Nie warto się pakować. Szukaj 2.4jtd albo V6
Tarantula
Tue, 01 Nov 2011 - 13:17
Witajcie. Musze wykonac pewna prace i potrzebuje informacji na temat turbin ze zmienna geometria. Opisy,schematy,artykuly,prasa itp. Wszystko co mozna przestudiowac
Pozdrawiam i z gory dzieki.
Łukasik
Tue, 01 Nov 2011 - 20:31
crx ed9 ogrzewanie przestalo dzialac...
- uklad szczelny
- wody nie ubywa
- wiatraki w kabinie dzialaja
- wlaczajac ogrzwanie manualnie z pod maski po zdjeciu linki nie ma roznicy, zawsze wieje zimne
ma ktos jakis pomysl? nagrzewnica zatkana?
MrUw@
Tue, 01 Nov 2011 - 21:38
a wyjscie wejscie do nagrzewnicy nagrzane ?? przewody ??
albo zatkana albo zapowietrzona... (jezeli manualnie klapke otwierasz cieplego)
a jeszcze pytanie silnik sie nagrzewa do roboczej ?? termostat sprawny ?
Maxim555
Wed, 02 Nov 2011 - 00:17
Linka która steruje klapą przelotu powietrza przez nagrzewnice mogła urwać się, albo odczepić.
Misior
Wed, 02 Nov 2011 - 08:37
CYTAT(Maxim555 @ Wed, 02 Nov 2011 - 00:17)
Linka która steruje klapą przelotu powietrza przez nagrzewnice mogła urwać się, albo odczepić.
CYTAT(Łukasik @ Tue, 01 Nov 2011 - 20:31)
- wlaczajac ogrzwanie manualnie z pod maski po zdjeciu linki nie ma roznicy, zawsze wieje zimne
czytamy ze zrozumieniem
Maxim555
Wed, 02 Nov 2011 - 10:10
Nie o te linkę mnie chodzi! Po rozebraniu konsoli z pokrętłami będą widoczne cięgna, do sterowania kierunkiem nadmuchu i regulacją ciepło zimno, chodzi o cięgno ciepło zimno. Dostęp do niego jest z kabiny.
elopatryk555
Wed, 02 Nov 2011 - 16:38
Koledzy, potrzebuje rade, bo juz mnie głowa od tego boli - musze kupic amortyzatory do c2 VTS (122hp), wiem, ze zawias jest troszke twardszy niz w VTR, ale do rzeczy ... W hutrowniach z czesciami jest duzyyy wybór od monroe, sachsa, trw, kyb itd. podajac VIN mojege vts wyskakuja tez amortyzatory do VTR, do C3 :|
czy one są tak samo twarde i podejda ? bo paru sprzedawcow juz nie bylo pewnych, a nie usmiecha mi sie jechac na wymiane z amortyzatorami ktore nia pasuja badz beda mieksze niz seria ... co wziąść ? moze ktos ma doswiadczenie w temacie? chyba, ze sa takie sam to biore KYB i po kłopocie, chce sie tylko upewnic,
pozdrawiam
Łukasik
Wed, 02 Nov 2011 - 17:34
MrUw@ wlasnie nie sprawdzalem temperatury przewodów... to sie stalo jak jechalem kjsa, cieplo na full do kabiny i grzalo elegancko az do pewnego mometu gdy zaczelo wiac zimne... Silnik jak zawsze szybko sie grzeje i temperatura w normie.
Maxim555 tego nie sprawdzalem... narazie tragedia jest taka ze wczoraj wpadl mi caly panel sterowania do srodka... jak wiekszosc wie to we wszystkich crxach/civikach jest to polamane...
k1991
Wed, 02 Nov 2011 - 20:38
CYTAT(damian146ti @ Tue, 01 Nov 2011 - 11:36)
Tak. Jak każdy inny Twin Spark. Nie warto się pakować. Szukaj 2.4jtd albo V6
Dzięki za odpowiedź, odpuszczamy ten samochód.
Marlon
Thu, 03 Nov 2011 - 21:47
co to jest ta kanciasta puszka z filterkiem po lewej stronie? sądząc po przewodach, to taka hardkorowa oil catch can? dziwna jakaś chłodnica oleju?
cfaniak
Thu, 03 Nov 2011 - 21:57
Catch podłączony do dodatkowej wentylacji głowicy.
Marlon
Thu, 03 Nov 2011 - 22:06
Ale dlaczego takie wielkie? jest tam ciśnienie takie, żeby potrzebne były przewody tej średnicy?
cfaniak
Thu, 03 Nov 2011 - 22:46
Znam Hondy z takimi przewodami....
Raczej chodzi o lansfactor na fotach.
Tarantula
Thu, 03 Nov 2011 - 23:39
CYTAT(Tarantula @ Tue, 01 Nov 2011 - 13:17)
Witajcie. Musze wykonac pewna prace i potrzebuje informacji na temat turbin ze zmienna geometria. Opisy,schematy,artykuly,prasa itp. Wszystko co mozna przestudiowac
Pozdrawiam i z gory dzieki.
Łukasik
Sun, 06 Nov 2011 - 11:08
CYTAT(Maxim555 @ Wed, 02 Nov 2011 - 10:10)
Nie o te linkę mnie chodzi! Po rozebraniu konsoli z pokrętłami będą widoczne cięgna, do sterowania kierunkiem nadmuchu i regulacją ciepło zimno, chodzi o cięgno ciepło zimno. Dostęp do niego jest z kabiny.
masz browara!!! cieplo w ciagu jednej minuty odzyskalem!!! A juz myslalem ze bede wyciagal nagrzewnice!!!
MateuS
Mon, 07 Nov 2011 - 20:08
Szukam klocków na przód do mojego 1,8T natknąłem się na coś takiego:
http://moto.allegro.pl/klocki-hamulcowe-at...1887618197.htmlKlocki ceramiczne? Bajer czy warte zainteresowania?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Zbychu
Tue, 08 Nov 2011 - 06:19
CYTAT(MateuS @ Mon, 07 Nov 2011 - 20:08)
Szukam klocków na przód do mojego 1,8T natknąłem się na coś takiego:
http://moto.allegro.pl/klocki-hamulcowe-at...1887618197.htmlKlocki ceramiczne? Bajer czy warte zainteresowania?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Porsche stosowalo ceramiczne w jakims modelu
Misior
Tue, 08 Nov 2011 - 12:20
Ale nie czasem do ceramicznych tarcz?
bezduszny
Tue, 08 Nov 2011 - 12:26
ciekawe ile tej ceramiki jest w okładzinie klocka
harry_bimmer
Tue, 08 Nov 2011 - 16:38
CYTAT(MateuS @ Mon, 07 Nov 2011 - 20:08)
Szukam klocków na przód do mojego 1,8T natknąłem się na coś takiego:
http://moto.allegro.pl/klocki-hamulcowe-at...1887618197.htmlKlocki ceramiczne? Bajer czy warte zainteresowania?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
To jest klocek typu long-life, mało pylący i ratujący naszą planetę, ale słowo ceramika w odniesieniu do hamulców zawsze pobudza wyobraźnię
MateuS
Tue, 08 Nov 2011 - 19:58
CYTAT(harry_bimmer @ Tue, 08 Nov 2011 - 16:38)
To jest klocek typu long-life, mało pylący i ratujący naszą planetę, ale słowo ceramika w odniesieniu do hamulców zawsze pobudza wyobraźnię
hehe...
Nie po to wycina się katalizatory ,EGR-y ,mapuje ,podkręca itd. - żeby teraz zakładać ekoklocki
Dzięki wielkie za odpowiedź
arek-lin
Wed, 09 Nov 2011 - 15:37
Z czego wykonuje się tarcze hamulcowe? Stal (staliwo?) czy z żeliwa? Jeśli tak to jest żeliwo szare?
Al Ed Upek
Wed, 09 Nov 2011 - 16:37
Żeliwo szare, tak jak piszesz.
MikeB
Wed, 09 Nov 2011 - 16:41
Panowie- głupi problem. Zdjąłem uszczelkę z filtra oleju (Saab 9-3 2.2 TiD '99) i nie wiem gdzie ma iść nowa- w rowek nr 1, czy 2? Wydaje mi się, że 2...
toivias
Wed, 09 Nov 2011 - 16:47
czy diagnosta może wymagać podczas przeglądu aby to on prowadził auto? a raczej czy jest to jakoś uregulowane prawnie?
czy mogę powiedzieć, że sobie go nie życzę u siebie w aucie i to ja chcę siedzieć za kółkiem?
Qulek
Wed, 09 Nov 2011 - 16:50
Siema. Mam pytanie , które pewnie już tu padło bo wyszukiwarka wypluła mi ten temat ale przejżenie 247 stron zajmie mi trochę czasu
. Jak sprawdzić sondę lambda ?
matteusz
Wed, 09 Nov 2011 - 16:55
Pytanie do znawców BMW: czy przy swapie m54b30 do e36 da się zachować ASC? Obiło mi się o uszy, że nie ma takiej możliwości, ale chciałbym potwierdzić to info.
arek-lin
Wed, 09 Nov 2011 - 17:24
CYTAT(toivias @ Wed, 09 Nov 2011 - 16:47)
czy diagnosta może wymagać podczas przeglądu aby to on prowadził auto? a raczej czy jest to jakoś uregulowane prawnie?
czy mogę powiedzieć, że sobie go nie życzę u siebie w aucie i to ja chcę siedzieć za kółkiem?
Nie mam żadnej podstawy prawnej, ale tak na logikę to diagnosta powinien przejechać przez ścieżkę diagnostyczną, aby mieć pewność, że wszystkie badania zostały przeprowadzone tak jak się należy.
hz10
Wed, 09 Nov 2011 - 17:57
CYTAT(MikeB @ Wed, 09 Nov 2011 - 16:41)
Panowie- głupi problem. Zdjąłem uszczelkę z filtra oleju (Saab 9-3 2.2 TiD '99) i nie wiem gdzie ma iść nowa- w rowek nr 1, czy 2? Wydaje mi się, że 2...
2
MikeB
Wed, 09 Nov 2011 - 17:58
Danke, składam:)
hz10
Wed, 09 Nov 2011 - 18:00
CYTAT(matteusz @ Wed, 09 Nov 2011 - 16:55)
Pytanie do znawców BMW: czy przy swapie m54b30 do e36 da się zachować ASC? Obiło mi się o uszy, że nie ma takiej możliwości, ale chciałbym potwierdzić to info.
jak przełożysz całą elektronike razem z czujnikami i pompą to będzie działać inaczej kompy sie nie dogadają
matteusz
Wed, 09 Nov 2011 - 18:05
CYTAT(hz10 @ Wed, 09 Nov 2011 - 18:00)
jak przełożysz całą elektronike razem z czujnikami i pompą to będzie działać inaczej kompy sie nie dogadają
OK, dzięki
harry_bimmer
Wed, 09 Nov 2011 - 18:39
CYTAT(Qulek @ Wed, 09 Nov 2011 - 16:50)
Siema. Mam pytanie , które pewnie już tu padło bo wyszukiwarka wypluła mi ten temat ale przejżenie 247 stron zajmie mi trochę czasu
. Jak sprawdzić sondę lambda ?
Można odczytać błąd z poziomu obd lub sprawdzić na oscyloskopie. Powinno skakać między 0-1V, okres zależy od obrotów silnika.
iktorn92
Wed, 09 Nov 2011 - 21:25
Możesz sprawdzić multimetrem np. ale ma on dość duzy czas zwłoki wiec wskazania mogą byc troche niedokladne. Wpinasz sie wtedy plusem w czarny przewód ( z reguly jest to sygnałowy) i - do masy. Są tez specjalne tester sond lamda, lecz tak w domowych warunkach mysle, ze multimetr wystarczy;]
flapjck1
Wed, 09 Nov 2011 - 22:12
sondy trzeba sprawdzac analogowym miernikiem, cyfrowy "nie ogarnie"
Grzesi(E30)k
Wed, 09 Nov 2011 - 22:27
Czy zakładanie do silnika z 2 zaworami na cylinder tłoków od silnika z 4 zaworami na cylinder zakładając że będzie on odprężony na tyle ze unikniemy kolizji + doładowanie będzie miało jakieś negatywne skutki ?
Wiadomo chodzi o podcięcia i kształt komory spalania
karolas123
Wed, 09 Nov 2011 - 23:42
Negatywny skutek to chyba taki ze ostre krawedzie sprzyjaja stukom.
hz10
Thu, 10 Nov 2011 - 00:11
jeżeli by tak było to 99% silników działało by na stukowym
dobrus
Thu, 10 Nov 2011 - 07:54
jakie powinno byc prawidłowe egt w wolnossącym silniku przy piłowaniu na trasie?
global7teen
Thu, 10 Nov 2011 - 12:16
Potrzebuję jakiegoś interfejsu do użytku domowego, głównie chodzi o A4 B7, czy jest aktualnie na rynku coś w przyzwoitej cenie? Jaki? i gdzie?
Najlepiej coś pod USB
SONIC
Thu, 10 Nov 2011 - 20:00
Pacjent : VW Passat B5 1.8 20v jak silnik chodzi i odkrecam korek wlewu oleju to leci z niego powietrze
i o co chodzi??
jagus
Thu, 10 Nov 2011 - 20:03
odma? pierścienie?
SONIC
Thu, 10 Nov 2011 - 20:06
tzn co z odma nie drozna czy jak??
jagus
Thu, 10 Nov 2011 - 20:59
Nie drożna właśnie, lub przedmuchy na pierścieniach.
ZTCW, to niektóre silniki mają większą podatność na "dmuchanie", a niektóre praktycznie wcale nie dmuchają z korka.
tomek 1980
Thu, 10 Nov 2011 - 21:20
Witam,
CYTAT("sonic1983")
Pacjent : VW Passat B5 1.8 20v jak silnik chodzi i odkrecam korek wlewu oleju to leci z niego powietrze blink.gif i o co chodzi??
ja jeszcze nie spotkałem się z silnikiem, żeby w ogóle nie dmuchało. Zawsze będzie dmuchać. Jeśli jest to czyste powietrze to jest okey, ale jeśli jet to niebieski dymek to tak jak wyżej: pierścienie kaplica.
Pozdrawiam.
SONIC
Thu, 10 Nov 2011 - 21:25
no ok al;e mam audi a8, montereya, bmw, i nigdzie nie dmucha! i to vnie jest "troche tylko napie###la jak z suszarki tylko ,ze tak jakby "dynamicznie" najpierw sprawdze odme a jak pierscienie to zmienie silnik na 1.8t i tez bedzie dobrze:)
aha powietrze jest czyste ...
Marlon
Thu, 10 Nov 2011 - 21:33
jeśli nie leci dym, to może "ten typ tak ma" że dmucha, sprawdź dla pewności kompresję i tyle. Pamietam że toyotowski 2E-E potrafił nawet wyrzygać olej przez odkręcony korek, więc dmuchanie to nic strasznego
jagus
Thu, 10 Nov 2011 - 22:19
w 406 1.8 16v nie dmucha, a w lanosie 1.6 16v dmucha (kompresja 11.5 na każdym garze)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.