Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
exocet
Pewnie cena zabija, zrobienie dobrego carbonowego elementu kosztuje sporo kasy. Do tego elementy z włókien węglowych niezbyt lubią uderzenia punktowe, więc w użytku codziennym miałyby ciężko. Nie jestem pewien czy dałoby radę ew. naprawić taką felgę.

Jeśli chodzi o stopy używane do produkcji felg, to głównie stopy AlSiMg (AK7, AK9, AK11)
Skiba
tommy/ TJunq mial takie w colcie evo biggrin.gif wink.gif

jesli natomiast chodzi o carbon to zwroccie uwage co sie dzieje z carbonami w F1 przy mini kolizjach tongue.gif
RsFordFan
Panowie, jak dokręcić głowicę z "kanapką"? Oryginalnie jest tak:
1. 25 Nm
2. 45 Nm
3. 105*

Mocniej czy tak samo? Uszczelki metalowe jeśli to coś zmienia smile.gif
ww#296
CYTAT(k-meal @ Mon, 26 Mar 2012 - 12:05) *
Nissan Sunny B11 1,7 diesel. Rocznik 85, wiec stary motor bez turbin i innych pierdol.

Problem od kilku dni jest taki, ze jak auto dluzej postoi, to jest problem z odpaleniem. Jak juz odpali, to kazde kolejne odpalenie bez problemu.

Rozrusznik kreci, paliwo chyba dostaje, bo jak juz odpali, to wypluwa kupe dymu.

Co to moze byc? Swiece zarowe maja znaczenie jesli temperatura jest juz sporo na plusie?

w takich startych silnikach często przyczyna podobnych objawów były nieszczelne [przewody powrotne paliwa od wtrysków...
arek-lin
CYTAT(Luckystrike1979 @ Mon, 26 Mar 2012 - 09:36) *
Mój dobry znajomek posiadał takiegoż Vel Satisa ...non stop coś się z nim działo : najwiecej zabawy z wtryskami, turbawką, maf`em . Więcej stało w serwisie niż jeździło; nie wiem czy trafil taki egzemplarz czy tak "maja" - wóz firmowy , regularnie serwisowany , użytkowany w de .

Dzięki bardzo, właśnie tego się obawiam, takich sytuacji.
Porszak
Panowie, dobrze myślę, że czujnik położenia wałka rozrządu czy wału korbowego musi współpracować z tarczą zrobiona z ferromagnetyka? aluminiowe wypustki nie przejdą?
k-meal
wczoraj auto odpalilo bez problemu, gdy zostawilismy je na noc przodem w dol. zatem wychodzi, ze paliwo sie cofa, rajt?
bezduszny
rajt
Misior
Zaworek zwrotny na przewód za 20pln i będzie ołrajt smile.gif
k-meal
merci. na filtrze tez jest pompka, wiec tragedii nie ma. smile.gif
arek-lin
CYTAT(Porszak @ Mon, 26 Mar 2012 - 23:39) *
Panowie, dobrze myślę, że czujnik położenia wałka rozrządu czy wału korbowego musi współpracować z tarczą zrobiona z ferromagnetyka? aluminiowe wypustki nie przejdą?

No to chyba zależy jaki konkretnie czujnik jest. Dla indukcyjnych jest na pewno tak jak piszesz, ale dla halla chyba też, a dla fotooptycznych już niekoniecznie. Ale te są chyba mało stosowane smile.gif Tak mi się wydaje, ręki nie dam za to
MrUw@
czy w 523i (sprzęgło samonastawne po którymś tam roku jest) trzeba je montować tak samo jak poprzednie docisk na swoim miejscu ? czy montujemy tak jak każde inne ? (pomijam procedure z ustawieniem docisku bo np w nowych luk rep set są zablokowane)
iktorn92
Zdemował ktoś zderzak przedni w Maździe 626 GW/GF (1998-2002). Chciałem sie dostać do IC odkreciłem srubki wszystkie z prawej strony (zostawiłem halogeny) i niestety zderzak stoi jak wryty. Lampy nie wyciągne bo haczy, ma ktoś jakiś pomysł czego mi brakuje zeby odnieść sukces?smile.gif



Dzieki za pomoc!
s13owner
Czy np w tym audi jest quattro? http://otomoto.pl/audi-80-cabrio-2-3-benz-lpg-C23388901.html

czy silnik 5cyl oznacza skrzynie awd czy jak to jes? Ja,kei były jeszze wersje silnikowe w tych cabrio ?
bezduszny
skoro w opisie nie ma .. to raczej nie ma napędu 4x4
simpson
CYTAT(s13owner @ Thu, 29 Mar 2012 - 16:51) *
Czy np w tym audi jest quattro? http://otomoto.pl/audi-80-cabrio-2-3-benz-lpg-C23388901.html

czy silnik 5cyl oznacza skrzynie awd czy jak to jes? Ja,kei były jeszze wersje silnikowe w tych cabrio ?

napęd na 4 koła w audi bez dachu pojawił się dopiero w TT Roadster i A4 B6, Audi Cabrio miało tylko i wyłącznie napęd na przód.
5cyl oznacza tylko tyle że miał 5 cylindrów, nie mniej, nie więcej.
siewcu
Takie trochę OT, no ale może przejdzie.

Potrzebuję kupić pastę/żel do mycia rąk - smary, oleje, nagar, generalnie brud warsztatowy, tylko jest jeden haczyk - nie może to być pasta ścierna(choroba skóry). Co kupić? Prosiłbym o pasty sprawdzone organoleptycznie wink.gif
caro86wlkp
z tych bardziej dostępnych w sklepach ta jest dobra
http://allegro.pl/pasta-do-mycia-rak-bhp-l...2213135372.html
siewcu
No może i dobra, ale ma środki ścierne, a takiej nie mogę używać...
bezduszny
chyba każda dobra pasta takie ma (musi zawierać drobny materiał cierny by usuwać zabrudzenia z porów powierzchniowych)
a jak nie ma to musi być bardzo agresywna i mieć wysokie pH

dobrym produktem jest Dreiturm ABRASIVA
Feluke
CYTAT(iktorn92 @ Thu, 29 Mar 2012 - 16:23) *
Zdemował ktoś zderzak przedni w Maździe 626 GW/GF (1998-2002). Chciałem sie dostać do IC odkreciłem srubki wszystkie z prawej strony (zostawiłem halogeny) i niestety zderzak stoi jak wryty. Lampy nie wyciągne bo haczy, ma ktoś jakiś pomysł czego mi brakuje zeby odnieść sukces?smile.gif



Dzieki za pomoc!

A sruby w nadkolach odkreciles?
iktorn92
Prawy róg jestem w stanie odgiąć na wysokosc kierunku ktory jest wyjety na zdjeciu... zgodnie z manualem wszystkie sruby odkrecone mam juz.. chyba ze halogen gdzies trzyma? trzyma gdzies na wysokosci tego braku listwy, 2x 10 odkrecone z tamtad...;/
iktorn92
Dobra znalazłem rozwiązanie tylko nie wiem jak mam to odkrecic jak tam totalnie nie ma miejsca no ale sprobowac trzeba smile.gif



ta sruba nad halogenem smile.gif Do ktorej nie ma dojscia chyba ma ktoś jakiś pomysł bo wydaje mi sie ze to podluznice wchodzi :|
kamil.k
CYTAT(siewcu @ Thu, 29 Mar 2012 - 17:58) *
Takie trochę OT, no ale może przejdzie.

Potrzebuję kupić pastę/żel do mycia rąk - smary, oleje, nagar, generalnie brud warsztatowy, tylko jest jeden haczyk - nie może to być pasta ścierna(choroba skóry). Co kupić? Prosiłbym o pasty sprawdzone organoleptycznie wink.gif


polecam rekawiczki jednorazowe silikonowe,winylowe itd.

kiedys dostałem do mycia rąk i wałków do malowania taki specyfik firmy dynamic i myłem tym ręce nawet po smarach i klejach do płytek a nie które się trzymaja skóry lepiej niż smar i szło dobrze ale najlepsza metoda to zapobiegać niż pozbywać sie skutków
siewcu
CYTAT(kamil.k @ Thu, 29 Mar 2012 - 20:46) *
polecam rekawiczki jednorazowe silikonowe,winylowe itd.

kiedys dostałem do mycia rąk i wałków do malowania taki specyfik firmy dynamic i myłem tym ręce nawet po smarach i klejach do płytek a nie które się trzymaja skóry lepiej niż smar i szło dobrze ale najlepsza metoda to zapobiegać niż pozbywać sie skutków

Nieraz pomimo rękawiczek i tak uda się ubrudzić ręce, a że ostatnio mi coś powyskakiwało to nie chcę tego jeszcze bardziej babrać... Niestety, problem alergika :/
arek-lin
Ostatnio myje ręce żelem Kagera, białe opakowanie, żółty kapsel, dobrze zmywa, nie jest aż tak ścierny jak zwykła pasta bhp, jednak jakieś ziarenka ścieralne tam też są. Wydaje mi się, że w Twoim przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie ubierać dwie pary rękawiczek.
Maxim555
spróbuj masłem/margaryną
SONIC
fakt- masło rozpuszcza smary
matteusz
Czy od zużytego łożyska może się zmienić zbieżność koła? Czy może to oznacza, że już także piasta poszła się "kochać"?
Czacza
CYTAT(matteusz @ Fri, 30 Mar 2012 - 16:01) *
Czy od zużytego łożyska może się zmienić zbieżność koła? Czy może to oznacza, że już także piasta poszła się "kochać"?


Jak ma luz, to pewnie. Inaczej raczej nie. Luz nie musi się dać wyłapać ręcyma, ale na szarpaku by wyszedł.
Al Ed Upek
Są też preparaty (coś w rodzaju kremu do rąk) zostawiające warstwę lateksu na skórze. Używam czasem takiego specyfiku o nazwie travabon i całkiem nieźle się sprawdza. Po pracy wystarczy umyć ręce mydłem i na ogół to wystarcza.
Marlon
CYTAT(Al Ed Upek @ Fri, 30 Mar 2012 - 18:26) *
Są też preparaty (coś w rodzaju kremu do rąk) zostawiające warstwę lateksu na skórze. Używam czasem takiego specyfiku o nazwie travabon i całkiem nieźle się sprawdza. Po pracy wystarczy umyć ręce mydłem i na ogół to wystarcza.


tego typu "rękawiczki w plynie" to bardzo dobre rozwiązanie, jedyny sposób, zeby się bezboleśnie domyć smile.gif
siewcu
Dzięki wielkie Panowie za pomoc, przy najbliższej okazji zakupię smile.gif
matteusz
CYTAT(Czacza @ Fri, 30 Mar 2012 - 17:30) *
Jak ma luz, to pewnie. Inaczej raczej nie. Luz nie musi się dać wyłapać ręcyma, ale na szarpaku by wyszedł.

Czacza, dzięki smile.gif
siewcu
CYTAT(Al Ed Upek @ Fri, 30 Mar 2012 - 18:26) *
Są też preparaty (coś w rodzaju kremu do rąk) zostawiające warstwę lateksu na skórze. Używam czasem takiego specyfiku o nazwie travabon i całkiem nieźle się sprawdza. Po pracy wystarczy umyć ręce mydłem i na ogół to wystarcza.

Przy okazji masz bardzo duże piwo ode mnie! Kupiłem i działa świetnie biggrin.gif
Porszak
Panowie, preparat w sprayu do usuwania pozostałości uszczelek/silikonu? kiedyś miałem, ale za Chiny nie pamietam producenta.
chodzi mi o coś takiego typu psikam, zostawiam na 10min i wszystko ładnie odchodzi, tak że nie trzeba mechanicznie tego ruszać
ju-by
CYTAT(Porszak @ Mon, 02 Apr 2012 - 23:04) *
Panowie, preparat w sprayu do usuwania pozostałości uszczelek/silikonu? kiedyś miałem, ale za Chiny nie pamietam producenta.
chodzi mi o coś takiego typu psikam, zostawiam na 10min i wszystko ładnie odchodzi, tak że nie trzeba mechanicznie tego ruszać


http://www.echemia.com.pl/index.php?produc...=1&Itemid=2 lub podobny firmy HG
Czacza
Wurth też ma. Zajebiście działa na wszystko, co nie jest silikonem Wurtha smile.gif
mate96
Od sylikonu wurtha lepszy jest sylikon normfesta (normfest ma tez preparat do usuwania uszczelek)
Czacza
No 99% ich oferty się pokrywa. To firmy konkurujące jak Pepsi i CocaCola. I tak naprawdę w każdym lepszym warsztacie znajdziesz prdukty obydwu, do tego jakaś Caramba, Wepp itp. I każda z tych firm ma zajebistą ofesrtę na chemię. Niektórzy wyskakują z jakimiś cudownymi specyfikami, ale to co niezbędne mają wszyscy.
Andrzej87
Który smar z oferty Wurtha lub Normfesta możecie polecić do przesmarownia elementów wyłączającyh sprzęgło(ramię, tuleja prowadząca) w BMW E36. Oryginalnie był Molykote longterm 2. Czym to można zastąpić?
mate96
Ja do takich celów używam HTS z Wurtha, smar jest wiskotyczny więc nie spłynie pod wpływem temperatury.
Czacza
CYTAT(mate96 @ Wed, 04 Apr 2012 - 15:09) *
Ja do takich celów używam HTS z Wurtha, smar jest wiskotyczny więc nie spłynie pod wpływem temperatury.

+1
Tarantula
Panowie potrzebuje kupic przeplywomierz do golf 4 1.9tdi agr. Nie mieszkam w polsce,wiec kupi go dla mnie moj znajomy. Potrzebuje numeru czesci zeby mu podac aby napewno kupil poprawny. Moze ktos poratowac? Na necie za kazdym razem widze inne numery,wiec nie mam pewnosci.
Pozdrawiam.
Arkadius3
tak na szybko dla AGR Bosch podaje 2 rodzaje.

0 280 217 121

0 281 002 757


Podaj VIN to spróbuję zawęzić chociaż i tak jeden zamiast drugiego powinien działać. Albo nie prościej spisać ze swojego numerki?
Misior
CYTAT(Tarantula @ Wed, 04 Apr 2012 - 20:45) *
Panowie potrzebuje kupic przeplywomierz do golf 4 1.9tdi agr. Nie mieszkam w polsce,wiec kupi go dla mnie moj znajomy. Potrzebuje numeru czesci zeby mu podac aby napewno kupil poprawny. Moze ktos poratowac? Na necie za kazdym razem widze inne numery,wiec nie mam pewnosci.
Pozdrawiam.

Jeśli nic nie miałeś grzebane to odpisz numer ze starego i będzie najpewniej.
rallyfan
Zna ktoś jakąś stronę dobrze czytającą z dane z VIN chodzi mi o dostawcze i ciężarowe mercedesy.
bezduszny
a co chciałbyś wyczytać z tego VINa ?
usuniety
czy można gdzieś poza serwisem BMW zakupić nowe przednie amortyzatory do 5 GT z dynamic drive?
Jeffrey
Ile czasu wytrzyma pompa/spreżarka klimatyzacji w aucie bez czynnika chłodzącego?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.