tomek 1980
Thu, 09 Oct 2014 - 21:01
Witam,
CYTAT("kamil.k")
dokładnie ale zwróć uwagę wulkanizatorowi to po prostu się nie da,szkoda mu czasu i ogólnie to niektórzy to nawet za dopłatą są na nie i wolą powiedzieć masz pan krzywe felgi
podjedź do nas, kolega robi tak długo aż jest ok. Cena taka sama, za jeden raz, jak i za np. pięć razy. Klijent ma być zadowolony.
Pozdrawiam.
peterskyline
Thu, 09 Oct 2014 - 21:26
Jak sie nazywa odblask w reflektorze co rozprasza swiatlo?
matteusz
Thu, 09 Oct 2014 - 21:30
Odbłyśnik?
plastek
Thu, 09 Oct 2014 - 23:09
Wszystkie wywazylem na zero i klient napisał sms ze jechał 150 i zero bicia wiec naklejanie odwaznikow jedne na drugie chyba nie jest takie złe choć tak było tylko na jednej feldze
Swider
Fri, 10 Oct 2014 - 06:50
Mozliwe, ze mojemu wulkanizatorowi rowniez nie chcialo sie obracac opony poniewaz jesli dobrze pamietam, to na dwoch felgach mam odwazniki jedne na drugich (17") i do 220 nie stwierdzilem zadnego bicia. Czy tak jest lepiej - watpie, zapewne latwiej i szybciej, ale swoje zadanie rowniez spelnia...
Chociaz nastepny raz zwroce uwage, aby obrocic opone na feldze
Tarantula
Fri, 10 Oct 2014 - 13:39
CYTAT(Tarantula @ Thu, 09 Oct 2014 - 20:12)
Panowie dosyc pilna sprawa :/ moze mnie ktos poratowac rozpiska przekaznikow ( dokladnie przekaznik rozrusznika) do Peugeot Expert 3 2.0d 88kw vin: vf3xurhkh6r029085
Problem jest taki ze po wymiane sprzegla i dwumasy, samochod nie odpala. Za kazdym razem pali maly bezpiecznik 25a. Auto odpala tylko za pomoca srubokreta gdy zlacze srube na rozruszniku z blaszka obok, wiec chyba rozrusznik odpada? Wiazka na piewszy rzut oka ok. Stawiam na przekaznik ktory sam w srodku moze robic zwarcie? Najgorsze jest to, ze rozrusznik przy wymianie sprzegla nawet nie byl wyciagany z auta tylko odkrecone dwie sruby o polozony obok... Rece opadaja!
TeddyBear
Fri, 10 Oct 2014 - 17:49
Problem wygląda tak. Zaświecił się check. Auto jeździło bez zarzutu. Wczoraj podczas wyprzedzania nagle auto straciło moc. Zgasiłem, zapaliłem było ok. Dziś jechałem do pracy też było ok. Po pracy wsiadam do auta i mocy brak. Jedzie jak taczka. Wyłączanie auta nic nie daje. Słyszałem, że można wyciągnąć jakiś bezpiecznik co powinno doraźnie pomóc. Samochód trafi do serwisu ale mam od Pn. do Czw. do zrobienia trasę i jak mam takim autem się tłuc to mi słabo.
Pytanie, który bezpiecznik wyciągnąć. Na chwilę czy na "stałe" ? Od czego ten bezpiecznik i co to spowoduje (np. brak abs-u).
Auto Octavia II 2.0 TDI 140KM 2007r. nie wiem jaki dokładnie typ silnika. Była kiedyś tam robiona głowica i regenerowane turbo jeśli ma to coś do rzeczy.
kompot
Fri, 10 Oct 2014 - 18:08
Tryb awaryjny służy do tego, by chronić samochód gdy coś nie działa. Masz awarię, napraw lub jedź do kogoś kto umie naprawić i nie kombinuj, bo narobisz sobie kosztów i kłopotów.
Maxim555
Sat, 11 Oct 2014 - 11:55
Dlaczego BMW obniżyło moc w M52 1994-2001? 2.5L
M50B25 - 189 hp
M52B25 - 168 hp
M54B25 - 192 hp
jagus
Sat, 11 Oct 2014 - 12:16
Ze wzgledu na podatek od mocy w de?
tomix1337
Sat, 11 Oct 2014 - 22:23
panowie nowy vw golf 7, odebrany z salony miesiąc temu a podczas hamowania wydaje taki dzwięk?
https://www.youtube.com/watch?v=K_VsOBmY8fwCo się dzieje?
mate96
Sun, 12 Oct 2014 - 00:45
Przyhamuj klika razy mocniej
Grzesi(E30)k
Sun, 12 Oct 2014 - 14:46
combo 1.7cdti przy kreceniu do wyzszych obrotow auto wpada w tryb awaryjny. Komputer pokazuje MAP ktory byl podmieniany odlaczany itd zero poprawy. WTF?
siewcu
Sun, 12 Oct 2014 - 16:20
a wiązkę sprawdziliście czy gdzieś przypadkiem zwarcia nie ma, albo czy napięcie do MAP dochodzi? wężyki wszystkie sprawne? jaki to dokładnie błąd jest?
pajel
Mon, 13 Oct 2014 - 10:43
Panowie, skrzynia z 131 supermirafiori ile zniesie KM I Nm?
jare_1989
Mon, 13 Oct 2014 - 16:32
Panowie moze i pytanie glupie ale czy z wycieciem kata zmienia sie stopien sprezania. Jesli m20b20 bez kata na jtronicu ma stopien 9.8:1 oryginalnie a m20b20 na motronicu z katem ma CR 8.8:1 to czy jesli wytne z niego kata to CR bedzie wiekszy i zmieni sie na podobny do tego na jtronicu?
bielawa
Mon, 13 Oct 2014 - 16:50
Jare_1989: podstawy mechaniki się kłaniają. katalizator nie jest zintegrowany z blokiem. Jego wycięcie nie zmienia CR.
Grzesi(E30)k
Mon, 13 Oct 2014 - 19:45
CYTAT(siewcu @ Sun, 12 Oct 2014 - 16:20)
a wiązkę sprawdziliście czy gdzieś przypadkiem zwarcia nie ma, albo czy napięcie do MAP dochodzi? wężyki wszystkie sprawne? jaki to dokładnie błąd jest?
Błąd P0108
Organoleptyznie wszystko przejrzane. Ile V ma być na kablach?
tomek 1980
Mon, 13 Oct 2014 - 20:29
Witam, panowie potrzebowałbym, kupić lub może, ktoś może wykonać "EBC" Elektroniczny Boost Control.
Może ktoś cos wie na ten temat?
Pozdrawiam.
jare_1989
Mon, 13 Oct 2014 - 21:22
CYTAT(bielawa @ Mon, 13 Oct 2014 - 16:50)
Jare_1989: podstawy mechaniki się kłaniają. katalizator nie jest zintegrowany z blokiem. Jego wycięcie nie zmienia CR.
No wiem właśnie ale na turbobmw taki glupi temat znalazlem o robieniu rakiety z m20b20 i chlopaczek twierdzil ze po wycieciu kata ma wiekszy CR i lepiej idzie. To ze lepiej moze isc to moze tak, alr CR z jakiej racji:)
PioterW
Tue, 14 Oct 2014 - 08:37
M20 jest stosunkowo prostym silnikiem, więc wycięcie katalizatora aż tak nie wpływa na pracę silnika, jednak jeśli katalizator jest zapchany, to silnik jest zdławiony i faktycznie po jego wycięciu można odnieść wrażenie poprawy.
Po wycięciu kata, samochód brzmi bardziej jak Syrenka, a nie jak BMW.
Salieri
Tue, 14 Oct 2014 - 08:40
Panowie, czy sprawdzenie korekcji wtryskow i jakies logi dynamiczne w czasie jazdy pozwola ustalić czy wtryski leją czy nie?
Pacjent to 2004 audi a6 c6 3.0tdi BMK.
Mial troche za duzy stan oleju i chcialbym w jakis sposob sprawdzic, czy to ropa w oleju przez np lejące wtryski czy po prostu ktos przelal...
arczar
Tue, 14 Oct 2014 - 12:25
Ponowię pytanie:
Szukam godnej polecenia firmy która ogarnie sprawdzenie i ewentualną regenerację wtrysków z Nissana Maximy 91r. Silnik VG30E. Musze z 9 wybrać 6 dobrych bo któryś na pewno leje.
Najlepiej okolice śląska lub Łodzi - jak nic innego się nie znajdzie to cała polska wchodzi w grę(wysyłka)
Salieri
Wed, 15 Oct 2014 - 07:43
Panowie
Chce kupić audi a6 c6 2004, silnik z tego co pamiętam to BMK, 3.0tdi.
Dostałem screeny od sprzedającego z blokami pomiarowymi z VCDSa dotyczącymi korekt wtrysków i tak:
Najpierw:
group 13
-0,09 mg/str
-0,89 mg/str
-0,33 mg/str
group 14
0,61 mg/str
0,00 mg/str
0,75 mg/str
później było tak:
group 13
-0,19 mg/str
-0,38 mg/str
0,09 mg/str
group 14
-0,05 mg/str
0,24 mg/str
0,19 mg/str
I kolejne bloki pomiarowe (z tego co pamiętam to jest korekta długoterminowa (?))
072 -46,0ms -16,0ms -14,0ms
073 -36,0ms -12,0ms -6,0ms
074 -30,0ms -10,0ms -12,0ms
075 -8,0ms -2,0ms -4,0ms
076 -12,0ms -10,0ms -8,0ms
077 -26,0ms -2,0ms -4,0ms
Co można powiedzieć o stanie wtrysków w tym aucie? Czy żeby je ocenić wystarczy to co mam?
Chce to auto kupić, ale zastanowił mnie zbyt wysoki (jakies 1,5-2cm ponad stan max) stan oleju... Wychodził aż poza tą plastikową miarkę...
Stad pytanie czy to nie wtryski podlewaja ropki do oleju....
Co myślicie? To jest to?
Auto nie posiada DPFa.
Nadmienie iż auto odpalaliśmy po około tygodniu stania, odpaliło bardzo ładnie, nie kopciło, równo pracowało.
W czasie jazdy nie czuć żadnych negatywnych objawów, moc jest, kopcić też nie kopci.
Wąchałem olej, ale nie czuć było żeby był pomieszany z ropą (ale podobno nie zawsze czuć).
peterskyline
Wed, 15 Oct 2014 - 10:05
Czy spawajac kielich od strony komory silnika moze mi sie zapalic masa bitumiczna od strony kola? czy to sie wogole pali?
Pietrek.L
Wed, 15 Oct 2014 - 11:22
CYTAT(peterskyline @ Wed, 15 Oct 2014 - 10:05)
Czy spawajac kielich od strony komory silnika moze mi sie zapalic masa bitumiczna od strony kola? czy to sie wogole pali?
Tak może, i tak pali się
Melman
Wed, 15 Oct 2014 - 12:05
CYTAT(Salieri @ Wed, 15 Oct 2014 - 07:43)
Panowie
Chce kupić audi a6 c6 2004, silnik z tego co pamiętam to BMK, 3.0tdi.
Dostałem screeny od sprzedającego z blokami pomiarowymi z VCDSa dotyczącymi korekt wtrysków i tak:
Najpierw:
group 13
-0,09 mg/str
-0,89 mg/str
-0,33 mg/str
group 14
0,61 mg/str
0,00 mg/str
0,75 mg/str
później było tak:
group 13
-0,19 mg/str
-0,38 mg/str
0,09 mg/str
group 14
-0,05 mg/str
0,24 mg/str
0,19 mg/str
I kolejne bloki pomiarowe (z tego co pamiętam to jest korekta długoterminowa (?))
072 -46,0ms -16,0ms -14,0ms
073 -36,0ms -12,0ms -6,0ms
074 -30,0ms -10,0ms -12,0ms
075 -8,0ms -2,0ms -4,0ms
076 -12,0ms -10,0ms -8,0ms
077 -26,0ms -2,0ms -4,0ms
Co można powiedzieć o stanie wtrysków w tym aucie? Czy żeby je ocenić wystarczy to co mam?
Chce to auto kupić, ale zastanowił mnie zbyt wysoki (jakies 1,5-2cm ponad stan max) stan oleju... Wychodził aż poza tą plastikową miarkę...
Stad pytanie czy to nie wtryski podlewaja ropki do oleju....
Co myślicie? To jest to?
Auto nie posiada DPFa.
Nadmienie iż auto odpalaliśmy po około tygodniu stania, odpaliło bardzo ładnie, nie kopciło, równo pracowało.
W czasie jazdy nie czuć żadnych negatywnych objawów, moc jest, kopcić też nie kopci.
Wąchałem olej, ale nie czuć było żeby był pomieszany z ropą (ale podobno nie zawsze czuć).
IMHO wtryski 1,2,3,6 wyglądają słabo. Reszta też nie najlepiej (jedynie 4 jest niezły).
100% pewności da Ci sprawdzenie na stole probierczym. Ostatnio jak pytałem to sprawdzenie wychodziło jakoś 80PLN/wtrysk.
Salieri
Wed, 15 Oct 2014 - 13:31
CYTAT(Melman @ Wed, 15 Oct 2014 - 12:05)
IMHO wtryski 1,2,3,6 wyglądają słabo. Reszta też nie najlepiej (jedynie 4 jest niezły).
100% pewności da Ci sprawdzenie na stole probierczym. Ostatnio jak pytałem to sprawdzenie wychodziło jakoś 80PLN/wtrysk.
Dzieki Melman.
Potwierdziles to czego dowiedzialem sie od innej osoby.
Tak czy inaczej raczej rezygnuje bo auto nie najtansze z tego modelu i roku a jednak wtryski trzeba bedzie zrobic a chcialbym chociaz troche pojezdzic bez wiekszych inwestycji w auto.
Melman
Wed, 15 Oct 2014 - 14:15
CYTAT(Salieri @ Wed, 15 Oct 2014 - 13:31)
Dzieki Melman.
Potwierdziles to czego dowiedzialem sie od innej osoby.
Tak czy inaczej raczej rezygnuje bo auto nie najtansze z tego modelu i roku a jednak wtryski trzeba bedzie zrobic a chcialbym chociaz troche pojezdzic bez wiekszych inwestycji w auto.
Jeśli ma nadmiar oleju to niestety może i rozrząd zaraz wyskoczyć...
Salieri
Wed, 15 Oct 2014 - 14:28
Nadmiar byl duzy bo byl ze 2cm ponad ta plastikowa koncowke na bagnecie, ktora jest skala.
Rozrzad jest jakos powiazany z olejem? Chodzi o napinacz tak?
Melman
Thu, 16 Oct 2014 - 12:37
CYTAT(Salieri @ Wed, 15 Oct 2014 - 14:28)
Nadmiar byl duzy bo byl ze 2cm ponad ta plastikowa koncowke na bagnecie, ktora jest skala.
Rozrzad jest jakos powiazany z olejem? Chodzi o napinacz tak?
Tak. Rozumiem, że znasz bolączki tych silników?
Salieri
Thu, 16 Oct 2014 - 14:01
CYTAT(Melman @ Thu, 16 Oct 2014 - 12:37)
Tak. Rozumiem, że znasz bolączki tych silników?
Napinacz, wtryski, klapy w kolektorze... cos jeszcze powinienem wiedziec?
[Yossarian]
Fri, 17 Oct 2014 - 13:48
Dwa totalnie noob'owe pytania amortyzatorowe:
1. Jest jakaś granica, poza którą regeneracja Bilsteinów przestaje być możliwa/opłacana? Bo na allegro widzę kilka zestawów B8 i B6 (np ten:
http://allegro.pl/amortyzatory-sprezyny-bm...660100882.html), tylko pytanie, czy jest sens je kupować i potem słać do Zerkopolu? No i jak poznać, czy amortyzator już się nadaje tylko na złom, a nie do regeneracji (poza oczywistościami, jak złamanie w pół
)?
2. Czy wszystkie B6 i B8 są regenerowalne? Słyszałem, że niekoniecznie i są jakieś nieregenerowalne. Jeśli tak, to po czym je poznać?
matteusz
Fri, 17 Oct 2014 - 14:06
Ad.2 Ja dzwoniłem kiedyś do Zerkopolu, bo miałem podobny pomysł, i pan mi powiedział, że wersji z cienkim tłoczyskiem nie regenerują.
BTW, link nie działa.
[Yossarian]
Fri, 17 Oct 2014 - 14:13
Ups, faktycznie. Już poprawiony. No to ok, wygląda więc na to, że te są regenerowalne (przynajmniej napisane, ze to jest grube tłoczysk - nie wiem jak wygląda cienkie i nie mam jak porównać
). Pytanie, czy ich stan pozwala na regenerację.
matteusz
Sat, 18 Oct 2014 - 11:29
Yossarian, z tym że ja pytałem o tylne amory, może z przednimi jest inaczej, najlepiej sam zadzwoń i zapytaj, ale obstawiam że w przypadku tych z aukcji nie powinno być problemów z regeneracją.
I moje pytanie: czy ktoś byłby tak miły i zaznaczył mi na mapie google, gdzie znajduje się brama wjazdowa na lotnisko w NMnP?
Tommo
Sat, 18 Oct 2014 - 13:46
Szukaj na mapie skrzyżowania ul. Tomaszowskiej i Góra, tam jest brama wjazdowa.
Coś jutro się tam dzieje?
matteusz
Sat, 18 Oct 2014 - 14:01
Dzięki Tommo, nie mam pojęcia czy coś się tam dzieje jutro, ja się w następny weekend wybieram
Tommo
Sat, 18 Oct 2014 - 14:37
ok, a co ma być w następny weekend, bo też mam ochotę gdzieś troche poganiać
matteusz
Sat, 18 Oct 2014 - 16:08
Pojeżdżawki chyba żadnej nie będzie, ja zawożę brata na coś w rodzaju motoprezentu, bo wygrał przejazd Formułą Jedi.
pawel934
Sat, 18 Oct 2014 - 16:36
Tommo, za tydzień jest Ułęż u Kai
Tommo
Sat, 18 Oct 2014 - 17:16
CYTAT(pawel934 @ Sat, 18 Oct 2014 - 16:36)
Tommo, za tydzień jest Ułęż u Kai
Paweł ja najprawdopodobniej wybiorę się na tor Jastrząb w sobotę. Jak nie byłeś to polecam, super miejsce.
Ułęż jednak mocno opony wcina
Tarantula
Sun, 19 Oct 2014 - 14:24
Panowie co moze byc przyczyna wylewania sie tylnich amorow w seat leon 2? W ciagu pol roku zmienialem juz dwa razy. Sprezyny na smietnik?
mat13por
Sun, 19 Oct 2014 - 14:43
a co to za producent? maxgear?
Tarantula
Sun, 19 Oct 2014 - 14:48
To auto klienta. Najpierw przyjechal z jakims najtanszym badziewiem, ale ok zalozylem. Potem po powrocie z wakacji wylaly ale tlumaczylem sobie ze moze za bardzo auto zaladowali i wylaly jakos. I wtedy kupilem monroe ktore odrazu wygladaly na bardziej solidniejsze. No i wczoraj klient dzwoni ze znowu jest cos nie tak z tylem
Melman
Sun, 19 Oct 2014 - 22:10
CYTAT(Salieri @ Thu, 16 Oct 2014 - 14:01)
Napinacz, wtryski, klapy w kolektorze... cos jeszcze powinienem wiedziec?
W razie czego tu masz wszystko:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0a tu moje wypociny:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...02624&st=80pzdr.
anwi
Wed, 22 Oct 2014 - 14:13
słyszał ktoś o rozwieracniu wtryskiwaczy benzynowych pod większą wydajność? gdzieś "zasłyszałem" i zastanawiam sie czy ktos w pl robi takie rzeczy i czy jest sens ekonomiczny?
opornick
Wed, 22 Oct 2014 - 15:18
CYTAT(mat13por @ Sun, 19 Oct 2014 - 14:43)
a co to za producent? maxgear?
maxgear to tylko pakowacz, niska polka, czasem sie trafi jakis bubel
kompot
Thu, 23 Oct 2014 - 21:38
Pytanie dotyczy czujników ciśnienia powietrza w oponach - czy zakładając felgi z nowej Toyoty (przykładowo Avensisa) do Lexusa (IS250 III generacji w tym przypadku) da się zaprogramować czujniki ciśnienia z Toyoty w Lexusie? Logika mówi, że powinny być takie same z racji cięcia kosztów w koncernie, salon mówi co innego, ale salon po pierwsze sprzedaje czujniki Lexusa (całą operacja z kodowaniem 900 zł) a po drugie salon często nie wie co mówi. Więc jak to jest? Dzięki z góry, dosyć pilne, bo zima blisko i trzeba na coś zimówki założyć.
Mis
Thu, 23 Oct 2014 - 21:50
CYTAT(retssam @ Wed, 22 Oct 2014 - 14:13)
słyszał ktoś o rozwieracniu wtryskiwaczy benzynowych pod większą wydajność? gdzieś "zasłyszałem" i zastanawiam sie czy ktos w pl robi takie rzeczy i czy jest sens ekonomiczny?
Wieść gminna niesie, że robi się takie przeróbki, podobno wtryskiwacze z Subaru 440stki po modzie maja 870ccm/min, coś trzeba tam zeszlifować. Dziwne to, ale działa - tyle widziałem.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.