Jest wolny Ale jak kupisz 1000cc to juz jakies japonskie 600cc dogonisz. I to a) zawsze Ducati kup do niego porzadny wydech i usmiech Ci z geby nie zejdzie
wzi13
Sun, 25 Apr 2010 - 21:49
Jesli masz troche oleju w glowie a mysle ze masz to jak najbardziej nada sie na pierwszy motor - akurat ten dukat jest bardzo lagodny Nie nadawal by sie Tnt czy Brutale ale nawet one nie urywaja rak bez powodu... za to sa przepiekne ;D
dejv667
Sun, 25 Apr 2010 - 21:49
CYTAT(BeeMiX @ Sun, 25 Apr 2010 - 21:35)
Tak myślę bo naked to chyba najlepsza opcja do miasta? Do dojazdów do pracy i szkoły. Nie mam jeszcze w sumie prawa jazdy na motor ale to formalność. Tutaj nie ma egzaminu tylko 3 dniowy kurs za około 300$ Ciekaw właśnie jestem jak ten Monster wypada na tle innych naked bikeów, ktoś mi kiedyś mówił że to nie jest dobry wybór na pierwszy motor.
Slabsza wersje to w sumie nie sa zadne potwory. Najmocniejszych bym unikal jako sprzetu "na pierwsze moto". W kazdym razie trzeba pamietac, ze to V-ka i troche inaczej rozwija moc niz rzedowe silniki ("mocny dol").
IZO
Sun, 25 Apr 2010 - 21:50
Nie wiem czy na pierwszy motor cos o osigach sporta 600cc bedzie dobrym wyjsciem
dejv667
Sun, 25 Apr 2010 - 21:52
CYTAT(IZO @ Sun, 25 Apr 2010 - 21:50)
Nie wiem czy na pierwszy motor cos o osigach sporta 600cc bedzie dobrym wyjsciem
Monster w najsłabszej wersji to ma bardzo daleko do osiągów sportowej 600, bardzo daleko. No chyba, ze jako sportowa 600 bierzesz np Xj600 czy inna er-6f.
pawel934
Sun, 25 Apr 2010 - 21:57
Weź najsłabszą wersję, też będzie mocny jak na pierwszy motocykl (i tutaj właśnie pytanie - czy nie za mocna?). Ale jeśli masz głowę (a myślę, że masz ) to powineneś ogarnąć
Kup Monstera, bo to Ducati Po prostu zakochasz się w nim, obiecuję Przyjemna charakterystyka (idzie z dołu) i naprawdę piękny, piękny, piękny dźwięk!
IZO
Sun, 25 Apr 2010 - 21:59
Odnosiłem sie do tego ''tysiąca'' a ta najslabsza wersja o ktorej mówicie to jakimi osiągami dysponuje?
PietereQ
Sun, 25 Apr 2010 - 22:02
Dlaczego z klimy capi po jej wyłączeniu?
BeeMiX
Sun, 25 Apr 2010 - 22:12
Hmm, no jakoś emocjonalnie nie podchodzę w kwestii motoru tylko bardziej użytkowo. Może jak bym zaczął jeździć by się to zmieniło. Bardziej chodzi o to że mieszkam na Manhattanie a tutaj trzymanie auta to masakra, parking, przestawianie bo sprzątają ulicę... No nic, dzięki za rady, wszystko sobie poukładam i zobaczę
dejv667
Sun, 25 Apr 2010 - 22:13
CYTAT(IZO @ Sun, 25 Apr 2010 - 21:59)
Odnosiłem sie do tego ''tysiąca'' a ta najslabsza wersja o ktorej mówicie to jakimi osiągami dysponuje?
Takimi samymi jak wszystkie sprzęty "na pierwsze moto" o tej pojemności i masie. Praktycznie kazda firma ma w swojej ofercie coś w miarę łagodnym charakterze aby ludzie mogli "zacząć przygodę z marka". W przypadku Ducati jest to właśnie Monster 695 (a wcześniej 620). Sprawdzanie czy moto nada się dla swiezaka na podstawie suchych danych technicznych mija sie z celem. Tak naprawdę jeden z najbardziej polecanych dla początkujących sprzętów, czyli GPZ500S w swojej 60 konnej wersji robi setkę w granicach 5 sekund. Monster zapewne robi ja w podobnym czasie i zapewne tez kończy się w granicach 200kmh.
andrzejrs
Sun, 25 Apr 2010 - 22:14
Wczoraj oglądałem MV Agusta F4 , boooooshe jakie cudo,i jak chodzi ,mmmmm....ręczna robota. A tak szczerze to kupuj na miasto nakeda,ja mam horneta i jest czad.Tez 1 moto.
dejv667
Sun, 25 Apr 2010 - 22:15
CYTAT(BeeMiX @ Sun, 25 Apr 2010 - 22:12)
Hmm, no jakoś emocjonalnie nie podchodzę w kwestii motoru tylko bardziej użytkowo. Może jak bym zaczął jeździć by się to zmieniło. Bardziej chodzi o to że mieszkam na Manhattanie a tutaj trzymanie auta to masakra, parking, przestawianie bo sprzątają ulicę... No nic, dzięki za rady, wszystko sobie poukładam i zobaczę
Najlepiej by było żebyś przed zakupem ustawił sobie jakaś jazdę próbną nie tylko na Monsterku, ale tez na innych sprzętach w tej klasie. Nie każdemu charakter tego motocykla przypada do gustu. Do tego dochodzi fakt, ze to co dla większości może być wygodna i odprężoną pozycja idealna dla codziennego użytkowania dla innego nie musi.
mile
Sun, 25 Apr 2010 - 22:18
CYTAT
Dlaczego z klimy capi po jej wyłączeniu?
A filtra kabinowy masz świeży ? Cały układ odgrzybiony i wyczyszczony ? Mam auto świeżo po ozonowaniu,świeży filtr i nie zdażyło się żeby był jakikolwiek zapach we wnętrzu po wyłączeniu, a u mnie klima pracuje non-stop w te dni.
PietereQ
Sun, 25 Apr 2010 - 22:47
CYTAT(mile @ Sun, 25 Apr 2010 - 22:18)
A filtra kabinowy masz świeży ? Cały układ odgrzybiony i wyczyszczony ? Mam auto świeżo po ozonowaniu,świeży filtr i nie zdażyło się żeby był jakikolwiek zapach we wnętrzu po wyłączeniu, a u mnie klima pracuje non-stop w te dni.
Teoretyczne podstawy smrodku znam ale dlaczego tak jest? Na chłopski rozum powinno śmierdzieć cały czas jak działa klima natomiast dopiero po wyłączeniu "śnieżynki" nozdrza owiewa grzybiasty odór? Wogóle to jakaś dziwna sprawa jest, zauważyłem, że zaczęło walić w nowym aucie (przebieg 5k km). Boję się co będzie za pół roku, chyba już mieszkańcy wentylacji dorobią się samoświadomości.
mile
Sun, 25 Apr 2010 - 23:37
Może masz gdzieś nieszczelność w podszybiu i cieknie ci na filtr/wentylator ?
Czacza
Mon, 26 Apr 2010 - 20:52
Bo jak masz włączoną klimę, to grzybki na parowniku śpią, bo im piździ strasznie. Ale za to mają mokro, bo się tam woda skrapla. Potem klimę wyłączasz, parownik omywa cieplutkie powietrze, to grzybki zaczynają się budzić. Mokro jest nadal, tylko już ciepło. A pewnie mają jak mój syn (3 mies) - po obudzeniu wielka kupa. No to śmierdzi. Tak na chłopski rozum, bo pewnie biolog by mnie zlinczował.
wanted
Mon, 26 Apr 2010 - 21:55
Bo klimę należy wyłączać parę minut przed końcem jazdy co by się parownik osuszył, można też podkręcić nawiew po wyłączeniu.
MuMineQ
Tue, 27 Apr 2010 - 20:42
CYTAT(Czacza @ Sun, 25 Apr 2010 - 20:05)
Nie wiem jak ze sprzęgłem. Kumpel miał Monstera. Kupił jakieś fikuśnie tłumiki karbonowe ze słonecznej Italii. I ciekaw był ile toto koniuf dało. A akurat uruchamialiśmy przystawkę motocyklową do hamowni. Dźwięk obciążonego hamownią silnika Ducati, jak przechodzi przez cały zakres obrotów, na odetkanych tłumikach, w akustyce hali z hamownią.... no coś niesamowitego. Człowiek ma wrażenie, że coś go w mosznę łaskocze.
Mógłbyś wrzucić, lub ktokolwiek, linka do filmu który chociaż trochę oddaje ten dźwięk?
pawel934
Tue, 27 Apr 2010 - 21:38
Tutaj można posłuchać, jak klekocze sprzęgło na biegu jałowym:
k-meal
Tue, 27 Apr 2010 - 22:45
pawel934
Tue, 27 Apr 2010 - 23:48
k-meal, dzięki, że wkleiłeś - mi chyba coś nie wyszło
Skiba
Tue, 27 Apr 2010 - 23:48
a skad w ogole to klekotanie? z niejednostajnosci momentu ?
hz10
Wed, 28 Apr 2010 - 08:35
klekotanie jest dlatego że jest bez osłon tak jak w innych motocyklach w których też potrafi nieźle klepać mimo nich
dejv667
Wed, 28 Apr 2010 - 09:40
CYTAT(MuMineQ @ Tue, 27 Apr 2010 - 20:42)
Mógłbyś wrzucić, lub ktokolwiek, linka do filmu który chociaż trochę oddaje ten dźwięk?
Nie ma. Uwierz mi, ze nie ma... To jakby sluchac symfonii na odtwarzaczu mp3...
Jak dla mnie to co miazdzy dzwiekiem na zywo to starsze modele, np 750SS.
Skiba
Wed, 28 Apr 2010 - 10:33
CYTAT(hz10 @ Wed, 28 Apr 2010 - 09:35)
klekotanie jest dlatego że jest bez osłon tak jak w innych motocyklach w których też potrafi nieźle klepać mimo nich
nie zrozumiales pytania. Pytam skąd klekot a nie dlaczego głośniej slychac lub ciszej.
Feluke
Wed, 28 Apr 2010 - 13:51
Klekocze z powodu budowy i braku tlumika drgan skretnych. Poprostu stalowe tarczki klekocza na wieloklinie. Podobny efekt jest w samochodzie przy litej tarczy przy niskich obrotach.
Skiba
Wed, 28 Apr 2010 - 19:39
Czyli wyszło na moje dzieki
hz10
Thu, 29 Apr 2010 - 19:17
niebardzo , sprzęgło klepie tylko i wyłącznie ze względu na konstrukcje czyli luzy pomiędzy koszem a przekładkami
Tommo
Thu, 29 Apr 2010 - 22:48
Na pewno wpływa na to też budowa silnika,czyli V'ka rozchylona o 90st. na wspólnym czopie. Niestabilne wolne obroty(wrażenie jakby silnik gubił zapłon na jakimś cylindrze) wzmagają klekot sprzęgła.
Skiba
Fri, 30 Apr 2010 - 09:08
CYTAT(hz10 @ Thu, 29 Apr 2010 - 20:17)
niebardzo , sprzęgło klepie tylko i wyłącznie ze względu na konstrukcje czyli luzy pomiędzy koszem a przekładkami
no tak ale imho w V6 czy silniku innym niz R4 gdzie niewystepuje taka niejednostajnosc momentu nie bedzie juz tak slyszalne.
Ja doskonale wiem które elementy klepia
IZO
Fri, 30 Apr 2010 - 09:33
rozrzad na łańcuchu moze przeskoczyć nie pozostawiając zadnych śladów przeskoczenia?
Feluke
Fri, 30 Apr 2010 - 14:33
CYTAT(IZO @ Fri, 30 Apr 2010 - 09:33)
rozrzad na łańcuchu moze przeskoczyć nie pozostawiając zadnych śladów przeskoczenia?
Moze, jednak wsyzstko zalezy od dlugosci lancucha i ukladu napinaczy/slizgow.
IZO
Fri, 30 Apr 2010 - 14:57
w sumie to zostały ślady, krzywe zawory...
spd
Sun, 02 May 2010 - 16:20
Znacie może jakąś stronkę na której są dokładne dane techniczne samochodów? Nie tylko podstawowe, ale np. przełożenie układu kierowniczego, czy dany silnik ma wałki wyrównoważające czy nie, wspomaganie jest hydrauliczne czy elektryczne itp
gumovy
Mon, 03 May 2010 - 19:39
Takie pytanko mam odnośnie felg. Ojciec wyrwał tanio 14" do mojego toczydła i okazało się, że są całkiem lekkie, sporo lżejsze od 15" mojego ojca (wątpię żeby cal różnicy miał kilka kilogramów ) . Możliwe, że 7kg 14" są magnezowe, czy to "normalna" waga alumów? Z tego co poczytałem na necie, to są O.Z. trzaskane dla firmy King. Może mało precyzyjnie się wyjaśniłem, ale chciałbym wiedzieć co tak właściwie kupiliśmy.
Opel Vectra OPC 06', silnik delikatnie przerywa do ok. 3 tys. obrotów, świece są nowe, check zaświecił się w ciągu 4 miesięcy wyłącznie raz po czym zgasł w przeciągu dwóch dni, błąd został odczytany i okazało się, że to albo pompa paliwa albo listwa wtryskowa. Pytanie ode mnie: Jakim sposobem można sprawdzić czy i na ktorym cylindrze ewentualnie wypadają zapłony? Czy zna ktoś tunera lub porządny warsztat, nawet u znajomego pana 'Henia' w Poznaniu bądź okolicach który byłby w stanie coś na to poradzić? Wiedza jaką posiadają pracownicy kilku do tej pory objezdzonych warsztatów w Poznaniu jest niewystarczająca niestety.. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś podpowiedziałby cokolwiek.
Pozdrawiam
mile
Thu, 06 May 2010 - 19:46
Czy są jakieś przeciwwskazania rozcieńczania G12 z wodą ? Przydałoby mi się uzupełnić poziom w zbiorniczku wyrównawczym, można uzupełnić wodą ?
subek
Thu, 06 May 2010 - 22:48
Tak, destylowaną.
Andrzej87
Fri, 07 May 2010 - 01:29
Witam
Jadę na tor Rakietowa E-36 2.0 z oponami 225/50 R16. Jeżdżę na ciśnieniu zalecanym przez BMW, czy warto zwiększyć je na pojeżdzawkę na torze? Jeżeli tak to o ile?
Pozdrawiam
Taffarel
Fri, 07 May 2010 - 02:03
bij na 2,8 bara
kanon45
Fri, 07 May 2010 - 13:50
Dlaczego kolorowe nakrętki do kół są tak cholernie drogie?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.