Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
MisioLBN
http://olx.pl/oferta/amortyzatory-gwintowa...html#cad645b846

KToś wie co to za zawieszenie ?
Łukasik
CYTAT(hexx @ Mon, 09 May 2016 - 22:02) *
piasta mierzona ?


niestety nie... ale teraz juz nie ma wyjscia

CYTAT(tomek 1980 @ Tue, 10 May 2016 - 00:36) *
Witam, a nie jest , tak, że tarcze sa z lipnego materiału i je po prostu krzywi?
Pozdrawiam.


pierwsze Brembo a drugie ATE... chinska plastelina to to nie jest...

CYTAT(kamil.k @ Tue, 10 May 2016 - 07:01) *
A czy tokarz stwierdził że były krzywe czy po prostu zabielił i tyle ??


musze podpytac bo "poprzedni wlasciciel" to robil... ale skoro duzo musial zebrac to chyba krzywe musialbyc,
fachmajster tokarz mowil ze 2 noze polamal bo twarde jak skurczybyk... ale tak czy inaczej musze dopytac


ciekawostka, co ma wspolnego transit connect i focus st? właśnie tarcze... ot jaki transit sportowy...
hexx
jak masz bicie na piaście, to jakiej byś nie założył tarczy i tak się będzie wykrzywiać
druga sprawa...
po założeniu tarczy sprawdzałeś jej bicie ?
kris4cars
Przetocz tarcze na piaście( są firmy które to robią) albo zmierz bicie piasty. Generalnie każdą tarczę idzie pogiąć. Wystarczy 200-p
0 a potem przez kałuże i już masz 8.
wymiot
CYTAT(Łukasik @ Wed, 11 May 2016 - 20:41) *
ciekawostka, co ma wspolnego transit connect i focus st? właśnie tarcze... ot jaki transit sportowy...


a nie ta zaslepke na intercooler ?
Samcrk
Mam pytanie.
Pacjent AGZ VR5.
Słychać łańcuch, na wolnych obrotach właściwie nie, ale tak 1000-1800rpm wyraźnie słychać. Ślizgi po zdjęciu pokrywki wyglądają ok, napinacz zmieniony ten górny do którego jest dostęp. Olej już drugi raz zmieniony jak go mam. Był motul 5w40 teraz jest 10w60. Bez różnicy. Na 10w60 jest może ciut lepiej. Silnik pracuje normalnie, auto śmiga jak głupie.

Ciśnienie oleju ? Słyszałem że te silniki miały wadliwe pompy oleju.
MisioLBN
Gwint KW variant 1 peugeot 206 jak to się sprawuje ? Idzie na tym na codzień jeździć ? Bo mam b14 ale 1 jest krzywy i za cenę regeneracji b14 moge kupić KW w dobrym stanie ( 900zł).
hexx
CYTAT(Samcrk @ Fri, 13 May 2016 - 09:43) *
Mam pytanie.
Pacjent AGZ VR5.
Słychać łańcuch, na wolnych obrotach właściwie nie, ale tak 1000-1800rpm wyraźnie słychać. Ślizgi po zdjęciu pokrywki wyglądają ok, napinacz zmieniony ten górny do którego jest dostęp. Olej już drugi raz zmieniony jak go mam. Był motul 5w40 teraz jest 10w60. Bez różnicy. Na 10w60 jest może ciut lepiej. Silnik pracuje normalnie, auto śmiga jak głupie.

Ciśnienie oleju ? Słyszałem że te silniki miały wadliwe pompy oleju.

a łańcuch się nie rozciągnął ?
Andrzej87
Witam

W M54 po wymianie oleju na Valvoline 5W40 zaczęła stukać szklanka(chyba tylko jedna). Może to być związane z wymianą oleju czy po prostu szklanka ma już dość?
ap2
Witam.

Kto w okolicach Bielska/Katowic zabieli docisk i koło zamachowe w BMW e90 320d z 2011?
Zależałoby mi na tym aby to było zrobione w 1 dzień.

Pozdrawiam,
ap2
tomek 1980
Witam, pacjent to reno tajala 1,5cdi z roku 2003, zgasł.
Znajomy po podpięciu auto coma zdiagnozował błąd czujnika położenia wału korbowego. Czujnik został zmieniony na nowy.
Samochód przyciągnięto do mnie, na sprawdzenie rozrządu. Rozrząd niby był przestawiony o pół zęba.
Rozrząd został zmieniony na nowy, ustawiony na blokady. Silnik nie chciał nadal odpalić. Odpaliłem go na plaku.
Silnikodpalał normalnie, tylko w przedziale 2500-2800 obr/min zaczyna dzwonić, tak jakby był przestawiony rozrząd. Na biegu jałowym chodzi normalnie. Wyjechałem na próbę, moc jakaś taka chyba mniejsza, niż powinna być.
Silnik zaczął przydzwaniać, jak wyżej. Po odpuszczeniu gazu ok. Po dodaniu znów dzwoni. Postanowiłem delikatnie, powoli dojechać do domu, ale nagle silnik zaczął dzwonić. Po wciśnięciu sprzęgła obroty poszły same do góry. Patrzę w lusterko błękitny dym z rury wydechowej, wystraszyłem się i wyłączyłem silnik. Po próbie odpalenia. Silnik nie zapala.
Pierwsze co pomyślałem przestawiony rozrząd.
Samochód został z holowany na podwórko. Włożyłem blokady, wszystko pasuje, na kołki, nic nie jest przestawione, rozrząd ok.
Dziś chciałem zmierzyć ciśnienie sprężania, ale muszę pokombinować z przejściówką, do mierzenia ciśnienia, bo za chiny nie da rady przyłączyć manometru, bo za ciasno.
Jednak skoro rozrząd się nie przestawił, to teoretycznie zawory powinny być proste?
Teraz pytanie, czy to może być od wtrysków, lub czego jeszcze?
Przepraszam, za przydługawy opis, ale chciałem opisać po kolei, co i jak.
Każda sugestia mile widziana.

Dodam, że silnik teraz nie chce zapalić. Na plaku zapala normalnie, ale chodzi nierówno, jakby na trzy cylindry, po chwili, gaśnie.
Robiłem dwie próby i za każdym razem to samo. W końcu dałem spokój.
Pozdrawiam.
Arkadius3
Wtrychy leją.
AT89S52
Jest ktoś w stanie podpowiedziec od czego to docisk? Kupiony jako M57D30 i takie ma nabite numery, ale to coś innego. Otoczak podejrzewał 3.0TDI Vag.

http://imgur.com/a/Z6jOm
tomek 1980
Witam,
CYTAT("Arkadius3")
Wtrychy leją.

Dzięki.
Dziś odpaliłem na placka i odpinałem po kolei wtyczki od wtrysków i na czwartym, żadnej reakcji.
Po zmianie wtrysku na inny, który jakiś czas leżał nieużywany, ale niby sprawny, silnik pracuje chyba normalnie. Po przegazówkach jednak czasem przydzwoni w silniku.
Kilka razy silnik zgasł, ale później, jak dłużej pochodził, gazowałem tak do 3500obr/min, było już ok.
Jenak po słuchaniu stetoskopem, na pierwszym i drugim cisza, na trzecim trochę głośniej, ale na czwartym to już jak w śrutowniku. tongue.gif
Jutro myślę dodać jakiegoś dodatku smarującego to ON i może się poprawi.
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam.
flapjck1
CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 16 May 2016 - 22:42) *
Witam,

Dzięki.
Dziś odpaliłem na placka i odpinałem po kolei wtyczki od wtrysków i na czwartym, żadnej reakcji.
Po zmianie wtrysku na inny, który jakiś czas leżał nieużywany, ale niby sprawny, silnik pracuje chyba normalnie. Po przegazówkach jednak czasem przydzwoni w silniku.
Kilka razy silnik zgasł, ale później, jak dłużej pochodził, gazowałem tak do 3500obr/min, było już ok.
Jenak po słuchaniu stetoskopem, na pierwszym i drugim cisza, na trzecim trochę głośniej, ale na czwartym to już jak w śrutowniku. tongue.gif
Jutro myślę dodać jakiegoś dodatku smarującego to ON i może się poprawi.
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam.



Mysle ze sie sporo moze poprawic jak zakodujesz ten czwarty wtrysk
tomek 1980
Witam, co do tej nieszczęsnej tali, to niech ją chudy byk.
flapjck1 dzięki, też o tym już myślałem, ale ostatecznie tego nie zrobiłem.
Czy Autocomem, da rade to ogarnąć?
Wczoraj, odpaliła normalnie.

Pochodziła chyba z 30min na jałowych, pogazowałem i było wszystko ok.
Wyjechałem na ulicę i po jakiś +/- kilometrze znów zaczęło dzwonić w silniku i dymić, na niebiesko, szaro i czarno.
Puściłem gaz, jedzie. Tak przejechałem delikatnie około 5km i jadąc pod górkę zaczęło słabnąć, aż w końcu zgasło.
Odpalanie na plaku nie przynosi rezultatów.
Z holowaliśmy samochód do domu. Silnik, nie chciał chodzić nawet na plaku.
Pożyczyłem od kolegi Autocoma i takowe błędy.
DF125 nie pamiętam opisu.
DF116 obwód czujnika wałka rozrządu, brak sygnału,
nieciągły
DF116 obwód czujnika wałka rozrządu, zgodność nieciągły,

Te błędy były później, po kolejnej próbie odpalenia
DF031 przekaźnik modułu PAS, zwarcie do plusa zasilania,
nieciągły
DF116 obwód czujnika wałka rozrządu, brak sygnału,
nieciągły
DF116 obwód czujnika wałka rozrządu, zgodność nieciągły,

Na sam koniec jeszcze
DF122, gdzieś znalazłem opis, jakby brak komunikacji komputera z przedziałem kabiny pasażera i napięcie zasilania potenciometru pedału ścieżka 2. huh.gif

Już sam zbaraniałem.
Wydaje mi się, jakby coś z elektryką fiksowało, po naciśnięciu hamulca prześwieca lekko kontrolka światła przeciwmgielnego.
Raz tak miałem w innej renówce z silnikiem benzynowym, to były pordzewiałe masy i przetarty kabel.
Jeszcze jutro spróbuje pozmieniać czujniki, przeczyścić masy, a jak to nie pomoże, to holeujemy do elektryka.
BartekSz
CYTAT(AT89S52 @ Mon, 16 May 2016 - 14:08) *
Jest ktoś w stanie podpowiedziec od czego to docisk? Kupiony jako M57D30 i takie ma nabite numery, ale to coś innego. Otoczak podejrzewał 3.0TDI Vag.

http://imgur.com/a/Z6jOm


Google wypluwa że jest z diesla 3.0D BMW https://www.oscaro.com/kit-d-embrayage-sach...5-3127948-479-p
AT89S52
CYTAT(BartekSz @ Thu, 19 May 2016 - 10:05) *
Google wypluwa że jest z diesla 3.0D BMW https://www.oscaro.com/kit-d-embrayage-sach...5-3127948-479-p


Ale to nie jest ten docisk, ma błędnie nabite numery, kontaktowałem sie nawet z dystrybutorem LUK'a w tej sprawie. Nie pasuje pod zamach BMW i różni się budową.

jarek s13.5
Panowie
W mojej Corolli e12 2002 1.4vvti pękła mi przednia prawa sprężyna h&r -30. Kupiłem nowe springi firmy Boge też -30 zdemontowałem całego Macphersona zawiozłem do mechanika założył nową sprężyne. po zamontowaniu kolumny podczas jazdy słychać głośne stukanie z tego macphrsona jakby ktoś walił młotkiem w metal. co to może być?
AT89S52
CYTAT(jarek s13.5 @ Thu, 19 May 2016 - 19:12) *
Panowie
W mojej Corolli e12 2002 1.4vvti pękła mi przednia prawa sprężyna h&r -30. Kupiłem nowe springi firmy Boge też -30 zdemontowałem całego Macphersona zawiozłem do mechanika założył nową sprężyne. po zamontowaniu kolumny podczas jazdy słychać głośne stukanie z tego macphrsona jakby ktoś walił młotkiem w metal. co to może być?


Niedokręcona nakrętka w górnym mocowaniu amortyzatora, podjedź do kogoś z pneumatem. Minuta roboty, z czego 50s to szukanie nasadki i otwieranie maski.
jarek s13.5
a czy może być winą że na jednej stronie jest nowa sprężyna? ta h&r chyba jest twardsza (czerwona) a ta nowa mi się wydaje że jest miękka (żółta) ?
AT89S52
W takim wypadku powinieneś wymienić komplet na tej osi.
jarek s13.5
tak zrobie. a stuka tak głośno łącznik staba. dzięki za pomoc.
flapjck1
szukam jakiegos katalogu paskow rozrzadu po wymiarach

potrzebuje czegos mocno nietypowego, mianowicie paska zebatego rozrzadu o szerokosci 19 mm dlugosci okolo 450mm i 52 zęby - baaardzo krótki


jakies koncepcje gdzie grzebac?


eh ogarnalem sie biggrin.gif

przemyslowy pasek transmisyjny biggrin.gif np w gates 195l075 ( 9257-2222 )
albo w skf PHG 195-L-075
lub Dayco ISORAN 052R190
perlik
Ma ktoś foto jak zrobić xpipe ? Było na necie coś ze spawania kolanek i docinania ich.
AT89S52
CYTAT(perlik @ Sat, 21 May 2016 - 08:52) *
Ma ktoś foto jak zrobić xpipe ? Było na necie coś ze spawania kolanek i docinania ich.


perlik
Dziękuje smile.gif
Baltosz
Panowie, chce podebrać tuleje poliuretanową z metalową tulejką na czop o średnicy 17 mm i długości 55 mm. Chce podebrać jakąś łatwo dostępną i możliwie najtańszą. Macie jakieś pomysły od czego można zastosować? Powysyłałem parę zapytań ale cisza jak makiem zasiał.
matteusz
Panowie, gdzie szukać schematów elektrycznych do Opla? Konkretnie chodzi o Adama. Jest jakiś program gdzie znajdę coś takiego?
Andrzej87
Jak rozebrać skrzynię manualną w E36? Odkręciłem śruby trzymające dzwon, kilka śrub po bokach i zdjąłem z wałka wejściowego zabezpieczenie, ale nadal nie chce się rozdzielić.
wymiot
Jaki przewód polecacie do doprowadzenia oleju do chłodnicy oleju ?

Linki mile widziane
Kroplówa
Pacjent Golf III 1.8 GT,gwint od świecy urwany-Dać tulejkę na nową świece wykonaną przez tokarza czy kombinować z Glikolem ??
kinko
Gdzie w trójmieście najlepiej oddać insignie 2.0d na diagnostykę i ew. naprawę? Auto nie jedzie i wywala błędy. Na moje oko turbina, bo auto ma jakieś 60% mocy i jest sporo oleju w dolocie. Myślałem o Turbo elicie, ale nie wiem czy oni się zajmują też takimi zwyklakami,
usuniety
Orientuje się ktoś może czy będzie gdzieś dostępna relacja na żywo z IOM TT 2016 ?
tomek 1980
Witam, panowie, mam reno thalie z padniętym motorem i układem wtryskowym 1,5dci.
Wykombinowaliśmy z właścicielem, że wrzucimy starego poczciwego 1,9dti. Załóżmy, że mamy całego dawcę, tzn. drugi samochód, właśnie z motorem 1,9dti. Przekładamy wszystko silnik ze skrzynią biegów, wiązkę, ECU.
Teraz pojawia, się pytanie, gdzie znajduje się immo, czy w zegarach, jak w vw, co jeszcze muszę przełożyć, przerobić?
Czy łapy (poduszki) mocująca silnik i skrzynię biegów do karoserii będą pasować, czy trzeba rzeźbić?
Pytam, bo może ktoś siedzi w reno i robił już taką przekładkę.
Mile widziana każda sugestia. rolleyes.gif
Pozdrawiam.
Tarantula
Audi q7 4.2tdi 2007r. Jakie sa widelki jezeli chodzi o korekte wtryskow na vcdsie? Bipy max 100 ? Dzieki za info, pozdrawiam
BartekSz
CYTAT(matteusz @ Wed, 25 May 2016 - 14:21) *
Panowie, gdzie szukać schematów elektrycznych do Opla? Konkretnie chodzi o Adama. Jest jakiś program gdzie znajdę coś takiego?


https://www.gme-infotech.com/info/tis.html
MisioLBN
Potrzebuje na wczoraj taki przewód

Jest to przewód maglownicy 206. Mój niestety się ułamał, próbowałem dorobić w punkcie regeneracji maglownic ale dupa, w Kalmax w Lublinie też dupa. Ma ktoś w Lublinie maglownice na części lub jakiś namiar gdzie to dostać ? Sprawa bardzo pilna. W najgorszym wypadku kupie całą maglownicę ale zależy mi żeby było na miejscu żeby nei czekać na wysyłkę.
Mav
A jakbyś spróbował dorobić taki przewód w punkcie z hydrauliką siłową? Będzie w całości elastyczny, ale z dużym zapasem wytrzyma ciśnienie, temperaturę, itd. Robiłem w takich punktach kilka przewodów nietypowych przy swapach, m.in. do wspomagania i wszystko pięknie działało. Byle mieli odpowiednie końcówki, żeby zakuć do przewodu hydraulicznego.
MisioLBN
Nie mają takich koncowek;(
norbivr6
pany fotel bimarco czy mirco? bimarco hammer a mirco s2000. 185cm/88kg.
matteusz
Ja mam porównanie między Bimarco Expert i Mirco GT FiA i moim zdaniem Mirco jest lepiej wykonane.
MisioLBN
Czy można lutować przewody od czujnika położenia WAŁU. Z racji że wtyczka trzymała się na kilku drucikach, rozebrałem ją wlutowalem nowe przewody i heja. Przewód jest ekranowany. Zrobiłem z 15km ostro upalając po czym samochód umarł i objawy braku czujnika położenia wału. Czasem zaskoczył na chwilę. Wróciłem na lince. Pod domem odpalił od strzała, zagrzałem go i próbowałem zgasić ale nie udało mi się. Ruszyłęm wiązką i od razu umarł i już brak możliwości odpalenia. I teraz zastanawiam się czy to wina tego że polutowałem kable czy poprostu gdzieś wiązka uszkodzona i pruć ja.
MisioLBN
https://www.youtube.com/watch?v=aW1U5rQL_r4
Tak to wygląda jak się nagrzeje silnik
kompot
S4 B6 i B7 - czym roznia sie te auta i jakie sa ich bolaczki poza spalaniem i nagarem?
micubussi
Oto wykres z mojego m52b28, totalna seria. Wykres mnie nie wydaje sie podejrzany, ale odczucia z jazdy są słabe. Jeśli ktoś miał doczynienia z m52b28 i wie jak powinien wyglądać prawidłowy wykres niech mi napisze czy wszystko jest okej, czy coś trzeba poprawić. Jeśli ktoś zna lepsze miejsce aby wrzucić wykres do analizy niech da znać gdzie i na jakim forum to chętnie wrzucę.
Tarantula
Audi a6 2006 2.7tdi podczas regeneracji dpf silnik zgasl, teraz odpala i doslownie po paru sec gasnie, tak jest za kazdym razem. Bledy dpf, poduszki silnika i blad uszkodzenia sterownika silnika. Uwalilo sie ecu? Masakra jakas...
siewcu
wypalany na postoju? czy w czasie jazdy?
Mis
CYTAT(micubussi @ Sat, 04 Jun 2016 - 00:24) *
Oto wykres z mojego m52b28, totalna seria. Wykres mnie nie wydaje sie podejrzany, ale odczucia z jazdy są słabe. Jeśli ktoś miał doczynienia z m52b28 i wie jak powinien wyglądać prawidłowy wykres niech mi napisze czy wszystko jest okej, czy coś trzeba poprawić. Jeśli ktoś zna lepsze miejsce aby wrzucić wykres do analizy niech da znać gdzie i na jakim forum to chętnie wrzucę.

Poza kiepskim wynikiem na LPG (osprzęt lub strojenie) to taki o wynik. Przydałaby się diagnostyka - ile przepływka pokazuje na jałowych na rozgrzanym bez obciążeń, czy obie sondy sprawne, jaki jest kąt synchronizacji rozrządu, czy vanos ładnie 25 stopni przestawia wałek ssący...
emtees
CYTAT(Tarantula @ Sat, 04 Jun 2016 - 17:25) *
Audi a6 2006 2.7tdi podczas regeneracji dpf silnik zgasl, teraz odpala i doslownie po paru sec gasnie, tak jest za kazdym razem. Bledy dpf, poduszki silnika i blad uszkodzenia sterownika silnika. Uwalilo sie ecu? Masakra jakas...


Jak zgasł podczas wypalania to może bebechy się stopiły i zatkały wydech? Gaśnie, bo nie ma siły przepchnąć przez to spalin... Wg. mnie na początek trzeba w tym kierunku szukać.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.