Witam, co do tej nieszczęsnej tali, to niech ją chudy byk.
flapjck1 dzięki, też o tym już myślałem, ale ostatecznie tego nie zrobiłem.
Czy Autocomem, da rade to ogarnąć?
Wczoraj, odpaliła normalnie.
Pochodziła chyba z 30min na jałowych, pogazowałem i było wszystko ok.
Wyjechałem na ulicę i po jakiś +/- kilometrze znów zaczęło dzwonić w silniku i dymić, na niebiesko, szaro i czarno.
Puściłem gaz, jedzie. Tak przejechałem delikatnie około 5km i jadąc pod górkę zaczęło słabnąć, aż w końcu zgasło.
Odpalanie na plaku nie przynosi rezultatów.
Z holowaliśmy samochód do domu. Silnik, nie chciał chodzić nawet na plaku.
Pożyczyłem od kolegi Autocoma i takowe błędy.
DF125 nie pamiętam opisu.
DF116 obwód czujnika wałka rozrządu, brak sygnału,
nieciągły
DF116 obwód czujnika wałka rozrządu, zgodność nieciągły,
Te błędy były później, po kolejnej próbie odpalenia
DF031 przekaźnik modułu PAS, zwarcie do plusa zasilania,
nieciągły
DF116 obwód czujnika wałka rozrządu, brak sygnału,
nieciągły
DF116 obwód czujnika wałka rozrządu, zgodność nieciągły,
Na sam koniec jeszcze
DF122, gdzieś znalazłem opis, jakby brak komunikacji komputera z przedziałem kabiny pasażera i napięcie zasilania potenciometru pedału ścieżka 2.
Już sam zbaraniałem.
Wydaje mi się, jakby coś z elektryką fiksowało, po naciśnięciu hamulca prześwieca lekko kontrolka światła przeciwmgielnego.
Raz tak miałem w innej renówce z silnikiem benzynowym, to były pordzewiałe masy i przetarty kabel.
Jeszcze jutro spróbuje pozmieniać czujniki, przeczyścić masy, a jak to nie pomoże, to holeujemy do elektryka.