Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
Czacza
To nie będzie dramatu smile.gif
Salieri
CYTAT(K@rol @ Wed, 08 Dec 2010 - 00:15) *
Panowie pacjent Vectra B.

Wczoraj wieczorem odpalam, właczyłem światła, tylko błysnęły.

Bezpieczniki sa ok, żarówki ok. swiatła mijania z przodu nie działają, reszta ok. Jest jakiś przekaźnik odpowiadający za to,albo coś?


mam Vectre y20dth polift i u mnie jest przekaznik od swiatel. Zdejmij pokrywe bezpiecznikow i na niej jest schemat z rysunkami, dojdziesz ktory to.
arek-lin
Panowie, problem kolejny. Mój dupowóz (golf 1.6 gaźnik 90 rocznik) w czasie jazdy najpierw szarpnął kilka razy, przełączyłem sie na benzynę (auto na gaz jechało wcześniej) i przestał jechać. Nie da rady odpalić ani na gazie, ani na benzynie, Hol pod dom, po kilku godzinach wracam, auto odpala normalnie, chodzi może minutkę, ruszam (jeszcze na parkingu) i traci obroty i gaśnie. Odpalam, gaz łapie obroty i bez zmiany położenie gazu sam gubi obroty i gaśnie. Powtarza się to kilkakrotnie. Poczekałem znowu jakiś czas, wyjąłem kabel idący od cewki do aparatu zapłonowego przyłożyłem do bloku silnika-iskrzy. Wsadziłem spowrotem, odpaliłem, pochodził jeszcze chwilkę i zgasł. Znowu zdjąłem ten kabel, przyłożyłem do bloku, kolega kręcił i brak iskry... Cewka padła? Mam jutro trasę do zrobienia 200 km i fajnie by było żeby auto chodziło
k-meal
jaki sklep internetowy z oponami polecacie?
chce kupic 185/60/15 zimowe.

pozdr.
RSMANIEK
Ja juz zaupilem 2 komplet w motoricus i jestem zadowolony.
MrUw@
CYTAT
Cewka padła?

cewke to tym przykładaniem do bloku mogłeś spalić właśnie wiec pewnie teraz padła... sprawdź czy do cewki dochodzi prąd... potem wsadź swiece w kabel przyłóż ja do masy i sprawdz czy daje iskre jak nie to masz odpowiedz jak nie to szukamy dalej...
Misior
Jaki moment obrotowy miały star transity (91-94) 2,5D i 2,5TD?
syncros
Pacjent silnik i skrzynia 2.7tt z S4. W bloku powinny byc tulejki ustalajace polozenie skrzyni wzgledem silnika, niestety tak sie zlozylo ze silnik i skrzynia pochodza z roznych miejsc i tych tulejek nie ma, czy to mozna gdzies kupic?
mate96
ASO wytypować numer i szukać czści w aso skoda, seat, vw, audi albo szroty
nigdyyy
Sieć CAN w samochodzie.

Na laborce mieliśmy pytanie o stan recesywny w sieci. Zaznaczyliśmy z kolegami odpowiedź, że napięcia w CanL i CanH są wtedy równe po 2,5 V. Prowadzący powiedział, że nie, że 1,5 i 3,5 V. Argumentacja, że w wielu źródłach (w tym książkach, które mam) stan recesywny to mała różnica napięć (również ujemna) między kablami L i H nic nie dała.

Pytanie - czy ktoś z doświadczenia może powiedzieć, jak jest naprawdę? Teorię znam.
Prowadzący powiedział, że on się tym zajmuje i jest w rzeczywistości 1,5 i 3,5. Nie mówię, że nie ma racji, chociaż w wielu źródłach widzę cytowaną normę ISO 11898, gdzie podobno jest 2,5 i 2,5 (nie widziałem tej normy na oczy). Tematu nie odpuszczę, chociaż to tylko jeden punkt.
mate96
ewentualnie w pon bede mogl ci odpowiedziec jak pogadam z elektrykiem
caro86wlkp
kumpel w mieście wpadł w zaspe na chodniku przez gościa który omijał zaparkowany na jego pasie samochód.
ewidentnie wina gościa. ale nikomu nic sie nie stało, strat blacharskich nie było także każdy pojechał w swoją stronę.
z tym że kumpel jak wyjechał na droge stwierdził ze coś musiało skrzywić sie w zawieszeniu bo go ściąga na jedną stronę.
(prawdopodobnie trafił krawężnik w zaspie)
czy można mu coś zrobić po fakcie jak nie było policji ani spisanej żadnej notatki przez uczestników zdarzenia.
było 3 świadków którzy widzieli to zdarzenie.
bezduszny
nic nie zrobi
co z tego, że świadkowie widzieli zdarzenie... ale czy znali stan techniczny samochodu z przed zdarzenia i po zdarzeniu ?
nigdyyy
CYTAT(mate96 @ Sat, 11 Dec 2010 - 06:59) *
ewentualnie w pon bede mogl ci odpowiedziec jak pogadam z elektrykiem


Nie ma ciśnienia, czasu trochę mam, więc przy okazji jak zapytasz to będę wdzięczny smile.gif
Wielkie dzięki.
Jarzyn
Hej, pytanie odnośnie przewodu paliwowego sztywnego:
fabrycznie miałem sztywne przewody pod autem zakończone takimi zgrubieniami (nie wiem jak to się fachowo nazywa), chcę zmienić na miedź- czy da radę dorobić takie zgrubienia?
Czytałem, że gumowe przewody się zakłada po prostu na miedziany, zaciska na dwa cybanty i daje radę.
Niby to tylko 3 bary, ale jakoś mnie to dręczy- nic się nie stanie jak gumowe przewody założę na zwykłą miedź bez takich "brzuszków"?





Dzięki z góry
pozdrawiam
pavel
CYTAT(maciekj @ Sat, 11 Dec 2010 - 14:36) *
Hej, pytanie odnośnie przewodu paliwowego sztywnego:
fabrycznie miałem sztywne przewody pod autem zakończone takimi zgrubieniami (nie wiem jak to się fachowo nazywa), chcę zmienić na miedź- czy da radę dorobić takie zgrubienia?
Czytałem, że gumowe przewody się zakłada po prostu na miedziany, zaciska na dwa cybanty i daje radę.
Niby to tylko 3 bary, ale jakoś mnie to dręczy- nic się nie stanie jak gumowe przewody założę na zwykłą miedź bez takich "brzuszków"?

Dzięki z góry
pozdrawiam


Podjedź do jakiegoś gościa, który naprawia pompy wtryskowe- każdy z nich ma przyrząd do zarabiania końcówek i zrobi to w 5 minut. Tylko powiedz mu, że chodzi o wężyk bo inaczej zrobi Ci tak jak do diesla i będzie problem z założeniem wężyka.
Ten drugi "brzuszek" to jedynie ogranicznik dla wężyka
Maxim555
CYTAT(maciekj @ Sat, 11 Dec 2010 - 14:36) *
Hej, pytanie odnośnie przewodu paliwowego sztywnego:
fabrycznie miałem sztywne przewody pod autem zakończone takimi zgrubieniami (nie wiem jak to się fachowo nazywa), chcę zmienić na miedź- czy da radę dorobić takie zgrubienia?
Czytałem, że gumowe przewody się zakłada po prostu na miedziany, zaciska na dwa cybanty i daje radę.
Niby to tylko 3 bary, ale jakoś mnie to dręczy- nic się nie stanie jak gumowe przewody założę na zwykłą miedź bez takich "brzuszków"?





Dzięki z góry
pozdrawiam



to co prawda do przewodów hamulcowych, ale może da sie zrobić. http://allegro.pl/prasaka-do-zarabiania-pr...1361428375.html
Czacza
NIC się nie stanie jak nie zrobisz. Naprawdę wytrzymuje to sporo, nawet bez zgrubień i na jednym cybancie. Bez paniki. Też się z początku obawiałem, potem śmigało kolejne 2 lata bezusterkowo!!
rallyfan
Pytanie średnio motoryzacyjne,czy mogę odmówić wysyłki towaru na allegro jeśli w opcjach dostawy miałem tylko odbiór osobisty i płatność przy odbiorze?
bezduszny
możesz
na aukcji był (?) wyraźny opis... a jak ktoś nie przeczytał i nie stosuje się to jego problem

czy wyślesz to tylko Twoja dobra wola...
rallyfan
W opcjach dostawy pisałem odbiór osobisty i płatność przy odbiorze, w aukcji nic nie pisałem na temat odbioru ale i wysyłki i jej kosztów.
bezduszny
no to niby też jest "po Twojej stronie"
ale skoro nie było to wyraźnie napisane... to sam wiesz
Misior
Co z tego ze nie wyslesz (mimo ze masz takie prawo jak wspomniano wyzej) jak kupujacy wystawi Ci negatywa i nic sie nie da z tym zrobic, a allegro ma to gleboko gdzies.
toivias
czy toyota starlet gt turbo (ep82) występowała tylko z kierownicą po prawej?
Porszak
czy pochodzaca z 93 roku lambda na 3 przewodach ma szanse dzialac poprawnie po ok 200kkm?
the Hitcher
CYTAT
czy toyota starlet gt turbo (ep82) występowała tylko z kierownicą po prawej?


użytkownik doctor TT (niepamietam dokladnie jak pisane) powinien znac odpowiedz, zapytaj go
toivias
CYTAT(JJasiek @ Tue, 28 Aug 2007 - 09:16) *
Nie ma odwrotnie przełożeń. Mam zeswapowany 4agze wraz ze skrzynią u siebie. 4agze o ile wiem wystepował tylko w wersjach z kierą po prawej.

już znalazłem smile.gif
the.wolf
Stary bułgarski wózek widłowy. Silnik diesla. Od kilku dni non stop się zapowietrza układ paliwowy. Przewody elastyczne zmienione, było tylko kilka. Reszta przewodów jest metalowa. Po zgaśnięciu wystarczy poluzować przewód przy wtryskiwaczu i odpala.

Jeśli by była nieszczelność to chyba paliwo powinno choć trochę wylewać z układu? choćby pocić? Wszędzie sucho etc...
Jakieś sugestie na co zwrócić uwagę?
bezduszny
filtr paliwa - poprawność wstawienia/dokręcenia/uszczelka
the.wolf
filtr nie byl ruszany, ale ok wykrecimy go dzisiaj i obejrzymy. Silnik gasnie przy zejsciu z max obrotów. Jesli wozek bedzie jezdzil na srednich obrotach nie gasnie...
STarlet
CYTAT(toivias @ Sun, 12 Dec 2010 - 17:34) *
czy toyota starlet gt turbo (ep82) występowała tylko z kierownicą po prawej?

tylko.
arek-lin
CYTAT(MrUw@ @ Wed, 08 Dec 2010 - 21:23) *
cewke to tym przykładaniem do bloku mogłeś spalić właśnie wiec pewnie teraz padła... sprawdź czy do cewki dochodzi prąd... potem wsadź swiece w kabel przyłóż ja do masy i sprawdz czy daje iskre jak nie to masz odpowiedz jak nie to szukamy dalej...


Cewkę wymieniłem dziś na nową, odpaliłem samochód, pochodził może z pół minuty i zgasł... Kolejne próby odpalenia, zagadał, strasznie nierówno, zalewał się mocno i zgasł. Znowu nie da się go odpalić. Jakieś pomysły? Auto wygląda na mocno przelane i było takie wcześniej tuż po odpaleniu, ale nawet przy -15 odpalał niedawno. Aku nowe, cewka nowa, kable wysokiego napięcia zmienione w sierpniu, świece rok temu...
arek-lin
Zlazłem jeszcze raz do auta, odpaliłem, pochodził chwile przelany, trzymałem go na obrotach, przepalił i chodził normalnie koło minuty. Nie zmieniałem położenia pedału gazu, zaczął się dławić, chyba zalewac, nie dawał rady wejść na obroty, strzelił z wydechu dość mocno. Puściłem całkiem gaz to tak jakby na 3 gary pochodził, potrząsł się cały i zgasł. Podobno przy kręceniu rozrusznikiem podobno puścił bąka przez dolot (ale domyślam się, że to sprawa odmy).
Może ktoś poradzić ogarniętego mechanika w Poznaniu? Nie znam nikogo, a oddawać w ciemno gdzie popadnie nie chcę...
RALF
pytanie może mało racingowe
czy ktoś wie kot może wykonać mi taki emblemat

kamil.k
CYTAT(the.wolf @ Mon, 13 Dec 2010 - 10:28) *
Stary bułgarski wózek widłowy. Silnik diesla. Od kilku dni non stop się zapowietrza układ paliwowy. Przewody elastyczne zmienione, było tylko kilka. Reszta przewodów jest metalowa. Po zgaśnięciu wystarczy poluzować przewód przy wtryskiwaczu i odpala.

Jeśli by była nieszczelność to chyba paliwo powinno choć trochę wylewać z układu? choćby pocić? Wszędzie sucho etc...
Jakieś sugestie na co zwrócić uwagę?



dokrec dobrze filtr paliwa bo pewnie tamtedy zasysa powietrze smile.gif

przewody elastyczne tzn. te od zbiornika do pompy czy miedzy wtryskami sa jeszcze jakies ??

paliwa w zbiorniku dużo ????
k-meal
CYTAT(caro86wlkp @ Sat, 11 Dec 2010 - 13:51) *
kumpel w mieście wpadł w zaspe na chodniku przez gościa który omijał zaparkowany na jego pasie samochód.
ewidentnie wina gościa. ale nikomu nic sie nie stało, strat blacharskich nie było także każdy pojechał w swoją stronę.
z tym że kumpel jak wyjechał na droge stwierdził ze coś musiało skrzywić sie w zawieszeniu bo go ściąga na jedną stronę.
(prawdopodobnie trafił krawężnik w zaspie)
czy można mu coś zrobić po fakcie jak nie było policji ani spisanej żadnej notatki przez uczestników zdarzenia.
było 3 świadków którzy widzieli to zdarzenie.

w mojej wsi byla podobna sytuacja. koles poszedl chyba po paru dniach do sprawcy i zazadal kasy. ten odmowil, sprawa trafila do sadu i ten niby poszkodowany wygral.
toivias
na jakiej zasadzie następuje pomiar prędkości z takiego radiowozu jak w artykule poniżej?
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,911...kosc_jadac.html
Misior
CYTAT(arek-lin @ Mon, 13 Dec 2010 - 13:55) *
Zlazłem jeszcze raz do auta, odpaliłem, pochodził chwile przelany, trzymałem go na obrotach, przepalił i chodził normalnie koło minuty. Nie zmieniałem położenia pedału gazu, zaczął się dławić, chyba zalewac, nie dawał rady wejść na obroty, strzelił z wydechu dość mocno. Puściłem całkiem gaz to tak jakby na 3 gary pochodził, potrząsł się cały i zgasł. Podobno przy kręceniu rozrusznikiem podobno puścił bąka przez dolot (ale domyślam się, że to sprawa odmy).
Może ktoś poradzić ogarniętego mechanika w Poznaniu? Nie znam nikogo, a oddawać w ciemno gdzie popadnie nie chcę...


Sprawdzales czujnik halla?
Jarzyn
Pacjent VW Lupo- zmienione tarcze i klocki przód (TRW), przejechane jakieś 800-900 km (pierwsze 200-300 km jak fabryka nakazuje bez mocnych hamowań) i tarcza bliżej środka (po promieniu) nie ściera się, jest podrdzewiała. Sruby pływakowe wymienione na nowe.
Wina tulei metalowych śrub pływakowych? Coś z tłoczkiem?
rottie
CYTAT(RALF @ Mon, 13 Dec 2010 - 19:40) *
pytanie może mało racingowe
czy ktoś wie kot może wykonać mi taki emblemat

http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/Vehicl...d=p3286.c0.m283

?
K@rol
ot: widziałem kiedyś na żywo tą Octavie nad morzem, napędziła mi stracha wink.gif w sumie każdy zwalniał przy nim tongue.gif
MrUw@
czy w MB 124 300ce 24v wystepowała skrzynia getraga z jedynką w dół ?? "Dog leg" czy jak to sie tam zwie tongue.gif
gtfan
CYTAT(MrUw@ @ Fri, 17 Dec 2010 - 00:23) *
czy w MB 124 300ce 24v wystepowała skrzynia getraga z jedynką w dół ?? "Dog leg" czy jak to sie tam zwie tongue.gif


Wg użytkowników MB występowała wink.gif
http://www.w201w124.bytom.eu.org/forum/vie...rag&start=0
Maxim555
Wycieraczka w civiku 2002 po odkręceniu górnej śruby powinna już zejść?
Feluke
CYTAT(Maxim555 @ Sat, 18 Dec 2010 - 11:56) *
Wycieraczka w civiku 2002 po odkręceniu górnej śruby powinna już zejść?

Teoretycznie tak ale trzeba byc przygotowanym ze beda stawiac czynny opor az do wykozystania palnika wlacznie.
Skiba
jakie turbo (oznaczenie) siedzi w Lancerze evo 9 a jakie w evo 8 ?
caro86wlkp
można rejestrować jeszcze auta typ SAM?
Maxim555
CYTAT(caro86wlkp @ Sat, 18 Dec 2010 - 22:55) *
można rejestrować jeszcze auta typ SAM?


Można, w linku poglądowy dokument w tej sprawie.

http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/zal...ki/514/R-06.pdf
Necak
CYTAT(Neo3 @ Sat, 18 Dec 2010 - 16:50) *
jakie turbo (oznaczenie) siedzi w Lancerze evo 9 a jakie w evo 8 ?

evo8-TD05HR 16G6-9.8T
evo9-TD05HRA 16G6C-10.5T
ale chyba bylo wiecej modeli smile.gif
Skiba
CYTAT(Necak @ Sun, 19 Dec 2010 - 01:18) *
evo8-TD05HR 16G6-9.8T
evo9-TD05HRA 16G6C-10.5T
ale chyba bylo wiecej modeli smile.gif


dzeiki tyle znalazlem, bardziej chodzilo mi o mapy kompresorow ale i tak dobrze wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.