Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
peerbe111
CYTAT(sonic1983 @ Wed, 12 Sep 2012 - 20:44) *
Ma ktos jakiegos linka do tematu *obojetnie gdzie( nt tuningu silnika 1.8 ADR?? - tak wiem najlepiej 1.8t ale nie o to chodzi bardziej ciekawosc czy ktos to grzebal i z jakim rezultatem...


Toledo z projektów na tym forum nie miało przypadkiem wcześniej ADR'a?
SONIC
Niestety nie moge znalesc nic o døubaniu wolnossácego ADR wszyscy ida w T
kompot
CYTAT(peerbe111 @ Wed, 12 Sep 2012 - 21:17) *
Toledo z projektów na tym forum nie miało przypadkiem wcześniej ADR'a?



CYTAT(sonic1983 @ Thu, 13 Sep 2012 - 05:24) *
Niestety nie moge znalesc nic o dłubaniu wolnossącego ADR wszyscy ida w T


Chyba miało i też dłubnięty na turbo (nie bez problemów zresztą), więc nie tędy droga.
raku
Użytkownik 'Toldi' miał przejścia z uturbianiem 1.8.
kompot
CYTAT(raku @ Thu, 13 Sep 2012 - 13:09) *
Użytkownik 'Toldi' miał przejścia z uturbianiem 1.8.

O tym mówię, przynajmniej ja. Ale już koniec OT, kolega chce dłubać NA.
matteusz
W którym miejscu na bloku silnika m52 są jakieś oznaczenia, które pozwalają określić jego pojemność? I jakie oznaczenie powinno mieć 2,5 a jakie 2,8? Bo chyba innej metody rozróżnienia nie ma?
HMP_inc
Czy urzędnik w wydziale komunikacji może podważyć zgodność podpisów na umowie (dwie umowy, poprzedni właściciel nie przerejestrował auta)?
flapjck1
nie moze, jak ma zastrzezenia to niech zglasza do sadu, ale jemu nic do tego, bierze papiery tak jak mu dawaja
maaaad
Oczywiście, że może.
Grzesi(E30)k
CYTAT(matteusz @ Thu, 13 Sep 2012 - 21:05) *
W którym miejscu na bloku silnika m52 są jakieś oznaczenia, które pozwalają określić jego pojemność? I jakie oznaczenie powinno mieć 2,5 a jakie 2,8? Bo chyba innej metody rozróżnienia nie ma?


Na dole bloku przy misce w M20/M40/M50/M52 etc. M30 i M10 na kołnierzu przy rozruszniku.

I masz na dole frazę: 25 6s 3

W takim rozrzuconym ciągu liczb zawsze kryje się pojemnośc. I pierwsze 2 cyfry ją zdradzają.

16- 1.6, 20- 2.0, 25- 2.5 i analogicznie

HMP_inc
To póki co otrzymałem dwie sprzeczne odpowiedzi.

Może i co dalej?
Marlon
Na tym polega praca urzędnika w okienku, żeby potrafił rozpoznać potencjalne fałszerstwo dokumentów, ale nie on jest od rozstrzygania tylko sąd.
Przy podejrzeniu fałszerstwa urzędnik może zatrzymać dokument i zgłosić sprawę Policji, tu się kończą jego kompetencje
Warpi
miałem podobną sytuację, tyle że dostałem "miękki" dowód już i w między czasie dopatrzyli się różnić w podpisach, "twardego" mi nie wydali i auto było uziemione na ok pół roku zanim wyjaśnili to z poprzednim właścicielem za pośrednictwem policji. Ja tylko musiałem czekać.
matteusz
CYTAT(Grzesi(E30)k @ Fri, 14 Sep 2012 - 00:05) *
Na dole bloku przy misce w M20/M40/M50/M52 etc. M30 i M10 na kołnierzu przy rozruszniku.

I masz na dole frazę: 25 6s 3

W takim rozrzuconym ciągu liczb zawsze kryje się pojemnośc. I pierwsze 2 cyfry ją zdradzają.

16- 1.6, 20- 2.0, 25- 2.5 i analogicznie


Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jakbyś mógł napisać czy to od strony wydechu, czy dolotu (w m52)? Pytanie może się wydawać głupie, ale kiedy silnik jest w aucie to niewiele widać i każda wskazówka się przyda. Niestety, jak miałem blok m52 na stole, to nie zwróciłem na to uwagi angry.gif
k-meal
podobno po stronie kierowcy, czyli od dolotu.
Passenger side on RHD. Driver side on LHD.
You need very keen eyesight and a torch. You have to peer through the maze of intake manifold, hoses, wiring harness etc. You can see it if you stand in just the right spot beside the LH front guard. If you have a hoist you can see it more easily from below.


jeszcze takie cos z rysunkami:
http://www.jaypix.com/files/engine.pdf
Grzesi(E30)k
Kto w PL ogarnie zamówienie dowolnego wałka rozrzadu Cat Cams?

Cat Cams robi tez talezyki i mocniejsze spręzynki? Czy trzeba udeżać w Schricka?


Chodzi o jednosktę M30 BMW.
Andrzej87
Przy demontażu pompy wtryskowej w 318tds okazał mi się taki widok:




Po drugiej stronie kółko nie jest pęknięte, w środku widać, że jest około 5 mm w stronę pompy, na zewnątrz doszło do podstawy kółka z zębami.

Tak wygląda to kółko w całości(zdjęcie przykładowe):


Można z tym jeździć czy wymienić?
matteusz
k-meal, dziękuję bardzo smile.gif
k-meal
proszem. smile.gif
flapjck1
CYTAT(Grzesi(E30)k @ Fri, 14 Sep 2012 - 16:03) *
Kto w PL ogarnie zamówienie dowolnego wałka rozrzadu Cat Cams?

Cat Cams robi tez talezyki i mocniejsze spręzynki? Czy trzeba udeżać w Schricka?


Chodzi o jednosktę M30 BMW.


http://www.catcams.pl/?gclid=COWIkcOntbICFUGN3godgiIAyg
SONIC
Grzesiek - ja kilka lat temu tez olaøem temat a puzniej miaøem klopot kóøko to kilka zø i lepiej przy jakiejkolwiek naprawie a zwlaszcza dla klijenta to vwymienic..
._.
Pacjent: ibiza 2002 1.9 TDI ASZ, ciężko pali na gorącym, mechanik mówi, że to jeden z wtrysków, co o tym myślicie?
Andrzej87
sonic1983 odpisałeś na mój post chyba nie na Grześka.

Auto jest moje. Koszt kółka jest minimalny, ale nakład pracy przy tym silniku jest duży, żeby je wymienić. Wg BMW, żeby zdjąć dekiel rozrządu, powinno się zdjąć miskę i głowicę, bo ich uszczelki mogą ulec uszkodzeniu przy próbie wyjęcie samego dekla i i tak będzie trzeba je wymienić. Czytałem, że można zrobić to bez tego, ale szanse są marne, żeby uszczelek nie uszkodzić i to jest największy problem.

Rozmyślam czy nie jeździć z tym, bo kółko jest grube i długie, a pęknięcie jest tylko na jego części i kontrolować stan co jakiś czas. Myślałem czy nie skleić tego tyle ile się uda lub poprosić, żeby ktoś TIG-iem pospawał tyle ile się da. Czy po spawaniu kółko będzie niewyważone i może mieć to negatywny wpływ na cokolwiek?
_asmo_
Panowie, pomoże ktos w sprawdzeniu historii serwisowej audi po vin'ie? Prosiłbym o odp na pw smile.gif
grayfox
Chciałbym się Was poradzić koledzy odnośnie kupna samochodu, ponieważ mam spory dylemat.
Wygląda na to, że nareszcie uda mi się kupić wymarzoną AW11'kę, nie ma tu dużego wyboru, obecnie na sprzedaż są 2, jedna czerwona z Tarnowskich Gór, druga - czarna z Wrocławia, być może ktoś zna i może się wypowiedzieć.
Narazie wiem tylko tyle co z opisów i wymiany mailowej z sprzedawcami, gdyż do kraju wracam dopiero za tydzień, jednak zakładając, ze informację są względnie prawdziwe:
Czerwona:
Przebieg 150k km, rocznik 86, nie będę przepisywał, po prostu wkleję fragment opisu:
CYTAT
Poprzedni właściciel sprowadził samochód z Niemiec, badanie techniczne w ASO Toyoty nie wykazało, aby brał udział w poważnym wypadku, jednak na jednym nadkolu z tyłu jest szpachla.
Samochód ze względu na swój wiek był malowany przez poprzedniego właściciela.
Środek, tworzywa, siedzenia w stanie bardzo dobrym.
Silnik mechanicznie bez zarzutu, bez wycieków, chętnie wkręca się na obroty.
Samochód garażowany, zimą nie wyjeżdżał na drogi, odpalany tylko w garażu.
Felgi 15" Toyota, opony Uniroyal Rain Sport 195/50 w dobrym stanie (6-7 mm bieżnika).
Niestety po zimie padł akumulator (do wymiany).
Uwagi: do wymiany przednie zawieszenie, amortyzatory kupiłem, dokładam do auta (ori KYB), sprężyny, gumy (służę kontaktami w celu uzyskania części), zapieczony zacisk hamulcowy w prawym kole.

Stoi/Stała na allegro za 8900 kup teraz i od 7k licytacja, bezpiecznie należałoby założyć, że sprzedawca będzie chciał 8k. Brakuje też jednego plasticzku od świateł, detal, ale mnie by to drażniło, a dostać go pewnie nei jest łatwo.

Druga - czarna:
Przebieg 185k km, rocznik 85', właściciel wystawia jako "nie do końca sprawną", po skontaktowaniu się informację, jaką otrzymałem to: uszczelka pod głowicą do wymiany, rozszczelniony wydech, z blacharki korodują tylne nadkola, wnioskuję, że nigdzie szpachli nie ma, chociaż to się okaże już przy oględzinach. Pytając o to, czy będę mógł nią dojechać do domu, otrzymałem odpowiedź:
CYTAT
Jeśli chodzi o te 60km, to może być kłopot, chyba że "na raty". Przejechałem się nią ok. 2 tygodnie temu i po około 20 minutach jazdy bardzo skacze temperatura silnika.. dlatego też aktualnie nią nie jeżdżę, tylko odpalam raz na jakiś czas. Wszystko przez tą uszczelkę..

I to mnie zmartwiło, zastanawiam się, czy taki objaw rzeczywiście ma prawo występować przy uszczelce, przy okazji zastanawia mnie motyw - dlaczego została ona wydmuchana. Da się w jakiś sposób sprawdzić czy silnik nie był przegrzany ? Ew. jak by ktoś mógł służyć radą jak dokładniej zdiagnozować co to może być przy oględzinach. Za czarnulką przemawia cena: 4.5k, czyli prawie 2x niższa niż poprzednia.

Nie wiem czy (zakładając, że informacje są prawdziwe, wiadomo jak to jest) lepiej wybrać zdrowy motor, prawdopodobnie zdrową budę(chociaż już robioną), dobre opony i nowe amorki, czy 2x taniej brać tą z padniętym motorem i dłubać przy tym, wszystko co będzie do zrobienia w garażu zrobię sam, tyle odnośnie kosztów robocizny. Zdaję sobie sprawę, że przy oględzinach mogą dojść dodatkowe argumenty, ale to już będzie szybka i męska decyzja. Narazie chciałbym jednak poznać opinię doświadczonych ludzi, ktorzy już mieli kilka/naście samochodów i wiedzą jak to później wygląda, ja się ze swoim poprzednim nabytkiem wkopałem strasznie i nie chciał bym tego powtórzyć, czasem pozorna oszczędność przynosi większe koszta niż kupienie czegoś drożej...

...chyba, że stosować starą zasadę - bierz to co jest mniej zardzewiałe, resztę się zrobi. biggrin.gif
mat13por
rozsądek i doświadczenie mówi zebyś brał tą czerwoną smile.gif
Jarzyn
Moim zdaniem, jak masz zamiar grubo coś modzić w silniku, to fakt- stara zasada- to co mniej zardzewiałe wink.gif bo i tak później wszystko de facto wymienisz.
Jeżeli to ma być tylko stylowy lansowóz, to lepiej brać "gotowca", bo przygotowanie pochłonie sporo kasy wink.gif
grayfox
Plan jest taki, żeby w przyszłości tam siedziało trochę mocniej dmuchnięte 4AGZE, narazie to ma jeździć i wyglądać, zakup z pasjii, sercem, nie do upalania, ot wyjątkowy daily driver do małych przebiegów. tongue.gif
Czarna mnie zastanawia, bo te zaoszczędzone 3.5k, można by wydać na ogarnięcie motoru, zrobienie rdzy i pomalowanie w barwy biało czarne, czyli te, które mi najbardziej na tym aucie leżą. Kwestia, co może oznaczać wydmuchana uszczelka, bo niestety mi to dużo nie mówi, ale domyślam się, że tak o bez niczego raczej sobie nie wylazła z pod głowicy, no chyba, że rzeczywiście może się tak zdarzyć, bo uszczelka to ok. 50zł wydatku, wymienię sam, tylko zaraz może wyjść na jaw masa innych rzeczy, które pociągną kolejny 1000, a po wszystkim okaże się, że chyba jednak trzeba kupić nowy motor laugh.gif Czerwona się błyszczy jak by była picowana pod sprzedaż, ale jeżeli przy oględzinach okaże się, że rzeczywiście wszystko z nią super, a jedynie hamulce do ogarnięcia, to rzeczywiście trzeba będzie wziąć tamtą.
s13owner
Dokładnie, jak masz grubo iść z tematem to bierz padline(w granicach rozsądku) bo i tak wszystko zmieniasz jak chcesz mieć ładne "auto bo bułki" bez nakładu pracy to czerwona może być lepsza opcją!
Chris_Black
http://forum.mr2.pl/showthread.php?threadid=4910
jagus
Czy da radę do Puga 406 z silnikiem EW10J4 zamontować skrzynię np od 2.0 HDi? Ewentualnie jakąś inna, która będzie w miarę długa (szczególnie ostatni bieg)?
Chodzi o to, aby dało się po autostradzie w miarę cicho i oszczędnie podróżować.
Ogólnie to musi pasować dzwon i wałek. Ewentualnie, czy da się przeszczepić przełożenie główne z jakiejś długiej skrzynki?
Ewentualnie mogę się zastanowić nad 3.0 v6, ale wolałbym 2.0 (sumarycznie jednak tańszy w eksploatacji).
Gra myślę warta świeczki ze względy na przebiegi w okolicy 4 tys km miesięcznie po autostradach.
mally
Właścicielem auta jest moja mama ja jestem wpisany jako współwłaściciel. Za jakiś miesiąc będę się meldował w Warszawie, czy muszę w takim razie zmieniać nr rejestracyjny na warszawski, czy muszę zgłaszać to do wydziału komunikacji?
kompot
CYTAT(mally @ Mon, 17 Sep 2012 - 18:10) *
Właścicielem auta jest moja mama ja jestem wpisany jako współwłaściciel. Za jakiś miesiąc będę się meldował w Warszawie, czy muszę w takim razie zmieniać nr rejestracyjny na warszawski, czy muszę zgłaszać to do wydziału komunikacji?

IMHO musisz zmienić swój adres zameldowania (w dowodzie rzecz jasna smile.gif ).
mally
CYTAT(kompot @ Mon, 17 Sep 2012 - 19:20) *
IMHO musisz zmienić swój adres zameldowania (w dowodzie rzecz jasna smile.gif ).


Tylko to rozumiem? Jeśli tak to spoko, dzięki za odpowiedź biggrin.gif Już myślałem że muszę blachy zmieniać.
Endoc
Witam was
W mojej S3 pokazał się taki błąd

16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Z tego co wyczytałem w necie może to być jakiś problem z napinaczem bądź z pompą paliwa. Czy ktoś z was wie coś więcej na ten temat? Jak poważne mogą być te usterki?

Napinacz miałem wymieniony z 10 tys km temu...
kompot
CYTAT(Endoc @ Mon, 17 Sep 2012 - 19:49) *
Witam was
W mojej S3 pokazał się taki błąd

16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Z tego co wyczytałem w necie może to być jakiś problem z napinaczem bądź z pompą paliwa. Czy ktoś z was wie coś więcej na ten temat? Jak poważne mogą być te usterki?

Napinacz miałem wymieniony z 10 tys km temu...


KLIK
Link mówi, że:
Prawdopodobnie masz spadki mocy (masz?)

Możliwe przyczyny:
Sprawdź zawór N205 odpowiadający za ustawienie wałka rozrządu (valve 1, to pewnie jego numer jak numeracja sond lambda 1, 2 itd)
Podmień przekaźnik pompy paliwa J17
Źle złożony rozrząd lub coś podobnego

Także tu szukaj.
hałas
Panowie,

Pacjent: clk 270 cdi.

Podczas jazdy (bez znaczenia czy ładuje czy jadę spokojnie) gdy przyspieszam słychać b. wyraźnie syczenie powietrza. Na postoju jak zakręce go wysoko pod koniec skali nagle upuści dużo powietrza ( czuć podmuch przy prawej lampie.)
Dodatkowo, czuć że jedzie trochę słabiej i zaczął mocniej kopcić (okopcony zderzak w okolicach wydechu)

Czyżby gdzieś na łączeniu intercoolera był jakiś przedmuch?

Dzięki za pomoc
Endoc
CYTAT(kompot @ Mon, 17 Sep 2012 - 20:28) *
KLIK
Link mówi, że:
Prawdopodobnie masz spadki mocy (masz?)

Możliwe przyczyny:
Sprawdź zawór N205 odpowiadający za ustawienie wałka rozrządu (valve 1, to pewnie jego numer jak numeracja sond lambda 1, 2 itd)
Podmień przekaźnik pompy paliwa J17
Źle złożony rozrząd lub coś podobnego

Także tu szukaj.


Spadków mocy nie odczułem

dzięki za wskazówki.
Aval
Jak wygląda odporność LPG na stukowe w porównaniu do PB98? Z jednej strony liczba oktanowa jest dużo wyższa, a z drugiej mówi się że przy LPG to nie ona odpowiada za skłonność do samozapłonu, więc jak to jest? Gorzej, lepiej, tak samo jak na 98oct?
lagadula
Audi A3 XII 2007, 2.0 TDI 140 , 115.000 przebiegu, kupiony w PL, serwis. Dla mnie atrakcyjna cena. Jakich problemów mogę się spodziewać ? I dlaczego mam kupic w końcu wymarzone GTI mk5, (też już upatrzone) a nie diesla.
grayfox
CYTAT(Chris_Black @ Mon, 17 Sep 2012 - 13:44) *

Ooo, wielkie dzięki! smile.gif
Zbychu
Czy resor poprzeczny pełni funkcje stabilizatora?
arek-lin
CYTAT(lagadula @ Tue, 18 Sep 2012 - 07:58) *
Audi A3 XII 2007, 2.0 TDI 140 , 115.000 przebiegu, kupiony w PL, serwis. Dla mnie atrakcyjna cena. Jakich problemów mogę się spodziewać ? I dlaczego mam kupic w końcu wymarzone GTI mk5, (też już upatrzone) a nie diesla.

Bo podobno 2.0TDI to jedne z bardziej nieudanych silników, które mają problem z pompą oleju, a tym samym zacierają się... Podobno.
bielawa
2007R nie ma już problemów wieku dziecięcego dla 2.0 TDI
jagus
resor poprzeczny nie pełni roli stabilizatora.
k-meal
CYTAT(lagadula @ Tue, 18 Sep 2012 - 07:58) *
I dlaczego mam kupic w końcu wymarzone GTI mk5, (też już upatrzone) a nie diesla.

bo marzenia trzeba realizowac.
kompot
CYTAT(hałas @ Mon, 17 Sep 2012 - 22:55) *
Panowie,

Pacjent: clk 270 cdi.

Podczas jazdy (bez znaczenia czy ładuje czy jadę spokojnie) gdy przyspieszam słychać b. wyraźnie syczenie powietrza. Na postoju jak zakręce go wysoko pod koniec skali nagle upuści dużo powietrza ( czuć podmuch przy prawej lampie.)
Dodatkowo, czuć że jedzie trochę słabiej i zaczął mocniej kopcić (okopcony zderzak w okolicach wydechu)

Czyżby gdzieś na łączeniu intercoolera był jakiś przedmuch?

Dzięki za pomoc


Sam już doszedłes do rozwiązania, gratulacje. Działaj.

CYTAT(lagadula @ Tue, 18 Sep 2012 - 07:58) *
Audi A3 XII 2007, 2.0 TDI 140 , 115.000 przebiegu, kupiony w PL, serwis. Dla mnie atrakcyjna cena. Jakich problemów mogę się spodziewać ? I dlaczego mam kupic w końcu wymarzone GTI mk5, (też już upatrzone) a nie diesla.

Pomijając kwestie dwumasu, pompek i innych pierdół. Zrób w ASO próbę ciśnienia w układzie chłodzenia (trwa kilka godzin). Jesli będzie spadek to są dwie opcje: nieszczelna chłodnica EGR lub pęknięcie głowicy, 50/50%. Dalej działasz na własne ryzyko smile.gif Z mojego doświadczenia problem z głowicą może dotyczyć również rocznika 2007/8, dalej nie wiem.
Feluke
CYTAT(lagadula @ Tue, 18 Sep 2012 - 07:58) *
Audi A3 XII 2007, 2.0 TDI 140 , 115.000 przebiegu, kupiony w PL, serwis. Dla mnie atrakcyjna cena. Jakich problemów mogę się spodziewać ? I dlaczego mam kupic w końcu wymarzone GTI mk5, (też już upatrzone) a nie diesla.

Teoretycznie pekajaca glowica juz nie dotyczy. Pojawia sie za to problem szajsmetalu na zebatce walu od napedu pompy oleju a jezeli jest juz na trybach to jest problem z wyrabianiem sie preta ktory przekazuje naped na pompe.
Na ktoryms forum audi czy vw byl opis wszystkich bolaczek tego silnika i do kiedy wystepowaly. Ogolnie to po 2010r chyba wszystkie wczesniejsze problemy zostaly wyeliminowane.
kompot
CYTAT(Feluke @ Tue, 18 Sep 2012 - 16:06) *
Teoretycznie pekajaca glowica juz nie dotyczy. Pojawia sie za to problem szajsmetalu na zebatce walu od napedu pompy oleju a jezeli jest juz na trybach to jest problem z wyrabianiem sie preta ktory przekazuje naped na pompe.

Jest mod za 9 koła w ASO na wyeliminowanie tego problemu - napęd pompy kołami zebatymi i łańcuchem. Dorwać takie graty i zacząć to trzaskać samemu...
Tylko nie pamiętam, których silników dokładnie to dotyczy, na pewno BLB.
s13owner
to ejst jakas masakra O.o Auta z tych roczników i "wyrabiający się napęd pompy" itd...?! Księgowi łądnie w uja lecą ....

Ktoś tam pytał o LPG i stukowe. Teoretycznie można podciagnąć zapłon na LPG, nawet tkoś keidy pisął na forum że w jakimś tam audi chyba a3 turbo(były takie?) mógł podciągnąć 4 czy 6 sotpni względem teog co na benie znaim knocksensor zaczął gadać.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.