Leo
Thu, 22 Dec 2011 - 14:52
zaśniedziałej masy, i kabla plusowego.
Zbychu
Thu, 22 Dec 2011 - 14:56
ok to jutro bede modzic
iktorn92
Thu, 22 Dec 2011 - 15:45
Spotkał się ktoś z taką przypadłością (xsara I 1.4) Otwieram auto z kluczyka/pilota bez znaczenia otwieram drzwi i w tym momencie przez jakies 5s drga wskazowka obrotomierza wydajac dość głosne bzyczenie. To samo dzieje sie jak posiedze dluzej w aucie i bede chcial wysiac, otworze drzwi i znow to samo. Miał ktoś kiedyś coś takiego? Obstawiam masę, ale dojść gdzie jej brakuje przy tym wynalazku moze być trochę ciężkie..
pzdr!
tomek 1980
Thu, 22 Dec 2011 - 18:23
Witam, może to właśnie masa zegarów?
Pozdrawiam.
iktorn92
Thu, 22 Dec 2011 - 20:34
Też nad tym myslalem, tylko, że ogolnie wszystko jest sterowane z BSI po jakiejś szynie VAN cholera go wie jak to ugryźć?
tomek 1980
Thu, 22 Dec 2011 - 21:44
To niestety poczekaj, aż inni się wypowiedzą, bo ja w tj dziedzinie jeszcze zielony jestem.
kamil.k
Fri, 23 Dec 2011 - 09:35
to wina zegarów.mam coś podobnego w e30 że jak zgasze to czasem wskazówka się podnosi na 1000 obr czasem 600 obr .podmieniałem zegary i na drugich tego nie było
iktorn92
Fri, 23 Dec 2011 - 11:23
Heh to widze ze cos te xsary maja z tymi zegarami
Czesta przypadlość ze zamiast kontrolki hamulca przy zaciąganiu recznego swieci sie olej
Musialem to odlączyć bo zima idzie i kazde zaciagnieci recznego konczy sie glosnym piszczeniem. No nic chyba trzeba olać i jeździc :)Dzięki!
RunMadafaka
Fri, 23 Dec 2011 - 12:13
CYTAT(the Hitcher @ Wed, 21 Dec 2011 - 19:37)
zalezy od wycieku, ale znam przypadki 2 w tym jeden moj, ze dało sporo. prestone z uszczelniaczem spróbuj jak juz
dzieki, ale w miedzyczasie zregenerowalem magla.. wyciagniecie 3 godziny wsadzenie to samo, regeneracja 300 zl u mnie w miescie a na allegro najtansza cos kolo 700:) w razie czego sluże numerem do tych Panów
Skiba
Fri, 23 Dec 2011 - 12:30
jesli chodzi o zegary to ja od kilku dni mam podobny problem w focusie mk1, w czasie jazdy robi sie dyskoteka ze wskazowkami predkosciomierza i obrotomierza. Czasami opadaja obie czasami jedna z nich, czasami na zmiane dotego jeszcze czasem zgasnie licznik km. Podejrzewam własnie jakis zimny lut w liczniku ale nie rozbieram dopoki nie padnie calkiem bo chyba dopiero wtedy bedzie najlepiej widać ktory to styk padł.
mati199
Fri, 23 Dec 2011 - 12:33
W focusie to akurat znany problem, że wychodzą takie kwiatki z tymi licznikami. Raz działa prawidłowo, raz wcale, raz wariuje.
Kabul
Fri, 23 Dec 2011 - 21:46
Huczy mi łożysko.Jak jadę wężykiem dźwięk ustaje podczas skrętu w prawo. Które łożysko jest do wymiany?
MihasZiom
Fri, 23 Dec 2011 - 21:52
obstawiam że podczas skrętu w prawo dociąża koła od strony kierowcy
wiec pewnie łożysko od strony pasażera
a czy przednie czy tylne to już nie pomogę
Marlon
Sat, 24 Dec 2011 - 01:21
lewarek, kółko w górę, kręcisz i słuchasz
dobrus
Sat, 24 Dec 2011 - 19:22
prawe lozysko do wymiany
k-meal
Sun, 25 Dec 2011 - 10:47
prawe lozysko, tak jak kolega wyzej napisal.
wiotki
Mon, 26 Dec 2011 - 16:01
Panowie , czy za brak trójkąta i gaśnicy można stracić dowód rejestracyjny ? Panowie milicjanci zatrzymali nas dzisiaj vectrą , nie mieli za bardzo do czego się przyczepić i dowalili 200 zł mandatu i zabrali dowód za brak właśnie owych przedmiotów .
bezduszny
Mon, 26 Dec 2011 - 16:04
można
PS
u nas to nic, na Słowacji to jest dopiero sprawdzanie..
a mandat możesz dostać za przyklejoną navigację do przedniej szyby.. bo u nich nie wolno
wiotki
Mon, 26 Dec 2011 - 16:07
dzięki , chciałem się upewnić
Czacza
Mon, 26 Dec 2011 - 18:56
Słowacy to ogólnie powariowali. Można u nich dostać mandat za ołowiane ciężarki wyważające w kołach. Poza turystyką niewiele mają, a specjalnie frontem się nie ustawiają.
loony
Mon, 26 Dec 2011 - 22:23
Co to za drążki?
Uploaded with
ImageShack.us
Korek91
Tue, 27 Dec 2011 - 13:59
Panowie czy wiecie gdzie mozna poczytac cos na temat budowy od podstaw body kitu do auta najlepiej z tworzyw sztucznych bo do wlokna szklanego i zywicy mam dostep "tonami" hehe dzieki z gory
markzo
Tue, 27 Dec 2011 - 15:50
Mam 2 takie same silniki (2,5l V6 ~180KM) w 2 różnych nadwoziach, w jednym jest bardzo mała pucha filtra powietrza, podobno policzona dla 2,0 150KM (objętość 2500cm3) a w drugim dużo większa pucha o objętości ~9200cm3. Czy podmiana na tą większą może coś poprawić?
matteusz
Tue, 27 Dec 2011 - 18:47
Panowie, potrzebuję wymienić łączniki stabilizatora przedniego w e36. Na jaką firmę postawić: meyle hd, lemforder, febi, trw? Co polecacie? I jeszcze jedno: z tego co widzę są 2 rodzaje tych łączników. Jedne do zawieszenia m-technik, a drugie do zwykłego, czy od czego to zależy?
EDIT: te długie to były do aut z początku produkcji, bodaj 10/1991, right?
bezduszny
Tue, 27 Dec 2011 - 18:55
lemforder
Misior
Tue, 27 Dec 2011 - 19:31
http://realoem.com/bmw/select.doTu sobie możesz posprawdzać to co Cie interesuje.
Andrzej87
Tue, 27 Dec 2011 - 21:53
Długie są tak jak mówisz do E36 produkowanych do 10/1991. Kupuję lemfordera i nie narzekam.
Performante
Wed, 28 Dec 2011 - 11:50
Panowie, kolejne pytanie z ETKA dla mojego kolegi.
Temat tyczy sie Audi TT 1.8T 210PS
Potrzebuje schematy + ew. nr czesci jesli mozna:
węże stalowe ukł wspomagania - 2szt. (od serwa do maglownicy i od maglownicy do chlodniczki)
rozrusznik - jego numer
rura centralna miedzy IC
wąż od rury centralnej do lewego IC
rura która idzie od lewgo IC do kolektora
Dziękuje bardzo za pomoc, niby ETKA prosta sprawa ale na MAC'a chyba jej nie ma?
MikeB
Wed, 28 Dec 2011 - 14:15
Ale jest Parallels:P
caro86wlkp
Wed, 28 Dec 2011 - 19:01
Manometr glicerynowy (Manometr z rurką Bourdona) skala do 6 bar, do ogranicznika wskazówki jest około 8 bar, od czasu do czasu będzie musiał przyjąć 9 bar.
jest możliwość fizycznego uszkodzenia manometru?
Vendorowicz
Wed, 28 Dec 2011 - 22:39
Pacjent almera N15 przebieg 130kkm zalany aktualnie motulem 6100 synergie. Chcę przejść na pełen syntetyk motula - tylko pytanie jaki dokładnie, bo jest ich kilka. Naczytałem się o olejech i już sam nie wiem co zalać?
Luckystrike1979
Thu, 29 Dec 2011 - 08:20
Zalej tym, co znajdziesz w konfiguratorze Motul`a do swojego wozu z danym przebiegiem .
Leo
Thu, 29 Dec 2011 - 08:30
CYTAT(caro86wlkp @ Wed, 28 Dec 2011 - 19:01)
Manometr glicerynowy (Manometr z rurką Bourdona) skala do 6 bar, do ogranicznika wskazówki jest około 8 bar, od czasu do czasu będzie musiał przyjąć 9 bar.
jest możliwość fizycznego uszkodzenia manometru?
Zależy od jego konstrukcji, jeśli rurka bourdona jest zablokowana przed odkształceniem ponad skalę, a nie opiera się o ogranicznik wskazówki, to da radę, jeśli nie, to ryzykujesz odkształcenie wskazówki.
ZiG
Thu, 29 Dec 2011 - 23:57
CYTAT(Kabul @ Fri, 23 Dec 2011 - 21:46)
Huczy mi łożysko.Jak jadę wężykiem dźwięk ustaje podczas skrętu w prawo. Które łożysko jest do wymiany?
A jakieś pomysły jak rozpoznać czy to przód czy tył ?
Misior
Fri, 30 Dec 2011 - 08:11
CYTAT(ZiG @ Thu, 29 Dec 2011 - 23:57)
A jakieś pomysły jak rozpoznać czy to przód czy tył ?
CYTAT(Marlon @ Sat, 24 Dec 2011 - 01:21)
lewarek, kółko w górę, kręcisz i słuchasz
Za ten czas co czekasz na odpowiedź to już byś miał dawno wymienione
k-meal
Fri, 30 Dec 2011 - 08:13
mnie zawsze wystarczalo ucho.
jak nie to podniesc auto.
ZiG
Fri, 30 Dec 2011 - 17:07
No właśnie problem w tym, że nie za bardzo słychać jak się kręci kołem. A łożyska wyglądają jak nowe ;/
Misior
Fri, 30 Dec 2011 - 17:14
No to może nie łożysko?
k-meal
Fri, 30 Dec 2011 - 19:07
jak skrecasz to zmienia sie natezenie dzwieku?
opony wykluczyles?
usuniety
Sat, 31 Dec 2011 - 15:04
czy ktoś z szanownych forumowiczy wie może jak w BMW 5 GT rozłożyć podłokietnik na tylnej kanapie? w idrive w owners manual'u wyczytalem, że wystarczy pociągnąć za dźwignię. W moim przypadku rączka od podłokietnika chodzi lekko ale nie da się go rozłożyć. Coś jest złamane?
ZiG
Sat, 31 Dec 2011 - 15:12
Opon było wiele, także to nie one powodują problem. Podczas dociążenia jednej strony auta przy dłuższych zakrętach huczenie się zmienia. Wydaje mi się, że to prawy tył. Tyle, że nie ma różnicy w dżwięku kiedy na podnośniku obraca się prawym i lewym kołem.
Kabul
Sat, 31 Dec 2011 - 17:28
Bo na podnośniku tego nie słychać jeżeli łożysko nie huczy mocno. Ja objeździłem kilku mechaników i każdy mówi ,że muszę pojeździć aż mocniej zacznie huczeć bo teraz to loteria z wytypowaniem które to.
Zbychu
Sun, 01 Jan 2012 - 13:26
poczyscilem te przewody jak mi podpowiedzieliscie od rozrusznika ale zero reakcji jak przekrece na rozruch to tylko kontrolki przygasaja i nic wiecej podpowiedzcie czego szukac bo na elektrycznosci sie zbytnio nie znam
flapjck1
Sun, 01 Jan 2012 - 16:05
mgol rozrusznik stanac na bendixie, albo masz aku slabe
sluchac wogole jakies pukanie z rozrusznika jak przekrecasz kluczyk?
Zbychu
Sun, 01 Jan 2012 - 16:11
nie slychac a aku bylo dobre bo nawet na innym sprawdzalem i to samo bylo
flapjck1
Sun, 01 Jan 2012 - 16:49
CYTAT(Zbychu @ Sun, 01 Jan 2012 - 16:11)
nie slychac a aku bylo dobre bo nawet na innym sprawdzalem i to samo bylo
no to elektromagnes pierdyknal
mate96
Sun, 01 Jan 2012 - 20:01
CYTAT(Kabul @ Sat, 31 Dec 2011 - 17:28)
Bo na podnośniku tego nie słychać jeżeli łożysko nie huczy mocno. Ja objeździłem kilku mechaników i każdy mówi ,że muszę pojeździć aż mocniej zacznie huczeć bo teraz to loteria z wytypowaniem które to.
Czasami wystarczy położyć rękę na sprężynie zawieszenia i sprawdzić czy czuś drgania podczas kręcenia kołem.
iktorn92
Sun, 01 Jan 2012 - 21:13
Szybkie pytanie: Czy w volvo S40 2.0 D (136km) da się wykasować błędy ze sterownika silnika bez pomocy jakiegos interfejsu? Na necie nie moge sie doszukać, a sprawa dość pilna, bo stoimy na zadupiu i trzeba wrocic do domu. Blad na 80% zwiazany z egrem. Dzięki za pomoc!
EDIT: Auto weszło w tryb awaryjny 1200 rpm.
usuniety
Sun, 01 Jan 2012 - 22:09
CYTAT(iktorn92 @ Sun, 01 Jan 2012 - 21:13)
Szybkie pytanie: Czy w volvo S40 2.0 D (136km) da się wykasować błędy ze sterownika silnika bez pomocy jakiegos interfejsu? Na necie nie moge sie doszukać, a sprawa dość pilna, bo stoimy na zadupiu i trzeba wrocic do domu. Blad na 80% zwiazany z egrem. Dzięki za pomoc!
EDIT: Auto weszło w tryb awaryjny 1200 rpm.
może spróbuj na dłuższą chwilę odpiąć klemy akumulatora.
Grzesi(E30)k
Mon, 02 Jan 2012 - 00:44
Opel Meriva 1.7CDTI 101KM - problem polega na tym że czasami długo pali się kontrolka smarowania po odpaleniu. Tak samo póki olej pójdzie na głowicę to mija troszkę czasu. Męczy mnie to strasznie i to tak ma być czy gdzieś jest wada? Dodam że na ciepłym oleju dzieje się to częściej. Po usterce podstawy filtra oleju z moim M50 jestem przeczulony na zaworki zwrotne więc może tu jest ból?
Zalany świeżym X-Clean 5W-40
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.