Andrzej87
Tue, 12 Apr 2011 - 21:27
Części do BMW kupuje
TU.
Właśnie jak to jest z tym wisko? Mam podobny problem.
Maxim555
Tue, 12 Apr 2011 - 22:16
Wydaje mi się, że chodzi o to, aby nie uciekł gaz, który pod wpływem temp ma ściskać sprzęgło. To tak jak w przypadku leżakowania wina, korkiem w dół, tak aby był zalany. Cieczy jest trudniej ujść przez szczeliny. W wisco tą cieczą jest olej.
Jeżeli takie wisco nie leżało rok w złej pozycji to nie powinno być z nim problemu.
Zaznaczam, że są to moje domniemania.
Andrzej87
Wed, 13 Apr 2011 - 11:32
Gdzie w Warszawie można wypożyczyć klucz dynamometryczny, który miałby zakres 200-300 Nm? W google nie znalazłem.
A może ktoś mógłby pożyczyć?
Feluke
Wed, 13 Apr 2011 - 11:56
Zalatw wage do ryb taka na ktorej mozna wieszac, podlacz do odpowiedniego klucza i ciagnij patrzac ile ci bedzie wskazywac.
Na kluczu dlugosci 1m jest to 20-30kg, 0.5m 40-60kg itd.
Andrzej87
Wed, 13 Apr 2011 - 13:36
O panie.
Sposób nowatorski, ale prędzej znajdę taki klucz niż wagę. Zna ktoś jakąś wypożyczalnię narzędzi z kluczami dynamometrycznymi w Warszawie?
Porszak
Wed, 13 Apr 2011 - 22:47
czy lewe powietrze w dolocie moze byc odpowiedzialne ze wieksze zuzycie paliwai lekkie dlawienie na cieplym i mocniejsze na zimnym w dolnym zakresie obrotow - do 3000?
MrUw@
Thu, 14 Apr 2011 - 00:20
tak
Groch
Thu, 14 Apr 2011 - 20:39
Czy po numerze VIN można określić kolor samochodu?
flapjck1
Thu, 14 Apr 2011 - 20:52
nie bezposrednio
ale wyszukiwarka czesci markowa powinna okreslac kody wyposazenia i kolory ( lakier i wnetrze )
k-meal
Thu, 14 Apr 2011 - 20:56
jakie auto? w niektorych na pewno mozna.
Groch
Thu, 14 Apr 2011 - 21:04
Chodzi o 997 Carrera S.
BeeMiX
Thu, 14 Apr 2011 - 21:07
CYTAT(Groch @ Thu, 14 Apr 2011 - 21:04)
Chodzi o 997 Carrera S.
Tak da się jak najbardziej, podaj VIN na PW i Ci jutro rozkoduje w PET
Groch
Thu, 14 Apr 2011 - 21:29
Poszło PW. Dziękuje.
Porszak
Fri, 15 Apr 2011 - 16:23
CYTAT(Porszak @ Wed, 13 Apr 2011 - 22:47)
czy lewe powietrze w dolocie moze byc odpowiedzialne ze wieksze zuzycie paliwai lekkie dlawienie na cieplym i mocniejsze na zimnym w dolnym zakresie obrotow - do 3000?
skoro tak to jakie sa sposoby? jakies srodki chem pomocne w tym?
pavel
Fri, 15 Apr 2011 - 17:54
Audi A3 2.0TDI po 2003 roku:
jaki jest rozstaw otworów zwrotnicy/jarzma hamulca (przód) ??
94mm ? 146mm? czy jeszcze jakiś inny?
kubas181
Fri, 15 Apr 2011 - 21:27
Chodzi o wtryski z Mitsubishi:
N275H oraz INP-058 sa wysoko czy niskoomowe?
ma_ch
Sun, 17 Apr 2011 - 16:25
Witam. Pacjent to a6 2000 silnik 2.7 biturbo ze skrzynią tiptronik. Z powodu niedbałości kolegi, który nie zmieniał oleju przez 3 lata zatarła się bodajże tarczka pomiędzy 3 i 4 biegiem. Latać za jakimś anglikiem czy oddać do mechana i niech robią co wyjdzie korzystniej?
dobrus
Sun, 17 Apr 2011 - 16:40
CYTAT(ma_ch @ Sun, 17 Apr 2011 - 16:25)
Witam. Pacjent to a6 2000 silnik 2.7 biturbo ze skrzynią tiptronik. Z powodu niedbałości kolegi, który nie zmieniał oleju przez 3 lata zatarła się bodajże tarczka pomiędzy 3 i 4 biegiem. Latać za jakimś anglikiem czy oddać do mechana i niech robią co wyjdzie korzystniej?
korzystniej znaczy taniej? to szukaj skrzyni używanej, ale kto wie ile ona pochodzi. a remont obecnej to bedzie koszt w granica 4-5k PLN
ma_ch
Sun, 17 Apr 2011 - 16:49
korzystniej znaczy oczywiście taniej w tym wypadku
koszt na dziś z wymianą oleju 4 tysiące szukamy tańszej opcji dlatego pytam
Feluke
Sun, 17 Apr 2011 - 20:04
CYTAT(ma_ch @ Sun, 17 Apr 2011 - 16:25)
Witam. Pacjent to a6 2000 silnik 2.7 biturbo ze skrzynią tiptronik. Z powodu niedbałości kolegi, który nie zmieniał oleju przez 3 lata zatarła się bodajże tarczka pomiędzy 3 i 4 biegiem. Latać za jakimś anglikiem czy oddać do mechana i niech robią co wyjdzie korzystniej?
To zalezy na jaka skrzynie trafisz. Jak trafisz na zloma to za 10kkm zacznie sie sypac.
Z tym zatarciem od niewymieniania oleju to bajka a skrzynia padla od stylu jazdy czyli but, but, but.
caro
Sun, 17 Apr 2011 - 20:42
k-meal
Sun, 17 Apr 2011 - 20:48
CYTAT(caro @ Sun, 17 Apr 2011 - 20:42)
tak.
Jarzyn
Sun, 17 Apr 2011 - 23:39
Stary numer w zasadzie z autem w Londynie
Takie pytanie:
Octavia AEE, przepustnica na lince + TPS , czy możliwe, żeby vag wskazywał zakres 5-80% a nie 0-100% ? Normalne, czy coś z tym trzeba zrobić? Po w tych potencjometrycznych pedałach to zawsze jest 0-100.
toivias
Tue, 19 Apr 2011 - 10:46
śrubki do koła zamachowego w c20xe to M10 x 1.25 ?
k-meal
Tue, 19 Apr 2011 - 15:05
jesli w polonezie sa tarcze z tylu, to jest to uklad bendix?
rocznik okolo 1990, czyli przed caro.
Maxim555
Tue, 19 Apr 2011 - 16:32
Przed wejściem hamulców lucasa były z tyłu tarcze.
Jaqo
Wed, 20 Apr 2011 - 00:48
no i to byl chyba uklad bendix ale generalnie malo kto bedzie wiedzial ze to sie tak nazywalo
k-meal
Wed, 20 Apr 2011 - 11:21
spoko, ale chodzi o to, ze system "nie lucas".
dzieki.
HMP_inc
Wed, 20 Apr 2011 - 13:25
Do Leona Top Sport ARL lub Golfa ARL wchodzą felgi 15stki? Dużo luzu zostaje do zacisku czy to kwestia milimetrów?
k-meal
Wed, 20 Apr 2011 - 13:40
w leonie masz tarcze 312mm, wiec felgi 16".
nie wiem jak w golfie, ale pewnie podobnie.
chyba, ze sa jakies konkretne modele 15", ktore dadza rade.
Misior
Wed, 20 Apr 2011 - 15:14
Taa od kiedy?
W leonie sa fabrycznie 288mm i spokojnie wchodza 15".
SajneK
Wed, 20 Apr 2011 - 15:34
Byly i 312mm
mile
Wed, 20 Apr 2011 - 15:35
Są jakieś ograniczenia w dlugości śrub które można stosować ? Mam dystanse 20mm na szpilki przelotowe i nakrętki, chciałem zalożyć odpowiednio długie śruby zamiast tego,mechanik stwierdził że on tego nie zrobi bo to proszenie sie o kłopoty.
Misior
Wed, 20 Apr 2011 - 16:18
CYTAT(SajneK @ Wed, 20 Apr 2011 - 15:34)
Byly i 312mm
W TDIkach jeszcze sie nie spotkalem ale w benzynach owszem.
SajneK
Wed, 20 Apr 2011 - 16:30
Wg katalogów po 03- też pakowali 312mm
Misior
Wed, 20 Apr 2011 - 16:53
CYTAT(SajneK @ Wed, 20 Apr 2011 - 16:30)
Wg katalogów po 03- też pakowali 312mm
Mozesz powiedziec w jakim?
k-meal
Wed, 20 Apr 2011 - 17:21
CYTAT(Misior @ Wed, 20 Apr 2011 - 15:14)
Taa od kiedy?
W leonie sa fabrycznie 288mm i spokojnie wchodza 15".
przyznaje sie do bledu - bylem przekonany, ze w kazdym top sporcie sa 312mm.
w golfach jest 288 albo 312.
CYTAT(Misior @ Wed, 20 Apr 2011 - 16:53)
Mozesz powiedziec w jakim?
np. w IC widze 312mm dla leona tdi 150KM.
Misior
Wed, 20 Apr 2011 - 17:34
k-meal
Wed, 20 Apr 2011 - 18:01
CYTAT(Misior @ Wed, 20 Apr 2011 - 17:34)
wybierz leona arl i tarcze trw DF4064.
simpson
Wed, 20 Apr 2011 - 18:12
312mm jest w 4x4 o ile pamietam.
Maciass
Wed, 20 Apr 2011 - 18:30
e46 330d czy po wywaleniu egr wyskoczy jakis bład czy coś ?
HMP_inc
Wed, 20 Apr 2011 - 20:18
Widzę, że Wam również to pytanie sprawiło problem. Na 288mm na pewno wejdą 15stki, nie jestem natomiast pewny jakich hamulcy na przodzie spodziewac się w ARLu. Czy ktoś konkretnie wie, jakich przednich hamulcy spodziewac się w ARL ośce, zależenie od roku produkcji?
bezduszny
Wed, 20 Apr 2011 - 20:20
a jakie chcesz tam mieć ?
STarlet
Wed, 20 Apr 2011 - 22:27
pytanie trochę z techniki jazdy...
auto fwd, bez lsd, w środku zakrętu najazd na tarkę/krawężnik/cokolwiek... auto jedzie na dwóch kołach.
I pytanie: co zrobić oprócz kontry żeby nie zaliczyć dachowania ?? lepiej zdjąć nogę z gazu* / wcisnąć gaz* / wcisnąć sprzęgło / hamulec / ... ??
*w sensie czy ma to jakiś wpływ na dociążenie/odciążenie tego jednego koła - - - -
Dziękuję za odpowiedzi
bezduszny
Thu, 21 Apr 2011 - 09:09
Jak wygląda awaryjność zawieszeń hydro-pneumatycznych w Citroenach (tych nowszej generacji) ?
Sprawiają jakieś problemu ?
Al Ed Upek
Thu, 21 Apr 2011 - 15:59
CYTAT(STarlet @ Wed, 20 Apr 2011 - 22:27)
pytanie trochę z techniki jazdy...
auto fwd, bez lsd, w środku zakrętu najazd na tarkę/krawężnik/cokolwiek... auto jedzie na dwóch kołach.
I pytanie: co zrobić oprócz kontry żeby nie zaliczyć dachowania ?? lepiej zdjąć nogę z gazu* / wcisnąć gaz* / wcisnąć sprzęgło / hamulec / ... ??
*w sensie czy ma to jakiś wpływ na dociążenie/odciążenie tego jednego koła Zabawy sprzęgłem i gazem nic nie zmienią, hamulec imo pogorszy sprawę (transfer masy na zewnętrzne, przednie koło)
kompot
Thu, 21 Apr 2011 - 16:56
CYTAT(STarlet @ Wed, 20 Apr 2011 - 22:27)
pytanie trochę z techniki jazdy...
auto fwd, bez lsd, w środku zakrętu najazd na tarkę/krawężnik/cokolwiek... auto jedzie na dwóch kołach.
I pytanie: co zrobić oprócz kontry żeby nie zaliczyć dachowania ?? lepiej zdjąć nogę z gazu* / wcisnąć gaz* / wcisnąć sprzęgło / hamulec / ... ??
*w sensie czy ma to jakiś wpływ na dociążenie/odciążenie tego jednego koła Gaz do dechy. Ew. jeśli jest dobrany zły bieg próbować strzału ze sprzęgła, ale to już indywidualna ocena sytuacji.
KAMILcom
Thu, 21 Apr 2011 - 17:03
Jaka może być przyczyna tego, że drugi raz padł mi czujnik halla w aparacie zapłonowym w przeciągu 200km?
Za pierwszym razem miało to miejsce po wyjęciu silnika (wymiana wałka rozrządu, pompy oleju, i lekkiego zamachu) samochód nie odpalił. Teraz miałem awarie turbo, włożyłem zregenerowaną turbine i samochód po minucie pracy zgasł i nie chce odpalić. Brak iskry, na cewce 0v. Czyli generalnie objawy identyczne jak za pierwszym razem. Czujnik zmieniłem oczywiście na używany z innego aparatu i nie wiem czy to po prostu pech czy jednak coś nie domaga?
unreall
Thu, 21 Apr 2011 - 17:53
CYTAT(kompot @ Thu, 21 Apr 2011 - 16:56)
CYTAT(STarlet @ Wed, 20 Apr 2011 - 22:27)
pytanie trochę z techniki jazdy...
auto fwd,
bez lsd, w środku zakrętu najazd na tarkę/krawężnik/cokolwiek... auto jedzie na dwóch kołach.
I pytanie: co zrobić oprócz kontry żeby nie zaliczyć dachowania ?? lepiej zdjąć nogę z gazu* / wcisnąć gaz* / wcisnąć sprzęgło / hamulec / ... ??
*w sensie czy ma to jakiś wpływ na dociążenie/odciążenie tego jednego koła Gaz do dechy. Ew. jeśli jest dobrany zły bieg próbować strzału ze sprzęgła, ale to już indywidualna ocena sytuacji.
Gaz w tym wypadku nic nie zmieni gdy jest oderwane koło napędowe od ziemi.
kompot
Thu, 21 Apr 2011 - 18:01
Zawsze lepiej będzie wcisnąc gaz, brak lsd owszem ma tu znaczenie, ale przeciwstawiają mu się:
-bezwładność koła w powietrzu w ruchu obrotowym
-wewnętrzne tarcie mechanizmu różnicowego
Jest to bezsprzecznie najlepsze wyjście i brak szpery nic tu nie zmienia.
Mam jeszcze jeden pomysł
Warunek to umieszczony wzdłużnie silnik kręcący się w tę stronę, które koła mamy w aktualnie powietrzu. Wtedy walimy do odcinki na sprzęgle
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.