Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
Andrzej87
Części do BMW kupuje TU.

Właśnie jak to jest z tym wisko? Mam podobny problem.
Maxim555
Wydaje mi się, że chodzi o to, aby nie uciekł gaz, który pod wpływem temp ma ściskać sprzęgło. To tak jak w przypadku leżakowania wina, korkiem w dół, tak aby był zalany. Cieczy jest trudniej ujść przez szczeliny. W wisco tą cieczą jest olej.
Jeżeli takie wisco nie leżało rok w złej pozycji to nie powinno być z nim problemu.
Zaznaczam, że są to moje domniemania.
Andrzej87
Gdzie w Warszawie można wypożyczyć klucz dynamometryczny, który miałby zakres 200-300 Nm? W google nie znalazłem.

A może ktoś mógłby pożyczyć?
Feluke
Zalatw wage do ryb taka na ktorej mozna wieszac, podlacz do odpowiedniego klucza i ciagnij patrzac ile ci bedzie wskazywac.
Na kluczu dlugosci 1m jest to 20-30kg, 0.5m 40-60kg itd. wink.gif
Andrzej87
O panie. laugh.gif Sposób nowatorski, ale prędzej znajdę taki klucz niż wagę. Zna ktoś jakąś wypożyczalnię narzędzi z kluczami dynamometrycznymi w Warszawie?
Porszak
czy lewe powietrze w dolocie moze byc odpowiedzialne ze wieksze zuzycie paliwai lekkie dlawienie na cieplym i mocniejsze na zimnym w dolnym zakresie obrotow - do 3000?
MrUw@
tak
Groch
Czy po numerze VIN można określić kolor samochodu?
flapjck1
nie bezposrednio

ale wyszukiwarka czesci markowa powinna okreslac kody wyposazenia i kolory ( lakier i wnetrze )
k-meal
jakie auto? w niektorych na pewno mozna.
Groch
Chodzi o 997 Carrera S.
BeeMiX
CYTAT(Groch @ Thu, 14 Apr 2011 - 21:04) *
Chodzi o 997 Carrera S.


Tak da się jak najbardziej, podaj VIN na PW i Ci jutro rozkoduje w PET
Groch
Poszło PW. Dziękuje.
Porszak
CYTAT(Porszak @ Wed, 13 Apr 2011 - 22:47) *
czy lewe powietrze w dolocie moze byc odpowiedzialne ze wieksze zuzycie paliwai lekkie dlawienie na cieplym i mocniejsze na zimnym w dolnym zakresie obrotow - do 3000?

skoro tak to jakie sa sposoby? jakies srodki chem pomocne w tym?
pavel
Audi A3 2.0TDI po 2003 roku:

jaki jest rozstaw otworów zwrotnicy/jarzma hamulca (przód) ??
94mm ? 146mm? czy jeszcze jakiś inny?
kubas181
Chodzi o wtryski z Mitsubishi:
N275H oraz INP-058 sa wysoko czy niskoomowe?
ma_ch
Witam. Pacjent to a6 2000 silnik 2.7 biturbo ze skrzynią tiptronik. Z powodu niedbałości kolegi, który nie zmieniał oleju przez 3 lata zatarła się bodajże tarczka pomiędzy 3 i 4 biegiem. Latać za jakimś anglikiem czy oddać do mechana i niech robią co wyjdzie korzystniej?
dobrus
CYTAT(ma_ch @ Sun, 17 Apr 2011 - 16:25) *
Witam. Pacjent to a6 2000 silnik 2.7 biturbo ze skrzynią tiptronik. Z powodu niedbałości kolegi, który nie zmieniał oleju przez 3 lata zatarła się bodajże tarczka pomiędzy 3 i 4 biegiem. Latać za jakimś anglikiem czy oddać do mechana i niech robią co wyjdzie korzystniej?



korzystniej znaczy taniej? to szukaj skrzyni używanej, ale kto wie ile ona pochodzi. a remont obecnej to bedzie koszt w granica 4-5k PLN
ma_ch
korzystniej znaczy oczywiście taniej w tym wypadku smile.gif koszt na dziś z wymianą oleju 4 tysiące szukamy tańszej opcji dlatego pytam
Feluke
CYTAT(ma_ch @ Sun, 17 Apr 2011 - 16:25) *
Witam. Pacjent to a6 2000 silnik 2.7 biturbo ze skrzynią tiptronik. Z powodu niedbałości kolegi, który nie zmieniał oleju przez 3 lata zatarła się bodajże tarczka pomiędzy 3 i 4 biegiem. Latać za jakimś anglikiem czy oddać do mechana i niech robią co wyjdzie korzystniej?

To zalezy na jaka skrzynie trafisz. Jak trafisz na zloma to za 10kkm zacznie sie sypac.
Z tym zatarciem od niewymieniania oleju to bajka a skrzynia padla od stylu jazdy czyli but, but, but.
k-meal
CYTAT(caro @ Sun, 17 Apr 2011 - 20:42) *

tak.
Jarzyn
Stary numer w zasadzie z autem w Londynie wink.gif


Takie pytanie:

Octavia AEE, przepustnica na lince + TPS , czy możliwe, żeby vag wskazywał zakres 5-80% a nie 0-100% ? Normalne, czy coś z tym trzeba zrobić? Po w tych potencjometrycznych pedałach to zawsze jest 0-100.

toivias
śrubki do koła zamachowego w c20xe to M10 x 1.25 ?
k-meal
jesli w polonezie sa tarcze z tylu, to jest to uklad bendix?
rocznik okolo 1990, czyli przed caro.
Maxim555
Przed wejściem hamulców lucasa były z tyłu tarcze.
Jaqo
no i to byl chyba uklad bendix ale generalnie malo kto bedzie wiedzial ze to sie tak nazywalo
k-meal
spoko, ale chodzi o to, ze system "nie lucas". wink.gif

dzieki.
HMP_inc
Do Leona Top Sport ARL lub Golfa ARL wchodzą felgi 15stki? Dużo luzu zostaje do zacisku czy to kwestia milimetrów?
k-meal
w leonie masz tarcze 312mm, wiec felgi 16".
nie wiem jak w golfie, ale pewnie podobnie.

chyba, ze sa jakies konkretne modele 15", ktore dadza rade.
Misior
Taa od kiedy?
W leonie sa fabrycznie 288mm i spokojnie wchodza 15".
SajneK
Byly i 312mm
mile
Są jakieś ograniczenia w dlugości śrub które można stosować ? Mam dystanse 20mm na szpilki przelotowe i nakrętki, chciałem zalożyć odpowiednio długie śruby zamiast tego,mechanik stwierdził że on tego nie zrobi bo to proszenie sie o kłopoty.
Misior
CYTAT(SajneK @ Wed, 20 Apr 2011 - 15:34) *
Byly i 312mm


W TDIkach jeszcze sie nie spotkalem ale w benzynach owszem.
SajneK
Wg katalogów po 03- też pakowali 312mm
Misior
CYTAT(SajneK @ Wed, 20 Apr 2011 - 16:30) *
Wg katalogów po 03- też pakowali 312mm

Mozesz powiedziec w jakim?
k-meal
CYTAT(Misior @ Wed, 20 Apr 2011 - 15:14) *
Taa od kiedy?
W leonie sa fabrycznie 288mm i spokojnie wchodza 15".

przyznaje sie do bledu - bylem przekonany, ze w kazdym top sporcie sa 312mm.

w golfach jest 288 albo 312.

CYTAT(Misior @ Wed, 20 Apr 2011 - 16:53) *
Mozesz powiedziec w jakim?

np. w IC widze 312mm dla leona tdi 150KM.
Misior
http://sklep.intercars.com.pl/?indeks=defa...S&notitle=1

show me smile.gif
k-meal
CYTAT(Misior @ Wed, 20 Apr 2011 - 17:34) *

wybierz leona arl i tarcze trw DF4064.
simpson
312mm jest w 4x4 o ile pamietam.
Maciass
e46 330d czy po wywaleniu egr wyskoczy jakis bład czy coś ?
HMP_inc
Widzę, że Wam również to pytanie sprawiło problem. Na 288mm na pewno wejdą 15stki, nie jestem natomiast pewny jakich hamulcy na przodzie spodziewac się w ARLu. Czy ktoś konkretnie wie, jakich przednich hamulcy spodziewac się w ARL ośce, zależenie od roku produkcji?
bezduszny
a jakie chcesz tam mieć ?
STarlet
pytanie trochę z techniki jazdy...
auto fwd, bez lsd, w środku zakrętu najazd na tarkę/krawężnik/cokolwiek... auto jedzie na dwóch kołach.
I pytanie: co zrobić oprócz kontry żeby nie zaliczyć dachowania ?? lepiej zdjąć nogę z gazu* / wcisnąć gaz* / wcisnąć sprzęgło / hamulec / ... ?? smile.gif
*w sensie czy ma to jakiś wpływ na dociążenie/odciążenie tego jednego koła tongue.gif

- - - -
Dziękuję za odpowiedzi smile.gif
bezduszny
Jak wygląda awaryjność zawieszeń hydro-pneumatycznych w Citroenach (tych nowszej generacji) ?
Sprawiają jakieś problemu ?
Al Ed Upek
CYTAT(STarlet @ Wed, 20 Apr 2011 - 22:27) *
pytanie trochę z techniki jazdy...
auto fwd, bez lsd, w środku zakrętu najazd na tarkę/krawężnik/cokolwiek... auto jedzie na dwóch kołach.
I pytanie: co zrobić oprócz kontry żeby nie zaliczyć dachowania ?? lepiej zdjąć nogę z gazu* / wcisnąć gaz* / wcisnąć sprzęgło / hamulec / ... ?? smile.gif
*w sensie czy ma to jakiś wpływ na dociążenie/odciążenie tego jednego koła tongue.gif

Zabawy sprzęgłem i gazem nic nie zmienią, hamulec imo pogorszy sprawę (transfer masy na zewnętrzne, przednie koło)
kompot
CYTAT(STarlet @ Wed, 20 Apr 2011 - 22:27) *
pytanie trochę z techniki jazdy...
auto fwd, bez lsd, w środku zakrętu najazd na tarkę/krawężnik/cokolwiek... auto jedzie na dwóch kołach.
I pytanie: co zrobić oprócz kontry żeby nie zaliczyć dachowania ?? lepiej zdjąć nogę z gazu* / wcisnąć gaz* / wcisnąć sprzęgło / hamulec / ... ?? smile.gif
*w sensie czy ma to jakiś wpływ na dociążenie/odciążenie tego jednego koła tongue.gif

Gaz do dechy. Ew. jeśli jest dobrany zły bieg próbować strzału ze sprzęgła, ale to już indywidualna ocena sytuacji.
KAMILcom
Jaka może być przyczyna tego, że drugi raz padł mi czujnik halla w aparacie zapłonowym w przeciągu 200km?
Za pierwszym razem miało to miejsce po wyjęciu silnika (wymiana wałka rozrządu, pompy oleju, i lekkiego zamachu) samochód nie odpalił. Teraz miałem awarie turbo, włożyłem zregenerowaną turbine i samochód po minucie pracy zgasł i nie chce odpalić. Brak iskry, na cewce 0v. Czyli generalnie objawy identyczne jak za pierwszym razem. Czujnik zmieniłem oczywiście na używany z innego aparatu i nie wiem czy to po prostu pech czy jednak coś nie domaga?
unreall



CYTAT(kompot @ Thu, 21 Apr 2011 - 16:56) *
CYTAT(STarlet @ Wed, 20 Apr 2011 - 22:27) *

pytanie trochę z techniki jazdy...
auto fwd, bez lsd, w środku zakrętu najazd na tarkę/krawężnik/cokolwiek... auto jedzie na dwóch kołach.
I pytanie: co zrobić oprócz kontry żeby nie zaliczyć dachowania ?? lepiej zdjąć nogę z gazu* / wcisnąć gaz* / wcisnąć sprzęgło / hamulec / ... ?? smile.gif
*w sensie czy ma to jakiś wpływ na dociążenie/odciążenie tego jednego koła tongue.gif


Gaz do dechy. Ew. jeśli jest dobrany zły bieg próbować strzału ze sprzęgła, ale to już indywidualna ocena sytuacji.


Gaz w tym wypadku nic nie zmieni gdy jest oderwane koło napędowe od ziemi.
kompot
Zawsze lepiej będzie wcisnąc gaz, brak lsd owszem ma tu znaczenie, ale przeciwstawiają mu się:
-bezwładność koła w powietrzu w ruchu obrotowym
-wewnętrzne tarcie mechanizmu różnicowego
Jest to bezsprzecznie najlepsze wyjście i brak szpery nic tu nie zmienia.

Mam jeszcze jeden pomysł laugh.gif
Warunek to umieszczony wzdłużnie silnik kręcący się w tę stronę, które koła mamy w aktualnie powietrzu. Wtedy walimy do odcinki na sprzęgle tongue.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.