k-meal
Sat, 13 Aug 2011 - 09:36
czy srodki do czyszczenia wtryskow, ktore dolewa sie do paliwa to sciema czy warto profilaktycznie stosowac co jakis czas?
bezduszny
Sat, 13 Aug 2011 - 09:53
działają
warto stosowac
kamil.k
Sat, 13 Aug 2011 - 19:43
też uważam że działaja bo nie jedno auto dosłownie odżywało po wlaniu tego ale wiadomo tylko jako profilaktyka lub lekki syf bo jak wtryski złom to tylko wymiana
tak samo środki do płukania silnika są dobre ale modyfikatory i inne cuda na kiju to kasa wyrzucona w błoto
Skiba
Sat, 13 Aug 2011 - 22:39
panowie pytanie
czy są jakies przeciwskazania zeby zaaplikowa cewke COP np
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-skoda-fa...1750350896.html do motoru ? (jednocylindrowego) w ktorym standardowo byla zwykla cewka butelkowa
hz10
Sat, 13 Aug 2011 - 22:40
działają ale na brudne , nie wyklepane.
Porszak
Sun, 14 Aug 2011 - 10:03
A co sie bardziej opłaca, kupic srodek do czyszczenia wtryskow czy wlac V-powera? roznica w cenia zwykle paliwo-vpower i cena srodka do czyszczenia moze byc taka sama
iktorn92
Sun, 14 Aug 2011 - 10:15
Zalezy co rozumiemy przez srodek do czyszczenia wtrysków... ja uwazam ze cena za taki specyfik to od 60 pln za buteleczkę a roznica pomiedzy zwykłym a v-power ON chyba az tak duza nie bedzie
Uwazam ze srodek jest lepszym rozwiązaniem.
Pzdr!
Porszak
Sun, 14 Aug 2011 - 10:32
ja mialem na mysli wtryski Pb
Misior
Sun, 14 Aug 2011 - 10:42
CYTAT(iktorn92 @ Sun, 14 Aug 2011 - 10:15)
ja uwazam ze cena za taki specyfik to od 60 pln za buteleczkę
A skad wziales taka cene?
Dzialający STP kupisz juz ponizej 20zł a lepszy liqui moly kosztuje kolo 40zł.
MrUw@
Sun, 14 Aug 2011 - 11:53
dokladnie ja lałem do moich benzyn STP ktory na stacji kosztuje 17zł a w IC 15... LM za mniej niz 50kupujesz... ale te STP w zupełnosci dają rade... moje e30is po tych środkach odżyło na benzynie poprzedni wlasciciel tylko lpg katował...
Tarantula
Sun, 14 Aug 2011 - 14:40
Ile km mozna zrobic na rezerwie w MK4 tdi 90ps? Tzn od zapalenia sie lampki rezerwy.
Pozdrawiam
jagus
Sun, 14 Aug 2011 - 21:58
Pacjent lanos 1.6 16v. Przebieg 200 kkm (chyba) zaczęły stukać panewki (panewka?), pewnie korbowodowe. Czy jest sens wymieniać same panewki? Chodzi oczywiście o koszta i czas spędzony w garażu. Szlif wału wiąże się ze zdjęciem skrzyni, rozrządu, itd itp. Kupa roboty, czasu i nieruchome auto. Wymiana korbowodowych to 2 godziny roboty. Koszt panewek śmieszny, bo 55 pln.
Czy to ma szanse pomóc? Stuka przy około 2 tys obr/min na postoju. W czasie jazdy nic nie słychać.
Wombat
Mon, 15 Aug 2011 - 02:45
Panowie, pytanie do wróżki bo za dużo danych nie mam. Jutro dopiero bede miał VAG-a przy nim
Passat 2001 B5 FL 130KM: na zimnym spoko a po rozgrzaniu zaczyna na wolnych falować i przygasać oraz jest wyraźnie słabszy.
Zakup zrobiony z 800-1000km temu. Wymienione rozrządy, filtry... itd.
Jakiś przybliżony kierunek poszukiwań (że w strone komory silnikowej to mniej więcej wiem
)?
bezduszny
Mon, 15 Aug 2011 - 09:16
EGR ?
sprawdzić ciśnienie na wtryskiwaczach i wyczyścić ?
kompot
Mon, 15 Aug 2011 - 14:50
CYTAT(Tarantula @ Sun, 14 Aug 2011 - 14:40)
Ile km mozna zrobic na rezerwie w MK4 tdi 90ps? Tzn od zapalenia sie lampki rezerwy.
Pozdrawiam
Wg mojej wiedzy tam będzie koło 7-8 litrów paliwa.
siewcu
Tue, 16 Aug 2011 - 00:34
Ile może kosztować generalka 2JZ-GTE ?
Grzesi(E30)k
Tue, 16 Aug 2011 - 17:02
Może ktoś poratować schemacikiem/szczegółowym zdjęciem gdzie powpinać te wszystkie podciśnienia w Astrze F 1.4
Trochę się poplątały pod maską
spector
Tue, 16 Aug 2011 - 17:22
CYTAT(Wombat @ Mon, 15 Aug 2011 - 02:45)
Panowie, pytanie do wróżki bo za dużo danych nie mam. Jutro dopiero bede miał VAG-a przy nim
Passat 2001 B5 FL 130KM: na zimnym spoko a po rozgrzaniu zaczyna na wolnych falować i przygasać oraz jest wyraźnie słabszy.
Zakup zrobiony z 800-1000km temu. Wymienione rozrządy, filtry... itd.
Jakiś przybliżony kierunek poszukiwań (że w strone komory silnikowej to mniej więcej wiem
)?
Też bym celował najpierw obejrzeć cały egr.
matteusz
Wed, 17 Aug 2011 - 09:40
Panowie, mam problem z czujnikami parkowania w e36, dostałem w tył i 2 czujniki zginęły. Nie jest to oryginalny system BMW, lecz jakiś uniwersalny założony przez poprzedniego własciciela, ja nie mam pojęcia co to jest, jakiej firmy i pytanie jak teraz dobrać takie czujniki, żeby grały z centralką? Na co zwracać uwagę oprócz średnicy? Sprawa dość pilna, bo niedługo ma być składane i dobrze by było mieć te czujniki.
Jarzyn
Wed, 17 Aug 2011 - 14:33
przekładnie kierownicze 3,33 a 2,93 , duża będzie odczuwalna różnica w jeździe na krótszej? Auto Sunny GTi.
HMP_inc
Wed, 17 Aug 2011 - 16:12
Kto ogarnięty w okolicy Warszawy w domowych warunkach podniesie dawkę startową w TDI? Chodzi o problem cięzkiego palenia na ciepłym. Trza mod mapy, bo kabel i vagiem nie pomaga.
Misior
Wed, 17 Aug 2011 - 16:21
CYTAT(maciekj @ Wed, 17 Aug 2011 - 14:33)
przekładnie kierownicze 3,33 a 2,93 , duża będzie odczuwalna różnica w jeździe na krótszej? Auto Sunny GTi.
powiedzialbym ze bardziej niz duza
Jesli auto uzytkowane "sportowo" to napewno bedzie pan zadowolony.
wiotki
Wed, 17 Aug 2011 - 21:57
Posiada ktoś jakieś informacje dotyczące wałków rozrządu w roverkach serii K (1.4 , 1.6 , 1.8 ) ?
flapjck1
Wed, 17 Aug 2011 - 22:12
ja wiem tylko tyle ze w 1,4 i 1,6 sa takie same, w 1,8 sa inne ( a numer odlewu to jednak nie numer walka jako takiego )
Porszak
Wed, 17 Aug 2011 - 23:05
CYTAT(Porszak @ Fri, 12 Aug 2011 - 17:47)
Panowie, czym skleic wtryskiwacz. chodzi o sama koncówke na ktorej znajduje sie najmniejszy o-ring(sam wylot wtryskiwacza), czy nie kleic wcale i wlozyc bez tego o-ringa? chodzi o prawa strone gdzie jest pomaranczowy o-ring(zdjecie pogladowe). ulamal sie plastik tuz powyzej uszczelki. ewentualnie jaki to material to bedzie wiadomo czym to traktowac? wtryskiwac zopla z x18xe1 albo z18xe
sklejone JB WELD, klej wystepuje w opakowaniu CX-80, ale na tubkach jest jb weld. probowalem to dosc mocna ciagnac w placach, kaldlem na gorocym silniku zeby zlapal temp i nic. sklejone w miejscu pekniecia i tak zeby wypelnic naroznik, jakbym spawal powierzchnie polaczone pod katem prostym
CYTAT(Grzesi(E30)k @ Tue, 16 Aug 2011 - 17:02)
Może ktoś poratować schemacikiem/szczegółowym zdjęciem gdzie powpinać te wszystkie podciśnienia w Astrze F 1.4
Trochę się poplątały pod maską
1.4 i co dalej 8 czy 16v?w 16 nie wiem czy w kazdym, ale w tym kolektorem nad pokrywa zaworow idze 1 podcisnienie do zaworka par paliwa(czerwona wtyczka), 1 do map'a podwieszonego na przegrodzie, 1 do regulatora cisnienia paliwa i jedno w pokrywe zaworow(przewod troche w ksztalcie S)
p.s. w 8v powinno byc dosc podobnie tylko podcisnienia wychodza z innej okolicy pewnie, w 16v z kolektorem, ktory ma przepustnice od gory tez taki powinien byc uklad tylko znow, wezyki wychodza z innych miejsc
Jarzyn
Thu, 18 Aug 2011 - 00:30
CYTAT(Misior @ Wed, 17 Aug 2011 - 16:21)
powiedzialbym ze bardziej niz duza
Jesli auto uzytkowane "sportowo" to napewno bedzie pan zadowolony.
No autkiem napewno jakieś tory będę chciał zaliczyć
Okej, czyli wlatuje krótka przekładnia bezapelacyjnie, dzięki
olozwirski
Thu, 18 Aug 2011 - 22:27
Ile kosztuje OC na lawete na rok?
duchu22
Thu, 18 Aug 2011 - 23:30
Na przyczepe cos miedzy 60-120,a na autolawete jak za busa/dostawczaka.
cowboy
Fri, 19 Aug 2011 - 15:34
czy ktoś ma jakiś przekrój volswagena W12 syncro ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_W12to troche taki protoplasta veyrona ?
k-meal
Sat, 20 Aug 2011 - 11:38
czy padajaca maglownica to czesta bolaczka alfy 156?
MrUw@
Sat, 20 Aug 2011 - 14:41
niee, są inne częste blączki tego auta, maglownice dość rzadko widuje trafione w tym modelu
___
Niewiem czy pasuje tutaj to pytanie ale może ktoś mi podpowie co to za dokładka jest pod tym w124 ?? pod zderzakiem?
http://i917.photobucket.com/albums/ad18/sp...ICT1107copy.jpg
Wombat
Sat, 20 Aug 2011 - 22:07
jakie są zamienniki dla pompowtrysków 038 130 073 AA (AT) i 038 130 073 AL do passata TDi 130KM 2001 i gdzie takie cos można tanio nabyć. Potrzebuje 3 sztuki lub 4 jak ktoś chce sprzedać koniecznie komplet
Raxxel
Sun, 21 Aug 2011 - 20:59
Mam takie pytanie, znajdę gdzieś strone, albo coś w tym stylu, gdzie będą wartości katalogowe danego samochodu np. w 2000 roku?
bezduszny
Sun, 21 Aug 2011 - 21:00
a jakie dokładnie wartości i jakiego samochodu/producenta ?
m!xeR
Sun, 21 Aug 2011 - 21:27
Mysle, ze chodzi o cos takiego jak eurotax. Mozna wykupic sobie licencje u w/w uslugodawcy lub w ksiegarni zakupic takie zestawienie. Sa dostepne darmowe wersje ale sa baaaardzo okrojone
rottie
Sun, 21 Aug 2011 - 21:35
CYTAT(Raxxel @ Sun, 21 Aug 2011 - 19:59)
Mam takie pytanie, znajdę gdzieś strone, albo coś w tym stylu, gdzie będą wartości katalogowe danego samochodu np. w 2000 roku?
A google nie dziala? xyz + specification
Raxxel
Sun, 21 Aug 2011 - 22:20
CYTAT(bezduszny @ Sun, 21 Aug 2011 - 21:00)
a jakie dokładnie wartości i jakiego samochodu/producenta ?
Dokładniej to chodzi mi o Mercedesa w220 i jego wartość na przełomie 99/00
siewcu
Sun, 21 Aug 2011 - 23:37
Raxxel, mam gdzieś w domu jakiegoś starego Eurotaxa z tego okresu(2000-2001), jeśli chcesz to mogę poszukać i powiedzieć Ci co i jak
Kras
Mon, 22 Aug 2011 - 08:57
Takie szybkie pytanie - czy bezpiecznie jest zakladac tarcze hamulcowe o wiekszej srednicy wewnetrznej dzwonu niz piasta?? Oczywiscie otwor centralny bylby wlasciwej srednicy wiec nie trzymalaby sie tylko na szpilkach.
Raxxel
Mon, 22 Aug 2011 - 12:23
CYTAT(siewcu @ Sun, 21 Aug 2011 - 23:37)
Raxxel, mam gdzieś w domu jakiegoś starego Eurotaxa z tego okresu(2000-2001), jeśli chcesz to mogę poszukać i powiedzieć Ci co i jak
Bardzo bym dziękował, jak możesz to poszukaj:)
toivias
Mon, 22 Aug 2011 - 15:16
CYTAT(Raxxel @ Sun, 21 Aug 2011 - 20:59)
Mam takie pytanie, znajdę gdzieś strone, albo coś w tym stylu, gdzie będą wartości katalogowe danego samochodu np. w 2000 roku?
w urzędzie skarbowym Ci chyba za darmo powinni takiej informacji udzielić
Raxxel
Mon, 22 Aug 2011 - 15:26
CYTAT(toivias @ Mon, 22 Aug 2011 - 15:16)
w urzędzie skarbowym Ci chyba za darmo powinni takiej informacji udzielić
No na razie nie mam jak się dostać do US, bo w moim mieście nie ma, nie mam jak z roboty się wyrwać, a robią do 15:/
toivias
Mon, 22 Aug 2011 - 16:10
CYTAT(Raxxel @ Mon, 22 Aug 2011 - 15:26)
No na razie nie mam jak się dostać do US, bo w moim mieście nie ma, nie mam jak z roboty się wyrwać, a robią do 15:/
Telefon powinien wystarczyć.
Raxxel
Mon, 22 Aug 2011 - 18:51
CYTAT(toivias @ Mon, 22 Aug 2011 - 16:10)
Telefon powinien wystarczyć.
Jutro postaram się zadzwonić, ale nie wiem, czy mnie nie pogonią bo mam z 5 aut do sprawdzenia:)
siewcu
Mon, 22 Aug 2011 - 23:11
Raxxel, to puść listę na PW co z 2001 roku to sprawdzę.
Raxxel
Tue, 23 Aug 2011 - 14:57
Ok, już piszę, bo Pani w US spławiła mnie tekstem: Możemy sprawdzić tylko wartość ze strony gratka.pl
Komar
Tue, 23 Aug 2011 - 14:59
Kilka pytań, może malo SR ale są tutaj posiadacze tych aut:
Silnik 3.0d
1 - Czy x-drive w bmw x5 e53 jest taki sam jak w x3?
2 - Czy uklad przeniesienia napedu, zawieszenie, to to samo? Hamulce inne?
3 - Slyszalem że x5 bardziej awaryjne od x3?
4 - Czym się róznia poza gabarytami i wypasem? To to samo w innej skorupie czy jednak jakieś większe zmiany?
toivias
Tue, 23 Aug 2011 - 15:14
przekładnia kierownicza z calibry turbo będzie krótsza od przekładni z astry gsi 16v ?
MK
Wed, 24 Aug 2011 - 16:51
Witam,
pacjent R. Megane I 1.6 16V, padła pompa wody po około 50 tysiącach od wymiany rozrządu, pompa (ruville) oczywiście była wymieniana wtedy razem z rozrządem. Jaką teraz zastosować pompę wody? Co sądzicie o pompach Hart? Chodzi mi o tą aukcje
http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-...1767209643.html w niej właśnie jest pompa Hart. Sprzedawca oczywiście chwalił pompę. Mówił, że przez 5 lat zdarzyła mu się tylko jedna reklamacja (padła przez szlam w silniku).
Czy lepiej kupić cały oryginalny zestaw?
http://moto.allegro.pl/oryg-rozrzad-renaul...1766711895.html Cena mocno okazyjna, bo w serwisie zestaw rozrząd + pompa wychodzi około 900zł...
drugie pytanie dotyczy rolki napinacza paska wielorowkowego. Co sądzicie o tej
http://allegro.pl/rolka-napinacz-paska-lag...1782740935.html ? Inny sprzedawca polecał mi rolkę firmy NK.
bodziokardasz
Wed, 24 Aug 2011 - 20:38
Witam. Czy ktoś mógłby rzeczowo wytłumaczyć dlaczego duży moment na mniejszych obrotach łatwiej usliźnie sprzęgło niż taki sam ale na wyższych obrotach? często przy problemach ze sprzęgłem, padają zalecenia żeby zmniejszyć moment(tu doskonale rozumiem) albo przenieść go na wyższe obroty. Dlaczego?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.