Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
Tarantula
Skuter nie odpalał, wiec zabrałem się za czyszczenie gaźnika itp. Rozebrałem, przedmuchałem, skuter pali, ale cały czas leci z tej rurki pod komora pływaka paliwo. Kopiłem nowy gaźnik, bo winny był pływak. Musiałem lekko przerobić mechanizm linki gazu itp, ale się udało i skuter palił .Wyregulowałem gaźnik , ale jak dam mu pelna pizde to w czasie jazdy sie dlawi i gasnie. Potem nie daje sie go odpalic. Zla regulacja?jakies inne pomysly? Nie raz juz regulowalem gazniki,jednak nie mialem jeszcze takiego przypadku.
Czy na bogatej,czy na ubogej efekt jest taki sam. Na ubogiej lekko go dusi przy lekkiej jezdzie,ale nie o to tutaj chodzi. Poprostu jak dam manetke do konca i jade jakies 50m tak to poprostu go dusi i gasnie w trakcie jazdy. Gaznik dzis regulowalem na wszystkie mozliwe sposoby.Po gasnieciu nie na da sie odpalic,ratuje tylko samostart.
Ja juz glupieje. Jakies propozycje?
Feluke
CYTAT(MrUw@ @ Sun, 12 Jun 2011 - 22:56) *
takie nietypowe pytanko ale z kumplem chcemy sprawdzić i strzelić tongue.gif

Jest możliwość (jak to zrobić) aby wystrzelić w a3 airbag ? uderzenie w jakiś czujnik (w ktorym miejscu?) może zewrzeć coś w instalacji jaśka zeby strzelił ? wiem ze glupie pytanie ale mnie nurtuje

Gdzies na pasie przednim powinien byc czujnik przeciazeniowy. Musisz go znalesc i potem tylko lekko puknac w niego mloteczkiem od przedniej strony i poduszki wywala az milo. wink.gif
Ostatecznie wyciagasz wtyczke od poduszki, przykladasz +/- i BOOM!
BeeMiX
Nie jest tak że wywala tylko powyżej określonej prędkości jadącego auta?
mate96
CYTAT(Tarantula @ Mon, 13 Jun 2011 - 00:11) *
Skuter nie odpalał, wiec zabrałem się za czyszczenie gaźnika itp. Rozebrałem, przedmuchałem, skuter pali, ale cały czas leci z tej rurki pod komora pływaka paliwo. Kopiłem nowy gaźnik, bo winny był pływak. Musiałem lekko przerobić mechanizm linki gazu itp, ale się udało i skuter palił .Wyregulowałem gaźnik , ale jak dam mu pelna pizde to w czasie jazdy sie dlawi i gasnie. Potem nie daje sie go odpalic. Zla regulacja?jakies inne pomysly? Nie raz juz regulowalem gazniki,jednak nie mialem jeszcze takiego przypadku.
Czy na bogatej,czy na ubogej efekt jest taki sam. Na ubogiej lekko go dusi przy lekkiej jezdzie,ale nie o to tutaj chodzi. Poprostu jak dam manetke do konca i jade jakies 50m tak to poprostu go dusi i gasnie w trakcie jazdy. Gaznik dzis regulowalem na wszystkie mozliwe sposoby.Po gasnieciu nie na da sie odpalic,ratuje tylko samostart.
Ja juz glupieje. Jakies propozycje?


A jak zgaśnie to świeca jest mokra? Jeśli nie to znaczy, że wyciągasz całe paliwo z komory pływakowej. U mnie w takiej sytuacji przepiołem wężyk podciśnieniowy na krućcu gaźnika idący do kranika/pompy paliwa (nie wiem co to właściwie jest) w inne miejsce i jest ok. Jeśli jest mokra to znaczy że masz dużo za dużą dyszę paliwową ale raczej w to wątpię.
Tarantula
CYTAT(mate96 @ Mon, 13 Jun 2011 - 06:02) *
A jak zgaśnie to świeca jest mokra? Jeśli nie to znaczy, że wyciągasz całe paliwo z komory pływakowej. U mnie w takiej sytuacji przepiołem wężyk podciśnieniowy na krućcu gaźnika idący do kranika/pompy paliwa (nie wiem co to właściwie jest) w inne miejsce i jest ok. Jeśli jest mokra to znaczy że masz dużo za dużą dyszę paliwową ale raczej w to wątpię.


Sprawdzalem to juz i swieca po odkreceniu jest sucha. Co mozna w tym przypadku zrobic i w ktore miejsce zamontowales ten wezyk?
Maxim555
Nowy gaźnik jest taki sam? Średnica gardzieli taka sama?
flapjck1
CYTAT(MrUw@ @ Sun, 12 Jun 2011 - 22:56) *
takie nietypowe pytanko ale z kumplem chcemy sprawdzić i strzelić tongue.gif

Jest możliwość (jak to zrobić) aby wystrzelić w a3 airbag ? uderzenie w jakiś czujnik (w ktorym miejscu?) może zewrzeć coś w instalacji jaśka zeby strzelił ? wiem ze glupie pytanie ale mnie nurtuje


serwisy maja tzw detonatory biggrin.gif

ustrojstwo gdzie podpina sie wtyczuszke i naciska WIELKI CZERWONY GUZIK biggrin.gif
Tarantula
CYTAT(Maxim555 @ Mon, 13 Jun 2011 - 13:38) *
Nowy gaźnik jest taki sam? Średnica gardzieli taka sama?

Nowy gaznik ma troche inne mocowanie linki gazu i to musialem troche przerobic. Ogolnie rozni sie budowa od poprzedniego,krocce troche w innych miejscach,ale wszystko jest podlaczone dobrze:) Skuter jak postoi to nie odpala :/ ratuje psykniecie samostartu

PS: Rozebralem i porownalem. Gardziele w nowym gazniku sa duzo wieksze. Tloczek tez jest wiekszy.Panowie,co w takim przypadku robic?
Maxim555
To dławienie jest prawdopodobnie przez złe dobranie średnicy gardzieli.
Tarantula
Hmm,a koles mowil,ze gaznik orginalny z tego modelu. Najgorsze to,ze nie pali od strzala. Podczas jazdy na pelnej pizdzie po chwilu jest ''buuuu'' i silnik gasnie. Potem samostart do dolotu i mozna dalej jechac :/
Maxim555
Pisałem o dławieniu z otwartą przepustnicą na maxa, jeśli gaśnie to coś innego, jakby brakowało paliwa.
Tarantula
Od poczatku pisalem,ze gdy sie chwile jedzie na fulla to sie dlawi i jest ''buuu'',silnik gasnie i dupa. Jezeli cos to przepraszam za wprowadzenie w blad:)
Misior
Ma ktos z tu obecnych samuraja (tego w pierwszej budzie) zeby zmierzyc ile poszerzaja te poszerzki ktore sa na blotnikach?
Chodzi o takie jak te:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://...ved=0CDwQ9QEwAA
Ewentualnie od czego jeszcze mozna takie poszerzki zastosowac?
Z gory dzieki za pomoc.
toivias
Czy swift mk1 zawieszeniowo to jest to samo co mk2/mk3?
Chodzi o wersje gti.
k-meal
szukam inspiracji na malowanie poloneza. poratuje ktos zdjeciem poldka w fajnych barwach?

i druga sprawa:

do czego jest ten zamek?
Jarzyn
Pewnie do zamknięcia wszystkich schowków w aucie, w cabrio takie są.
Maxim555
Albo blokuje te dwa otwieratory. W accordzie jest cos takiego do blokowania wajchy do otwierana bagaznika.
k-meal
albo to zadna z ww. opcji, albo zamek mam zepsuty.
caro
Czy w internecie można gdzieś podglądać aukcje samochodów powypadkowych ubezpieczonych przez PZU ?

EDIT:

Już znalazłem, jest to strona autoonline.pl. Czy tylko firmy mogą się tam zarejestrować żeby podejrzeć aukcje ?
rallyfan
CYTAT(caro @ Tue, 14 Jun 2011 - 18:58) *
Czy w internecie można gdzieś podglądać aukcje samochodów powypadkowych ubezpieczonych przez PZU ?

EDIT:

Już znalazłem, jest to strona autoonline.pl. Czy tylko firmy mogą się tam zarejestrować żeby podejrzeć aukcje ?


Tylko firmy i w dodatku jeśli pamiętam to parę stówek miesięcznie kosztuje dostęp. Korzysta ktoś i powie czy warto?
Jeffrey
Czy istnieje w jakiejkolwiek ofercie ubezpieczenia assistance opcja żeby ubezpieczyciel pokrywał koszty awarii? Dajmy na to gdy padna nam wtryski lub suszara?
Misior
Gdzie w okolicach Wieliczki, Krakowa, Myslenic (najlepiej na południe od krakowa) kupie suchy lód? W jakich sklepach tego szukac? (potrzebuje wygluszenia z podlogi poodklejac).
bezduszny
CYTAT(Jeffrey @ Wed, 15 Jun 2011 - 11:28) *
Czy istnieje w jakiejkolwiek ofercie ubezpieczenia assistance opcja żeby ubezpieczyciel pokrywał koszty awarii? Dajmy na to gdy padna nam wtryski lub suszara?

chyba coś takiego jest do nowych samochodów.. lub jako przedłużenie gwarancji fabrycznej do nowych samochodów (ale jak zawsze z jakimiś wyłączeniami ofkors)
kamyk
CYTAT(Misior @ Wed, 15 Jun 2011 - 15:40) *
Gdzie w okolicach Wieliczki, Krakowa, Myslenic (najlepiej na południe od krakowa) kupie suchy lód? W jakich sklepach tego szukac? (potrzebuje wygluszenia z podlogi poodklejac).


Tu powinni miec

http://www.pl.airliquide.com/pl/produkty-i...poludnie-1.html
Tarantula
Audi a4 b6 1,9tdi awx.
Auto nie przeszlo przegladu z powodu zbyt duzej roznicy w sile hamowania na tylniej osi. Zdiagnozowalem ze chodzi o lewa strone. Tloczek przeczyszczony,nasmarowany,uklad caly odpowietrzony. Jakies pomysly? Moze padac zacisk? Jest tam jakis regulator sily hamowania?
pozdrawiam.
bezduszny
regulatorem siły hamowania jest pompa ABS
Czacza
U mnie w Escorcie lewy tył prawie wcale nie hamował. Jak już miałem cały hamulcec wyremontowany, to odkryłem, że przewód jest niedrożny... Wymieniłem, jest igła smile.gif
Misior
Moglby ktos podac numer czesci (jesli to wogole mozna kupic osobno) regulatora kąta wtrysku do Audi 100 94r silnik AAT. Takie małe ustrojstwo boscha na dole pompy, przykrecane na dwie srubki.
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Tarantula
CYTAT(Tarantula @ Wed, 15 Jun 2011 - 19:52) *
Audi a4 b6 1,9tdi awx.
Auto nie przeszlo przegladu z powodu zbyt duzej roznicy w sile hamowania na tylniej osi. Zdiagnozowalem ze chodzi o lewa strone. Tloczek przeczyszczony,nasmarowany,uklad caly odpowietrzony. Jakies pomysly? Moze padac zacisk? Jest tam jakis regulator sily hamowania?
pozdrawiam.

Jaka szansa,ze poszedl elektromagnetyczny zawor w pompie abs? Na desce zadnych bledow nie ma.
Maxim555
Jak nazywa się taka śruba jak po prawej na obrazku?
Można ją zastąpić śrubą o mniejszej średnicy i wyższej wytrzymałości?

Porszak
nazwy nie znam, ale takie sruby z mimosrodem pomiedzy łbem a gwintem chyba wystepowaly w serii w golfie II, tak mi sie kiedys na tym forum obilo o uszy. z obrazka jednak nie wynika ze jest tam mimośrod, a podtoczenie, ktore byc moze srednica jest rowne rdzeniowi sruby
Misior
Wie ktos jak sie nazwywa albo gdzie kupic taką konserwacje na spód jak jest oryginalnie w starszych samochodach? Cos takiego zeby bylo jak baranek tylko taki gumowy.
Joker
W sklepach dla zakładów blacharsko-lakierniczych.
Misior
To wiem, ale w takich sklepach najczesciej polecają to co mają na sklepie albo to na czym najwiecej zarabiaja smile.gif
Moze ma ktos cos sprawdzonego?
Jarzyn
Ja użyłem Boll środek do konserwacji podwozia, puszka kg chyba jakoś 13 zł.
Dobry jest Valvoline Tectyl Bodysafe, ale u siebie nie mogłem dostać.
Misior
Dowiedzialem sie jeszcze ze dobre jest z dinitrolla i czekam na odpowiedz z cena.
A jak sie trzyma ten boll?
Jarzyn
Ja to robiłem niedawno, więc o trwałości narazie się nie wypowiem wink.gif
Cały bak tym walnąłem z pędzla, ogólnie warstwa jest dość elastyczna. Z pędzla jak się maluje to ciężko wszystko ładnie i równo pokryć, trzeba trochę pomachać wink.gif
Joker
CYTAT(Misior @ Fri, 17 Jun 2011 - 10:59) *
To wiem, ale w takich sklepach najczesciej polecają to co mają na sklepie albo to na czym najwiecej zarabiaja smile.gif
Moze ma ktos cos sprawdzonego?

Tam, gdzie czasem robiłem zakupy (dwa sklepy) na poczet kolegi z branży lakierniczej zawsze spotykałem się z fachową radą, czasem otrzymywałem informację, że polecają coś czego akurat nie ma na półce, że warto poczekać (i nie chodziło o cenę).
Sorry w takim razie, nazwą konkretnego produktu nie pomogę.
Misior
Spoko, dzieki mimo wszystko.
W malej miescinie takiej jak u mnie panują takie zwyczaje jak opisałem wink.gif
kamil.k
CYTAT(Porszak @ Fri, 17 Jun 2011 - 00:07) *
nazwy nie znam, ale takie sruby z mimosrodem pomiedzy łbem a gwintem chyba wystepowaly w serii w golfie II, tak mi sie kiedys na tym forum obilo o uszy. z obrazka jednak nie wynika ze jest tam mimośrod, a podtoczenie, ktore byc moze srednica jest rowne rdzeniowi sruby



qrcze skad ci do głowy przyszedł mimosród ??

mi się wydaje że ta śruba z prawej ma gwint wykonany przez obróbke plastyczna -gwint walcowany a nie jak w większości przez obróbke skrawaniem

walcowanie mozna by porównać do kucia a jak wszyscy więdzą lub nie to kucie podwyzsza wytrzymałość no i w przypadku gwintowania poprzez walcowanie o ile mnie pamięć nie myli gwint ma inne wymiary(większa wysokość zwojów) niż jego odpowiednik wykonany poprzez skrawanie
toivias
w golfie/scirocco I na pewno jest śruba mimośrodowa w miejscu jak na schemacie.
bezduszny
swego czasu JC-Auto miało w ofercie produkty GALFER'a
teraz nie widzę ich ofery na stronie

pytanie: ktoś ma Galfer'a w Polsce ?
Maxim555
CYTAT(bezduszny @ Sat, 18 Jun 2011 - 18:56) *
swego czasu JC-Auto miało w ofercie produkty GALFER'a
teraz nie widzę ich ofery na stronie

pytanie: ktoś ma Galfer'a w Polsce ?


http://sklep.4turbo.pl/search.php
http://sklep.intercars.com.pl/?grut=101455...amp;leaf=101455 wybierz producenta, na głównej stronie nie da się wybrać GALFER'A

na allegro jest sporo części tego producenta, ale tylko motocyklowych.
Maxim555



Ta po prawej ma mniejszą średnicę w środkowej części, dzięki temu można zmienić kąt pochylenia koła. Dodatkowo w miejscach gdzie przechodzi przez blachę mocowania amortyzatora, śruba jest grubsza. Zmiana kąta pochylenia, polega na poluzowaniu śrub, ustawieniu zwrotnicy w mocowaniu amortyzatora i mocnym dokręceniu. Śruby o mniejszej średnicy dają większy zakres regulacji. Nigdzie nie mogę znaleźć tak wykonanej śruby, dzwoniłem do jednego serwisu i nie słyszeli o takich. Zastosuję wzmacnianą o mniejszej średnicy.

CYTAT(kamil.k @ Fri, 17 Jun 2011 - 23:05) *
qrcze skad ci do głowy przyszedł mimosród ??
mi się wydaje że ta śruba z prawej ma gwint wykonany przez obróbke plastyczna -gwint walcowany a nie jak w większości przez obróbke skrawaniem

walcowanie mozna by porównać do kucia a jak wszyscy więdzą lub nie to kucie podwyzsza wytrzymałość no i w przypadku gwintowania poprzez walcowanie o ile mnie pamięć nie myli gwint ma inne wymiary(większa wysokość zwojów) niż jego odpowiednik wykonany poprzez skrawanie
toivias
a ASO ?
extremek

Czy przypadkiem tym soczewkom pod ksenon nie brakuje czegos? Mam na mysli uchwyt samego palnika. Powinno tam chyba byc cos co utrzyma palnik na miejscu. A jezeli mam rację to czy można takie uchwyty gdzies dokupic?
Grzesi(E30)k
CYTAT(Maxim555 @ Sun, 19 Jun 2011 - 01:55) *



Ta po prawej ma mniejszą średnicę w środkowej części, dzięki temu można zmienić kąt pochylenia koła. Dodatkowo w miejscach gdzie przechodzi przez blachę mocowania amortyzatora, śruba jest grubsza. Zmiana kąta pochylenia, polega na poluzowaniu śrub, ustawieniu zwrotnicy w mocowaniu amortyzatora i mocnym dokręceniu. Śruby o mniejszej średnicy dają większy zakres regulacji. Nigdzie nie mogę znaleźć tak wykonanej śruby, dzwoniłem do jednego serwisu i nie słyszeli o takich. Zastosuję wzmacnianą o mniejszej średnicy.



JA nie wiem czy u ojca w Scenicu 1p2 czegoś takiego nie ma z przodu.
Salieri
a na jaki to palnik jest soczewka? Bo d2s z tego co pamietam wkladasz, przekrecasz i sie trzyma.
kamil.k
extremek trochę małe to foto ale czy xenon czy nie to powinno być przecież mocowanie pod żarówke jaka by nie była i wtedy chyba zależnie od rodzaju żarówki dobiera się typ mocowania palnika
extremek
te soczewki to hella bixenon pod d2s. Czyli wystarczyłoby wlozyc i przekrecic palnik? A na to potem wtyczka i powinno dzialac?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.