Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
MisioLBN
Czy ktoś wie gdzie w PL kupić taką zaślepkę?
https://www.aliexpress.com/item/EPMAN-High-...1f-5d238b7485e8

Nie mogę czekać miesiąc na paczkę
AT89S52
CYTAT(MisioLBN @ Fri, 21 Jul 2017 - 11:07) *
Czy ktoś wie gdzie w PL kupić taką zaślepkę?
https://www.aliexpress.com/item/EPMAN-High-...1f-5d238b7485e8

Nie mogę czekać miesiąc na paczkę


Zapytaj na allegro usera "modnie_wygodnie" oraz zadzwoń do sklepu WOBO w Raszynie. Oni ciągna z Chin dużo rzeczy,w tym pewnie cały asortyment Epmana powinni mieć.

EDIT: widzę że tam wszystkie wymiary są podane, więc spokojnie jakiś tokarz czy ktoś robiący na CNC Ci to skopiuje. Będzie drożej, ale "od ręki".
tomek 1980
Witam, serdeczne dzięki za zainteresowanie i pomoc w temacie.
Pewnie masz rację rrrr, pisząc
CYTAT("rrrr")
Skoro ciągle się zwiekszało ciśnienie i maszyna nie zakonczyla procesu sciagania czynnika to mozliwosci sa dwie.

Maszyna już swoje lata ma, ale na samochodach z dwoma zaworami daje radę z tą próżnią i szybkim zejściem do 1mb, jedynie z samochodami na jedno gniazdo, jak np. nieszczęsne reno, tak się dzieje.
Jedynie jak jest bardzo gorąco i dużo roboty to wtedy z tym mb jest problem. Całkiem możliwe, że to ten czujnik miesza.
Do maszyny nawet i dwa razy do roku przyjeżdża serwisant, ale już dwa razy było tak, że po jego odjeździe znów był jakiś problem. Może to akurat przypadek, albo każdy robi byle zrobić i tyle.

Gdzie mogę szukać tego czujnika ciśnienia ?
Czy jest opisane w książeczce dorzuconej do maszyny, jak skalibrować ten czujnik ciśnienia, czy to info mają tylko serwisanci ? tongue.gif
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Pietrek.L
Pacjent: a8 d2 3.7v8 kolegi.

Objawy: przy wbiciu D jest silne uderzenie, przez biegi idzie normalnie.

Zostało zrobione: Cała skrzynia przerzucona/podmieniona, sprawdzony/podmieniony komputer pod maska, podmieniony konwerter," pozycjoner" został ze starej skrzyni.

Po tych czynnościach dalej bez zmian, tzn mocne walnięcie po wbiciu Drive.


kinko
CYTAT(Pietrek.L @ Tue, 25 Jul 2017 - 14:45) *
Pacjent: a8 d2 3.7v8 kolegi.

Objawy: przy wbiciu D jest silne uderzenie, przez biegi idzie normalnie.

Zostało zrobione: Cała skrzynia przerzucona/podmieniona, sprawdzony/podmieniony komputer pod maska, podmieniony konwerter," pozycjoner" został ze starej skrzyni.

Po tych czynnościach dalej bez zmian, tzn mocne walnięcie po wbiciu Drive.


Wejdź pod kanał, niech ktoś wrzuci D, a Ty obserwuj i nasłuchuj. Tuleje, luzy na wale itd.
malus765
Peugeot 207 RC program Kraków okolice gdzie najlepiej uderzyć?
Paweł#G
1.9TDI ASZ - Czy w czujniku poziomu oleju w misce jest zaszyty tez czujnik temperatury?
siewcu
AFAIR nie.
pornstar
Co w sytuacji gdy w dowodzie rejestracyjnym brak miejsca na kolejne pieczątki z przeglądów? Mozna jezdzic na zaświadczeniu czy trzeba wymieniać dowod?
matteusz
Trzeba wymieniać, na zaświadczeniu można AFAIR 30 dni.
drag_op
30 dni jest na każdą zmianę w dowodzie, także na wyrobienie nowego.
Samcrk
Szybkie pytanie. Turbo Holset HX40, wlot 4", sam wirnik 70mm ma, turbo idzie do terenówki więc musi być snorkel, czy przejściówka z 100mm na 76mm i pucha pod takie średnice i dalej rura snorkela będzie ok czy iść w jak największą średnicę rur by nie robić restrykcji na dolocie ?
Tarantula
Witajcie mam dwa pytania odnosnie lancuszka miedzy walkami w mk5 gti. Wzgledem czego ustawic czarny punkt na lancuszku? I w ktorym momencie dokladnie trzeba przekrecic lekko walek ssacy w strone wydechowego? Pozdrawiam
tomek 1980
Witam, może to coś pomoże.
Pozdrawiam.
Tarantula
Dzieki widzialem to juz wink.gif ja mam blokady dedykowane, tylko chodzi mi o nalozenie lancuszka na zebatki z czym sie musi zgrywac czarny punkt na lancuszku
Rezor
Żona ma puga 406 2.0 16V. 5 biegów i ogólnie od 1-4 wszystko fajnie ale jazda po autostradzie przy obecnej piątce to masakra... 3000 RPM przy 110km/h... Da radę jakoś wydłużyć 5kę? Jakiś swap skrzyni, modowanie czy lepiej odpuścić?
MisioLBN
możesz wpakować skrzynie 6b z 2.2. Pasuje do bloku ale trzeba przerobić mechanizm zmiany biegów.
matteusz
CYTAT(Rezor @ Mon, 07 Aug 2017 - 22:58) *
Żona ma puga 406 2.0 16V. 5 biegów i ogólnie od 1-4 wszystko fajnie ale jazda po autostradzie przy obecnej piątce to masakra... 3000 RPM przy 110km/h... Da radę jakoś wydłużyć 5kę? Jakiś swap skrzyni, modowanie czy lepiej odpuścić?

Może to pomoże.
Rezor
@matteusz
Dzięki ale zapomniałem dodać to 406ka z 97r. Nie wiem jaka jest tam skrzynia ale tak jak myślałem najlepiej bedzie zmienić przełożenie 5tego biegu smile.gif. Miałem kiedyś 306kę w dieslu i z tego co pamiętam do jazdy po mieście była super ale przy 160km/h na 5ce brakowało obrotów do dalszej jazdy biggrin.gif

@MisioLBN
To rozwiązanie wygląda na ekonomiczne pod warunkiem, że rzeczywiście będzie pasowało do silnika XU10J4R
Tarantula
CYTAT(Tarantula @ Mon, 07 Aug 2017 - 22:35) *
Witajcie mam dwa pytania odnosnie lancuszka miedzy walkami w mk5 gti. Wzgledem czego ustawic czarny punkt na lancuszku? I w ktorym momencie dokladnie trzeba przekrecic lekko walek ssacy w strone wydechowego? Pozdrawiam

matteusz
Panowie, czy istnieją zamienniki miski olejowej do b18c4/c6, czy tylko OEM wchodzi w grę?
MuMineQ
CYTAT(matteusz @ Tue, 08 Aug 2017 - 12:12) *
Panowie, czy istnieją zamienniki miski olejowej do b18c4/c6, czy tylko OEM wchodzi w grę?


Nie ma zbyt wielu elementów do B serii, które nie mają zamiennika...

http://www.tegiwaimports.com/moroso-oil-su...-b18b-b18c.html
matteusz
CYTAT(MuMineQ @ Tue, 08 Aug 2017 - 13:11) *
Nie ma zbyt wielu elementów do B serii, które nie mają zamiennika...

http://www.tegiwaimports.com/moroso-oil-su...-b18b-b18c.html

Dzięki, ale szukałem czegoś bardziej przyziemnego cenowo, nie chodzi o to że OEM "nie bo nie", a ta mnie wyjdzie drożej niż OEM, nawet doliczając wspawanie przegród.
kinko
Zna ktos jakis godny polecenia warsztat lakierniczo blacharski w wojewodztwie pomorskim, ktory podjalby sie lekkiej odbudowy BMW E38?
kompot
Co to za odbudowa? Polecam ten zaklad http://grablowski-serwis.pl/ - jedyny blacharz, ktoremu ufam.
Grzesi(E30)k
Gdzie kupie najtaniej staby H&R do m3 e36?
Jakis dobry dystrybutor, sklep,
tom cio
Czym umyc tarcze sprzegla z oleju? Duzej ilosci oleju, dimer? Zmywacz hamulcowy? Nic jej sie nie stanie, nie rozwarstwi sie itp?
kinko
CYTAT(kompot @ Thu, 10 Aug 2017 - 19:16) *
Co to za odbudowa? Polecam ten zaklad http://grablowski-serwis.pl/ - jedyny blacharz, ktoremu ufam.


Wyciagniecie kilku wgniotek, ogarniecie rdzy na rantach drzwi, konserwacja podwozia i lakierowanie prawie calego auta na koniec.
Ma byc po prostu doprowadzona do idealu i ma to wytrzymac maksymalnie dlugo, nie 2 lata.
Robiles cos u niego?
dany_47
CYTAT(tom cio @ Fri, 11 Aug 2017 - 13:23) *
Czym umyc tarcze sprzegla z oleju? Duzej ilosci oleju, dimer? Zmywacz hamulcowy? Nic jej sie nie stanie, nie rozwarstwi sie itp?

Zmywacz do tarcz będzie ok.
Wypsikasz ze 2 puszki na tarcze i spoko jeśli naprawdę topola w oleju Była. Z wurtha polecam, robi robotę konkret. Nie powinno być żadnego problemu z tarczą sprzęgła, z klockami nic się nie dzieje w hamulcach a tam też przecież chodzi o tarcie

Doczytaj na puszce czy nie przestrzegają przed myciem sprzęgła.
tom cio
Dzieki, zaraz skrzynie zdejmuje i biore sie za mycie. Akurat zmywacza wurtha mam pod dostatkiem wink.gif
tomek 1980
Witam, a ja dwa tygodnie temu nabijałem nową okładzinę, bo mi powiedziano, że niczym nie domyje oleju, bo okładzina chłonie olej jak gąbka. angry.gif Ech z tymi fachowcami. dry.gif
tom cio daj znać czy pomogło.
Pozdrawiam.
tom cio
Sprzeglo cale umylem zmywaczem, poczatkowo kilka razy popuscilo ale po zrobieniu 50km juz jest ok. Okladzine mam luka z domieszka kevlaru i nic nie nasiakla.
Misior
Witam
Pytanie nie o samochód ale tutaj jest więcej osób z pojęciem. W skrzyni biegów smarowanej olejem przekładniowo-hydraulicznym po mocnym rozgrzaniu jest problem z wrzucaniem biegów bo biegi zgrzytają (są synchronizowane). Tak jakby synchronizatory nie wyhamowywały kół zębatych. Remont skrzyni niestety nie wchodzi w grę a olej jest nowy i dobrej jakości.
Czy można użyć jakiegoś cudownego środka który pomoże w tej sytuacji? Albo jakiś dodatek do oleju?
Z góry dzięki za odpowiedź.
tomek 1980
CYTAT(tom cio @ Sun, 13 Aug 2017 - 03:55) *
Sprzeglo cale umylem zmywaczem, poczatkowo kilka razy popuscilo ale po zrobieniu 50km juz jest ok. Okladzine mam luka z domieszka kevlaru i nic nie nasiakla.



Witam, to dobrze, że u Ciebie pomogło.
W moim przypadku okładzina jak i tarcza Sachsa. Po umyciu tarczy, tyle, że nie zmywaczem do hamulcy, tylko biosolem (kilka razy) sprzęgło ślizgało się, po ponownym rozebraniu okładziny były tłuste. Obdzwoniłem dwa warsztaty i wszyscy zgodnie twierdzili, że trzeba nabić nową okładzinę i tak poczyniłem. Teraz jest ok.
Pozdrawiam.
Vendorowicz
Dwa dni temu myłem tarczę zmywaczem Forcha. Przy pierwszym mocnym depnięciu (250KM/330NM) raz mi się uślizgnęła i od tamtej pory spokój, wszystko działa tak jak powinno.
Misior
CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 14 Aug 2017 - 22:01) *
Witam, to dobrze, że u Ciebie pomogło.
W moim przypadku okładzina jak i tarcza Sachsa. Po umyciu tarczy, tyle, że nie zmywaczem do hamulcy, tylko biosolem (kilka razy) sprzęgło ślizgało się, po ponownym rozebraniu okładziny były tłuste. Obdzwoniłem dwa warsztaty i wszyscy zgodnie twierdzili, że trzeba nabić nową okładzinę i tak poczyniłem. Teraz jest ok.
Pozdrawiam.

Może dlatego że to nie jest środek odparowywujący?
Misior
Witam ponownie
Jak odblokować oryginalne radio w Traficu 2011r? Nigdzie nie mogę znaleźć a w instrukcji też nie napisali. Po włączeniu radio działa przez 10s i wyskakuje napis Locked. Kod do radia mam ale nie widzę możliwości wpisania go.
Sytuacja pojawiła się po odpięciu akumulatora.
matteusz
Nie znam kompletnie Trafica, ale na podstawie doświadczeń z innymi Renault stawiam, że pierwszą cyfrę wklepujesz wciskając odpowiednią liczbę razy klawisz "1" itd, a zatwierdzasz przez dłuższe przytrzymanie klawisza "6".
Misior
Próbowałem ale to działa tylko w przypadku jak na wyświetlaczu pojawiają się cztery zera. U mnie wyskakuje locked i nic nie zrobisz.
matteusz
A nie wklepałeś niepoprawnego kodu przypadkiem? Spróbuj odczekać kilka/kilkanaście minut i napis LOCKED powinien zniknąć.
Misior
Nie miałem okazji nic wklepać smile.gif Od samego podłączenia aku jest taka sytuacja.
drag_op
W megane było tak, że Locked wyskakiwał przy zbyt wielu próbach wpisaniu kodu. Aby zniknął trzeba zostawić włączone radio na 2-3h.
matteusz
Dokładnie tak samo miałem w Clio, z tym że u mnie to następowało po kilkunastu minutach, jak dobrze pamiętam.
Misior
CYTAT(drag_op @ Thu, 17 Aug 2017 - 14:05) *
W megane było tak, że Locked wyskakiwał przy zbyt wielu próbach wpisaniu kodu. Aby zniknął trzeba zostawić włączone radio na 2-3h.


Zostawiłem włączone i czekam.
Ciekawe z tą ilością prób bo tak jak wspomniałem wcześniej, nie wpisałem kodu ani raz.
Może coś z kodowaniem się poprzestawiało.

edit.
Dopatrzyłem się teraz że w błędach wychodzi błąd: DF046 - Unit locked, system jammed - active.
andrzejbadgirl
czy jest ktoś tutaj kto ma CARFAX i może pomoć sprawdzić fotki wozu przed sprowadzeniem?
MisioLBN
Jak zawijam bandażem kolektor i mam runnery bardzo blisko siebie co uniemożliwa zawinięcie ich oddzielnie to czy zawijając 2 runnery razem powinienem najpierw wspawać jakąś blaszkę żeby bandaż nie ciągnął ich do siebie ?
Porszak
a to noga sie zapierasz uciągając bandaż na kolektorze??
zawiń osobno dokąd sie da, potem razem i tyle. przemysl tylko zeby zawijac ak by było jak najszczelniej, tyle.
MisioLBN
CYTAT(Porszak @ Sat, 19 Aug 2017 - 15:15) *
a to noga sie zapierasz uciągając bandaż na kolektorze??
zawiń osobno dokąd sie da, potem razem i tyle. przemysl tylko zeby zawijac ak by było jak najszczelniej, tyle.

Wolę się upewnić smile.gif http://www.extreme-tuning.bg/en/product/Tu...eot-206-2.0-16V
Tak to wygląda, co prawda samoróbka ale z tego wzoru więc nie idzie zawinąć tych runnerów oddzielnie. Może bandażem 0,5mm ale wolę już je razem zawinąć.
Tom-Lee
CYTAT(MisioLBN @ Sat, 19 Aug 2017 - 15:56) *
Wolę się upewnić smile.gif http://www.extreme-tuning.bg/en/product/Tu...eot-206-2.0-16V
Tak to wygląda, co prawda samoróbka ale z tego wzoru więc nie idzie zawinąć tych runnerów oddzielnie. Może bandażem 0,5mm ale wolę już je razem zawinąć.


Owijaj razem byle dokladnie to zrobic. No i bez przesady z sila zeby tak naprezac bandaz bo za jakis czas sie bedzie rozrywal.
MisioLBN
CYTAT(Tom-Lee @ Sat, 19 Aug 2017 - 16:07) *
Owijaj razem byle dokladnie to zrobic. No i bez przesady z sila zeby tak naprezac bandaz bo za jakis czas sie bedzie rozrywal.

Dobrze wiedzieć bo pojedyńcze runnery to mocna naciągałem bandaż... No nic poprzedni kolektor po 3 latach nic się nie wydarzyło to może i teraz nie pier...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.