MisioLBN
Fri, 21 Jul 2017 - 11:07
Czy ktoś wie gdzie w PL kupić taką zaślepkę?
https://www.aliexpress.com/item/EPMAN-High-...1f-5d238b7485e8Nie mogę czekać miesiąc na paczkę
AT89S52
Mon, 24 Jul 2017 - 21:19
CYTAT(MisioLBN @ Fri, 21 Jul 2017 - 11:07)
Czy ktoś wie gdzie w PL kupić taką zaślepkę?
https://www.aliexpress.com/item/EPMAN-High-...1f-5d238b7485e8Nie mogę czekać miesiąc na paczkę
Zapytaj na allegro usera "modnie_wygodnie" oraz zadzwoń do sklepu WOBO w Raszynie. Oni ciągna z Chin dużo rzeczy,w tym pewnie cały asortyment Epmana powinni mieć.
EDIT: widzę że tam wszystkie wymiary są podane, więc spokojnie jakiś tokarz czy ktoś robiący na CNC Ci to skopiuje. Będzie drożej, ale "od ręki".
tomek 1980
Mon, 24 Jul 2017 - 22:43
Witam, serdeczne dzięki za zainteresowanie i pomoc w temacie.
Pewnie masz rację
rrrr, pisząc
CYTAT("rrrr")
Skoro ciągle się zwiekszało ciśnienie i maszyna nie zakonczyla procesu sciagania czynnika to mozliwosci sa dwie.
Maszyna już swoje lata ma, ale na samochodach z dwoma zaworami daje radę z tą próżnią i szybkim zejściem do 1mb, jedynie z samochodami na jedno gniazdo, jak np. nieszczęsne reno, tak się dzieje.
Jedynie jak jest bardzo gorąco i dużo roboty to wtedy z tym mb jest problem. Całkiem możliwe, że to ten czujnik miesza.
Do maszyny nawet i dwa razy do roku przyjeżdża serwisant, ale już dwa razy było tak, że po jego odjeździe znów był jakiś problem. Może to akurat przypadek, albo każdy robi byle zrobić i tyle.
Gdzie mogę szukać tego czujnika ciśnienia ?
Czy jest opisane w książeczce dorzuconej do maszyny, jak skalibrować ten czujnik ciśnienia, czy to info mają tylko serwisanci ?
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Pietrek.L
Tue, 25 Jul 2017 - 15:45
Pacjent: a8 d2 3.7v8 kolegi.
Objawy: przy wbiciu D jest silne uderzenie, przez biegi idzie normalnie.
Zostało zrobione: Cała skrzynia przerzucona/podmieniona, sprawdzony/podmieniony komputer pod maska, podmieniony konwerter," pozycjoner" został ze starej skrzyni.
Po tych czynnościach dalej bez zmian, tzn mocne walnięcie po wbiciu Drive.
kinko
Tue, 25 Jul 2017 - 18:20
CYTAT(Pietrek.L @ Tue, 25 Jul 2017 - 14:45)
Pacjent: a8 d2 3.7v8 kolegi.
Objawy: przy wbiciu D jest silne uderzenie, przez biegi idzie normalnie.
Zostało zrobione: Cała skrzynia przerzucona/podmieniona, sprawdzony/podmieniony komputer pod maska, podmieniony konwerter," pozycjoner" został ze starej skrzyni.
Po tych czynnościach dalej bez zmian, tzn mocne walnięcie po wbiciu Drive.
Wejdź pod kanał, niech ktoś wrzuci D, a Ty obserwuj i nasłuchuj. Tuleje, luzy na wale itd.
malus765
Sat, 29 Jul 2017 - 22:50
Peugeot 207 RC program Kraków okolice gdzie najlepiej uderzyć?
Paweł#G
Thu, 03 Aug 2017 - 21:06
1.9TDI ASZ - Czy w czujniku poziomu oleju w misce jest zaszyty tez czujnik temperatury?
siewcu
Fri, 04 Aug 2017 - 00:10
AFAIR nie.
pornstar
Sun, 06 Aug 2017 - 10:05
Co w sytuacji gdy w dowodzie rejestracyjnym brak miejsca na kolejne pieczątki z przeglądów? Mozna jezdzic na zaświadczeniu czy trzeba wymieniać dowod?
matteusz
Sun, 06 Aug 2017 - 10:36
Trzeba wymieniać, na zaświadczeniu można AFAIR 30 dni.
drag_op
Sun, 06 Aug 2017 - 23:34
30 dni jest na każdą zmianę w dowodzie, także na wyrobienie nowego.
Samcrk
Mon, 07 Aug 2017 - 10:21
Szybkie pytanie. Turbo Holset HX40, wlot 4", sam wirnik 70mm ma, turbo idzie do terenówki więc musi być snorkel, czy przejściówka z 100mm na 76mm i pucha pod takie średnice i dalej rura snorkela będzie ok czy iść w jak największą średnicę rur by nie robić restrykcji na dolocie ?
Tarantula
Mon, 07 Aug 2017 - 22:35
Witajcie mam dwa pytania odnosnie lancuszka miedzy walkami w mk5 gti. Wzgledem czego ustawic czarny punkt na lancuszku? I w ktorym momencie dokladnie trzeba przekrecic lekko walek ssacy w strone wydechowego? Pozdrawiam
tomek 1980
Mon, 07 Aug 2017 - 23:02
Witam, może
to coś pomoże.
Pozdrawiam.
Tarantula
Mon, 07 Aug 2017 - 23:19
Dzieki widzialem to juz
ja mam blokady dedykowane, tylko chodzi mi o nalozenie lancuszka na zebatki z czym sie musi zgrywac czarny punkt na lancuszku
Rezor
Mon, 07 Aug 2017 - 23:58
Żona ma puga 406 2.0 16V. 5 biegów i ogólnie od 1-4 wszystko fajnie ale jazda po autostradzie przy obecnej piątce to masakra... 3000 RPM przy 110km/h... Da radę jakoś wydłużyć 5kę? Jakiś swap skrzyni, modowanie czy lepiej odpuścić?
MisioLBN
Tue, 08 Aug 2017 - 02:06
możesz wpakować skrzynie 6b z 2.2. Pasuje do bloku ale trzeba przerobić mechanizm zmiany biegów.
matteusz
Tue, 08 Aug 2017 - 07:05
CYTAT(Rezor @ Mon, 07 Aug 2017 - 22:58)
Żona ma puga 406 2.0 16V. 5 biegów i ogólnie od 1-4 wszystko fajnie ale jazda po autostradzie przy obecnej piątce to masakra... 3000 RPM przy 110km/h... Da radę jakoś wydłużyć 5kę? Jakiś swap skrzyni, modowanie czy lepiej odpuścić?
Może
to pomoże.
Rezor
Tue, 08 Aug 2017 - 11:19
@matteusz
Dzięki ale zapomniałem dodać to 406ka z 97r. Nie wiem jaka jest tam skrzynia ale tak jak myślałem najlepiej bedzie zmienić przełożenie 5tego biegu
. Miałem kiedyś 306kę w dieslu i z tego co pamiętam do jazdy po mieście była super ale przy 160km/h na 5ce brakowało obrotów do dalszej jazdy
@MisioLBN
To rozwiązanie wygląda na ekonomiczne pod warunkiem, że rzeczywiście będzie pasowało do silnika XU10J4R
Tarantula
Tue, 08 Aug 2017 - 12:12
CYTAT(Tarantula @ Mon, 07 Aug 2017 - 22:35)
Witajcie mam dwa pytania odnosnie lancuszka miedzy walkami w mk5 gti. Wzgledem czego ustawic czarny punkt na lancuszku? I w ktorym momencie dokladnie trzeba przekrecic lekko walek ssacy w strone wydechowego? Pozdrawiam
matteusz
Tue, 08 Aug 2017 - 13:12
Panowie, czy istnieją zamienniki miski olejowej do b18c4/c6, czy tylko OEM wchodzi w grę?
MuMineQ
Tue, 08 Aug 2017 - 14:11
CYTAT(matteusz @ Tue, 08 Aug 2017 - 12:12)
Panowie, czy istnieją zamienniki miski olejowej do b18c4/c6, czy tylko OEM wchodzi w grę?
Nie ma zbyt wielu elementów do B serii, które nie mają zamiennika...
http://www.tegiwaimports.com/moroso-oil-su...-b18b-b18c.html
matteusz
Tue, 08 Aug 2017 - 14:23
CYTAT(MuMineQ @ Tue, 08 Aug 2017 - 13:11)
Nie ma zbyt wielu elementów do B serii, które nie mają zamiennika...
http://www.tegiwaimports.com/moroso-oil-su...-b18b-b18c.htmlDzięki, ale szukałem czegoś bardziej przyziemnego cenowo, nie chodzi o to że OEM "nie bo nie", a ta mnie wyjdzie drożej niż OEM, nawet doliczając wspawanie przegród.
kinko
Thu, 10 Aug 2017 - 13:03
Zna ktos jakis godny polecenia warsztat lakierniczo blacharski w wojewodztwie pomorskim, ktory podjalby sie lekkiej odbudowy BMW E38?
kompot
Thu, 10 Aug 2017 - 20:16
Co to za odbudowa? Polecam ten zaklad
http://grablowski-serwis.pl/ - jedyny blacharz, ktoremu ufam.
Grzesi(E30)k
Thu, 10 Aug 2017 - 22:17
Gdzie kupie najtaniej staby H&R do m3 e36?
Jakis dobry dystrybutor, sklep,
tom cio
Fri, 11 Aug 2017 - 13:23
Czym umyc tarcze sprzegla z oleju? Duzej ilosci oleju, dimer? Zmywacz hamulcowy? Nic jej sie nie stanie, nie rozwarstwi sie itp?
kinko
Fri, 11 Aug 2017 - 13:29
CYTAT(kompot @ Thu, 10 Aug 2017 - 19:16)
Co to za odbudowa? Polecam ten zaklad
http://grablowski-serwis.pl/ - jedyny blacharz, ktoremu ufam.
Wyciagniecie kilku wgniotek, ogarniecie rdzy na rantach drzwi, konserwacja podwozia i lakierowanie prawie calego auta na koniec.
Ma byc po prostu doprowadzona do idealu i ma to wytrzymac maksymalnie dlugo, nie 2 lata.
Robiles cos u niego?
dany_47
Fri, 11 Aug 2017 - 13:45
CYTAT(tom cio @ Fri, 11 Aug 2017 - 13:23)
Czym umyc tarcze sprzegla z oleju? Duzej ilosci oleju, dimer? Zmywacz hamulcowy? Nic jej sie nie stanie, nie rozwarstwi sie itp?
Zmywacz do tarcz będzie ok.
Wypsikasz ze 2 puszki na tarcze i spoko jeśli naprawdę topola w oleju Była. Z wurtha polecam, robi robotę konkret. Nie powinno być żadnego problemu z tarczą sprzęgła, z klockami nic się nie dzieje w hamulcach a tam też przecież chodzi o tarcie
Doczytaj na puszce czy nie przestrzegają przed myciem sprzęgła.
tom cio
Fri, 11 Aug 2017 - 15:34
Dzieki, zaraz skrzynie zdejmuje i biore sie za mycie. Akurat zmywacza wurtha mam pod dostatkiem
tomek 1980
Sun, 13 Aug 2017 - 00:05
Witam, a ja dwa tygodnie temu nabijałem nową okładzinę, bo mi powiedziano, że niczym nie domyje oleju, bo okładzina chłonie olej jak gąbka.
Ech z tymi fachowcami.
tom cio daj znać czy pomogło.
Pozdrawiam.
tom cio
Sun, 13 Aug 2017 - 03:55
Sprzeglo cale umylem zmywaczem, poczatkowo kilka razy popuscilo ale po zrobieniu 50km juz jest ok. Okladzine mam luka z domieszka kevlaru i nic nie nasiakla.
Misior
Sun, 13 Aug 2017 - 10:26
Witam
Pytanie nie o samochód ale tutaj jest więcej osób z pojęciem. W skrzyni biegów smarowanej olejem przekładniowo-hydraulicznym po mocnym rozgrzaniu jest problem z wrzucaniem biegów bo biegi zgrzytają (są synchronizowane). Tak jakby synchronizatory nie wyhamowywały kół zębatych. Remont skrzyni niestety nie wchodzi w grę a olej jest nowy i dobrej jakości.
Czy można użyć jakiegoś cudownego środka który pomoże w tej sytuacji? Albo jakiś dodatek do oleju?
Z góry dzięki za odpowiedź.
tomek 1980
Mon, 14 Aug 2017 - 22:01
CYTAT(tom cio @ Sun, 13 Aug 2017 - 03:55)
Sprzeglo cale umylem zmywaczem, poczatkowo kilka razy popuscilo ale po zrobieniu 50km juz jest ok. Okladzine mam luka z domieszka kevlaru i nic nie nasiakla.
Witam, to dobrze, że u Ciebie pomogło.
W moim przypadku okładzina jak i tarcza Sachsa. Po umyciu tarczy, tyle, że nie zmywaczem do hamulcy, tylko biosolem (kilka razy) sprzęgło ślizgało się, po ponownym rozebraniu okładziny były tłuste. Obdzwoniłem dwa warsztaty i wszyscy zgodnie twierdzili, że trzeba nabić nową okładzinę i tak poczyniłem. Teraz jest ok.
Pozdrawiam.
Vendorowicz
Wed, 16 Aug 2017 - 01:05
Dwa dni temu myłem tarczę zmywaczem Forcha. Przy pierwszym mocnym depnięciu (250KM/330NM) raz mi się uślizgnęła i od tamtej pory spokój, wszystko działa tak jak powinno.
Misior
Thu, 17 Aug 2017 - 08:24
CYTAT(tomek 1980 @ Mon, 14 Aug 2017 - 22:01)
Witam, to dobrze, że u Ciebie pomogło.
W moim przypadku okładzina jak i tarcza Sachsa. Po umyciu tarczy, tyle, że nie zmywaczem do hamulcy, tylko biosolem (kilka razy) sprzęgło ślizgało się, po ponownym rozebraniu okładziny były tłuste. Obdzwoniłem dwa warsztaty i wszyscy zgodnie twierdzili, że trzeba nabić nową okładzinę i tak poczyniłem. Teraz jest ok.
Pozdrawiam.
Może dlatego że to nie jest środek odparowywujący?
Misior
Thu, 17 Aug 2017 - 11:45
Witam ponownie
Jak odblokować oryginalne radio w Traficu 2011r? Nigdzie nie mogę znaleźć a w instrukcji też nie napisali. Po włączeniu radio działa przez 10s i wyskakuje napis Locked. Kod do radia mam ale nie widzę możliwości wpisania go.
Sytuacja pojawiła się po odpięciu akumulatora.
matteusz
Thu, 17 Aug 2017 - 13:00
Nie znam kompletnie Trafica, ale na podstawie doświadczeń z innymi Renault stawiam, że pierwszą cyfrę wklepujesz wciskając odpowiednią liczbę razy klawisz "1" itd, a zatwierdzasz przez dłuższe przytrzymanie klawisza "6".
Misior
Thu, 17 Aug 2017 - 13:06
Próbowałem ale to działa tylko w przypadku jak na wyświetlaczu pojawiają się cztery zera. U mnie wyskakuje locked i nic nie zrobisz.
matteusz
Thu, 17 Aug 2017 - 13:07
A nie wklepałeś niepoprawnego kodu przypadkiem? Spróbuj odczekać kilka/kilkanaście minut i napis LOCKED powinien zniknąć.
Misior
Thu, 17 Aug 2017 - 13:17
Nie miałem okazji nic wklepać
Od samego podłączenia aku jest taka sytuacja.
drag_op
Thu, 17 Aug 2017 - 14:05
W megane było tak, że Locked wyskakiwał przy zbyt wielu próbach wpisaniu kodu. Aby zniknął trzeba zostawić włączone radio na 2-3h.
matteusz
Thu, 17 Aug 2017 - 14:15
Dokładnie tak samo miałem w Clio, z tym że u mnie to następowało po kilkunastu minutach, jak dobrze pamiętam.
Misior
Thu, 17 Aug 2017 - 14:18
CYTAT(drag_op @ Thu, 17 Aug 2017 - 14:05)
W megane było tak, że Locked wyskakiwał przy zbyt wielu próbach wpisaniu kodu. Aby zniknął trzeba zostawić włączone radio na 2-3h.
Zostawiłem włączone i czekam.
Ciekawe z tą ilością prób bo tak jak wspomniałem wcześniej, nie wpisałem kodu ani raz.
Może coś z kodowaniem się poprzestawiało.
edit.
Dopatrzyłem się teraz że w błędach wychodzi błąd: DF046 - Unit locked, system jammed - active.
andrzejbadgirl
Fri, 18 Aug 2017 - 08:05
czy jest ktoś tutaj kto ma CARFAX i może pomoć sprawdzić fotki wozu przed sprowadzeniem?
MisioLBN
Sat, 19 Aug 2017 - 12:47
Jak zawijam bandażem kolektor i mam runnery bardzo blisko siebie co uniemożliwa zawinięcie ich oddzielnie to czy zawijając 2 runnery razem powinienem najpierw wspawać jakąś blaszkę żeby bandaż nie ciągnął ich do siebie ?
Porszak
Sat, 19 Aug 2017 - 15:15
a to noga sie zapierasz uciągając bandaż na kolektorze??
zawiń osobno dokąd sie da, potem razem i tyle. przemysl tylko zeby zawijac ak by było jak najszczelniej, tyle.
MisioLBN
Sat, 19 Aug 2017 - 15:56
CYTAT(Porszak @ Sat, 19 Aug 2017 - 15:15)
a to noga sie zapierasz uciągając bandaż na kolektorze??
zawiń osobno dokąd sie da, potem razem i tyle. przemysl tylko zeby zawijac ak by było jak najszczelniej, tyle.
Wolę się upewnić
http://www.extreme-tuning.bg/en/product/Tu...eot-206-2.0-16VTak to wygląda, co prawda samoróbka ale z tego wzoru więc nie idzie zawinąć tych runnerów oddzielnie. Może bandażem 0,5mm ale wolę już je razem zawinąć.
Tom-Lee
Sat, 19 Aug 2017 - 16:07
CYTAT(MisioLBN @ Sat, 19 Aug 2017 - 15:56)
Wolę się upewnić
http://www.extreme-tuning.bg/en/product/Tu...eot-206-2.0-16VTak to wygląda, co prawda samoróbka ale z tego wzoru więc nie idzie zawinąć tych runnerów oddzielnie. Może bandażem 0,5mm ale wolę już je razem zawinąć.
Owijaj razem byle dokladnie to zrobic. No i bez przesady z sila zeby tak naprezac bandaz bo za jakis czas sie bedzie rozrywal.
MisioLBN
Sat, 19 Aug 2017 - 16:13
CYTAT(Tom-Lee @ Sat, 19 Aug 2017 - 16:07)
Owijaj razem byle dokladnie to zrobic. No i bez przesady z sila zeby tak naprezac bandaz bo za jakis czas sie bedzie rozrywal.
Dobrze wiedzieć bo pojedyńcze runnery to mocna naciągałem bandaż... No nic poprzedni kolektor po 3 latach nic się nie wydarzyło to może i teraz nie pier...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.