Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286
bezduszny
CYTAT(Maxim555 @ Tue, 26 Jul 2011 - 22:01) *
Całe samochody też się kradnie i sprzedaje na części.

szczególnie angole w rzadkich modelach wink.gif
BartekSz
CYTAT(rottie @ Tue, 26 Jul 2011 - 20:26) *
Jeszcze cos o czym powinienem wiedziec co sie zmienilo motoryzacyjnie po takim dlugim czasie? Zlikwidowali limity predkosci? wink.gif


- paliwo jest delikatnie mówiąc ch*&, więc tankuj tylko jakieś Vpower Racing,
- radio schowaj głęboko,
- auto parkuj tylko na parkingu strzeżonym,
- jeżeli będziesz jechał A2 Poznań - Łódź - naszykuj sobie trochę drobny żeby zapłacić za bramki - ostatni kosztuje dokładnie 19,81 zł dry.gif
MiC_street
c klasa rok 2001
ukradl koledze kurtke z kluczykami.
Jest zapasowy kluczyk.
Co teraz, da sie zaprogramowac nowy kod itd?
Rozgarniety ktos to ogarnie? Czy pozostaje tylko serwis?
Jak ktos zna orientacyjne koszty to rowniez prosze podajcie.
Moze glupie pytanie ale kompletnie nie ogarniam tematu
bezduszny
trzeba zamówić nowy kluczyk i zaprogramować dwa
lepiej zrobić to w ASO by był legalny papier na to.... jak by samochód ukradli

ofkors trzeba zgłosić to do ubezpieczenia.. bo tak stanowi OWU
MiC_street
ale technicznie mozna taki kluczyk zakodowac bez koniecznosci odwiedzin salonu.
Dzieki za odpowiedz
rdk
Szybkie pytanie

Jaka powinna być oporność czujnika ABS
Ford Galaxy, 99r, 2.3 benzyna

Dość pilny temat
bezduszny
CYTAT(MiC_street @ Wed, 27 Jul 2011 - 00:18) *
ale technicznie mozna taki kluczyk zakodowac bez koniecznosci odwiedzin salonu.
Dzieki za odpowiedz

można, sporo firm potrafi robić takie kodowanie
tylko lepiej to zrobić w salonie by mieć na to dokument "potwierdzający jakość wykonania"

no i zgłosić do ubezpieczenia !!!!
że zrobiło się nowy kluczyk i dać potwierdzenie kodowania (właśnie z ASO)

jak tego nie zrobisz, to jest podstawa do niewypłacenia odszkodowania z AC w przypadku kradzieży
k-meal
czemu w benzynie i dieslu jest odwrotna zaleznosc miedzy iloscia paliwa a EGT?
the Hitcher
szukałem trochę ale nieznalazłem tego co konkretnie:

przy zakupie e30 po delikatnym swapie, na jakies 2,5l jednostkę, z przeznaczeniem auta na ulicę i, podkreślam, okazjonalne i amatorskie wypady na tor, na ile wzmocnione powinny byc hamulce aby jednak parę kółek na torze wytrzymaly? tzn konkretnie jakas wieksza tarcza z przodu, ale od czego? jaka srednica??


pytam bo sporo jest e30 po swapie ale wiekszosc "aukcji" pisze że poprostu nowe tarcze przod plus tył bez info jakie to tarcze..

ps. domyslam sie ze heble to dosc tania sprawa w tym przypadku, wiec przy zakupie jezeli cala reszta jest ok to heble zawsze mozna łatwo zmienic, mam racje?
Maxim555
CYTAT(k-meal @ Wed, 27 Jul 2011 - 14:07) *
czemu w benzynie i dieslu jest odwrotna zaleznosc miedzy iloscia paliwa a EGT?


Zależność jest taka sama, im więcej mocy tym wyższe EGT.
Przy małych obciążeniach rzeczywiście wygląda, że jest na odwrót i chyba wynika to z różnicy w spalaniu obu paliw i różnic w konstrukcji obu silników. ON spala się mniej gwałtownie mimo wysokiego AFR. Pb, gdy jest ubogo spala się niekontrolowanie (trzeba pamiętac, że w cylindrze mieszanka nie jest idealnie wymieszana z powietrzem) i generuje wyższą temp. Druga sprawa, to to, że silnik diesla ma wyższą sprawność termodynamiczną i przy takiej samej wydzielanej mocy rozproszy mniej ciepła niż silnik benzynowy.
Czacza
Czy istnieje SA, który potrafi zasterować silnikiem diesla. Czy to CR, czy VP... Albo silnikiem benzynowym z bezpośrednim wtryskiem??
Maxim555
http://www.rica-ca.com/nira.aspx (na dole strony)
Misior
Da sie jakos pospawac plastikowy zbiornik paliwa? Albo skleic?
Mam taki zbiornik i potrzebuje go zmniejszyc. Sklada sie z dwoch warstw chyba bo w srodku jest biały (taki polprzezroczysty) a na zewnatrz czarny jak kazdy.
Ma ktos pomysła jak to zrobic?
k-meal
CYTAT(Maxim555 @ Wed, 27 Jul 2011 - 17:57) *
Zależność jest taka sama, im więcej mocy tym wyższe EGT.

Chodzilo mi o to, ze w dieslu podlewanie paliwem powoduje wzrost EGT. By obnizyc temp. spalin trzeba dostarczyc wiecej powietrza.
W benzynie podlewa sie, by zmniejszyc EGT.
specnaz14
Pytanie wogle nie streetracingowe ale mam nadzieje ze pomozecie:) (albo bede mial 60%)tongue.gif

VW Gulf III 1,4. Zacinaja sie zegary. Jest taka sytuacja ze chwile dzialaja normalnie a potem opada obrotomierz, predkosciomierz i od temp. I tak w kolko. Włacza sie na chwile i znowu zacinaja sie. Wiecie moze ocb? Pozdrooo i dzieki za pomoc.
Misior
Wtyczka nie łączy?
Andrzej87

Pacjent: oryginalny dyfer ze szperą 25% z BMW E36 325i

Objawy: Auto podniesione z jednej strony, można bez problemu dwoma rękami przekręcić koło wiszące w powietrzu. Na początku jest opór, później się zmniejsza.

Diagnoza: Szpera kaput?
MrUw@
ducato 2,8 iTTD 99' napis CODE na zegarach i nie pali... odcina chyba pompe wtryskową immo ... rozebrałem centralke, pentle wszystko wyczyscilem poruszalem odpalił po paru dniach znowu niechce, raz na kilkanaście prób zagada, magicy chcą chorych pieniędzy za usunięcie ustrojstwa a słyszałem że to prosta sprawa na pompie jest jakiś zawór ktory to odcina ? może ktoś przerabiał temat ?
MuMineQ
W passacie B3 skrzynia lubi zablokować się na 3 i 5 biegu, sprzęgło się kończy, będzie wymieniane wiec "przy okazji" chcę powalczyć też z tym problemem, szukać przyczyny na około (poduszka itp.) czy od razu rozbierać skrzynię?
kamil.k
CYTAT(Andrzej87 @ Fri, 29 Jul 2011 - 19:47) *
Pacjent: oryginalny dyfer ze szperą 25% z BMW E36 325i

Objawy: Auto podniesione z jednej strony, można bez problemu dwoma rękami przekręcić koło wiszące w powietrzu. Na początku jest opór, później się zmniejsza.

Diagnoza: Szpera kaput?


zaglądałes do środka żeby sporawdzic czy to naprawde szpera ?? bo jesli tak i da sie przekręcic ręka kołem to jest zajechana na amen

chyba że to szpera wiskotyczne ale nei wiem czy w e36 takie były
Andrzej87
Nie otwierałem, ale to jest szpera. Znacie dobry warsztat, który zregeneruje i przy okazji zacieśni szperę?
tomek 1980
Witam,
CYTAT
ducato 2,8 iTTD 99' napis CODE na zegarach i nie pali... odcina chyba pompe wtryskową immo ... rozebrałem centralke, pentle wszystko wyczyscilem poruszalem odpalił po paru dniach znowu niechce, raz na kilkanaście prób zagada, magicy chcą chorych pieniędzy za usunięcie ustrojstwa a słyszałem że to prosta sprawa na pompie jest jakiś zawór ktory to odcina ? może ktoś przerabiał temat ?
jeśli masz drugi kluczyk spróbuj na nim odpalania, być może, że ten już jest z lekka zużyty.
Co do
CYTAT
W passacie B3 skrzynia lubi zablokować się na 3 i 5 biegu, sprzęgło się kończy, będzie wymieniane wiec "przy okazji" chcę powalczyć też z tym problemem, szukać przyczyny na około (poduszka itp.) czy od razu rozbierać skrzynię?
według mnie to synchronizatory na tych biegach.
Pozdrawiam.
hz10
CYTAT(MrUw@ @ Fri, 29 Jul 2011 - 19:53) *
ducato 2,8 iTTD 99' napis CODE na zegarach i nie pali... odcina chyba pompe wtryskową immo ... rozebrałem centralke, pentle wszystko wyczyscilem poruszalem odpalił po paru dniach znowu niechce, raz na kilkanaście prób zagada, magicy chcą chorych pieniędzy za usunięcie ustrojstwa a słyszałem że to prosta sprawa na pompie jest jakiś zawór ktory to odcina ? może ktoś przerabiał temat ?

zawór na pompie trzeba wymienić na zwykły, niestety aby sie do niego dostać potrzeba dremela z tarczami do cięcia
k-meal
tylny zderzak w vectrze b kombi byl taki sam przed i po lifcie?
bezduszny
CYTAT(k-meal @ Sat, 30 Jul 2011 - 13:53) *
tylny zderzak w vectrze b kombi byl taki sam przed i po lifcie?

nie
inny kształt, inne wykończenie górnej części i inne zaczepy o ile pamiętam
RunMadafaka
mam e39, na wypasie navi, telefon, telewizja także w bagazniku jest troche tego sprzętu ale nie mam czytnika na cd z muzyka, da sie jakos tanio podpiąć zmieniarkę? co potrzebuje? czy kable są gdzies puszczone?
Andrzej87
Większość E39 miała kable pod zmieniarkę. Właściwie jak masz taki wypas, to powinieneś mieć w bagażniku zmieniarkę, a na 90% kable do niej.

Rozkodowałeś VIN?
Powinno coś tam być takiego: Preparation fo CD Changer.
MrUw@
kluczyka drugiego niemam mam tylko jeden :/ co moglo sie w nim "zużyć" kluczyk chyba niema baterii tylko chip ktory zasila pole z pętli tak ? czyli tylko wymiana zaworu wchodzi w gre nie da się podpiąć na krotko zaworu np pod + po stacyjce ?
pucek
Co moze byc powodem falujacych obrotow po wlaczeniu swiatel w E34 525tds?Nastawnik ,czy moze cos jeszcze?
hz10
generalnie tylko nastawnik
tomek 1980
CYTAT
kluczyka drugiego niemam mam tylko jeden :/ co moglo sie w nim "zużyć" kluczyk chyba niema baterii tylko chip ktory zasila pole z pętli tak ? czyli tylko wymiana zaworu wchodzi w gre nie da się podpiąć na krotko zaworu np pod + po stacyjce ?
jak kiedyś miałem fiata punto, to czasami też mi się tak robiło, a na drugim kluczyku było ok. Wyrabia się sam kluczyk i stacyjka. Drugi był mało używany i nie był zużyty. Może sprawdź jednak ten zawór. Ja tylko piszę co ja zauważyłem.
Pozdrawiam.
Grzesi(E30)k
Szybka piłka. Będę robił wydech w E30 M50B25. Żeby było cicho i z zachowaniem parametrów silnika wspawać kata z M20 + seryjny końcowy czy zamiast kata jakiś inny patent?

Przede wszystkim ma być seryjnie i bez psucia charakterystyki i osiągów jednostki
Marlon
CYTAT(hz10 @ Sat, 30 Jul 2011 - 23:28) *
generalnie tylko nastawnik


no nie tylko... masa mogłaby robić podobne hece
k-meal
AR 156 sedan z 2004 roku. Silnik 1,9 JTD. Jakie warianty mocy byly w tym roczniku? 115 i 140KM?
burski
Tak, z tym, że to nie warianty tylko dwa różne silniki (8 i 16V).
16V 150 koni od 2005 r.
the.wolf
grubość lakieru rzedu 700-900 mikronów to szpachla czy moze ktos przesadzil z lakierem i podkladem?
jagus
Powyżej 300 masz przeważnie szpachlę, a powyżej 500, to już praktycznie 100% szpachla
the.wolf
typ ktory to naprawiał, twierdzi ze szpachli nie ma tylko troche gruntu moze byc wiecej....
kosiniak
CYTAT(the.wolf @ Mon, 01 Aug 2011 - 16:08) *
grubość lakieru rzedu 700-900 mikronów to szpachla czy moze ktos przesadzil z lakierem i podkladem?

to juz dosc grubo szpachli smile.gif
the.wolf
tez mi sie tak zawsze wydawalo smile.gif moze fachowca przekona rzeczoznawca....
Feluke
Tak dla potomnych 1000um=1mm wiec szpachli sporo. wink.gif
kamil.k
cofanie do tyłu z odwracaniem się to błąd czy tak teraz trzeba robić ??
Joker
Chodzi Ci o egzamin na PJ kat. B? Tak, trzeba się co jakiś czas odwrócić, przynajmniej tak było jak zdawałem (chyba w maju). Mało tego, jak ustawiasz lusterka itd. pod siebie, musisz też ustawić zagłówek.
kamil.k
no to jak odwracamy się cały czas czy co jakiś czas trzeba się odwrócic

zdawałes w maju tego roku ?? ja zdawałem wieku temu biggrin.gif
the.wolf
:Djoker pewnie otrzymal prawko juz ktorys raz z rzedu cool.gif czego sie nie robi zeby byla okazja do oblewania...
Kali___
CYTAT(Grzesi(E30)k @ Sun, 31 Jul 2011 - 23:09) *
Szybka piłka. Będę robił wydech w E30 M50B25. Żeby było cicho i z zachowaniem parametrów silnika wspawać kata z M20 + seryjny końcowy czy zamiast kata jakiś inny patent?

Przede wszystkim ma być seryjnie i bez psucia charakterystyki i osiągów jednostki


Ja u siebie mam barany TAT,X-pipe , środkowy z e34 taki -> http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-bmw-e34-...1747365732.html i końcowy seria m20b25
jest elegancko smile.gif
Zbychu
z odwracaniem nie jest blad jedni ucza na lusterkach a inni z odwracaniem
bezduszny
CYTAT(Zbychu @ Tue, 02 Aug 2011 - 07:39) *
z odwracaniem nie jest blad jedni ucza na lusterkach a inni z odwracaniem

część manewru (do tyłu po łuku i kawałek prostej) trzeba zrobić z możliwością odwrócenia się a część tylko na lusterka
burski
CYTAT(Feluke @ Mon, 01 Aug 2011 - 18:15) *
Tak dla potomnych 1000um=1mm wiec szpachli sporo. wink.gif


Łuk w tył robi się patrząc do tył. Nie ma opuszczania lusterek jak kiedyś. Ogólnie jest szeroki i nie ma co się bać. Dawniej było trudniej. Teraz da się zrobić na czuja, a nie - "jak miniesz trzeci słupek to ćwierć obrotu...".

Takie są wymogi egzaminu, a nie jak kto uczy.
Zbychu
no jak sie robi na lusterkach to na chwile przed zatrzymaniem trzeba sie odwrucic a mozna tez jechca calu czas z glowa w tylnej szybie i nie wpisuje ze to jest jakis blad jak sie bedzie jechalo to zalezy od osrodka bo ucza roznie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.