CYTAT(Niesmiertelny @ Mon, 28 May 2012 - 22:29)
Przede wszystkim zapominasz, że to nie jest festival tuningu i od tak sobie nie można władować turbo do takiego 1,6 i miec 2XX km. Tam są ogranicznenia homologacyjne a przystosowanie takiego auta do wysokich mocy trzymając się nich jest niemożliwe/nieopłacalne.
Piszac negatywne komentarz, nie przygladałem się [bo goladałem na telefonie]
ani jakie to auto, ani ze w stawce jest przed autami 2x mocniejszymi.
IMO po prostu osoba która wkleiła film nie opisała tego dobrze.
Nie każdy śledzi wyniki wyścigów i nie każdy wie, ze 13 aut przed nim to 400 KM Lancery.
Oglądasz 3 min jazdy kolesia.
No jedzie ładnie, równo.
NIe rozwalił sie, nie wpadł na drzewo, nie wyprowadził auta z mega poślizgu?
Rewelka?
Dowcip?
Potem dowaidujesz sie, ze ma 1.6.
No sorry ale w Cifie 1.6 to masz 125KM na dzień dobry w V gen na 160 koncząc.
I to w serii.
Nie wiem w jakim cyklu ktoś jedzie wiec nie wiem jakie ograniczenia ma homologacyjne, ale dolot, kol. wydech., wydech, remap kompa, obróbka głowicy chyba może?
Jeżeli 2.0 Polonez moze dojść do 180KM w serii Historycznej to przyznasz, ze 167KM w Hondzie, gdzie siliniki potrafilły mieć 180KM z 1.6 w serrii jest lekko nie halo.
Ale ok. stawiam, ze to było 1.6 110KM a koleś zrobił to, żeby auto pociągnęło kilka wyścigów a nie rozsypało się na pierwszym.
I tyle
Zły opis przed spierniczył całą przyjemność z oglądania.
Dla kierownika z mojej strony sorry i szacun.