wrzucam jeszcze raz bo wcześniej sie podobało:
Prezentujemy zbiór śmiesznych rozmów, które bawią czytelników, a konsultantów Biur Obsługi Klienta doprowadzają do rozpaczy.
>
> Konsultant: - Poproszę Pana nazwisko
> Klient: - Moje, czy żony?
> Konsultant: - A czy mają państwo różne nazwiska?
> Klient: - Nie.
>
> * * *
>
> Konsultant: - Powinien pan wybierać numery bez zera, proszę pana.
> Klient: - Dokładnie tak robię.
> Konsultant: - Proszę podać mi więc numer, jaki pan wybiera.
> Klient: - 072...
>
> * * *
>
> Konsultant: - Proszę wyjąć z aparatu kartę SIM.
> Klientka: - Nie mogę tego zrobić - ręce mi się trzęsą.
>
> * * *
>
> Czy komórka może sama puszczać SMS-y?
>
> * * *
>
> Proszę pana, ja się założyłem z kolegą i włożyłem swojego Siemensa M35 do szklanki z wodą i teraz nie chcą mi go naprawić w ramach gwarancji.
>
> * * *
>
> Klient: - Pani, na wyświetlaczu koperta mi się pokazała.
> Konsultant: - Ma pan wiadomość na poczcie.
> Klient: - A to dziękuję, do widzenia 15 minut później.
> Klient: - Panie, jaja sobie ze mnie robicie!!! Byłem na poczcie we wsi, a tam żadnej poczty dla mnie nie ma!
> Konsultant: - Ma pan wiadomość na telefonie.
> - Klient się rozłączył...
>
> * * *
>
> Konsultant: - Żeby zmniejszyć koszty na tym koncie mogę jedynie zasugerować zmniejszenie ilości wykonywanych połączeń..
> Klient: - Aha, a na czym to polega?
>
> * * *
>
> Gdzie ja mogę zadzwonić, żeby kogoś opieprzyć?
>
> * * *
> Proszę mi natychmiast podać lokalizacje mojego drugiego aparatu, wiem, że jest to możliwe, bo widziałem coś takiego na filmie SF.
>
> * * *
>
> Proszę pana, ja słucham, jak ktoś mi się nagrał na poczcie głosowej i staram się odpowiedzieć tej osobie, i krzyczę "halo, halo!", ale
> ona mnie nie słyszy.
>
> * * *
>
> Dlaczego Alcatel ma antenkę z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia w ogóle nie ma?
>
> * * *
>
> Proszę pana, mi chodzi o ten aparat Motorola za 49 złotych netto, czy to jest cena brutto?
>
> * * *
>
> Klient: - Jak wyjadę na HAWAJE, to ten telefon będzie działać?
> Konsultant: - Tak.
> Klient: - A ten z domu?
> Konsultant: - Przepraszam, czy pan chce zabrać telefon stacjonarny?
>
> Klient: - A który lepiej działa? (ludzie pomocy!!)
>
> * * *
>
> Klient: - Panie, mam problem! nie mogę wejść w moją sekretarkę!
>
> * * *
>
> Klient: - Dzień dobry, chciałbym rozmawiać z iwentyfikacją.
> Konsultant: - Z identyfikacją
> Klient: - No! Z tymi od pieniędzy!
>
> * * *
>
> Klient: - Czy mogłaby mi pani rozciągnąć telefon na Niemcy...? (chyba chodziło o roaming...?).
>
> * * *
>
> Klient: - Przepraszam, ale ile naszczekałem do wczoraj? (pytanie o bieżący rachunek???).
>
> * * *
>
> Klient: - Chciałbym uaktywnić krycie numeru.
>
> * * *
>
> Konsultantka: - W tej taryfie będzie pan miał szczyt od siódmej do dwudziestej...
> Klient: - To chyba po viagrze!
>
> * * *
>
> Klient: - Ile ja mogę w sumie, ogółem rozmawiać w ramach bezpłatnych minut?
> Konsultantka: - A w jakiej jest pan taryfie?
> Klient: - Kielce Taxi... ale co to ma do rzeczy?
>
> * * *
>
> Klient: - Witam, ja dzwonię, bo właśnie jestem pozam zasięgiem sieci i chciałbym się dowiedzieć, czy państwo mogą mnie połączyć?
-----------------------------
koperta to koperta
http://www.youtube.com/watch?v=15XQx6PMv0U