Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132
deejey!
CYTAT(jackkpl @ Sun, 28 Apr 2019 - 21:16) *
No właśnie na ulicy. Może się okazać, że przy lekkim aucie szersza opona na ulicy będzie za zimna i gówno sklei smile.gif. Taka uliczna PS4 też lepiej działa, jak ma 30-40 stopni, niż jak ma 5.



Lekkiego auta nie mam... biggrin.gif Nie ma co, ja Ciebie nie przekonam Ty mnie również biggrin.gif Lubię ten setup bardzo, może kiedyś jeszcze przetestuję coś innego ale ja wychodzę z założenia, że 225 + 255/265 to najlepszy układ do BMW 3 RWD
Aval
CYTAT(nowy @ Sun, 28 Apr 2019 - 21:29) *
na zzr nie dalo sie zamielic kołami przy 450KM/550Nm S3 quattro
stad szukam czegos podobnego a na mokrym WIEM i sie z tym licze , tak jak wspomnialem nie jezdze w dalekie trasy a jesli juz to dwa razy w roku ,99% czasu jestem w swoim miescie ale tez mozesz miec racje ze przy +25'C moze byc juz inaczej = lepiej smile.gif


No jak znasz wady takiego rozwiązania to Twoja decyzja wink.gif

Pamiętaj, że w S3 miałeś pewnie szerokość opon 225 albo 235 - tu masz z tyłu 275. Siłą rzeczy chwilę dłużej zajmie nagrzanie takiego kapcia.
nowy
czy paramter ten to tylko scieralonosc opony? :

tread wear:
pilot sport 4 - 320
pilot sport 4s - 300
pilot sport cup 2 - 180
r888 - 100
avon zzr - 20


czy mozna rozumiec czym wieksza scieralnosc = tym bardziej miekka mieszanka = trzymanie lepsze od 1m (bez rozgrzewania) ?
SNiP3R
Powiedzmy że tak, lecz nie do końca.
Np. Avon ZZR i Toyo R888R w teoretycznie podobnej mieszance mają całkiem inny współczynnik treadwear (20 vs 100).
Toyo w R888R podaje jeden współczynnik treadwear dla dwóch różnych mieszanek (GG - twardsza, GS - miększą).

Przypadek MPS4 i 4s - jakby patrząc tylko na współczynnik treadwear, to wydaje się że będą twarde, a to ba prawdę jedne z miekszych UHP.

Czyli reasumując: nie zawsze TREADWEAR = twardość opony
nowy
a jezdzil ktos tu z chlopakow na NANKANG AR-1 ?
SNiP3R
Z usłyszanych opinii jest bardzo podobna do R888R, tylko z troszkę mniejszym hałasem i troszkę gorszą trakcją jak i na suchym tak i na mokrym. Jednak ponoć warta swojej ceny.
nowy
hmm wyslalem zapytanie do 10 sklepow , wiekszosc mimo ze handlują toyo r888 i nankangiem - nie ma w ofercie 20" i nie moze sprowadzic na zamowienie , ODS brak kontaktu , znacie moze jakis sklep z pelną ofertą semi slickow w PL ?
piwo
Z pełną zaden. Nie dostępne w Polsce jest wiele opon. Ogólnie ods,racingtires i extreme tires zaspakajają z 90 % rynku opon semi.
MisioLBN
Chłopaki mam taki problem ze moje csc5 sa jak sito:) w zeszlym roku prawie kazda trasa konczyla sie przebitym kolem, w sumie latalem chyba 4x w ciagu sezonu. Teraz wrzucilem na samochod i widze ze ucieka takze wulkanizator. No i wyszlo ze 1 kolo ma 2 laty i 3 kolejne mikro dziurki:) dalej nie chcialo mi sie sprawdzac bo i tak powiedzieli ze mi tego nie naprawia bo nie wolno tyle lat zwlaszcza ze blisko boku opony plus koszty okolo 140zl to juz sie mija z celem.... w sumie z 2 opon widac ze ucieka powietrze (co 2 tyg trzeba dmuchnac) Planuje wybrac 2 najlepsze opony z tych 4tech i dokupic dwie. Co polecacie?? Ten falken fk510 daje rade ? 225/40/18 golf v gti. A moze olac i upalac ?? Poprostu przed trasa nabic zawsze i latac?
nowy
mnie opona roczna z przebiegiem 5k km pirelli p zero wystrzelila przy 250km/h a ty nie boisz sie latac na łatanej po trasie ?
piwo
CYTAT(MisioLBN @ Tue, 30 Apr 2019 - 17:50) *
Chłopaki mam taki problem ze moje csc5 sa jak sito:) w zeszlym roku prawie kazda trasa konczyla sie przebitym kolem, w sumie latalem chyba 4x w ciagu sezonu. Teraz wrzucilem na samochod i widze ze ucieka takze wulkanizator. No i wyszlo ze 1 kolo ma 2 laty i 3 kolejne mikro dziurki:) dalej nie chcialo mi sie sprawdzac bo i tak powiedzieli ze mi tego nie naprawia bo nie wolno tyle lat zwlaszcza ze blisko boku opony plus koszty okolo 140zl to juz sie mija z celem.... w sumie z 2 opon widac ze ucieka powietrze (co 2 tyg trzeba dmuchnac) Planuje wybrac 2 najlepsze opony z tych 4tech i dokupic dwie. Co polecacie?? Ten falken fk510 daje rade ? 225/40/18 golf v gti. A moze olac i upalac ?? Poprostu przed trasa nabic zawsze i latac?

https://www.oponeo.pl/dane-opony/continenta...PYaAkzkEALw_wcB
MisioLBN
1 lata problemu nie robi zadnego, dlatego chce wybrac 2 najlepsze (te z ktorych nie spier... Powietrze) i dokupic cos nowego... Nawet 10kkm nie zrobilem kurna na tych oponach.... Falekna fk510 po 350ziko mi polecali ze fajna guma i w testach tez niby daje rade ale moze cos innego polecacie?
MisioLBN
CYTAT(piwo @ Tue, 30 Apr 2019 - 18:02) *

Piwo a cos ciutek taniej? smile.gif Teraz nie wyrobie z zakupem takich opon bo ten motor w koncu musze zlozyc.
MisioLBN
I to mi pasuje. W takim razie zamowie sobie 2 sztuki i jak bedzie chwila to sie wymieni
kontrolm
polecam tych samych opon poszukać poprzez np. ceneo albo poprzez zwykłe google. Róźnice w cenach mogą być zaskakujące. W końcu ktoś za te reklamy w tiwi i imprezy sportowe musi zapłacić ;-)
Jak kupowałem zimówki Nankangi to w Oponeo coś ok 1650 zł a kupione za 1300 nówki ten sam rocznik w innym sklepie w necie, to samo z letnimi,
piwo
No tak. Ale warto też sprawdzić czy siedziba firmy jest w Polsce i czy na stronie podany jest polski nr kontaktowy bo są sklepy które tego nie mają. I co ważne by sklep miał możliwość kupna opon za pobraniem (te bez telefonu i siedziby w Polsce często tego nie umożliwiają) co eliminuje wszelkie możliwe problemy. Warto też sprawdzić opinie o sklepie.
MisioLBN
Popaczam co i jak gdzie bedzie dostepne. Dzięki za podpowiedzi.
behbeh
CYTAT(nowy @ Mon, 29 Apr 2019 - 13:55) *
hmm wyslalem zapytanie do 10 sklepow , wiekszosc mimo ze handlują toyo r888 i nankangiem - nie ma w ofercie 20" i nie moze sprowadzic na zamowienie , ODS brak kontaktu , znacie moze jakis sklep z pelną ofertą semi slickow w PL ?



co do opon, jesli chcesz ar-1 to kupowalem z holandi tu: https://www.nankang.eu/index.php?id_categor...roller=category. Maja 20 cali na stanie wg tego, bo o takich pisales.
dostawa w cenie, ceny... no sa jakie sa. W moim rozmiarze i tak taniej nie znalazlem.
Sama opona dla mnie wypas, choc wiadomo ze treadware 100 wiec schodzi smile.gif
nowy
dzieki
wlasnie zamowilem w PL ze wzgledu na PL fv23%
kilka stówek drozej w PL wyszlo niz na stronie nankang.eu
jesli kogos interesuje zdam relacje po załozeniu na auto jak sie sprawuja
SNiP3R
Oczywiście, jeśli tylko będziesz miał już jakieś zdanie na temat tych opon, napisz tu, bo każda opinia na temat jakiejkolwiek opony jest bardzo pomocna smile.gif
admar
Panowie, przeczytałem już wszystkie posty z ostatnich 12-tu miesięcy i wciąż nie znalazłem odpowiedzi na pytanie jaka opona będzie okej do szybkiego codziennego przemieszczania się i wypadów 3-4 razy w roku na tor przy raczej niskich umiejętnościach. Samochód fwd 210km, 1300kg. Obecnie mam Dunlopy Sport maxx rt2 na feldze 17 i opona jest fatalna nawet na jazdę po drodze. Ścianka boczna bardzo miękka, opona się kładzie i zdziera. Mam nowe felgi 18' i szukam opony na ta felgę w rozmiarze 225/40.
Zastanawiam się nad:
Yokohama Advan Sport (V105)
Nankang NS2R 180 street
Federal 595 rs-pro (to chyba jakaś nowość)

Od razu zaznaczę, że Michelin PSS i Continental SC6 są poza kwotą jaką chciałbym przeznaczyć na opony wink.gif

Pozdrawiam,
SNiP3R
Nankangi będą spoko.
No i w porównaniu do reszty będą lepiej kleić od startu!
Jednak na pewno będą szybciej schodziły aniżeli reszta, bo to na dobrą sprawę jest semi slick!
Snara
Jakie opony 265/35/18 polecicie do 700km/1500kg ulicznego AWD? Auto nie używane na torze, ważne żeby dobrze kleiły na suchym, były ok na mokrym no i to chyba wszystko.
Najbardziej zastanawiałem się nad Pirelli PZero, Vredestein ULTRAC VORTI i Hankook Ventus S1 EVO3 K127 (słaby budżet na chwile obecną a na starych oponach strach dawać)
Snara
CYTAT(akim @ Tue, 07 May 2019 - 23:19) *

Semi sliki raczej odpadają.
Spawos
Panowie auto 1300Kg 210 koni FWD auto codzienna jazda i czasem tor rozmair 15 cali ? 195/50/15 cos z dobra przyczepnoscia od samego startu bez nagrzewania ? mam teraz Ad08 jest niezła ale jak juz zjechała sie do połowy jakoś średnio ze startu trzyma ;/ coś polecicie innego ? moze jakies Race Gc ?
jackkpl
CYTAT(Spawos @ Wed, 08 May 2019 - 12:37) *
Panowie auto 1300Kg 210 koni FWD auto codzienna jazda i czasem tor rozmair 15 cali ? 195/50/15 cos z dobra przyczepnoscia od samego startu bez nagrzewania ? mam teraz Ad08 jest niezła ale jak juz zjechała sie do połowy jakoś średnio ze startu trzyma ;/ coś polecicie innego ? moze jakies Race Gc ?

Nie ma opony, która działa od startu i nada się na tor. Opona po paru km jazdy może mieć 100 stopni, a od startu to guma pracująca przy 20-30 stopniach. Takie rzeczy tylko w Erze.
Na ulicę weź Extreme VR2 R5 (na przód), na tyle cokolwiek. Na tor R7 przód R5 tył.

Z tym że jazda codzienna na Extreme czy RaceGC to wątpliwa przyjemność. Ja tam sobie RX-em czasem jeźdżę po ulicy, ale dupowóz na tych oponach robi się głośny.
[Yossarian]
Race GC na suchym ok, na mokrym niekoniecznie. Może R1R?
Joe89
Panowie jeździ ktoś jeszcze na ContiSportContact 3? Dalej są coś warte bo leciwa konstrukcja a mam okazje tanio kupić nowe sztuki tylko czy przy mocnym rwd będą ok.
Santino
To ja tez poprosił bym o porade, auto M3 e46
biore pod uwage rozmiar 235/35/19 i 265/30/19
wybor pomiedzy
Vredesteinami ultrac vorti (vorti r niedostepne w 265/30)
a ps4s

komplet ps4s wychodzi 3050 bez vat 2350
vredesteiny 2100 bez vat 1600

i teraz pytanie czy to dynamicznej jazdy po ulicy, warto dolozyc te 750zl do michałów, czy srednio ogarniety kierowca odczuja roznice miedzy tymi oponami smile.gif
SNiP3R
Jakbyś chciał porównać obie te opony... no stary, nie ma co porównywać! smile.gif
Bierz PS4S i się ani nie zastanawiaj!
BeeMiX
CYTAT(SNiP3R @ Thu, 09 May 2019 - 15:46) *
Jakbyś chciał porównać obie te opony... no stary, nie ma co porównywać! smile.gif
Bierz PS4S i się ani nie zastanawiaj!


+1
Tomaso_2017
CYTAT(admar @ Tue, 07 May 2019 - 13:50) *
Panowie, przeczytałem już wszystkie posty z ostatnich 12-tu miesięcy i wciąż nie znalazłem odpowiedzi na pytanie jaka opona będzie okej do szybkiego codziennego przemieszczania się i wypadów 3-4 razy w roku na tor przy raczej niskich umiejętnościach. Samochód fwd 210km, 1300kg. Obecnie mam Dunlopy Sport maxx rt2 na feldze 17 i opona jest fatalna nawet na jazdę po drodze. Ścianka boczna bardzo miękka, opona się kładzie i zdziera. Mam nowe felgi 18' i szukam opony na ta felgę w rozmiarze 225/40.
Zastanawiam się nad:
Yokohama Advan Sport (V105)
Nankang NS2R 180 street
Federal 595 rs-pro (to chyba jakaś nowość)

Od razu zaznaczę, że Michelin PSS i Continental SC6 są poza kwotą jaką chciałbym przeznaczyć na opony wink.gif

Pozdrawiam,

Przerabiałem to samo, tzn: miałem tą Yoko na 17' --> bardzo twarda, na boki trzymała jak tramwaj na szynach biggrin.gif, ale spod świateł trakcje było ciężko łapnąc. Poszedłem w RT2 Maxx'y i dokładnie tak jak piszesz porażka, miałem wrażenie w mieście na skrzyżowaniach, że zaraz felgę zedrę o asfalt i w końcu w tym roku wybór padł na Vredestein Ultrac Vorti i przyznaje , że bardzo dobra opona, trakcja ok, ścianka mieksza od Yoko ale o niebo twardsza od RT2 - dla mnie strzał w 10. Ja trafilem w rozm. 225/40/18 za 325 zł.

nowy
pierwsze spostrzezenia opony do jazdy na codzien , glownie miasto , krotkie odcinki

opona: NANKANG AR-1 (100) - kupiona w PL 2Brally
rozmiar 285/35/20 i 305/30/20
cisnienie na zimno 2.4 przod / 2.6 tył
auto:BMW F10 m550d (naped na wszystkie kola) , 490KM/900Nm , waga 2.0t
poprzednie opony ktore nie dawaly rady: michelin pilot sport 4S

PIERWSZE WRAZENIE:
temp na zew +7'C , sucho , rozpedzam sie , hamowanie , jadeeeee , hmm nie hamuje smile.gif
przejezdzam dynamicznie 1km , wracam tą sama drogą , hamuje ... jest lepiej .

SUCHO: temp+20'C auto znacznie lepiej od pierwszego metra sie trzyma drogi , zupelnie inaczej slychac ja na drodze - klei sie .
mam taki odcinek na obwodnicy z łukiem dosc ciasnym przez szczyt , na michelin pilot sport 4s przy 160km/h trace przyczepnosc i wyrzuca mnie za zakretu , na nankangach 180km/h i zupelna pewnosc w łuku ! mam wrazenie ze 200 spokojnie moze przeleciec.

MOKRO:temp +7'C mokra nawierzchnia , mżawka , trakcja w aucie nie powinna byc wylaczana! , wszystko co powyzej ~80km/h bardzo niebezpieczne , auto bardzo latwo traci przyczepnosc a niedaj boze w koleinie stojąca woda! jednym slowem, nie nadaje sie ta opona do jazdy po mokrym , moze lepiej bedzie przy wiekszych temp +20 i wiecej bez deszczu.

KOMFORT: przy niskich predkosciach odczuwalne wibracje na kierownicy (nie mylic z biciem od niewywazonych kol) , wibracje gina przy wiekszych predkosciach , opony wyją ale nie tak mocno jak r888 , mysle ze glosnosc jest spokojnie do zaakceptowania . auto fabrycznie jest wypuszczane na run on flat , tłukło na dolach az felgi fabryczne pekały , na tych semi slickach jest bardzo komfortowo mimo ze scianki twarde w porowaniu do zwyklej opony drogowej (nie run on flat) , na nankangach mimo duzej szerokosci auto poprawnie radzi sobie w koleinach , nie rzuca autem na boki .

PODSUMOWANIE:
opona doskonale radzi sobie na suchym pod warunkiem: letnia temperatura +20 i wiecej , chyba ze specjanie dogrzejemy opone .
na mokrym bardzo slabo/w ogole nie odbiera wody , nieprzewidywalnie sie zachowuje , hamowanie jak na lodzie .

opony nankang AR-1
jackkpl
Nie ma.takiej mozliwosci, zeby na 1 oponie przy 160 cie wyrzucalo, a na innej przy 180 kleilo. To jest 26% roznicy w sile odśrodkowej.
Mniejsze roznice są między przejazdem na suchej i mokrej nawierzchni niz u Ciebie...

nowy
ok smile.gif
jackkpl
CYTAT(nowy @ Mon, 20 May 2019 - 23:30) *
ok smile.gif

Żeby nie było, że tak bronię micheliny, nankangi wyglądają jak profi semi, na pewno lepiej po rozgrzaniu kleją. Ale przy 160 na publicznej drodze ciężko wyczuć limit. Lepiej obie opony na rondzie wytestować, bezpieczniej i bardziej powtarzalnie. A z dnia na dzień nawet na sucho potrafi być całkowicie inna przyczepność.
nowy
wszystko jasne, ja tylko wyrazam swoje spostrzezenia , sam wiesz ze dana opona w aucie o innej masie bedzie dzialac zupelnie inaczej , na nankangach czuje sie znacznie,znacznie pewniej , micheliny sie slizgaja i to czy jest +7 czy +17'C na suchym , na mokrym tylko gorzej . na ta chwile jestem bardzo zadowlony z AR-1 ale ciagle sie ucze jak z niej korzystac .
behbeh
na lodzi miedzy AR1 a pilot super sportem (czyli cos jak PS4S), roznice w zakretach to 2-4 km/h. Czas 1.04.9 (pss) vs 1.03.4 (ar1, auto clio 4). Predkosci mniejsze oczywiscie niz 160, ale 20km/h wydaje sie nierealne.
Odczucia oczywiscie na plus dla AR-1 w sumie pod kazdym wzgledem, ciezko nawet porownywac
gut7
odnośnie pilot super spot to prawda ze rozmiar jest trochę oszukany? spotkałem się z opinia ze są szersze niż producent podaje przykładowo 255 pss jest szeroki jaki inne 265 z tym samem profilem. ogólnie to szukam jakiś opon 265/255 35 R18 głownie na miasto trochę jakiś podjazdówek na tor nie jeżdżę wiec semi odpadaja, obecnie mam federale rsr ale to jest dramat zanim się rozgrzeją to wracam do domu lekka wieczorna wilgoć to strach gazu dotknąć. Pacjent to utubione e46 456 hp 574 nm - dawno kopił bym ps 4s ale w 18 nie wychodziły i zastanawiam sie na ps2 ewentualnie ps4 ( te ostatnie boje się że mogą okazać sie za słabe)
behbeh
porownujac z innymi 215 jakie mialem PSS nie wydawal sie szerszy.
Co do ps4 ze za slaby... nie sadze, ale moje auto nie ma 450 koni. Jezdze na PS4 i wg mnie to najlepesze co mialem na codzien. Jezdzilem tez na torze (na wspomnianej lodzi 0.3 sek wolniej niz PSS) i tam tez daja rady. Ogolnie naprawde wypas wg mnie.
WojtasTaba
Cześć,
poszukuję opony do Audi S4 b5, 340km, ok. 1600 kg, 8J, 18"
Opony do jazdy tylko po mieście. Rano cywilnie, wieczorami na granicy - krótkie odcinki.
Trakcji przy starcie nie brakuje, więc stawiam na oponę z twardą ścianką. Jeszcze bardziej niż poziom przyczepności cenie sobie przewidywalność. Mam duże wymagania co
do jazdy w deszcz. Opona musi dawać radę od początku. Miło by mi było, jakby ładnie wyglądała, tj. promień łuku pomiędzy ścianką boczną, a licem bieżnika był mały, ale to już niekonieczna fanaberia.
Obecnie mam zLine, ale potrzebuję czegoś więcej.

Takie rzeczy jak cena, tempo zużycia, hałas, spalanie mnie nie interesują. Liczy się trakcja.

Wstępnie zwróciłem uwagę na R1R (ale widzę, że w tych rozmiarach już ich nie dostanę) i Avon ZZR (na razie wiem o nich tylko 3 zdania). Zastanawiam się też nad pilot sport 4s. 215/35. Niestety to da naciąg jak na felgę 8J, zasadniczo 215 w takim ciężkim klocku to trochę wąziutko i profil też nie za duży, ale jest to jedyny rozmiar 4s w 18 calach. Widzę też, że CSC6 można dostać w 235, ale z Waszych oponii zrozumiałem, że Michelin wypada lepiej niż Continental.
piwo
CSC6 ma twardszy bok od PS4 ale myślę że w deszczu słabszy i lubi zgubić w deszcz trakcję. Zzr to semi ale klei od strzała, i ma dość głęboki bieżnik jak na semi 7mm ale do PS4 na deszczu mu bardzo daleko. Jak bierzesz pod uwagę zzr i cię stać to bierz Pirelli trofeo r. Najlepsza z możliwych opon na suchą ulice i myślę że i w deszcz na poziomie zzr.
nowy
zzr na sucho kosmos, na mokrym jak każdy semi slick, tragedia w stojącej wodzie, na mokrym asfalcie przyczepna jak opona cywilna, przy wysokiej temp 25+ śmiem twierdzić ze nawet lepiej jaj seryjna. sam szukalem opony o twoich wymaganiach i nie ma takiej, cos za coś. jestem zdumiony trzymaniem na suchym na nankang ar-1 ale w deszczu trzeba jechac bardzo ostrożnie.
jackkpl
Teraz kolega miał okazję na koszalinie testować nankanga vs extreme R7 , po zmianie nankang na extreme 1s urwał z miejsca. Albo nankang po 1 roku użytkowania taki kibel, albo jest generalnie niezbyt przyczepną oponą jak na semi.
behbeh
Na lodzi byl lepszy w clio od cup2 o jakies 0.5 sek, Przy czym odczucia i latwosc prowadzenia bez porownania na plus dla nankanga. Jezdze powtarzalnie i chyba nie tak zle, wiec roznice z czasow to nie jednorazowe strzaly z przypadku.
Swoja droga nie wiem co znaczy rok uzytkowania, ale on schodzi naprawde szybko i rok to raczej lezenia musialo byc albo jakies lekkie auto co nie zre opon:)
Do extreamow to sam nie mam jeszcze porownania, ale wg testow hiszpanow zdaje sie wyszlo im tez, ze tyci wolniejszy byl nankang.
[Yossarian]
Tak w ogóle to jest jakaś alternatywa dla Extreme VR2? Ktos porównywał na tym samym aucie coś lepszego, wyposażonego w homologację E? Ogólnie sam na VR2 jeżdżę i jestem zadowolony, ale jeśli by się dało znaleźć coś lepszego to czemu nie smile.gif
jackkpl
CYTAT(behbeh @ Mon, 27 May 2019 - 11:54) *
Na lodzi byl lepszy w clio od cup2 o jakies 0.5 sek, Przy czym odczucia i latwosc prowadzenia bez porownania na plus dla nankanga. Jezdze powtarzalnie i chyba nie tak zle, wiec roznice z czasow to nie jednorazowe strzaly z przypadku.
Swoja droga nie wiem co znaczy rok uzytkowania, ale on schodzi naprawde szybko i rok to raczej lezenia musialo byc albo jakies lekkie auto co nie zre opon:)
Do extreamow to sam nie mam jeszcze porownania, ale wg testow hiszpanow zdaje sie wyszlo im tez, ze tyci wolniejszy byl nankang.


1:51.5 (Extreme R9) vs 1:52 (Nankang AR-1).
R9 wg moich obserwacji jest trochę wolniejszy (lub był w 2018 roku) niż R7.
Na dzień dzisiejszy nie wiem jak się mają te mieszanki, zresztą Extreme wprowadził nowe R5a R7a , muszę je potestować.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.