Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132
Mati1989
Jeździł ktoś na Kumho xs ku36?? Jak ta opona wypada w porównaniu do Advana AD08 lub R1R??
Kajman
z tego co wiem jest twardsza i bardziej porównywalna jest MX15, ale r1r jest znacznie bardziej miękkie.
Mati1989
Obecnie mam Advana AD08 i nie wiem czy na wiosne kupować znowu AD08 czy może spróbować tych KU36, cenowo wychodzą porównywalnie obie opony.
zyzy
Mam mały dylemat jakie opony kupić do mx5 nb 1,8 140km, niestety potrzebuję pewien kompromis, tym autem nie mogę zabrać 2 kompletu kół na pojeżdzawkę.
Przeznaczenie 90% miasto, reszta to jakaś trasa i 2-3 razy w roku wypad na tor( na więcej brak $$$$).
Rozmiar 205-45-16 żywotność opony 10 000-20 000 km
Obecnie mam Yokohama PARADA Spec-2 205/45 R16 87 V które nie do końca są takie jakbym oczekiwał, co prawda na co dzień dobrze kleją, ale na deszczu się gubią, są głośne, a na wypadzie na tor po 2 kółkach płyną.
Waham się miedzy:
Yokohama S.drive AS01 205/45 R16 87 W, a Yokohama advan neova AD08 205/45 R16 87w

S drive jest bardziej cywilną oponą do użytku codziennego, czy podoła jednorazowo powiedzmy 6-7 kółek na torze Poznań (sesja 20 minut)? Czy mają twarde boki, nie kłądą się w zakręcie?
AD08 to semislick, czy jest na co dzień sens w nie inwestować i jak się będą spisywać w normalnym użytkowaniu.

Postanowiłem odrzucić toyo i federale z różnych powodów.

Ewentualnie rozwiązanie takie: dobre 16 ma co dzień, a drugi komplet 15 opon na tor, ale taki co wytrzyma wawa>poznań tor> wawa, wiec sliki odpadają, muszą być dopuszczone do ruchu i gwarantować powrót na kołach. Nie wiem czy profile itp są do tego odpowiednie. Poza tym jadę na tor poszaleć i pouczyć się jazdy wiec, chyba lepiej jedzić na tym na czym jeździ się na co dzień.
GrzesiekK.
Użytkowałem komplet Advana AD08 i musiał być i na miasto, i na tor na suche i w deszcz, szczerze nie mogłem się niczego czepić.
Marcin_Celica
Nie wiem, czy pomogę, ale przesiadłem się z Yokohama AVS Sport 195/55/R15 na BF Goodrich G-Force Profiler 205/45/R16.
Duży plus na korzyść BF - lepiej kleją na suchym, lepsze są na torze - na tor tez wyjeżdżam tylko 2 razy do roku.
Skoro AD08 to semislic, to możesz nie zdążyć ich rozgrzac w mieście na krótkim odcinku, dziura/hopka, tracisz przyczepność i do widzenia...
Gr00bY
ZYZY - jak chcesz mam parę kompletów ciekawych opon w 195/50R15 to możemy potestować jak się to będzię zachowywać. Jakieś R888 i Advany chyba własnie te o których mówisz...
Mati1989
AD08 nie trzeba dogrzewać. Mam je w moim aucie (240ps 350nm 1150kg) i zupełności dają rade. Mają twarde boki więc na ostrych zakrętach na torze nie powinny się uginać.
Nosferatu
AD 08 ma twarde boki ? Pierwsze słyszę.
Według mnie to boki ma jak jakaś zimówka Hakkapelitta...W porównaniu do Toyo r1r,r888 czy RS-R najbardziej miękkie boki ma własnie AD08.
dejv667
Dobra, to precyzyjne pytanie bo od czytania testów mam już mętlik...
205/45R16 87V lub W (nośność i indeks prędkości musi być co najmniej taki a to skreśla sporo opon).

Kumho KU31
Federal 959 Evo
Kumho KU39
Falken ZE-914
Falken ZE-912
Hankook Ventus V12 Evo K110
Dunlop SP SPORT MAXX
Yokohama s.drive
Yokohama Parada
Bridgestone Potenza RE002
Michelin Pilot Sport 3

Przy czym Parada/Bridgestone/Michelin są już znacząco droższe niż reszta stawki i wolałbym coś tańszego. Przednionapędowe 1400kg/200KM/300Nm. Opona do szybkiej codziennej jazdy, jak najlepszy stosunek price/performance smile.gif Komfort i trwałość są drugorzędne. Opony muszą jak najlepiej trzymać na suchym i co najmniej dobrze na mokrym. Auto swoje waży, więc dobrze by było aby opony miały twarde boki i nie kładły się w zakrętach.

Czy ktoś może coś polecić?
Kajman
Cena coś Ci sugeruje, większośc z tych opon to śmietniki. Potenza jest ok np.
dejv667
CYTAT(Kajman @ Fri, 04 Jan 2013 - 21:28) *
Cena coś Ci sugeruje, większośc z tych opon to śmietniki. Potenza jest ok np.

Cena sugeruje mało niestety. O ile między np Kumho i Michelin różnica w cenie jest spora to np różnica w cenie 6 ostatnich to max 60 zł na oponie.
Kajman
moje zdanie to BIERZ POTENZĘ. Całej reszty z małymi wyjątkami nawet teściowej bym nie założył, w większości niskobudżetowe opony klasy średniej, które u mnie nawet w vanie się nie sprawdzały. Opona to wszystko co trzyma Twoje wypieszczone konie na ziemi, musi być najlepsza jaką się da kupić.
GrzesiekK.
CYTAT(Kajman @ Fri, 04 Jan 2013 - 22:12) *
moje zdanie to BIERZ POTENZĘ. Całej reszty z małymi wyjątkami nawet teściowej bym nie założył, w większości niskobudżetowe opony klasy średniej, które u mnie nawet w vanie się nie sprawdzały. Opona to wszystko co trzyma Twoje wypieszczone konie na ziemi, musi być najlepsza jaką się da kupić.



Moje zdanie BIERZ ADVANa ;] Jakoś tak wyszło że mojej ośki na Advanie AD08 na lubelskim ciasnym torze nie szło złapać WRXom ani STi na Potenzach RE050/070, dopiero mocne 4x4 na R888 było przeciwnikiem. Zimny Advan na ulicy jest OK, po zagrzaniu na torze robi klej jak R888 z tym że dużo później płynie, w deszczu wiadomo TOYO R888 nie ma co szukać przy AD08 pare razy się o tym przekonałem, chłopak z którym tłukłem się w klasie uciekający mi na suchym [co prawda dla mnie świr jeśli chodzi o jazdę RWD - lata w kartingu swoje robią] w deszczu musiał uznać wyższość, tym lepiej świadczy to o AD08 w deszczu że moje umiejętności oceniam niżej niż wspomnianego człowieka.
Kajman
A jeździłeś na potenzach? Bo może dobry łącznik po prostu smile.gif
Mati1989
GrzesiekK podpisuje się pod twoją opinią ,że advan daje rade smile.gif


Potenza Re002 też bedzie dobrym wyborem, choć lucas mial je w swoim scirocco i nie był zadowolny z nich do końca, ale tam była inna moc tongue.gif


Najlepiej bybylo przejechac sie na komplecie advanów i potenz i wybrać która lepiej podpasuje.


pilachgt
CYTAT(GrzesiekK. @ Sat, 05 Jan 2013 - 10:51) *
Moje zdanie BIERZ ADVANa ;] Jakoś tak wyszło że mojej ośki na Advanie AD08 na lubelskim ciasnym torze nie szło złapać WRXom ani STi na Potenzach RE050/070

Patrząc na ilość nacięć na oponie to re050 raczej nie powinno sie porównywać do advana.
Mati1989
Prędzej advana można porównać do opony poniżej:


Bridgestone Re11



Uploaded with ImageShack.us




Ma bardzo dobre opinie na zagranicznych forach,ale cenowo już drożej wychodzi od AD08.
dejv667
[quote name='GrzesiekK.' date='Sat, 05 Jan 2013 - 10:51' post='1032882']
Moje zdanie BIERZ ADVANa ;] ]/quote]

A jest dostępny w podanym rozmiarze itd?
Mati1989
Sa w rozmiarze 205/45r16 ale chyba tylko z roku 2010 ,bo zaprzestali ten rozmiar produkować bodajże. Teraz produkują 215 i 225.


Cena za 205 to okolo 480zł za sztuke.
dejv667
CYTAT(Mati1989 @ Sat, 05 Jan 2013 - 18:06) *
Sa w rozmiarze 205/45r16 ale chyba tylko z roku 2010 ,bo zaprzestali ten rozmiar produkować bodajże. Teraz produkują 215 i 225.


Cena za 205 to okolo 480zł za sztuke.

Jakiś link do sklepu? Bo nic nie mogę znaleźć.
Mati1989
http://www.motohurt.com/14656,s.html
dejv667
CYTAT(Mati1989 @ Sat, 05 Jan 2013 - 19:01) *

zbyt niska nośność muszę mieć co najmniej '86' lub więcej.
Mati1989
To musisz 215 wziąć ona ma 86.
dejv667
CYTAT(Mati1989 @ Sat, 05 Jan 2013 - 19:39) *
Tu musisz 215 wziąć ona ma 86.


Nie mogę. Opony jakie mogę wybrać to:
205/50R15
205/45R16
225/40R16
W obu wypadkach co najmniej 86V.
Mati1989
Hmm... to zostaje wziąć Potenze ona ma 87W.

http://www.sklepopon.com/bridgestone-poten...n-re002,p-43732
sylwinio
Ja mogę polecić Hankook RS2. Jeździłem na R888 i RSR, Toyo to to nie jest, ale jeździ mi się lepiej niż na Federalu,a co najważniejsze jest tańsze i nie trzeba dogrzewać.
http://www.ceneo.pl/2313187#tab=click
ewul
CYTAT(sylwinio @ Sat, 05 Jan 2013 - 21:30) *
Ja mogę polecić Hankook RS2. Jeździłem na R888 i RSR, Toyo to to nie jest, ale jeździ mi się lepiej niż na Federalu,a co najważniejsze jest tańsze i nie trzeba dogrzewać.
http://www.ceneo.pl/2313187#tab=click


jakie auto; masa, moc?
i jak z twardościa ścianki?
sylwinio
CRX i Kadett, 850 i 950 kg, 135 i 160 KM, rozmiar 195/50 r15. Jak dla mnie zadowalająca twardość ale przy taki masach aut to nawet nalewki się bardzo nie kładą. Testowałem opony na torze Kielce auta na Federalach nie chciały skręcać i gubiły mocno trakcję,a kombinowałem z ciśnieniem jak tylko się dało, po zmianie na Hankooki auta dużo lepiej się prowadziły i kręciły lepsze czasy. Dodam jeszcze że z Federali w niektórych miejscach odleciały skrawki bieżnika.
GrzesiekK.
Wracając do ADVANA AD08, w suchych warunkach to naprawdę niezła opona, miałem okazję porównać go na moim aucie na tej samej pętli toru kartingowego do kompletu slicka 240/610R17 Yokohama ADVAN A-005. Na slicku A-005 byłem w stanie zrobić pętlę w 88s, na Advanie AD-08 w niecałe 90s, dla porównania Imprezy na cywilach czyli dla mnie RE-050, RE070 itp robiły wtedy pętlę w 92s i więcej. 350-380KM EVO na komplecie slicka 235/610r17 Dunlop uciekało mi wtedy o ~1,2-1,5s na przejeździe, auto które wtedy upalałem to Alfa Romeo 156 V6 ~250KM i 290Nm. Mieszanka na AD-08 zagrzana zachowuje się niemal jak mieszanka na slicku A-005, jest klej zabiera ze sobą wszystko co zobaczy na asfalcie ;] przy Bridgestone nie zaobserwowałem takiego zjawiska, druga ważna sprawa mimo naprawdę niezłego gripu AD-08 nie znika w oczach jak R888, zużycie powiedzmy pomiędzy Toyo R888 a Federalami.
elopatryk555
Hmm to i ja sie podpytam, własnie kupiłem neove ad08, ale niestety samochod zimuje w garażu, wiec testy na wiosne dopiero... Jak wypada twardość scianki bocznej w porownaniu z r888 ? czy neova jest miększa opona, czy raczej r888 mieksze ?
tomkierz
Powoli przymierzam się do zakupu opon na przyszły sezon. Przeczytałem/przeszukałem cały ten temat i mam jeszcze większy mętlik w głowie. Na jednej stronie opona jest mega wychwalana, żeby chwilę później ktoś ją strasznie zjechał.
Do rzeczy. Auto - Fabia 1.8t 200+KM. 100% DD. Rozmiar 205/40/17. Na razie mam zamiar kupić tylko komplet na przód, na tyle mam Federala 595 evo, z którego jestem w miarę zadowolony, jednak w trasie na stojącej wodzie w koleinach jest dużo bardziej nieprzewidywalny niż każda inna opona z którą miałem do czynienia + jego ścianki są moim zdaniem dość miękkie. Szukam więc czegoś bardzo dobrego na suchym i bezpiecznego w deszczu. Nie powiem, że cena nie gra roli, jednak te 400zł z hakiem za sztukę mogę dać, więc jeśli coś jest naprawde wartego wydanej kwoty to chętnie to wybiore. Moje typy:

- Michelin PS3 - 420/szt.
- Potenza RE050A - 480/szt.
- Goodyear F1 GSD3 - 400/szt.
- Yoko S.drive - 410/szt.
- Toyo T1-R - 305/szt.

Najbardziej interesują mnie dwie pierwsze opony. O Potenzie jest tu sporo i raczej jest to dobra opcja, jednak ciekawi mnie Michał PS3. Różnica w cenie między nimi jest dość znacząca.

Z góry dzięki za odpowiedzi.
kordos555
Czy advan ad08 podobnie do innych semi jest szerszy niż podaje rozmiarówka?
Chodzi mi o to czy taki advan 215/45 16 siądzie na felgę 6,5 cala?

R1R w rozmiarze 195/50 15 odpowiada szerokością drogowej 205/50 15, wiec jesli ta sama sytuacja jest z yoko to 215 pewnie podchodziłoby pod 225, a to już na styk przy feldze 6,5cala. Auto typowo do sportu.

Na stronie Racingtires.pl nie ma w ogóle tego rozmiaru
piwo
ale co ma szerokosc opony do szerokosci osadzenia na feldze?
Kajman
jest proporcjonalna np?
kordos555
piwo, według Ciebie szerokość felgi nie ma znaczenia przy dobieraniu szerokości opony, która będzie na tej feldze?

To Ty już może nie doradzaj smile.gif

Właśnie mi się przypomniało. Kiedyś, gdzieś na forum przewijał się link do strony na której można było wprowadzać różne dane koła (średnica, szerokość itd. felg i opon), a animacja pokazywała jak to koło wygląda i jak się układa. Kojarzy ktoś lub ma adres tej strony?
GrzesiekK.
CYTAT(kordos555 @ Fri, 11 Jan 2013 - 11:11) *
Czy advan ad08 podobnie do innych semi jest szerszy niż podaje rozmiarówka?
Chodzi mi o to czy taki advan 215/45 16 siądzie na felgę 6,5 cala?

R1R w rozmiarze 195/50 15 odpowiada szerokością drogowej 205/50 15, wiec jesli ta sama sytuacja jest z yoko to 215 pewnie podchodziłoby pod 225, a to już na styk przy feldze 6,5cala. Auto typowo do sportu.

Na stronie Racingtires.pl nie ma w ogóle tego rozmiaru


Opiszę Ci na przykładzie AD08 235/40R17 bo takie miałem, realnie mierząc "balon" opony wychodziło dla tego rozmiaru 255mm szerokości, powierzchnia czynna tej opony była większa od slicka 240/610r17 Yokohama ADVAN A-005, felga 8,5cala szerokości dla slicka była idealna, dla AD08 już za wąska, już widać było minimalne zawijanie barku opony do wnętrza na feldze - widać że w tym rozmiarze dostajemy oponę z dużym gratisem podobnie jak TOYO R888 w szerokości 205 które realnie ma prawie 225 cywila.

Kiedyś ktoś na tym forum podawał link do strony na której były najpopularniejsze opony do sportu (R888, AD08 itp.) podane realne wymiary opon, szerokości felg do nich itp. poszukaj dokładniej na forum.
Kajman
r888
piwo
kordos555 mialem na mysli co innego.to ze jesli producent podaje np szerokosc 195 to na pewno bedzie pasowac na felgi wg standardowej tabeli rozmiarow :
http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/Sze...i_,3,32,15.html
nie wazne czy ta opona 195 bedzie miala rzeczywista szerokosc 225 czy 175.
GrzesiekK.
CYTAT(piwo @ Fri, 11 Jan 2013 - 19:10) *
kordos555 mialem na mysli co innego.to ze jesli producent podaje np szerokosc 195 to na pewno bedzie pasowac na felgi wg standardowej tabeli rozmiarow :
http://www.felgi-opony.com/Aktualnosci/Sze...i_,3,32,15.html
nie wazne czy ta opona 195 bedzie miala rzeczywista szerokosc 225 czy 175.



Mylisz się, przy oponach typu semislick nie można w ten sposób dobierać szerokości felgi do opony jak w cywilach.
piwo
bo?
jaka jest szerokosc od wewnetrznej strony opony, miedzy stopkami?
http://www.felgi-opony.com/Warto_wiedziec/...j_,1,60,40.html


tez inna niz w seryjnej oponie? jesli ktos mierzyl i ma porownanie wtedy uznam ze to co napisales ma uzasadnienie.
GrzesiekK.
CYTAT(piwo @ Fri, 11 Jan 2013 - 19:27) *
bo?
jaka jest szerokosc od wewnetrznej strony opony, miedzy stopkami?
http://www.felgi-opony.com/Warto_wiedziec/...j_,1,60,40.html


tez inna niz w seryjnej oponie? jesli ktos mierzyl i ma porownanie wtedy uznam ze to co napisales ma uzasadnienie.



Wiesz tak się składa że nie piszę wyssanych z palca dyrdymałów, dla seryjnej opony w szerokości 235 producenci podają optymalna felgę 8 cali, jak napisałem wcześniej naciągałem oponę Advan AD08 na felgę 8,5cala i składało ją barkami do wnętrza, felga była za wąska, trzeba dla tej opony w tym rozmiarze felgę 9cali aby było jak należy, a 9cali to optymalna felga wg. producentów dla opon 245 - dalej uważasz za nie zasadne to co napisałem post wcześniej?
Kajman
pewnie że każda opona ma inne wymiary montażowe, lukni na to zdjęcie, 4 semi, 3x 255 i 1x270(pierwsze od lewej), dla ułatwienia, to nie 270 jest najszerszy wink.gif
GrzesiekK.
CYTAT(Kajman @ Fri, 11 Jan 2013 - 22:45) *
pewnie że każda opona ma inne wymiary montażowe, lukni na to zdjęcie, 4 semi, 3x 255 i 1x270(pierwsze od lewej), dla ułatwienia, to nie 270 jest najszerszy wink.gif




Przynajmniej jeden wie o czym pisze ;]
piwo
nadal nie rozumiem co ma szerokosc opony od strony przylegania do szerokosci miedzy stopkami? to ze jedna opona ma szerokosc 225 zamiast 195 bo ma ranty zabezpuieczajace po 2 cm na strone czy nawet jest szeroka w miejscu przylegania do asfatu nie zmienia jej szerokosci w miejscu laczenia z felga. 90% samochodow wyjezdza na balonach . widac tak ma byc i jest to najbezpieczniejsze i najszybsze rozwiazanie.
Marcin_Celica
CYTAT(kordos555 @ Fri, 11 Jan 2013 - 18:16) *
Kiedyś, gdzieś na forum przewijał się link do strony na której można było wprowadzać różne dane koła (średnica, szerokość itd. felg i opon), a animacja pokazywała jak to koło wygląda i jak się układa. Kojarzy ktoś lub ma adres tej strony?

Jeszcze jest coś takiego:
http://www.rimsntires.com/specs.jsp
Kajman
CYTAT(piwo @ Sat, 12 Jan 2013 - 06:27) *
nadal nie rozumiem co ma szerokosc opony od strony przylegania do szerokosci miedzy stopkami? to ze jedna opona ma szerokosc 225 zamiast 195 bo ma ranty zabezpuieczajace po 2 cm na strone czy nawet jest szeroka w miejscu przylegania do asfatu nie zmienia jej szerokosci w miejscu laczenia z felga. 90% samochodow wyjezdza na balonach . widac tak ma byc i jest to najbezpieczniejsze i najszybsze rozwiazanie.


Z moich spostrzeżeń z semi i pełnymi slickami wynika, że idzie to proporcjonalnie, im szersza opona na bieżni tym szersza w miejscu montażu na feldze, mimo że opis rozmiaru na oponie może być taki sam we wszystkich przypadkach. Wyjątkiem są Hoosiery A6, które są wyjątkowo wąskie w tym miejscu pozwalając używać stosunkowo do ich szerokości węższych felg (10" dla opony 295 jest idealne). Tabela z R888 z góry daje dobry pogląd w większości przypadków innych semi jeśli chodzi o dobór szerokości felga-opona.

Na zachodzie mówi się (np. Michelin o oponach do sportu), że ta sama opona semi lub slick używana w sporcie może mieć felgę o 1" szerszą niż zalecenie dla tej szerokości do jazdy cywilnej.

Sam ostatnio jako że kończą mi się szerokie felgi (i ciężko je dostać w parach), a lubię mieć zmontowane koła z różnymi gumami, zaczynam testować węższe z szerokimi oponami. Na ulicy rzeczywiście można sobie na więcej pozwolić i nie jest to tak odczuwalne, nawet 265mm na 8.5" jest ok, na torze też nie jest źle, ale zgadzam się z tym co często słyszałem od innych oraz widziałem w opisach na zagranicznych forach - jeździ się na tym jakoś tak dziwnie niepewnie/inaczej smile.gif Generalnie na 8.5" feldze 255mm semi np. R888 już zauważalnie zwęża się do felgi ( góra opony wygląda tak \ / ), więc dla porządku powinno to być min.9"-9.5". Zwłaszcza dla Fz201 które są bardzo szerokie i najlepiej leżą na 10".
Im wyższy profil, tym większa tolerancja dla wąskiej felgi przy szerokiej oponie, w vanie mam 235/50/18 na feldze 7.5" i nie jest to żadnym problemem smile.gif
piwo
u mnie profil xr-01 205-50-16, ktory bazuje na cywilnyej osnowie wiec stopki maja seryjna szerokosc (170mm) w najszerszym miejscu ma 220mm a na styku powierzchni z jezdnia 205mm ( pod warunkiem dopompwania oczywiscie). ta tabele r888 podaje szeroksoc opony w najszerszym miejscu czy szerokosc kontaktu z jezdnia? mialem dwa w sumie komplety r888 o szerokosci 205 ale nigdy nie mierzylem tego smile.gif
poza tym jaka byscie polecili super miekka gume i jak najlepiej przyczepna na suchym w rozmiarze 205x50x16 lub 195x50x16 lub 205x45x16.
warunek musi byc miekka jak plastelina a nie twarda (xr sredni przez 20tys km jezdzenia po roznych trackdayach i ostro na codzien nie ma zadnych oznak zuzycia; moze bieznik 1mm sie starl, chodz chyba i nie to) i maks przyczepna.
myslalem o r888 195x45x16 ale wydaje mi sie ta opona jest za twarda (GG) a jej bardziej miekka odmiana (SG) jakas niespotykana w Polsce, albo xrach super miekkich 205x50x16 ale ich jeszcze nie ma w sprzedazy. cena nie gra roli. ma miec homologacje drogowa.
Kajman
Podane są szerokości styku moim zdaniem, ale nie weryfikowałem.
Bardzo miękkie robi teraz jakieś profil, ale nie wiem czy rozmiarówka Ci podejdzie.
R888 SG są w sprzedaży w reichu, ale ceny wyższe niż u nas. Jak masz kogoś w USA to na prawdę miękkie są Hoosiery A6, na razie najbardziej miękka mieszanka jaką spotkałem no i najlepsza rozmiarówka. Ew. trudne u nas do dostania Nitto Nt01, to odpowiednik SG w R888, ale nie byłem zachwycony bo są węższe niż R888. R1R nie testowałem niestety jeszcze a może by Ci się sprawdziły?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.