Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131
usuniety
CYTAT([Yossarian] @ Wed, 30 Mar 2016 - 16:29) *

W Astrze GSi (wydmuszka z klatką - czyli i tak cieższe, niż Twoje auto) z R1R ustawiłem ostatnio 1.8 tył, 1.9 przód i jechało się zupełnie przyzwoicie

w 206 +- 1000kg Przód 1.9 tył 1.7 na zimno. wcześniej tył miał tendencję do uciekania, teraz jest w miarę ok.
Swider
Czyli moje poczatkowe 2.3 / 2.1 to duzo za duzo dla 850kg smile.gif

To dobrze wrozy, poniewaz nawet na takich cisnieniach jest masakryczna roznica w trzymaniu przodu (wzgledem Kumho Ecsta KU31), z tylem mysle ze dojde powoli do ladu. Ogolnie poki co zrobilem niewiele km ale pierwsze wrazenie odnosnie R1R jest bardzo dobre !
Samcrk
a bezpośrednie porównanie r1r a ad08 da się gdzieś znaleźć ?
xtremesystems
CYTAT(Swider @ Thu, 31 Mar 2016 - 09:33) *
Czyli moje poczatkowe 2.3 / 2.1 to duzo za duzo dla 850kg smile.gif

To dobrze wrozy, poniewaz nawet na takich cisnieniach jest masakryczna roznica w trzymaniu przodu (wzgledem Kumho Ecsta KU31), z tylem mysle ze dojde powoli do ladu. Ogolnie poki co zrobilem niewiele km ale pierwsze wrazenie odnosnie R1R jest bardzo dobre !

wg mnie sa rewelacyjne , choc tez nie zrobilem jeszcze duzo km.

w deszczu nie widzialem cywili co by tak trzymaly. nie mowie o stojacych kałużach tylko o mokrej nawierzchni.


tył chyba obnize do 2.0 przod idealnie dziala na 2.1
Porsz
CYTAT(robertMK @ Sat, 26 Mar 2016 - 17:28) *
wygląda na to ze raczej nie przeprowadziliście testu w takich samych warunkach , na nowych oponach R888 i bardziej to wygląda niż jest faktem.


Nasze "testowe" R888 ma jakieś 70% stanu bieżnika, ma świeży DOT, jest prawidłowo składowane, więc nie widzę powodu dla którego ten test miałby być niewiarygodny. To fakt, że nie kupujemy nowego setu R888 na każde testy, ale mamy wypracowane odpowiednie techniki testowania, tak żeby wyniki były jak najbliżej realnych. Nie sądzisz chyba, że jeździmy na testy po to żeby się oszukiwać... Zresztą jeśli tylko macie ochotę wpaść na porównanie naszych opon z E z waszymi, to serdecznie zapraszam. Przywieziecie swieży set, przetestuje jeden kierowca na jednym aucie, założymy mu worek na twarz żeby nie widział na czym jedzie, a potem opiszemy przebieg testu w prasie branżowej tongue.gif

CYTAT(robertMK @ Sat, 26 Mar 2016 - 17:28) *
Pozatym VR2 na tył ? to ma praktycznie zero naciec i nie ma tak miękkiej mieszanki jak Race GC miękka. na tyle w takich autach potrzeba opony która oprócz miękkości będzie mocniej pracować i szukać trakcji w porównaniu do przednich opon..

Jak żyję, to nie słyszałem takiej teorii, że opony na tylnej osi powinny mieć więcej nacięć i nie mogę pojąć, dlaczego miałoby to pomóc. Rozumiem, że rozmawiamy o najbardziej typowych warunkach rajdowych w PL, czyli sucho i w miarę ciepło, ale jak Boga kocham, pierwszy raz słyszę taką teorię... A słyszałem już różne, nawet zabawniejsze od tej wink.gif O twardość nie ma sie co martwić, bo VR2 jest dostępna w 3 twardościach - Soft, Medium i Hard. Te 3 mieszanki są wystarczające, żeby znaleźć odpowiedni setup w 95% warunków rajdowych w PL, przynajmniej rozważając najważniejszy cykl dla opon z homo E, czyli RSMŚl.

CYTAT(robertMK @ Sat, 26 Mar 2016 - 17:28) *
Konstruktywnie bez cwaniactwa proszę napisz jaka twardością w shorach legitymuje się wasza opona, mierzone przy 10 stopniach.

Nie mierzyliśmy przy 10 stopniach, więc Ci tego nie powiem, zresztą nie wiem czy chcę. Na naszym fanpage'u wrzuciłem specyfikację techniczną VR2, więc patrząc na zakres pracy mieszanki i treadwear, powinieneś być w stanie rozkminić jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi twardościami. Klik w link:
https://www.facebook.com/Extreme.Performanc...e=3&theater

lukass5
Info o twardości konkretnej mieszanki tez nie za wiele powie. Bo nagrzewanie i ąłpanie temperatury przez oponę zależy od wielu czynników. Skład 2 mieszanek o tej samej twardosci wyrazonej w shorach może sie diametralnie różnić - to raz. Po drugie konstrukcja karkasu i jego rozmiar ma potężne, wręcz najwieksze znaczenie dla szybkosci łąpanai temperatury. Najlepiej pomierzyć sobie profi opony rajdowe jak Michelin, Pirelli czy nawet DMACK i porównać wartosci dla mieszenek określonych np jako miekka czy srednia z tym co sie stosuje w nalewkach. Mozan sie mocno zdziwić wink.gif
Porsz
CYTAT(lukass5 @ Fri, 01 Apr 2016 - 10:14) *
Info o twardości konkretnej mieszanki tez nie za wiele powie. Bo nagrzewanie i ąłpanie temperatury przez oponę zależy od wielu czynników. Skład 2 mieszanek o tej samej twardosci wyrazonej w shorach może sie diametralnie różnić - to raz. Po drugie konstrukcja karkasu i jego rozmiar ma potężne, wręcz najwieksze znaczenie dla szybkosci łąpanai temperatury. Najlepiej pomierzyć sobie profi opony rajdowe jak Michelin, Pirelli czy nawet DMACK i porównać wartosci dla mieszenek określonych np jako miekka czy srednia z tym co sie stosuje w nalewkach. Mozan sie mocno zdziwić wink.gif


Mądrze piszesz i to się sprawdza też u nas, z tym że same mieszanki nie mają za wiele wspólnego z innymi używanymi z "nalewkach", ani chociażby z tymi które można kupić np. od Avona. Nie będe zagłębiał się w szczegóły, bo jednak każdy producent ma swoje tajemnice wink.gif

Tak czy tak jeśli bierzemy pod uwagę odczucia kierowcy, peak przyczepności i szybkość rozgrzewania w przypadku VR2, a potem pytamy kierowce jak oceniłby twardość opony, to dostajemy zupełnie inne odpowiedzi niż to co wychodzi z pomiarów. Dlatego właśnie nie ma sensu podawać twardości w Sh. Ta sama mieszanka na VR1 i VR2 zachowuje się inaczej i podawanie przykładowo że ma twarość 70 sh jest bez sensu, bo i zachowanie opony, szybkość nagrzewania i to w jakich punktach szybciej się nagrzewa, są różne. W Polsce niestety wielu kierowców przywiązuje zbyt dużą wartość do cyferek i boją się spróbować opony twardszej lub miększej, bo zwyczajnie nie wiedzą jaki wpływ na pracę mieszanki ma konstrukcja opony.
Paster
witam, wydaje mi sie że mam dosyć nietypową sprawę jak na to forum ponieważ mam naciąg lecz mimo wszystko chciałbym czasami wylecieć na tor - mowa tutaj o golfie IV TDI - waga 1300kg +-140km, oczywiście fwd, moje felgi to 17" 8.5j i 9.5j. Opony na tył mam wręcz nówki, przelatany jeden sezon - są to 235/40 Nexen Nfera SU1, z przodu mam to samo lecz zjechane do czujnika więc pora na wymiane. Interesuje mnie 215/45 aby był chociaż ten minimalny naciąg - jakie opony wrzucić? Myślałem nad Uniroyal Rainsport 3 lub Continental ContiSportContact 5, macie jakieś inne propozycje czy cos z tego?
Często robie trasy, dużo jeżdżę i chciałbym żeby opony były dobre i na tor i na trase, jeżeli ta informacja coś zmieni to dodam jeszcze że nogę mam raczej ciężką
Z góry dziękuję za pomoc w doborze smile.gif
Kajman
CYTAT(Porsz @ Fri, 01 Apr 2016 - 08:49) *
Nasze "testowe" R888 ma jakieś 70% stanu bieżnika, ma świeży DOT, jest prawidłowo składowane, więc nie widzę powodu dla którego ten test miałby być niewiarygodny. To fakt, że nie kupujemy nowego setu R888 na każde testy, ale mamy wypracowane odpowiednie techniki testowania, tak żeby wyniki były jak najbliżej realnych. Nie sądzisz chyba, że jeździmy na testy po to żeby się oszukiwać... Zresztą jeśli tylko macie ochotę wpaść na porównanie naszych opon z E z waszymi, to serdecznie zapraszam. Przywieziecie swieży set, przetestuje jeden kierowca na jednym aucie, założymy mu worek na twarz żeby nie widział na czym jedzie, a potem opiszemy przebieg testu w prasie branżowej tongue.gif



Chcę to zobaczyć wink.gif Zróbcie to proszę, nawet przyjadę świadkować smile.gif
Porsz
CYTAT(Kajman @ Sat, 02 Apr 2016 - 10:14) *
Chcę to zobaczyć wink.gif Zróbcie to proszę, nawet przyjadę świadkować smile.gif


Jak sie tylko koledzy z ODS nie wystraszą to zrobimy... Extreme nie ma czego się wstydzić wink.gif
Kajman
rękawica na glebie wink.gif
xtremesystems
teraz sytuacja niefajna. bo po porazce swojej opony ktorys sklep bedzie ponosil strate


czy vr1 i vr2 majs homologację drogowa?
andrzejbadgirl
co będzie lepsze?

Kumho ECSTA SPT KU31 245/50 R16

Federal SS595 245/50 R16

do ciezkiego amerykanca v8, jazda raczej tylko w sloneczne dni, choc czasami deszcz pewnie sie zlapie. styl jazdy cruisin i czasami ostrzejsze zakrety.

federale sa tansze ale podobno pekaja?
jackkpl
CYTAT(xtremesystems @ Tue, 05 Apr 2016 - 08:22) *
teraz sytuacja niefajna. bo po porazce swojej opony ktorys sklep bedzie ponosil strate


czy vr1 i vr2 majs homologację drogowa?


Dlaczego niefajna. Albo producent drugiej opony poprawi mieszanke, albo bedzie sprzedawal taniej smile.gif. A moze ta "szybsza" bedzie sie szybciej scierac. Ciezko jest zrobic opone lepsza pod kazdym wzgledem.
STK
CYTAT(andrzejbadgirl @ Tue, 05 Apr 2016 - 08:29) *
co będzie lepsze?

Kumho ECSTA SPT KU31

Federal SS595

federale sa tansze ale podobno pekaja?


W 2012 kupilem 4szt. 595ss zadna nie "pekla"

W 2015 kupilem 4szt. 595rs-r i na dwoch pojawily sie poprzeczne delikatne pekniecia

Wg mnie SS jest minimalnie lepsza na deszczu od RS-R

Gdyby nie chcec sprobowania innej opony kupilbym jeszcze raz SS bo dla mnie to idealna opona do DD
xtremesystems
CYTAT(jackkpl @ Tue, 05 Apr 2016 - 09:46) *
Dlaczego niefajna. Albo producent drugiej opony poprawi mieszanke, albo bedzie sprzedawal taniej smile.gif. A moze ta "szybsza" bedzie sie szybciej scierac. Ciezko jest zrobic opone lepsza pod kazdym wzgledem.

w sumie racja
Andrzejsr
CYTAT(Kajman @ Mon, 04 Apr 2016 - 22:58) *
rękawica na glebie wink.gif



No tak, tylko to jednak będzie wybrana i partia opon - przecież skoro wielcy przygotowywali partie opon pod testy (afera ADAC, Nokian) to tu też i ODS i Extreme przygotują najlepsze. Czy póżniejszy użytkownik na takie same trafi kupując ?
Ale skoro jedni i drudzy przygotują najlepsze to w zasadzie będzie uczicwe porównanie smile.gif
piwo
pewnie caly pic bedzie polegal an wybraniu najlepszych karkasow bo podejrzewam ze mieszanka jest stala. czyli karkasy z slika michelina erc na osnowie kevlarowej zalac swoja mieszanka i jazda na testy smile.gif
test bylby wiarygodny jak ktos by kupil w sklepie takie opony a potem kierowca zawodowy nie wiedzac ktorykomplet jest ktory przejechal pare okrazen mierzonych na obu kompletach. czasy powiedzialyby wszystko.
Andrzejsr
A jak to z tymi karkasami jest - mam slicki, pełne, dunlopa, choć stare, stopniowo zużywam je i zamiast wyrzucać - to mogę na nich poprosić o nadlanie opony u w ODS czy Exstreme ? czy jakieś warunki/wiek tych moich opon są może ograniczeniem (stare są, ale mam ich b. dużo) ? ktoś z kolegów tak robił ?
Będzie wtedy taka opona do tego slicka pierwotnego zbliżona bardziej ?
xtremesystems
pomysł niezly
ciekawe czy by na to poszli.
pytanie drugie czy jeszcze rozmiar byłbyodpowiedni. (Bo pewnie jakies tylko koktretne formy maja)



cała sprawa wlasnie sie o boki rozchodzi. w slicku masz twarde , odpowiednio wzmacniane boki. jak idzie nalewka np na bluresponse lub rainsport 3 (w ktorym boki pekaja same) to bedzie to gowno nie opona wyscigowa bo bedzie plywac
Kajman
z tego co wiem to u nas niewielu godzi się na nalewanie n twoim karkasie, a ci co się godzą nie robią fajnych nalewek wink.gif
Andrzejsr
Widziałem kiedyś ogłoszenie na hoga.pl zdaje się, ktoś skupował zużyte slicki. Może do nalewek właśnie.
xtremesystems
nie moge zebrać szczeki z podłogi na co pozwala r1r w porównaniu np z re002
Kajman
A to takie lepsze UHP tak na prawdę smile.gif
xtremesystems
extreme performance.

czyli tak jak piszesz jeszcze bardziej usportowione uhp. ogolnie podzial na tirereview jest troche pogiety.

za duzo grup. wystarczylo by touring , hp ,uhp, max performance ,extreme performance i competition
Swider
CYTAT(xtremesystems @ Tue, 05 Apr 2016 - 22:08) *
nie moge zebrać szczeki z podłogi na co pozwala r1r w porównaniu np z re002

Widze, ze mamy podobne odczucia:) Ale wynikaja one z braku doswiadczenia z lepszymy oponami uhp, semi slickami, slickami... mnie osobiscie to wcale nie martwi, bo wiem, ze najlepsze przede mna biggrin.gif

Wczesniej bylo pytanie o porowanie R1R do Neovy AD08R - chyba piwo wrzucil jakis link do testow i tam advan byl lepszy - ma ktos jakies osobiste doswiadczenia ? W przypadku 15tek roznica w cenie to 200zl na calym komplecie, wiec nieduzo...
Porsz
Z tym "nalewaniem", a tak na prawdę to NAWIJANIEM wink.gif na slicki to nie jest prosty temat. Prawdopodobieństwo że taki karkas będzie pasował wymiarami do formy pod nasze karkasy, a Extreme korzysta z 1-2 bardzo zbliżonych modeli opon, jest baaaaaaaaaaaardzo mała.

Tak zupełnie szczerze, to widzę niewielką szansę na oszukanie w takim teście, przynajmniej z naszej strony. Mieszanki na produkcję i tak idą zawsze najlepsze jakie tylko możemy dostać (nawet kosztem ceny). Do formy pasują 2 konkretne modele karkasów... Jedyne na czym można trochę poprawić osiągi opony to obniżyć wysokość bieżnika przez szorstkowanie, ale to akurat widać gołym okiem więc na teście nie przejdzie.

Co do Race GC się nie wypowiadam, bo staram się trzymać poziom tongue.gif Niech próbują, zdrowa konkurencja motywuje do rozwoju.
Andrzejsr
Porsz, a te 2 rodzaje to inny VR1-Wet a inny na zwykłe VR1 ?
Porsz
CYTAT(Andrzejsr @ Wed, 06 Apr 2016 - 13:25) *
Porsz, a te 2 rodzaje to inny VR1-Wet a inny na zwykłe VR1 ?


Nie, karkas na wszystkie opony rajdowe idzie ten sam, czyli z jednego lub maksymalnie dwóch modeli karkasów, zresztą o takich samych parametrach. To oznacza, że nie ma takich sytuacji jak to kiedyś bywało w starych polskich bieżnikowniach, że ktoś kupował sobie niby rajdowego slicka i jedna opona była zrobiona na Bridgestone Potenza, a druga na Dębicy Frigo wink.gif
Joneg
Panowie jakie opony do a3 200hp Fwd Daily?
Rozmiar 225/45/17.
Ma być oponą cywilną, o twardych bokach, rant ochronny na felgach, która pozwoli pojechać szybciej po trasie/mieście - dobre czucie samochodu.
Budżet 360zl / szt.
PS. Myślę o Potenza 002, a rainsport 3.
Mati1989
Zamiat tych 2, ja bym ci polecił tą opone: http://www.sklepopon.pl/dunlop-sp-sport-ma...CFQEMcwodmFoB1Q


Joneg
http://www.sklepopon.pl/bridgestone-potenza-re070,p-4421 A ten Bridgestone?
xtremesystems
jeszcze ultrac vorti
Fiki
Dunlop Sport Maxx RT 2 czy Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3?
Przeznaczenie - szybkie trasy. Bez wnikania w szczegóły, bo szybka akcja, którą wybrać? unsure.gif
piwo
obie opony jeszcze nie testowane i dosc nowe wiec ciezko doradzic. a conti sport contact 6 nie wchodzi w gre?
patrzac na ten wykres:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Goody...competitors.jpg
prowadzenia na suchym wzgledem 2jki nie poprawili a to byla glowna wada tych opon. na zakretach na suchym byly wolne i bez czucia.

odnosnie dunlopa:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Dunlo...ess-Release.htm
i chwala sie ze:
Test ordered by Dunlop. in September 2015 and realized by TÜV SÜD Product Service GmbH (Report No. 713066268 ) in Mireval; size 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI and Golf VI GTi. Test results: 4,1% better dry handling (subj.), 1,3% better laptime on a wet track and 5,6% better in the wet circle test, compared to the average of the premium competitors in the test: Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Pirelli Pzero, Continental Sportcontact 5.

ja bym szukal conti sport contact 6 bo te opony to typowe miekkie deszczowki bez czucia i nie nadajace sie na jazde po suchym.
Kajman
ultrac vorti są średniej jakości, źle się wyważają a przyczepność przeciętna.
Mareq
CYTAT(Porsz @ Thu, 07 Apr 2016 - 08:35) *
Nie, karkas na wszystkie opony rajdowe idzie ten sam, czyli z jednego lub maksymalnie dwóch modeli karkasów, zresztą o takich samych parametrach. To oznacza, że nie ma takich sytuacji jak to kiedyś bywało w starych polskich bieżnikowniach, że ktoś kupował sobie niby rajdowego slicka i jedna opona była zrobiona na Bridgestone Potenza, a druga na Dębicy Frigo wink.gif


Porsz podaj mi numer do siebie na PW. Szukam bieżnikowni na większą skalę.
bubolak
Goodyear 3 chwali się lepszymi parametrami na mokrym i z opinii wynika, że 2 była w tej sferze lepsza od konkurencji. Ja poszedłem w Assimetric 3 w 270 KM FWD z przeznaczeniem do miasta i czasem jakiś tor, ale nie po to by urywać setne sekund smile.gif Chyba każda nowa opona UHP będzie dobra do cywilnego użytkowania.
Fiki
CYTAT(piwo @ Sat, 09 Apr 2016 - 08:44) *
obie opony jeszcze nie testowane i dosc nowe wiec ciezko doradzic. a conti sport contact 6 nie wchodzi w gre?
(...)
ja bym szukal conti sport contact 6 bo te opony to typowe miekkie deszczowki bez czucia i nie nadajace sie na jazde po suchym.

Problem polega na tym, że rozmiarówka SC6 rozpoczyna się od 19", a potrzebne jest 18", więc producent sam wykluczył się z przetargu.

Opony są potrzebne dla mojego ojca, więc target mniej rejsingowy. Robi 30tys.km rocznie, dieslem RWD, 80% to ekspresówka. Muszę mu coś wybrać przez weekend.

Do siebie założyłem SC5 na przód 2 tygodnie temu. I choć mi to zupełnie nie przeszkadza (bo zajmuje mnie w tym czasie przyczepność na mokrym laugh.gif ), to te opony są jednak zauważalnie głośne.
Za Sport Maxxem RT2 przemawia 66dB, podczas gdy F1 AS3 to 68dB, a SC5 72dB. No i poprzednie RT (1gen.) właśnie skończył i był zadowolony.

piwo, bubolak - dziękuję za odpowiedzi.
BeNeK23
Mam okazyjnie do kupienia matadory SM2 w mieszance twardej 4szt (na przód i na tył). Samochod to FWD o wadze ok 1000kg i 170hp. Czy takie opony sprawdzą się przy takim samochodzie . Użytkowane raczej na torze i upalania po zakrętach . Żadna tam 1/4 itp .
xtremesystems
jak dla mnie to tych opo. nie dogrzejesz. pozatym ile one maja lat?
Andrzejsr
Ja stosowałem w zeszłym sezonie kilkukrotnie wyścigowe slicki Dunlopa około 10 letnie i więcej. Dobrze przechoiwywane, ale twarde , jak.. po prostu twarde. I na przód i na tył w FWD 1150kg / 150koni.
2-3 okrążenia delikatniejsze były potrzebne żeby je zagrzać (głownie ciepłe dni) i lepiej trzymały z każdym okrążeniem (Jastrząb , Kielce) . Jednak na pewno lepiej trzymały niż cywilne, zero pisków itd. Wg mnie nie ma co się bać wieku i twardości - w zastosowaniach treningowych.
Na chropawym Ułężu trzymały bardzo dobrze, ale tył lubił puścić gdy już były dość zużyte, choć na ile to sprawa opon - ich twardości , a na ile mojego błędu ...? Jednak po pół roku i kilu treningach miałem niedawno te same twarde na przodzie ale na tyle już supermiękkie, na tym samym Ułężu i z podobnymi ciśnieniami. I tym razem zero tendencji do uciekania tyłu, zero. A umiejętności jakoś drastycznie mi nie wzrosły raczej.
Więc na tył dla pewności coś miększego na pewno nie zaszkodzi.
Jeśli są tanie to wg mnie warto - na treningi. Kwestia ile to tanie, jak 3-4 stówki komplet to tylko brać i jeździć się ćwiczyć z nimi.
xtremesystems
CYTAT
upalania po zakrętach .

przeciez nie na torze ich nie dogrzeje ...
Andrzejsr
A, jeśli poza torem, to nie. Zrozumiałem że zastosowanie będzie takie jak kolega pytający napisał:
"Użytkowane raczej na torze i upalania po zakrętach . Żadna tam 1/4 itp . "
Tym bardziej że lokalizacja : Kielce. No to po co by miał po ulicach się wygłupiać, jak tor pod nosem.
abcart
a4 4x4 jakie opony ?
Rozmiar 235x45x17 mnie interesuje
moje typy Nokian zLine czy Hankook Ventus V12 evo2 K120 ?
wajcha
Jeździł ktoś na Rainsport 3? Jak się mają do 2? Co ewentualnie lepszego na ulice żeby nie zwalniać za bardzo na mokrym z takich raczej tanich opon tj około 250zł/szt w rozmiarze 205/55/16 lub 225/50. Opony do e36 318is
piwo
za autoswiatem z zeszlego tygodnia:

tor suchy srednia predkosc (wyzsza szybciej):
1.pirelli cinturauto p7 blue 114,3km/h
2.hankook ventus prime 114km/h
3.dunlop sport bluresponce 113,8km/h
4.continental premium contact5 113,6km/h
5.goodyear efficientgrip performance 113km/h
6.michelin primacy3 113km/h
7.yokohama blueearth-a 112,8km/h
8.fulda ecocontrol hp 112,7km/h
9.bridgestone turanza t001 112,5km/h
10.falken ze914 112,5km/h
11.nokian line 112,5km/h
12.vredestein sporttrac5 112,4km/h
13.nexen nblue hd plus 112,3km/h
14.semperit peedlife-2 112,1km/h
15.unirojal reinsport3 112km/h

tor mokry srednia predkosc (wyzsza szybciej):
1.pirelli 74,9km/h
2.uniroyal 74,5km/h
3.hankook 74,5km/h
4.semperit 74,3km/h
5.bridgestone 74,1km/h
6.goodyear 74km/h
7.dunlop 73,8km/h
8.continental 73,4km/h
9.fulda 73,4km/h
10. vredestein 73,3km/h
11.falken 73,2km/h
12.michelin 73,1km/h
13.nokian 73,1km/h
14.yokohama 72,6km/h
15.nexen 72,5km/h
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.