Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131
lukass5
Żeby wziąć CUPy w 20" to wybór realnie ogranicza sie do tego zakresu rozmiarów:
245/30
245/35
285/35
295/30
SNiP3R
Dokładnie, ja mam BBS RS-GT z przodu 8,5 cala a z tyłu 10 cali... no i jak tu dobrać dobrze rozmiar? Zachciało mi się 20tek XD

PS: Źle by to wyglądało, jakbym miał z przodu i z tyłu po 245/35?
piwo
zawsze jest jeszcze pirelli trofeo r (szybszy od sc2) :
7str
http://odsserwis.com/wp-content/uploads/20...2/CennikODS.pdf
sebalenk
właśnie miałem pisać o Pirelli TrofeoR, lepszej gumy z homo E nie dostaniesz...
cezar95
Panowie jeździł ktoś z was na oponach Bridgestone Adrenalin Re002? Moglibyście polecić dobrą opone do 400-450zł sztuka? Pacjent to A3 1.8t Fwd 225Km 320Nm więc wyznacznikiem jest przede wszystkim trakcja, głośność i przyzwoite zachowanie na mokrym . Jak dotąd moje typy to Vredestein Ultrac Sessanta, Nexen N fera Su1, Toyo T1R no i Bridgestone wymieniony wyżej.
lukass5
CYTAT(SNiP3R @ Wed, 27 Jan 2016 - 20:07) *
Dokładnie, ja mam BBS RS-GT z przodu 8,5 cala a z tyłu 10 cali... no i jak tu dobrać dobrze rozmiar? Zachciało mi się 20tek XD

PS: Źle by to wyglądało, jakbym miał z przodu i z tyłu po 245/35?

Teoretycznie 10" to max dla 245, ale naciag lekki by był.
SNiP3R
W jakich rozmiarach są trofeo r w r20?
Ile bieżnika mają nowe?
Gdzie można je normalnie kupić i w jakich cenach?
lukass5
Ten sam problem co w CUP. jest 235 245 i potem dopiero 295
SNiP3R
lukass5

Masz dostęp do takich TrofeoR?
Jeżeli tak, to jakie ceny byłyby na 235/35 i 245/35?
Mozesz na PW
lukass5
CYTAT(SNiP3R @ Wed, 27 Jan 2016 - 21:19) *
lukass5

Masz dostęp do takich TrofeoR?
Jeżeli tak, to jakie ceny byłyby na 235/35 i 245/35?
Mozesz na PW

Pirelli to trochę "dziwna" firma, ale spróbuje coś ustalić.
lukass5
Jest tylko jeszcze jeden problem. 235/35R20 ma bardzo niską nośność 88 - to nie wytrzyma na cieżkim przodzie E60
SNiP3R
Nośność 88 to 560 - mnożąc przez 2 mamy 1120, moja bmka waży 1640, wątpię by przód ważył więcej niż tonę, no ale mogę się mylić smile.gif
lukass5
To nie takie proste. Te 560 kg to ona ma przy 2,9bara. Przy 2,2 bo tyle jest dla Trofeo zalecane ciśnienie robocze i to po złapaniu już temperatury to ma chyba 420kg. Te 1640 jak wziete z dowodu to niestety życzeniowa waga producenta. Realnie po zatankowaniu jest pewnie bliżej 1800kg. Do tego kierowca, a moze i pasażer + rozkład masy pewnie ze 60% na przód. Każde hamowanie to duży transfer masy na przód. ta opona tego nie wytrzyma. Ale oczywiscie dowiem się o cene i dostepność w Pirelli. Choć ten kokretnie rozmair odradzam. Oczywiście masz świadomośż że jazda na tej oponie w deszczu to mniej więcej jak na letnich po śniegu?
To już lepie 4x 245 CUP+ - można je mieć w naprawdę rozsądnej cenie (są jeszcze dostepne z końcówki produkcji (13/14 rok)
SNiP3R
Rozumiem.
Trzeba się zastanowić :/
A nie dałoby rady jednak z tymi Conti ForceContact?
Czytam po necie i gdzieniegdzie są jeszcze dostępne... a według testów i opinii siedzą one w hierarchii na suchym razem z Michem SC/2, a na mokrym nawet lepiej... może Dasz radę coś załatwić? biggrin.gif

Z tego co wyczytałem, to CFC są w wymiarach 245/35 oraz 255/35, więc w miarę by mi pasowało smile.gif
lukass5
W contim jasno powiedzieli ze nie. Ale zapytam w zaprzyjaźnionej hurtowni z DE czy by na rynku gdzieś nie znaleźli. A nuż się uda, ale nie obiecuje
SNiP3R
Ok. Super. Cieszę się i dziękuję za zainteresowanie smile.gif
TomekL
CYTAT(piwo @ Mon, 25 Jan 2016 - 18:46) *
skad takie info?
na youtube cupy2 sa szybsze na suchym i to o ponad 1,5s na dwie minuty okrazenia.
https://www.youtube.com/watch?v=AkoaijiEKRg



Jeździłem na Cup 1 i Cup 2 , tym samym autem po tym samym torze. Czasy były zbliżone, ale jak założyłem Cup 2 , to miałem już sporo więcej doświadczenia na torze i generalnie szybciej jeździłem. Więc pewnie na Cup 1 pojechałbym jeszcze szybciej. Wg mnie Cup 1 jest zdecydowanie lepszy. Działa stabilniej, sztywniejsze boki, trudniej go przegrzać. W Cup 2 najpierw trzeba się przyzwyczaić, że opona bardziej pracuje na boki, jest większe opóźnienie na ruch kierownicą inicjujący skręt. Ale nie to jest najgorsze. W Cup 2 w temperaturach ca 25 stopni masz na torze Poznań do dyspozycji góra 3 szybkie okrążenia, później jest już z każdym kółkiem gorzej. Trwałość opony lepsza niż w Cup 1 , na ulicy bez porównania lepiej. Wydaje się, że to opona głownie na ulicę, czasem na tor, ale bez jakiś wielkich ambicji.
piwo
powiem szczerze ze macalem i cup1 i teraz dwojke i obie mialy na pewno bardziej miekkie boki niz ad08. nie wiem czy jedynka ma twardsze boki od dwojki. mysle ze bardzo porownywalne. co nie zmienia faktu ze opoznienia faktycznie dwojka mzoe miec wieksze ze wzgledu na chociazby wyglad bieznika. jak dla mnie skoro mowisz ze czasy zblizone to nie mozna pisac ze dwojka to opona bez wiekszej ambicji. niektorym tez zalezy na szybkim dogrzaniu bo nie kazdy uzywa kocy grzewczych a sa pojezdzawki ze nie mozna rozgrzac wczesniej opon.
TomekL
Piszę o moich odczuciach. Przez brak większych ambicji rozumiem słabnięcie Cup 2 po 3 okrążeniach, gdzie sesja na trackday ma zazwyczaj 8-10 szybkich kółek. To co to za opona trackdayowa, jak nie daje rady przejechać szybko jednej sesji. A co do czasów - jeździłem też sporo na Federalu fz-201 medium i byłem ca 0,5 sek szybszy niż na Cup 2. Cup1 jeździłem sezon wcześniej, ale większa "miękkość" cup2 od razu mnie uderzyła. Zresztą mam w garażu jeszcze dwa przody Cup 1 i cały komplet Cup 2, macałem je przed chwilą jeszcze, no i tak jak pisałem cup2 jest bardziej miękki pod każdym względem.
piwo
ciekawe to co piszesz i pomocne przy kupnie. a jeszcze spytam jakie autko (waga) i jaki rozmiar oponek?
TomekL
Tylko nie zrozum mnie, że uważam fz-201 za oponę lepszą od Cup smile.gif owszem, jak jej przypasują warunki, to jest bardzo szybka, ale poza tym raczej słabo. Ciężka, fatalnie się wyważa, potrafi miec duże bicie, trzeba jechać bardzo aktywnie żeby ją dogrzać i miec przy tym dość ciężkie auto. No i jazda po mokrym - tutaj jest absolutnie zabójcza, nie polecam nikomu. A auto którym jeździłem, to Boxster S, waga ca 1380 kg (dosyć doposażony) czasy na poziomie 1.51-52 , życiówka 1.51,6 na fz-201 właśnie. Na Cup 2 1.52,1 najlepszy.

Zapomniałem o rozmiarach - 235/40/18 i 265/35/18
piwo
no i takie wypowiedzi lubie konkretne i zyciowe. a ze moje auto podobne (silnik za plecami) stad twoje odczucia tez bardzo dla mnie osobiscie wazne, bo w kwietniu jade na tor poznan i wlasnie zmieniam na tyle z ad08r 225/45r17 na w tym samym rozmiarze cupy2. oczywiscie moze nie zaluje ze je kupilem bop cena niecale 600zl za sztuke nwoych to i tak byla rewelacyjna cena ale warto wiedziec gdzie mzona cos jeszcze ugrac. a powiedz na przodzie u siebie miales tez cupy 2 fz i cupy 1 czy tylko mowisz o tylnych oponach? ciekaw jestem co bys doradzil na przod do mnie w rozmiarze (195)205/50r16 (obecnie mam stare ponad 5 letnie r888).
a juz widze rozmiary... duze smile.gif
TomekL
Zawsze miałem komplet opon tego samego typu założony. Twoje auto lekkie, więc cup2 jest szansa że da radę dłużej. Co do polecania opon, to nie czuję się za bardzo na siłach. Doradzić to mogę jedynie, żebyś odpytał Roberta z ODS smile.gif Mi od niedawna doradza w kwestii opon do innego auta i co tu dużo pisać - tak dopieszczony informacyjnie jeszcze nie byłem nigdy. Jestem mega zadowolony z jego typów w kwestii zakupów i na pewno będę się go słuchał nadal smile.gif
lukass5
CYTAT(piwo @ Thu, 28 Jan 2016 - 18:26) *
no i takie wypowiedzi lubie konkretne i zyciowe. a ze moje auto podobne (silnik za plecami) stad twoje odczucia tez bardzo dla mnie osobiscie wazne, bo w kwietniu jade na tor poznan i wlasnie zmieniam na tyle z ad08r 225/45r17 na w tym samym rozmiarze cupy2. oczywiscie moze nie zaluje ze je kupilem bop cena niecale 600zl za sztuke nwoych to i tak byla rewelacyjna cena ale warto wiedziec gdzie mzona cos jeszcze ugrac. a powiedz na przodzie u siebie miales tez cupy 2 fz i cupy 1 czy tylko mowisz o tylnych oponach? ciekaw jestem co bys doradzil na przod do mnie w rozmiarze (195)205/50r16 (obecnie mam stare ponad 5 letnie r888).
a juz widze rozmiary... duze smile.gif

A może właśnie ad08 dać na przód?
piwo
to bylby krok wstecz.
rozwazam poki co:
195/50r16 avon zzr (za mala srednica i abs glupieje i blokuje przednie kola przy tym rozmiarze ; mozna zmienic sterownik abs na lotusowy ale to kosztuje)
205/50r16 r888r (niepewna wg testow ods)
205/50r16 dunlop 03g (za twarda, wg ods pierwsze kolka orkazen wolniejsza od r888)
205/55r16 trofeo r (za duza srednica bedzie trzec o nadkola)
chodzi o to by oponka szybko lapala temperature i od pierwszego i zazwyczaj juz ostatniego okrazenia byla szybka (praktycznie nie zdarza mi sie jezdzic wiecej niz 1 okrazenia pod rzad, chodz w poznaniu sie to zdarzy ale to wyjatek)
SNiP3R
No i... rozmawiałem wczoraj z "ziomkiem", który wiele razy był na Nurburgring, i raz akurat niemieccy "inżynierowie" testowali wiele różnych opon i dzielili się wynikami z kierowcami. W sumie w teście brały udział: Conti CSC5P, Conti ForceContact, Mich Cup+, Mich Cup2, Mich PSS, Toyo R888, Fedki 595rsr, Pirelki TrofeoR, Pirelki Corsa i chyba jeszcze Dunlop Sport Maxxx Race (to tak z tego co On pamięta). Najbardziej interesowało mnie porównanie Forców do topowych semi. To mało znane opony u Nas, jednak w DE są już bardziej znane i bardzo lubiane. Najszybszy na suchym okazał się TrofeoR, najciekawiej przedstawiała się jednak dalsza część stawki, gdzie różnice były minimalne, między CUP+, CUP2, Dunlop MAXxx Race i ForceContact. Jednak na mokrym, najlepiej ze wszystkich semi radziły sobie Forcy. Z tego co mi mówił, dużo ludzi wtedy (to było w 2014 roku, latem) polecało CFC jako najbardziej uniwersalny semi-slick, który na suchym jest niewiele gorszy od reszty topowych semi, a na mokrym jest od nich lepszy. Dziwi mnie tylko, dlaczego w Naszym pięknym kraju ów oponki są tak mało popularny? Może z racji ceny? Dostępności? Małej ilości rozmiarów? Nie wiem, jednak chyba zaryzykuję i je zakupię, a potem podzielę się z Wami opinią biggrin.gif
piwo
najpopularniejsze zawsze byly semi z malych srednic czyli 14 15 cali i dlatego najwiecej o nich opini. dla tego tak latwo znalezc opinie o r888 r1r rsr a048. opony dostepne od 19cali kupuja ludzie do luksusowych sportowych drogich aut (bmw m5, porsche 911, jakies masserati, ferrari). a tacy ludzie nie upalaja a jak tak to sporadycznie i raczej nie rozmawiaja na temat opon. jan zalozyl jakies tam opony (wazne zeby byly ciche) ktore maja byc szybkie i tyle go to interesuje. gdzies ewentualnie na oponeo mu cos poleca. a w sumie to najczesciej zakladaja to co fabryka dala im od nowosci.
a z force contactem to podejrewam ze mala dostepnosc wynika z polityki continentala ktory chyba nie rpzewidzial tej opony na Polske. a mocna strona continentala force contact na mokrym wynika ze slabosci na suchym. nie da sie zrobic szybkiej opony na suchy i mokry. kwestia balansu. ktos kto poswieci 0,5s na 1 minute na suchym torze dostanie 2s na minute na mokrym. zawsze tak bylo i podejrzewam ze dlugo bedzie. kwestia priorytetow. jak dla mnie starta 0,5s na suchym jest nie do przyjecia i bardziej patrzylbym tylko na trofeo r, bo tez wypada zaskakujaco dobrze na mokrym ( w wielu testach lepiej niz cup2) ale to pewnie przez mega miekki bieznik ktory podobno zuzywa sie w oczach (wiec koszt tych opon nie dosc ze bardzo drogich jest wrecz kosmiczny).
SNiP3R
Bo widzisz... dla mnie, kogoś kto sporadycznie wita na torze, a częściej raczej 1/4 mili, a w większości dynamiczny "daily ride", to takie opony jak ForceContact będą lepsze aniżeli np. CUP2, dlatego że lepiej na mokrym i deszczu, w warunkach street podobnie na suchym (szybciej będą się dogrzewać), no i na koniec sprawa taka, że nowe CFC mają bieżnika w granicach 7mm, a nie np. 5, więc troszkę dłużej na nich pojeżdżę... "Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia" wink.gif
piwo
maja 7mm bieznika? to sprawdzone info? ladnie.
lukass5
Tutaj dobrze widac ze bieznika jest więcej niż w CUP
To też jest rózne w róznych rozmiarach, ale te 6,5mm jest:
https://www.google.pl/imgres?imgurl=http://...7DKkQMwhiKDkwOQ
https://www.google.pl/imgres?imgurl=https:/...7DKkQMwh1KEwwTA
SNiP3R
Hmmm... ciekawe jest też to, że według samego Continentala, CSC6 zastępuje nie tyle co CSC5/5P, lecz również właśnie te ForceContact! Co dla mnie dziwne, bo CFC to typowy semi-slick, a CSC6 UHP, sam już nie wiem co o tym myśleć :/. Co do bięznika w CFC, 7mm nowe to potwierdzone info, właśnie od znajomego, co mi tłumaczył o teście na Nurburgring.
Kras
To myslec, ze mimo ze wg marketingowcow costam zastepuje to nie znaczy, ze bedzie mial takie parametry. Widocznie po prostu nie przewiduja kontynuacji tej opony. Nie ma zreszta takiej opcji by CSC6 zastapilo semislicka po tym jak okrutnie dostaje od Cup2.
SNiP3R
Kras

A skąd Wiesz, że okrutnie dostaje od CUP2?
Masz gdzieś jakieś porównanie/test?
brainlogout
Podpowie ktoś jakie opony do RWD (RX8) na zakładam ze mokry tor? Rozmiar 225/45/18
Dodam że to pierwszy wyjazd na tor.
Co do budżetu to proszę o propozycje tania oraz dobra;)
xtremesystems
r1r beda dobre
brainlogout
O nich nie myślałem. Moimi typami byly PS2 i AD08R. Myślałem jeszcze o Federalu 595 ale to raczej na suchy asfalt.
SNiP3R
Kras

Odpowiedz mi na moje pytanie, bo jestem strasznie ciekawy tego co napisałeś smile.gif
Kras
A czytasz dokladnie ten watek? CSC6 jest oemowa opona na CTR. Gdy CTR mierzy sie z Cupra albo Megane na drogowych oponach to z nimi wygrywa. A gdy maja one opcjonalne Cup2 to dostaje po 2-2,5s. Zreszta naprawde wystarczy popatrzec na CSC6 i poczytac o jej konstrukcji - to jest konkurent PSS, tudziez PS4 a nie PSC2.
SNiP3R
Wiem że to nie jest konkurent dla PSC2, jednak dopóki nie będziesz miał pełnego porównania na tym samym aucie i tych samych warunkach, nie możesz stwierdzić stanowczo że CSC6 dostaje baty od CUPa2. Tego można się spodziewać, jednak... też trzeba spojrzeć na konstrukcję nowego Continentala, bo niby technologiczne jest to CSC5/5p+Kevlar, to bieżnik jest całkowicie inny, idący bardziej w stronę semi niż opony cywilnej, chodź oczywiście to nadal "tylko" UHP.
Kras
Warunki sa te same. Ok, nie sa testowane na tym samym aucie ale kaman...gdyby roznice byly w dziesiatych sekundy to moznaby byc troche sceptycznym. Ale to sa cale sekundy...
Naprawde sadzisz, ze gdyby zalozyc PSC2 na CTR to bylby on wolniejszy niz na CSC6??? Really??? laugh.gif laugh.gif
SNiP3R
Ja tego nie twierdzę, jednak nie wysuwam daleko idących wniosków jeżeli nie mam rzetelnych danych przed sobą. Gdzie ja napisałem, że CSC6 będzie szybszy od CUPa2? Po prostu jestem ciekawy, jak by wyszedł w BEZPOSREDNIM porównaniu.
sebalenk
https://www.youtube.com/watch?v=1CQibd0oWRY

Jeden tor, te same warunki, ten sam dzień, CSC6 vs CUP2, różne auta ale nie zapomnijmy że Megane to konstrukcja z 2008 roku, a większość rozwiązań z 2002, no i moc w nowym Syfiku o 35KM i 40Nm więcej na papierze, niewiele ale jest
Sebastien
Witajcie, śledzę ten wątek od dawna, przeczytałem bardzo dużo i dotąd jednak szukałem opon codziennych, ale również do wypadów na tor. Obecnie kupiłem Clio 1 gen i szukam bezkompromisowych opon na 1/ Dobre warunki pogodowe i 2/ Złe warunki pogodowe, tak żeby jeździć bezkompromisowo niezależnie od pogody. Moje typy to:

1/ Dobre warunki pogodowe: A048, AD08, Race GC, Dmack DMT-RC, Maxxis zr9
2/ Złe warunki pogodowe lub chłodno: R1R, Extreme Type-W

Ktoś z doświadczeniem z lekkim (ok 850 kg) i mocnym (170 km) autem wypowie się? Duża jest różnica między A048, a AD08 na korzyść tego pierwszego? Jeździć będę po Kielcach i Ułężu przede wszystkim, choć zawitam i na inne tory/lotniska. Serwis ODS mocno poleca opony Maxxis zz9, a cenowa różnica między nimi, a Yoko A048 to przepaść...odrzucam R888 ponieważ przy jeździe agresywnej i ciągłej pow. temp. powietrza 15-20 stopni wszyscy piszą, że się przegrzewają i nie kleją.

Pozdr
piwo
przegrzewaja sie w autach ciezkich typu evo sti wazacych ponad 1,5t czy hothache wazace 1400kg obecnie w serii.
zreszta wszystko zalezy od szerokosci opony. na suchym torze lepiej miec bardziej miekka mieszanke i szersza opone niz waska i twarda.
przy szerokosci conajmniej 205 i masie 850kg nie powinno ci sie r888 przegrzewac
Sebastien
Celowalem w rozmiar 195/50/15 i srednia mieszanke, to proponujesz jednak miękką (na 15,20 stopni i +)?
piwo
wez 205/50r15 bo to standard w r888.
http://oponowo.eu/p/2373-opona?utm_source=...medium=referral
lub
http://allegro.pl/toyo-r888r-semi-slick-19...5630899437.html
lub zzr za 100 funtow z ods
lub 03g za 140 euro z ods:
http://odsserwis.com/wp-content/uploads/20...2/CennikODS.pdf
wszystko zalezy od dlugosci proby i temperatur.
sam bym sie zastanawial.
ten test chyba wyjasnia wiele:
https://www.facebook.com/odsserwis/photos/a...e=3&theater


Extreme VR mieszanak R

Odcinek 1996m

Czas 1.37.98

Cisnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 2,6 bara

werdykt : opona o bardzo miękkich bokach , jadąca podobne czasy od 1 do 4 przejazdu
Bardzo szybko się niszczy na krawędziach
Stabilne czasy od 1 do 4 przejazdu


Dmack DMT-RC

Odcinek 1996m

Czas 1.37.01

Cisnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.85 bara

werdykt : opona o twardych bokach to zaleta , jadąca bardzo słabe pierwsze czasy ale z okrążenia na okrążenie poprawiała swoje tempo
Zużywa się dość nierówno


Yokohama Advan A048

Odcinek 1996m

Czas 1.35.11

Cisnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.90 bara

werdykt : opona o średnich bokach , szybko łapie temp pracy , bardzo szybko się zużywa
jest stabilna przy dużej ilości jazdy

Toyo R888

Odcinek 1996m

Czas 1.35.03

Ciśnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.85

werdykt : opona o twardych bokach , jadąca bardzo dobre czasy już od pierwszego przejazdu
Bardzo szybko się niszczy w 1/3 bieżnika
Nie toleruje więcej niż 10 min ciągłej jazdy przy 20 st. Zużycie większe niż A048


Direzza 03G

Odcinek 1996m

Czas 1.34.56

Cisnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.80

werdykt : opona o bardzo twardych bokach , Jadąca coraz lepsze czasy co okrążenie
Pierwsze i drugie okrążenie było gorsze od R888
Każde kolejne lepsze i to znacznie .
Zużycie na poziomie A048

ewentualnie:
https://www.facebook.com/avonmotorsport/pos...559523840868415
the Hitcher
Czy ktoś wie, jak sprawuje się opona Pirelli P Zero Corsa??! pod kątem amatorskiego latania po torze.

Co to za opona, jak ma się powiedzmy do tanszego semislika w rodzaju RS-R, do czego to itd, byłbym wdzieczny za wszelkie opinie
piwo
tutaj:
https://trackparts.ch/images/pdf/semislickt...echappement.pdf
a tutaj mclaren p1 na corsach:
https://www.youtube.com/watch?v=q3YPTkBRaOk

i na trofeo r dla porownania czasow:
https://www.youtube.com/watch?v=Vh48FhOAb50
SNiP3R
piwo

Ale te Corsa w tych filmach to typowe Corsa czy jakieś tam "asmmietrico" czy "direzionale"?
W sumie w tym porównaniu w pdf.ie to te Corsa słabo wyszły w porównaniu do np. AD08, w ogóle mam wrażenie że Pirelli to opony nie warte swojej ceny, bardzo drogie i średnie jeżeli chodzi o właściwości jezdne, jedynie TrofeoR są świetne, ale one są BARDZO drogie i szybko dość znikają w oczach XD


PS: szkoda, że nie robią AD08R w rozmiarze R20, bo może wziąłbym je pod uwagę w wyborze opon... ehhh :/
piwo
no to trzeba sie wczytywac jaka corsa ja nei wiem.
jeszcze takie cos pamietam:
http://www.kumhotire.de/fileadmin/KUMHO-Up...toBild_0205.pdf
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.