Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131
PiciuM
Poczytalem sobie troche i wyglada na to, ze ad08r jest za agresywna dla mnie - niestety sa to opony na moje glowne auto, wiec na deszczu musza dzialac dobrze. Wiem, wiem, ze wszystkiego miec nie mozna, ale zawsze mozna sprobowac dostac cos troche lepszego niz RE050A. Pytanie co?

Ktos ma doswiadczenie z pierwszej reki, zeby porownac PS2 vs PS3? Niestety PSS nie ma rozmiarowki (255X35x18)
Ewentualnie ktos uzywal Yoko Advan Sport V105? Jak twardosc scianki?
piwo
ad08r nie kosztuje wiecej niz rywale uhp. wystarczy spojrzec na ceny pirelli p zero, conti sport contact 5, czy goodyear assymetric 2 by sie przekonac, ze ad08r nie kosztuje wiecej. jesli ad08r jest za agresywne to raczej ciezko bedzie o opone cywilna z twarda scianka boczna. wszystkie cywilne uhp to miekkkie kapcie. oczywiscie sa miekkie i bardziej miekkie ale na pewno nie sa to opony sztywne. Na torze kazdy uhp zabkuje i sie przegrzewa (moje assymetricy 2; 225x45x17 za 1000zl para po paru okrazeniach (okolo 5x50s) w Wyrazowie starte mialy zewnetrzne klocki ( bez jazdy bokami) ). oczywiscie wszystko zalezy od ilosci czasu tam spedzonego, ale mozliwe sa odpadania klockow czy ostre przytarcie krawedzi opon. kolejna sprawa czy na deszczu re002 bylyby bardziej odporne na aquaplaining od ad08r? ja nie sadze. nie ma opony uniwersalnej i jak to ktos napisal wyzej najlepiej dwa komplety opon na droge i na tor. albo isc na kompromis wiedzac ze jako cos dobrze klei na mokrym to zanczy ze musi miec duzo rowkow i byc z cholernie miekkiej mieszanki, ktora na torze moze po paru km zniknac, a jak wybierze jakas mniej poryta opone z twardsza budowa to taka opona na mokrym bedzie sie slizgac jak na lodzie. oczywiscie sa rozwiazania posrednie, takie jak np michelin super sport, ktore tu i tu sa srednie.
Kras
Bo wszystko zalezy czego sie oczekuje od opony. Wiadomo, ze AD08 rozwala konkurencje UHP na suchym asfalcie i na probach torowych, nie ma sily by tak nie bylo. Ale z drugiej strony nie jest to opona do codziennego uzytku w naszym klimacie. Zawsze cos za cos.
nowy
jezdzilem na advan AD08 (bez literki R)
na suchym po torze rewelacja - 2razy lepiej niz na R888 (tutaj juz byla koncowka opony ale bieznik jeszcze byl )
rozsadna scieralnosc - tor jastrzab (kolo radomia) bardzo dobra przyczepnosc, chropowaty tor .
na mokrym nie moge sie wypowiedziec bo na codzien po miescie nie jezdzilem .
GrzesiekK.
CYTAT(piwo @ Fri, 11 Jul 2014 - 09:20) *
........ kolejna sprawa czy na deszczu re002 bylyby bardziej odporne na aquaplaining od ad08r? ja nie sadze......



Tutaj mogę coś napisać od siebie, miałem i wspomniane Yoko i mam wspomniane RE002 i Brigdestone w deszczu jest lepszy ale w słoneczny dzień nie robi tego kleju który robi Yoko. Nie mniej jednak AD08 w deszczu są całkiem OK, osobiście wolałem w deszczu na nich śmigać niż na cywilnych Conti SC2 czu Dunlopie Sport 01.
Inna sprawa że o ADO8R i RE002 trzeba na cywilnym samochodzie pamiętać ze się je ma, zwłaszcza przy wyjeździe w chłodne poranki/nocą, zanim nie zagrzejemy tych opon to w skrócie FWD idzie zakręty jak RWD, ale to czuć od razu i słychać po pracy opony na asfalcie - miałem swego czasu sytuację z chłopakiem który do dailydriver'a odkupił ode mnie koła z AD08 i nie jeździł nigdy wcześniej na tego typu oponie - tłumaczyłem naucz się ich zachowania, nie dziduj od razu, tył dużo dłużej będziesz zagrzewał niż przód (auto FWD 200KM 67% masy przód) efekt był taki że na prawym zakręcie wyciął barierki, położył słupa energetycznego, bo jak to stwierdził "tak kleiły że szok " ..... no zimny tył puścił a przód chciał szybciej smile.gif
PiciuM
Dzieki wszystkim za opinie.

Ktos ma doswiadczenie z pierwszej reki, zeby porownac PS2 vs PS3? Niestety PSS nie ma rozmiarowki (255X35x18)
Ewentualnie ktos uzywal Yoko Advan Sport V105? Jak twardosc scianki?
ptaku
A jak sie maja opony Continental ContiSportContact 5 do tych Bridgestonow S001 lub Re002 ? Bo patrzac na testy to Conti zazwyczaj jest w Top 5 a z Bridgestonami to roznie.
piwo
zazwycaj testy sa robione pod kategorie wodne, czyli najwiekszy nacisk polozony jest na hamowanie na mokrym czy aquaplaining. w tych testach rzecczywiscie conti sa bardzo dobre. jesli wzieloby sie kategorie tylko i wylacznie czas na torze czy ogolnie prowadzenie na suchym to sa to srednie opony. ale ogolnie podsumowujac i biorac pod uwage warunki jakie panuja na poslkich drogach publicznych sa bardzo dobre.
http://www.spalacz.pl/o-oponach-michelin-pilot-super-sport
http://www.spalacz.pl/deszczowe-porownanie...orze-w-lublinie
ptaku
Im wiecej czytam na temat opon tym bardziej mieszam sobie w glowie. Tutbaj bardzo ciekawy test gdzie bezkompromisowym zwyciezca zostaly opony Yokohama Advan Sport V105
TEST OPON SPORTOWYCH
GrzesiekK.
CYTAT(piwo @ Sat, 12 Jul 2014 - 08:59) *
zazwycaj testy sa robione pod kategorie wodne, czyli najwiekszy nacisk polozony jest na hamowanie na mokrym czy aquaplaining. w tych testach rzecczywiscie conti sa bardzo dobre. jesli wzieloby sie kategorie tylko i wylacznie czas na torze czy ogolnie prowadzenie na suchym to sa to srednie opony. ale ogolnie podsumowujac i biorac pod uwage warunki jakie panuja na poslkich drogach publicznych sa bardzo dobre.
http://www.spalacz.pl/o-oponach-michelin-pilot-super-sport
http://www.spalacz.pl/deszczowe-porownanie...orze-w-lublinie


Z tymi testami zwłaszcza przeprowadzonymi przez Niemców to ostrożnie w przypadku Continentala bym podchodził, w dużej mierze są "opłacone" i stronnicze wg. mnie. Na przykład wspomniane przeze ze mnie Continentale Sport Contact 2 w niejednym teście były opisywane jako bardzo dobra opona w deszcz, odporna na aquaplaning co jest wierutną bzdurą i przeczy temu jak jest zbudowana i jak się zachowuje na żywo w deszczu smile.gif
dejv667
CYTAT(ptaku @ Tue, 08 Jul 2014 - 21:33) *
W moim Golfie 6 GTI ( 265KM/360NM ) koncza sie powoli letnie opony R18 225/40. Auto sluzy glownie jako dupowoz do miasta i na trasy ale czasami trafi sie jakas kreska lub chec szybszego pojezdzenia po zakretach. Zalezy mi na oponie ktora dobrze klei na suchym, ma dosc twarde scianki i dobrze trzyma sie na mokrej nawierzchni. Co polecicie panowie ?

Osobiscie jak narazie zastanawialem sie nad:

- Bridgestone Potenza S001
- Bridgestone Adrenaline Re002
- Nokian Zline

Miałem/mam RE002 w rozmiarze 205/45R16XL na dwóch samochodach. W obu wypadkach lekko zeszperowane FWD 1350kg 240KM/340Nm. Opona według mnie rewelacyjna na suchym, szczególnie jak się już zrobi ciepła. Na wprost może mogłoby by lepiej ale w zakrętach jest bardzo fajnie i przewidująco. Opona ma BARDZO twarde boki i praktycznie się nie kładzie. Precyzja moim zdaniem na bardzo wysokim poziomie. Hamowanie naprawdę bardzo dobre. Opona dość gwałtownie traci przyczepność. Na mokrym jest to jeszcze bardziej odczuwalne. Przejście od przyczepności do jej braku potrafi na mokrym naprawdę zaskoczyć. Po części winie za to bardzo twarde ścianki opon (XL).

S001 mam w rozmiarze 225/45R17 na moim dupowozie (FWD 140KM 1350kg). Opona w moim odczuciu łagodniejsza, bardziej uliczna i wybaczająca więcej błędów. RE002 wychodzi z założenia, że prowokując poślizg robisz to bo chcesz to zrobić, S001 wyświetla na chwile windowsowskie okienko z pytaniem "czy jesteś pewien?". na mokrym S001 bardziej przewidywalne i wybaczające sporo więcej niż RE002. Są tez bardziej komfortowe.

W moim odczuciu RE002 jest bardziej nastawiona na upalanie a S001 to guma UHP do szybkiej codziennej jazdy. Może nawet bardzo szybkiej, ale jednak bardziej dupowozowa.


CYTAT(ptaku @ Wed, 09 Jul 2014 - 15:08) *
A co jest nie tak z S001 ? W czym re002 sa od nich lepsze bo cenowo wychodza troche taniej od S001. Poza tym S001 to niby flagowy model ?

patrz wyżej wink.gif

CYTAT(ptaku @ Wed, 09 Jul 2014 - 22:29) *
Nikt tu nie jezdzil na S001 bo szukam jakiegos porownania z Re002 ?

Ty też patrz wyżej wink.gif
chudini3
Panowie czy są jakieś semi slicki w rozmiarze 225/40/17? Chce kupić opony na przód do m3 e36 i zastanawiam się jaki będzie najlepszy rozmiar. 225/45/17 będzie trochę baloniasty zaś 215/40/17 trochę za wąska a 225/40/17 chyba nie ma semi slicków ;/
GrzesiekK.
CYTAT(chudini3 @ Mon, 14 Jul 2014 - 00:00) *
Panowie czy są jakieś semi slicki w rozmiarze 225/40/17? Chce kupić opony na przód do m3 e36 i zastanawiam się jaki będzie najlepszy rozmiar. 225/45/17 będzie trochę baloniasty zaś 215/40/17 trochę za wąska a 225/40/17 chyba nie ma semi slicków ;/


Niestety ale w tym rozmiarze to nawet cywila znaleźć graniczy z cudem.
Kajman
CYTAT(chudini3 @ Mon, 14 Jul 2014 - 00:00) *
Panowie czy są jakieś semi slicki w rozmiarze 225/40/17? Chce kupić opony na przód do m3 e36 i zastanawiam się jaki będzie najlepszy rozmiar. 225/45/17 będzie trochę baloniasty zaś 215/40/17 trochę za wąska a 225/40/17 chyba nie ma semi slicków ;/


235/40 o ile pamiętam dostaniesz i do m3 jak znalazł.
Swider
Jest jakas alternatywa do Re002 w 14" ?
ogolnie potrzeba opon do weekendowej zabawki FWD 100hp 800kg - ww. Potenza wydawala mi sie dobrym wyborem, dodatkowo w przystepnej cenie, lecz niestety tylko od 15" w zwyz.
Przydaloby sie cos okolo 185-195 szerokosci, ale na 14 cali...
szybki
Panowie, a Nankang NS-2R? czytałem kilka recencji na zagranicznych forach i opinie były pozytywne. Są dwie mieszanki - soft (TW 120) i medium (TW 180). Dla porównania 595rs-r ma TW140.
Ogólnie obecnie upalam na 595rsr i byłoby ok, gdyby nie:

1. słabe hamowanie (w moim odczuciu gorsze niż np. na re050a)
2. bardzo mało gumy na bokach opony - na środku zostało mi jeszcze sporo mięcha, ale po bokach już prawie łyso - pewnie po następnym Ułężu będą do wywalenia :/
xtremesystems
ciekawią mnie właśnie te nankangi. soft muszą naprawdę ladnie trzymac. ku36 maja tw 180 np
PiciuM
Obecnie mam 255x35x18 ROF na feldze 18x8,5 (standard BMW) + dystanse 10mm
Chce zalozyc PSS, 245x40x18 na ta sama felge. Z kalkulatorow wynika, ze roznica w srednicy to 17,5mm, wiec 8,75mm w nadkolu - dosc duzo.

Pytanie:
Czy 245x40 po wywaleniu dystansow nie bedzie obcierala? Jak to sprawdzic jakims domowym sposobem?
Normalnie, 255 na 8,5 to dosc szeroko. Czy ROF sie inaczej ukladaja czy co? Czy 245 na 8,5 to optimum, czy tez opona bedzie troche rozciagnieta?

Jak ma sie PSS do Yoko Advan v105? Ta sama liga? Yoko ma idealna rozmiarowke, wiec problem bylby z glowy.
Tarantula
Przegladalem temat ale moze do tego czasu pojawilo sie cos nowego. Szukam opony do szybkiej jazdy glownie po miescie i wiochach. Auto fwd 220km. Rozmiar 235/40/18. Budzet do 2500zl na komplet. Jest cos godnego do polecenia?
Kajman
Po kilku trasach z Michelin Sport Cup 2 mogę powiedzieć, że chyba jest to najlepiej jeżdżący w deszczu semi slick, który na dodatek nie znika w oczach. Świetne opony.
piwo
cos wiecej?jakis trackday zaliczony na nich? moze byc na pw
Kajman
Za ciężkie auto na trackday i szkoda mi go, za to namiętnie testuję na ulicach i jestem bardzo ale to bardzo zadowolony. Prawie cywilne zachowanie i osiągi semislicka. Jedynie co oczywiście szerszy niż cywile i lekko mi trze nadkola czasem na najniższym ustawieniu zawiasu.
Tarantula
Cena troche poza budzetem sad.gif
Kajman
Nie mówiłem tego w twoim temacie. 2500 za 2 czy 4szt chcesz wydać?
Tarantula
Na komplet. Nie szukam opony typowo wyczynowej tylko do szybszej jazdy cywilnej. Na poczatku napalilem sie na semislick typu federal ale szybko zmienilem zdanie po opiniach ze ma mokrym kicha i gdy nie dobrze rozgrzana to wcale szalu nie robi. Nie wyobrazam sobie wyjechac spod bloku w miescie i jezdzic przez jakis czas zygzakiem w celu rozgrzania smile.gif pozatym mieszkam w belgi gdzie dosc czesto pada... Tak wiec niby prosta sprawa a producentow jest paru i nie wiadomo co wybrac
Kajman
Spróbowałbym MIchelin Pilot Super Sport w nadziei, że nie daleko pada jabłko od jabłoni smile.gif
ade
CYTAT(Kajman @ Sun, 03 Aug 2014 - 21:39) *
Spróbowałbym MIchelin Pilot Super Sport w nadziei, że nie daleko pada jabłko od jabłoni smile.gif


są opinie, że nie odstaje na suchym od budżetowych semi jak ferderal rsr, oferując przy tym super jazdę po mokrym i dość dobrą trwałość
Kras
CYTAT(PiciuM @ Thu, 31 Jul 2014 - 10:43) *
Jak ma sie PSS do Yoko Advan v105? Ta sama liga? Yoko ma idealna rozmiarowke, wiec problem bylby z glowy.

Patrzac na wyniki testu TireRack to minimalnie lepsze niz V105

http://www.tirerack.com/tires/tests/chartD...ay.jsp?ttid=174
Tarantula
Moze jakies opinie na temat michelin pilot sport?
piwo
post 1158
qba505
Podbijam temat Nankgangów NS-2R, kto kolwiek coś więcej wie, używał, chociaż miał w ręce niech się wypowie. Zwłaszcza, że kuszą ceną a mogą się okazać dobrą gumą za rozsądną kase jak niegdys federal rsr.
ptaku
Tarantula:
Yokohamy Advan Sport V105 okazuja sie bardzo dobrymi gumami z tego co mozna wyczytac na forach i w kilku testach wiec ja juz chyba wybralem swoj typ na nastepny sezon smile.gif
xtremesystems
CYTAT(qba505 @ Mon, 04 Aug 2014 - 22:24) *
Podbijam temat Nankgangów NS-2R, kto kolwiek coś więcej wie, używał, chociaż miał w ręce niech się wypowie. Zwłaszcza, że kuszą ceną a mogą się okazać dobrą gumą za rozsądną kase jak niegdys federal rsr.

na zagranicznych forach zbierają dobre opinie
podobno te twardsze są cichsze a te drugie lepiej kleja. zwracają uwagę ze nie ma problemu z przegrzewaniem

ale tez czekam na opinie kogoś z polski

pozatym one za granicą sa śmiesznie tanie a w Polsce mój rozmiar jest w cenie potenzy wiec jak zwykle drożej . zobaczymy jak juz minie trochę czasu i nie będzie to taką nowością
pawel934
Naprawdę? Chcesz kupić nankanga w cenie potenzy?
szybki
215/45r17 w mieszance medium są minimalnie droższy od federali, soft juz sporo droższy.

Moim zdaniem warto jednak przetestować, bo federale jakieś super nie są.
dmoch
Witam, szukam opon do lekkiego rwd z silnikiem centralnie z tylu. Na tył kupiłem 225/45r17 potenzy Re002 bo były w dobrej cenie. Jak sie nie sprawdza to bedzie ad08r. Ale nie wiem co z przodem, lekki czyli opona musi być węższa bo sie bedzie dłużej nagrzewala. Celuje w 205/45 albo 205/50. Jazda mocno dynamiczna po mieście. W deszcz spokojnie aby sie przemieszczać. Proszę o podpowiedzi. Yoko v105, re050 czy bardziej w semislicka?
chudini3
Panowie potrzeba mi porady specjalisty odnośnie doboru full slicków ;-) Opony z przeznaczeniem dla M3 e36 na oś napędową. Potrzeba mi opony która będzie bardzo dobrze kleiła i będzie oponą wyścigową czyli z wzmocnionymi ściankami (nie do dragu). Jesteście w stanie polecić jakieś dobre opony? Interesuje mnie rozmiar 240-295/40/18
reza
do czego mają byc opony do scigania sie na wprost?yokohama A005 wtcc srednie lub michelin s8f,s8b itd. to sa srednie, michelin s9f,s9c idt to sa twarde lub michelin n2 z porsche cup sredni, to sa dobre oony w dobrej cenie, mozna je kupic używki z tego roku w bdb stanie(70-90% nowej) po testach, są nawet na allegro po 300-450zł/szt, ale jesli ma byc na nadchodzące chłodniejsze temperatury szukałbym czegos miekkiego. jezdziłem ostanio na yokohamach A005 wtcc srednich i wymagały lekkiego rozgrzania aby dobrze trzymały, 2-3 starty 0-100 i z tyłu były juz praktycznie gotowe, aby rozgrzac przód trzeba było troszke pojezdzic zygazakiem, w porównaniu do semislicków np. r888,federala,ad08 itd. to jest roznica jak drogowy kapec do dobrego semislicka
chudini3
Opony na ulice do 100% streetowej fury. Tylko na oś napędową czyli na tył. Na przód będą AD08. Zastanawiałem się właśnie nad A005, ale czy na takich oponach można śmigać cały sezon ( auto zimuje i śmigam tylko w suchą, bezdeszczową pogodę) i zawsze będą kleiły jak trzeba czy już przy niskich temperaturach jest lipa? Fajnie jak by się szybko nie zużywały i nie były lipne w zimne dni oraz gorące ;-) Samochód 550+ a po zimie mam nadzieje 800+. Następnie jaki wybrać profil opony żeby zwiększyć trakcję czy to nie ma znaczenia?
wizard
Ja jeżdżę na RE050A i uważam, że to bardzo dobra guma do jazdy na codzień. Ma sztywne ścianki boczne, w obszarze granicznym zachowuje się bardzo przewidywalnie. Klei przyzwoicie na suchym i przyzwoicie się prowadzi na mokrym, chociaż nie ukrywam, że w przyszłym roku zależałoby mi na znacząco lepszym gripie. Ktoś ma porównanie do Re002?
Jeśli różnica jest niewielka to nie będę sobie zawracał nią głowy, a pomyślę o drugim komplecie felg z semislickiem.
xtremesystems
ja z kolei nie mialem re050a a mam re002.

i odczucia mam takie jak ty. tj fajne scianki . twarde . dobrze na mokrym i suchym . ale na suchym moglo by jeszcze lepiej kleic. znaczy jak sie je rozgrzeje to jest juz bomba na maxa.

Tarantula
Panowie czy to normalne ze w micheline pilot sport scianki sa duzo bardziej twardsze niz w pilot sport 3? Ostanio zakupilem pilot sport 3 z nadzieja ze beda lepsze od normalnych pilot sportow z ktorymi juz kupilem samochod. W nowych pilot sportach 3 scianki mozna bez problemu wyginac reka. Nie mialem jeszcze okazji ostrzej polatac i poprobowac ale wydaje mi sie ze bedzie gorzej?
Kras
Tak, normalne. Bo Pilot Sport 3 nie jest tak naprawde nastepca PS2, tylko opona bardziej budzetowa i o gorszych osiagach. Jesli chcesz twarda scianke w Michelinie to musisz kupic Pilot Super Sport.
Tarantula
Zalamalem sie sad.gif wczesniej na przedniej osi mialem zamontowane jakies opony nie znanej firmy, a na tyle pilot sporty. Nawet te badziewia z przedniej osi mialy twardsze scianki niz pilot sport 3. Nie pozostalo nic innego jak w weekend gdzies szybciej polatac i zobaczyc jak to wyglada w czasie jazdy. Opinie niby ma ''super''
Kras
No akurat Micheliny drogowe zawsze byly miekkie. Ale przynajmniej sa dobre na mokrym dzieki temu.
Jak bedzie bardzo miekko to najwyzej dasz wieksze cisnienia.
erde_kce
Panowie, czy jest sens nacinać deliktanie opony (slicki) w celu ich szybszego rozgrzewania?
I nie chodzi mi tu o głębsze nacięcia wykonywane nożem do opon w celu lepszego odprowadzania wody.
Mam na myśli płytkie (1-2mm głębokości) nacięcia wykonywane np. nożykiem do tapet. Takie pojedyńcze po których prawie nie ma śladu.
Widziałem że stosuje się coś takiego - czy jest sens i czy faktycznie poprawi rozgrzewanie opony. Zakładam, że mamy np średnią mieszankę a temp. powietrza i jezdni spadła a odcinek jest bardzo krótki i ma np. tylko 2km. Warto nacinać? Nie warto?
piwo
nie lepiej kupic drugi komplet super miekkich slikow?
Skyline
a jakie opony Panowie polecicie do 600konnego czterołapa 255/35ZR18 x 4, oczywiscie letnie, takie ktore beda dobrze moc przenosić podczas ruszania (bez strzelania ze sprzegła, no moze czasem...) i hamowania, auto jezdzone tylko wiosna/latem/jesienia w 90% w ładna pogode, przewaznie trasy do 100 kilometrów.
coolice
CYTAT(Skyline @ Fri, 12 Sep 2014 - 06:21) *
a jakie opony Panowie polecicie do 600konnego czterołapa 255/35ZR18 x 4, oczywiscie letnie, takie ktore beda dobrze moc przenosić podczas ruszania (bez strzelania ze sprzegła, no moze czasem...) i hamowania, auto jezdzone tylko wiosna/latem/jesienia w 90% w ładna pogode, przewaznie trasy do 100 kilometrów.


Może Toyo R1R lub Yokohama Ad08?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.