![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4441
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Już udało mi się pomierzyć, przymierzyć a finalnie i tak zostałem przy 265/35/18 - lekka rolka nadkoli (sam rancik) + sprężyny z 5kg/mm na 8kg/mm i siadło wszystko pięknie, nic nie obciera ![]() Czy ja wiem, ja tam polubiłem szerokie opony bardzo. Żadnej kontroli trakcji, a można na wklepanym lecieć pełnym ogniem i auto jest mocno przewidywalne... Ale gdzie mozna leciec pelnym ogniem na 265, gdzie 225 pusci? Kolejne urban legend,ze szersza opona jest zawsze lepsza ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4442
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Na ulicy
![]() ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#4443
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
czesc wszystkim
potrzebuje pomocy: autko bmw F10 m550d , 2t wagi , xdrive , koła przod 245/35/20 , tył 275/30/20 zakupilem i załozylem z początkiem kwietnia micheliny pilot sport 4s no i jestem rozczarowany przy tych tempeaturach kwietniowych 10-18'C jakby nie kleiła na suchym a na mokrym to juz zupelnie nie mam poczucia bezpieczenstwa jezdzilem na codzien wczesniej innym samochodem co prawda lzejszym bo 1450kg na avon zzr a takze r888 obie opony kosmiczne trzymanie od 1m z ukierunkowaniem na zzr , przebiegi moje to 5k-7k km / rok szukam opony, ktora bedzie kleic od 1m na suchym a na mokrym wiem ze powyzej 80km/h to juz naprawde trzeba uwazac vide r888 gdzie mialem juz przed oczami smierc kilka razy ![]() prosze poleccie cos do jazdy na codzien do ciezkiego auta na cztery koła naped w rozmiarze 20" - moze byc zblizony do oryginalu moje typy na dzis: r888r Nankang AR-1 avon zzr nie wystepuje w 20" -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#4444
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
A geometrię masz dobrze ustawiona ? Semislik to średni pomysł na codzień. Miałem NS2R z przodu przez jakiś czas i głowa mi pękała po trasie
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4445
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
tak , fabrycznie .
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#4446
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Te opony idą na pierwszy montaż do mocniejszych aut i sprawują się bdb.
|
|
|
![]()
Post
#4447
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
dlatego je wybralem sposrod wielu ale nie zawracałbym wam glowy gdybym byl zadowlony , nie wiem moze jeszcze temperatura nie ta , nie wiem .
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#4448
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Na ulicy ![]() ![]() No właśnie na ulicy. Może się okazać, że przy lekkim aucie szersza opona na ulicy będzie za zimna i gówno sklei ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#4449
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Nowy - Poczekaj aż będzie cieplej, PS4S mimo wszystko wymaga lekkiego rozgrzania, ale to bardzo dobra opona. Masz bardzo szerokie opony, to i od pierwszego metra kleić nie będą. Do tego są PS4.
Cokolwiek z Twoich typów na codzień będzie IMO gorsze (mam na myśli mokrą nawierzchnię). |
|
|
![]()
Post
#4450
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
na zzr nie dalo sie zamielic kołami przy 450KM/550Nm S3 quattro
stad szukam czegos podobnego a na mokrym WIEM i sie z tym licze , tak jak wspomnialem nie jezdze w dalekie trasy a jesli juz to dwa razy w roku ,99% czasu jestem w swoim miescie ale tez mozesz miec racje ze przy +25'C moze byc juz inaczej = lepiej ![]() -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#4451
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
No właśnie na ulicy. Może się okazać, że przy lekkim aucie szersza opona na ulicy będzie za zimna i gówno sklei ![]() Lekkiego auta nie mam... ![]() ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#4452
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
na zzr nie dalo sie zamielic kołami przy 450KM/550Nm S3 quattro stad szukam czegos podobnego a na mokrym WIEM i sie z tym licze , tak jak wspomnialem nie jezdze w dalekie trasy a jesli juz to dwa razy w roku ,99% czasu jestem w swoim miescie ale tez mozesz miec racje ze przy +25'C moze byc juz inaczej = lepiej ![]() No jak znasz wady takiego rozwiązania to Twoja decyzja ![]() Pamiętaj, że w S3 miałeś pewnie szerokość opon 225 albo 235 - tu masz z tyłu 275. Siłą rzeczy chwilę dłużej zajmie nagrzanie takiego kapcia. |
|
|
![]()
Post
#4453
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
czy paramter ten to tylko scieralonosc opony? :
tread wear: pilot sport 4 - 320 pilot sport 4s - 300 pilot sport cup 2 - 180 r888 - 100 avon zzr - 20 czy mozna rozumiec czym wieksza scieralnosc = tym bardziej miekka mieszanka = trzymanie lepsze od 1m (bez rozgrzewania) ? -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#4454
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Powiedzmy że tak, lecz nie do końca.
Np. Avon ZZR i Toyo R888R w teoretycznie podobnej mieszance mają całkiem inny współczynnik treadwear (20 vs 100). Toyo w R888R podaje jeden współczynnik treadwear dla dwóch różnych mieszanek (GG - twardsza, GS - miększą). Przypadek MPS4 i 4s - jakby patrząc tylko na współczynnik treadwear, to wydaje się że będą twarde, a to ba prawdę jedne z miekszych UHP. Czyli reasumując: nie zawsze TREADWEAR = twardość opony -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#4455
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
a jezdzil ktos tu z chlopakow na NANKANG AR-1 ?
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#4456
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno ![]() |
Z usłyszanych opinii jest bardzo podobna do R888R, tylko z troszkę mniejszym hałasem i troszkę gorszą trakcją jak i na suchym tak i na mokrym. Jednak ponoć warta swojej ceny.
-------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
![]()
Post
#4457
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
hmm wyslalem zapytanie do 10 sklepow , wiekszosc mimo ze handlują toyo r888 i nankangiem - nie ma w ofercie 20" i nie moze sprowadzic na zamowienie , ODS brak kontaktu , znacie moze jakis sklep z pelną ofertą semi slickow w PL ?
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#4458
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Z pełną zaden. Nie dostępne w Polsce jest wiele opon. Ogólnie ods,racingtires i extreme tires zaspakajają z 90 % rynku opon semi.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#4459
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Chłopaki mam taki problem ze moje csc5 sa jak sito:) w zeszlym roku prawie kazda trasa konczyla sie przebitym kolem, w sumie latalem chyba 4x w ciagu sezonu. Teraz wrzucilem na samochod i widze ze ucieka takze wulkanizator. No i wyszlo ze 1 kolo ma 2 laty i 3 kolejne mikro dziurki:) dalej nie chcialo mi sie sprawdzac bo i tak powiedzieli ze mi tego nie naprawia bo nie wolno tyle lat zwlaszcza ze blisko boku opony plus koszty okolo 140zl to juz sie mija z celem.... w sumie z 2 opon widac ze ucieka powietrze (co 2 tyg trzeba dmuchnac) Planuje wybrac 2 najlepsze opony z tych 4tech i dokupic dwie. Co polecacie?? Ten falken fk510 daje rade ? 225/40/18 golf v gti. A moze olac i upalac ?? Poprostu przed trasa nabic zawsze i latac?
|
|
|
![]()
Post
#4460
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
mnie opona roczna z przebiegiem 5k km pirelli p zero wystrzelila przy 250km/h a ty nie boisz sie latac na łatanej po trasie ?
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 07:58 |