Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132
srbenda
CYTAT(the Hitcher @ Tue, 02 Feb 2016 - 17:33) *
Czy ktoś wie, jak sprawuje się opona Pirelli P Zero Corsa??! pod kątem amatorskiego latania po torze.

Co to za opona, jak ma się powiedzmy do tanszego semislika w rodzaju RS-R, do czego to itd, byłbym wdzieczny za wszelkie opinie



Ja mam w Abarth Punto (~160KM FwD, ~1100kg). Jeździłem w Kielcach, Jastrzębiu, Brnie i Nordshleife. Twarda ścianka, krawędzie się nie niszczą, trzyma lepiej niż Federal i nie trzeba się bać jazdy w deszczu. Generalnie jestem bardzo zadowolony - po dwóch sezonach coś tam mięsa zostało.
xtremesystems
panowie czy 195/55 r15 r1r dobrze siadzie na feldze 7j

wg toyo max dopuszczalny rozmiar felgi dla tej opony to 7j wlasnie.

tylko pytanie czy tak szeroka felga nie pogorszy wlasciwosci opony?
piwo
jezdze obecnie na 7' na 195/50r16 r888 i idealnie. przy 215x50r16 na tych samych felgach 7' wygladalo baloniasto ale na torze bylo szybko. wiec ogolnie wogole bym sie nie martwil bo nie ma czym.
piwo
no i nowosc. nakang ar-01:

https://www.facebook.com/racingtires/photos...e=3&theater
cyt\\\"
Dunlop Direzza 03G vs Nankanga AR-01
Długo nie musieliśmy czekać na pierwsze testy, no i od razu z grubej rury. Włosi przetestowali Nankanga AR-01 w porównaiu z Dunlop Direzza 03G na torze Franciacorta International Circuit - Autodromo
Bardzo cieszy nas fakt, że testy są obiektywne i przeprowadzone przez zupełnie niezależną ekipę Emotikon smile
Czasy i opinia kierowcy w oryginalnej wersji:
Last Thursday we have done another round of testing of the Nankang AR-1 tyre and the comparison tyre is Dunlop Direzza 03G.
The testing car is 350Z, tyre size 265/35-18 and the test was made in Italy’s Franciacorta circuit.
The summary of the test result.
Best lap time:
Nankang AR-1: 1,21.30
Dunlop 03G: 1,21.35
Rear tyre tread left:
Nankang AR-1: 60%
Dunlop 03G: 30%-40%
Driver feedback:
Nankang AR-1: All good, feel great
Dunlop 03G: some oversteer
The testing video can be view from the following link and the Nankang AR-1’s test start at 3:17.
https://www.youtube.com/watch?v=9-iGpQrHXHE

Opona wygląda na naprawdę dobrze wykonaną, mieszanka w dotyku wydaje się być tak miękka jak Toyo R888R.
Dane pacjenta:
Posiada E4 (homologację drogową), waży 9,1 kg, głębokość bieżnika to 5mm.
Na początek będzie dostępny w rozmiarach:
195/50 r15 82V
205/50 r15 86W
215/45 r17 87W
225/45 r17 94W
225/40 r18 92Y
265/35 r18 97Y
koniec cyt"

ciekawe ciekawe smile.gif
szkoda ze nie ma nic w 16 cali. no i nic na temat rodzajow mieszanek i przede wszystkim cen. beda wyzsze od r888r czy nie? ale rzezba ladna smile.gif
SNiP3R
Ciekawostka... jednak raczej typowo na tor, no i rozmiarówka dość biedna, co w sumie nie dziwne bo to nowość.
xtremesystems
jak beda tansze niz 03G to ODS sie zapłacze biggrin.gif

bieżnik taki ze na deszczu mozna w pory narobic ze strachu
piwo
w sumie prawie identyczny ma nowe r888r

a inne semi 03g, r888, a048, zzr niewiele sie roznia. dwa rowki na krzyz. zreszta bieznik 5mm czyli podobnie jak o konkurencji klasyfikuje opone: nie na deszcz smile.gif
no ceny sa najwazniejsze.
jeszcze pare lat temu r888 kosztowaly grosze a teraz za byle semi slick kaza sobie placic po 700 800zl, wiecej jak za niejednego slika. cos jest nie tak. i nie za calosc ponosi wine droga waluta.
xtremesystems
r888r ma na zewnatrz ze dwa razy gesciej rowki
matteusz
Panowie, w którym miejscu na Markgumie N Rally znaleźć oznaczenie mieszanki? I drugie pytanie: S0 to najbardziej miękka, a S3 najtwardsza, tak?
the Hitcher
CYTAT(piwo @ Tue, 02 Feb 2016 - 18:05) *


Dzieki, tak jak podejrzewałem, szału nie ma

Srbenda no w tym teście rs-r wypada jednak lepiej
Kras
CYTAT(piwo @ Wed, 03 Feb 2016 - 18:51) *
no ceny sa najwazniejsze.
jeszcze pare lat temu r888 kosztowaly grosze a teraz za byle semi slick kaza sobie placic po 700 800zl, wiecej jak za niejednego slika. cos jest nie tak. i nie za calosc ponosi wine droga waluta.

Na to nie poradzisz. Zabawa w trackdaye zrobila sie popularna, zwiekszona podaz wiec automatycznie ceny w gore.
Tommo
Raczej powinno być odwrotnie. Przy większych ilościach zamówień hurtowych można lepiej negocjować cenę, a to pozytywnie powinno odbijać się przy sprzedaży detalicznej.
R888 były tanie, jak dolar kosztował 2,2 pln a jen jeszcze tańszy.
Kras
Ale cene to negocjuje sobie hurtownik i importer. A jak ma potem duzy popyt w detalu i niewielka konkurencje to przeciez nie bedzie obnizal cen. No kaman smile.gif
xtremesystems
dokladnie. dopuki wiecej osob nie bedzie sprzedawac to takie ceny beda . a jeszcze chyba sie gumiorze nie kapneli ze na to zaczyna byc spory popyt
Tommo
Konkurencja może nie tak wielka, ale jest. Sprzedawca zawsze chętniej obniży marże jak ma większą sprzedaż, niż odwrotnie. To oczywiste.
Chyba, że towar reglamentowany, to zmienia postać rzeczy.
dzikidaniel
Panowie, pytanie o Hankook Ventus R-S2 Z212, z czym to się je? Bo mam bardzo dobrą propozycję i się zastanawiam czy warto?
srbenda
CYTAT(the Hitcher @ Thu, 04 Feb 2016 - 08:36) *
Srbenda no w tym teście rs-r wypada jednak lepiej


Nie mówię że nie. Podałem moje doświadczenie. Poza tym, u mnie jest trochę inny bieżnik:

Są opony lewe i prawe wink.gif
robertMK
CYTAT(xtremesystems @ Wed, 03 Feb 2016 - 18:43) *
jak beda tansze niz 03G to ODS sie zapłacze biggrin.gif

bieżnik taki ze na deszczu mozna w pory narobic ze strachu


Płakać będziemy oczywiście ale ze szczęscia wink.gif

Jestem pewien ze te testy są tak obiektywne jak sam kierowca który jadąc na direzzie jechał jak emeryt a jadąc na tych 2gich jechał tak ze zamykał zakręt od tarek do tareki dużo bardziej agresywnie. Nie sadze żeby jakaś firma testowała opony premium z najwyższej półki jak cup2 czy TrofeoR z oponami produkcji Taiwańskiej....


Opona sie obroni sama a w PL sa już klienci którzy chcą zapłacić raz a dobrze niż płacić frycowe 2 razy smile.gif


BTW od jutra rusza już prawidłowa sprzedaż Race GC >> http://odsserwis.com/2015/12/02/race-gc


BTW 2. Niestety ceny opon poszły do góry u producentów, bardzo duże obostrzenia wymogów , do tego kurs euro/dolka bardzo do góry i nie możemy porównać 100 dolarów 5 lat temu a teraz i tak samo EU
muszę wam powiedzieć ze w branży gumowej marża na oponach to 8-12 oczek max smile.gif max max
SNiP3R
No i stało się... zamówiłem sobie Continental ForceContact smile.gif.
Z przodu na feldze 20" o szerokości 8,5 cala założę 245/35.
Z tyłu na felge 10 cali szerokiej, założę 295/30, trochę szeroko, ale z racji braku innych rozmiarów, oraz z tego że przy moim momencie obrotowym przyda się troszkę więcej mięsa, zdecydowałem się właśnie na takie, zresztą te dwa wymiary niemal się pokrywają, więc elektronika nie będzie mi szaleć XD. Jak pojeżdżę troszkę na nich to na pewno zdam relację jak im poszło wink.gif. Myślę że dobrze wybrałem, wszystkie znaki na niebie na to wskazują. Jest to dość mało popularna opona w naszym pięknym kraju, jednak wszystkie recenzje i opinie które znalazłem były jednoznacznie pozytywne, również testy których było nie wiele pokazały, że opona ta co coś pomiędzy semi slickiem, a oponą UHP, bo prócz świetnych właściwości na suchym dobrze również radzi sobie na mokrym, więc przy jeździe codziennej nie powinna sprawiać żadnych problemów. Zresztą, jak to mówią: "pożyjemy, zobaczymy" rolleyes.gif
piwo
drogie? wiecej niz 1200 za sztuke?
SNiP3R
Nom... Ponad 5.7k plnów za całość, drogo drogo... jednak myślę że warto, zwłaszcza że ma być klej i do tego lekko wink.gif
Kras
Nowe opony UHP klasy premium w rozmiarze 20"...nie moglo byc tanio. Supersporty wyszlyby pewnie podobnie.
xtremesystems
ja pieprze. a ja sie zastanawiam czy kupic komplet za 1200 czy 1600 biggrin.gif
xtremesystems
szczególnie boli jak znajomy co robil w debicy powiedział mi
"W 2013 roku koszt produkcji opony (niezależnie od marki wytłoczonej na ścianie bocznej) to było ~70 zł" .
rozmiar tez niewielkie mial znaczenie. dopiero jakie supermega duze zwiekszaly koszt na ponad 100

w debicy robiona jest (byla ) grupa goodyear
Dębica,Douglas, Dunlop, Fierce, Fulda, Kelly-Springfield, Sava, Pneumant Tires

A i powiedzial ze mieszanki w zaleznosci od marki to mit. dostawali tylko nowe formy. (mowa o oponach mainsteamowych)
SNiP3R
Michy PSS wyszły by troszkę taniej, jakieś 4,5k pln. Tak samo jak CSC6, no i nie zapominajmy że CFC to topowa guma Continentala, która wszędzie traktowana jest jak prawdziwy semi slick, chodź patrząc tylko na bieżnik to wygląda (prawie) jak UHP. No i rozmiar też robi swoje, a i trzeba dodać że to i tak taniej jak np. z 2 lata temu, bo Continental zakończył ich produkcję.
lukass5
CYTAT(xtremesystems @ Fri, 05 Feb 2016 - 09:57) *
szczególnie boli jak znajomy co robil w debicy powiedział mi
"W 2013 roku koszt produkcji opony (niezależnie od marki wytłoczonej na ścianie bocznej) to było ~70 zł" .
rozmiar tez niewielkie mial znaczenie. dopiero jakie supermega duze zwiekszaly koszt na ponad 100

w debicy robiona jest (byla ) grupa goodyear
Dębica,Douglas, Dunlop, Fierce, Fulda, Kelly-Springfield, Sava, Pneumant Tires

A i powiedzial ze mieszanki w zaleznosci od marki to mit. dostawali tylko nowe formy. (mowa o oponach mainsteamowych)

Hmm - kocham takie "madrości" od pracowników linii produkcyjnej. Co do mieszanki - dla niego się nie róznią, bo to róznice na poziomie 0,5% dodatków chemicznych. Ja te różnice widzę i potrafie część z nich zmierzyć choćby durometrem. Poza tym koszt produkcji, a koszt opony to dwie rózne rzeczy. Marki premium to zazwyczaj najnowsze rozwiazania, a R&D kosztuje i to nie mało. W tanich markach zazwyczaj bierze sie lekko zmodyfikowane stare wersje opon premium + tańszą mieszankę gumową i jest tanio.. A gdzie koszty, magazynowania, dystrybucji i wiele innych? Magazynowanie i dystrybucja 195/65R15 Debicy której w samej Polsce sprzedaje się ze 100tys sztuk rocznie jest chyba jednak tańszy niż powiedzmy 295/30R20 klasy premium których pewnie w PL sprzedaje się nie wiecej niż 1000 sztuk rocznie do kupy wszystkich marek.
lukass5
CYTAT(SNiP3R @ Fri, 05 Feb 2016 - 11:18) *
Michy PSS wyszły by troszkę taniej, jakieś 4,5k pln. Tak samo jak CSC6, no i nie zapominajmy że CFC to topowa guma Continentala, która wszędzie traktowana jest jak prawdziwy semi slick, chodź patrząc tylko na bieżnik to wygląda (prawie) jak UHP. No i rozmiar też robi swoje, a i trzeba dodać że to i tak taniej jak np. z 2 lata temu, bo Continental zakończył ich produkcję.

Normalnie wyszłoby taniej ale:
- Conti Polska mniej wiecej w połowie roku 2015 zakończył oficjalna dystrybucję tej opony
- Opony dla SNiP3R są wyprodukowane w latach zeszłych i sa dosć drogie - od mniej wiecej 2013 roku ceny opon w ogóle spadają i teraz byłby tańsze, ale Conti nie ma żadnych planów produkcyjnych tej opony sad.gif
- W Pl opony niedostepne, ale udało sie znaleźć pare sztuk w DE (żeby zebrać cały komplet musiałem je zebrac w sumie z 3 miejsc w Niemczech) - niestety ze wzgledu na rozmiar sam transport do PL nie najtańszy, bo standardem dla przesyłek kurierskich międzynarodowych jest najdłuższy bok przesyłki o wymiarze 65 cm, a tu mamy prawie 70cm srednicy i to już kwalifikuje się pod paletówkę
Ale mimo wszystko cena za komplet wyszła na poziomie CuP2
xtremesystems
CYTAT(lukass5 @ Fri, 05 Feb 2016 - 11:19) *
Hmm - kocham takie "madrości" od pracowników linii produkcyjnej. Co do mieszanki - dla niego się nie róznią, bo to róznice na poziomie 0,5% dodatków chemicznych. Ja te różnice widzę i potrafie część z nich zmierzyć choćby durometrem. Poza tym koszt produkcji, a koszt opony to dwie rózne rzeczy. Marki premium to zazwyczaj najnowsze rozwiazania, a R&D kosztuje i to nie mało. W tanich markach zazwyczaj bierze sie lekko zmodyfikowane stare wersje opon premium + tańszą mieszankę gumową i jest tanio.. A gdzie koszty, magazynowania, dystrybucji i wiele innych? Magazynowanie i dystrybucja 195/65R15 Debicy której w samej Polsce sprzedaje się ze 100tys sztuk rocznie jest chyba jednak tańszy niż powiedzmy 295/30R20 klasy premium których pewnie w PL sprzedaje się nie wiecej niż 1000 sztuk rocznie do kupy wszystkich marek.


kto powiedzial o linii produkcyjnej. cool.gif

guma z tej samej partii inne ustawienia maszyn.

chcesz wierzyc ze kupujac goodyeara masz inna mieszanke niz debice .wierz
Kras
Aha, czyli roznia sie w sumie rzezba bieznika i tylko dzieki temu taki Eagle F1 jest szybszy niz Debica? Jasne biggrin.gif
SNiP3R
W sumie jestem przekonany, że nie będę żałować tego zakupu rolleyes.gif
Co do CUP2... wyszły by gdzieś coś koło 6,5k, jednak dla mnie mają za mało mięsa, co przełożyłoby się na krótszy czas racy, na suchym niewiele lepsza od CFC, a na mokrym Continental zdecydowanie lepszy.
No i z tego co doczytałem CFC kleją niemal od początku, a CUP2 trzeba troszkę rozgrzewać, co do jazdy typowo street ma dość duże znaczenie, prawda? biggrin.gif
xtremesystems
CYTAT(Kras @ Fri, 05 Feb 2016 - 12:47) *
Aha, czyli roznia sie w sumie rzezba bieznika i tylko dzieki temu taki Eagle F1 jest szybszy niz Debica? Jasne biggrin.gif

a mierzyles na torze czy szybsza?

a jakie sa roznice miedzy fulda a goodyear.

podejzenie jest nawet ze ten sam karkas idzie .
jak dorwe sie do jakich statrych opopn z jednego koncerunu . przetne i zobacze czy druty ida tak samo
lukass5
Niedowiarkom co do różnic mieszanek proponuję spojrzeć na drogę hamowania - szczególnie na mokrym. W tym teście jest i Goodyear, Dunlop jaki i budżetowa Saca i Dębica robiona w tej samej fabryce........
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-...raking-Test.htm

Jeżeli coś jest wspólnego w oponie Dębica i GY to właśnie najczęście karkas szczególnie w popularnych rozmiarach i niższych indeksach prędkości. Tam się ta unifakcja sprawdza, opłaca i nie wpływa na minus zachowania opony premium ani na specjalny plus opony budżetowej.

Fabryka Baruma w Otrokovicach (w której wilokrotnie bywałem slużbowo/na szkoleniach czy z klientami) wytwarza ponad setkę różnych mieszanek gumowych. Pewnie po to żeby do produkcji opon Conti, Uniroyal, Semperit, Barum, Viking i chyba jeszcze około 20 marek "prywatnych" dawać jedna i ta samą mieszankę na bieżnik rolleyes.gif
lukass5
CYTAT(SNiP3R @ Fri, 05 Feb 2016 - 13:36) *
W sumie jestem przekonany, że nie będę żałować tego zakupu rolleyes.gif
Co do CUP2... wyszły by gdzieś coś koło 6,5k, jednak dla mnie mają za mało mięsa, co przełożyłoby się na krótszy czas racy, na suchym niewiele lepsza od CFC, a na mokrym Continental zdecydowanie lepszy.
No i z tego co doczytałem CFC kleją niemal od początku, a CUP2 trzeba troszkę rozgrzewać, co do jazdy typowo street ma dość duże znaczenie, prawda? biggrin.gif


A tu coś dla ciebie wink.gif
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-...y-Tyre-Test.htm
SNiP3R
lukass5

Nie martw się, ten jak i inne wszystkie testy dostępne w necie już obczaiłem smile.gif.
W czeluściach internetu znalazłem test rodem z Japonii, nie pamiętam teraz dokładnie gdzie to było, jednak tam CFC wygrała z konkurentami, nie do końca wiem jakimi, dlatego że krzaczki były dla mnie zbyt nieczytelne ph34r.gif , a wyczytałem wyniki z obrazków wink.gif
lukass5
Dawaj ego testa/linka - z obrazków opon wyczaimy co tam było.
piwo
https://www.youtube.com/watch?v=3s0m6busNC0

laugh.gif
SNiP3R
piwo

To mnie rozbawiles XD.
Nie, ten test znalazłem wpisując w Google "contiforcecontact" w grafikach, gdzieś na samym dole, jak oglądałem sobie jak opona wygląda na żywo blush.gif , ale to też był skan z jakiejś gazety, jednak teraz nie umiem tego znaleźć :/
piwo
cos dla lubiacych federala 595 rs-r. zajebisty film. koles wymiata w starszym porsche i przegania nowe porsche turbo s na trofeo r smile.gif . i ma przy tym tyle ubaw po pachy.az milo popatrzec na takiego krejzola. czysta motoryzacja i spaliny we krwi:
https://www.youtube.com/watch?v=TyQiLQ6CUJs
reza
a w temacie federala podobno nowa ewolucja RS-R czyli RS-RR jest semi-slickiem ale nie ma homologacji E?
piwo
poki co chyba jeszcze nie ma ale to kwestia czasu. ale peka tak samo jak wczesniej.
Kras
CYTAT(piwo @ Sun, 07 Feb 2016 - 19:42) *
cos dla lubiacych federala 595 rs-r. zajebisty film. koles wymiata w starszym porsche i przegania nowe porsche turbo s na trofeo r smile.gif . i ma przy tym tyle ubaw po pachy.az milo popatrzec na takiego krejzola. czysta motoryzacja i spaliny we krwi:
https://www.youtube.com/watch?v=TyQiLQ6CUJs

No fajnie ale patrzac na linie przejazdu i punkty hamowania to koles w 993 jest zwyczajnie znacznie lepszym kierowca niz ten w 991. Wiec raczej nie dziwne, ze daje mu rade.
piwo
ja nie wstawilem linku dla porownania opon. raczej wlasnie kierowcow. fajny wariat z kolesia. takie latanie bokiem na dohamowaniach czy przyspieszaniach przy 200km/h. az milo popatrzec. widac nie trzeba miec najlepszego auta i opon by byc szybszy.
dmoch
Potrzebuje porady.
Auto MR2 RWD silnik centralnie z tylu, waga ok 1tony, z przodu prawie nie ma balastu wiec mega lekki, mam felgi 17x7,5 i opona 205/45 przy glebie trze o nadkole.
Pytanie:
1. czy 205/40 to bedzie zabojstwo? 195/45 nie wchodzi w gre chyba bo na 7,5 cala bedzie chyba za wasko no i niewiele nizsza ta opona
2. jaka opone dac na przod, jesli z tylu jest 225/45 RE002 a w przyszlosci jakis lepszy semi typu CUP2, zeby w razie deszczu chociaz z przodu jakis bieznik byl, nalezy pamietac ze ciezko dogrzac przod(do wyboru RE002, RE050A, Michelin PS3, inna?)
SNiP3R
Michelin Pilot Super Sport, dobra i lekka opona. Nieźle na torze i dobrze on street smile.gif
piwo
trzeba raczej rozgladac sie co jest dostepne. na rynku jest mega malo dobrych miekkich opon w odpowiednim rozmiarze. rozejrzalbym sie nad odpowiednimi miekkimi semi slikami. mam ten sam problem i cywile sobie wogole odpusc. a w rwd MD na mokrym lepiej jak wyjedzie przod niz tyl, bo tendencja jest i tak gwaltowna. wiec raczje na tyle wklej cos cos klei w maire na mokrym typu sport cup 2 a przod juz mniej odporna na deszcz typu r888,zzr a048 miekki, v70a k21 czy w ta strone opony . wtedy bedzie latwiej zapanowac nad autem i w deszcz i na suchym. przynajmniej ja tak sobie konfiguruje auto.
czy 205/40r17 bedzie zabujstwo zalezy od kontrolera abs. u mnie przy przejsciu na mniejszy rozmiar na przodzie pare razy na ulezu wypadlem w trawe bo abs calkowicie odpuszczal hamowanie. raz przed wypadnieciem w las uratowal mnie reczny. wwiec nie liczac hebli nie powinno byc negatywow wiekszych przy przjesicu na mniejszy rozmiar.. w koncu to tylko 2cm czyli 1 cm nizej z przodu co powinno dociazyc przod smile.gif .
michelinow w tym rozmairze nie kupisz.
r888 w 205/40r17 wystepuje na pewno (kleja na przodzie w maire ale jak masz mozliwosc to wybieraj mieszanke sg nie gg, bo gg czyli normalna jest jednak za twarda i ciezko dogrzac na przodzie w MD autach).
SNiP3R
W sumie kolega piwo ma rację, ale idąc tym tokiem myślenia to nie lepiej byłoby na przód również wrzucić PSC2?
dmoch
rozmiar 205/40r17 to ciezki temat, nie ma Cup2 w tym rozmiarze, jest pilot sport3, R888R. napisalem do ODS moze maja cos dla mnie miekkiego, dzieki panowie!
piwo
pilot sport3 odpusc.to cywilna slaba opona na suchym. r888r wg testow ods klei podobnie do avon zzs czyli gorzej od zzr. zzr mozna dobrac miesznaki a24 miekkie i a64 srednie.
v70a jest w tym rozmiarze tylko trzeba rozgladac sie za super miekka lub miekka.
http://www.camskill.co.uk/m117b0s697p12884..._XC_Noise%3A_XC
http://www.camskill.co.uk/m117b102s697p128..._XC_Noise%3A_XC
lukass5
Z przystepnych cenowo jest jeszcze Yokohama Parada. Oprócz tego są dostepne R888 - tylko ta cena blush.gif
Kajman
parada to dramat, zapomnij
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.