CYTAT
CYTAT(jackkpl @ Wed, 01 Jul 2015 - 22:33) *
A jak ma sie pss do semi slicka? Jest to roznica 5% czy 30% np w przyspieszaniu i hamowaniu?
i własnie tu sie pokazuje roznica miedzy TOP UHP a semi slickiem
przyspieszanie i hamowanie moze byc nawet lepsze w UHP ,
semi slicki sa słabe np na 1/4 mili ale daje rade bardzo na TA po zakretach
PSS to tak naprwde semi slick o bardziej cywilnym karkasie zeby był cichy i wygodny , bardzo dobrze przyspiesza i hamuje ale w zakretach jest słabszy od semi slick takiego rasowego , bo nie mowie tu po 595rsr czy ad08 ktore to "niby" opony sa semi slickami a producent nawet o tym nie wie ;P wink.gif
nie potrafie CI powiedziec w % co jest od czego szybsze czy gorsze , ale wiem ze do streetu napewno PSS bedzie lepszy niz A048 czy V70
znów na torze to te opony zostawia go w tyle
ja tam lubie to porownanie na torze opon :
Pirelli P Zero (uhp znany)
Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec, (jest juz w obiegu ZII)
Toyo Proxes R1R, (chyba jakis tam wyznacznik, bo kazdy ta opone zna)
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, (uhp znany)
Continental ExtremeContact DW,
Hankook Ventus R-S3 Z222, (w Polsce na allegro dominuje starszy model czyli r-s2 z221)
Yokohama Advan Neova AD08 (od 2014 w obiegu szybsza ad08r),
Bridgestone Potenza S-04 Pole Position,
Michelin Pilot Super Sport, (najlepszy uhp)
http://media.caranddriver.com/files/monste...ires-tested.pdfsa konkretne czasy na mokrym i suchym
na bardzo krotkim torze jedna sekunda oznacza przepasc i albo wracasz w chwale i zbierasz pochwaly od kazdego albo tracisz jedna sekunde i londujesz gdzies na 10tym miejscu i chcesz jak najszybciej zapomniec o wystepie gdzie polowa stawki ciebie objechala.
niby to tylko pojezdzawki ale kazdy chce bic sie o podium.