GodISmE
Wed, 17 May 2017 - 16:13
ZZR na pewno nie ma tak dobrej przyczepnosci jak r888. Jest twardsza i wolniejsza niz Toyo. Do tego delaminuje sie przy nizszych cisnieniach a Toyo nie i jest głośna jak helikopter!
piwo
Wed, 17 May 2017 - 16:43
czekaj bo musimy ustalic fakty. twardsze boki ma zzr od r888 tak to prawda. mieszanka w zzr jest mieksza od tej w r888 to prawda. r888 jest glosna jak helikopter? to prawda. zzr jest od niej cichsza. to prawda. co do przyczepnsoci r888 i zzr nie mam porownania dokladnego wiec moge miec bledne odczucia. mysle ze te opony moga byc blisko siebie. jak mowie porownywalem uzywane r888 gg z nowymi zzr a24.
moja najszybsza sesja na poznaniu i czasy gdy mialem 8 letnie r888 przod i nowe sport cup 2 tyl (2016r):
2. 1m57,75
3. 1m57,39
4. 1m57,23
5. 1m56,32
6. 1m56,74
a gdy mialem nowe zzr z przodu i roczne sport cup 2 z tylu zanotowalem takie czasy (z wsyztskich sesji jakie udalo mi sie przejechac do awarii o 14stej) (2017r):
2:02.227
1:57.506
1:58.900
1:57.475
1:56.230
1:56.956
1:56.689
1:56.979
1:55.740
2:03.429
1:56.080
co do rozwarstfiania bede o tym informowal jak sie pojawi u mnie.
co do mieszanki a64 na razie sie nie wypowiadam ale mam ja na strychu i porownam sport cup 2 vs zzr pewnie latem gdzies na jakims trackdayu.
GodISmE
Wed, 17 May 2017 - 20:29
No ja mam a64 na tyle a z przodu r888 GG i czesto mi bez ostrzezenia dupa zaczyna odjezdzac. Taka jakby byly duzo mniej progresywne te opony Avona. Zmieniam to teraz wszystko na nowe 255 i 275 r888r i zobacze jak bedzie. W sumie pierwszy raz w tym aucie bede mial nowe opony i pierwszy raz wszystkie cztery tej samej marki i typu! lol
kamilen
Wed, 17 May 2017 - 21:19
Jeśli chodzi o pękanie to r888 też pękają. Nawet jest o tym info na oficjalnej stronie Toyo. A poza tym Avon na tym zdjęciu wygląda na strasznie starą.
GodISmE
Thu, 18 May 2017 - 00:14
Twoja stara jest stara lol Jakos mi nie popekaly r888 a ZZR maja rok. Chcesz to ci sprzedam jak je tak lubisz ;P
piwo
Thu, 18 May 2017 - 06:06
jak maja rok to chyba gwarancje jeszcze maja. zwroc towar.
a tak pzoa tym GodISmE jak wymienisz zzr na r888 daj w temacie znac czy tyl nagle jak za machneiciem zaczarowanej rozczki sie uspokoil bo jestem mega ciekaw. kiedy jedziesz na poznan na r888 na tyle?
AT89S52
Thu, 18 May 2017 - 09:23
300+ konne RWD. Na przodzie CSC5, co wrzucić na tył do codziennego wściekania się? Do typowego latania bokiem mam inny komplet nalewek.
Musi dobrze kleić na ciepło i w miarę szybko nie schodzić. Wrzuciłbym CSC5, ale nie chciałbym zmieniać tej opony co 2 miesiące.
Preferowany rozmiar R17 225/45 - będzie ok do tej mocy, czy iść w coś szerszego?
Wziąłem na próbę PS3, ewentualnie jeszcze nad P-Zero się zastanawiam.
piwo
Thu, 18 May 2017 - 09:46
225/45r17 masz sport cup 2 w cenie niecalych 600zl. nic tej opony nie pobije w tej cenie.
kamilen
Thu, 18 May 2017 - 20:07
CYTAT(GodISmE @ Thu, 18 May 2017 - 00:14)
Twoja stara jest stara lol Jakos mi nie popekaly r888 a ZZR maja rok. Chcesz to ci sprzedam jak je tak lubisz ;P
Czy lubię? Nie wiem, bo nigdy na własne oczy takiej opony nie widziałem. Na tym zdjęciu wewnątrz bieżnika też wygląda na popękaną a tak wyglądają kilkunastoletnie opony. Może faktycznie jakaś trefna jest i warto zareklamować.
Co do r888 nie wymyślam, sam sprawdź
https://www.toyotires.eu/tire/pattern/proxes-r888 zakładka "Caution! Low..."
A jak jest z faktyczną szerokością tych opon? Raczej o szerokość styku z asfaltem mi chodzi. Avon 215/55r13 ma szerokość całkowitą 230 mm i powierzchnię styku 200 mm, Toyo w rozmiarze 225/45r13 ma szerokość całkowitą 223 mm a styk z asfaltem ile? Podejrzewam, że może być podobnie jak Avon albo nieznacznie szerzej.
piwo
Sun, 21 May 2017 - 20:41
kolejny fajny tescik:
moze zainteresuje:
http://colesa.ru/news/53992cywilna opona
sport contact 6 z tego testu
http://colesa.ru/news/53380w porownaniu z:
Dunlop Sport Maxx Race
Michelin Pilot Sport Cup 2
Pirelli PZero Trofeo R
Toyo Proxes R888R
Yokohama ADVAN Neova AD08 Rsrednia predkosc na torze suchym:
hamowanie na suchym:
hamwoanie na mokrym:
srednia predkosc na mokrym torze
wnioski z tego testu?
sport contact 6 daje rade na torze. ad08r pokonalo r888r?
sport cup 2 daje rade
ciekawe ze na mokrym torze pirelli pzero trofeo r wygralo z continentalem sport contact 6. chyba za duzo wody nie bylo ale mimo wszystko. widac miekka mieszanka pirelli trofeo r robi cuda.
BitterAce12
Mon, 22 May 2017 - 10:52
Hej!
Co do daily rwd 350+ w rozmiarze 275/35, 285/35, 305/30 R19 na 11J?
W miarę komfortowe i dobre w kazdych warunkach
(chociaż osiągi ważniejsze)
Joker
Mon, 22 May 2017 - 11:57
275/35 19" -> Pirelli P Zero.
piwo
Mon, 22 May 2017 - 13:21
tylko nie wybierz starej wersji czyli
jak juz to ta z 2017 roku (wersja sportowe auta):
lub ta (wersja corsa 2017):
BitterAce12
Tue, 23 May 2017 - 10:47
Wielkie dzięki, a co myslicie o goodyearach f1 assymetric 3, bo na przod w rozmiarze 245/40 tez szukam (z tym, ze w kwestii opony przód, komfort i trwałość opony jest na 1 miejscu, bo jednak one mają jeździć te 2 sezony, a nie 2-3 miesiące). Sorki, ze tyle pytań ale, jak już kupuje nówki to chce wybrać jak najlepiej
piwo
Tue, 23 May 2017 - 13:11
nie mialem 3jek. mialem 2jki. szybko sie ranty boczne starly. opona bardzo miekka. boki mocno niestabilne i brak czucia uciekajacej dupy. ogolbnie trzymanie na suchym i mokrym ok, ale ja drugi raz bym tej opony nie kupil bo nie czulem wogole tego co sie dzieje z autem. moze trojka jest juz duzo bardziej stabilna opona nie wiem. podejrzewam ze nie bo to raczej deszczowka taka sama jak sport contact 5.
h8r
Thu, 25 May 2017 - 14:37
Szukam opon do 350Z, czasem jeżdżę po torach, ale niestety po ulicy też się poruszam, wiec potrzebuję niestety coś pomiędzy...
Przesiadam się z Michelin Pilot Super Sport, które są genialne na ulicę, ale na tor już trochę za słabe... nie chce R888, bo są dosyć drogie i szybko znikają, nie wiem czy by mi na sezon wystarczyły... Myślę o Federal 595 RS-RR to nowa opona, są już jakieś oponie o tym? Potrzebuję 18, szerokości 255-275 przy profilu 35-40 (z tyłu chce zachować wysoki profil, tak aby wysokości były zbliżone do serii), nie ma dużego wyboru w tych rozmiarach niestety...
piwo
Thu, 25 May 2017 - 18:06
GodISmE
Fri, 26 May 2017 - 17:17
Z twoimi felgami h8r nie masz wyboru - albo r888r albo rs-rr. That's it. Gdybym jeszcze raz te fele kupował, to bym wziąl 10 cali wszystkie cztery i wtedy masz 265/35/18 wszystkich producentów!!!
h8r
Fri, 26 May 2017 - 17:50
A ja bym wziął 4x 9.5, bo 10 mają słabe offsety
Przecież można obuć te felgi w 4x265, miałeś 265 w zeszłym sezonie z tyłu... ja teraz chce kupić 265/35 P + 265/40 T, mam jeszcze wybór powrót do PSSów, ale są w takich cenach, że już bym wolał R888.
GodISmE
Sat, 27 May 2017 - 07:49
To bierz te Federale rs-rr - najbardziej rozsądny wybór i na mokrym nie będziesz tańczył jak na lodzie! Ja już tylko prawie na tor mam auto, więc wziąłem toyo.
A wziąłem 255 i 275 a nie 4x265 żeby zobaczyć jak mi się balans układa beż żadnych naciągów, rozciągów - dopiero po tym secie może założe FZ-201 wszystkie cztery i porównam czy np. ten naciąg z tyłu na feldze 10,5 cala nie za bardzo mi utwardza opone w porównaniu z przodem 9,5 cala. Sam jestem ciekaw jak teraz będzie - miałem auto nadsterowne a ze szperą i szersza oponą z tyłu teraz (miałem Avon ZZR 265 z tyłu), powinno być lepiej!
piwo
Sun, 28 May 2017 - 08:34
Pytanie czy rs-rr mają już homologację drogowa bo w zeszłym roku nie miały.
I kolejy teścik
Super sport
Sport contact 5
Chyba Nowe podstawowe pzero
Assymetric 3
http://colesa.ru/news/54058
mile
Sun, 28 May 2017 - 10:16
Conti 5 na tym samym poziomie co Super Sport po suchym ? Dziwny wynik
jackkpl
Sun, 28 May 2017 - 10:35
CYTAT(mile @ Sun, 28 May 2017 - 10:16)
Conti 5 na tym samym poziomie co Super Sport po suchym ? Dziwny wynik
Może to tak, że conti na pierwszym okrążeniu kleją nieźle, ale na drugim już nie ma gumy
.
Ja na poznaniu na Conti, gdy przesychała jezdnia robiłem czasy na poziomie 2:02 , po zmianie na kumho v70a przód i cup2 tył i wyćwiczeniu jeszcze linii poprawiłem na 1:59. Niektóre zakręty na Conti leciałem szybciej (np wyjście na prostą startową), więc może coś w tym jest. Tylko, że te conti znikają w oczach.
bolek80
Sun, 28 May 2017 - 11:53
Ja wlasnie przesiadlem się z conti spc 5 na super sporty i na conti mialem lepsza trakcje przy ruszaniu.Mam mocne fwd.Ale miski sa zdecydowanie lepsze w szybkich zakretach,nie kładą sie tak.
Poprostu conti sa miekkie.
jackkpl
Sun, 28 May 2017 - 12:49
CYTAT(bolek80 @ Sun, 28 May 2017 - 11:53)
Ja wlasnie przesiadlem się z conti spc 5 na super sporty i na conti mialem lepsza trakcje przy ruszaniu.Mam mocne fwd.Ale miski sa zdecydowanie lepsze w szybkich zakretach,nie kładą sie tak.
Poprostu conti sa miekkie.
PSS to dosc twarda guma - wymaga zgrzania. Conti sa miekkie od startu, ale szybko sie zgrzeja w zakrecie. Dlatego conti nadaja sie na tor tylko jak pada lub jest bardzo zimno. Ale na ulicy kleja super.
mile
Sun, 28 May 2017 - 13:17
Ja mam teraz Conti 5 i w ośce 280 KM nie jest różowo przy starcie. Rozważałem własnie przejście na Supersporty, również przy okazji wypadu na Poznań
bolek80
Sun, 28 May 2017 - 13:22
No to raczej nie poprawisz nic ze startem,ale poprawisz wszystko inne
jackkpl
Sun, 28 May 2017 - 13:38
CYTAT(mile @ Sun, 28 May 2017 - 13:17)
Ja mam teraz Conti 5 i w ośce 280 KM nie jest różowo przy starcie. Rozważałem własnie przejście na Supersporty, również przy okazji wypadu na Poznań
Na PSS będziesz mielił 1 bieg wyżej, niż na csc5 (warunki uliczne, start spod świateł).
mile
Sun, 28 May 2017 - 14:08
No to skoro do miasta nie będzie lepiej na SS, to kupno opon ja jeden wypad w roku na Poznań jest bez sensu.
jackkpl
Sun, 28 May 2017 - 19:49
CYTAT(mile @ Sun, 28 May 2017 - 14:08)
No to skoro do miasta nie będzie lepiej na SS, to kupno opon ja jeden wypad w roku na Poznań jest bez sensu.
Też nie do końca, bo na jednym wypadzie w Poznaniu, pod warunkiem, że będzie sucho, to Conti załatwisz całkowicie.
Można to porównać do opony deszczowej , którą ktoś używa na sucho. Zejdzie 10x szybciej ,niż opona z gumą przystosowaną do danej temperatury i warunków.
Dla przykładu mam na aucie na codzień Extreme VR2 R7 (średnia mieszanka). Jak jadę normalnie i chce depnąć, to koła mielą. Ale wystarczy 2 okrążenia ronda (jakieś 200m ) na granicy przyczepności i ta opona już jest ciepła, miękka i klei zupełnie inaczej.
To samo będzie z PSS - trzeba to lekko zgrzać (najlepiej szybko w zakręcie) i wtedy pokazuje pazur. Ale tak z doskoku na zimno to będzie kiszka.
Performante
Tue, 30 May 2017 - 00:08
Panowie, coś na codzień do dupowozu FWD 2.0T 220PS, auto idzie do sprzedania, więc budżetowo. Rozmiar 225 40 18.
- Hankook Ventus V12 Evo 2 (brak większej styczności, oprócz przejechania się bardzo mocnym RWD na nich)
- Uniroyal Rainsport 3 (nie jeździłem, wszyscy płaczą, że znikają w oczach)
- Fulda SporControl 2 (chyba nowość)
- Vrederstein Sessanta (miałem dobre doświadczenia, dobrze jeździły na mokrym i suchym, ale to już wiekowa opona, więc chyba bez sensu)
- Kumho ECSTA PS71
- VREDESTEIN ULTRAC VORTI
Za parę stówek więcej mogę mieć Dunlop Sport Maxx i myśle o nich, ale z kolei znów za 200 wiecej jest Potenza S001 lub RE50A z których byłem super zadowolony - i tak w nieskończoność można dokładać, bo za 1800 zl są już Pilot Sport 4. Katastrofa.
Co odpada:
Nokian Z - ostatnio miałem zimowe Nokiany na mokrym średnio, ciężkie do wyważenia
Barum
Toyo T1R - miękka scianka, bardzo się kładą, do tego znikają bardzo szybko
jackkpl
Tue, 30 May 2017 - 09:41
CYTAT(Performante @ Tue, 30 May 2017 - 00:08)
Panowie, coś na codzień do dupowozu FWD 2.0T 220PS, auto idzie do sprzedania, więc budżetowo. Rozmiar 225 40 18.
- Hankook Ventus V12 Evo 2 (brak większej styczności, oprócz przejechania się bardzo mocnym RWD na nich)
- Uniroyal Rainsport 3 (nie jeździłem, wszyscy płaczą, że znikają w oczach)
- Fulda SporControl 2 (chyba nowość)
- Vrederstein Sessanta (miałem dobre doświadczenia, dobrze jeździły na mokrym i suchym, ale to już wiekowa opona, więc chyba bez sensu)
- Kumho ECSTA PS71
- VREDESTEIN ULTRAC VORTI
Za parę stówek więcej mogę mieć Dunlop Sport Maxx i myśle o nich, ale z kolei znów za 200 wiecej jest Potenza S001 lub RE50A z których byłem super zadowolony - i tak w nieskończoność można dokładać, bo za 1800 zl są już Pilot Sport 4. Katastrofa.
Co odpada:
Nokian Z - ostatnio miałem zimowe Nokiany na mokrym średnio, ciężkie do wyważenia
Barum
Toyo T1R - miękka scianka, bardzo się kładą, do tego znikają bardzo szybko
Jak budżetowo to kup z allegro używane i sprzedaj. Do sprzedawanego auta nowe opony?
Performante
Tue, 30 May 2017 - 11:07
CYTAT(jackkpl @ Tue, 30 May 2017 - 09:41)
Jak budżetowo to kup z allegro używane i sprzedaj. Do sprzedawanego auta nowe opony?
Wiesz jak to jest z tymi używkami i sprzedażą aut, zaraz się okaże, że będę jeszcze 3 miesiące jeździł. Poza tym jak auto kosztuje 80k, to niech to jakoś wygląda.
Po prostu policzyłem, że jak za dobre 18 mam dać z 800 zł i na pewno nikt nie da faktury, to za ok 1000 netto mam nowe Hankooki albo Uniroyal.
Ale w ogolnym rozrachunku masz racje
Junak
Tue, 30 May 2017 - 11:36
CYTAT(Performante @ Tue, 30 May 2017 - 00:08)
Panowie, coś na codzień do dupowozu FWD 2.0T 220PS, auto idzie do sprzedania, więc budżetowo. Rozmiar 225 40 18.
- Hankook Ventus V12 Evo 2 (brak większej styczności, oprócz przejechania się bardzo mocnym RWD na nich)
- Uniroyal Rainsport 3 (nie jeździłem, wszyscy płaczą, że znikają w oczach)
- Fulda SporControl 2 (chyba nowość)
- Vrederstein Sessanta (miałem dobre doświadczenia, dobrze jeździły na mokrym i suchym, ale to już wiekowa opona, więc chyba bez sensu)
- Kumho ECSTA PS71
- VREDESTEIN ULTRAC VORTI
Za parę stówek więcej mogę mieć Dunlop Sport Maxx i myśle o nich, ale z kolei znów za 200 wiecej jest Potenza S001 lub RE50A z których byłem super zadowolony - i tak w nieskończoność można dokładać, bo za 1800 zl są już Pilot Sport 4. Katastrofa.
Co odpada:
Nokian Z - ostatnio miałem zimowe Nokiany na mokrym średnio, ciężkie do wyważenia
Barum
Toyo T1R - miękka scianka, bardzo się kładą, do tego znikają bardzo szybko
Oceniać letniego Nokiana Zline na podstawie zimowego to tak jak oceniać rolki na podstawie łyżew
moim zdaniem ciężko o lepszą, w miarę budżetową oponę na każde warunki.
h8r
Tue, 30 May 2017 - 14:45
CYTAT(piwo @ Sun, 28 May 2017 - 08:34)
Pytanie czy rs-rr mają już homologację drogowa bo w zeszłym roku nie miały.
Nie mają i to też mnie boli, potrzebuję trochę więcej trakcji niż mi dają super sporty i coś z twardszą ścianką boczną, bo te pomimo camberów są zjedzone na zewnątrz.
Straszna bieda jest z szerokimi r18...
Performante
Tue, 30 May 2017 - 15:05
CYTAT(Junak @ Tue, 30 May 2017 - 11:36)
Oceniać letniego Nokiana Zline na podstawie zimowego to tak jak oceniać rolki na podstawie łyżew
moim zdaniem ciężko o lepszą, w miarę budżetową oponę na każde warunki.
Może masz racje, ale Nokian jakoś wybitnie kojarzy mi się z zimowymi oponami i nie widzę go w starciu z PZero GT, RE50A, S001 czy nawet Hankook EVO 2 V12.
Suma sumarum, znudziło mi się i zamówilem ContiSportContact 5, ale niestety okazało się, że są niedostępne. Jak z S001? Byłem bardzo zadowolony z RE50A, a o S001 nie wiem nic. Znika w oczach? Jak wygląda ta opona w jeździe na codzień?
piwo
Tue, 30 May 2017 - 15:13
CYTAT
Nie mają i to też mnie boli, potrzebuję trochę więcej trakcji niż mi dają super sporty i coś z twardszą ścianką boczną, bo te pomimo camberów są zjedzone na zewnątrz.
Straszna bieda jest z szerokimi r18...
oj tam:
trofeo r:
295/30ZR18 (98Y) XL
265/35ZR18 (93Y)
265/40ZR18 (101Y) XL
245/40ZR18 (97Y) XL
sport cup 2:
245 40 R 18
265 35 R 18
285 30 R 18
295 30 R 18
a052:
295/30R18 98Y
315/30R18 98Y
255/35R18 94Y
265/35R18 97Y
295/35R18 103Y
245/40R18 97y
255/40R18 99Y
265/40R18 101Y
ar-1
255/35r18
265/35r18
295/30r18
zzr
265/35R18
r888r
255/35ZR18
265/35ZR18
275/35ZR18
295/30ZR18
itd itd
h8r
Tue, 30 May 2017 - 15:23
No jeszcze Nitto, zapomniałem napisać "w polskich warunkach", bo tak to tylko Toyo i Federale.
piwo
Tue, 30 May 2017 - 15:27
ale w czym toyo i federale sa w polskich warunkach lepsze? na deszczu? nie e. nie beda lepsze. sa tylko tansze i to tez nie zawsze.
https://translate.google.pl/translate?hl=pl...%2Fnews%2F53992https://translate.google.pl/translate?hl=pl...%2Fnews%2F53392
h8r
Tue, 30 May 2017 - 16:00
Po prostu są dostępne... chyba, że masz czas czekać miesiące na opony, płacić cła itd.
piwo
Tue, 30 May 2017 - 16:53
od czego jest racingtires i ods?
no chyba ze musisz indywidualnei z ebaya sprowadzac. nie znam sytuacji rynkowej ale chyba nie jest tak zle jak piszesz? jaki konkretnie rozmiar?
pierwsze z brzegu:
https://www.sklepopon.pl/michelin-pilot-spo...lycDRoCwXvw_wcBczas realizacji 3 dni.
tumba
Tue, 30 May 2017 - 22:34
Zastanawiam się mocno nad extreme vr2 R7+ R5 (przód / tył) do ośki ~1060kg/170KM na imprezy typu SuperOes, KJS.
Jest sens brać po uwagę również Race GC? Mieszanka pewnie średnia / miękka. Ma ktoś jakieś porównanie? Sucha nawierzchnia i temperatury 20+
h8r
Tue, 30 May 2017 - 23:22
CYTAT(piwo @ Tue, 30 May 2017 - 16:53)
Spoko, mogę nawet i tydzień czekać, ale tutaj set mnie wyjdzie 4-5k... to tak na bogato, a ja nawet o żadne garnki nie jeżdżę tylko dla frajdy.
Teraz mam 255/40 + 275/40 (odpowiednik serii), myślałem żeby przejść na 265/35 + 265/40 (bardziej dostępność) - dążę do kwadratowego setupu, bo dzięki temu wydaje mi się, że samochód stanie się bardziej neutralny, ale generalnie akceptuję różne konfiguracje od 265 przody do 285 tyły przy zachowaniu różnicy w średnicach, żeby mi elektronika za bardzo nie głupiała.
Zestaw nowych federali wyjdzie nieco ponad 2k, nowych r888 nieco poniżej 4. Michaliny PSS zatłukłem w około 2 sezony, znaczy jeszcze mają całkiem sporo mięsa, ale przody się wyząbkowały i są prawie łyse po zewnętrznej pomimo -3 cambera - chyba je po prostu przegrzałem ostatnio.
piwo
Wed, 31 May 2017 - 07:56
ale dwa sezony to i tak dlugo. wiec nie masz co narzekac. niestety opony tanie nie sa i trzeba liczyc 4 tysiaczki na opony na rok. zycie.
uzytkowanie samochodu rocznie pochlania gigantyczne poklady gotowki. a uzytkowanie auta w sposob ostry pochlania tej gotowki jeszcze 4 razy wiecej.
dlatego mozna sie ograniczac na rozne sposoby. kupujac stare rumple, kupujac uzywane czesci opony, kupujac zamienniki, opony chinskie, czy nalewki roznego rodzaju. i za kazdym razem to sie tak srednio oplaca.
ciekaw jestem jakie koszta maja posiadacze szybkich fur takich jak np bmw m5 5 letnie ktorzy pokonuja dystanse 50ys km rocznie w dosc ostry sposob. ciekawe czy 50tys zl na rok im starcza na eksplatacje takiego wozu?
h8r
Wed, 31 May 2017 - 11:39
2 sezony są dla mnie ok, jakbym miał co sezon tyle wyrzucać w same opony to trochę gorzej, boje się, że jeżdżąc po ulicy takie slicki będę szybko pożerał (r888 podono szybko znikają)
BitterAce12
Wed, 31 May 2017 - 12:09
Witam ponownie!
Coś cięzko mi wybrać, co chwile rozważam inne opcje. A jako, że przód w sumie też zjedzony(zostało 4,5mm supersportów) i chyba już się zniszczyły, bo pojawiło się jakieś bicie i lekka kiera przy 140+ a wyważałem je ponownie.
Na przód w rozm. 245/40/19 chcę wrzucić albo nowe PZero tak jak polecaliście, albo supersporty (zależy mi tutaj na trwałości opony jak i względnym komforcie, czuciu samochodu w zakrętach itp)
Na tył, chodzą mi po głowie Federale rs-rr w rozm 275/35/19. Są względnie tanie i zapewniają pewnie lepszą trakcję niż każda UHP na suchym. Czy taki zestaw będzie grał? Zamierzam zaliczyć parę TD tym sezonie, no a tak poza tym to głownie street. Czy jak już iść w semi to przod i tył? Ew, po prostu SuperSporty przod i Pilot 4s tył....
Ehhh i podejmij tu dobra decyzje xd
h8r
Wed, 31 May 2017 - 14:14
Te federale są bez homologacji i podobno bardzo głośne, jak Ci to nie przeszkadza to czemu nie zrobić przód tył federali?
BitterAce12
Wed, 31 May 2017 - 14:52
No i na nie sie zdecyduje. Mam nadzieje, ze komplet sezon wytrzyma. Dziekuje za pomoc!
edit. Zamówione, jak tylko przyjdą i założę to zdam relacje.
piwo
Wed, 31 May 2017 - 15:30
Fajnie
Fracek
Fri, 09 Jun 2017 - 23:43
Pacjent świeżo nabyta Fiesta ST MK7 182KM 280 NM potem może 220 / 350NM / FWD 1160kg
Przejrzałem już ze 90% tego tematu moje typy na oponę do miasta trochę szaleństw może jakiś amatorski tor raz w roku.
- Nokian Z-Line
- Bridgestone RE050A
- Bridgestone RE002
- MICHELIN PILOT SPORT 3
- Pirelli P Zero
Opony w standardzie to 205 40 17 większość opon które podałem są tylko w profilu 45 przekłamanie licznika rzędu 3% a może wejśc w 215 40. Chwile pojeździłem fiesta dość twarda jest, obecnie tylko na zimówkach profil 40. Cel nie stracić na prowadzeniu wsiąść pod uwagę polskie drogi.
Dzięki za propozycje i sugestie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.