Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132
GodISmE
ZZR na pewno nie ma tak dobrej przyczepnosci jak r888. Jest twardsza i wolniejsza niz Toyo. Do tego delaminuje sie przy nizszych cisnieniach a Toyo nie i jest głośna jak helikopter!
piwo
czekaj bo musimy ustalic fakty. twardsze boki ma zzr od r888 tak to prawda. mieszanka w zzr jest mieksza od tej w r888 to prawda. r888 jest glosna jak helikopter? to prawda. zzr jest od niej cichsza. to prawda. co do przyczepnsoci r888 i zzr nie mam porownania dokladnego wiec moge miec bledne odczucia. mysle ze te opony moga byc blisko siebie. jak mowie porownywalem uzywane r888 gg z nowymi zzr a24.
moja najszybsza sesja na poznaniu i czasy gdy mialem 8 letnie r888 przod i nowe sport cup 2 tyl (2016r):
2. 1m57,75
3. 1m57,39
4. 1m57,23
5. 1m56,32
6. 1m56,74
a gdy mialem nowe zzr z przodu i roczne sport cup 2 z tylu zanotowalem takie czasy (z wsyztskich sesji jakie udalo mi sie przejechac do awarii o 14stej) (2017r):
2:02.227
1:57.506
1:58.900
1:57.475
1:56.230
1:56.956
1:56.689
1:56.979
1:55.740
2:03.429
1:56.080
co do rozwarstfiania bede o tym informowal jak sie pojawi u mnie.
co do mieszanki a64 na razie sie nie wypowiadam ale mam ja na strychu i porownam sport cup 2 vs zzr pewnie latem gdzies na jakims trackdayu.
GodISmE
No ja mam a64 na tyle a z przodu r888 GG i czesto mi bez ostrzezenia dupa zaczyna odjezdzac. Taka jakby byly duzo mniej progresywne te opony Avona. Zmieniam to teraz wszystko na nowe 255 i 275 r888r i zobacze jak bedzie. W sumie pierwszy raz w tym aucie bede mial nowe opony i pierwszy raz wszystkie cztery tej samej marki i typu! lol
kamilen
Jeśli chodzi o pękanie to r888 też pękają. Nawet jest o tym info na oficjalnej stronie Toyo. A poza tym Avon na tym zdjęciu wygląda na strasznie starą.
GodISmE
Twoja stara jest stara lol Jakos mi nie popekaly r888 a ZZR maja rok. Chcesz to ci sprzedam jak je tak lubisz ;P
piwo
jak maja rok to chyba gwarancje jeszcze maja. zwroc towar.
a tak pzoa tym GodISmE jak wymienisz zzr na r888 daj w temacie znac czy tyl nagle jak za machneiciem zaczarowanej rozczki sie uspokoil bo jestem mega ciekaw. kiedy jedziesz na poznan na r888 na tyle?
AT89S52
300+ konne RWD. Na przodzie CSC5, co wrzucić na tył do codziennego wściekania się? Do typowego latania bokiem mam inny komplet nalewek.

Musi dobrze kleić na ciepło i w miarę szybko nie schodzić. Wrzuciłbym CSC5, ale nie chciałbym zmieniać tej opony co 2 miesiące.

Preferowany rozmiar R17 225/45 - będzie ok do tej mocy, czy iść w coś szerszego?

Wziąłem na próbę PS3, ewentualnie jeszcze nad P-Zero się zastanawiam.
piwo
225/45r17 masz sport cup 2 w cenie niecalych 600zl. nic tej opony nie pobije w tej cenie.
kamilen
CYTAT(GodISmE @ Thu, 18 May 2017 - 00:14) *
Twoja stara jest stara lol Jakos mi nie popekaly r888 a ZZR maja rok. Chcesz to ci sprzedam jak je tak lubisz ;P

Czy lubię? Nie wiem, bo nigdy na własne oczy takiej opony nie widziałem. Na tym zdjęciu wewnątrz bieżnika też wygląda na popękaną a tak wyglądają kilkunastoletnie opony. Może faktycznie jakaś trefna jest i warto zareklamować.
Co do r888 nie wymyślam, sam sprawdź https://www.toyotires.eu/tire/pattern/proxes-r888 zakładka "Caution! Low..."

A jak jest z faktyczną szerokością tych opon? Raczej o szerokość styku z asfaltem mi chodzi. Avon 215/55r13 ma szerokość całkowitą 230 mm i powierzchnię styku 200 mm, Toyo w rozmiarze 225/45r13 ma szerokość całkowitą 223 mm a styk z asfaltem ile? Podejrzewam, że może być podobnie jak Avon albo nieznacznie szerzej.
piwo
kolejny fajny tescik:
moze zainteresuje:
http://colesa.ru/news/53992

cywilna opona sport contact 6 z tego testu
http://colesa.ru/news/53380


w porownaniu z:
Dunlop Sport Maxx Race
Michelin Pilot Sport Cup 2
Pirelli PZero Trofeo R
Toyo Proxes R888R
Yokohama ADVAN Neova AD08 R


srednia predkosc na torze suchym:


hamowanie na suchym:


hamwoanie na mokrym:


srednia predkosc na mokrym torze



wnioski z tego testu?
sport contact 6 daje rade na torze. ad08r pokonalo r888r? smile.gif
sport cup 2 daje rade smile.gif
ciekawe ze na mokrym torze pirelli pzero trofeo r wygralo z continentalem sport contact 6. chyba za duzo wody nie bylo ale mimo wszystko. widac miekka mieszanka pirelli trofeo r robi cuda.
BitterAce12
Hej!
Co do daily rwd 350+ w rozmiarze 275/35, 285/35, 305/30 R19 na 11J?
W miarę komfortowe i dobre w kazdych warunkach biggrin.gif (chociaż osiągi ważniejsze)
Joker
275/35 19" -> Pirelli P Zero.
piwo
tylko nie wybierz starej wersji czyli

jak juz to ta z 2017 roku (wersja sportowe auta):

lub ta (wersja corsa 2017):
BitterAce12
Wielkie dzięki, a co myslicie o goodyearach f1 assymetric 3, bo na przod w rozmiarze 245/40 tez szukam (z tym, ze w kwestii opony przód, komfort i trwałość opony jest na 1 miejscu, bo jednak one mają jeździć te 2 sezony, a nie 2-3 miesiące). Sorki, ze tyle pytań ale, jak już kupuje nówki to chce wybrać jak najlepiej tongue.gif
piwo
nie mialem 3jek. mialem 2jki. szybko sie ranty boczne starly. opona bardzo miekka. boki mocno niestabilne i brak czucia uciekajacej dupy. ogolbnie trzymanie na suchym i mokrym ok, ale ja drugi raz bym tej opony nie kupil bo nie czulem wogole tego co sie dzieje z autem. moze trojka jest juz duzo bardziej stabilna opona nie wiem. podejrzewam ze nie bo to raczej deszczowka taka sama jak sport contact 5.
h8r
Szukam opon do 350Z, czasem jeżdżę po torach, ale niestety po ulicy też się poruszam, wiec potrzebuję niestety coś pomiędzy...
Przesiadam się z Michelin Pilot Super Sport, które są genialne na ulicę, ale na tor już trochę za słabe... nie chce R888, bo są dosyć drogie i szybko znikają, nie wiem czy by mi na sezon wystarczyły... Myślę o Federal 595 RS-RR to nowa opona, są już jakieś oponie o tym? Potrzebuję 18, szerokości 255-275 przy profilu 35-40 (z tyłu chce zachować wysoki profil, tak aby wysokości były zbliżone do serii), nie ma dużego wyboru w tych rozmiarach niestety...
GodISmE
Z twoimi felgami h8r nie masz wyboru - albo r888r albo rs-rr. That's it. Gdybym jeszcze raz te fele kupował, to bym wziąl 10 cali wszystkie cztery i wtedy masz 265/35/18 wszystkich producentów!!!
h8r
A ja bym wziął 4x 9.5, bo 10 mają słabe offsety wink.gif Przecież można obuć te felgi w 4x265, miałeś 265 w zeszłym sezonie z tyłu... ja teraz chce kupić 265/35 P + 265/40 T, mam jeszcze wybór powrót do PSSów, ale są w takich cenach, że już bym wolał R888.
GodISmE
To bierz te Federale rs-rr - najbardziej rozsądny wybór i na mokrym nie będziesz tańczył jak na lodzie! Ja już tylko prawie na tor mam auto, więc wziąłem toyo.
A wziąłem 255 i 275 a nie 4x265 żeby zobaczyć jak mi się balans układa beż żadnych naciągów, rozciągów - dopiero po tym secie może założe FZ-201 wszystkie cztery i porównam czy np. ten naciąg z tyłu na feldze 10,5 cala nie za bardzo mi utwardza opone w porównaniu z przodem 9,5 cala. Sam jestem ciekaw jak teraz będzie - miałem auto nadsterowne a ze szperą i szersza oponą z tyłu teraz (miałem Avon ZZR 265 z tyłu), powinno być lepiej!
piwo
Pytanie czy rs-rr mają już homologację drogowa bo w zeszłym roku nie miały.
I kolejy teścik
Super sport
Sport contact 5
Chyba Nowe podstawowe pzero
Assymetric 3

http://colesa.ru/news/54058


mile
Conti 5 na tym samym poziomie co Super Sport po suchym ? Dziwny wynik wink.gif
jackkpl
CYTAT(mile @ Sun, 28 May 2017 - 10:16) *
Conti 5 na tym samym poziomie co Super Sport po suchym ? Dziwny wynik wink.gif


Może to tak, że conti na pierwszym okrążeniu kleją nieźle, ale na drugim już nie ma gumy smile.gif.
Ja na poznaniu na Conti, gdy przesychała jezdnia robiłem czasy na poziomie 2:02 , po zmianie na kumho v70a przód i cup2 tył i wyćwiczeniu jeszcze linii poprawiłem na 1:59. Niektóre zakręty na Conti leciałem szybciej (np wyjście na prostą startową), więc może coś w tym jest. Tylko, że te conti znikają w oczach.
bolek80
Ja wlasnie przesiadlem się z conti spc 5 na super sporty i na conti mialem lepsza trakcje przy ruszaniu.Mam mocne fwd.Ale miski sa zdecydowanie lepsze w szybkich zakretach,nie kładą sie tak.
Poprostu conti sa miekkie.
jackkpl
CYTAT(bolek80 @ Sun, 28 May 2017 - 11:53) *
Ja wlasnie przesiadlem się z conti spc 5 na super sporty i na conti mialem lepsza trakcje przy ruszaniu.Mam mocne fwd.Ale miski sa zdecydowanie lepsze w szybkich zakretach,nie kładą sie tak.
Poprostu conti sa miekkie.


PSS to dosc twarda guma - wymaga zgrzania. Conti sa miekkie od startu, ale szybko sie zgrzeja w zakrecie. Dlatego conti nadaja sie na tor tylko jak pada lub jest bardzo zimno. Ale na ulicy kleja super.
mile
Ja mam teraz Conti 5 i w ośce 280 KM nie jest różowo przy starcie. Rozważałem własnie przejście na Supersporty, również przy okazji wypadu na Poznań wink.gif
bolek80
No to raczej nie poprawisz nic ze startem,ale poprawisz wszystko inne
jackkpl
CYTAT(mile @ Sun, 28 May 2017 - 13:17) *
Ja mam teraz Conti 5 i w ośce 280 KM nie jest różowo przy starcie. Rozważałem własnie przejście na Supersporty, również przy okazji wypadu na Poznań wink.gif


Na PSS będziesz mielił 1 bieg wyżej, niż na csc5 (warunki uliczne, start spod świateł).
mile
No to skoro do miasta nie będzie lepiej na SS, to kupno opon ja jeden wypad w roku na Poznań jest bez sensu.
jackkpl
CYTAT(mile @ Sun, 28 May 2017 - 14:08) *
No to skoro do miasta nie będzie lepiej na SS, to kupno opon ja jeden wypad w roku na Poznań jest bez sensu.

Też nie do końca, bo na jednym wypadzie w Poznaniu, pod warunkiem, że będzie sucho, to Conti załatwisz całkowicie.
Można to porównać do opony deszczowej , którą ktoś używa na sucho. Zejdzie 10x szybciej ,niż opona z gumą przystosowaną do danej temperatury i warunków.

Dla przykładu mam na aucie na codzień Extreme VR2 R7 (średnia mieszanka). Jak jadę normalnie i chce depnąć, to koła mielą. Ale wystarczy 2 okrążenia ronda (jakieś 200m ) na granicy przyczepności i ta opona już jest ciepła, miękka i klei zupełnie inaczej.
To samo będzie z PSS - trzeba to lekko zgrzać (najlepiej szybko w zakręcie) i wtedy pokazuje pazur. Ale tak z doskoku na zimno to będzie kiszka.
Performante
Panowie, coś na codzień do dupowozu FWD 2.0T 220PS, auto idzie do sprzedania, więc budżetowo. Rozmiar 225 40 18.

- Hankook Ventus V12 Evo 2 (brak większej styczności, oprócz przejechania się bardzo mocnym RWD na nich)
- Uniroyal Rainsport 3 (nie jeździłem, wszyscy płaczą, że znikają w oczach)
- Fulda SporControl 2 (chyba nowość)
- Vrederstein Sessanta (miałem dobre doświadczenia, dobrze jeździły na mokrym i suchym, ale to już wiekowa opona, więc chyba bez sensu)
- Kumho ECSTA PS71
- VREDESTEIN ULTRAC VORTI

Za parę stówek więcej mogę mieć Dunlop Sport Maxx i myśle o nich, ale z kolei znów za 200 wiecej jest Potenza S001 lub RE50A z których byłem super zadowolony - i tak w nieskończoność można dokładać, bo za 1800 zl są już Pilot Sport 4. Katastrofa.

Co odpada:
Nokian Z - ostatnio miałem zimowe Nokiany na mokrym średnio, ciężkie do wyważenia
Barum
Toyo T1R - miękka scianka, bardzo się kładą, do tego znikają bardzo szybko
jackkpl
CYTAT(Performante @ Tue, 30 May 2017 - 00:08) *
Panowie, coś na codzień do dupowozu FWD 2.0T 220PS, auto idzie do sprzedania, więc budżetowo. Rozmiar 225 40 18.

- Hankook Ventus V12 Evo 2 (brak większej styczności, oprócz przejechania się bardzo mocnym RWD na nich)
- Uniroyal Rainsport 3 (nie jeździłem, wszyscy płaczą, że znikają w oczach)
- Fulda SporControl 2 (chyba nowość)
- Vrederstein Sessanta (miałem dobre doświadczenia, dobrze jeździły na mokrym i suchym, ale to już wiekowa opona, więc chyba bez sensu)
- Kumho ECSTA PS71
- VREDESTEIN ULTRAC VORTI

Za parę stówek więcej mogę mieć Dunlop Sport Maxx i myśle o nich, ale z kolei znów za 200 wiecej jest Potenza S001 lub RE50A z których byłem super zadowolony - i tak w nieskończoność można dokładać, bo za 1800 zl są już Pilot Sport 4. Katastrofa.

Co odpada:
Nokian Z - ostatnio miałem zimowe Nokiany na mokrym średnio, ciężkie do wyważenia
Barum
Toyo T1R - miękka scianka, bardzo się kładą, do tego znikają bardzo szybko

Jak budżetowo to kup z allegro używane i sprzedaj. Do sprzedawanego auta nowe opony?
Performante
CYTAT(jackkpl @ Tue, 30 May 2017 - 09:41) *
Jak budżetowo to kup z allegro używane i sprzedaj. Do sprzedawanego auta nowe opony?


Wiesz jak to jest z tymi używkami i sprzedażą aut, zaraz się okaże, że będę jeszcze 3 miesiące jeździł. Poza tym jak auto kosztuje 80k, to niech to jakoś wygląda.
Po prostu policzyłem, że jak za dobre 18 mam dać z 800 zł i na pewno nikt nie da faktury, to za ok 1000 netto mam nowe Hankooki albo Uniroyal.

Ale w ogolnym rozrachunku masz racje smile.gif
Junak
CYTAT(Performante @ Tue, 30 May 2017 - 00:08) *
Panowie, coś na codzień do dupowozu FWD 2.0T 220PS, auto idzie do sprzedania, więc budżetowo. Rozmiar 225 40 18.

- Hankook Ventus V12 Evo 2 (brak większej styczności, oprócz przejechania się bardzo mocnym RWD na nich)
- Uniroyal Rainsport 3 (nie jeździłem, wszyscy płaczą, że znikają w oczach)
- Fulda SporControl 2 (chyba nowość)
- Vrederstein Sessanta (miałem dobre doświadczenia, dobrze jeździły na mokrym i suchym, ale to już wiekowa opona, więc chyba bez sensu)
- Kumho ECSTA PS71
- VREDESTEIN ULTRAC VORTI

Za parę stówek więcej mogę mieć Dunlop Sport Maxx i myśle o nich, ale z kolei znów za 200 wiecej jest Potenza S001 lub RE50A z których byłem super zadowolony - i tak w nieskończoność można dokładać, bo za 1800 zl są już Pilot Sport 4. Katastrofa.

Co odpada:
Nokian Z - ostatnio miałem zimowe Nokiany na mokrym średnio, ciężkie do wyważenia
Barum
Toyo T1R - miękka scianka, bardzo się kładą, do tego znikają bardzo szybko


Oceniać letniego Nokiana Zline na podstawie zimowego to tak jak oceniać rolki na podstawie łyżew wink.gif moim zdaniem ciężko o lepszą, w miarę budżetową oponę na każde warunki.
h8r
CYTAT(piwo @ Sun, 28 May 2017 - 08:34) *
Pytanie czy rs-rr mają już homologację drogowa bo w zeszłym roku nie miały.

Nie mają i to też mnie boli, potrzebuję trochę więcej trakcji niż mi dają super sporty i coś z twardszą ścianką boczną, bo te pomimo camberów są zjedzone na zewnątrz.
Straszna bieda jest z szerokimi r18...
Performante
CYTAT(Junak @ Tue, 30 May 2017 - 11:36) *
Oceniać letniego Nokiana Zline na podstawie zimowego to tak jak oceniać rolki na podstawie łyżew wink.gif moim zdaniem ciężko o lepszą, w miarę budżetową oponę na każde warunki.



Może masz racje, ale Nokian jakoś wybitnie kojarzy mi się z zimowymi oponami i nie widzę go w starciu z PZero GT, RE50A, S001 czy nawet Hankook EVO 2 V12.

Suma sumarum, znudziło mi się i zamówilem ContiSportContact 5, ale niestety okazało się, że są niedostępne. Jak z S001? Byłem bardzo zadowolony z RE50A, a o S001 nie wiem nic. Znika w oczach? Jak wygląda ta opona w jeździe na codzień?
piwo
CYTAT
Nie mają i to też mnie boli, potrzebuję trochę więcej trakcji niż mi dają super sporty i coś z twardszą ścianką boczną, bo te pomimo camberów są zjedzone na zewnątrz.
Straszna bieda jest z szerokimi r18...


oj tam:
trofeo r:

295/30ZR18 (98Y) XL
265/35ZR18 (93Y)
265/40ZR18 (101Y) XL
245/40ZR18 (97Y) XL

sport cup 2:
245 40 R 18
265 35 R 18
285 30 R 18
295 30 R 18

a052:
295/30R18 98Y
315/30R18 98Y
255/35R18 94Y
265/35R18 97Y
295/35R18 103Y
245/40R18 97y
255/40R18 99Y
265/40R18 101Y

ar-1
255/35r18
265/35r18
295/30r18


zzr
265/35R18

r888r
255/35ZR18
265/35ZR18
275/35ZR18
295/30ZR18


itd itd
h8r
No jeszcze Nitto, zapomniałem napisać "w polskich warunkach", bo tak to tylko Toyo i Federale.
piwo
ale w czym toyo i federale sa w polskich warunkach lepsze? na deszczu? nie e. nie beda lepsze. sa tylko tansze i to tez nie zawsze.

https://translate.google.pl/translate?hl=pl...%2Fnews%2F53992
https://translate.google.pl/translate?hl=pl...%2Fnews%2F53392
h8r
Po prostu są dostępne... chyba, że masz czas czekać miesiące na opony, płacić cła itd.
piwo
od czego jest racingtires i ods?
no chyba ze musisz indywidualnei z ebaya sprowadzac. nie znam sytuacji rynkowej ale chyba nie jest tak zle jak piszesz? jaki konkretnie rozmiar?
pierwsze z brzegu:
https://www.sklepopon.pl/michelin-pilot-spo...lycDRoCwXvw_wcB
czas realizacji 3 dni.
tumba
Zastanawiam się mocno nad extreme vr2 R7+ R5 (przód / tył) do ośki ~1060kg/170KM na imprezy typu SuperOes, KJS.
Jest sens brać po uwagę również Race GC? Mieszanka pewnie średnia / miękka. Ma ktoś jakieś porównanie? Sucha nawierzchnia i temperatury 20+
h8r
CYTAT(piwo @ Tue, 30 May 2017 - 16:53) *

Spoko, mogę nawet i tydzień czekać, ale tutaj set mnie wyjdzie 4-5k... to tak na bogato, a ja nawet o żadne garnki nie jeżdżę tylko dla frajdy.
Teraz mam 255/40 + 275/40 (odpowiednik serii), myślałem żeby przejść na 265/35 + 265/40 (bardziej dostępność) - dążę do kwadratowego setupu, bo dzięki temu wydaje mi się, że samochód stanie się bardziej neutralny, ale generalnie akceptuję różne konfiguracje od 265 przody do 285 tyły przy zachowaniu różnicy w średnicach, żeby mi elektronika za bardzo nie głupiała.
Zestaw nowych federali wyjdzie nieco ponad 2k, nowych r888 nieco poniżej 4. Michaliny PSS zatłukłem w około 2 sezony, znaczy jeszcze mają całkiem sporo mięsa, ale przody się wyząbkowały i są prawie łyse po zewnętrznej pomimo -3 cambera - chyba je po prostu przegrzałem ostatnio.
piwo
ale dwa sezony to i tak dlugo. wiec nie masz co narzekac. niestety opony tanie nie sa i trzeba liczyc 4 tysiaczki na opony na rok. zycie.
uzytkowanie samochodu rocznie pochlania gigantyczne poklady gotowki. a uzytkowanie auta w sposob ostry pochlania tej gotowki jeszcze 4 razy wiecej.
dlatego mozna sie ograniczac na rozne sposoby. kupujac stare rumple, kupujac uzywane czesci opony, kupujac zamienniki, opony chinskie, czy nalewki roznego rodzaju. i za kazdym razem to sie tak srednio oplaca.
ciekaw jestem jakie koszta maja posiadacze szybkich fur takich jak np bmw m5 5 letnie ktorzy pokonuja dystanse 50ys km rocznie w dosc ostry sposob. ciekawe czy 50tys zl na rok im starcza na eksplatacje takiego wozu?
h8r
2 sezony są dla mnie ok, jakbym miał co sezon tyle wyrzucać w same opony to trochę gorzej, boje się, że jeżdżąc po ulicy takie slicki będę szybko pożerał (r888 podono szybko znikają)
BitterAce12
Witam ponownie!
Coś cięzko mi wybrać, co chwile rozważam inne opcje. A jako, że przód w sumie też zjedzony(zostało 4,5mm supersportów) i chyba już się zniszczyły, bo pojawiło się jakieś bicie i lekka kiera przy 140+ a wyważałem je ponownie.
Na przód w rozm. 245/40/19 chcę wrzucić albo nowe PZero tak jak polecaliście, albo supersporty (zależy mi tutaj na trwałości opony jak i względnym komforcie, czuciu samochodu w zakrętach itp)
Na tył, chodzą mi po głowie Federale rs-rr w rozm 275/35/19. Są względnie tanie i zapewniają pewnie lepszą trakcję niż każda UHP na suchym. Czy taki zestaw będzie grał? Zamierzam zaliczyć parę TD tym sezonie, no a tak poza tym to głownie street. Czy jak już iść w semi to przod i tył? Ew, po prostu SuperSporty przod i Pilot 4s tył....
Ehhh i podejmij tu dobra decyzje xd
h8r
Te federale są bez homologacji i podobno bardzo głośne, jak Ci to nie przeszkadza to czemu nie zrobić przód tył federali?
BitterAce12
No i na nie sie zdecyduje. Mam nadzieje, ze komplet sezon wytrzyma. Dziekuje za pomoc!

edit. Zamówione, jak tylko przyjdą i założę to zdam relacje.
piwo
Fajnie
Fracek
Pacjent świeżo nabyta Fiesta ST MK7 182KM 280 NM potem może 220 / 350NM / FWD 1160kg

Przejrzałem już ze 90% tego tematu moje typy na oponę do miasta trochę szaleństw może jakiś amatorski tor raz w roku.

- Nokian Z-Line
- Bridgestone RE050A
- Bridgestone RE002
- MICHELIN PILOT SPORT 3
- Pirelli P Zero

Opony w standardzie to 205 40 17 większość opon które podałem są tylko w profilu 45 przekłamanie licznika rzędu 3% a może wejśc w 215 40. Chwile pojeździłem fiesta dość twarda jest, obecnie tylko na zimówkach profil 40. Cel nie stracić na prowadzeniu wsiąść pod uwagę polskie drogi.

Dzięki za propozycje i sugestie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.