taki test:
https://www.drive2.ru/l/1917391/tlumaczone w google:
Toyo R1r 245 / 40-18 TW140 2012 data produkcji gumy
Hankook RS-3255 / 35-18 tw200 2012 data produkcji gumy
Dunlop SP600 245 / 40-18 tw200 2010 data produkcji gumy
Federal FZ 201 245 / 40-18 Średni data produkcji 2012 gumy
Bridgestone adrenalina RE002 245 / 40-18 tw220 2012 data produkcji gumy
Lokalizacja: Karting utwór 1703,7 m.
Pogoda: 22 stopni, bez opadów
Auto: EVO X
Ciśnienie 2,2 bar
Całkowity czas 2 okrążeń
Toyo R1r
2: 50212
Najlepszy hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, pierwsza runda zachowuje się konsekwentnie, na drugim przegrzać i całkowicie opróżnione, powłoka mokra lepsza niż w pozostałej części ciasta
Hankook RS-3
2: 45718
Konieczne jest, aby ogrzać się dłużej niż Toya, ogrzewa trwały przez dwa okrążenia, hamowania nieco gorsze niż Toya, mokre nie test
Dunlop SP600
2.49,810
Złoty środek we wszystkich aspektach
Federal FZ 201
2.52,786
Sheer frustracji, testuje ją na ponad 30 stopni i przy 20+ na ulicy, gdy oba hamulce, co z kolei łączy się całkowicie, jako część z miękkiego zachowuje się trochę lepiej
Najgorsze Test deszczem
Bridgestone RE002 adrenalina
Ja nie testy w równoległe jazdy przyjacielu porównaniu RE002 vs Federal FZ 201. Federalna 2.53,263 wygrał z 2.55,705 mostu
w sumie
Hankook RS-3 -ponravilas większość
Toya R1r deszczu w Super
Dunlop SP600 doskonałe opony, który jest używany przez wielu producentów domyślnie w nowych samochodach
Federal FZ 201 - Gloom
Toyo R1r - suche opony daje pewne wyobrażenie, ale przynosi je do mokrej studni. W suchym derzhak bardzo dobre, ale nie na długo, po kilku okrążeniach znów zaczyna unosić się na pogodę, wiele zależy. Na suchym wyścigu nie będę umieścić je dokładnie.
Hankook RS-3 - najlepszym rozwiązaniem dla ludzi, którzy chcą prostego jazdę po mieście i do udziału w ataku czasie. Optymalny stosunek cena / jakość.
Bezpośrednim konkurentem opony jest Federal 595 RS-R, ale minus FEDERAL'a że ma słabsze "boki". Utrzymuje Fiodor i po 15% amortyzacji, a nawet wtedy, gdy 15% derzhak bilansowy jest, w przeciwieństwie do Neova.
Prawda w tym sezonie FEDERAL się kolejna negatywna w stosunku do Hankook:
Ze względu na cenę dolara będzie nieco wyższa, a gdzie sprzedawane.
Dunlop SP600 - niestety nic do powiedzenia. Ale załóżmy, że suche i precyzyjne plony R-S3 i RS-R
Federal FZ 201 - nieprawidłowo dodać te opony w teście, ponieważ Jest to opona wyścigowa RACING ...! Myślę, że dalszy nie powinien o tym napisać? wyścigi autobus! Jeśli dodać go w porównaniu z konwencjonalnymi oponami, a następnie również dodać R888R i więcej z opon zakazane w wielu seriach wyścigowych ataku czasu.
Bridgestone RE002 adrenaliny - dobrze, nie konkurentnosobonaya to ... tak ... dobra opona do jazdy po mieście, ale to wszystko. boi się pierścienia, szybko się przegrzewa i pływających w jego wyniku. Ale dla miasta, po raz kolejny, że jest dobry.
W rzeczywistości, jeśli dokonać porównania, warto porównać:
Wszystkie poniższe indeksu treadwear oponach co najmniej 140 (w Syberyjski Okręg Federalny, wszystkie serie gonoochnye ataku czasu nie wolno TC z oponami, których udział TW poniżej 140)
Hankook R-S3 - Federal 595 RS-R - Westlake Sport RS tych opon w mniej więcej tej samej kategorii cenowej i podobne do siebie.
Hankook - najbardziej stabilny, środkowa, najlepszy, etc. (Jeździłem na nim 2 sezony)
Federal - najdroższe, ale co najmniej dobry (jeździć Sezon 3, wszystkie Super)
Westlake - najtańszy, najszybszy tochitsya ale derzhak to odpowiednie i opony bardzo godne zasady. (Doświadczenie w Westlake 15 minut sesji, QC, co wystarcza do zrozumienia oponę)
W nawiązaniu do tej listy obejmują opony tzw segmentu Premium (i kosztów):
Yokohama Advan Neova AD048 R
Dunlop Direzza ZII
Good Year Eagle F1
i kilka autobusów.
Wszystkie wyżej wymienione konkurenci są bardzo dobre, ale ... cennik magistrala danych wyższego rzędu niż pierwszych rywali. Dlatego nie widzę powodu, by o nich mówić w porównaniu. Moja opinia jest taka, że z nieograniczonym budżetem, chciałbym wybrać coś z drugiego trio.