to moze przepisze bo nie kazdy jest zalogowany na fejsie a trzeba byc zalogowany by to ogladac:
https://www.facebook.com/odsserwis/photos/a...e=3&theaterExtreme VR mieszanak ROdcinek 1996m
Czas 1.37.98
Cisnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 2,6 bara
werdykt : opona o bardzo miękkich bokach , jadąca podobne czasy od 1 do 4 przejazdu
Bardzo szybko się niszczy na krawędziach
Stabilne czasy od 1 do 4 przejazdu
Dmack DMT-RCOdcinek 1996m
Czas 1.37.01
Cisnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.85 bara
werdykt : opona o twardych bokach to zaleta , jadąca bardzo słabe pierwsze czasy ale z okrążenia na okrążenie poprawiała swoje tempo
Zużywa się dość nierówno
Yokohama Advan A048Odcinek 1996m
Czas 1.35.11
Cisnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.90 bara
werdykt : opona o średnich bokach , szybko łapie temp pracy , bardzo szybko się zużywa
jest stabilna przy dużej ilości jazdy
Toyo R888Odcinek 1996m
Czas 1.35.03
Ciśnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.85
werdykt : opona o twardych bokach , jadąca bardzo dobre czasy już od pierwszego przejazdu
Bardzo szybko się niszczy w 1/3 bieżnika
Nie toleruje więcej niż 10 min ciągłej jazdy przy 20 st. Zużycie większe niż A048
Direzza 03GOdcinek 1996m
Czas 1.34.56
Cisnienia startowe 2.0 bara
Po zaleceniach kierowcy zakończone ciśnieniem 1.80
werdykt : opona o bardzo twardych bokach , Jadąca coraz lepsze czasy co okrążenie
Pierwsze i drugie okrążenie było gorsze od R888
Każde kolejne lepsze i to znacznie .
Zużycie na poziomie A048
napisaliscie ze dmacki testowane to byly
"T70 i T90 nie mielismy innych , chłopaki z RT mowia ze te nowe T71 i T91 sa troche lepsze . pewnie tak ale posiłkujemy sie tym co mielismy na stanie "
ciekaw jestem jak to sie ma do opisu stad:
http://oponoland.pl/asfaltowe-opony-rajdowe-dmack-c92b.htmlogolnie super test.
metlik w mej glowie zniknal