Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132
JM63
CYTAT(dudek-91 @ Wed, 22 Mar 2017 - 15:11) *
Panowie dobra, szybka i dobrze klejąca opona semi, najlepiej 275 w 18' jak największy profil
Pytanie czy taka opona dobrze się ułoży na feldze 9.5j?


Jeśli nie chcesz naciągu to będzie dobrze, mniej więcej tak jak 235 na feldze 8".

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=391866
dudek-91
CYTAT(JM63 @ Wed, 22 Mar 2017 - 16:58) *
Jeśli nie chcesz naciągu to będzie dobrze, mniej więcej tak jak 235 na feldze 8".

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=391866

Link nie działa

Może i tak ale jak z profilem 30 lub 35?
JM63
Powinno działać: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=391866

Są zdjęcia na różnych profilach opony wink.gif
chudini3
Wielkie dzięki
maciekr
CYTAT(JM63 @ Wed, 22 Mar 2017 - 00:46) *
Szukam opon na ulicę do M3 e46. Początkowo myślałem o czymś typu Super Sport w fabrycznym wymiarze 225/45 i 255/40 18'' ale głównym powodem zejścia z 19" na 18" była masa koła. Szperając w internecie natknąłem się na taką tabelkę http://opontrade.com/pl/i/Waga-opon/23
według której zamieniając 255/40 na 255/35 18" zdjąłbym ok 5kg z napędzanej osi, czyli bardzo dużo. Przód też bym musiał zmienić na 225/40, żeby systemy nie pogłupiały.
Czy ktoś z Was może ważył opony w tych rozmiarach i ma jakieś spostrzeżenia? Ja zważyłem tylko używanego GY Eagle 2 z 5mm bieżnika i wychodziło 8,1kg (w tabelce 10,3kg)


Jeśli chcesz mogę Ci poważyć używane 235/35/19 i 255/35/19 razem z felgami 8.5 i 9.5, w kwietniu powinienem wymieniać opony to mogę to zrobić.

Ja do takiego samego auta biorę Piloty Sporty 4S (tylko tym razem tył będzie 265/30/19), jako alternatywę brałem pod uwagę Conti Sport Contact 6 i w tańszej wersji Yokohamę Advan Sporta V105.

Super Sporty odrzuciłem z powodu słabszej pracy przy niższych temperaturach oraz lepszego zachowania PS 4S na mokrym. Tu jest ciekawy materiał porównujący Super Sporty do 4S:



Na tym samym kanale znajdziesz też porównanie Conti Sport Contact 6 do Super Sportów.
killme
CYTAT(grzesiek309 @ Sat, 18 Mar 2017 - 20:58) *
A w temacie 595 SS ktoś się wypowie? Miałem ostatnio okazję je pomacać i stwierdziłem, że są cholernie miękkie. Ciekawi mnie jak zachowują się na mokrym.


Mam w mojej turbo skodzie 185/55/14 i bardzo sobie chwale - miękka guma tak jak piszesz. Przód mam bardzo lekki i sprawdza się super. W tym rozmiarze i pieniądzach chyba nie znajdziesz niż lepszego.
Jak na mokrym to nie wiem - jak pada to auto stoi w garażu
[Yossarian]
595 SS założył kolega do mojego byłego BMW. Wykładalo sie na zakrętach strasznie, przyczepność bez szału. Jeździł i narzekał, że debilny zakup bo było R1R czy coś w tym stylu kupić.
GodISmE
Jak to jest z tymi semi-slickami teraz, po weściu na rynek Toyo r888r i Federal rsr-rr - szukam np. porównań nowych r888r ze starymi oraz pozostałymi tego typu (np. Avon ZZR, Yoko AO48, Direzza 03G ... ) i mało coś tego w necie albo źle szukam. Jest test RacingTires ale to tylko jeden i nie mam punktu odniesienia a poza tym tylko ogranicza się do Federali, Nakang i Toyo. Potrzebuje 255/275, 18 cali. Chce opony które będą szybkie na track day-ach ale też przewidywalne, stabline i wytrzymałe - najlepiej na cały sezon od marca do listopada.

http://www.racingtires.pl/pliki/RacingTires_TEST_OPON.pdf
... wiem juz że FZ-201 mogą być problematyczne, bo wolno się rozgrzewają i dopiero na samym końcu takiej 15-minutowej sesji łapią, co nie jest idealne na te nasze imprezki w Polsce chyba, co? Z drugiej strony r888 na Poznaniu w lato potrafią się szybko przegrzać - słyszałem bo nie jest to jeszcze moje bezpośrednie doświadczenie)
piwo
Ja myślę że najłatwiej podglądać czołówkę na czym jeździ i wszystko staje się jasne które opony się nadają a które nie. Ale fakt testów semislikow ostatnimi czasy jest jak na lekarstwo
JM63
CYTAT(maciekr @ Fri, 24 Mar 2017 - 13:45) *
Jeśli chcesz mogę Ci poważyć używane 235/35/19 i 255/35/19 razem z felgami 8.5 i 9.5, w kwietniu powinienem wymieniać opony to mogę to zrobić.

Ja do takiego samego auta biorę Piloty Sporty 4S (tylko tym razem tył będzie 265/30/19), jako alternatywę brałem pod uwagę Conti Sport Contact 6 i w tańszej wersji Yokohamę Advan Sporta V105.

Super Sporty odrzuciłem z powodu słabszej pracy przy niższych temperaturach oraz lepszego zachowania PS 4S na mokrym. Tu jest ciekawy materiał porównujący Super Sporty do 4S:



Na tym samym kanale znajdziesz też porównanie Conti Sport Contact 6 do Super Sportów.


Samochód typowo wieczorowy/weekndowy więc na deszczu raczej nie będzie jeździł. Najlepiej by podszedł sport cup2, ale jest delikatnie drogi wink.gif
Dzięki za filmik!
Hudy
595 ss na mokrym fatalne, miałem w zeszłym sezonie.


215/40/17, FWD ~200km, głównie miasto, czasem trasa.
Rainsport 3 są ok, czy coś innego polecicie?
Andrzejsr
+1 do zLine (w indentycznym zastosowaniu)
Hudy
Szybko schodzą, jak z trakcją?
Andrzejsr
Nie zauważyłem jakiegoś nadmiernego zużycia, z trakcją pomiarów przyspieszeń nie robiłem, jest masa ich testów, po prostu przyzwoite - lub więcej, w dobrej cenie (przynajmniej ze 2 czy 3 lata temu) cywilne opony. Przez te 3 lata nie zauważyłem żeby jakoś drastycznie traciły właściwości/twardniały, choć pewnie trochę tak jest, ale nie jest to odczuwalne jakoś specjalnie. Fajnie, przewidywalnie, przyjemnie się prowadzi wóz na nich.
Porsz
Mam Nokiana zLine 225/45 R17 w daily Alfie GT i jestem z nich bardzo zadowolony zarówno na suchym i mokrym. Na daily polecam. Zrobiłem nawet kiedyś takie porównanie z e93 335i na Michałach PSS w jakimiś szerokim rozmiarze na 19 cali. 3 bardzo szybkie łuki, najpierw Alfą, potem e93 i co ciekawe Alfa szybsza na każdym łuku o min. 10 km/h i o wiele stabilniejsza. Nie podaję tego jako argument, bo Alfę znam jak własną kieszeń a BMW jechałem pół godziny, poza tym e93 jest cholernie ciężkie (1800 kg)... No ale z pewnością można powiedzieć, że ten Nokian to bardzo dobra opona.
Hudy
Namówiliście mnie prawie na te Nokiany.
Tylko, że komplet ~1700zł, a za ~1800 są Bridgestony Potenza S001, a słyszałem o nich same świetne opinie, warto czy olać je i zamówić Nokiany?
dewon8
panowie, a jak najlepsza opona na tor , nie semi slick tylko zwykła opona drogowa, opona do klasyka w 16".
nowe michały super sporty czy nowsze są od 17" w górę.
Za tydz zawody classic auto i semi slick nie dozwolony.
??
Andrzejsr
Ty nie pytaj tu jakie najlepsze, tylko jakie oni dopuszczają. Bo kupisz, a później ktoś z organizatorów wpadnie na pomysł, że to co kupiłeś jest za dobre.
WojtekMR
j.w. która opona UHT to jeszcze nie semi wink.gif
Onyx
CYTAT(WojtekMR @ Sun, 26 Mar 2017 - 17:36) *
UHT


W spożywczym ogarniasz kapcie? biggrin.gif
WojtekMR
głodnemu mleko na myśli tongue.gif
scoobany111
Panowie,semi slick na TPTD w rozmiarze 245/40/18..auto Audi TTS..co polecicie do 500-550zl/szt,najlepiej nowe albo prawie nowe..Extreme? Jesli tak to ktory? Gdzies obecnie jakies super promo?wink.gif
Mjecio
Mam dylemat z oponami do auta bezsensu, czyli 300km n/a FWD 1000kg, rozmiar 215/45r16, szukam czegos co zapewni godne przyspieszenie z drugiego biegu, moje typy to:
Yokohama ad08/ad08r
Kumho ecsta xs ku36
Nankang ns2r
Ew. Federal rsr, toyo r1r?
Auto typowo wieczorowe, bez torow, i deszczow, glosnosc nie ma znaczenia, byle mialy homologacje.
HubertRinkon
Federala wykreśl z tych które wymieniłeś miałem kontakt z Yoko ad08 wolałbym je niż F .
xtremesystems
spora moc jak na 215.
ja bym poszedl w r1r. masa auta niewielka . inne opony beda niedogrzane .

nie wiem jak r1r w rozmiarze 215

ale w rozmiarze 195 i 205 mialy szerokosc rzeczywistą kolejno 205 i 214 mm (podawal to nawet producent na stronie - ale juz chyba tego nie podaje bo nie widze)

nie patrzylem na 215 ale jest duza szansa ze beda realnie mialy szrokosc bieznika w okolicach 225 co przy tej mieszance , mocy auta i masie bedzie bezkonkurencyjne
SNiP3R
No Pany...
Dziś założyłem do swojej BMW X1 (Xdrive35i) nowe Michelin Pilot Sport 4S w rozmiarze 235/35/R19. W porównaniu do np. Semi-Slickow Continental ContiForceContact w drugiej BUNi, E60tce jest znacznie ciszej, dużo bardziej komfortowo. PS4S prawie niemal tak samo dobrze spisują się na suchym jak CFC, a te drugie to przecież semi. Do tego na mokrym to nie ma co porównywać, Micheliny są nawet w tym przypadku dużo lepsze np. od Continentala SportContact 6 czy Michelin PSS. Wiem, wiem... w X1ce jest 4x4, ale mimo to wiem iż są świetne! Do tego bardzo lekkie, te w moim rozmiarze ważą dokładnie 9,3kg, do tego felgi OZ Superleggera, które w moim rozmiarze 19x8,5J ważą 9,2kg, to super lekki set jak na 19tki...

Jednym słowem bardzo polecam Michelin PS4S, to świetne opony na każdą okazję.
Pozdrawiam.
Dragan
Hej, mam dylemat. Robi się cieplej, więc czas pomyśleć o przejściu na letnie. Auto RWD 400km/800Nm, jazda tylko po ulicach, toru nie zobaczy na oczy. Mega zależy mi na przyczepności i trzymaniu w zakrętach Myślałem nad PS4 lub CSC5. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi oponami przy takim niucie w RWD? Może jakieś inne polecacie? Wiem, że jest PS4S, ale zaczyna się od 19" więc odpada z góry.
japanlife
Czesc, teraz z mojej strony pytanie czy ujezdzal ktos moze Goodyear Eagle F1 Assymmetic 3, Falken ZIEX ZE914 EcoRun, Hankook Ventus Prime 3 K125 lub Sailun Atrezzo ZSR, planuje zakup 215/45R17 i zalezy mi na tym zeby opona miala twarde boki i prowadzila sie na suchym jak najlepiej.
piwo
CYTAT
i i trzymaniu w zakrętach

jak lubisz stabilnosc w lukach to na pewno nie wybierzesz opony z miekkimi bokami jakimi sa kazde uhp bo auto bedzie ci na zakretach plywac i uciekac, miec niestabilnosc na granicy przyczpenosci i ciezko bedzie wyczuc auto. wiec cs5 i ps4 mozesz skreslic.assymetric 3 tak samo. zostaja opony pseudo sportowe jak michelin pilot super sport, yokohama ad08r, avon zzs itp.
CYTAT
Goodyear Eagle F1 Assymmetic 3, Falken ZIEX ZE914 EcoRun, Hankook Ventus Prime 3 K125 lub Sailun Atrezzo ZSR

na assymetricu 3 nie jezdzilem ale przejezdzilem sporo na assymetricu 2. to opona tragiczna jesli wezmie sie boki pod uwage. bardzo miekkie i auto na granicy poslizgu niewyczuywalne i bardzo latwo bylo obrocic auto rwd przez co duzo przy tym sie nastresowalem i napocilem. przy przejsciu z nich na ad08r jak niebo do ziemi. auto stabilne, jazda na granicy przyczepnosci mega fajna przyjemna, bezstresowa. kolo -3s urwalem na samym przejsicu tylko na osi tylnej napedzanej na 2 minutach okrazeniu.
a poza tym assymetric 2 to byla cicha komfotowa opona, stabilna na mokrym. i tylko tyle nic poza tym. boki opony (i to nie krawedzie styku opony a normalnie boki gdzie sa napisy; cisnienie 2,2 bara w aucie 850kg) na torze wytraly sie dosc szybko co tylko swiadczy jak bardzo ta opona sie wykladala na lukach.
z twardych uhp to nie wiem czy cos jest takiego. warto kupowac wersje wzmocnione xl.
znam pseudo semi czyli:
avon zzs
yoko ad08r
toyo r1r
maja twarde boki ale nie sa do konca super na kaluzach na lukach (moze wlasnie dla tego ze maja twarde boki, a na mokrym wymagany jest raczej miekki bok) tak jak jakies conti sport contact 5.

tu np test z porownaniem twardosci scianek bocznych:
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-...r-Tyre-Test.htm


Sidewall Stiffness

The stiff sidewalled Yokohama AD08 One thing we're always being asked is "does sidewall stiffness relate to handling?" To try and answer this, we visited the warehouse at lovetyres.com and measured the sidewall stiffness of each tyre on test with a totally unscientific "squeeze test".

Expecting to find an approximate correlation between the best subjective tyres on test, and the stiffest sidewalls, the results surprised us. Here is the order of stiffness, grouped into approximate stiffness groups, and the subjective dry handling result.

Tyre in order of sidewall stiffness Subjective dry position:

Group 1 (najtwardsza scianka)
Yokohama Advan Neova AD08 1st (czas na torze)

Group 2
Vredestein Ultrac Vorti 7th
Bridgestone Potenza S001 9th
Toyo Proxes T1 Sport 6th
Hankook Ventus S1 evo2 4th
Michelin Pilot Sport 3 PS3 8th

Group 3 (najbardziej miekka scianka)
Pirelli P Zero 2nd
Continental Sport Contact 5 2nd
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 5th
Dunlop SportMaxx RT 10th
The best and worst in group are in the right places, but there's no pattern between second place and ninth! Obviously there's more at work than basic sidewall stiffness to subjective handling.

It is however worth noting, subjective handling isn't just down to the tyre - it's how the car works with the tyre, the tyre size on test, and what that particular writer values while driving. For example, we've tested various tyres in 19 inch on an E46 BMW M3, and the Bridgestone Potenza S001 is the best we've tried for pure steering feel and feedback (but not outright grip.)

Sadly, with no easy formula to subjective tyre feel, it looks like you have to look into detailed user reviews on your chosen vehicle.


moral z tego ze twardszy bok to nie zawsze lepszy czas na torze. bardzo duzo zalezy od auta, jak ma slabe amory i miekkie zawieszenie w polaczeniu z mikkimi oponami na pewno to nie zagra. a jak zawias (amory, sprezyny, stabilizatory) sa betonowe pewnie miekkie boki nie bylyby tak mocno wyczuwalne. kolejna sprawa to jakosc kierowcy. dobry kierowca robi delikatne ruchy na kierze co przy miekkich bokach nie robi wielkiej roznicy. kierowca slaby jak ja robi dosc gwaltowne ruchy na kierze i pedalach co wprowadza duzo niestabilnsoci w aucie i miekkie boki tylko pogorszaja sprawe bo auto robi sie mega niestabilnbe jak wahadlo i moze obrocic.
Gumi5
Co polecicie do FWD 150 KM ~1200kg na przód? Zależy mi na tym żeby trzymały dłużej niż CSC5 (które skończyłem w sezon jakieś ~40kkm), opony na codzień (chociaż jazda dość agresywna smile.gif), fajnie by było jakbym nie musiał bać się deszczu. Myślałem o Rainsportach 3, znalazłem też miśki Primacy HP w używce. Budżet do 300zł/szt, rozmiar koniecznie 215/45/17, no chyba że jest jakiś kosmiczny przeskok, to do zrobienia. Patrzyłem nieco że za 5 dych więcej za gumę dałoby się kupić już coś sensownego, niestety nie mam takiej możliwości. Jakieś propozycje? smile.gif
piwo
Dłużej niż 40tys km? Jakiś żart? Są opony Eco o podwyższonej żywotności,ale nie wiem czy o to ci chodzi. 40tys to mega dobry wynik.
Możesz pomyśleć o założeniu ABS i kontroli trakcji jak nie masz. To potrafi znacząco wydłużyć przebiegi.
srbenda
Rainsport znika w oczach. Ale fajna opona na codzień, to fakt.
xtremesystems
no ale 40k km to w ogole nie pytanie na to forum. znam goscia co zrobił 120k km na jednych conti premium contact 2 . tarcze i klocki mial tez ponad 100k . ale co to ma do opon sportowych rolleyes.gif
GodISmE
Czy z Nankang AR-1 ma tu ktoś doświadczenie? W Polsce ich nie ma z tego co widzę ale można sprowadzić. Rozmawiałem z tym gościem z filmiku (prywatnie) i je zachwala porównując do 03G są równie szybkie ale miększe tak jak Toyo, więc będzie ok na te nasze 15-minutowe pojeżdżawki chyba, bo takie FZ-201 to jak się dogrzeją to już się sesja kończy! wink.gif
https://www.youtube.com/watch?v=Ek0_3UkLAPY&t=283s
WojtekMR
jestem na etapie zamawiania AR-1
trochę mam stracha ale wydają się do lekkiego auta idealne
Kras
Test z one lap heroes na pewno widziales, takze nie wiem czego tu sie bac.
maciekr
CYTAT(Gumi5 @ Mon, 03 Apr 2017 - 18:43) *
Co polecicie do FWD 150 KM ~1200kg na przód? Zależy mi na tym żeby trzymały dłużej niż CSC5 (które skończyłem w sezon jakieś ~40kkm), opony na codzień (chociaż jazda dość agresywna smile.gif), fajnie by było jakbym nie musiał bać się deszczu. Myślałem o Rainsportach 3, znalazłem też miśki Primacy HP w używce. Budżet do 300zł/szt, rozmiar koniecznie 215/45/17, no chyba że jest jakiś kosmiczny przeskok, to do zrobienia. Patrzyłem nieco że za 5 dych więcej za gumę dałoby się kupić już coś sensownego, niestety nie mam takiej możliwości. Jakieś propozycje? smile.gif


Jeśli Nokian zLine mieści Ci się w budżecie, to polecam.
Hudy
Wziąłem Nokiany zLine tak jak mi polecaliście dwie strony temu (200km fwd), jest super. Co prawda dopiero parę dni jazdy, ale klei bardzo fajnie, hamuje też dobrze.
Baltosz
Trochę obok głównego tematu, ale może ktoś będzie w stanie doradzić.
Aktualnie jeżdżę na semi 195/50R15 (średnia+miękka) a mam możliwość dostać slick 175 szeroki 550 średnica. Problem w tym, że mają one 15 lat (sic!) DOT 0102 i są w jednej mieszance. Właściciel mówi, że guma jest twarda, ale po rozgrzaniu klei. Jest sens się w to pakować? Nie mam też klatki, więc przejściem na slick chciałem poczekać, ale jak jest okazja...
Doradzi ktoś?
jackkpl
ja bym nie brał smile.gif.
Andrzejsr
To zależy do czego chcesz tych opon uzywać .Jak na trenicngi z wieloma okrążeniami gdzie możesz sobie pozwolić na kółka rozgrzewające to ok .
Albo na tory typu Ułęż czy Biała Podlaska na przód w gorący dzień to i bez rozgrzewania.
Ale jak na próby czasowe jednookrążeniowe to nie , chyba że wczesniej pół godziny będziesz gdzieś na parkingu obok je rozgrzewał i wskoczysz od razu na start do kolejki smile.gif

Mam takich slicków z 2000-2002 uzywanych sporo (dunlop) , trochę ich zjechałem, porównanie mam z też używanymi, ale świeższymi.

W porównaniu z semislickami (nanknag NS2R, Extreme Vr1 W) to niebo a ziemia, mimo że takie stare, nie wspominajac o oponach cywilnych.

Ale - pod warunkiem rozgrzania! i to takiego do 60-80st . Nie że kawałek po prostej pojedziesz wężykiem. No w gorący letni dzień to łatwiej .

No i na przednią oś (o ile FWD). Jak je na tył dawałem to mimo niskich (chyba, bo mi niektórzy mówią że to i tak dużo dawałem smile.gif ) ciśnień rzedu 1,7-1,9 tył był nerwowy i przy moich nie-umiejętnościach nieraz mnie obracało. jak zacząłem stosować bardziej miękkie na tył (slicki z supermiękką mieszanką lib slicki deszczowe) to tgych problemów nie ma póki co.
Najwięcej na tych oponach na Jastrzębiu i Kielcach jeździłem.
Jak masz tanio to brać.
Oczywiście nie ma pewności jak przechpwywane były , czy nie obrywały mechanicznie itd. Ale jak tanie to warto .
Jedno co , to jednak szybciej się zużywają niż cywilne (mniej gumy -sznurki wychodzą) lub odpada jak już cienko gumy cały płat kilku-kilkunasto centymetrowy i sznurki widac pod spodem.
Więc to też trzeba wziąć pod uwagę. Choć jak po tarkach jeździł nie będziesz to raczej nie będzie odpadać, mi zaczęły tak się zużywać jak zacząłem po tarkach więcej jeździć.
dany_47
Ja na ten sezon kupiłem Eagle F1 Assymetric 3.
Zobaczymy jak sobie poradzą....
Na torze nie bedą upalane ale start z krechy przetestujemy napewno.
Baltosz
Dzięki za rady, chyba dam sobie spokój, bo aktualnie nie mam wolnych felg i musiałbym robić przekładkę. Tym bardziej, że i tak miałbym problem je aż tak dogrzać.
AT89S52
Co na tył do latania bokiem 300-konnym RWD?
piwo
chinczyki albo jakies nalewki? a jak troche szybszego latania bokiem to pewnie rs-ry. nic tanszego nie znajdziesz raczej. a przy lataniu bokiem chyba nie ma co inwestowac za bardzo bo i tak opona na 20 minut jazdy.
Baltosz
Ma ktoś z was porównanie Extreme VR2 Type R7 (ew. R9) i Race GC mieszanka średnia?

Wcześniej miałem Extreme VR1 Type R (temp. 40*C - 90*C) i zdarzyło mi się je przegrzać.
Sporo osób chwali Race GC a mnie zaintrygowały VR2 (mieszanka R7 30*C - 80*C lub R9 40*C - 100*C). Bardziej do mnie R7 przemawia, ale nie chciałbym jej znowu przegrzać. Jest mniej pocięta, więc może ciut trudniej będzie nadać jej za dużą temperaturę.
bolek80
Mam TT mk2 ośka,prawie 280km i ponad 400 nm.W tej chwili jeżdżę na 18 conti sportcontact 5.Poszukuje coś barsziej ambitnego co da mi więcej przyczepności i stabilnosci niz conti.
Generalnie używam autka hobbistycznie,weekendowo,czasami na co dzień.Na pewno w tym sezonie odwiedzę ze trzy razy jakis tor.
Biorę pod uwagę Nokian Zline albo Michelin super sport.Z tym że miski są sporo droższe smile.gif
Może cos innego macie do zaproponowania.
m52owner
Pewnie było ale za długi temat aby przewalać.Szukam alternatywy dla Federala rsr 205/50 15.
Jak na moje potrzeby federal mi w zupełności spełnia moje wymagania ale potrzebuję zmiany na rozmiar 205/55
I tu pytanie jak do Federali ma się opona ADRENALIN RE002 .Interesuje mnie trakcja na suchym i twardość ścianki.
A może coś innego w rozmiarze 205/55?
piwo
CYTAT(bolek80 @ Sat, 08 Apr 2017 - 08:47) *
Mam TT mk2 ośka,prawie 280km i ponad 400 nm.W tej chwili jeżdżę na 18 conti sportcontact 5.Poszukuje coś barsziej ambitnego co da mi więcej przyczepności i stabilnosci niz conti.
Generalnie używam autka hobbistycznie,weekendowo,czasami na co dzień.Na pewno w tym sezonie odwiedzę ze trzy razy jakis tor.
Biorę pod uwagę Nokian Zline albo Michelin super sport.Z tym że miski są sporo droższe smile.gif
Może cos innego macie do zaproponowania.


piwo
kolejne fajne porownanie tym razu z toru pszczółki
auto rx8 360km rwd. z tylu za kazdym razem vr2 mieszanka r7
gdy z przodu byly vr2 r7 (nowy):
47.49
46.14
44.30
45.11
44.55
45.02
44.99
46.33
47.34
46.41
44.24
44.61
45.15
46.40
44.36
44.37
44.42

gdy na przodzie byli race gc (nowy) i trochę mniejsza moc(awaria doładowania):
49.24
47.99
47.00
47.47
47.13

a na koncu sport cup 2 (uzywany):
46.12
44.22 najszybszy czas dnia
44.60

http://www.masatech.pl/index.php?str=onlin...o&zawID=107
http://www.masatech.pl/index.php?str=onlin...nlinestr=wyniki
3 na liscie misiek to duzo wyzsza moc i nowe rsry

Wniosek sport cupy 2 dają radę.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.