Jakieś foty zaslepionych portów? W opisie filmu jest m65, co to u licha jest m65? Eaton robił coś takiego w ogóle?
RasPL
Fri, 24 Mar 2017 - 19:48
Widocznie robił. Zaslepione psilence porty to zaspawane fasolki wyciszające
EssiRS
Sat, 25 Mar 2017 - 08:30
Obecnie jest stabilne 0,85 bara. Jeszcze kombinuję, by dojść do tego granicznego 1bara. Max tego estona to 14-15000rpm?
Planuję w przyszłym tygodniu jeszcze wymienić wtryski na wydajniejsze. Macie pomysł od czego dobrać? Seryjne mają numery 000 078 81 23.
Dźwięk mnie niestety też męczy, ale jak zacznie to "jechać" to już pewnie przestanie mieć to takie znaczenie. Silnik został dobrany z innych względów niż akustyczne.
jackkpl
Sat, 25 Mar 2017 - 10:32
Zawsze mozna zastosowac eatona nowszej generacji z serii TVS. Wyje to znacznie mniej i w takie 2.3 litra to spokojnie 1.2 bara nadmucha.
Dziku
Sat, 25 Mar 2017 - 10:49
CYTAT(jackkpl @ Sat, 25 Mar 2017 - 10:32)
Zawsze mozna zastosowac eatona nowszej generacji z serii TVS. Wyje to znacznie mniej i w takie 2.3 litra to spokojnie 1.2 bara nadmucha.
I może się obejdzie bez turbo... Mniej udziwnień i problemów, emu, tvs i ogarnięty stroiciel.
Dzięki za podpowiedź w temacie wtrysków. W planach jest doładowanie około 1,4bara. Twincharger musi być.
Tutaj jeszcze zdjęcie z przymiarki szerokich kół na wyścigi. Tak najpewniej będzie wyglądał na koniec tego sezonu lub na przyszły sezon:
mariusz400E
Fri, 31 Mar 2017 - 13:58
[quote name='EssiRS' date='Sat, 25 Mar 2017 - 16:34' post='1260129'] Dzięki za podpowiedź w temacie wtrysków. W planach jest doładowanie około 1,4bara. Twincharger musi być.
Nie koniecznie. Spójrz na mapę tego kompresora
jackkpl
Fri, 31 Mar 2017 - 14:39
TVS1320 ładuje ~480hp w 3.0 tfsi. Nie ma sensu wkładać takiej lochy jak TVS1900 , jeśli to są moce rzędu 400hp .
Fiki
Fri, 31 Mar 2017 - 21:47
Czy Twoje auto jest kolejnym dowodem na teorię o samoistnym 'podnoszeniu się' odcinki po zwiększeniu doładowania? Powinno być 5800rpm, na Twoim filmie dokręca się do 6000rpm, a widziałem takie z 6200rpm bez ingerencji w soft.
EssiRS
Sat, 01 Apr 2017 - 18:04
Mariusz na pewno dałoby się samym kompressorem dużą ilość KM osiągnąć, tym bardziej że na półce mam jeszcze Eatona m112 i Paxtona, ale spodobał mi się pomysł układu twincharger.
Fiki nie zwróciłem uwagi na to ile było wcześniej. Na pewno nie ingerowałem jeszcze w stwrowanie. W przyszłym tygodniu najpewniej zamontuje mniejsze koło na kompressor i mam nadzieję dojść do 1 bara. Jeżeli Twoja teoria jest prawdziwa to powinno być 6200rpm. Dam znać.
Samochód gotowy na jutrzejsze ściganie. Trzymajcie kciuki by obyło się bez awarii.
EssiRS
Sun, 02 Apr 2017 - 23:03
Imprezę muszę zaliczyć do udanych, chociaż momentami można było zasnąć. Drigi przejazd mierzony robiliśmy dopiero około 13:40! a impreza zaczęła się przed 08:00 rano. O dziwo moją śmieszną "taksówką" udało się zdobyć: - 2 miejsce w całej grupie IV (modyfikowanych do sportu) - 2 miejsce w klasie IV 3000+ - 7 miejsce w generalce na około 120-130 samochodów
Najszybszy przejazd 2:59min.
HubertRinkon
Sun, 02 Apr 2017 - 23:18
Bardzo dobra jazda , auto napędza sie mega fajnie
Ps. Jak policzyłeś to 7 miejsce w generalce :-p
EssiRS
Sun, 02 Apr 2017 - 23:24
Sprawdziłem zsumowane czasy i ile było niższych od mojego. Jeżeli jest inaczej to zaraz sprostuje. Przy okazji gratuluję, bo widać że przez zimę nie próżnowaliście "Konkurencja" nie śpi...
Fiki
Sun, 02 Apr 2017 - 23:50
Uploaduj nagrania na YT, a nie się miejscami pucujesz. Jak fura podaje? Sprzęgło trzyma, dyfer spina?
EssiRS
Mon, 03 Apr 2017 - 21:42
Onboardów nie mam, ale będzie za to film z przejazdów od zewnątrz z całej trasy.
Na tą chwilę mogę jedynie podesłać zdjęcia jak samochód się prezentował na imprezie w Białej Podlaskiej:
A z tym samochodem przegrałem pierwsze miejsce w grupie IV i pierwsze miejsce w klasie IV 3000+, BMW E46 M3 1270kg, na slicku, doinwestowane:
Andrzejsr
Tue, 04 Apr 2017 - 13:16
CYTAT(EssiRS @ Sat, 25 Mar 2017 - 16:34)
...
Trochę odskoczę od turbin, kompresorów itd - gdzie takie sprytne lusterko jak wyżej znalazłeś ? i czy sztywno się blokuje?
EssiRS
Wed, 05 Apr 2017 - 07:15
Andrzej to jest lusterko motocyklowe. Taki zestaw kupiłem na popularnej platformie ogłoszeniowej na "a" Sprawdza się całkiem fajnie. Da się mocno zblokować, bo jest to na nakrętkę.
Inna ciekawostka z tego zdjęcia, to poszerzenia przednich błotników. Udało mi się fabryczne nadkola wypchnąć tak mocno, że są szerzej niż ta nakładka ze zdjęcia. Wyszło około 4cm na stronę i dzięki temu szerokie opony z przodu na feldze 9" pasują idealnie.
HubertRinkon
Wed, 05 Apr 2017 - 07:29
Ta taksówka z Tobą za kierownica bedzie mega szybkim autem . Brawo !
Jeśli chodzi o kompresor to nasz wytrzymał pol sezonu w zeszłym roku i 2 imprezy w tym . Przed 6 przejazdem zmielił sie .
Andrzejsr
Wed, 05 Apr 2017 - 09:08
No jasne! motocyklowe, po zadaniu pytania trafiłem na ogromną obfitość motocyklowych, kurcze czego tam nie ma Tak przy okazji to wśród motocyklowych akcesoriów są też DB-Killery - wkładki do wydechu wyciszające, przypuszczam że lepiej to ma szansę zadziałać niż tylko samo skierowanie wydechu do asfaltu, zobaczymy.
EssiRS
Wed, 05 Apr 2017 - 19:28
HubertRinkon miło mi to słyszeć, tym bardziej, że Wasze "zabawki" jeżeli dobrze patrzyłem zajęły 3 miejsca przede mną
Kompressor w TTce przemieliło na tej imprezie? Co mu się stało? To był m62 czy m90? Faktycznie 6 przejazdy mieliście o około 6s wolniejsze.
U mnie ze strat to skrzynia biegów do remontu, bo 3 bieg nie bardzo już chciał wchodzić, oberwał się i rozszczelnił układ wydechowy i z jakiegoś powodu (którego jeszcze nie znam) zmniejszyło mi się doładowanie z 0,85 do około 0,7 bar, mniej więcej po 3 okrążeniu.
Andrzej dobrze że mogłem pomóc
HubertRinkon
Wed, 05 Apr 2017 - 20:11
Tak na tej imprezie zabiło kompresor po 5 próbie ;( ..... zakładamy drugi i trzeba jezdzić dalej . ( M62 ) Nie ma oficjalnych wyników generalki ale z tego co patrze to 2 miejsce w generalce i 4 ( 1 w Grupie 6 , 3 w grupie 6 i 1 w Grupie 5 i 3 w Grupie 5 ) W grupie 5 była szansa na dwa pierwsze miejsca ale niestety awaria nie pozwoliła na to .
Mimo wszystko jesteśmy Mega zadowoleni
jackkpl
Thu, 06 Apr 2017 - 00:21
CYTAT(HubertRinkon @ Wed, 05 Apr 2017 - 20:11)
Tak na tej imprezie zabiło kompresor po 5 próbie ;( ..... zakładamy drugi i trzeba jezdzić dalej . ( M62 ) Nie ma oficjalnych wyników generalki ale z tego co patrze to 2 miejsce w generalce i 4 ( 1 w Grupie 6 , 3 w grupie 6 i 1 w Grupie 5 i 3 w Grupie 5 ) W grupie 5 była szansa na dwa pierwsze miejsca ale niestety awaria nie pozwoliła na to .
Mimo wszystko jesteśmy Mega zadowoleni
Jak już jesteś zmuszony, to zamontuj coś z nowszej epoki, niż to stare toporne M62 . Jak potrzebujesz informacji, to PW.
EssiRS
Sat, 08 Apr 2017 - 10:22
Trailer z CAC Biała Podlaska (moja taksówka widoczna w 33s filmu):
W poniedziałek/wtorek powinien być docelowy film.
EssiRS
Sun, 09 Apr 2017 - 00:13
EssiRS
Sun, 09 Apr 2017 - 22:57
Film z udziałem mojej taksówki:
Sadek
Sun, 09 Apr 2017 - 23:28
CYTAT(EssiRS @ Sun, 09 Apr 2017 - 22:57)
Film z udziałem mojej taksówki:
Wspominałeś, że wraz z nową formułą "Classic" pojawi się także nowa ekipa filmowa. Moim zdaniem mogłaby wrócić stara... Nie da się tego oglądać. Mimo wszystko fajnie zobaczyć taksówkę w akcji. Gratuluję zapału w realizowaniu swoich pomysłów.
kajman500
Mon, 10 Apr 2017 - 00:15
Ale żeś se taczkie chłopie wybral do jezdzenia. ) Brzmi w porzadku w porownaniu do tego co mowia tutaj inni.
EssiRS
Mon, 10 Apr 2017 - 23:41
Co do ekipy filmowej to jeszcze nie spotkałem się z przychylną opinią na temat nowej formy filmów. Najgorsze jest to że na filmie jest mix ujęć z 6ciu przejazdów.
Taksówka to najlepsze porównanie i nie pomaga wcale cały bodykit od C43 AMG (fabrycznie zamontowany i wpisany w VIN), ani poszerzenia nadwozia z felgami w męskim rozmiarze 9J. W tym projekcie wygląd to sprawa drugoplanowa (jak nie jeszcze mniej istotna). Kompressor na filmie brzmi całkiem ok. Jestem zaskoczony, że wydech jest tak cichy, bo we wnętrzu jest dość głośno. Teraz będzie głośniej bo środkowy tłumik się po imprezie wydmuchał.
HubertRinkon
Tue, 11 Apr 2017 - 09:35
Na Ekipę filmową trzeba spuścić zasłonę milczenia ..... Wracając do samych zawodów i Twojego auta myślę że nie raz będziesz w samej czołówce imprez tego typu
Hubert wg mnie to największy potencjał ten samochód pokaże na torze typu Kielce czy Jastrząb, bo tutaj nadrabiałem jedynie na zakrętach. Co do wyników w generalce to ile mocy i wagi mają teraz Wasze samochody E36 i TTka (może być pw)? Jednak 8 a nie 7 miejsce.
Z nowości w projekcie to skrzynia biegów już po generalnym remoncie. Został skrócony skok lewarka zmiany biegów. Wymieniłem trochę gum i wahaczy w zawieszeniu. Został też lekko zmodyfikowany układ wydechowy i pozmieniałem przełożenie na kompressorze. Jeszcze nie testowałem (przez deszcz), ale 1,0 bara powinno być już osiągnięte. Przy najbliższej okazji nakręcę najpewniej jakiś kolejny film z przyśpieszenia i z zegara doładowania jak się uda.
HubertRinkon
Wed, 12 Apr 2017 - 19:40
TT 400 Ps i 1300 kg wagi Bmw 250 Ps i 1100 kg wagi
TT ciagle sie psuje
Mis
Wed, 12 Apr 2017 - 20:43
Zmierz sobie AFR przy tym 1b, bo na seryjnych wtryskach kiepsko to widzę, suchutko będzie.
EssiRS
Fri, 21 Apr 2017 - 17:00
No to Panowie kilka upgradów przed jutrzejszą imprezą w Kielcach. Są powymieniane wahacze, w tym do regulacji kątów pochylenia kół. Geometria na nowo ustawiona. Doszły nowe kółka na kompressor i komputer się dostroił. Samochód nabrał trochę wigoru i obecnie jest 0,9-0,95 bara. Podniesione ciśnienie paliwa więc wszystko wydaje się być ok. Po majówce strojenie na hamowni więc zobaczymy o ile się ewentualnie pomyliłem względem założeń o których pisałem wcześniej. Trzymajcie kciuki by nie padał deszcz lub śnieg. Postaram się nagrać jakieś onboardy.
Doszedł też nowy przedni zderzak więc niedługo jego montaż i dalsze odchudzanie wozu.
m6nj
Fri, 21 Apr 2017 - 18:13
Z podziwem, ale też z lekkim niedowierzaniem obserwuje Twoje tematy. Ta niewiara spowodowana jest Twoimi wyborami aut, a podziw w tym że chcesz z czegoś co nie może dobrze jeździć po zakrętach zrobić torowy samochód. SL i kombi do jazdy torowej to przecież absurd jest.. uparciuch z Ciebie widzę Do zobaczenia kiedyś na torze:)
pzdr
Dziku
Fri, 21 Apr 2017 - 18:45
Tam siedzi jeszcze m62, czy już m45? Jakie przełożenie napędu kompresora?
EssiRS
Fri, 21 Apr 2017 - 19:32
A dlaczego wg Ciebie nie da się z tego kombiaka zrobić szybkiego samochodu na tor? Kształt tyłu rzeczywiście odbiega nieco od stereotypów, ale w tym cały urok Jaki sens budowania kolejnego e36 na tor? Co do "nie da się tymi samochodami szybko jeździć po torze", prawie dwutonowym SLem na Kielcach udawało się objechać sporo teoretycznie poza zasięgiem samochodów, w tym kilka biorących udział w GSMP i to bez opon typu slick. Stereotypy są po to by je przełamywać
Kompressor m45 jest mniejszy niż m62. U mnie siedzi jeszcze fabryczny m62, bo jestem ciekaw ile maksymalnie da się z tego zestawu wycisnąć. Są teorie że max 260KM więc planuję ten mit również zdementować
Dziku
Fri, 21 Apr 2017 - 21:28
Mapa twierdzi że raczej wiecej nie będzie. M45 pakowali po lifcie zdaje się...
jackkpl
Fri, 21 Apr 2017 - 22:48
Z praktyki hondy na m62 robia 250-260hp na niewielkim doladowanium im wyzsze doladowanie tym nizsza moc (sprawnosc kompresora maleje i zre wiecej mocy na naped)
m6nj
Fri, 21 Apr 2017 - 23:42
To że objeżdzasz to ja wiem, bo jesteś dobry kierownik, ale co by było gdybyś miał "bardziej" torowe auto? Nie masz wrażenia że te samochody trochę Cię zwalniają? Już dawno pisałeś że więcej koksu musi być - czyli jesteś szybszy od samochodu. Czy SL da Ci to czego potrzebujesz, kombiak raczej nie:)
rex
Sat, 22 Apr 2017 - 07:18
A czego ten samochod nie ma co inne maja? Wybebeszyc sie da (a w takoch budach samo wyposazenie wazy ze 30%), moc podniesc sie da, klatke wstawic sie da, zawieszenie niezalezne czyli mozna ze spokojnie wsadzic co trzeba, naped ma RWD i keszcze kola mozna dowiezc w bagarku na spokojnie.
HubertRinkon
Sat, 22 Apr 2017 - 22:36
I jak impreza ?
jackkpl
Sat, 22 Apr 2017 - 22:45
Jak na moje to kombiak będzie gorszy tylko na szybkich torach, gdzie aerodynamika takiego klocka jest gorsza, niz np coupe.
pawel934
Sat, 22 Apr 2017 - 22:51
Dokładnie, czyli w praktyce naszych pojeżdżawek ta buda kombi kompletnie w niczym nie przeszkadza.
EssiRS
Sun, 23 Apr 2017 - 08:35
Niestety impreza dla mnie niezbyt udana bo od samego początku miałem problem z wrzucaniem biegów, a po 2 okrążeniu zostały mi już tylko 3 biegi - 1, 2 i 5..., gdzie 2 bieg kończy mi się przy około 100kmh, gdzie na odcinku leśnym powinienem mieć coś koło 140-150kmh. Pomimo tego przejechałem jeszcze dwa okrążenia jadąc prawie cały czas na odcince i o dziwo czasy jakie udawało się zrobić jadąc na jednym biegu były całkiem niezłe, porównywalne do kilku samochodów jadących u mnie w klasie. Mam wrażenie, że ze sprawną skrzynią udałoby mi się fajnie powalczyć. Poziom jest wysoki bo większość kierowców jest z Kielc i okolic, więc tor znają jak własną kieszeń. Zamierzam pojechać jeszcze w tym roku na kolejny SuperOES i sprawdzić co uda się ugrać sprawnym samochodem. Bardzo fajna impreza, fajna atmosfera. Zdecydowanie warto brać te wyjazdy pod uwagę jako alternatywę (sporo tańszą) dla przereklamowanych imprez (i filmy są z tej imprezy normalne).
Samochód idzie do ponownego zrzucenia skrzyni i remontu. Zobaczymy co się przemieliło...
Nie przesadzałbym z tym talentem. To jest mało prawdopodobne by tak wiele osób nie miało pojęcia o jeździe. Do tego dużo mniej trenuje od innych zajmujących czołowe miejsca w stawce. Bez treningu, jak w każdym sporcie, wyników nie da się zrobić. Taksówka ma jeszcze bardzo szerokie pole rozwoju, a już na tak wczesnym etapie pozwala nawiązać rywalizacje z szybkimi samochodami. Do tego wzbudza spore zainteresowanie (nie tak duże jak SL cabrio na torze, ale całkiem spore ). Jaki samochód masz na myśli pisząc "bardziej torowe"?
ŁYSY66
Sun, 23 Apr 2017 - 12:27
Panowie jako , że temat o MARCEDESIE ZAKOMPRESIONYM mam pytanie odnośnie tego kompresora.
Czy ktoś wie coś na jego temat ; jak jest wydajny, jak jest porównywalny do AVS 1320. Trochę szukałem jakiegoś info ale bezskutecznie.
Jakby koś coś wiedział, podał linki, strony, napisał info będę bardzo wdzięczny. Może i komuś sie przyda info do zmiany kompresora na wydajniejszy.
marcin137
Sun, 23 Apr 2017 - 13:26
to jest IHI , seryjnie 500km z 5.4 L jak znajdziesz numer model na nim to i mapę był też mniejszy w c32 amg 354km w 3.2L
CYTAT(EssiRS @ Fri, 21 Apr 2017 - 17:00)
Podniesione ciśnienie paliwa więc wszystko wydaje się być ok.
możesz pokazać jak to przerobiłeś ? ile ma kółko średnicy? ile pokazuje przepływka g/s?
ŁYSY66
Mon, 24 Apr 2017 - 09:11
marcin137
Nr. kompresora jest w aukcj podparty zdjęciem ale niczego w internecie nie mogę znaleść odnośnie mojego zapytania. Jest też ten mniejszy też z nr.
Binek
Mon, 24 Apr 2017 - 18:43
Bardzo mi się podoba ten projekt. Z ciekawością oglądam Twoje mercedesy. A nie myślałeś nad zmianą stabilizatorów w tej cklasie? Nie wyginała by się tak na zakrętach i miał byś więcej trakcji.
marcin137
Tue, 25 Apr 2017 - 10:18
ihi AMG s105 to ten od c32 mapy są jak wpiszesz w grafika google
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.