Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: MERCEDES w202 DTM lightweight body - było M111.975 + hybryda Turbo A45 AMG Borgwarner B03
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
MadeInPoland
EssiRS jest kilka wersji wytrzymałościowych skrzyni do mercedesa i chyba nie używasz najmocniejszej, ale to pewnie dobrze wiesz.
Co z tymi cięgnami Ci nie pasuje? Wyglądają całkiem dobrze. Lewarek?
Cobesh
CYTAT(EssiRS @ Wed, 16 May 2018 - 07:15) *
przemieliłem zwykłą skrzynię od m103.


Olej Getraga, pakuj skrzynie z w210 2.2 CDI.
MadeInPoland
Cobesh dlaczego akurat 2.2, a nie 2.7 czy 3.0? 2.2 miały tą 400Nm? P.S. EssiRS najmocniejsze skrzynie MB to są sygnowane 400Nm więc jak chcesz 700Nm to trzeba pomyśleć co wybrać z rynku.
EssiRS
Na pewno wszystkie kroki wstecz odpadają. Projekt w202 do sportu jak wiecie dopiero zaczynam, więc wiele rzeczy wymaga jeszcze dopracowania i prawidłowego ustawienia. Jest jeszcze bardzo daleko do pełni szczęścia. Drobnymi krokami, ale do przodu wink.gif

Na mielenie kołami są różne sposoby, nie tylko dławienie silnika wink.gif
Na pewno przy kolejnym strojeniu nacisk będzie na KM a nie na Nm. Nie mam teraz peaku. Doładowanie też narasta względnie liniowo, a wykres jest względnie płaski.

Czy między nami jest przepaść? Wg mnie nie. Ten 870kg Civic wg mnie na tak wolnym torze był poza zasięgiem. Co innego na szybkiej próbie takiej jak w sobotę.
Na filmie powyżej widać jak szybko było w sobotę. Na szybkich szykanach miałem około 170-180kmh.

Madinpoland co masz na myśli pisząc sygnowane? Że występują przy takich silnikach czy to są dane producenta?
MadeInPoland
Nie mam sporego doświadczenia z MB, ale wiem, że są różne skrzynie i MB określa gdzieś ich wytrzymałość. Ja mam z c200k np 280Nm, a są jeszcze 3xx i najmocniejsze 400Nm.
Gdzie i jak się to sprawdza to nie wiem. Mam znajomego z fb i pytam go jak ta skrzynia? Podaję mu 3 cyfrowy kod, który jest na naklejce u góry każdej skrzyni, a on mi odpisuje: 280, 3xx czy 400Nm. Zapytałem go właśnie teraz na fb gdzie on to widzi.
Inna sprawa jest, że podejrzewam skrzynie z długim wałkiem jako najsłabsze. Później zaczęli spinać klekoty z dużym momentem. Natomiast widzę w Tobie jakieś zamiłowanie do skrzyni z długim wałkiem.
Ja wybrałem z krótkim i niestety te najmocniejsze nie pasują mi dzwonem. Prawdopodobnie dzwony się da wymieniać. Kiedy już uporam się z silnikiem to się wezmę za skrzynie. Nie wiem czy te mocniejsze mają grubsze wałki, czy szersze zęby czy też wzmacniane obudowy. Ja sobie zrobię swój kłowy wsad jedyne co mnie martwi to wytrzymałość obudowy. Ale ja też biorę pod uwagę 'pakiet oszczędzający' skrzynię, czyli mam lżejszy wał korbowy od Twojego, mam lżejsze koło zamachowe i sprzęgło, będę miał 'ciaśniej' zestopniowane biegi. To wszystko musisz brać pod uwagę determinując dobór i wykorzystanie skrzyni. Ciekawe ile Nm wg MB wytrzymuje ta, którą zmieliłeś. Wydaje mi się (nie mam wiedzy, ale szacuję na podstawie tego co wytrzymują te 280Nm wersje), że ta 400Nm ogranie 600Nm.

P.S. Kumpel z fb smile.gif odpisał mi: w5a580 to ma max 580Nm, w5a900 to ma max 900Nm więc gdzieś MB stosuje takie kody.
jackkpl
Tomek - te hondy robią ~1:45 na Poznaniu. Wolne nie są smile.gif.
EssiRS
U mnie nie ma żadnej naklejki na górze skrzyni.
Piszesz, że będziesz miał lżejsze koło zamachowe ode mnie. Pewien jesteś?
W tej chwili mam zrobione wszystko pod łożyskowanie długiego wałka, ale to kwestia jedynie lekkich modyfikacji.
To ile wytrzymuje ta z 2.2 cdi?

Jackkpl chyba źle mnie zrozumiałeś. Na wolnych myślę, że poza zasięgiem, na szybkich wydaje mi się, że szanse są większe. Zobaczymy na kolejnych imprezach.
MadeInPoland
Jeżeli masz lżejsze niż 4kg to stracę pewność. I nie napisałem, że będę mial tylko, ze mam smile.gif
jackkpl
CYTAT(EssiRS @ Wed, 16 May 2018 - 17:51) *
U mnie nie ma żadnej naklejki na górze skrzyni.
Piszesz, że będziesz miał lżejsze koło zamachowe ode mnie. Pewien jesteś?
W tej chwili mam zrobione wszystko pod łożyskowanie długiego wałka, ale to kwestia jedynie lekkich modyfikacji.
To ile wytrzymuje ta z 2.2 cdi?

Jackkpl chyba źle mnie zrozumiałeś. Na wolnych myślę, że poza zasięgiem, na szybkich wydaje mi się, że szanse są większe. Zobaczymy na kolejnych imprezach.

Hondy na wolnej próbie były dużo szybsze, a na szybkich torach też robią konkretne czasy. Weź pod uwagę, że moc/masy mają większy, niż Ty czy ja smile.gif.
MadeInPoland
Przypomniałem sobie trochę skrzynioMBtematów. 2.2 cdi w w203 były i słabe skrzynie i mocne. Jeśli ze względu na bardzo dawny rok produkcji nie posiadasz naklejki na skrzyni lub jakiś łobuz po prostu na złość Ci ją zerwał to może to być dla Ciebie pomocne:
W203 ma 3 różne wielkości przegubu gumowego między skrzynią a wałem napędowym (oraz dyfrem) oraz co za tym idzie 3 różne trójzęby osadzone na wałku zdawczym. Różnią się m.in średnicą podziałową otworów mocowania przegubu. I tak najmniejszy w w203 to masz najsłabsze skrzynie. Średni średnie, a 3/4 otwory to już tylko kozaki (zwykle tylko automaty).
Starsze niektóre merce to miały trójzęby jeszcze mniejsze od najmniejszych w w203.
Na pewno są różne średnice wielowypustów osadzenia trójzębu. Np. miałem dyfer ori c200k i zamontowałem dyfer z 2.2cdi z wersji ze słabą skrzynią. Wszystko pasowało. Już dyfer z 2.2 cdi mocniejszych skrzyń czy to 2.7 czy 3.0 cdi to ma większy wałek średnicą i większy trójząb. Później kupiłem sobie dyfer z jakiegoś starego merca z ASD i miał mniejszy trójząb, ale wałek jak u mnie w c200k więc sobie wymieniłem i jazda.
Wkrótce mnie czeka ogarnięcie tematu tych skrzyń więc będziemy wiedzieli więcej.
EssiRS
U mnie sprzęgło jest nieco cięższe, ale nie dużo.
W dyfrach motyl ma faktycznie znaczenie. W skrzyniach to nie słyszałem, ale obadam temat.
Mówisz że najmocniejsze skrzynie MB to 400Nm?

Jacek a ile KM deklarują hondy? Fajnie, że poprzeczka jest tak wysoko ustawiona. To zachęca to działania wink.gif
MadeInPoland
EssiRS ile waży Twoje sprzęgło? Masz ciężki wał, wiesz ile waży? No podobno 400Nm. Zobacz tutaj w tabelę jak jest pocięty moment w C320CDIM. Tak jak pisałem wyżej. Niektóre 2.2 CDI, wszystkie 2.7 i 3.0 mają te 400Nm skrzynie.
P.S. Tutaj zobacz https://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W203
Nie znam tematów skrzyń z innych merców, ale reguły są pewnie podobne.
jackkpl
Jedna honda 290/875 druga 260/950. Ta druga ma zblizony wspolczynnik do mojego.
EssiRS
Cośtam niebawem wystrugam i powinno być dobrze.
Dzisiaj od pomysłu do realizacji.
Jak na jeden dzień to chyba całkiem dobre tempo:

EssiRS
A tak teraz prezentuje się w202 w akcji:
olozwirski
CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 16 May 2018 - 16:20) *
Nie mam sporego doświadczenia z MB, ale wiem, że są różne skrzynie i MB określa gdzieś ich wytrzymałość. Ja mam z c200k np 280Nm, a są jeszcze 3xx i najmocniejsze 400Nm.
Gdzie i jak się to sprawdza to nie wiem. Mam znajomego z fb i pytam go jak ta skrzynia? Podaję mu 3 cyfrowy kod, który jest na naklejce u góry każdej skrzyni, a on mi odpisuje: 280, 3xx czy 400Nm. Zapytałem go właśnie teraz na fb gdzie on to widzi.
Inna sprawa jest, że podejrzewam skrzynie z długim wałkiem jako najsłabsze. Później zaczęli spinać klekoty z dużym momentem. Natomiast widzę w Tobie jakieś zamiłowanie do skrzyni z długim wałkiem.
Ja wybrałem z krótkim i niestety te najmocniejsze nie pasują mi dzwonem. Prawdopodobnie dzwony się da wymieniać. Kiedy już uporam się z silnikiem to się wezmę za skrzynie. Nie wiem czy te mocniejsze mają grubsze wałki, czy szersze zęby czy też wzmacniane obudowy. Ja sobie zrobię swój kłowy wsad jedyne co mnie martwi to wytrzymałość obudowy. Ale ja też biorę pod uwagę 'pakiet oszczędzający' skrzynię, czyli mam lżejszy wał korbowy od Twojego, mam lżejsze koło zamachowe i sprzęgło, będę miał 'ciaśniej' zestopniowane biegi. To wszystko musisz brać pod uwagę determinując dobór i wykorzystanie skrzyni. Ciekawe ile Nm wg MB wytrzymuje ta, którą zmieliłeś. Wydaje mi się (nie mam wiedzy, ale szacuję na podstawie tego co wytrzymują te 280Nm wersje), że ta 400Nm ogranie 600Nm.

P.S. Kumpel z fb smile.gif odpisał mi: w5a580 to ma max 580Nm, w5a900 to ma max 900Nm więc gdzieś MB stosuje takie kody.


Te oznaczenia to skrzynie automatyczne, znane tez jako nag1, 5gtronic, rodzina 722.6.
Jest do tego duński sterownik na rynku, komplet polowa ceny do 8hp.
EssiRS
Jeżeli to ten, to szału nie robi:
http://www.ofgear.dk
MadeInPoland
olozwirski automaty też tak MB określa. Ja odnoszę się do manualnych. Jesteś pewien, że manualnych taki kod opisu nie dotyczy?
Albert
Duze brawa dla fotografa. Fota kozak, fura madmax smile.gif
EssiRS
Już wiem czemu tak szybko kończą mi się opony:



Pozostałe zdjęcia, z podziękowaniem dla autora:





Alex_R53
Ależ dobrze ten Frankenstein wygląda smile.gif HI5 za skilla i performance auta!
HubertRinkon
Zdjęcia jak już przystało na tego fotografa - PETARDA
jackkpl
Abs masz?
EssiRS
No właśnie dobry fotograf to nawet takiemu brzydalowi potrafi ładne zdjęcie pstryknąć.
Alex dzięki.

Jacek na ten moment zero systemów, ani ABS ani TCS.
Niestety nie czuć dokładnie kiedy koła się blokują, dlatego na hamowaniu jeszcze bardzo dużo mam do poprawienia. Do poprawy są też hamulce z tyłu. Zaciski pod tarczę wentylowaną 300mm już czekają na montaż.
Tak samo dużo do zyskania mam wyjściu z zakrętów gdzie pomimo mocniejszej szpery cały czas koła mielą.

Jak widać projekt w202 na tor dopiero raczkuje, ale najważniejsze, że wiadomo co jest do zrobienia.
jackkpl
CYTAT(EssiRS @ Tue, 22 May 2018 - 09:53) *
No właśnie dobry fotograf to nawet takiemu brzydalowi potrafi ładne zdjęcie pstryknąć.
Alex dzięki.

Jacek na ten moment zero systemów, ani ABS ani TCS.
Niestety nie czuć dokładnie kiedy koła się blokują, dlatego na hamowaniu jeszcze bardzo dużo mam do poprawienia. Do poprawy są też hamulce z tyłu. Zaciski pod tarczę wentylowaną 300mm już czekają na montaż.
Tak samo dużo do zyskania mam wyjściu z zakrętów gdzie pomimo mocniejszej szpery cały czas koła mielą.

Jak widać projekt w202 na tor dopiero raczkuje, ale najważniejsze, że wiadomo co jest do zrobienia.

No do powodzenia na dohamowaniach wink.gif. Jak będziemy gdzieś razem na torze, to możemy porównać sobie drogę hamowania. Ty na slicku a ja na Extremie.
siewcu
A nie da rady po prostu wcisnąć ABS? Aż tak asekuracyjny jest?
EssiRS
Miałem porównanie do Rxa Tomka na extreme i wg mnie on mocniej hamował z ABS, chyba że takie odniosłem wrażenie bo byłem na prawym.
Muszę mieć trochę czasu na zabawę ze StarDiagnosis, żeby dojść do tego co jeszcze jest problemem w komunikacji. Docelowo chcę przywrócić ABS chociażby z powodu zużycia opon.

Siewcu co masz na myśli?

W temacie skrzyni utknąłem z powodu opóźnienia dostawy części do spawarki do aluminium. Wyjazd na CAC Bednary znowu stoi pod bardzo dużym znakiem zapytania...
siewcu
Wcisnąć w sensie włączyć wink.gif
MadeInPoland
Co to za skrzynię montujesz? W w202 może być zbyt mułowaty ten ABS.
telewizoor
EssiRS, robimy swapy w różnych Mercedesach i zazwyczaj udaje się uruchomić ABS i ASR z pomocą odpowiedniego translatora CAN - odezwij się do mnie na priv, może uda się coś pomóc. Może coś w kodowaniu pozmieniać trzeba

pozdrawiam
EssiRS
Madeinpoland to będzie ta sama skrzynia 6cio biegowa co zamontowałem w moim R129 V8. Dojdzie trochę masy w w202, ale przynajmniej nie powinny się powtarzać tak często awarie tego elementu, szczególnie, że drugi silnik, mam nadzieję sporo mocniejszy, niebawem zaczynam składać. Do tego niebawem chcę włączyć podtrzymanie turbo m.in przy zmianach biegów, więc skrzynia będzie miała ciężkie życie...

Telewizoor sprawdzę co pokazuje SD i chętnie skorzystam z pomocy. Niestety nie lubię kabelków, z wzajemnością...

A z ciekawości da się coś poprawić pod kątem sportu przy seryjnym ABS?
MadeInPoland
EssiRS dzięki. Testowales skrzynie manualna mercedesa z V8? Ja już poskladalem do kupy 203 i jeżdżę testowo obawiając się, że skrzynia powie szybko papa. Zrobię swój wsad, ale dobrze byłoby znać granice dla skrzyń MB. W tym V8 ile miałeś momentu?

Nie znam ABS w202, ale ten w203 jest wg mnie zbyt wolny do sportu i wkrótce się z nim pozegnam. Prawdopodobnie 202 ma wolniejszy. Te ABS z lat 90 to strasznie wolne są. Tak wolne, że wydłużają drogę hamowania nawet chyba.
RasPL
abs ogolnie wydluza droge bo nie sluzy do skracania drogi hamowania.

Bosch robi fajne systemy do motorsportu ale kosztuja srogo
http://www.bosch-motorsport.de/content/dow...1624027147.html
piwo
nie ogolnikowalbym.zalezy od kontrolera. sa dobre sterowniki i skopane. duzo zalezy na co producent postawil. czy stabilnosc na luku i zachowanie kierunku jazdy czy bardziej na wykorzystanie przyczepnosci kazdego kola przy hamowaniu kosztem stabilnosci podczas hamowania. niektore auta z absem zatrzymuja sie ponizej 30m w serii. wiec sa bardzo bardzo dobre. po prostu niektore firmy za bardzo chciale byc bezpieczne na mokrym luku i stad zla konfiguracja absu.
EssiRS
Madeinpoland przy moim użytkowaniu jestem przekonany, że żadna skrzynia MB nie wytrzyma dłużej niż kilka imprez, szczególnie jak przy każdej zmianie biegów będzie dostawała około 500-600Nm "strzała" ze sztywnego koła. Ta co teraz montuje teoretycznie wytrzymuje 1000-1200Nm, więc liczę na cały sezon bez remontu.

W SL500 V8 mam około 500Nm.

Zakładam to co sam pisałeś, tj 400Nm + około 100Nm zapasu. Problem, że to raczej nie jest wartość "strzała" jaki jest w stanie przyjmować przy każdej zmianie biegów.

Jaką masz skrzynię? Robiłeś jej jakiś tuning?


A może da się zaadaptować sprawdzony ABS z innego samochodu, np Porsche?
U mnie są wszystkie fabryczne sterowniki + ecumaster emu.
Pytanie dodatkowe czy taka rzeźba jest bezpieczna?

Piwo wiem, że Ty wymieniałeś sterownik z Oplowskiego na Lotusa i była duża poprawa.

Bez ABS hamuję słabiej, bo nie czuję kiedy blokuje się koło. Najpewniej nie ma tego wyczucia bo serwo jest z wersji z ABS, a nawet z przeklętym BAS.
Dodatkowy problem tego układu ABS co jest fabrycznie w moim w202 to to, że w pompie ABS jest korektor siły hamowania na tył...
W SLu pompa ABS nie ma korektora i BAS. W przedliftowym w202 chyba też tak było.
piwo
CYTAT
Piwo wiem, że Ty wymieniałeś sterownik z Oplowskiego na Lotusa i była duża poprawa.

oj duza. kosmiczna rzeklbym. seryjny abs jest skopany w oplu i ma blad tzn w momencie gdy wykrywa poslizg przedniego kola (piasek, wyboj i oderwanie kola od nawierzchni, lod) odpuszcza sile hamowania (auto hamuje tak jakbys wrzucil o jeden nizszy bieg) na okolo 3s. przez to mialem pare przygod (raz skasowalem prawie jariske na wyboistej drodze; raz wypadlem na ulezu i urywajac zderzak, raz przed miejscem prakingowym wlecialem na kraweznik bo byl piasek i stracilem hamulec na 3s).
w lotusowym absie za kazdym razem nie wazne od warunkow czuje jak przednie kola na zmiane raz lewe raz prawe szuka przyczepnosci, a tyl potrafi na luku podczas hamowania uciekac wiec jest bardzo dobrze. tak walsnie powinien dzialac sterownik absu. szukac przyczepnosci a nie zapewniac stabilnosc kierunku. u mnie wystarczylo podmienic kontroler bo sa plug and play z roznymi zaworami i pompami. odkrecasz dwie srubki odpinasz wtyczke, podmieniasz sterownik, podpinasz wtyczke i latasz ze zmienionym absem.
sa auta ktore seryjnie hamuja odpowiednio. pytanie czy w mercu sterownik jest skopany czy nie. podczas hamwoania na luku tyl powinien myszkowac a przod tez szukac hamowania.
ja keidys z kolega robilem porownanie hamowania z 160km/h. on na slikach z rozdzielaczem, korektorem sily hamowania przod tyl bez absu i na wiekszych tarczach i zaciskach, ja na semi plus kontroler abs seryjny to ze 160km/h zatrzymalem sie o dlugosc auta krocej na lotnisku. ale najwazeniejsze by abs nie przeszkadzal na skreconych kolach. bo abs fajnie dziala gdy kola sa prosto a jak hamujemy juz w luku, lub na hopkach nierownosciach potrafi sie pogubic tak ze mozna wzywac lawete. i wlasnie w tym zakresie mozna poznac dobry kontroler od beznadziejnego.
MadeInPoland
RasPL ABS sprzed 20 lat działa tak jak piszesz, ale czasy się zmieniają. W LS430 z początku wieku uważam, że ABS skraca drogę hamowania, jest wystarczająco szybki i dodatkowo ma rozdział siły hamowania. Nie zrobisz rozdziału siły hamowania nogą. Teraz to chyba każdy samochód już ma.

EssiRS to Ty masz kłową skrzynię tą mocną? Ja dotychczas nie ruszałem skrzyni tylko robiłem przekładkę silnika oraz dolot, który w zasadzie skończyłem. Samochód już bryka na EMU, jutro może poskładam dolot i pojeżdżę. Prędzej czy później zrobię do tej skrzyni z mercedesa kłowy wsad więc same koła zębate i wałki będą mocniejsze niż seryjne. Jeśli tylko obudowa wytrzyma to będzie dobrze. Natomiast przy kłach są prawdziwe udary bo się zmienia biegi bez sprzęgła do góry i na dół. Jak masz sprzęgło i go używasz to te udary nie są takie straszne. Które koła Ci się sypią w tej skrzyni?
RasPL
no ja mam abs z golf 6 i jakos nie urzeka mnie jego dzialanie, poprostu dba o hamowanie w luku jest szybki i sprawny. Ale na niejednolitej nawierzchni tylko psuje hamowanie. Moze poprostu go nie ogarniam
MadeInPoland
RasPL nie wiem jak jest w golfie 6, ale uwierz mi, że szybki ABS skraca drogę hamowania i dlatego też część chłopaków w sporcie go stosuje. A to, że te pierwsze sprzed 30 czy 40 nie to sprawa oczywista.
jackkpl
CYTAT(RasPL @ Sun, 27 May 2018 - 10:43) *
no ja mam abs z golf 6 i jakos nie urzeka mnie jego dzialanie, poprostu dba o hamowanie w luku jest szybki i sprawny. Ale na niejednolitej nawierzchni tylko psuje hamowanie. Moze poprostu go nie ogarniam

Sprobuj na niejednolotej nawierxchni bez tego absu - ja wiem co na torze mialem. Wystarczy minimalnie w luku hamowac i wewnetrzne kolo staje w klebach dymu.
Na szutrach ma to sens - zblokowanie kola nie niszczy opony i moze nie pogarszac drogi hamowania.
EssiRS
To co polecacie robić, bo widzę, że przywracanie seryjnego ABS z wbudowanym korektorem i z układem BAS nie ma większego sensu.
Szlaki jak widzę są już przetarte i jest wiele samochodów z ABS z innych modeli.
W Mercedesie są fabrycznie koronki i czujniki magnetyczne przy każdym kole.
EssiRS
Co do pytania o kłowy wsad to nie wiem czy taka modyfikacja miałaby sens, z racji iż priorytetem dla mnie w tej modyfikacji jest bezawaryjność. Z tego co wiem to kłowe skrzynie serwisuje się bardzo często.
jackkpl
spróbuj z pompą abs z rx-a. RX ma 44 zęby przód i 42 tył (tyle mi wychodzi z ustawień tcs).
MadeInPoland
EssiRS dopóki nie przejedziesz się z kłową skrzynią to nie będziesz widział jej sensu. Awaryjność zależy od projektu, wykonania i zastosowanych materiałów. Ile rocznie robisz km w boju? Skrzynia z fiesty R2 ma długie okresy między rewizjami dla przykładu. Więc owszem, jak masz źle zaprojektowaną/wykonaną lub wykonaną z marnej jakości stali do tego źle obrobionej to będziesz miał z nią problemy.
EssiRS
Madeinpoland nie zgłębiałem tego tematu. Najpewniej jest tak jak piszesz.
Gdzie takie wkłady się kupuje? Wartość tej skrzyni nie przekroczy wartości samochodu?

Tym czasem odebrałem pospawaną skrzynię od kolegi Dblackbox.
Zdecydowanie polecam ten kontakt, bo usługa bardzo szybko (od ręki), tanio i dobrze, czyli wszystko jak trzeba. Kolega też modyfikuje samochody więc jest o czym pogadać.
Na pewno w temacie spawania jeszcze nie raz będziemy współpracować, chociażby w temacie aluminiowego kolektora dolotowego, a skrzynia wyszła tak:



Niestety CAC Bednary jestem zmuszony odpuścić...
MadeInPoland
EssiRS wkłady się kupuję u tych, którzy je wykonują. Do skrzyni mercedesa prawdopodobnie nikt ich nie wykonuje ponieważ nie jest ten temat popularny w sporcie, ale kto wie.
Niestety największy problem z kłowymi wsadami jest taki, że producentom nie zależy na ich trwałości i bezawaryjności. Cena za wkład od 10kPLN do góry.
Ja kupiłem frezarkę obwiedniową i przymierzam się do wykonania wsadu do tej skrzyni. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Samochód już jeździ i generuje ponad 400Nm więc pewnie seria powie szybko do widzenia.
Cobesh
CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 30 May 2018 - 16:11) *
Samochód już jeździ i generuje ponad 400Nm więc pewnie seria powie szybko do widzenia.


Ładowałem w najsłabszą skrzynię z w201 1.8E ponad 300 niuta i strzał ze sprzęgła, wysypała się dopiero po pól roku jazdy i przepince między dwa a trzy. A z nią poleciał dyfer.
addam24
Ha ha podoba mi sie.Zajebiste masz podejscie.
Nie ma skrzyni?? TO SIE WYSTRUGA.. wink.gif
EssiRS
Madeinpoland ambitny plan. Daj znać jak zrobisz i jak się to sprawdza.

Adam skoro żadna pasująca skrzynia nie wytrzyma mojego traktowania, to trzeba sobie jakoś radzić wink.gif
W poniedziałek powinna być już na samochodzie. We wtorek wał itp drobiazgi i na testy...
Albert
widzę nie próżnujesz, niezłe tempo, tak trzymać !
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.