CYTAT(EssiRS @ Tue, 19 Nov 2019 - 09:37)
Jestem bardzo zaskoczony taką fatalną sprawnością Borgwarnera S300 sx-e, bo ten Borg co mam B03 z A45 AMG (też na ślizgu) działa rewelacyjnie.
Poważnie rozważałem tą sprężarkę. Już się wyleczyłem...
A ja jestem zaskoczony tym, jakie pierdoły czytam w tym temacie, który zawsze miałem za całkiem rzeczowy.
Jak można porównywać turbo z a45 amg, które jest pierdkiem i w pośrednim wtrysku robi gówniane moce do S300SX-E, które robi moce w okolicach 4 cyfr w największych wersjach.
Nie zapominajcie, że wszystko zależy od pozostałej części setupu też, takiej jak kolektor wydechowy, wydech, wg, strojenie, ic, itd.
Mojemu znajomemu S366-SXE robi 1,5bar przy 4200rpm w m50b25nv, które z natury nie wstaje i nie generuje momentu, od 3800rpm jest 1bar, nie ma laga po zmianie biegu i na 1,8bar jest 7 paczek równe, kręcimy 7800rpm, było tu 6 różnych turbo wcześniej w tym GT35 i GTX35 i nie wstawało lepiej, a mocowo było gorzej albo żywotność turbo była liczona w tygodniach.
To auto robi średnie 5s na RL 100-200 w budzie sedana e36 z lpg, więc proszę o nie pisanie poniżej bzdur na temat mocy, bo w Wawce połowa e36 potrzebuje 800hp (100hp więcej), żeby podobne czasy walić.
Takie generalizowanie nie ma sensu, można mieć dobry kolektor ts i kijowy kolektor ss, można mieć S300SX z ciężarówki z AR1.22, a można mieć S372-SXE z AR0.91 robiące 1000hp z fajnym wstawaniem.
Poniżej widać jak w 2000cm na dobrym setupie 3setka borga się budzi, takich przykładów z samego yt jest mnóstwo:
https://www.youtube.com/watch?v=Yk9jc3ucgWQ